تعبیر خواب گربه ی مرده در خانه

فردی میانسال به دیدار یکی از معبران بسیار توانا در زمان مصر می رسند ، به ایشان می گویند خواب دیدم در منزلم گربه ای مرده و از سر و بدنش خون در حال جاری شدن بود ، با همسرم تلاش کردیم تا لاشه ی این حیوان را دور کنیم ولی بوی بسیار بد آن مانع این کار می شد ، در نهایت تصمیم گرفتیم تا مقداری خاک روی آن بریزیم و در همان محل دفنش کنیم تعبیرش چیست ؟ معبر به او پاسخ دادند اخیرا کارهایی از تو سر میزند که ممکن است تو را به قعر دوزخ بکشاند ، باید مراقب برخی از امور خود باشید ، چنان چه نتوانی بر وسوسه های نفس کنترل داشته باشی کارهایی را شروع خواهی کرد که به سبب آن مال و یا پول حرام وارد زندگی ات می شود ، مرد با شنیدن سخن معبر شگفت زده شدند و فوری بیان کردند چندی پیش تصمیم داشتیم که با یکی از دوستان قدیمی ام شی ارزشمندی را از منزل پیرمردی به سرقت ببریم و بفرشیم !
حضرت امام صادق نیز در این باره گفته اند چنان چه شخصی خواب دیده باشید گربه ای که به هر دلیل مرده است درون خانه شان است به چند علامت مختلف است اولی ، مردی که از صفات اخلاقی خوبی برخوردار نیست و ممکن است زیانی سنگین به شما وارد سازد و یا برایتان غم و اندوه به بار بیاورد ، دومی ، بیماری های مختلفی است که ممکن است دامان یکی از اعضای خانواده را بگیرد که به سبب آن تمامی اهل منزل پریشان و اندوهگین می شوند ، سومی ، دشمنی کردن و یا کینه توزی بین اقوام و خویشان است . همچنین شیخ طوسی گفته اند : قهر های طولانی مدت و جر و بحث کردن بین زن و شوهر و یا دختر و پسری که به یکدیگر علاقمند هستند از دیگر معانی این رویاست .
سوال
: خواب دیدم گربه ی سیاه و سفید زیبایی که چند تا توله داشت داخل خونمون بود من و خواهر کوچکترم هر روزی به تماشای آن ها می رفتیم یک روز که رفتیم از پشت پنجره نگاهشون کنیم دیدیم که همشون مردن و انگار که بدنشون له شده بود ، وقتی این صحنه را دیدیم دو نفری گریه کردیم تعبیرش چیه؟
پاسخ
: چون شما در این رویا هر بار با دیدن این حیوانات خوشحال می شده اید و با از بین رفتن آن ها اشک ریخته اید خطری ندارد و نیکوست و این نشان میدهد خطرات بلایا و فتنه ها از سمتتان دور می شود .

تعبیر خواب گربه مرده زیاد

استاد طباطبایی میگوید پسرانی که به تازگی رابطه ای عاطفی یا عاشقانه را شروع کرده اند و چنین رویایی را تجربه میکنند خوب نیست و یک دلیل بزرگ برای جدایی و یا دعوای آن هاست ، اگر دیدی گربه را با دستان خودت کشتی نشان میدهد که با گفتار و رفتارت معشوقت را از خود برنجانی که این موجب اختلاف می شود ، اگر دیدی بی هیچ دلیل گربه ای در حیاط و یا حتی در اتاق های منزل شما مرده است ، بیان میدارد از همسر و عشقت دور یا بی خبر خواهی ماند ، اگر ببینی گربه ی مرده خونی است بیان میدارد که همسرت را طلاق دهی و یا حداقل پس از گذشت مدت زمانی در این فکر باشی ! اگر ببینی تعداد زیادی از گربه های مرده را در یک مکان با هم می بینی خوب نیست و نشان میدهد از طرف عده ای مورد آزار و اذیت قرار میگیری که ممکن است مال و یا سرمایه ات را نیز از دست بدهی ، اگر از دور شاهد باشی که کسی یا کسانی را گربه ای را می کشند بیان میدارد خبر تلخ و متاثر کننده ای را درباره ی یکی از عزیزانت خواهی شنید و بهتر است فوری برای دادن صدقه اقدام نمایی.

تعبیر خوبا گربه ی مرده با رنگ های مختلف

نکته ی مهم : آیا رنگ گربه ای که مرده است در تعبیر آن نیز تاثیر دارد ؟ بله دقت داشته باشید رنگ ها و حتی اندازه ها نیز میتواند بطور کلی مفهوم رویای شما را تغییر دهد بطور مثال گربه ی مرده ی سیاه نشان دهنده ی رو به رو شدن با دختران و یا زنان مکار است ، و گربه های قهوه ای و سفید رنگ مرده خبر از مردان و یا پسرانی فاسد و بی اعتبار میدهد که بیشتر قصد دارند در زندگی شما اخلال ایجاد کند و باید بدانید که آن ها با شما صادق نبوده و نیستند حتی اگر رفتار آن ها کاملا معمولی و خوب باشد ! اگر صورتی رنگ باشد بیان میدارد که کسی از احساس شما سوء استفاده میکند ، اگر قرمز باشد به علامت جنگ خصومت و دشمنی کردن است و چنان چه ابی باشد نشان میدهد آرامش امنیت و سلامت شما در خطر است
تعبیر خواب بچه گربه ی مرده چیست ؟
تقریبا تمامی معبران هم عقیده هستند که بچه گربه مرده در رویاهای ما تلخی ، رنج ، دردسر و بدشانسی های پی در پی است ، تا به حال به پسران و دختران جوان و حتی نوجوان دقت کرده اید که در شروع زندگی خود با مشکلات مختلفی رو به رو می شوند ؟دست به هر کاری میزنند با بد بیاری مواجه می شوند ، حتی برای شروع کردن کارهای خیز نیز بداقبالی در تعقیب آن هاست که این موضوع واقعا آزار دهنده ست و سبب می شود در دراز مدت موجب بیماری های شدید افسردگی شود ، تمامی کودکان و حتی بزرگسال عاشق دیدن بچه گربه های ملوس و زیبا هستند هیچ کس دوست ندارد تا جنازه ی این موجودات را روی زمین ببیند ولی باید بدانید این رویا بی دلیل به سراغ شما نمی آید مگر اینکه حاوی پیامی مهمی برای شما باشد ، ما در توپ تاپ این بستر را تهیه دیده ایم تا در این زمینه کاربران را راهنمایی کنیم و حتی برای مواردی که معنا منفی و نحس است راهکارهای بسیار مناسبی را ارئه نماییم.

می توانید با مراجعه به لینک زیر اطلاعات بیشتری را کسب نمایید

تعبیر خواب گربه زرد بزرگ در خانه

مطالب مرتبط...

53 نظر

  1. زهرازهراsays:

    سلام خواب دیدم با دوستم در یک پاساژ هستیم و در آنجا یک دوستی رو ک ازش جدا شدم رو دیدم که داشت پایین میرفت و بهش نگاه میکردم اما اون ندید منو و من غمگین بودم بعد از پاساژ اومدیم بیرون و اطرافش دو تا سگ زنده یکی سیاه و یکی سفید بود و پر از لاشه سگ بود یک لاشه ببر هم بود که در همون موقع یک وانت اومد و از روی لاشها رد شد و اونموقع لاشه ببر سرش رو بلند کرد و من فهمیدم زندست قبلا از تعبیر شما ممنونم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، نشانه‌ی آن است که از یک دلخوشی کوچک دست خواهید کشید

  2. RaveshtiRaveshtisays:

    سلام وقت به خير يه گربه اومده بود تو خونمون فكركردم گير افتاده در رو باز كردم كه بره بيرون اما نميرفت من و خواهرم هم گردنش رو گرفتيم كه خودمون بيرونش كنيم اما ديدم من هرچي گردنش رو فشار ميدم اون داره ادرار ميكنه رو سنگ كف خونه فشار دادم مرد بعد خواهرم گفت چي شد گفتم مرد خفه شده بود البته من كشتمش با اين حال كه خواهرم هم داشت فشار ميداد موقعي هم كه گردنش رو گرفتم پشتش به من بود فكر ميكنم خاكستري بود البته رنگ رو مطمئن نيستم بعد از اين نميدونم چرا حس ميكردم كف خونه خونيه به خواهر زادم گفتم بشور اما نشست كف رو تشكر

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا بیش از گذشته به آرامش روانی و سرگرمی های شخصی خود اهمیت دهید.

  3. مجتبیمجتبیsays:

    دیشب خواب دیدم یجایی دارن گربه هارو پوست میکنن تمیز میکنن بعد ی کامیون پراز گربه های مرده از راه رسید احساس کردم پیش خودم کارخونه ی سوسیس کالباسه .نمیدونم تعبیرش چیه ؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام فردی مورد اعتماد قصد ازارشماراداشته است

  4. ستاره موسویستاره موسویsays:

    خواب دیدم چنتا بچه گربه مرده دور مادرشون که زنده بود تو بالکن یه خونه ای که تو خواب انگار خونمون بود دیدم رنگ بچه گربه ها تیره بود انگار سبز لجنی... خوابم صبح دم ظهر بود دیدم تعبییرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام از افرادی مورد اعتماد ممکن است اسیب ببینید

  5. نازنیننازنینsays:

    سلام. با تشکر از سایت خوبتون.. من در بیداری دشمنی دارم که خیلی تهمت و آزار به من می رسونه. در خواب دیدم دارم از کنار یه خیابان رد میشم. وسط خیایابون یه گربه رو دیدم که زیر ماشین رفته و له شده و در حال جون دادنه..صدای ناله هم داشت و این صدای ناله اش با اون وضعیتش حالمو دگرگون کرد و می خوستم برم یکیو خبر کنم که این جنازه گربه رو برداره. .ایا این خواب دلالت میکنه که دشمن فقط از کاراش نتیجه مورد نظر رو نمی گیره یا خودش هم لطمه می بینه و دغلکاری و و تهمتاش هم فاش میشه و رسوا می شه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام از افرادی کاملا مورد اعتماد ممکن است ضربه بخورید

  6. فروزانفروزانsays:

    سلام. خواب دیدم با معشوقم و مادرش (که مخالف این ازدواج است)سوار ماشین بودیم. معشوقم رانندگی میکرد و من و مادرش عقب نشسته بودیم.مقصد نامشخص بود واسم تا اینکه یهوماشین را درب خانه یکی از اقوام که دشمن من است ، ایستاند. معشوقم گفت میخواییم تو را در این خانه خواستگاری کنیم.مادرش زنگ در را زد اما معشوقم گفت نه بهتره از یک در دیگه بریم که قشنگتر باشه! (اون خونه در حقیقت یک در داره) اما تو خواب گفتم بله این خونه سه درب داره و درب دیگش پشته این کوچس و این در زشترین درب این خانه است.(صلاح دیدم از در پشتی بریم) در حال رفتن بودیم که تو مسیر سر بریده یک گربه و یک پرنده که فکنم خروس بود تو کوچه دشمنم خاک مالی افتاده بود و یک گربه زنده هم در خانه همسایه اش انگاری نگهبانی میداد!

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه روبرویی و تاثیرات اتفاقات روزمره زندگیتان است

  7. لیلالیلاsays:

    سلام خسته نباشید. چند وقت پیش خواب دیدم که تو اتاق(یادم نیست اتاق خواب بود یا نه. اما یه تشک پهن بود و یه بالشت روی اون بود) یه گربه سیاه و سفید رو آردن گذاشتن رو بالشت. من که نگاه کردم دیدم اون گربه مرده است و تقریبا خشک شده(البته چند روز قبل تو خیابون دوتا بچه گربه که داشتن جون میدادم دیده بودم که فرادی اون روز با لاشه ی اونها مواجهه شدم و تا چند روز حالم بد بود و ناراحتشون بودم) من هیچ واکنشی نشون ندادم و فقط به اون گربه نگاه میکردم. میخواستم بدونم تعبیر خواب چیه. چون نگرانم نکنه اتفاقربدی واسه ی بچه ام بیوفته

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه اتفاقاتی است که موجب ناراحتیتان میشود

  8. محمدمحمدsays:

    سلام در خواب دیدم گربه له شده مثل یه توپ کوچک صاف صاف شده و مرده. و من خیره شوده بودم و نگاه میکردم که یک دفعه زده شود و مثل بادکنک باد شود و یک گربه کوچلو سفید پشمی یا به نظرم رنگی شود و من باز نگاه میکردم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      شما می بایست تعادل را در زندگی رعایت کنید و آن را در راه صحیح استفاده کنید.

  9. سمانهسمانهsays:

    سلام وخسته نباشید .چند وقتی هست که یه دشمن از اقوام منو آزار میده ومن آرامش ندارم که جنس مخالف منه و مدام میگه تو منو میخای اما من نه که در واقعیت اصلا چنین نیس و منم از همین میرنحم .دیشب خواب دیدم که یه گربه سفید ،کرمی همین رنگها بود با یک گربه سیاه هردو بزرگ بودند روی در خونمون بودندمنم نگاهشون میکردم که گربه سیاه قصد تجاوز به گربه سفید را داشت ولی گربه سفید نمیخواست و گربه سیاه را هل داد گربه از در خونمون به کوچه افتاد و مرد پدرم گفت گربه کشته شد من بر م از کوچه جمعش کنم .

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممنون نشان دهنده دشمنی است که به او اعتماد کامل دارید

  10. سوسنسوسنsays:

    سلام دیشب خواب دیدم که چنتا بچه گربه مرده و نیمه جان که رنگ های روشن هم داشتن روی جعبه هایی از لباس ها و وسایل من هستن تعبیر این خواب چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      لازم است از انرژی منفی که برخی احساسات به شما تحمیل کرده اند رها شوید .

  11. فهیمهفهیمهsays:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم ک یک بچه گربه سفید پشمالو روی دیوار مرده و من میخاستم دمشو ببرم ک مامانم مانع من شد و نزاشت،میخاستم ببینم تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر شخصی مورد اعتماد در زندگیتان است

  12. zahrapzahrapsays:

    سلام وقت بخیر خواب یه گربه تقریبامتوسط وخاکستری رودیدن که به بغل افتاده ومن نگاش میکنم وباخودم میگم چرامرده برایچی این اتفاق افتاده

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است برای افراد نزدیک شما ناراحتی ایجاد شود

  13. HastiHastisays:

    سلام روز بخیر در خواب دیدم کسی یا مطمئن نیستم حیوانی برای تهدید منو همسرم بچه گربه ای راکشته و در ماشین ما انداخته و ما از دنبال کردن قطره خون های روی زمین جنازه گربه را پیدا کردیم کمی دلم سوخت بحال گربه ولی ن زیاد تعبیرش چیست

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است از جانب افرادی مورد اعتمادتان دچار ناراحتی شوید

  14. هستی نصیریهستی نصیریsays:

    سلام، من خواب دیدم که با همسرم داریم یه حیاط بزرگ رو میشوریم،و مادر شوهرم همش میخاست جلوی کارمونو بگیره، وقتی شستن حیاط داشت تموم میشد، چند تا گربه مرده شاید 5تا بودن، که دوتاشون پوستش کنده شده بود جلوی در حیاط دیدیم. اینارو برداشتیم بندازیم کیسه زباله، که مادر بزرگم مرحومم گفت سرشونو بشکنین بعد بندازین بره ، نیشه تعبیرش کنین برام، ممنونم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر رهایی از الودگی ها و گناهان است

  15. ناشناسناشناسsays:

    درود بر شما دیدم که سه تا گربه یه گربه دیگه رو شکار کردند (مرده بود) و دارن میخورنش که بدن گربه ها نسبتا خونی بود حتی یکی از گربه ها که بزرگتر بود بالای پاش خونی شده بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممنون بیانگر افرادی مورد اعتماد در زندگیتان است که ممکن استبه شما ناراحتی برساند

  16. Z.mZ.msays:

    سلام خواب دیدم یکی از بچه گربه های خونمون سر کوچه افتاده بود و داشت میمرد، شروع کردم به ماساژ دادنش زنده شد و رفت تعبیرش چی هست ؟!

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده فردی مورد اعتماد در زندگیتان است که به ان کمک خواهید کرد

  17. مریم رفیعیمریم رفیعیsays:

    باسلام من خواب دیدم درحیاطی هستم وچندتا گربه هست ویکی از اون گربه ها رو کشتم وپوستش را کندم ومیخواستم باگوشتشون غذا درست کنم ولی از این کار پشیمون شدم ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این خواب از شما می خواهد تا بیش از گذشته به آرامش روانی و سرگرمی های شخصی خود اهمیت دهید.

  18. موناموناsays:

    سلام من خواب دیدم یه جایی هرج و مرجه تو خیابون بودم و مردم جمع شده بودن و میگفتن یه گربه مرده و همه میترسیدن و من بهش رسیدم دو تکه شده بود از روش رد شدم و نترسیدم ,و تو خواب همش اتفاقات بد برام میافتاد مامانم بهم میگف طلسمت کردن ,این خواب رو موقع غروب افتاب دیدم,رگ گربه هم روشن بود شاید زرد و اصلا خونی نبود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      با اتفاقات و وقایعی روبرو میشوید که برایتان نگران کننده و عجیب است

  19. ماندانامانداناsays:

    سلام. من خواب دیدم خونه ی مادر شوهرم زندگی میکنم و اون میگه که باید بزارید از این خونه برید ( در واقعیت هم رفتارش همینطوریه). من راضی به رفتن نیستم و با خودم میگم نباید همه ی وسایلامونو ببریم شاید برگشتم و زندکی کردیم. یکهو لای لحاف و تشک هارو باز میکنم و میبینم یک گربه مرده اون جا و گندیده. دخترم هم چند وقت پیش در خواب در حیاطمون یک گربه مرده دیده بود.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است به انجام کارهای سرگرم کننده و لذت بخشی مشغول شوید

  20. نسترننسترنsays:

    سلام خواب دیدم که تو خونه خودم هستم هر از گاهی احساس میکنم یک چیزی به سرعت رد میشه بعد از چند وقت پشت اثاث خونه یک گربه سفید و خاکستری لاغر و بیجون میبنم میترسم و میگم این بدبخت چند وقته خونه ما گیر کرده به خاطر همین لاغر شده گربه فرار میکنه به سمت درب خروجی که پسرم میاد در رو ببنده میگم نکن بزار بره بیرون که زنده بمونه با تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به نظر میرسد از صفات اخلاقی خوبی برخوردار نیستید که باعث شده دچار زحمت هایی در زندگیتان شوید

  21. حجت رضاییحجت رضاییsays:

    سلام....دیدم با خواهرم بالا پشت بوم هستیم و یه گربه اونجا بود که حالت فلج مانندی داشت و پاهاش حرکت نمیکرد و به زور با دستاش میتونست چند قدم حرکت کنه و حالت مریض و ژولیده ای داشت و من به خواهرم گفتم اینو بردار پرتش کن بره چون نه قادر به حرکته و نه سالم به نظر میاد و ارزش نگهداری نداره و بعد خواهرم اونو برداشت و پرتش کرد به اسمون و فرود اومد روی بوم همسایه و مرد....

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است اخیرا کارهایی از تو سر بزند که ممکن است شما را به ناامیدی بکشاند باید مراقب برخی از امور خود باشید چنان چه نتوانی بر وسوسه های نفس کنترل داشته باشی دچار ناراحتی خواهی شد

  22. هانیههانیهsays:

    با سلام..خواب دیدم یک نفر کلی گربه کشته و داخل چاهای عمیق انداخته..شب بود و من نور انداختم دیدم چقدر کشته..اما نمیددنستم اون فرد کی هست که گربه میکشت..بعد اونو پیدا کردم باهاش دعوا کردم میخداستم بکشم که چرا این همه گربه بی گناه کشته اصلا چهره و مشخصاتش یادم نمیاد..انگار مادرم نذاشت تا بکشمش گفت ولش کن...تو خواب خیلی ناراحت بود بخاطر این قضیه ناراحت و عصبانی ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      از فتنه و فریبی دور می شوید

  23. دلارامدلارامsays:

    وقت بخیر .خواب منزل پدربزرگم رو دیدم که یکی از واحد هاش بوی خیلی بد وغیرقابل تحملی گرفته بود که منشأ از گربه متوسط سیاه رنگی که ورودی حموم مرده بود وبا پدرم سعی میکردیم واحد رو تمیز کنیم اما زیاد تاثیر نداشت

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      شخص بددهن و پلیدی در همسایگی آنهاست که خیلی ها از او بیذارن

  24. زهرازهراsays:

    سلام من خواب دیدم که از خونه اومدم بیرون رفتم خونه یکی از اقوام بعدش که برگشتم دیدم توی حیاط یک گربه سیاه مرده و خونه ها بهم ریختس و طلاهامم نیست و مادربزرگ و پدربزرگم که قبلا فوت کردن تو خونه نشسته بودن منم غش کردم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است افرادی که با انها اعتماد دارید باعث اندوه شما شوند

  25. فاطمه نوروزیفاطمه نوروزیsays:

    سلام من خواب دیدم شب با خانوادم تو یه خیابونی هستیم تو خیابون می بینیم یه گربه قهوه ای روشن کوچیک خود به خود مرد بعد پدرم به ما میگه فرار کنید که یه سگ بزرگ و داره میاد ولی ما ندیدیمش و من و مادرم فرار کردیم دیدیم تو خیابون چندتا گربه قهوه ای کوچیک هم مرده

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به حیله و مکر برخی افراد اشاره داره که در کل شخصیتشون این مدلیه و شما نباید بهشون نزدیک شین

  26. SSsays:

    سلام، خواب دیدم تو خونمون مهمون داریم تو آشپزخونه میوه باید بچینیم تو ظرف، بعد میگیم میوه کمه کنار میوه ها ی گربه سیاه هم بود انگار مرده بود! من میدیدم تو خواب گربه هست ولی میگفدم میوه هست! اون مهمونام خاستگارمن بودن انگار، مامانم ب جای خلعت مراسم ک خانواده دختر برای پسر میبرن لباس های کهنه بابام و آورد و میخواست اونارو بده بهشون! خواب خیلی عجیبی بود تعبیرش چی میشه؟!

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام امکان داره برای موقعیت ازدواجی که برای شما اتفاق می افته کسی بخواد حیله گری کنه

  27. FarzadFarzadsays:

    سلام ... من خواب دیدم ک توی اشپزخونه خونمون یه گربه سیاه مرده ...... تعبیرش مثبته یا منفی و چیه ؟ ...... بسیار متشکر و ممنون میشم ک سریع جواب بدین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن خبری باش که خوشایندتون نباشه

  28. حهعتابختلحهعتابختلsays:

    من خواب دیدم یه مکانی که کلی گربه مرده پای درخت وهمه جا یه زن و شوهری یه گربه ی مرده رو به یه مغازه دادند که تو اون مغازه هم یه شتر بود که فکر فک کنم بسته شده بود که چشاش واز بود و میگفتم که مرده وقتی زن و شوهر گربه رو تحویل مرد پیر مغازه دار دادن توی راه بازم اون صحنه هارو دیدم که گربه مرده ها و این جور چیزا بعداث رفتن توی خونه ای که پر از مهمون بود و دو تاشون روی مبل نشستن برای عقد کردن ولی با لباس عروس دامادی نبودن لباساشون لباسای معمولی بود بعدش هم یادم نمیاد که مجلسشون بهم خورد یا نه تعبیرش چیه لطفاث بگید🙏 خیلی 😢 میترسم 😭

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است مشکلاتی در اطرافیان و اقوام برایتان ایجادشود

  29. پدرام نعیمیپدرام نعیمیsays:

    سلام. فکر می کنم دم دمای بعد از اذان صبح خواب دیدم یه گربه سیاه نر جلوی در خانه ما مرده است و قسمتی از بدنش هم خون آلود بود. توی خیابون نگاه کردم و به نظرم اومد ظاهرا کسی این گربه را کشته و جلوی در خونه ما گذاشته. بعد یک گربه کوچکتر سیاه و سفید میاد و سعی می کنه یه عضوی از این گربه مرده را بکنه و ببره که من فراریش میدم. بعد نگاه میکنم که این گربه انگار هنوز یکم جون داره و کاملا نمرده ولی نفسهای آخرش را می کشه. بعدش یک سگی از توی کوچه میاد سمت من که من هم با پا شوتش می کنم ولی سگه دوباره میاد سمتم که منم سریع میرم تو خونه و در را می بندم. بعد توی حیاط به مادرم میگم یه گربه سیاه مرده دم در خونه مون هست. مادرم خیلی می ترسه و این قضیه را به فال بد می گیره ولی من لبخند می زنم و میگم نگران نباش. این خواب چه تعبیری داره؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به حسادت و حیله ی شخصی اشاره داد چهار قل را بسیار بخوانید

  30. الهامالهامsays:

    خواب دیدم یکی از دوستان مدرسه ایم )دنبال یه گربه مرده که همون روز مرده باشه میگشت. خلاصه یه گربه پیدا کرده بود(انگار ماشین از روش رد شده بود و به رنگ سیا بود) اوردُ یه تیکه از پوستش رو کنداندازه ۵ سانت در ۵ سانت.منم هی بهش میگفتم حالم به هم خورد چرا این کار رو میکنی بعد گزاشت لایه یه ورقه اچار. چون ورقه بزرگ بود دنبال قیچی میگشت .گفتم قیچی دارم دستش رو اورد جلو گفت کاغذ رو دورش ببر تا اندازه بشه.،نفهمیدم کاغذ رو چه کار کرد کارش که تموم شد بقیه لاشه گربه رو تو دستش داشت و خونی بود خوشحال داشت میر فت گفت فردا هم یه گربه که همون روز مرده باشه میخوام. من تو خواب فکر میکردم این جادوگری میکنه.🤔

  31. مبینامبیناsays:

    سلام خسته نباشید 💜💜 ممنون به خاطر وقتی که میذارید و پاسخ میدید 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 من خواب دیدم رفتم با چند نفر بیرون یکیشون مامانم بود بقیشون یادم نیست بعد توی خیابون داشتیم رد میشدیم یکم عجیب بود من از ی جا رد شدم دیدم جلوی در یه خونه یه زن وایساده توی باغچه خونه یه پسر بچه مرده بود ک زنه بالا سرش وایساده بود ی پسر بچه زنده ام کنار زنه بود بعد خیلی ترسیدم و همش میخاستم ازونجا فرار کنم بدون اینکه کسی بهم شک کنه بعد توی یه کوچه رسیدم توی کل کوچه سر تا سرش گربه های مرده سیاه سفید دیدم

  32. محمدمحمدsays:

    سلام دیشب خواب دیدیم تومجلس عروسی بودم که اصلا هیچ کس برام آشنانبود،حتی عروس وداماد،ی لحظه متوحه شدم عروس بانگاه پراشکش ازداماد میخادمجلس روترک کنه،بعد متوجه شدم بخاطری بچه گربه مرده بوده که جلوی پای عروس گذاشته بودن و توخواب حس بدی داشتم که این یعنی بدیمنی ،حس کردم کسی تومجلس قصدداره منومتهم به اینکارکنه

  33. شیواشیواsays:

    درودفراوان.باسلام بنده امروز صبح خواب دیدم بیرون از خونه ی جایی ک خاک بود ی میز بود ک روی آن ی عالم وسایل خوراکی وچیزای زینتی بود داداشم کنار اون میز بود ی گربه خیلی بزرگ اونجا بود ک نمیذاشت من کنار اون میز برم همش بهم حمله میکرد از دور یکدفعه دیدم اون گربه خود ب خود مرد،مردن اون گربه رو میدیدم ک روی زمین افتاده بود جون ازبدنش جداشد در اخرسردیدم اون گربه تبدیل ب ادم شده بود ومن ایستاده بودم گریه میکردم واز وضع این گربه تعجب کرده بودم برادرم صدا میکردم ک دیدی این گربه چه جوری مرد از خواب بیدار شدم دیدم هواتاریک روشن ممنون میشم خوابم تعبیر کنید

  34. مهریمهریsays:

    سلام چند شب پیش خواب دیدم که مادربزرگ یکی از اشنایان بچه گربه ی مرده ای لای نان بربری ام نهاده ووسط راهی که به منزلم ختم میشد بچه گربه ی مرده از نون افتاد و بنده برنداشتمش و به راهم ادامه دادم.این مادربزرگ زنده است و گربه به رنگ قهوه ای کم رنگ و سفید بود.

  35. HedyeHedyesays:

    سلام من خواب دیدیم که یکی از اقوام ما مرده بود و وقتی از تشیع جنازه برمیگشتیم و مادرم ماشین رو تویه حیاط خونه پارک میکرد چند تا موتوری امدن و یه گربه ی قهوه ای انداختن تویه حیاط . تعبیرش چیه؟

  36. ZFKHZFKHsays:

    من خواب دیدم یک پیرزن که تو خواب مادربزرگم بود(درواقعیت ندیدمش) یه گربه رو کشته و تو یخچال گذاشتش و عصبانی هم هست و من از این موضوع ناراضیم و هی غر میزنم و در تلاشم که دخترخالم که حامله هست نره ببینه و از موضوع باخبر بشه.

  37. مهدی سیفیمهدی سیفیsays:

    با سلام.من بین ساعت 5و6صبح خواب دیدم که زنم دوست دارد با شوهر خواهرم که طبقه ی پایین هستن.رابطه نا مشروع داشته باشد و خودش را لخت به او نشان میدهد.و بعد دیدم که پسرم یک گربه سیاه وسفید به خانه آورده و بعد یکی دو روز که در زنبیل گذاشته بود مرده .منم گربه رو با زنبیل بیرون انداختم.وبعد با زنم دعوامون شد.و من گریه کنان از خواب بیدار شدم.تعبیرش رو لطف میکنید

  38. مهدیمهدیsays:

    با سلام.من بین ساعت 5و6صبح خواب دیدم که زنم دوست دارد با شوهر خواهرم که طبقه ی پایین هستن.رابطه نا مشروع داشته باشد و خودش را لخت به او نشان میدهد.و بعد دیدم که پسرم یک گربه سیاه وسفید به خانه آورده و بعد یکی دو روز که در زنبیل گذاشته بود مرده .منم گربه رو با زنبیل بیرون انداختم.وبعد با زنم دعوامون شد.و من گریه کنان از خواب بیدار شدم.تعبیرش رو لطف میکنید

  39. علیعلیsays:

    سلام. من روز جمعه خوابیده بودم. تقریبا ساعت۷ خواب دیدم که یکی یه گربه رو انداخته بود توی یه ظرف بعد داشت میپزیدش. تعبیر خوابم چیه لطفا

  40. ترانه سلیمانیترانه سلیمانیsays:

    سلام. من خواب دیدم که یه بچه گربه سفید دارم با قسمت هایی مشکی، دمش مشکی رنگ بود. داخل خونه بودیم و داشتم باهاش بازی می‌کردم که یهو پام رفت روی کمرش و شکست و ظاهراً مرد. بعدش هم گریه کردم و ناراحت شدم. لطفاً جواب بدین واقعا ذهن منو مشغول کرده. ممنونم

  41. ساراساراsays:

    سلام خواب دسته دسته گربه های مرده دررودخانه رادیدیم

  42. سعیدسعیدsays:

    همسرم خواب دیده که گربه ای خونشون هستش و 7 بچه به دنیا آورده است و دو تای اونا سالم هستن و بقیه دارم میمیرن ، ممنون اگه بفرمایید تعبیرش رو تشکر

  43. زهرا رحیمیزهرا رحیمیsays:

    سلام من بعد نماز صبح و آفتاب نزده خواب دیدم به عالم خواب داخل حیاط خونم یه بچه گربه و یه ماده مرده بودن و رنگ خاکستری و سفید داشتن و من گوش بچه گربه رو گرفتم و بلندش کردم تا مطمعن بشم نمرده و دوباره گذاشتمش زمین کنار اون دوتا یه نر زنده هم بود که چشمای درشتی داشت و بدون اینکه کارم داشته باشه نگام میکرد و بعد که خواستم برم توی خونه میخواست بیاد داخل که زود در رو بستم و از پشت پنجره نگاش میکردم که از اونجا هم دنبالم میومد و یهو رنگ عوض کرد و از خاکستی و سفید زرد شد .

  44. زهرا رحیمیزهرا رحیمیsays:

    سلام من بعد نماز صبح و آفتاب نزده خواب دیدم به عالم خواب داخل حیاط خونم یه بچه گربه و یه ماده مرده بودن و رنگ خاکستری و سفید داشتن و من گوش بچه گربه رو گرفتم و بلندش کردم تا مطمعن بشم نمرده و دوباره گذاشتمش زمین کنار اون دوتا یه نر زنده هم بود که چشمای درشتی داشت و بدون اینکه کارم داشته باشه نگام میکرد و بعد که خواستم برم توی خونه میخواست بیاد داخل که زود در رو بستم و از پشت پنجره نگاش میکردم که از اونجا هم دنبالم میومد و یهو رنگ عوض کرد و از خاکستی و سفید زرد شد .

  45. حدیثحدیثsays:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم ک با داییم و مامانم تو ی جاده داریم میریم و جاده هم خاکی بود بعد وایسادن مامانم گف بر یچی بیار .منم میریم تو جاده سمت راست و اولش ی خر یا الاغ بود نمیدونم دیدم ک مرده بود .رفتم یکم بالا سمت تپه چون چندشم شده بود دوباره ک رفتم ی الاغ یا خر مرده باز دیدم با ی گربه مرده ک رنگشم سیاا بود تعبریش چی هست .؟

  46. سهیلا احمدیسهیلا احمدیsays:

    سلام خواب دیدم مادر شوهرم یه گربه مرده وپرنده مرده رو داخل نایلون گذاسته اورده خونمون شوهرم تلاش میکرد اب بده زنده بشن من به پرنده دست زدم زنده شد وتبدیل به یه یاکریم شد که زیر پرهاش قرمز بودن پرواز کرد ورفت وگربه مرده بود من ناراحت بودم وغر میزدم که چرا گربه مرده اوردی خونمون بعدش اون گفت زن که رییس باشه همین میشه بعدش دیدم خواهرشوهرم داره غذا خونمون درس میکنه ومن ناراحت بودم میشه تعبیرشو بگین خیلی ذهنمو درگیر کرده

  47. @mobina@mobinasays:

    سلام .من خواب دیدم درحال مسافرتیم و یه جا وایستادیم چون اون طرف خیابون تصادف و چپ شدگی ناشین اتفاق افتاده بود بایام برای کمک رفت ولی خانومی سیاه پوست و امریکایی گربه ای مرده که برای خونواده ای که تصادف کردن بود به دست من داد من اول اعتراض کردم ولی بعد اونو که دهنش باز بود و مرده به بقلم فشار دادم انگار منتظر زنده شدنش بودم رنگش خاکستری و سفید و پشمالو بود تعبیرش چی میشه ؟

  48. مسعودیانمسعودیانsays:

    سلام، خاب دیدم داخل باغ ٣ تا گربه بودن یکیشون دنبال یکی دیگه کرد و اون فرار کرد. بعد اولی برگشت نزدیک من یه گربه جدید هم اومد ناگهان یه لاشه گربه سیاه ظاهر شد و شروع کردند به خوردنش

  49. آیساآیساsays:

    سلام و عرض ادب. من دختر مجردم. دیشب دقیقا قبل از اذان صبح خوابی دیدم که آخرش یادمه. دیدم در همین حالت واقعی خوابیدم و دو تا تخم مرغ خام و یک شی ء زیبا مثل گوشواره یا گل سینه رو کنار صورتم گذاشتم و خوابیدم. بعد یک گربه سفید خوشگل از روی سرم پرید و اومد یکی از تخم مرغ ها رو با پوست خورد. اولش ناراحت شدم ولی گفتم اشکالی نداره بزار یکی شو گربه بخوره. اون یکی با اون شی ء زیبا مال من باشه.

  50. Faezah IsaqiFaezah Isaqisays:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم ک خونه مونو جن تسخیر کرده بعد ما تو خونه مون خیلی گربه زیاد داریم همه شونم از پنجره اشپز خونه مون میان داخل سه تا شون میمیرن جوری ک فقد خشک شون میزنه میتونید بگید ک تعبیریش چیه لطفا؟ من این چند وقتا خواب میبینم ک جن گیریی میکنم این تعبیریش چی میتونه باشه

  51. FatemehFatemehsays:

    سلام وقت بخیر من خواب دیدم دوتا گربه اومدن خونمون یکیش سیاه بود میومد داخل خونه دور میزد میرفت یکیش خاکستری بود ب حالت مرده دراز کشیده بود بعد یهو بلند شد بالا اورد و تمام دستگاه گوارشش ریخت بیرون ولی خونی نبود یکم بعدش از حال رفت و خون از دهنش میومد یکم بعدش بلند شد با دستاش از گردنش گرفته بود خودشو خفه میکرد این خوابو نزدیکای صبح دیدم بی زحمت ج بدین ذهنمو مشغول کرده

  52. جابر جعفریجابر جعفریsays:

    من خواب ندیدم ولی حیاط ما چهار، پنج گربه هستند که مابین همسایگان رفت آمد میکنند و اخیر صبح از خواب بیدار شدیم بمحض درب خونه را باز کردیم یکی از گربه ها جلو درب مرده بود مشاهده کردیم فقط صدقه بین دادیم ولی خیلی ترسیدیم خواهشن راهنمایی کنید چه کنیم تا این دل هره حل شود

  53. ریحانه رمضانیریحانه رمضانیsays:

    سلام من یه گربه دارم که یکی ماهی هست ۳ بچه ب دنیا آورده و یه سگ بزرگ هم تو حیاطمون داریم دیشب خواب دیدم خیلی گربم سروصدا میکنه وقتی سروصدا میکنه منو صدا میزنه ک برم بهش غذا بدم از خواب بیدار شدم ک مامانم گف من بهش غذا دادم. دوباره که خوابیدم تو خواب رفتم دنبال گربم دیدم یه عالمه وسیله افتاده رو سگمون و مرده وحشت کردم که یکم اونورتر کل بچه های گربم مرده بودن و باد کرده بودن هرچی گشتم گربم نبود بعد یه روز دیدم گربم بدون سر از کمد بالا افتاد روی دستام. و‌یکم گذشت من هنوز نمیدونستم اینو چجوری هضم کنم ک یه عالمه بچه گربه جدید و مریض بی رنگ و حتا مرده زیر پام دیدم