از این خانم ها دوری کنید !

این امکان وجود دارد که هر کدام از ما در مورد خانم ها اشتباه کنیم.بیشتر افراد جذب زیبایی ظاهری شده و به سرعت گول می خورند ، شاید وقت و هزینه های گزافی را صرف خانم هایی میکنید که تنها قصد سوء استفاده از شما را دارند .

برای انتخاب همسر آینده تان به شدت مواظب باشید و دقت کنید که چه کسی را برای زندگی مشترکتان در نظر گرفته اید در این بخش به معرفی یک سری خانم هائی می پردازیم که بهتر است از آن ها دوری کرده و معیار انتخاب همسر قرار ندهید.

خانم های فمینیست

این دست از خانم ها تصور می کنند که تمام ناخوشی های زندگی از مردها نشات می گیرد . آن ها تصور می کنند که وجود خانم ها ، فرشته وار است و می توانند تمام دنیا را عوض کنند ، البته فقط در صورتی که معضل ((مردسالاری)) از جلوی پای آن ها برداشته شود . رفتار این مدل خانم ها با آقایون اصلا مناسب و قابل قبول نمی باشد .

خانم های پولکی 

این نوع خانم ها تنها به خاطر پول با شما ازدواج می کنند . آن ها خیلی زود با شما صمیمی می شوند و از آقایون انتظار دارند که تمام هزینه های زندگی آن ها را برآورده سازند و تنها به این دلیل که آنها از نظر زیست شناختی مونث هستند . آنها تصور می کنند که یک مرد باید هزینه نوشیدنی ، شما ، مسافرت ، گل ، جواهر و ... را بپردازند بدون اینکه هیچ گونه وظیفه جبران و یا تلافی بر گردنشان بیفتد . آنها هیچ چیز نیستند جز یک انسان مادی . فکر می کنند که زندگی شان از طلا درست شده است و برای دیگران هیچ اهمیتی قائل نیستند.

خانم های رمانتیک

این نوع خانم ها زندگی خود را بر طبق فیلم های عاشقانه و کتاب های رمان سپری می کنند . او هر شب که به خانه می آید و مجله های مختلف را ورق می زند و در عین حال در انتظار شاهزاده ایست که با اسب سفیدش از میان آسمان ،به زمین فرود اید ، و او را سوار بر اسب سفیدش کرده ، به جایی برد که هیچ مشکلی وجود نداشته باشد ، تا بتوانند به خوبی زندگی کنند . آنها دخترهایی هستند که توسط پدر و مادرها و خانواده هایشان نازپروده بار آمده اند و چیزی از واقعیات زندگی ، نظیر پرداخت صورتحساب و تمیز کردن خانه نمی دانند . او انتظار دارد کسی تمام مدت از او مراقبت و نگهداری کند ، شب ها ملافه را بر رویش بکشد و تمام شب بر بالینش بیدار بماند تا مبادا او خواب بدی ببیند و بترسد.

خانم های بدگمان

این خانم ها تمام خصوصیات منفی افراد رمانتیک را با خود به همراه دارد . و همیشه جزء زخم خوردگان اجتماع است . کسی که در روابط گذشته خود شکست خورده و به طور ناخودآگاه از برقراری ارتباط مجدد واهمه دارد . زندگی با این افراد به جایی راه نمی برد ، چرا که آن ها در ابتدا علاقه ی فراوانی از خود نسبت به شما نشان می دهند ، اما پس از چندی اثری از آن باقی نخواهد ماند . و این چرخه همچنان ادامه پیدا می کند . شما همیشه در رابطه خود با او سردرگم هستید . تنها چیزی که تحویل شما می دهد یک مشت معذرت خواهی بیهوده است . هیچ وقت به اندازه کافی برای شما زمان ندارد.

خانم های عصبانی

مثل خانم های فمینیست ، خانم ها عصبانی نیز دل خوشی از مرد ها ندارند . آن ها به مردها اهانت می کنند ، برای خانم عصبانی چیزی به عنوان( مرد خوب ) وجود نداردو تمام مرد ها ( احمق) و (عوضی) هستند . خون آنها از دست مردها به جوش می اید و در هر لحظه می توانند مانند یک کوه آتشفشان منفجر شوند . ازدواج با این نوع خانم ها مساوی است با ورود به تراژدی و فریاد ، پس بهتر است عقب بایستید.

خانم های نامطمعن

در نگاه اول چنین خانم هایی خیلی خوب جلوه می کنند ، با شما به مهربانی رفتار می کنند و خوش مشرب هستند . اما چیزی نمی گذرد که ترس های درونی اش پدیدار می شوند .روزی 10 مرتبه به شما تلفن میزند تا بپرسد ( شما در چه حالی هستید ) یا اینکه ( تنها میخواهد صدای شما را بشنود ) او می خواهد مطمعن شود که به اندازه کافی جذاب است ، دائما نگران آرایش صورت و موها و همینطور لباس هایش می باشد . او محتاج و نیازمند است و همواره با این ترسزندگی میکند که مبادا آقا او را به خاطر ( خانم بهتری) ترک کند .

خانم های ناامید 

شرایط هر طوری که می خواهد باشد این خانم ها فقط به ازدواج فکر می کند ، آن هم همین حالا برای او مهم نیست که شخص مورد نظر چه کسی است و شغل او چیست . تا زمانی که مردانگی داشته باشد ، می تواند او را راضی نگه دارد.

خانم های دمدمی مزاج 

او در ابتدا از خیلی چیزها چشم پوشی میکند که همین امر باعث جذب شدن مردها به سمتشان می باشد . او به شما چیزی را تحویل می دهد که دقیقا توقع شنیدش را دارید ، اما زمانی که رابطه عمیق تر شده ، شما تازه با چهره حقیقی او اشنا می شوید . بانوی عزیز شما یک شبه ، تبدیل به یک آدم حریص ، طماع و پولکی می شود که اگر به خواسته هایش نرسد شما را عذاب خواهد کرد .

خانم های قدرت طلب 

آنها انسان های پستی هستند که می ئخواهند قدرت کنترل تمام امور زندگی شما را به دست گیرند . آنها به شما می گویند چه لباسی بپوشید ، کجا بروید ، با چه کسی صحبت کنید ، با چه کسانی می توانید دوست باشید ، چه چیزی میتوانید بخورید و خلاصه همه چیز . و اگر بخواهید در مقابل عقاید آنها از خود مقاومت نشان دهید ، اخم هایشان در هم فرو می رود ، شما را از رابطه زنانشویی محروم می کنند ، گریه و زاری راه می اندازند و از هر سلاح و تاکتیک دیگری که بلد هستند کمک میگیرند ، تا شما را از پای در آورند و چاره دیگری جز سر فرود اوردن در مقابل خواسته هایشان را برایتان باقی نخواهند گذاشت .

منبع : کتاب آنچه هسمران باید بدانند ولی با هم نخوانند

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...