تعبیر خواب بوسیدن مرده به زنده

برای تعداد بسیار زیادی از کاربران و مردم شاید تا به حال پیش آمده باشد که خواب دیده اند مرده ای که زنده شده آن ها را می بوسد و یا به او بوسه میدهند و سراسیمه به دنبال تعبیر آن باشند ، چرا که در نگاه اول و بعد از بیداری کمی برای این رویا نگران می شوند و تصورشان این است که معنای خطرناکی در پس آن نهفته است ، امروز در وب سایت توپ تاپ این بحث را بطور کامل باز خواهیم کرد و به تمامی سوالات عزیزان در این باره پاسخگوی هستیم علامه طباطبایی نوشته اند اگر ببینی مرده که زنده شده شما را می بوسد به این 4 معنی مختلف است اولی منفعت بردن در دوره ی زمانی کوتاه مدت که میزان آن چشمگیر است دومی رسیدن به مراد دل و یا اتفاقات خوشایندی که با معشوق خواهیم داشت ،سومی شکست دادن تعدادی از حسودان و یا بدخواهان که در اطراف شما هستند و چهارمی دریافت اخبرهای خوش و شیرین از دیگران ،اگر ببینی این مرده از خویشان بسیار نزدیک شما مانند پدر یا مادر باشد بسیار نیکوست و در واقعیت به این تعبیر است که شانس و خوشبختی به شما لبخند می زند و رضایت قلبی از زندگی آینده ی خود خواهید داشت ، اگر برادر و یا خواهر تنی یا ناتنی باشد خوشبختی در زندگی زناشویی است ،اگر یکی از دشمنان شما بود دلالت بر آن دارد با یکی از اطرافیانتان که قهر بودید آشتی می‌کنید.

تعبیر خواب بوسیدن مرده زنده شده

تعبیر خواب بوسیدن مرده زنده شده به روایت خالد اصفهانی : اگر ببینی شما به فردی را که قبلا مرده است با هر دلیلی بوسه میزنید نیکوست و بیانگر داشتن زندگی آرام و موفق است.اگر از بیگانگان بود یک دورة بسیار خوب شروع می‌شود.اگر این فرد در بستر بیماری بود و یا احساس ناخوشایندی داشت سلامتی کامل خود را باز می‌یابید.اگر ببینی این شخص بر پیشانی شما بوسه میزند بیانگر داشتن زندگی خوب و رسیدن به مقام‌های بالای اجتماع است،اگر دیدی که روی دستان شما بوسه میزند نشانة زندگی در محیط‌هایی سالم و دلپذیر است و همچنین کسب توفیق و سربلندی در محیط اجتماعی است.

سوال : خواب دیدم یکی از اقوام دور ما که چند سالی هست فوت شده زنده شده و من در کنارش نشسته بودم وقتی که بهش خبر دادند من به تازگی نامزد کردم خوشحال شد بهم تبریک گفت و سر من را بوسید آیا تعبیری دارد؟

پاسخ: بله بیانگر داشتن یک زندگی زنانشویی توام با آرامش و خوشی برای شماست همچنین به سعادت و کامروایی نیز تعبیر می شود
گردآورنده: توپ تاپ

مطالب مرتبط...

108 نظر

  1. شینشینsays:

    سلام پدر بزرگ و مادر بزرگم هر دو فوت شدن شب قبل خواب دیدم توی خیابون یک زنی نشسته صورتی کاملا مشابه مادربزرگم داشت اما میدونستم خودش نیست با تفاوت اینکه رنگ موهای اون زن حنایی بود بد از روی تشابه گریه کردم و کلی اون زن رو بوسیدم و یک خانمی کنار اون نشسته بود که دقیق یادم نمیاد اما حس میکنم یکی از اقوام مثل خواهر کیس عاطفیم بود. دقیقا فردای اون خواب خواب دیدم پدربزرگم توی بستر بیماریه که درواقعیت فوت شده بعد تا چشماش رو باز میکنه میگه من برم کنارش بخوابم در حدشرعی اما تمام اعضای صورتم روی لب چشم لپ همه جای صورتمو میبوسه اولش ترسیدم گفتم نکنه منو نشناخته و از روی نیت بد بوده ولی بد فهمیدم نه شناخته و از روی محبت بوده و ارامش گرفتم کنارش بعد با اینکه مریض بود و تازه به بیداری رسیده بود مثل حالت کما انگاری ولی بعدش با من بلند شد با کسی بحثم شد که اون شخص نمیدونم کیه ولی انگار کل کل میکردیم اما چون پدربزرگمو تازه از جلش بلند کرده بودم میترسیدم ناراحت بشه و هرچی ازم پرسید چی شده به حالت حمایتی منم به خواست محافظت ازش میگفتم هیچی اما اون بحث چیر مهمی در واقع نبود سرباتری کنترل بود درواقع پدربزرگم تا چشم باز کرد منو خواست کنارش بخوابم و بعد کلی بوسیدم و بعد خودم از سرجاش بلندش کردم و از بستر بلند شد و راه رفت.پدربزرگم سالی که فوت کرد من دبستانی بودم و مادر بزرگم امسال فوت شدند.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود بر شما فرزندم ، به خوبی به اطراف خود توجه داشته باشید تا مورد سوءاستفاده ی دیگران واقع نشوید

  2. AzAzsays:

    سلام .من شش ساله ازدواج کردم که مادربزرگ شوهرم دو ساله فوت شده شوهرم نوه نور چشمی همین مادر بزرگش بود که خیلی دوست میداشتش به علت کهولت و سن بالا اخر عمری تورختخواب مریص بود که یه بار سوپ درست کردم براش که خیلی خوشش امد.بعد از دوسالی که فوت شده مادرم پنج شنبه شب خواب دیده،مادر بزرگ شوهرم با پدرشوهرم(که زنده است) امده در خونمون هر چی زنگ میزنه من جواب نمیدم دم در نشستن تامن جواب بدم مامانمم میبینه و ازش میپرسن اینجا چیکار میکنی میگه من مریضم دارم میمیرم حالم خوب نیست میخام برم دکتر دلم از گشنگی ضعف رفت امدم دخترت برام سوپ درست کهنه و مامانم زنگ میزنن بهم به هر حال من در و باز میکنم مادر بزرگ شوهرم که متوفیه محکم بغلم میکنه مداام بوسم میکنه مامانمم تو خواب تو دلش ناراحته که چرا مرده دخترم میبوسه میگه من خیلی عروس بحساب منو دوست داره و من خیلی خوشحال بودم بسات سوپ به پا میکردم براش که از خواب پا میشه.میشه تعبیرشو کمک کنین ممنونم?

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ؛ ظاهرا رویایی دیده اید که سبب دل نگرانی شما شده اما بنده توضیحاتتان را بررسی کردم مورد بد و یا ناخوشانید مشاهده نمی کنم

  3. مهردخت .خمهردخت .خsays:

    خواب دیدم خانه مادرم بهم ریخته است و من دارم از خانه مادرم وسایلم رو که لباسهای زیباست جمع میکنم در چمدان میذارم و مادرم از رفتن من ناراحته موقع خداحافظی دیدم در جمع پدر مرحومم هست که تعجب کردم و صورتش رو بوسیدم ،لطفا تعبیر خوابم رو ایمیل کنید در ضمن من از خانواده بیست ساله جدا زندگی میکنم و شوهرم مال شهر دیگریست و مادرم در بیمارستان بستریه حدود ده روزه و به شدت نگرانشیم .خواهرم هم خواب دیده با دایی مرحومم رو بوسی میکنه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، اخیرا ناراحتی ها و یا میتوان گفت مشکلات جدیدی داری که فکر و تمرکزت را به هم زده ، با دیدن این رویا امید به تمام شدن این ایام داشته باشد و از بدشانسی ها هراس نکنید.

  4. لیلا سلطانیهلیلا سلطانیهsays:

    سلام .خواب دیدم پدرم که حدود ۲ ماه و نیم پیش فوت کرده طبق روال همیشه یه نان بررری خریده بود و در خیابان داشت میرفت که من سوار ماشین بودم ووقتی او را دیدم وایستادم ووقتی ایشون پیاده شد صورتش رو به صورت من چسبوند و گفت خیلی آروم و مهربون گفت لیلا جان تو چطوری خوبی ؟ که یهو از آب پریدم .

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، خبر از رسیدن رزق و روزی حلال برای خانواده تان خواهد می دهد.

  5. صوناصوناsays:

    سلام من دختری هستم که درگیر مسائل ازدواج و شغلی هستم خواب دیدم مادربزرگم رو که خیلی دوست داشتم و مرده زنده شده اومده من رو با خوشحالی می بوسه و بعد رفتن متوجه شدم مرده تعبیر این خواب چیه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا خرد و تجارب خود را در زندگی دست کم نگرفته و از این توانایی برای گذر از چالش های فعلی خود استفاده کنید.

  6. و.او.اsays:

    با سلام پدر بزرگ من دو سال است كه فوت شده اند. خواب ايشان را ديدم كه خيلي سرحال بودند و خوشحال و با لبخند از من احوال پرسي كردند و گونه من را بوسيدند. تعبيرش چيست؟ در ضمن از اينكه همواره پاسخ سوالات را مي دهيد بسيار سپاسگزارم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا از قدرت مدیریت خود برای کنترل چالش های فعلی و برطرف کردن آن ها استفاده کنید.

  7. حمیدرضا پاک گوهرحمیدرضا پاک گوهرsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم عمه ام که فوت کرده داشت از کنارم میگذشت صداش کردم وباهم روبوسی کردیم آن مرحوم اخم کرده بود اما روبوسی نمود که با صدای اذان صبح بیدار شدم لطفا بفرمایید تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید فکر کردن به شکست ها و فقدان های گذشته، شما را از پیگیری اهداف و برنامه های جدید در زندگی بیداری باز دارد.

  8. صبا بیاتصبا بیاتsays:

    با عرض سلام. پدربزرگم به تازگی مرحوم شده خیلی مرگ ساده و راحتی هم داشتند بدون هیچ مشکلی توی خواب سکته کردن و فوت شدن . فردای اون روز که هنوز جنازشونو دفن نکرده بودیم مادرم ساعت ۴ صبح خوابشونو دید توی خواب مادرم روبه رو درب خونشون ایستاده بود و میدونسته که ایشون مرحوم شدن باخودش فکر میکرده که من چجوری پامو بزارم تو این خونه که دیگه پدری نداره که ناگهان درب باز میشه و پدر بزرگم با کت شلوار و کلاه و عصای همیشگی خیلی مرتب بیرون میاد و یه دستی روی شونه ی مادرم میزاره و شروع میکنه به خندیدن با صدای بلند جوری که مادرم میگه از قهقهه ی بابا از خواب پریدم انگار که واقعا توی گوشم خندید خودم هم دو شب پیش گلایه میکردم و به مادرم میگفتم چرا بابایی به خواب من نمیاد که همون شب خوابشونو دیدم که فوت شده بودن و ما کار های مراسم رو انجام میدادیم و همه مشکی پوشیده بودیم ولی پدربزرگم توی حیات خونه استاده بودند بدون اینکه حرفی بزنن نظاره گر بودن . امروز صبح هم بعد از اینکه نمازمو خوندم و دوباره خوابیدم، خواب دیدم که دوباره کارهای مراسم رو میکردیم و شام رو بین مهمونا بخش میکردیم بعضی از مهمونا خونه ی پدربزرگم بودن بعضی ها خونه ی داییم که روبه روی خونه ی پدر بزرگمه من داشتم شام رو بین مهمونا پخش میکردم که دیدم پدر بزرگم با کت و شلوار و خیلی مرتب به سمت خونه ی داییم میاد که اونجا شام بخوره من بین راه میدونستم که پدر بزرگم سکته کرده ولی دوباره سلامتیشو بدست اورده بود و پزشکا گفته بودن که دو هفته دیگه ممکنه از دنیا بره من هم به خاطر اینکه عذاب وجدان نگیرم که نبوسیدمش با اینکه چند تا غذا دستم بود اون یکی دستمو دور گردنش انداختم و شروع کردم به بوسیدن سمت راست صورتش بوسه های محکمی میکردم بدون اینکه گلایه کنند فقط یک لبخند زیبا روی لبشون بود و به روبه روشون نگاه میکردن شاید ۱۵ بار بوسیدمشون و اخرین بوسه رو که به پیشونیشون زدم و دستم رو از دور گردنشون برداشتم و ایشون به من یک نگاه با لبخند شیرین تری کردن دستشونو دور گردنم انداختند و یک بوسه ی بسیار محکمی به گونه ام زدند و بدون هیچ حرفی رفتن توی خونه . یعنی من دوشب پشت سرهم خوابشونو دیدم .چند تا از اقوام هم خوابشونو دیدن در صورتی که هنوز ۴۰ امشون نشده و مراسم ۱۳ بدر چهلمشون برگزار میشه . ممنون میشم اگر خواب مادرم و دومین خواب منو تعبیر کنید . عذر میخوام از تعریف های طولانیم.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب اشاره به شرایط جدیدی در زندگی فرد رویابین دارند که قدرت مدیریت او را به چالش کشیده و ممکن است برای او سردرگمی ها و نگرانی هایی به همراه داشته باشد. خواب از بیننده می خواهد تا اجازه ندهد افکار منفی در او قدرت گرفته و از معاشرت با انسان هایی که خیر خواه او نیستند خودداری کند.

  9. فریماهفریماهsays:

    سلام وقت بخیر یکی از دوستانم خواب دیده که پدربزرگش که فوت شده صورتشو بوسیده و گفته آرزوجان کم مونده که بیای پیشم، کمتر از یک سال دیگه مونده که بیای پیش من... ممکنه تعبیر داشته باشه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، فقط نشان دهنده ی دلتنگی و یا احساس تنهایی هست که بیننده ی خواب اخیرا داشته است.

  10. ستایشستایشsays:

    مادرم خواب دیده پدرم که فوت کرده با مادر و پدر مادرم که اونها هم فوت کردن اومدن خونه ی پدریمون و پدرم خیلی خوشحاله و همش میخنده و نشستن همه دور هم و گرم صحبت بودن. و موقع خداحافظی با مادرم روبوسی کردن و رفتن.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، این موراد ممکن است در بیداری برای صاحب رویا حس دلتنگی ، احساس تنهایی ، و یا حتی بغض و گریه معنا شود.

  11. زریزریsays:

    سلام.خواب دیدم با یکی از خانمهای همسایه که تقریبا دوساله به رحمت خدا رفتن روبوسی کردیم و من آخر بار پیشانی ایشان را که جای مهر نماز روش در اومده بود رو بوسیدم.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      آینده شما روشن و خوش خواهد بود

  12. ثناثناsays:

    سلام خواب دیدم،زن عموی مامانم که فوت شده کنار مامان بزرگم تویه مراسم نشسته بودم من ودادشم هم بودیم مامان بزرگم داداشم صدا زد بوسیدش من هم رفتم اول مامان بزرگم بوسیدم بعدم با زن عمو روبوسی کردم بوسیدن اون خیلی طولانی وشدید بود هی بهم میگفت دلم برات تنگ شده منم بهش گفتم دلم براش تنگ شده،این خواب من تعبیرش چیه. ممنونم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام ، ممکن است شخصی در آینده در مورد یکی از کارهایش به کمک یا مشاوره تان نیازمند شود.

  13. BaharBaharsays:

    سلام خواب دیدم ک پدرم هشت ماهه ک فوت کرده اومده تو حیاطمون و داره ب قبرستون ک نزدکیمونه خیره شده منم رفتم پیشش و کلی گریه کردم بعد یه داداششم ک خیلی وقت پیش فوت کرده بابام گفت قبرشو بیارین پیشم اونجارو خیلی دوس داره منم توخواب برداشت کردم ک احتمالا یکی میخواد بمیره کلی گریه و التماس کردم ک نه ما تحمل یه داغ دیگه رو نداریم بعد بابام خندید و گفت میخوام کنار قبرم سبزی بکارم منم دعاش کردم ک خدا ازت راضی باشه اونم گفت خدا ازم راضیه،بعد منم پیشونیشو بوسیدمو بابام پرواز کرد،مرسی میشم تعبیر کنین..

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      علامت آن است که شما در کارهایتان بسیار خوش شانس می‌باشید

  14. RainbowRainbowsays:

    سلام خواب ديدم مادر بزرگ مادرم كه فوت كردن چند ساله تو همىن خونه قديميشون نشسته بود و گفت ببوسمش و گونشو بوسيدم و حالت مهماني شام فاميلي بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خواب به معنای افزایش رزق و روزی و خیر و برکت در زندگی است.

  15. ثنا عربثنا عربsays:

    سلام شوهرم دو ماه پیش شهید شد چند روز پیش بعد از نماز صبح خواب دیدم که ایشون. من و بچه‌ها تو خونه ایم. شوهرم بسیار آراسته و مرتب هستند .بعد ایشون میاد نزدیک و لبهای منو میبوسه .من گفتم بچه‌ها اینجان .میبینن . ایشون لبخند زدن . لطفاً تعبیرش رو بگذارید ... ممنون از لطفتون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام خوش به سعادتشون نشانه خوشبختی در زندگی است

  16. سحرصوفیسحرصوفیsays:

    خواب دیدم باعموم که تازه فوت کرده تو آسمونیم اول گریه میکنه بعد بوسم میکنه بعد میگه میخوام برم بزم.بعد منو میخاد ببره من خودمو جدا میکنم از آسمون میوفتم پایین لطفا راهنماییم کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام خوابتان خیر است میتوانید برایش فاتحه بخوانید

  17. ستاره.رحمانیستاره.رحمانیsays:

    سلام پدرم تقریبا سه ماهه فوت کردن ومن یک هفته ای میشه که یا هرروز یا یهروز درمیان‌خوابشون رامیبینم اما خوابی که نگرانم کرده دیشب خواب دیدم ایشون زنده شدن وخواهرم داشت میگفت بابا میری تواون خونه بخوابی مواظب باش تنهایی وبی شهادتین نمیری این دستمالم باخودت ببر که حالت بدشد سفت بزاری رودهنت.بابام گفت من فعلا دوهفته وقت دارم.بعددوهفته میرم.من داشتم گریه میکردم که یعنی رسالت بابام چی بوده تواین دوهفته چی ومیخواسته به ما بفهمونه.بعدش دوباره خواب دیدم که همین زنده شدن پدرومادرم دارم برا خواهربرادرام تعریف میکنم که به دفعه بابام اراتاق اومد بیرون با یه لباس مرتب وموی مشکی دستشو انداخت گردن من واینقد منو میبوسیو ومنم قربون صدقه اش میرفتم ومیبوسیدمش اطرافیانم فکرمیکردن یا روح بابام ودیدم یا دیوانه شدم که درهمین حین پدرم دستشو انداخت گردن داداشم وهمو بوسیدن ودیگه بقیه هم دیدن که پدرم زنده شده.حالا برامن سواله که پدرم چه پیغامی ومیخواد به من بده منظور ازاون دوهفته چی بوده.نکنه قراره برامادرم اتفاقی بیفته ومیخواد به من بگه برم پیش مادرم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام خوابتان خیر است میتوانید برایشان خیرات دهید و فاتحه بخوانید

  18. شهرام مظاهریشهرام مظاهریsays:

    با عرض سلام وادب دیشب خواب دیدم پدرم{که چند ساله فوت کرده} زنده شده ومن خوشحالم از اینکه زنده شده وبه خاطر همین صورتشومیبوسم واونم خوشحال میشه ومنو بغل میکنه میشه به زحمت بگید تعبیرش چی میشه ...ممنون ومتشکرم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممنون بر دلتنگی تعبیر میشود برای ارامش روحشان فاتحه ای قرائت کنید

  19. زهرازهراsays:

    سلام.من امروز دم دمای صبح خواب دیدم که داییم که دوماهه فوت کرده اومده بود با سروضع مرتب و هممون رو بوس کرد.وقتی به من رسید زیاد منو میبوسید و گردنمو بو میکشید میگفت بوی خواهرمو میدی.یعنی مادر من.وقتی که زیاد منو بوسیدمن ازش جدا شدم حس کردم معذرت میخوام.آلت داییم داره بزرگ میشه.ولی میدونستم که بوسیدنش با لذت نیس.مث دلتنگی بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام خوابتان خیر است میتوانید برایشان فاتحه ای بخوانید

  20. محمدمحمدsays:

    من خواب پدربزرگم الان۲۰ساله فوت کرده یهومنودیدگفت دلم برات تنگ شده منوبعل کردبوس کرد.گردنموبوس میکرد.گفت جواب آزمایش مادربزرگت اونم فوت کرده دوروزدیگه آماده میشه.بگیربرام بیار.معنی خواب چی میشه.خیلی نگرانم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام خوابتان خیر است میتوانید برایش فاتحه ای بخوانید

  21. سایه.خورشیدیسایه.خورشیدیsays:

    سلام مادر من بتازگی فوت شده و من خیلی بی قراری می کنم چند شب پیش خواهرم خواب دیده مادرم زنده شده من از کنارش رد می شدم منو بغل کرده و بوسیده،خیلی حس خوبی دارم الان،می شه تعبیرش رو بدونم؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به تلاش برای برقراری ارتباط با دیگران در بیداری اشاره دارد.

  22. آدینه اسفندیاریآدینه اسفندیاریsays:

    با سلام و احترام من خواب دیدم مادربزرگم که الان خیلی سال پیش مرده و حکم مادرم رو داره باهاش روبوسی کردم و احوالپرسی خواستم ببینم تعبیرش چیه ؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      فقط نشان می دهد که ضعف های شما کجا مشکل ساز می شود

  23. فاطمهفاطمهsays:

    سلام من ظهر خواب دیدم که پدرم که چند ماهیه فوت شده توو خواب با همون حال مریضش بغل منه و بازویه منو بوس میکنه ازش میپرسم اب میخوای میگه نه بهش گفتم برام دعا کن اشاره کرد که یعنی دعا میکنم تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر دلتنگی و دوری است برای ارامش روحشان فاتحه ای قرائت کنید

  24. نرگسنرگسsays:

    سلام خواب دیدم پدر بزرگم که حدود شش سال است فوت کرده بغلم کرده و میبوسه منو و اشک تو چشماشه. من بوسش کردم. حال پدر بزرگ خوبه؟گریه افتاد وقتی بوسم کرد.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان خیر است میتوانید رایشان فاتحه بخوانید

  25. محمدممحمدمsays:

    سلام خواب دیدم یه پیرزن که از اقوام هست تازه فوت کرده و صورت مرا بوسید و من به خاطر نامحرم بود خوشم نیامد تعبیرش چیست

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      میتوانید برایشان فاتحه ای بخوانید

  26. مهسامهساsays:

    سلام .من خواب دیدیم پدربزرگم که فوت کرده اند و در زمان حیات زمین گیر بودند پای چپشون قطع شده و خوشحالن که قطع شده چون میتونستن راحت ازین ور به اون ور رو زمین خودشون رو بکشند و برند من پرسیدم بابابزرگ یخت نیست گفتن نه راحت شدم بعد سر منو گذاشتن رو پاشون و بوسم میکردن ولی موهامو ناز نمیکردن بعد که بلند شدم گفتن حیف نمیخوای خوشگل شی وگرنه موهاتم ناز میکردم ولی من ازینکه بوشم میکردن حس خوبی نداشتم و اینکه پسر خالم که در زمان گذشته همدیگرو دوست داشتیم توخوابم حضور داشت و من خودمو از نگاهش قایم میکردم چند وقت پیشم خواب دیدم عموم دستش قطع شده تعبیر اینا چیه ممنون میشم جواب بدین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشان از حال و احوال خوب پدربزرگتان دارد و شما میتوانید برایش فاتحه بخوانید

  27. فرزاد صادق زادهفرزاد صادق زادهsays:

    سلام خواب دیدم پسر خالم که 3 سال پیش فوت کرده داریم براش میرویم خواستگاری حتی 1 جفت حلقه ام گرفتیم براش و من خیلی خوشحالم و رفتم کلی بوسش کردم و گفتم مگه میشه اون دنیا هم ازدواج کرد گفت اره . ( خالم 3 سال واقعا ناراحت و اصلا حالش خوب نیست )

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان خیر است میتوانید برایش فاتحه بخوانید

  28. اعظم رضابیاعظم رضابیsays:

    باسلام خواب دیدم مادرشوهر که مرحوم شده اومده درخونمون ومن میترسیدم وهی اینور و اونور میرفتم بلاخره باهم رودر رو شدیم پایشان از اطراف صورت وپیشانیم منو بوس کرد ورفت

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر دلتنگی است

  29. زینب جباریزینب جباریsays:

    با عرض سلام و خسته نباشید،من دیشب خواب دیدم بابای خدا بیامرزم برام یه پیراهن آبی خریده تا نوک پام و گشاد،خیلی شبیه پیراهن بارداری بود،روی پیراهنم انگار وایتکس خورده بود لکه های بزرگ بود،پیش خودم میگم یا مدلشه ابرو بادیه یا شبیه اینه ک وایتکس خورده ولی نو بود،میگفت از فلان کس خریدم یدونه مونده بود اونم برا تو ورداشتم منم پوشیدم گفتم وای چقد بزرگه بعد دراوردم گفتم ایشالا حامله شدنی میپوشم،رفتم از بابام تشکر کردم بعد صورتشو بوسیدم اونم از ته دلش خوشحال شدو لبخند زد،خوب من چن سالی هست ک ازدواج کردم و متاسفانه باردار نشدم و چشم انتظارم،این خواب میتونه نشانه ی خوبی باشه برای این موضوع?

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود وقت بخیر ، نمادی از آرامش یا مغفرت خواهد بود.

  30. مهدیمهدیsays:

    با عرض سلام.من خواب یکی از دوستای قدیمی زمان دانشگاهمو دیدم که سر کلاس نشستیم.و توی خواب متوجه شدم که اون قبلا مرده بود به خاطر همین از سر هیجان پیشو نیشو بوسیدم.وبهش گفتم دلیل بوسیدنش بعدا میگم.ممنون میشم تعبیر خوابم بفرمایید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر دلتنگی و دوری است

  31. Fatemeh.khFatemeh.khsays:

    Salam mn khab didamet yki az aghvam k salkhorde va kheili ta kheili baiman bod va betazegi fot shode ghafase sine mano bosid mamnon misham tabiresho bedonam?

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام فارسی تایپ کنید.بیانگر دلتنگی است

  32. لیلی .صلیلی .صsays:

    سلام شوهرم ۸ساله فوت شده و من تنهام باپسرم خواب دیدم بیرون بودیم توی یه جای خیلی پرشیب ولی طبیعتش سرسبز بود بعدش رفتم به پسر خواهرشوهرم سر زدم .حالا که برگشتم دم خونه پدرم یه سمند داشتم و شیشه شورش روشن بود خواستم خاموشش کنم دیدم شوهرم تو ماشینه همش گریه میکنه و بمن نگاه میکنه و بعدش یه لحظه درو باز کردم گفت باشه اصلا میرم منم نزاشتم بره و رفتم پیشش بوسیدمش . تعبیر این خواب رو میخوام بدونم لطفا ممنونم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است وضعیت زندگیتان دچار تحولاتی مثبت شود

  33. سبیلاانوریسبیلاانوریsays:

    سلام وقتتون بخیر.من پدرم 22تیرماه فوت شدن .دیشب ساعت 12:30خوابیدم تا خود صبح برای اولین بار خوابشو دیدم. تو خواب میدونستم فوت شدم و ار خودم میپرسم با اینک میدونم فوت شدن چرا نمیترسم ازشون . توی خواب باورم نشد ک واقعا زنده شدن تا اینکه من درار کشیده بودم اومدن گونه ی سمت راستمو بوسیدن با حالت چهره ی متبسم .من از گرمای صورتشون گفتم پس واقعی زنده شدن. باهم اشپزی کردیم حتی ازشون پرسیدم شما اونجا غذاهم میخوری گفتن اره برنجامون شبیه اینجا نیست. ازشون یسری سوالایی ک تو دلم بود پرسیدم . باهم خیلی خوب بودیم من خوشحال بودم دارم میبینمشون از نزدیک و انقدر واضح . مامانم گفت بوسیدنشون خیره و خوش خبری ولی عایا تعبیر دیگ ای هم میشه داشت ?

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممنون بر دلتنگی تعبیر میشود وبرای ارامش روحشان صلواتی خیرات کنید

  34. ساراساراsays:

    سلام و عرض خسته نباشید خواب دیدم مراسمی تو خونه ی قدیمیه پدرمه میگن عقد کنون خواهر ناتنی مه و جمعیت زیادی هست مادربزرگ خدا بیامرزم رو میبینم سرمه به چشم و بشاش با جفت دستاش صورت منو میگیره و دو طرف لپامو از روی بی نهایت عشق میبوسه و من خوشحالم ولی واکنشی ندارم و میرم به سمت حموم میبینم زن پدرم تو حموم پر از وسیله گذاشته و هرچقدر من وسیله هارو جابجا میکنم تمومی نداره بعد میبینم حموم در وپیکر نداره میگه همینه کسی نگاهت نمیکنه و منم یه پارچه ایی میبندم جلوی درب و پنجره ی حموم که بتونم دوش بگیرم و لباسامو عوض کنم و آماده بشم با تشکر ببخشید طولانی شد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است نشان دهنده دوری و دلتنگی باشد و برای امرزش روحشان صلواتی خیرات کنید

  35. فاطمهفاطمهsays:

    سلام و سپاس خواب دیدم با اقوام در جایی جمع شده ایم و هر کس به دنبال خرید بلیط هواپیما یا اتوبوس است که برای جشن برادرم به تهران برود. ناگهان مادربزرگم که چند سال پیش فوت شده جلو آمد نه ناراحت بود و نه خوشحال ...دستم را گرفت که ببوسد ولی سعی کردم نگذارم این کار را انجام دهد چون می دانستم فوت شده. یادم نیست اجازه دادم مرا ببوسد یا نه.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است بیانگکر دلتنگی باشد برایشان فاتحه ای قرائت کنید

  36. مریم حیدریمریم حیدریsays:

    سلام خواب دیدم با همسرم که فوت شده اند رفتیم طباخی و کله پاچه سفارش دادند و و موقغ نشستن سر میز صورت من را با لبخند بوسیدند خواب خیلی خوبی بود در خواب من را خیلی دوست داشت و حس خیلی خوبی بود و من خوشحال بودم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر دوری و دلتنگی است برایشان فاتحه ای قرائت کنید

  37. سارا اوینیسارا اوینیsays:

    باسلام و خسته نباشيد نیم ساعت پیش تقریبا ساعت 8صبح خواب دیدم یک مراسمی در خانه ماست وپدر مادر ومادربزرگم که فوت شدن هم بودن از طرفی دیدم عمه بزرگم هم بود که به مادرم حرفی زد ومادرم ناراحت شد و م جوابشو داد میخاستن باهم دعوا کنند پدرم نذاشت ومن. دراین حال رفتم پرده راببوسم دیدم مادربزرگ هم هست اول ايشونو بوسیدم بعد پدر وبعد.عمه ممنون باتشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر دلتنگی و دوری است برای ارامش روحشان فاتحه ای قرائت کنید

  38. عباسعلی زارععباسعلی زارعsays:

    سلام خواب دیدم که دائیم که از سادات است و چند سالی است که فوت کرده است با خانواده‌شان آمده بودن و با دائیم شروع به روبوسی کردم من یک حاجت دارم و برای برآورده شدنش دعا می کنم آیا ارتباطی بین این دو میباشد لطفا تعبیر فرمائید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      میتوانید برای ایشان فاتحه ای بخوانید

  39. AslAslsays:

    من پدر بزرگم فوت شده دیشب مامانم خواب دیده که باباجونم با مامان جونم بیرون بودن بعد یهو برمیگرده به مامانم میگه عسل یعنی من هی میاد لپمو بوس میکنه اینجا صورتم که ریش ندارم میخوام ببینم تعبیرش چی میشه لطف کنید بهم بگید حتما

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      بیانگر محبت است و ممکن است بینتان اعتماد ایجادشود

  40. آرزو کلهریآرزو کلهریsays:

    سلام خوب هستین من امروز صبح خواب دیدم پدرم که فوت شده اومده داره باهامون غذا میخوره بهش گفتم دلم برات تنگ شده دستمو کشیدم به صورتش کف دستمو بوس کرد میشه تعبیرشو بگین ممنونم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده دوری است برای ارامش روحشان فاتحه ای بخوانید

  41. کیمیاکیمیاsays:

    سلام وقت بخیر, خواب دیدم من و دوتا خواهرم رفتیم حموم ولی لباس به تن داشتیم.مادرم (ایشون فوت کرده) همون موقع اومد تو و صورت هر سه تامونو بوسید و ما هم بوسیدیمش.گفت قربون همتون برم, منم گفتم خدا نکنه مادر.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر رهایی از گناهان و الودگی هاست

  42. ندانداsays:

    سلام ...خواب پدرم روکه به رحمت خدارفته اندرو دیدم ...درخواب ازدیدن پدرم به شدت خوشحال شدم اونرو دراغوش کشیدم وصورت و پیشانیش رو بوسه زدم ...پدرم هم خندان بود ...همانطور که پدررو دراغوش کشیده بودم ازش پرسیدم بابا توازمن راضی هستی گفت بله بابا جان چراازت راضی نباشم ....درخواب به من گفت فقط توگریه میکنی من ناراحت میشم ...لطفا تعبیر بفرمایید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      محبت و علاقه شما نسبت به خانواده تان بیشتر میشود و شما از کنار آنها بودن بسیار راضی هستید

  43. عباسعلی زارععباسعلی زارعsays:

    با سلام خواب دیدم که دائیم که فوت کرده است با خانواده اش آمده اند و با دائیم شروع به روبوسی کردیم آیا این خواب با ازدواج بنده ارتباطی دارد یا تعبیر دیگری دارد ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خیر است میتوانید برای ایشان فاتحه ای بخوانید

  44. جعفر عسکرزادهجعفر عسکرزادهsays:

    سلام خواب دیدم مادرم که مرده رویم را می بوسد چندین دفعه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده دلتنگی است

  45. ف طاهریف طاهریsays:

    سلام من دختری ۲۲ساله هستم خواب دیدم خالم ک ۱۰ سال پیش فوت شدن صورتم رو بوسیدن ، تعبیرش چی هست؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر دوری و دلتنگی است

  46. سمیراسمیراsays:

    سلام من خواب دیدم مامانم که دوساله فوت شده اومده خونم منو دختر کوچیکم وبوسید من میدونستم فوت شده از اون دنیا سوال کردم وبعد ازش پرسیدم میمونی امشب گفت اره براش یه تشک خیلی قشنگ انداختم گفتم مامان راحت بخواب تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      مادرتون به یادتون و براتون دعا می کنن شما هم هر روز براش قرآن و فاتحه بخونین که هم برای زندگی خودتون تاثیر داره و هم برای مادرتون

  47. MrymMrymsays:

    سلام من خواب دیدم عموم که دوساله فوت شده خونه مادر بزرگم بود بد رفت سوار ماشینش بشه که یه ماشین پراید سفید بود بد من گفتم شاید دیگ همدیگرو نبینیم رفتم بقلش کردم و احس کردم که بوسیدمش ولی صحنه بوسو ندیدم در ضمن در ماشین هم پول دستش بود و احساس کردم که تریاک دستش بود تا من اومدم جمع کرد ولی یکم از بوش میومد خیلی کم میگن بوسیدن مرده بدع راسته؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خیلی معنای بدی نداره اما شما دارین یه کار اشتباه می کنین که باید ازش فاصله بگیرین و برای عموتون فاتحه بدین

  48. حسینیحسینیsays:

    سلام خسته نباشید . دختر خانمی هستم و خواب دیدم مادربزرگم (مادر مامانم ) که فوت شده اومده منزل ما از سر کوچه رفتم بدرقه و تعارفشون کردم که وارد شن مادرم مادربزرگ رو محکم بغل گرفت و مادر بزرگم پیشانی و گردن مادرم رو بوسید . صورت منم همینطور فک کنم پیشانی منم بوسید .

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس اتفاق خوبی براتون می افته برای آن مرحوم قرآن بخونین

  49. نسريننسرينsays:

    سلام خواهر مرحومم اومده ب خواب مادرم با لباسهاي سفيد و کمي بلندتر و لاغرتر اومده دست مامانمو بوسيده و مامانم سرشو گذاشت رو ران خواهرم و خواهرم محکم بغلش کرد و مامانم گفت ديگ داشتم خفه ميشدم انگار بختک افتاده باشه بوم خفه شدم و بيدار شدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده صلاح کار و نیکویی احوالتان است

  50. سایهسایهsays:

    سلام خواب دیدم پسر برادر شوهرم که حدود دوازده سال سن داشت و چهاار ماه پیش فوت شدن ..اومد و لب منو بوسید .میدونستم در خواب که ایشون فوت شده ترسیدم از خواب پریدم .بچه خیلی خوبی بود منم دوستش داشتم هنوز بالغ هم نشده بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام معنای خوبی دارد نگران نباشید

  51. رادینرادینsays:

    سلام ودرودخسته نباشین ببخشین من پدرم‌فوت شده دیشب خوابشودیدم توخوابم نمرده همدیگرو بغل کردیم خیلی همدیگرومیبوسیم انگار بابام یه مدت نبودتازه همدیگرودیدیم بهش میگم بابا تواگه یچیزیت بشه من میمیرم خودمومیکشم بعدنهارخوردیم بابام اول نمیخوردمن اسرارکردم بعددیدم زیادخورد میشه تعبیرشوبگیدخیلی توفکرم توخوابم زن حامله م بودرفتم دیدنش

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام و سپاس براشون نماز والدین بخونین و باهاش درد و دل کنین براتون خیر داره

  52. RadinRadinsays:

    سلام من بابام فوت شده پری شب خواب بابامودیدم منوشوهرم وایستادیم بابام داره میادسمت ما گوشیش پشت سرهم زنگ‌میخوره من میگم باباکیه میگه اون سیددعا نویسه شوهرم میگه چرازنگ میزنه بابام چیزی نمیگه من میگم خب بابام همینجوریه سفره ش همیشه به روی همه بازه اونم وقت ناهاره زنگ میزنه که بیادناهار بابام دست میکنه توجیبش پول درمیاره میگه پولمم کمه نمیدونم چیکارکنم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتر است برای ارامش روحشان قران بخوانید انشالله خیر است

  53. ناهیدناهیدsays:

    سلام وقت بخیر بنده مجرد هستم خواب دیدم ک در خانه مادر بزرگم یک صف طولانی هست ک نمیدونم چی بخش میکردیم در خواب پسرداییم ناراحت بود دیدیم ک او نیز آنجاست مادرم بهش پیراهنی داد و خوشحال از آنجا داشت میرفت من هم ب دنبال ایشان دوییدم و دیدم ک مرا محکم بغل کرد و لب های مرا بوسه عمیق کرد و رفت خیلی نگرانم میشه تعبیر بفرمایید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس جای نگرانی ندارد به دغدغه های فکری شما اشاره دارد

  54. هدیههدیهsays:

    سلام خواب دیدم معشوقم که از دنیا رفته دیشب که شب قدر و شب پنج شنبه هم بود زنده شده بود و موقت به دیدارم اومده بود کلی دلتنگ هم بودیم و بغلم کرده بود حس میکردم واقعا خودشه بعدم همو عمیقا بوسیدیم چه تعبیری میتونه داشته باشه؟

  55. مهسامهساsays:

    سلام.پدربزرگ بنده حدودا سه ماهه فوت شدن ومنم خیلی دوس داشتن.دم صبح خواب دیدم که دارم یه بار ازگونه چپش یه بار ازگونه راستش یه بارم از پیشونیش بوس میکنم ودوباره همون کارو از اول وهمشم بهش میگم قربونت برم تعبیرش چی میشه؟

  56. منیژه چاییچیمنیژه چاییچیsays:

    با سلام . خواب دیدم که دست برادرم رو که فوت کرده اند رو می بوسم . لطفا تعبیر میفرمایید.

  57. فاطمه شفیعیفاطمه شفیعیsays:

    سلام وقتتون به خیر .من دیشب خواب دختر دایی پدرمو دیدم که الان ۶ماهه فوت شدن،توی ی مجلسی بودیم بعد ایشونم بودن.توی خواب خیلییی منو دوست داشت،منو گزفته بود توی بغل و فشار میداد و میبوسید خیلز مهربون بود،و میگفت میخوام تورو بگیرم واسه پسرم.در حال حاضر ی پسر مجرد توی خونه داره.تعبیرشون چیه عزیزم

  58. زهراعزهراعsays:

    باسلام من خواب بابا بزرگمو دیدم که چند سالی میشه که فوت کرده.خواب دیدم که باهاش روبوسی میکنم ودوتا دستاشم میبوسم.تعبیرش چی میشه

  59. مرضیهمرضیهsays:

    سلام من خواب پدرم که همین فروردین ۹۹ فوت شدن رو دیدم باشوهرم رفتیم دنبال پدرم که ببریم سر مزار مادرم که چندسال پیش فوت شدن رفتیم سر مزار مادرم همه جا سرسبز بود ولی درخت بالاسر مادرم رو ندیدم نبود، بعدبا خود پدرم رفتیم سر مزارش که مثل خونه ای نیمه کاره رهاشده بود و گچ سفید هم تو ظرفش رو زمین رها بود (پدرمرحومم شغلش بنایی بود) شوهرم به من گفت تو برو بیرون من پدر رو باید جایی ببرم فهمیدم که پدرم رو باید اونجا تنها بذاریم و برگردیم منم گریه میکردم بعد با شوهرم سمت یه کوه رفتیم برگردیم سوار ماشین بشیم که دیگه بیدار شدم.

  60. مرضیهمرضیهsays:

    در ادامه خوابم فراموش کردم بگم همینکه سوار ماشین شدم با پدرم بریم سر مزار مادرم پدرم صورتمو بوسید

  61. پروانهپروانهsays:

    سلام ، من پسرم را که ۲۵ روز پیش از دست دادم ، خواهرم خواب دیده که همرای من کنار دریا راه میرفته و من را میبوسیده. تعبیر چی است ؟

  62. ساتازساتازsays:

    سلام من پدربزرگمو تازه ازدست دادم خیلی دوسش داشتمو خیلی وقتا تواین یکی دوماه خوابشو دیدم همیشه من بوسش میکردم ولی دیشب خواب دیدم پدربزرگم از راه رسید همدیگرو بغل کردیم تند جفتمون همو بوس میکردیم من منتظرم که بارداربشم، توی خواب بنظر میرسید که من دوقلو باردارم و خودم خبرندارم وقتی پدربزرگم بوسم میکرد میگفت به کسی نگو دخترعموم ک اونجا وایساده بود هی میگفت باورکنید دوقلو بارداره که میگه نگو به کسی ولی پدربزرگم حرفی از بارداری نزد فقط میگفت به کسی نگو

  63. راضیه رضاییراضیه رضاییsays:

    سلام پدرم فوت شده و من خواب پدرمو دیدم که دستاشو گرفتم و پدرم پیشانیمو بوسید معنی تعبیر خوابم چی میشه لطفن کمکم کنید

  64. دیلادیلاsays:

    سلام خدا قوت من خواب داداشم رو که فوت کردن دیدم که گردنم رو میبوسید تعبیرش چیه

  65. دیلادیلاsays:

    خواب برادرم دیدم که فوت کردن در خواب گردنم رو میبوسیت

  66. حمید رضاحمید رضاsays:

    سلام خسته نباشید من خواب پسرخاله مادرم رادیدم که فوت کرده تا خواب دیدم که یکبار یکی همدیگه را دیدیم و او مرا بوسید تعببیر چی ممنون

  67. فاطمهفاطمهsays:

    سلام یک سال و نیمه که داداش ۵ سالمو از دست دادم پریروز رفتم پیشش و کلی گریه کردم دیشب خواب دیدم تو خواب داداشم داشت گریه میکرد رفتم بغلش کردم و بوسیدم اونم صورتمو سه بار بوسید بعدشم با گریه گفت خواهر چرا من هرچی گریه میکنم نمیای پیشم؟ منم گفتم تو هروقت صدام کنی بگی فاطمه من فوری میام تعبیرش چیه دینی گردنم داره؟؟یا اینکه من باید برم پیشش

  68. صبح بیدارصبح بیدارsays:

    سلام مدتی پیش خواب دیدم که خانه خدا گل باران شده و من از آسمان به آن نگاه می کردم یک طرف کعبه به صحرای پر از برف بود که بعد متوجه شدم دریای سفید است.و کسی به من گفت دیگر خانه خدا از دل تاریکی بیرون نمی آید بلکه از دل روشنایی بیرون می آید. و از نزدیک به آن نگاه کردم شادی عجیبی بود و همه جا گل باران میشد.

  69. زینبزینبsays:

    سلام خواب دیدم مادر بزرگم که قبل از فوت روی بستر بیماری بوده کمی بهبود یافته و در حال نان پختن است وقتی که رسیدم منو کشوند طرفش و بوسم کرد و دل سیر بغلش گریه کردم بس که دلتنگ هم بودیم و تو دل خودم گفتم چه خوب که نفس میکشی در همین حین مادرم که دختر و عروس بزرگش میشه وارد شد مادر بزرگم بهش گفت دستتو بده ببوسمش مامانم دستشو داد و با شوخی مادربزرگمو هم قلقلک کرد اما قبلش خونمون بودیم و زن عموم بدلیل اختلافاتی که با مامانم دارن اومد رو سر مامانم زد و من حقشو گذاشتم کف دستش بعد از اتفاق اومدیم خونه مامان بزرگ.

  70. سمیرا زحمتکشسمیرا زحمتکشsays:

    سلام وقت تون بخیر دیشب خواب پدربزرگم که 2هفته ای هست فوت کردن دیدم که یه جایی روضه زن. نه است بابای گم میخواسته بیاد که من گفتم باباجی اینجاروضه زنونه هست وشما نمیتونی بیای و می‌خواست بغلم کنه وببوسه گفتم کرونا ست گفت غمی نیست بیا بغلش کردم وکلی بوسیدمش وبه همسرم زنگ زدم وگفتم بیا باباجی رو ببر با دوستش اومد دستشو گذاشتم تو دست کسی و از خواب بیدارشدم ممنونم تعبیرش رو بهم بگید چون باردارم گفتن شاید بچم مشکل داشته باشه وشب قبلش همسرم به یه زن فقیر پول داد وگفت اگر مشکلم حل شد 50تومان بهت میدم یعنی به این ربط داره؟

  71. فاطمه اکبریفاطمه اکبریsays:

    سلام وقتتون بخیر من خواب دیدم که دختر مجردم حامله است تعبیرش چی میشه . ؟ و خواب بعدی اینکه . من توی خواب دیدم مادرم شوهرم که چند سالی هست فوت شده مرا میبوسد ؟

  72. ::::::says:

    مادر بزرگ همسرم چهار روز هست که فوت کردن همسرم امروز خواب دیدن که با مادربزرگ شون احوال پرسی کردن (منم همراهشون بودم) مادربزرگ شون چندین بار بوسیدتشون و بهشون گفتن تو از وقتی زن گرفتی دیگه یاد من نمیکنی و همسرم هم گفتن وقت نشده نرسیدم و من هم در جواب گفتم من کاری بهشون نداشتم و مادربزرگ شون میخندن و به همسرم میگن شب آخری تو بیمارستان خیلی اذیت شدم تعبیر لطفا؟

  73. محسن مظلوممحسن مظلومsays:

    سلام من در خواب پدرم که یک سال فوت کرده دیدم که به منزل ما اومد و با خوشحالی گفت دلم برات تنگ شده و شروع به روبوسی کردن نمود تعبیرش چیه؟

  74. حامدحامدsays:

    سلام من پدرم یه ماه پیش فوت شده حدودا یه هفته پیش تو خواب دیدم زنده بود بغلم کرد بهم گفت قربونت برم و بعد صورتم را بوسید تعبیرش چیه؟

  75. رضارضاsays:

    دختری رو دوس داشتم یه مدت با هم بودیم بعد ترکم کرد بعد از مدتی خودکشی کرد و الان به خوابم اومده همدیگرو بغل کردیم و منو بوسید تعبیرش چی میشه؟

  76. رضارضاsays:

    دختری رو دوس داشتم یه مدت با هم بودیم بعد ترکم کرد بعد از مدتی خودکشی کرد و الان به خوابم اومده همدیگرو بغل کردیم و منو بوسید تعبیرش چی میشه؟ خواب دیدم ک زنده شده و گفت کسی نمیدونه زنده ام

  77. لیلا رضاییلیلا رضاییsays:

    قبل از اذان صبح خواب دیدم که عمه ام که چندسالی است فوت شده زنده شده است و خوشحال است منو بغل کرد و محکم لبان من رو بوسید بعد صورتم را بوسید در عالم خواب بعد من زیاد ترسیدم و گریه کردم

  78. زهرا فرهادیزهرا فرهادیsays:

    سلام. بیستر از ۱۳ ساله که پدربزرگم(پدر مادرم) فوت کرده و من دیشب خواب دیدم تو حیاط خونشون هستیم و پدربزرگم از در حیاط میاد تو و با شتاب و دلتنگی میاد طرف من. منم بخاطر کرونا میترسم بهش دست بدم ولی ایشون منو محکم گرفتن تو بغلشون و کلی بوسم کردن و منو هی فشار میدادن. میخواستم ببینم تعبیرش چیه؟

  79. معصومه بحرینیمعصومه بحرینیsays:

    خواب دیدم توی خونه ی مادر بزرگم با بچه ها جمع شدیم.به مادر بزرگم که در واقعیت مرده گفتم بیا ی عکس با هم بگیریم.اومد لبامو بوسید و ی کیک کاکایویی خوردیم و عکس ازمون گرفتن

  80. معصومهمعصومهsays:

    سلام خواب دیدم مادرشوهرم که خیلی وقته فوت کرده مرا در خواب می بوسد من این خواب را چند مرتبه دیدم تعبیرش چیشت

  81. بزرگ خوشبختبزرگ خوشبختsays:

    درود. دم صبح خواب دیدم عموی همسرم که چند سالیست فوت کرده به منزلمان آمد و برخلاف همیشه، ظاهری شیک در حد پیرمرد داشت اول روی صندلی نشست و بعد بلند شد و آمد با من روبوسی کرد. لطفا تعبیرش را برایم بیان کنید. سپاس

  82. عاطفه باقریعاطفه باقریsays:

    سلام من مامانم همیشه یااکثراوقات خواب مرده میبینه ومیگ تو خواب بهم میگن بیابریم یا میگ مرده ها جمع شده بودن من رفتم پیششون اکثرمرده هام ک خوابشونو میبینه ...آشنا هستن من خیلی نگرانم واسه چیه این خوابا....

  83. ملیکاملیکاsays:

    سلام بنده دوساله ازدواج کردم و مادرشوهرم براثر بیماری چند ساله فوت کردن و چند روزه دیگر هم اولین سالگردشونه درخواب دیدم ک درمجلس قرائت قران هستیم و مادرشوهرم از درد دراز کشیده و برایش پتو اورده اند تا مرا دید خواست بلند شود مرا ببوسد ولی درد این اجازه را به او نداد واز اینکه نتوانست مرا ببوسد به گریه افتاد و من دلداری میدادم که اشکالی ندارد و من هم کنارش دراز کشیدم لطفا تعبیرش را بیان کنید متشکرم.

  84. اهواهوsays:

    سلام یه ساله که عشق من فوت کرده و دیروز رفتم سالگردش ما باهم دوست بودیم و فقط خانواده ایشون در جریان بودن..من همیشه خوابش رو میبینم و هرچی میخاد به من میگه به خانوادش بگم.. ولی دیشب خواب دیدم یه پسر که خیلی خیلی شبیه معشوق بنده بود یعنی خودش بود ولی حس میکردم یه نفر دیگ هست منو برد تو یه کافه و منو خیلی دوست داشت خیلی خیلی گرم لب های منو بوسید بعد نمیذاشت کسی نگاهم کنه. نمیدونم خودش بود یا یکی دیگه ولی کپی خودش بود و بعضی سبهای دیگه هم خواب میبینم همش قسم میخوره که زنده هست صبحا که بیدار میشم حس میکنم پیشمه دستمو گرفته هرجا میرم نس میکنم کی نگام میکنه یکی دستمو گرفته همش رویا بافی میکنم

  85. سید مهدیسید مهدیsays:

    عرض سلام شب خواب دیدم که مادر بزرگم که قبلا فوت شده بود مرا بوسید بوسین مرده چه حکمی دارد

  86. شهربانوشهربانوsays:

    من مادرم حدود ۴ماه فوت کردن اخیرا در خواب دیدم صدای مادرم را میشنوم و خیلی خوشحالم ک دوباره صدای مادرم را میشنوم و دیدم تو اتاق نشسته و پیشانی مادرم را بوسیدم و مادرم هم مطابقا پیشانی مرا بوسید و ارام بهش گفتم مادر مرا ببخشش بخاطر تمام اذیت های ک کردم متوجه نشد و گفت چه گفتی و مجددا حرفم را تکرار کردم ولی بدون هیچ حرفی سرش را برگرداند احساس کردم ناراحت ست و از خواب پریدم خواهشا بگوید تعبیر خواب بنده چیست

  87. لیلالیلاsays:

    سلام و درود. خانم بزرگ من سال96 به رحمت خدا رفتند. تا الان خوابی از ایشون ندیده بودم. دیشب خواب دیدم که یه موضوعی پیش اومده و باید برم از مادربزرگم بپرسم تا رفتم داخل و دیدمشون به همون لحجه خودشون سوال رو پرسیدم، که جواب من رو دادند و صورتشون خیلی روشن و یه لبخند عمیق روی چهره اشون بود. بعد سر منو گرفتند و روی پیشونیم رو بوسیدن. تو همین حین من مرتب تو دلم می پرسیدم خانوم جون مگه شما نمرده بودی...؟ بعد یکم از خواب بیدار شدم.

  88. پریساپریساsays:

    خواب دیدم از پدرم که چندسالی هست از دنیا رفتن پول گرفتم بابت اینکه کفش بخرم و موهامو برای رفتن به یه مهمونی کوتاه کنم و بعد از اینکه پول و بهم دادن من روی گونه هاشونو چندبار بوسیدم و تشکر کردم

  89. Mari.tabaMari.tabasays:

    من خواب دیدم،که در دانشگاه با پسری که می شناختم در یک کلاس بودیم او داشت گریه می کرد و منم خیلی ناراحت شدم و رفتم پیشش نشستم و صورتشو بوسیدم.البته اون پسر ۵ساله که زیر خاکه

  90. حمید رضا صوفی نژادحمید رضا صوفی نژادsays:

    سلام من خواب دیدم پدر بزرگ خانمم که سه سال پیش فوت کردن تو خواب در حال گریه دست منو میبوسید و میخواست پای من هم ببوسد کهمن پایم را عقب کشیدم واو را بلند کردم و گریه کردم لطفا تعبیرش را میفرمایید

  91. راضیه مریراضیه مریsays:

    سلام من در خواب یکی از فامیل ما دوسالی فوت کرده تو خواب دیدم اومد داخل حیاط خانه ما منو بغل کرد و منو بوسید

  92. معصوم کولیوندمعصوم کولیوندsays:

    شب اول مادربزرگم ک فوت شده زنده شده بود و بهم تبریک گفت ک فرزندت مبارکه.شب دوم پدر بزرگم عمیق و با احساس و چهره ای شاداب بغلم کردو پیشونیمو بوسید و اونم بهم فرزندمو تبریک گفت درصورتیکه من نوزادم دوسال پیش فوت کرده بودو بچه ای ندارم تعبیرش چیس چون خیلی واقعی بود

  93. معصوم کولیوندمعصوم کولیوندsays:

    شب اول مادربزرگم ک فوت شده زنده شده بود و بهم تبریک گفت ک فرزندت مبارکه.شب دوم پدر بزرگم عمیق و با احساس و چهره ای شاداب بغلم کردو پیشونیمو بوسید و اونم بهم فرزندمو تبریک گفت درصورتیکه من نوزادم دوسال پیش فوت کرده بودو بچه ای ندارم تعبیرش چیس چون خیلی واقعی بود

  94. الهامالهامsays:

    سلام وقت بخیر.مادربزدگ بنده ب تازگی فوت شدن بنده خواب دیدم بازوی ودست بنده که خیلی دردمیکردتوخواب کبودشده و من به ایشان نشان دادم واون هم دستم رابوسید و نوازش کرد.میتونم تعبیرخوابم رابدونم

  95. صفدریصفدریsays:

    من درخواب دیدم داییم ک چندماه پیش فوت شده دستم رابوسیدتعبیرش چی میشه؟

  96. سهیلاسهیلاsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم پسرم جایی نداشت به خانه پدرشوهرم رفته بود منم رفتم تاببینم دربراش بازکردن دیدم تورختخواب بودمنم چون شب بودخواستم همانجابخوابم وقتی خواهرشوهرم میخواست رختخواب بندازه رفتم کمک کنم پام به وسایل خوردپدرشوهرم بیدارشدازاتاق دیگه پسرم فوری اومدگوشه اتاقی که من بودم من خودم رابه خواب زدم انگارحامله بودم پدرشوهرم آمدگونه ام وپیشانی ام رابوسیدگفت حالت خوبه ازترس اینکه پسرم رابیرون نکنه هیچی نگفتم دوباره گونه مو بوسیدورفت پسرم وسایل راجمع کردکه بره پسرم یک شهردیگه ست چندروزه ازش خبرندارم کارمیکنه صبخ تاشب تعبیرخوابم چیه

  97. رهارهاsays:

    باعرض سلام خواب من خواب بعد ازظهر قبل از نماز مغربو عشا هست. خواب دیدم مادر بزرگم که چندسالی هست فوت کرده به خواب من اومدن...وما ویکی ازخاله هام توخونشون جمع شده بودیم و درمورد عروسی دخترخالم خالم به من یواشکی گفت ک ۱۰۰ روز برای خیر وبرکت زندگی دخترش شربت داده ومنم همون ۱۰۰ تارو داشتم ونمیدونستیم چیکارکنیم بعد یهو همه ازخونه رفتن نمیدونم کجا ومن ومامان بزرگم موندیم...من تقریبامیدونستم اون فوت کرده واسه همین یه کوچولو ازش میترسیدم مامان بزرگم خیلی شاد وخوشحال بود بهش گفتم از من راضی هستی با چهره ی باز بغلم کردو بوسه زد بر صورتم و گفت اره...بعد من رفتم داخل اتاقی نماز بخونم یهو مهمان ها اومدن به خانه مامان بزرگم من داخل اتاق بودم و میخواستن شربت بخورن که دیدت کسی نیس یهو خواهرشوهرم اومدکنار نمازمن وهی میگفت بگو ک ازدواج کردی با برادرمن چون مادر بزرگ من خبر نداش ومن تو نماز بودم ونتونستم نمازمو کامل کنم چون حواسم پرت شد و تو دلم انگاری میدونستم اگه بگم کی مامان بزرگم خوشال میشه ک یهو ازخواب پاشدم.ممنون میشم تعبیرشو بگین.

  98. حطسنحطسنsays:

    با سلام خدمت شما بزرگواران مادر بزرگم ۱۲ سال قبل و دایی ام ۴ سال قبل فوت کرده اند می گویم در مکانی مادر بزرگم رو دیدم که از فرط خوشحالی گریه میکردم براشون و زمانی که داشتم صورتش را میبوسیدم انچنان بوسه اش بر صورتم طولانی شد که مجال حرکت نداشتم به احترام بوسیدنش . و سپس به سمت دایی ام رفتم وبا ایشان هم بصورت معمول روبوسی داشتیم. لطفا تعبیر بفرمایید. متشکرم از شما

  99. منیژه اسماعیلیمنیژه اسماعیلیsays:

    سلام. من یکی از بستگانم خواب دیده که پدرم که الان ۲۰ ساله فوت کردن من رو با تعجب نگاه میکنه که چقدر بزرگ شدم وبعد بوسم‌کرد تعبیرش چیه

  100. شهرزادشهرزادsays:

    سلام.. من خواهری داشتم ک سال ۹۲ فوت شد و جوون بود و اینکه ما سید هستیم نزدیک عید غدیر خواب دیدم خواهرم تو خونه بود و دست پدرمو بوسید میخاستم بدونم تعبیرش چیه

  101. حسینحسینsays:

    با سلام من در خواب دیدم که مادرم که تازه فوت شده در خواب هم صورتم هم لبانم را بوسید و من هم او را بوسیدم.در حال بوسیدن برایم گریه کرد تعبیرش چیست

  102. فاطمهفاطمهsays:

    سلام مامانم خواب دیده دوتا خاله هاش یکی ک شیش سال فوت شده یکی دوسال بوسیدنش و بهش گفتن که دلمون خیلی برات تنگ شده ایا تعبیرش چیه ممنون.

  103. غزل عبدیغزل عبدیsays:

    سلام و درود فراوان من خواب دیدم که پدر شوهرم که در واقعیت سرحال هستن، به شدت پیر و ناتوان شده به طوری که توانایی نشستن هم نداره و در این حال مادر شوهرم (که چند سالی ست فوت شدن بسیار سرحال و جوان شده بود) به کمک اون رفت و به خاطر حال بد پدر شوهرم صورتش غرق اشک شده بود، در همین حین پدرشوهرم اشک های روی صورت مادر شوهرم بوسید. ممنون میشم اگه تعبیر خواب منو بفرمایید

  104. ستایش چگینیستایش چگینیsays:

    سلام وقت بخیر... من دیشب خواب دیدم ک عموم ک فوت شدن لب های منو بوسید و من در تعجب بودم و حس کردم ک موقعه بوسه زدن عاشق عموم شدم ک ب دنبالش رفتم و دیدم یهو غیب شد

  105. سحر غیاثوندسحر غیاثوندsays:

    سلام من خواب دیدم پدرم که حدود یسالی هست فوت کرده (و به پسر من بسیار علاقمند بود)زنده شده و پسرم رو صدا کرد و گفت به آقا حاجی بوس بده و پسرم عینک دودی بچشم داشت که پدرم گفت عینکتو درآر و از پیشونی پسرم رو بوسید بسیار با علاقه. لطفا تعبیرش رو بفرمایید ممنون

  106. صفدریصفدریsays:

    سلام من در خواب دیدم که مادر شوهر خواهرم که فوت کرده آمد و با من رو بوسی کرد و بعد با انگشت شست بر گلویم فشار داد سعی به خفه کردن من کرد و من از حال رفتم و بیهوش شدم لطفاً تعبیر را برایم بگویید ممنون

  107. RanmouriRanmourisays:

    بابام خواب ديده كه ی پسر کوچیک داره و باباش که بابابزرگم میشه این پسر بچه را خیلی می‌بوسید باولع . تعبیرش چی میشه ؟ ممنون

  108. حدیثه کلاته سیفریحدیثه کلاته سیفریsays:

    با سلام من پرستاره ی مادره شهید بودم ک نزدیک ۹سال ازشون پرستاری کردم وایشون درکنارش کلی ب من و خانوادم کمک کرد ۱۵اسفند فوت کردن بهم وابسته بودن اخلاق شون خیلی مهربون بودن و ب خیلیا کمک میکردن ب پدرم کمک کردن ک بره سرکار خلاصه چند شب پیش خواب دیدم لباس نو پوشیده سره ی خیابون واستاده و ازم آدرس میپرسه من تا دیدمش بغلش کردم و گریه کردم بعد بغلم کرد و گونه امو بوسید با خوشحالی بعد گف آدرس پسرم داود کجاست اسم پدرم داوده میخوام ببینم تعبیر خوابم چیه ممنون