مهمترین علت اختلاف زن و شوهر چیست ؟

درباره ی علل اختلاف زن و شوهر و عدم توافق زن و مرد در روابط جنسی ، نکات بسیاری را دخیل دانسته اند ولی علت و سبب عمده ، خاموشی آتش عشق و فرو نشستن شعله میل و کشش است که در آغاز آشنایی بسیار شدید بوده و پس از آن بتدریج از هیجان می افتد . عاشق و معشوق و دو نامزد و زن و شوهری که تازه زندگی زنانشویی را آغاز کرده اند ، هر لحظه غرق سرمستی میل و جاذبه یکدیگرند ولی همینکه مدتی گذشت ، چه می شود که آن میل و کشش شدید ، به سستی و بی میلی مبدل می گردد ؟

آن عشق نخستین کجا می رود و در زن و مردی که آنقدر همدیگر را می خواستند ، چه تغییراتی رخ می دهد که منجر به بی میلی آن دو نسبت به یکدیگر می شود ؟

مقاربت توام با عشق 

هدف عشق ،(( وصال )) به معنی کامل و عالی آن است . اگر عاشق در وصال معشوق شکست بخورد ، از او متنفر می شود به خصوص اگر این ناکامی در روابط زنانشویی یا در وصال ، مکرر شود و ادامه یا بد ، به نفرت شدیدی مبدل می گردد.

اما اگر عاشق و. معشوق و زن و شوهر در وصال یکدیگر ، سیراب و سرمست شوند ، عشق هم تجدید می شود و هر چه لذت وصال کاملتر و شاملتر باشد ، محبت و علاقه را بیشتر می کند .

اطفای آتش شهوت و اطفای اختلاف 

وقتیکه آتش شهوت آن دو به خوبی با وصال یکدیگر شود ، زن ، دیگر توجه و اعتنایی به این نمی کند که مرد برای او فلان پالتوی پوست و یا فلان لباس یا فلان...را نخریده و مرد دیگر اهمیت نمی دهد که زن چرا با او بر سر بعضی مسائل و امور زندگی اختلاف نظر دارد .

وقتی که میل جنسی آن دو ، به خوبی به دست یکدیگر تامین شد ، اختلافات کوچک و بزرگ ، میانشان به صلح و صفا می گذرد و همیشه نسبت به همدیگر گذشت و اغماض خواهند داشت زیرا هدف کلی رابطه زن و مرد که اطفاء آتش میل جنسی است . به خوبی میان آن دو برآورده شده است و باقی مسائل در برابر این مطلب عمده جزئی و قابل صرف نظر کردن است .

عجب این است که وقتی یک زن و شوهر به خوبی می توانند آتش شهوت یکدیگر را فرو بنشانند و احتیاجات جنسی خود را به حد اعلای لذت برآورند ، زن با لطف به او پاسخ می دهد و زن اگر رفتار خلاف میل مرد نشان داد ، مرد به مهر و محبت خود نسبت به او می افزاید تا او را نیز به سر مهر آورد !

اما اگر زن و مرد نتوانند همدیگر را از نظر احتیاجات جنسی قانع کنند و شهوتشان در وصال و یا روابط زنانشویی سیراب نشود ، بر سر کمترین امور زندگی با هم اختلاف پیدا خواهند کرد و هیچ یکی از دیگری چنانکه باید و شاید ، راضی و راحت نمی شود ، و عجب آنکه هر گاه جماع یک زن و شوهر ، ناقص باشد ، محسنات آن دو به چشمشان عیوب زننده ای جلوه گر می شود و چه بسا که علت عمده آن ها را که همین عدم توفیق در روابط جنسی است ، خودشان هم متوجه نمی شوند و اگر هم متوجه باشند و بدانند که آب از کدام سرچشمه گل آلود است ، چون تاکنون کسی در این باره اظهاری نکرده ، بیان آن را دور از نجابت و اخلاق می دانند و شرم و حیا به ایشان اجازه نمی دهد که اعتراف کنند.هنگام مقاربت نیمه سیر و همچنان تشنه می مانند ! ضامن توفیق در عشق و زنانشویی ، وصال کاملی است که میل جنسی را به خوبی فرونشاند و زن و مرد از پیوند با همدیگر به حد اعلای لذت برسند و این وصال پر از لذت و کامل ، آتش عشق را همیشه میان آن دو فروزان نگاه می دارد و چون عشق و علاقه میان زن و مرد برقرا بود ، دیگر مورد و محلی برای اختلاف و مشاجره باقی نمی ماند بلکه رضایت از یکدیگر حتی در حالت فقر و بینوایی هم میانشان برقرا خواهد ماند !

شاید تعجب کنید اگر بدانید که نود درصد زنان، از وصال یکدیگر چنانکه باید و شاید ، سیراب نمی شوند و مقاربت و جماعشان غالبا ناقص و ناتمام است .

از این رو آتش عشق و علاقه آنان نسبت به یکدیگر به تدریج فرو می نشیند ، ولی ظاهرا قیافه ساختگی خود را حفظ می کنند .

بنابراین ، بسیاری از زنان و شوهران محدودیت جنسی خود را پنهان داشته و با سستی عشق و علاقه خود نسبت به همسر و همخواب خویش ، در واقع یک نوع جدال باطن می کنند ، و در انتظار دیگران خود را کامیاب و خرسند نشان میدهند در صورتیکه لبی تشنه و دلی پرخون و روحی ناراضی دارند و همه اینها ناشی از سیراب نشدن در وصال و محرومیت از یک جماع و مقاربت لذتبخش است . یک زندگی خوش و با سعادت زنانشویی که عشق حقیقی در آن حکفرما باشد و یک پیوند کامل و محکم زن و مرد که عاطفه و محبت در آن نفوذ داشته باشد ، هنر و فن خاصی دارد و ما از این پس به تدریج در حد لزوم و مختصر وارد راهنمائیهای عملی و شرح بسیار صریح آن می شویم .

عزت نفس مرد و توقه مرد از زن

وظیفه زن این است که خود را عادت دهد که خصوصیات و نیازمندیهای شوهر را در عمل جنسی ، تشخیص داده طبق آن عمل کند و حتی اگر در آغاز امر از رعایت آن خصوصیات و نیازمندیهای شوهر ، ناراحت بود یا خوشش نیامد ، باید تحمل کند و از انجام آن سرباز نزند ، تا رفته رفته عادت او شود و چون عادت شد ، طبعا خودش نیز از آن خوشش خواهد آمد . از این گذشته زن خود باید داوطلبانه به جستجوی تمایلات و تمنیات شوهر از حیث خرم و اسلوب مغازله با او بشتابد ، زیرا ممکن است شوهرش به دلخواه خود در این باره ، اعتراف نکند . و شرم و حیاء یا غرور او مانع آن شود که نیاز خاص خود را در مقدمات جنسی ، و توقع خود را در این باره از زنش به او بازگوید.

در این صورت ، برای زن دشوار نیست که از شوهرش با حدس و تخمین و تجربه و تکرار و آزمایش و پرسش پی ببرد و چون عکس العمل مطلوب دید ، همان را در نظر بگیرد و هنگام وصال مراعات کند تا عمل جنسی آن دو با لذت مشترک و رضایت از یکدیگر انجام پذیرد .

این یک نکته اساسی است که زن و مرد باید به هنگام وصال ، برای تحریک یکدیگر آستین همت بالا زنند .

نویسنده و تهیه کننده : توپ تاپ

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...