تصورات نادرست مردان

مردان فکر میکنند که همه ی کارهایی که میکنند و حرفهایی که می زنند برای همسرشان خوشایند است ، اما اشتباه میکنند . بیشتر مردها رفتاری در مقابل زن ها انجام می دهند که آنها را هر چه بیشتر به سمت خودشان نزدیک کند. بارها به عشق خود اعتراف می کنند تنها به این دلیل که بتوانند امتیاز بیشتری را از خانم ها بگیرند ، اما اگر کمی بر روی این مطلب دقیق تر شوید متوجه می شوید که این رفتار به ظاهر خوشایند در نهایت ، منجر به آزردگی در خانم ها می شود.

شاید در نگاه اول خانم ها نسبت به این رفتار اظهار علاقه کنند اما در صورت تکرار باعث ناراحتی و رنجش می شود همچنین از ارزش آن کاسته می شود پس رفتاری نکنید که روابطشان با تصورات غلط دچار آشفتگی شود. با بکارگیری روش های زیر می توانید به اسانی همسر دلخواه خود را پیدا کنید و همیشه در کنارش باشید.

زیاد با او تماس تلفنی نداشته باشید

اگر می خواهید ارزش خود را نگه دارید از برقراری تماس های متوالی تلفنی دوری کنید ، این امر نه تنها از شما فردی محتاج و وابسه می سازد بلکه باعث ایجاد رنجش در فرد مقابل می شود .

هر دو یه سه مرتبه ای که با او تماس میگیرید او موظف است یک بار با شما تماس داشته باشد . به دلیل قوانین باستانی جهان در معاشقه ، مردها ملزم به برقراری تماس های بیشتری هستند . اما به هر حال تماس تلفنی باید از جانب هر دو طرف انجام پذیرد.

همیشه موافق نظر او عمل می کنید

خود را شاد نشان دهید و به او نیز حق انتخاب دهید اما لازم نیست دل و جرات خود را برای همیشه کنار بگذارید . هیچ گاه برای انجام کارهای شخصی از او درخواست اجازه نکنید . این طرز برخورد تنها در رابطه مادر و فرزندی به شچم میخورد و مطمعنا او خواستار بروز یک چنین رفتاری در شما نیست .

اعتماد به نفس داشته باشید و به او نشان دهید که از قدرت تصمیم گیری برخوردار هستید . گاهی هم فیلم مورد علاقه خود را انتخاب کنید ، او را به رستوران دلخواه خود ببرید و برنامه تلویزیونی مورد نظرتان را تماشا کنید . این اصول ، قوانین کلی سازش میان دو نفر هستند ، بعضی مواقع او تصمیم می گیرد و گاهی شما.

با خانواده و دوستانش بیش از اندازه صمیمی می شوید

اگر با خانواده و یا دوستان او ملاقات می کنید لازم نیست در برخود خود زیاده روی کنید . او نیازمند کسب اطمینان خاطر از جانب شماست و انتظار دارد که تمام مسائل بین خودتان بدون دخالت هیچ کس از جمله خانواده و یا دوستان حل گردد.

صمیمی شدن شما با خانواده و دوستان همسرتان مستلزم گذر زمان است . با آنها برخوردی دوستانه داشته باشید اما هیچ گاه تا این حد پیش نروید که در همان ماه اول بخواهید مراسم جشن تولد برادرش را برنامه ریزی کنید.

برای وضع ظاهری خود اهمیت ویژه ای قائل شوید

صرف مدت زمان طولانی جلوی اینه توسط آقایان به مزاج خانم ها سازگار نیست . نکته این جاست که اگر بیش از اندازه خود را بیارایید چهره مردانه شما از بین می رود و جاذبه جنسی پنهان خود را از دست خواهید داد. باور کنید یک مرد ساده کشش جنسی بیشتری نسبت به یک دلقک دارد.

مطمعن شوید که مرتب و تمیز هستید و از ادکلن های خوش بو استفاده کنید اما بهتر است آراش را کنار بگذارید تا جاذبه ی شما در نظر خانم ها افزایش یابد.

شما نابه هنگام و یا مکررا به عشق خود اعتراف میکنید.

شما فکر می کنید تنها راه نفوذ به قلب خانم ها گفتن پی در پی ( دوستت دارم) است . اما سخت در اشتباه هستید . نه تنها گفتن پی در پی ( دوستت دارم) آنها را خوشحال نکرده ، بلکه باعث رنجش درون آنها نیز می شود و شما ریسک دریافت نکردن پاسخ مشابه را نیز به جان می خرید.

هر چیز مکان و زمان خاص خود را می طلبد . تنها به این دلیل که می خواهید در او اثر بگذارید (دوستت دارم) را بر زبان نیاورید. تنها در صورتی از این جمله استفاده کنید که او از صمیم قلب و عاشقانه دوست بدارید. آن گاه تکرار آن چند مرتبه در طول هفته بلامانع است.

پرحرفی می کنید.

آیا شما حراف خوبی هستید؟ لازم است زمانی را در کنار او به سکوت اختصاص دهید . پرگویی های بی پایان شما دیر یا زود باعث رنجش خاطر او می شود . پس تا بیش از این او را ناراحت نکرده اید از این کار دست بکشید.

خانم ها از صحبت و مشورت پیرامون مسائل مختلف لذت میبرند اما همواره این مطلب را به خاطر بسپارید : به او هم فکر کنید که او از جواب دادن به آنها لذت ببرد.

مراقب رفتارتان باشید

اگر می خواهید یک مرده ایده آل باشید ذهن خود را از کلیشه ها پاک کنید .

کلید حل تمام مشکلات میانه روی و حفظ تعادل است . لازم نیست به طور کامل از رفتارهای ذکر شده دست بکشید فقط کافی است حد تعادل را رعایت کنید . اگر کلیه رفتارهایتان را کنترل کنید می توانید از وجود یکدیگر لذت ببرید.

تهیه کننده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...