تعبیر خواب جواب رد شنیدن از معشوق

خواب دیدم از خانواده ی معشوقم جواب رد شنیدم و بخاطر این موضوع خیلی گریه کردم  ، تعبیرش چیه؟ استاد مدنی گفته اند جواب منفی شنیدن در جلسات خواستگاری نشان دهنده ی پیدا شدن تنش ، اضطراب و یا نگرانی های مختلف در یک رابطه است ، بطور مثال ممکن است دختر و پسر یا زن و مرد بر سر موضوعی خاص به تفاهم نرسند و بخاطر آن مشاجره کنند ، اگر در این هنگام گریه کردی نشان میدهد از طرف فردی بدی خواهید دید که نزدتان عزیز و محترم است ، اکثر مردم تصور دادن تعبیر دیدن چنین رویایی جدا شدن ، و یا رها کردن معشوق است در جایی که چنین موردی صحت ندارد و فقط بیان میدارد که آشفتگی های تازه ای در راه خواهد بود که البته به زودی نیز عبور خواهند کرد ،استاد طباطبایی نز در همین باره گفته اند شنیدن سخنان سرد ، تلخ ، منفی  و ناخوشایند از طرف معشوق به این تعبیر است که از جانب همان شخص بدیهای تازه ای به شما می رسد که در نهایت منجر به عصبانیت ، گفتگو با صدای بلند و یا عدم تفاهم می شود ، و بطور کلی میتوان گفت پرخاشگر شدن و یا از کوره در رفتن در هنگام ملاقات با معشوق دو معنای اصلی این رویا به حساب می آیند.شیخ طوسی می گویند اگر افراد متاهلی چنین خوابی ببیند خوب نیست و یک خطر در زندگی زنانشویی به حساب می آید.

تعبیر خواب جواب رد شنیدن از خواستگار

سوال توسط کاربر : بنده چند سال هست که عاشق دختری هستم و هر بار که تصمیم داشتیم وصلت کنیم مانعی ایجاد شد ، دیشب خواب دیدم همراه با خانواده ام بصورت رسمی به خواستگاری اش رفته بودیم ، بعد پدر و مادرش با لحن خیلی بدی با ما حرف زدند و گفتند جواب دختر ما منفی هست خودتان را خسته نکنید و بعد با بی احترامی ما را از خانه شان بیرون کردند ، آیا تعبیری دارد ؟

پاسخ توسط توپ تاپ : بله و این مورد نشان میدهد در کارهای مثبت و موفقیت آمیز شما دیگران مخصوصا اطرافیان نزدیک شما دخالت های بیجا میکنند و با همین رفتار و کارها سبب می شوند تا ذهنیت بدی در شما ایجاد شود و خیلی از امیدواری هایتان را از دست بدهید و یا اینکه ممکن است بر سر موضوعاتی بی اساس به مشاجره بپردازید.

معبران خارجی بطور کلی معتقد هستند دریافت هر گونه خبر و یا کلمه ی منفی و سرد از طرف خانم ها برای آقایان در رویاهای ما حاوی برخی از پیامدهای تلخ و کسل کننده در زندگی است ، مثلا ممکن است با شور و ذوق فراوان خودتان برای انجام کاری خیر آماده کرده باشید ولی در یک چشم به هم زدن خواهید دید کسی یا کسانی همه چیز را خراب میکنند و مانع از این می شوند تا به آنچه که دوستدارید و آنچه که میخواهید برسید ، انگار همه چیز و همه کس با هم دست به دست شده اند تا شما را از انجام یک کار یا گرفتن یک تصمیم مهم منصرف و یا حداقل پشیمان کنند ، در واقع روح قادر است این اطلاعات را قبل از اینکه رخ دهد به اطلاع برساند ، دختران و پسران زیادی را دیده اید که طعم تلخ شکست عشقی را چشیده اند ، حتی بعضی از آن ها تا مرحله ی 99 درصد هم برای رسیدن به معشوق خودشان پیش رفته اند ولی درست در لحظات آخر بدشانسی شروع به تعقیباشن کرده و یا بعضی از افراد که چندان هم نرمال نیستند آرزو و ذوق آن ها را به پوچی تبدیل کرده اند.

تعبیر خواب جواب منفی شنیدن از خواستگار

تعبیر خواب جواب منفی شنیدن از خواستگار به روایت از چند معبر ایرانی : چنان چه دختر مجردی این رویا را تجربه کند بیان میدارد که هیجان ها و یا اتفاقاتی منفی برای او و عشقش در راه است و محتمل است هر دوی آن ها روزهای بدی را پشت سر بگذارند ، اگر ببینی طرف مقابلت فردی ناشناس است نیکوست و اتفاقا نشان میدهد روزهایی را که منتظر فرا رسیدنش بودی در راه است و از جانب مردی محترم و زیبا منفعت خواهی دید و اگر طرف مقابل فرد مرده ای باشد باز هم نیکوست و نشان دهنده ی بقای طولانی زندگی ست ، استاد همدانی می گویند دیدن چنین رویایی بر چند وجه مختلف است که امکان دارد یکی از این موارد بطور حتم برای شما رخ دهد ، اولی از دست دادن مقام عزت و بیشتر از هعمه غرور یا شخصیت ، بطور مثال ممکن است در میان یک جمع خجالت زده و نادم شوید ، دومی غم و رنجی که یکباره وارد زندگی می شود و سبب افسردگی های کوتاه مدت و یا بعضی از ناراحتی های روحی می شود ، این رنج می تواند هر گونه مشکلی بین زن و مرد یا دختر و پسر باشد ، سومی فرا رسیدن ایام کسالت بار و از دست دادن برخی از شادمانی ها که قبلا به آن ها دل خوش بوده اید ، چهارمی از دست رفتن آسایش و راحتی و پیدا شدن بعضی از معضلات پیچیده در زندگی خانوادگی.

میتوانید از سایر مطالب سایت که مشابه همین موضوع هستند دیدن کنید

تعبیر خواب قرار خواستگاری

مطالب مرتبط...

92 نظر

  1. نرگسنرگسsays:

    سلام و عرض خسته نباشید...می دانم سوالم مرتبط نیست اما می پرسم...من چند ساله عاشق یکی از فامیل های دورمون شدم که حتی اون اهوازه و من لرستان و سه ساله اصلا ندیدمش ، طوری که حتی دیگر چهره اش هم به خاطر ندارم...اون چهار سال هم از من بزرگ‌تره...نمی دانم چرا ولی با وجود این همه اختلال هنوز هم عاشقانه دوستش دارم و امید دارم که بش می رسم ... تازگیا متوجه علاقه پسر خاله ام هم شدم ولی من به اندازه محمدم( همان کسی که سه ساله ندیدمش) دوستش ندارم...به نظر شما دلیل این عشق جاودانه چیه و باید چه کار کنم ؟ حتی بعضی وقتا گریه ام می گیره و از خودم می پرسم چطور ممکنه یکی رو اینقدر دوستش داشته باشم با اینکه حتی چهره اش هم به یاد ندارم و سه ساله باش هیچ حرفی نزدم ... شما بگویید چه کار کنم ... آیا این عشق و عاشقی ها به خاطر سنم هست ( ۱۴ سالمه ) ؟ یا نه ؟ ???ممنون می شم اگه راهنماییم کنید ?????

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این سوال را باید در بخش ارتباط با مدیر سایت که ادرس آن در توپ تاپ موجود است مطرح بفرمایید.

  2. tmntmnsays:

    سلام خسته نباشید روز بیستم ماه قمری که از نظر شیخ بهایی خواب در این روز صحیح هست خواب پسری رو دیدم که تو بیداری علاقه چندانی بهش ندارم ولی ازش بدمم نمیاد تو خواب به من گفت اگه منو میخوای بیام خواستگاری با خوانوادم منم در عالم خواب بهش گفتم نه در صورت اینکه دربیداری و عالم واقعیت جوابم منفی نیست تعبیرش چیه مرسی.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، شخصیت خوبی داری ، غرور ، دانایی و اعتدال در شما به میزان متعادلی وجود دارد و همین رویا از برخی از شخصیت های رفتاری شما صحبت میکند .

  3. tmntmnsays:

    ببخشید آیا به این مربوط میشه که در عالم واقعیت این شخص از من خواستگاری کنه یا نه؟؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، خیر ارتباط مستفیم با این موردی که اشاره داشتید ندارد.

  4. الماسالماسsays:

    من زنی هستم که درحال جدایی ازشوهرم هستم دیشب درخواب دیدم یه مردزن دارازمن درقبرستان خواستگاری کردن وجواب رددادم ویه مردمجردم دست منوگرفت ول نمیکردوخواسگاری کردالبته قبلش خانوادش ازمادرم خواستگاری کردن وبازم جواب رددادم گفتم من هنوزطلاق نگرفتم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب نشان دهنده ی موقعیت هایی جدید است که شرایط و مسئولیت هایی را به شما تحمیل خواهد کرد و لازم است با این موقعیت، به شیوه ای منطقی رو به رو شوید. این خواب از شما می خواهد تا از پذیرش مسئولیت هایی که بر خلاف میل باطنی تان می باشد خودداری کنید.

  5. مجیدمجیدsays:

    سلام .من عاشق یه دخترم دیشب خواب دیدم بهش پیشنخاد دوستی دادم و دختره هم خیلی ارایش کرده یود و به من گفت نامزد دارم. و بعد هم دیدم تو خوابگاهشون شلوغه،و جشن گرفتند

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      برای رسیدن به آرزو دل باید تلاش کنید و زندگی را بر پایه توانایی و قابلیت های خود تنظیم کنید.

  6. MoryMorysays:

    سلام .من عاشق ی دخترم و دوستش دارم وقرار ازدواج باهم گذاشتیم.دیشب خواب دیدم که همسایمون رفتن خواستگاریش وباباش جواب منفی بهشون داد منم تو اون خواستگاری بودم .میشه بدونم تعبیرش چیه .با تشکر

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      مشکلات و غصه ها به پایان خواهد رسید.

  7. سیدمحمد ضیاسیدمحمد ضیاsays:

    سلام من خواب دیدم رفتم خواستگاری یکی که قبلازمان مجردی تو زندگیم بوده و جواب منفی بهم دادن و گفتن که یکی دیگه را میخواد بعد پسر داییم را دیدم که گفت من یه زن برات پیدا کردم خیلی غیرتی هست و ورزشکاراین چه تعبیری دارد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است در عالم واقع به فکرشما بوده و جوابش مثبت باشد

  8. KhKhsays:

    سلام به شما. من دیشب خواب دیدم که با خانواده ام رفتیم به یه مهمونی که نامزدی هست (نامزدی کسی که چند سال پیش فک میکردم بهش علاقه مندم) اونجا دیدم همه بودن فامیلامون با آشناها ولی داماد مثل اینکه راضی نبود و از من درخواست ازدواج کرد منم با یه عالمه شک و تردید و خودخوری قبول کردم دختر عمه ام بهم میگفت تو یکی از اون اتاقا نرم چون نامزد قبلی داماد اونجاست منم نمی‌رفتم قرار عقد و عروسی مون هم برا چهار روزبعد گذاشته شد حتی کراوات هم که رنگش قرمز بود برا پسره انتخاب کرده بودن دخترعمه ام میگفت حتما داداشم تو جشن عقدو عروسی میاد میشه بگید تعبیرش چی هست

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه علاقه و محبتتان به فرد مورد نظر است

  9. نیازنیازsays:

    درود برشما خانمی هستم مجرد،چن شب پشت سر هم خواب میبینم،که آقایی قبلا خواستگارم بودن،مدام من و تویه جمع یا در دیدارهایه خصوصی تحقیر میکنند،ولی مادرشون سعی در آروم کردن من رو دارن،ولی تویه خواب مدام دنبال ایشون میگردم.ممنون میشم تعبیرش رو بفرمایید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه روبرویی با اتفاقات و خبرهای خوشایند است

  10. _saghi__saghi_says:

    سلام و خسته نباشید من خواب دیدم عروسی منو پسر عموم هست اما چهره اون فردی که تو خواب دیدم شباهتی به چهره واقعیش نداشت. وقتی لباس عروس تنم میکنند میزنم زیر گریه و میگم که جواب من نه و ما به هم نمیخوریم. میشه تعبیرشو بگید؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشان دهنده اتفاقات خوشایند است

  11. SamiraSamirasays:

    سلام خسته نباشین من قبلا پسری رودوس داشتم الان ۳ ماه جداشدیم خواب دیدم بهش زنگ زدم گوشیش زنگ نمیخورد خرابش کرده بود بهش پی ام دادم گفتم دوست دارم نمیتونم جدا شم اون بهم پی ام داد گفت من دوست ندارم دست از سرم بردار من کسه دیگه رودوس دارم عکس یه دختره رو برام فرستاد خیلی شبیه من بود گفت اینو دوست دارم خلاصه سبکم کرد توروخدا تعبیر چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه اتفاقاتی است که در گذشته روی ذهنتان تاثیر گذاشته

  12. م.حم.حsays:

    من با کسی دوست هستم . خواب دیدم پسر خاله ام که مدتیه بحث خواسنگاری کردن رو مطرح کردن و من جواب رد دادم ، دوباره تو خواب دارن مطرح میکنن، خیلی لاغر شده بود و من داشتم توجیهش میکردم که جواب من منفیه بیخود تلاش نکن و نمیخوام به خاطر من کسی آسیب عاطفی ببینه. تو خونه و خیابون بودیم که داشتم این حرف ها رو میزدم. ( یعنی هی موقعیتها فرق میکرد) یه دفعه انگار که دیگه رفته باشه، دیدم دارم ابروهامو قیچی میکنم تا مرتب بشه، رفتم جلوی آینه، دیدم چه قدر بد قیچی زدم یکی از ابروهامو، تازه بلند و خیلی بور هم بودن.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      در شرایطی مطلوب ممکن است قرار بگیریدکه بستگی به خودتان دارد

  13. PPsays:

    سلام من حدود سه سال است که به دختری علاقه دارم اما از ترس جواب منفی پا پیش نمی گذاشتم دیشب در خواب دیدم که مادر این دختر به خواستگار های دخترش جواب رد می داد و به من گفت که کی گفته ما به تو جواب رد میدهیم درعالم واقع هم مادر این دختر نظر مثبتی دارد اما به نظر من نظر خودش احتمالا منفیه تعبیر خواب من با این شرایط چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه علاقه شما به ایشان است

  14. ا.ما.مsays:

    سلام من پسرم و از بچگی عاشق دختری بودم و تا شش هفت سالگی هم با هم بازی میکردیم و تازگی(۱۷ سالمه) و او هم هم سن خودمه تو فکر این رفتم که با او از دواج کنم و پدرم هم میگوید هر وقت گفتی پاپیش میذارم ظهر خواب دیدم که دنبالش بعد از مسجد رفتم تا یه جا که خلوته باهاش صحبت کنم که با پدر و مادرش دیدمش و از والدینش خواستم که با او میخام صحبت کنم و اون ها رفتند کنار او با خنده داشت بهم نگاه میکرد که وقتی راجب به علاقم نسبت به خودش گفتم بهم چیز های بد گفت و گفت جوابم منفیه حالا به نظرتون تعبیرش چیه خیلی ظهنمو مشغول کرده

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام رویای پریشان بوده و تعبیری ندارد

  15. فقط خدافقط خداsays:

    سلام استاد من خواب دیدم خواستگارم گذاشت و رفت بدون خبر و حرفی مادرش با عصبانیت زنگ زد و گفت پشیمون شدیم بعد مادر من زنگ‌زد ب پسر ک واسطه بشه درست کنه ک من داد کشیدم نمیخوام برای منم تمام شده است اونم اونطرف خط شنید و قطع کرد این یعنی چی؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه اتفاقات خوشایندی برای شماست

  16. M.eM.esays:

    من خواب دیدم دونفر از من خواستگاری میکنند و من جواب رد میدم ویه خوابم دیدم کسی که عاشقشم بهش میگم با من ازدواج کن میگه نه بعدش گریم میگیره ‌ البته کناره هم نیستین اون خیلی دوره و ارتبازی بین من و اون نیس

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      تنش و کشمکشی با خانواده ها دارید و یا ترس از تعهد و از دست دادن استقلال را دارید .

  17. ستارهستارهsays:

    سلام من عاشق آقايي هستم چند ماه با هم رابطه داشتيم و اين رابطه خيلي خيلي خوب بود.يكدفعه اون آقا بدون هيچ حرفي دور شد ديگه نه زنگي نه ديداري... ٣ ماه بعد من خواب ديدم ك به طوره اتفاقي به محل كاره ايشون رفتم و يكدفعه ايشون از در اومد بيرون بهش گفتم اتفاقي از اينجا رد ميشدم بهم جواب داد ديگه اتفاقي هم اينجا نيا ولي اگه كاري داشتي يا سوالي در ارتباط با كار بيا تعبيري داره؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام حاصل تفکرات و ذهنی مشوش است و تعبیری درست ندارد

  18. فاطمهفاطمهsays:

    عرض سلام خدمت شما.خواب دیدم یه خواستگاری دارم ک بهم گفتن ازت کوچیکتره.بر خلاف میل باطنیم قبول کردم ک ببینمش گفتم شاید ویژگی های مثبت دیگه داشته باشه ک بشه از سنش گذشت.وقتی دیدمش،خیلی بچه سال ب نظرم اومد شاید در حد پسرهای ۱۸-۱۹ساله.دیدم نه تفاوت سنیمون خیلی خودشو نشون میده.بعدش رفتم ب خانواده م گفتم ک خیلی بچه س و هر طور فک میکنم میبینم نمیتونم جواب مثبت بدم.اونام بانظرم موافقت کردن البته ب نظر اومد یکی ازخواهرام زیاد خوشش نیومد ازجواب منفیم.ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه تغیرات خوشایندی در زندگی شماست

  19. پارسا کاوهپارسا کاوهsays:

    خواب ديدم يکي دوستانم که بسيار باهاش صميمي ام از قول من از دختري که دوست دارم در خانه ما نظرش را در رابطه بامن پرسيد و جوابش نه بود من از بالا نگاهش ميکرم او فهميد به من نگاه کرد و رفت

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، نشان می دهد که شما بایستی قدم های بعدی خود را با احتیاط بردارید.

  20. فاطمهفاطمهsays:

    سلام روز بخیر.من دوهفته پیش خوابی دیدم ک تو همین صفحه گذاشتم.دیشبم تقریبا مث اون خواب دیدم.خواب دیدم یکی از خانومهای محلمون شخصی رو بهم معرفی کرد و ازم خواست ک ببینمش وباهاش حرف بزنم.رضایت دادم.بعد ک اون آقا اومد تا همو ببینیمو حرف بزنیم،قبل هر صحبتی ازش خواستم کارتشونشونم بده.ی کارتی بهم داد ک توش تمام مشخصاتش نوشته بو سن وتحصیلات و درآمد و.... .بعد خوندن مشخصاتش ب همون واسطه هم ک کنارمون ایستاده بود گفتم جوابم منفیه.اینایی ک اینجا نوشته هیچ کدوم مورد پسندم نیست.اون واسطه هم گفت اره سنش هم زیاده (برخلاف خواب قبلیم ک کم سن بود).ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه دوستی و روابط جدیدی در زندگیتان است

  21. شیرینشیرینsays:

    سلام من خواب دیدم که سه تا خواستگار از طرف آشناهای عمه ام داشتم که عمه ام از طرف خودش بهشون جواب منفی داد میشه تعبیرشو بگید لطفا

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است خبرهای خوشی دریافت کنید

  22. نفسنفسsays:

    من دختری مجرد هستم یک نفر رو خیلی دوست دارم تو واقعیت خواب دیدم با مامانه پسر مورد علاقم دارم حرف میزنم میگم که پسرتونو خیلی دوست دارم مامانش میگه غیرممکنه شما بهم برسید اخه منم گفتم من بخدا امید دارم خدا بخاد میشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است بینتان محبت ایجادشود

  23. ستارهستارهsays:

    سلام خواب دیدم یه خانمی که میشناسم و برام قابل احترامه اومدن خونه ما واسه خواستگاری. اول فکر کردم واسه من اومدن بعدش از خواهرم خواستگاری کرد اونم همونجا جواب رد داد من از جواب رد خواهرم خوشم نیومد بعدش رو کرد به من و از من خواستگاری کرد گفتم با مادرم صحبت کنه میگفت از مادرت خوشم نمیاد ولی با این حال استخاره میکنم اگه خوب اومد میام خواستگاری.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه معاشرت با دوستان جدید است

  24. راستینراستینsays:

    سلام خواهرم برایم استخاره کرده و در خواب دیده به خواستگارم خواهرم دیگرم جواب رد میدهد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است تنش های در زندگیتان است

  25. هانیههانیهsays:

    سلام.. در خواب دیدم دوست پدرم و همسرشون منو برای پسرشون خواستگاری کردن ولی من با سختی و رو دربایسی زیادی رد کردم چون تو واقعیت عاشق پسر دیگری هستم در خواب به خودم گوش زد میکردم که اون پسر عاشقته نمیتونی تا وقتی کاراش درست نشده اقدام به خواستگاری نکرده به کس دیگه ای جواب مثبت بدی... خوابم خیلی فضای کسالت آوری داشت انگار که من مریض بودم.. چون دوستان سن ذکر کردند فکر میکنم شاید تاثیر داشته باشه من ۲۲ سالم هست. ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه بهبود روابط عاطفی و احساسی است

  26. مریممریمsays:

    با سلام من خواب دیدم یکی از فامیلامون پسرش از خاله م خواستگاری میکنه ولی خاله م جواب رد داد (ما زیاد با فامیلامون روابط خوبی نداریم)

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود وقت بخیر ، به نوعی نشان دهنده ی مقاومت یا مخالفت شما در برابر برخی از پیشنهاد ها یا عقاید جدید در زندگی است

  27. MaryamMaryamsays:

    سلام من دو سال با یکی ک خیلی دوسش داشتم بودم ولی الان ی ماهی میشه ک جدا شدیم تو خواب دیدم ک بهم زنگ زد و گف ک دوست ندارم و این بخاطر توعه تعبیرش چیه؟ در ضمن اینکه من هر خوابی میبینم تا یکی دو روز دیگ همون اتفاق برام میفته علتش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر ناراحتی های روحی است

  28. امیرامیرsays:

    سلام من خواب دختری را دیدم که دوسال پیش میخواستیم با هم ازدواج کنیم نشد اون موقع برادرم هم راضی نبود ولی دیشب که خواب میدیم برادرم راضی بود و خواستگاری دختر رفت ولی دختر جوابش منفی بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه خبرهای خوشحال کننده و امیدوار کننده است

  29. مهدیمهدیsays:

    سلام من خواب دیدم که به خانه عشق قدیمیم برای خواستگاری رفتیم و اون دختره داخل خونه مث سوپر مارکت داشت و منم رفتم ازش یکم چیز خریدم بستنی و ..... بعد به شوخی بهش گفتم که شاگرد نمیخای من شاگردت بشم یهو عصبانی شد و گفت که اصلا جواب من رده منم با خودم می گفتم این همه من اونو دوس داشتم چرا اون منو دوس نداشت خیلی ناراحت شدم بعد ما رو از خونه بیرون کردن مادرمم خیلی ناراحت شد بعد ( بیدار شدم یکم آب خوردم بعد خوابیدم) دوباره خوابشو دیدم اینبار موهاش خیلی کوتاه بود و فر و اندامش هم از ریخت افتاده بود چاق بود اصلا اون جذابیت قبلو برام نداشت. لطفا تعبیر کنید برام ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده ان است که در زندگی و کار خود ممکن است پیشرفت کنید و موفقیت کسب کنید

  30. ملکهملکهsays:

    مشکلی بین من ومعشوقم مشکل به وجودآمد بهش پیام دادم که باهام روراست باشه منودوست داره منومیخوادیانه توی خواب صدای ناشناسی شنیدم که گفت نه منم خندیدم خوشحال بودم میگفتم منکه میدونم اینطورنیست چون به خداتوکل کردم آیاخوابم تعبیرداره تعبیرش چی میتونه باشه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خواب شما بخاطر درگیری های فکری و ذهنیتان است

  31. حمیدرضاحمیدرضاsays:

    سلام . ممنون میشم راهنماییم کنید من پنجشنبه خواستگاری رفتم و فرداش نزدیک ساعت 5 صبح خواب دیدم پدر دختر بهم گفت بهت دختر نمیدیم . تعبیرش چی میتونه باشه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام برای رسیدن به آرزو دل باید تلاش کنید و زندگی را بر پایه توانایی و قابلیت های خود تنظیم کنید.

  32. محمدمحمدsays:

    خواب دیدم شمارمو دادم ب یکی از دوستای معشوقم و باد اون لحظه افتادم ک دوستش شماررو ازم گرف و بعد زنگ زدن ولی اینبار تو خاب دوستش شمارذو برگردوند بخودم و انگار از من عصبانی یا ناراحت بود تعبریش بگید لطفا

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      رویای درهم و اشفته است

  33. LalehLalehsays:

    سلام روز‌ بخیر، پسری که دوسش دارم تازگیا اومد خاستگاریم و بابام به بهونه درس خوندن من اونارو رد کرد و من دیشب خواب دیدم‌ معشوقم اومده بود خاستگاریم همه هم خیلی خوشحال بودند میخندیدند خودمم خیلی شاد بودم ولی هیچ جوابی بهشون ندادیم عشقمم دقیق این خواب و سه دفعه دیده بود که هر دفعه بی جواب بود خواستگاری.تعبیرش چی میتونه باشه لطفا

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام. وقت بخیر. تعبیر رویای شما نشان از روزهای خوب پیش رو دارد.

  34. امیرحسینامیرحسینsays:

    باسلام و خسته نباشد.من دختری رو دوست دارم و اون هم منو دوست داره ولی هیچ صحبتی باهم نداشتیم و خیلی کم همدیگرو میبینیم.یه شب خواب دیدم تو یه مجلس که رفته بودیم خونشون مادرم اونو از مادرش خواستگاری کرد و مادرش بالحن بدی جواب منفی داد و مادرم ناراحت شد.تعبیرش چیه؟(ممنون)

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن بلحاظ خانوادگی اختلاف فرهنگی و اخلاقی با هم داشته باشین

  35. محمدغلامیمحمدغلامیsays:

    سلام خواب دیدم منو دختری که عاشقش هستم داشتیم با هم سر قبر یکی از اقوام میرفتیم که در این بین ازش پرسیدم که منو دوست داره یانه که گفت نه دوست ندارم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است تنش ها و اضطرب هایی را در زندگیتان تجربه کنید

  36. وحیدوحیدsays:

    سلام من خواب دیدم که کسی که ۴سال است اورا میخواهم در مدرسه به من جواب در داد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتره منطقی تر با زندگی برخورد کنید و در بند احساسات زود گذر نباشین

  37. وحیدوحیدsays:

    سلام من خواب دیدم که دختری که ۴سال است اورا میخواهم در مدرسه به من گفت تورا نمیخواهم لطفا تعبیر این خواب رابگویید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به نگرانی شما در مورد این مسئله اشاره داره

  38. Reza4uReza4usays:

    سلام خیلی دوست دارم تعبیر خوابم بدونم خواهش میکنم بهم بگین من دختری رو سه سال دوست دارم براش دارم تلاش می‌کنم به احتمال زیاد اسفند ماه میخام خاستگاری برم خانواده دختر اومدن خونمون مهمونی ما با هم آشنا نبودیم ولی خونه ما بودن پدرم بحث اینکه دخترتون میخام پیش کشید پدرش خیلی بد رفتار میکرد با پوز خند جواب میداد آخر سر وسط حرف زدن پدر خانوادش بلند کرد گفت بریم ماهم رفتیم بیرون آخر سر گفت ببینین پسرتون بدرد دخترم نمیخوره همین لحظه من چشمم به دختری که میخامش افتاد دیدم شدیدا داره گریه میکنه بعد من خاستم با پدرش صحبت کنم تا دو کلمه حرف زدم خندید از خونه ما رفت غیب شد سریع خیلی نا امید بودم تو خواب وقتی بیدار شدم سرم تا حد منفجر شدن درد میکرد ساعت ۸ دیدم خوابو هشت صبح و اینکه این روزا استرس خواستگاری دارم چون شرایطم خیلی جور نیست و نمیدونم واقعا این خواب ناراحت نا امیدم کرد 😔 من و این دختر نمیتونیم حتی یه لحظه بدون هم باشیم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام در مسیر رسیدن به این خانم مشکلاتی وجود داره

  39. علی محمدیعلی محمدیsays:

    سلام. حدود 3 ماه پیش رفتیم خواستگاری یه دختری که آشنای خیلی خیلی دوری هستن. اما متاسفانه جواب رد ازشون گرفتیم. من خیلی از دختره خوشم اومده بود و هر روز تا الان بهش فکر می کنم. طوری که هر روز از خدا میخوام کمک کنه یه بار دیگه بریم خواستگاریش. واقعیت اینه که به نظر می رسید اونم از من خوشش اومده بوده اما به خاطر یکی دو تا مسئله که من مطرح کردم فکر کنم جواب رد دادن. بعد از خواستگاری هم مادربزرگم گفت اصلا نیازی به بیان اون مسئله به او صورت نبوده و ممکنه دختره برداشت اشتباه کرده باشه. برای همین خیلی دلم میخواد دوباره بریم خواستگاریش. تا اینکه امروز صبح خواب دیدم دوباره رفتیم خواستگاریش ولی جواب دختره باز هم منفی بود. میخواستم تعبیر خوابم رو بدونم. ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام صبور باشین و از خدا کمک بخواین راهی جلوی پاتون بذاره

  40. فاطمه دارابیفاطمه دارابیsays:

    سلام من عشقم چهارسالع باهم هستیم و خیلی همو دوست داریم خواب دیدم برای دخترعموم و افراد غریبه ای ک نمیشناسم ک عشقم ب خواستگاری اومده پدر مادر فقط میگیوند نه و گریه میکردم تعبیر ان چیست

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سعی کنید در زندگی خود واقع نگرتر باشید

  41. علیعلیsays:

    سلام خسته نباشید . خواهرم در عالم خواب دیده که پدر معشوقه اش آمده و به او گفته پسرم تو را نمی خواهد پسرم دختر دایش میخواد و تصور میکنه یک لحظه که این پدر معشوقه اش نیست اون همون پسر معشوقه اش هست و انگار که مادر بزرگ پسره میاد میگه این حرکاتیش مثل بچهاست

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      رویای اشفته است

  42. بیتابیتاsays:

    سلام و روز بخیر من امروز خواب دیدم ک ب کسی ک دوسش دارم گفتم دوست دارم و اون قبول نکرد و ی حرفایی ردو بدل شد ک یادم نیس و من رفتم روز بعد ک دیدمش بهم‌گفت جلو نشنین برو پشت بشین تو کلاس ب نظرتون ینی چی؟ ینی تو واقعیتم جوابش اینه؟ لطفا کمکم کنین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده درگیری های ذهنی است

  43. ZhraZhrasays:

    سلام من دیشب خواب عجیبی دیدم سالها قبل پسریو دوست داشتم ولی جدا شدیم و تو این سالها هنوزم دوستش دارم ولی اون نه حالا دیشب خواب دیدم که دیدمش هم خودشو هم مادرشو اما تو خواب زیاد باهام خوب نبود و منو یه جورایی رد کرد اما مادرش باهام معمولی بود حالا بنظرتون این خواب تعبیری داره؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به احساس منفی که از قطع شدن این ارتباط به شما دست داده اشاره داره

  44. شایانشایانsays:

    سلام من دختر عموم رو خیلی از بچگی تا الان دوست دارم دیشب خواب دیدم که بهش گفتم من از زمانی که یادم میاد تورو دوست داشتم میشه بامن باشی ولی اون گفت نه ازش چند بار پرسیدم چرا اون گفت چون خسیسی و برای جورابت بعدش غیب شد دنبالش که رفتم دیدم رفت تو مجلس خانوادگی زنای فامیل و داره باچند نفر صحبت میکنه بعدش بیدار شدم خیلی امروز ناراحت بودم میشه تعبیر شو بگید ممنون میشم من 13سالمه تو واقعیت فکر میکنم اون به من حسی نداره اون از من 4 ماه بزرگتره

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به احساسات و حساسیت های شما اشاره داره

  45. نفسنفسsays:

    سلام من زیاد سنی ندارم و 14 سالم بیشتر نیست و خواب ازدواج می بینم خواب دیدم که یک نفر که نمی شناختمش قراره ازدواج کنم و اولش به همه می گم تو گروه واتساپ بیاین عروسی من بعدش یهو یاداین می یوفتم من کسی دیگه ای رودوست دارم و به همون کسی که قراره باهاش ازدواج کنم می گم جوابم منفی اما اون شخص تو خوابم ندیدم ولی انگار بودش یعنی من وقتی یاد یکی از افرادیکه دوستش دارم افتادم همه چیز بهم میزنم و میگم جوابم منفی بعدش به دوستان که بهشون اعتماد دارم میگم داخل واتساپ من قرارنیست ازدواج کنم به بقیه هم بگین چون نمی تونم بیام و تو گروه بگم و روم نمیشه تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا میتواند نشان دهنده هشداری برای شما در رابطه با انتخاب های خود در زندگی باشد

  46. MohamadrezaMohamadrezasays:

    با سلام من دختری رو دوست دارم و با خانواده اش صحبت شده ولی دو شب خواب میبینم ک بهم جواب منفی میده میشه بدونم تعبیرش چیه. البته ذهن خودم هم از قبل درگیر این بوده ک نکنه بهم جواب منفی بده.

  47. عسلعسلsays:

    سلام خواب دیدم که یک زن جلوی پدر مادرم از من خواستگاری میکنه و من با خنده میگم من ده بیست سال دیگه ازدواج میکنم

  48. نازنیننازنینsays:

    سلام خواب دیدم کسی که دوستش دارم وخانوداش نزاشتن بهم برسیم( توخواب دیدم رفتم محل کارش واون نبود وقتیم امد یه زیر چشمی نگاه کرد وبا بی محلی وبی اعتنایی رد شد از کنارم رفت )منم امدم بیرون وشروع به ناراحتی کردم که کاش نیومده بودم😔

  49. ....says:

    سلام من خواب دیدم که کسی که ناشناس است برای خواستگاری با خانواده اش به خونه ما اومده و طلا و گل آورده ولی من قبول نکردم چون بین صحبت هاشون متوجه شدم که خواهرش کاباره ای هست و خانواده اش آدمهای درستی نیستن و توی همون خواب ج رد دادم البته کلی جنجال شد ولی از خونه مون بیرون شون کردیم ، تعبیرش چیه؟

  50. محمحsays:

    من شبها دچارعذاب وجدان هستم من دانشجوی علمی کاربردی یک گچساران درسال 95 درمقطع کاردانی بودام یکی ازدرسها به نام اصول فقه نیومدام روی جلسه وغیبت بود دانشگاه خودش بهم دوازده داد

  51. ♡♡♡♡says:

    سلام من چند سال هست که عاشق یکی از پسر های فامیل شدم تقریبا تو سال تقریبا چند بار میبینمش ولی نمیدونم اون چه حسی نسبت به من داره خواب های مختلفی دربارش می بینم مثلا یه بار خواب دیدم که من بهش گفتم دوستش دارم و اون با کمال میل قبول کرد و یه بار دیگه هم باز خواب دیدم که بهش گفتم دوسش دارم و یه جورایی به طوری که انگار راضی نیست ولی باز قبول کرد ولی امروز خواب دیدم که بهش میخواستم بگم دوسش دارم ولی اون وقتی حتی من حرفم رو نزده بودم بهم جواب رد داد و بعد اون تو خواب یه جوری رفتار میکرد انگار من دشمنش بودم به نظرتون تعبیر خواب این سه خواب چی میتونه باشه

  52. ساراساراsays:

    سلام من دخترم و خواب دیدم کسی که ازم خواستگاری کرده بعده چند روز مادرش زنگ زده و جواب رد داده و ما هم اصرار میکنیم که ازش دوباره بپرسن بابت جواب تعبیرش چیه؟

  53. معراجمعراجsays:

    سلام من پسری ۱۴ ساله هستم و به دختر خاله ام که ۹ ماه از من بزرگتر است علاقه زیادی دارم و عاشقش ام ولی او در بیداری به من جواب نه داده ولی من هنوز هم دوسش دارم ولی دیشب خواب دیدم تولدش بود و من هم با مادرم رفته بودیم بعد انگار او منتظر عشقش بود که با هم ازدواج کنند و به خاطر دلایلی عشقش نیامده بود و گفته بود من دیگر تو را دوست ندارم بعد مادرم به او (دختر خاله ام)گفت میخواهی با پسرم(من)ازدواج کنی ؟! بعد اون گفت نه و من خیلی ناراحت شدم و الان هم سر در گم هستم میشه یه چیزی برام بگید تعبیرش چیه ما در آینده به هم میرسیم!!!؟؟؟ و آیا او به من علاقه ای دارد یا نه؟! ممنون خسته نباشید

  54. MahsimaMahsimasays:

    سلام خسته نباشین. من عاشق یه نفرهستم که توخوابم به مادرم گفت من نمیخوامش بهتره باهم نباشیم وحالش هم خوب نبوددرازکش بود. ازمامانم پرسیدم چیگفت بهت که باناراحتی گفت نمیخوادت گفت بهت بگم دس ازسزش برداری که من بااین حرف مادم سرموگذاشتم روپاهاشو اشک ریختم میشه لطف کنین بگین تعبیرش چیه؟؟

  55. وحید رئیسی پوروحید رئیسی پورsays:

    سلام من خواب دیدم از خواب بلند شدم واز خواستگاری خودم جاموندم .یکدفعه پدرم کمی باناراحتی وارد شد گفت که جواب رد دادن.ادامه دادکه من خیلی سعی کردم و گفتم پسرم گناه داره.بعد از خواب بلند شدم

  56. امیر محمد کاظمیامیر محمد کاظمیsays:

    سلام من بیست و یک سالمه و درسم دوسال دیگر تمام میشود تا مطب دندان پزشکی بزنم،من یک سوالی داشتم میخواستم بپرسم،من روزی عاشق دختری شده بودم به اسم پارمیس ولی جواب رد هم از طرف خانواده و هم از طرف پارمیس خانم جواب رد شنیدم چند روز پیش خواب دیدم که با همین دختر بیرون بودم و همش داشتم اصرار پشت اصرار که باهم ازدواج کنیم ولی اصلا راضی نمیشدند و و همان موقع پسر دیگری عاشق پارمیس شد و باهم ازدواج کردن و من از زندگی نا امید شدم و دست به خود کشی زدم میخواستم ببینم در رابطمون مشکلی پیش میاد چیه تعبیرش لطفا بگید ممنون

  57. امیر محمد کاظمیامیر محمد کاظمیsays:

    سلام من بیست و یک سالمه و درسم دوسال دیگر تمام میشود تا مطب دندان پزشکی بزنم،من یک سوالی داشتم میخواستم بپرسم،من روزی عاشق دختری شده بودم به اسم پارمیس ولی جواب رد هم از طرف خانواده و هم از طرف پارمیس خانم جواب رد شنیدم چند روز پیش خواب دیدم که با همین دختر بیرون بودم و همش داشتم اصرار پشت اصرار که باهم ازدواج کنیم ولی اصلا راضی نمیشدند و و همان موقع پسر دیگری عاشق پارمیس شد و باهم ازدواج کردن و من از زندگی نا امید شدم و دست به خود کشی زدم میخواستم ببینم در رابطمون مشکلی پیش میاد چیه تعبیرش لطفا بگید ممنون

  58. سمانهسمانهsays:

    سلام وقت تون بخیر . من مدت ۳ ساله با پسری دوستم‌. دیشب خواب دیدم خانوادگی رفتیم خونشون و اون جلوی من از بابام خواستگاری میکنه منو اما پریم هم جواب منفی میده هم یه در گوشی بهش میزنه هم بهش فحش میده و عصبانی میشه ! بعد طرفم خیلی خیلی ناراحت میشه و بدون هیچ حرفی میزاره میره و با من جداگانه قرار میزاره و میگه میبینی که خونوادت چطوری باهام برخورد کردن پس بهتره از هم جدا بشیم. تعبیر این خواب چی میشه سپاسگزارم .

  59. امیر صدراییامیر صدراییsays:

    سلام من۲سال که به یه دختری فکر میکنم وعاشقش هستم در خواب دیدم که در فضای مجازی باایشون در مورد ازدواج صحبت کردم و ایشون گفت من علاقه ای بهت ندارم

  60. علی رضا بستانیعلی رضا بستانیsays:

    سلام من یه پسر هستن که خواب دیدم به خواستگاری معشوقه رفتم وار اپن جواب منفی شنیدم و خیلی خیلی از زندگی ناامید شدم تعبیرش چی هست

  61. مهدی حیدریمهدی حیدریsays:

    سلام من خواب دیدم ک کل اقوام در. خانه مادربزرگم هستن و بدون خواستگاری جواب ن شنیدم از زن عمویم ک مادر دختره هست تعبیر داره ایا؟

  62. لاههلاههsays:

    من خاب دیدم ک کسی ک باهاش دوست بودم وتموم کردم رابطمو باهاش چون بابام رضایت نمیداد ازدواج کنیم من تومدرسه بودم یه نامه فرستاد تهدیدم کرد به ابروریزی و گفتن به پدرم ومن توخاب گفتم نگه واینا

  63. لاههلاههsays:

    تعبیر خاب من چیه چون به تازگی یه خواستگار دیگم دارم واونم گفته میخاد بیاد خواستگاری اگ باز جوابم منفی بود ک هیچ نبود ازدواج کنیم

  64. احسان گلیاحسان گلیsays:

    سلام در چند ماه اخیر خواب جواب منفی گرفتن دیدم حالا یا باواسطه بوده و یه بار مستقیم میخواستم ببینم تعبیر این همه خواب که شبیه هم هستند چیه؟ ممنون

  65. زینبزینبsays:

    من خواب دیدم که یه پسری که فامیلمون هست از من درخواست میکنه بعد من با شدت خیلی زیادی رد میکنم و بعدش خواهر بزرگترم هم میاد و با اون بحثش میکن لطفا بگید تعبیرش چیه؟

  66. نیایشنیایشsays:

    سلام.خاله ام که قراربود ازخواهرم خواستگاری کنندخواب دیدم جواب ردمیدن به ما اونهم بالحن خیلی بد وزشت و میگن مااصلا دخترشمارو نمیگیریم خیلی هم زشته وماناراحت میشیم ازینکار خواهشا بگیدتعبیرش چیه؟؟

  67. سیناسیناsays:

    سلام خسته نباشید ممنون از سایت خوبتون من دیشب خواب دیدیم کسی که خیلی دوسش دارم و چند ساله می‌خوامش دارن با مادرش درباره من صحبت میکنند و میگه مامان واسه چی من باید اظهار کنم منم اونو دوست دارم در صورتی که هیچ چیز من به انن نمیخوره و...... خلاصه خیلی دلم شکست ممنون میشم اگه تعبیری داره لطف کنید

  68. HamidHamidsays:

    سلام من عاشق دختری هستم که خواستگار داره اما هنوز جواب نداده و از خانواده خواستگار ها وقت برای جواب دادن گرفته و من هم منتظرم که جوابشونو بدونم چون خیلی برام مهمه دیشب خواب دیدم به دختری که دوستش دارم گفتم زن من میشی و اون گفت نه سه بار ازش پرسیدم و اون در هر سه بار گفت نه بعد گفتم به خواستگارت جواب دادی گفت آره فردا عروسیمه و من با خنده ای تلخ گفتم مبارکت باشه و رفتم لطفا تعبیر شو بگید چون خیلی مهمه😔😔😔

  69. AylarAylarsays:

    سلام من دختری هستم که چند ساله عاشق یک پسرم دیشب خواب دیدم باهاش حرف میزنم و بهش جواب رد میدهم تعبیرش چیست؟

  70. SanaSanasays:

    من خواب دیدم که با کسی که خیلی دوسش دارم اونده پیشم بعد بهش گفتم شمارتو بهم بده اون میگفت نه نمیشه گفتم به کسس نمیدم لطفا بده ولی نمیداد بعد داشت میرفت که من لپشو به زور بوس کردم و سوار ماشین شد اون حالش بد بود منم سوار ماشین شدم از پنجره ماشین سرمو کردم بیرون گفتم این درد بدیه که بدونی کسی که دوسش داری هیچ علاقه ای بهت نداره اونم فقط گوش میداد این یعنی چی؟

  71. سمانهسمانهsays:

    من خواب دیدم اونی که دوسش داشتم تنهایی میاد خواستگاری وبابام اونو ازخونه پرت میکنه بیرون البته بگم که پدرم ۵ساله فوت شدن واون پسره یه عالمه لباس خوشگل هم برام خریده

  72. ساراساراsays:

    من دختری ۱۶ ساله هستم خواب دیدم یک خاستگار بازنش به خاستگاری من آمده و من اونو نمیشناسم و او مرا اولین بار میبینه یعنی اولین دیدارمون بود خواستگاری سنتی بود و جواب رد بهم داد

  73. مهدیس رفیعمهدیس رفیعsays:

    سلام ببخشید من دوستم دیشب ی خوابی دیده انگار ی فردی به اسم یوسف اومده خاستگاری من بعد من بعد از چند سال ی پسری رو که انگار خیلی منو دوست داشته بعد چند سال میبینم و اکگار بی میل نیستم بهش در این گیر و دار توی خواب به دوستم میگم خوب من الان یوسف رو چکار کنم و اینکه انگار جوابم به یوسف منفی بوده

  74. ...⁦♡...⁦♡says:

    سلام من خواب دیدم که به طور ریمی به خوایتگاری عشقم رفتم اما پدرش با بی احترامی ما را از خانه شان بیرون کرد و مرا کتک زد تعبیر این خواب چی هست؟

  75. ...⁦♡...⁦♡says:

    سلام من خواب دیدم که به طور رسمی به خواستگاری عشقم رفتم اما پدرش با بی احترامی ما را از خانه شان بیرون کرد و مرا کتک زد تعبیر این خواب چی هست؟

  76. ایداایداsays:

    سلام من دوسالی هست با یک پسری دررابطه هستم و دراین مدت یکبارهم خانوادش رو ندیدم ودیشب خواب دیدم که باخانوادم ما برای خواستکاری به خانه انها رفتیم و فردای ان روز زنگ زدن وگفتن دخترشمارا نمخواهیم ومن بااون پسر کلی بحث کردم که چرا وقتی خانوادت منو نمیخوان بهم نگفتی . تعبیرش چیه

  77. دنیادنیاsays:

    خواب دیدم یه نفر بهم میگه که دختری ک دوسش دارم گفته دوست نداره. البته این تو زندگی واقعیم هم یجورایی هست، از اون دختر جدا شدم و هر روزم با این فکرمیگذره که شاید دوستم نداره، تعبیر خوابم چی هستش؟

  78. ساراساراsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم که با یه شخصی ب مدت شاید 1 ساعت تو یه مکان بودم و بعدش که میخواستم برم رفتم گفتم ببخشید شما میتونید شمارتونو به من بدید و بعدش طرف گف نه خیلی ببخشید و اینا و بعدش من گفتم باشه و رفتم ، این تعبیرش چیه؟!

  79. ناشناسناشناسsays:

    باسلام من یه دختر ۱۵ ساله هستم دیشب در خواب دیدیم یک خانه جدید گرفتیم و مثل اینکه یکی از بیرون صدام میزد و من رفتم بیرون یک پسر جوان بود که با یک تبر ایستاده بود وه همون جا از من خواستگاری کرد و من بدون هیچ توقفی جواب منفی دادم و بهم گفت اگه جواب منفی بهم بدی با این تبر هم‌ خودت هم باباتو میکشم وه من هم به خاطر بابام وه هم به خاطر یک جوان دیگه که دوسش دارم جواب منفی دادم و بعش گفتم دیگه اینجا پیدات نشه اون لحظه دلم براش سوخت و اون پسر جوان دستت گذاشت گریه و بهم گفت یه روزی بهم میرسیم

  80. ................says:

    سلام من خواب دیدم که لباس عروس میپوشیدم داخل مغازه و بعد مردی که میخواستم باهاش ازدواج کنم فامیلمون بود و بعد لباس عروسو در اوردم و با گریه گفتم که نمیخوام ازدواج کنم و میخوام درس بخونم بعد پدرم گفت مطمئنی منم گفتم اره و بعد داماد گریه کرد.

  81. علیعلیsays:

    سلام جناب در واقعیت برادر من عاشق یه دختری هست که چند سال ازش بزرگتره ولی هنوز اقدامی برای در جریان قرار دادنش انجام ندادیم اما من خواب دیدم برادرم در خواب رفته و به اون خانوم پیشنهاد داده اما جواب رد شنیده😬💔

  82. SogandSogandsays:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم از پسری که بهش علاقه دارم جواب رد شنیدم و وقتی دلیلش رو پرسیدم گفت که بخاطر خانوادم گفت من نمیتونم تو چشم پدرم نگاه کنم وقتی با شما در ارتباطم میشه بدونم تعبیرش چی میشه

  83. امیرعلی اسدیامیرعلی اسدیsays:

    سلام من پسر نوجوانم لطفاً مسخره نکنید من خاب دیدم با کراشم رفته بودیم بیرون بهش گفتم دوست دارم بعد اون گفت من دوست دارم تو اینده با یه پسر تپل پولدار ازدواج کنم الان از دیشب حالم بده لطفاً کمک کنید

  84. ناشناسناشناسsays:

    سلام من دختر مجرد هستم دیشب خواب دیدم پسری ک ازش خوشم میاد (در واقعیت با یکی در رابطه هست) به یکی از مهمانی های خانوادگی ما اومده بود و خانواده من خیلی ازش خوششون میومد اما مادر پسره مخالف ازدواج ما بود و خواهرش'(در واقعیت خواهر نداره ولی تو خوابم خواهر داشت) بهم گفت ک عاشق یکی دیگه (همون کسی ک الان باهاش در رابطه هست)هست.و در نهایت هم خود پسره بهم جواب منفی داد. تعبیرش چیه?

  85. خدیجهخدیجهsays:

    سلام من خواب دیدم هم دانشگاهی سابقم که خیلی دوسش دارم ودر عین حال ارتباطی خاصی هم با هم نداریم، ابراز علاقه کردم و اون گفت ما به درد هم نمیخوریم.تعبیرش چیه؟ (من خیلی بهش علاقه دارم ولی چون دخترم و برحسب عرفی که داریم نمیخوام این کارو بکنم)

  86. Kathp23Kathp23says:

    سلام ... خواب دیدم ک کسی ک دوسش دارم و چندماهی هست ک باهم دوستیم امروز ب خوابم اومد و راجب ازدواج و خواستگاری صحبت کردم بدون اینکه منظوری داشته باشم و اون فکر کرد ک من خیلی غیرمستقیم بهش گفتم ک با من ازدواج کن در حالی ک ازدواج نیاز ب شناخت بیشتر داره و آگاهیم ب این مسئله اما ناخودآگاه با لحن بدی از پشت تلفن داشت با من دعوا می‌کرد ک تو از اول منو برای ازدواج میخواستی و من همچین کاری نمیکنم من علاقه و آمادگی ندارم و ب شدت از حرفش ناراحت شدم و در عین تمام این مسائل ما دوتا تلفن داشتیم و مادرم هم داشت تمام حرفاش رو گوش می‌کرد... تعبیر این خواب چیه ؟ خیلی ذهنم درگیر شده 🙃🙃🙃

  87. yeganeyeganesays:

    سلام وقت بخیر من ی پسریو خیلی دوست دارم بهشم گفتم ازت خوشم میاد ولی اون مایل نبود و الان فقط همو فالو داریم و حرفم نمیزنیم چن شبه مدام خابشو میبینم ک باهم تو رابطه عاشقانه ایم میشه بگید تعبیرش چیه

  88. نرینریsays:

    سلام من اعاشق یه دختر شدم و اون میدونه وقتی هم همو میبینیم فقط لب خند میزنه و همیشه با لباس های ناجور وقتی من سر کوچه هستم لب پنجره میاد دیروز من خواب دیدم اومده به من میگه چرا منو از پنجره نگاه میکنی مگه خودت ناموس نداری و با عصبانیت میره علت اینکه نمیتونم بهش برسم چون مادرش همیشه باهاشه از منم ۱ سال بزرگ تره و من عاشق از خودم بزرگ تر هستم نه فقط این قبل از اینم از خودم بزرگ تر بوده لطف بگید تعبیر این چیه

  89. زهرا حیدریزهرا حیدریsays:

    سلام من مدت زیادی است که به پسر خالم علاقه ی شدیدی دارم با اینکه مدت ها بود ندیده بودمش بازم دوستش داشتم بعد از مدت ها که بلاخره رفتیم شهرشون و دیدمش متوجه شدم که بیشتر از قبل هم دوستش دیدم و امشب خواب دیدم که داشت باهام خیلی مهربونه و گرم صحبت میکرد و بعد از یک مدت که باهم وقت گذراندیم آمد با لحن ناراحتی بهم گفت که می‌دونه احساساتم چیه ولی نمیتونه با من باشه و من هم تو خواب سعی کردم با تموم ناراحتی لبخند بزنم و از اونجا رفتم می‌دونه بیشتر شبیه این میمونه که دارم داستان میبافن ولی واقعیه من همه ی اینا رو تو خواب دیدم

  90. جانانجانانsays:

    سلام بنده دو ساله که عاشق ایشان هستم اما دیشب خواب دیدم که ازش درخواست کردم که آیدیشو بهم بده تا باهاش صحبت کنم اما منو پیچوند و باهام مخالفت کرد ، دومین باره که این خوابو میبینم ، تعبیرش ینی چی؟

  91. علی فراهانیعلی فراهانیsays:

    سلام خسته نباشید بنده در خواب دیدم که همراه برادر کوچکم(کلاس۷)وخواهر کوچکم(کلاس۲)و دوست چند ساله ام بدون پدر و مادرم به دیدن خانواده دختر مورد علاقه‌ام رفتیم برای اشنایی بیشتر و خب چون پدرش مخالف هست ایشون تو خواب هم مخالفتش رو اعلام کردوحتی هدیه ای که گرفتم بودم رو نپذیرفت و دختر همبسیار ناراحت کمی کنار من موندو همه‌گی رفتند تعبیرش چگوه است لطفاراهنمایی کنید بشیار درگیر این موضوع هستم

  92. NNsays:

    سلام من امشب در خواب دیدم یکی از فامیلا بود یا دوستم به یکی از خواستگارم که سه ماه و نیم قبل اومده بود خواستگارم گفتن داداشتون منو رد کرده