تعبیر خواب رسیدن به قله کوه

خواب با کمک چند نفر از دوستان کوهنورم موفق شدیم تا به قله ی کوه برسیم و حتی پرچم سه رنگ ایران را بر فراز آن نصب کردیم و سه نفری دست زدیم و خوشحالی کردیم مردم از پایین در حال تشویق کردن ما بودند و حس خیلی خوبی به ما دست داده بود تعبیرش چی میشه؟ جابر مغربی نوشته اند فتح و یا صعود به نوک کوه میتواند ادمی را در دنیای واقعیت به آنچه که میخواهد بی دردسر برساند و این یعنی کسب موفقیت و افتخار آفرینی نزد دیگران و خانواده ، منظور از این موفقیت می تواند در هر زمینه ای باشد مثلا کسب رتبه ی مناسب در کنکور و یا انتخاب همسری ایده آل ، کسب موفقیت های پی در پی در زمینه ی تحصیلی یا دانش ، حمایت شدن از طرف والدین و ...، اگر ببینی بعد از رسیدن بر فراز کوهی شاد بودی و یا ابراز خوشحالی به این علامت است که افراد بسیار زیادی در اینده در کنار شما قرار خواهند گرفت و پیروزی شما را جشن میگیرند و آن ها به عنوان مهمترین حامی ها در زندگی شما حضور خواهند داشت ، اگر ببینی همراه با مرده ای به بالای کوه رسیدی به این تعبیر است که طول عمرت زیاد می شود و در زندگانی از بیماری های آزار دهنده و یا بلاهای ناگهانی ایمن می شوی

تعبیر خواب صعود به قله کوه چیست؟ خالد اصفهانی در همین باره میگویند کسانی که در دنیای رویا و تخیل موفق می شوند به بالای کوهی صعود کنند به این نشانه است که در دنیای بیداری و واقعیت هم اتفاقات مهم و قابل توجی در انتظار آن هاست از همان رویداد ها که حال ادمی را خوب میکند افسردگی را از جسم بیرون میکند و جان و روح دوباره ای به انسان می بخشد ، انجام فعالیت هایی که سبب می شود در نهایت رضایت و شادی را برای دیگران فراهم کنیم ، اقدامات و تصمیمات مهم و سرنوشت سازی که در زندگی شما تاثیر گذار هستند

سوال : خواب دیدم با معشوقم که یک ورزشکار دو و قهرمانی هستند قرار گذاشتیم روز جمعه به قله ی کوهی با ارتفاع بسیار زیاد صعود کنیم و به همراه خودمان تمامی وسایل و حتی کوله پشتی سنگین،ناهار و شام هم اماده کرده بودیم تعبیرش چی میشه؟

پاسخ: چون در این خواب شما در کنار همسر خود بوده اید به این تعبیر است که ایشان در آینده ی نزدیک دست به کارهایی خواهند زد که یکی از مشوقان اصلی آن شما هستید کاری که همراه با نتیجه ای عالی می باشد ، اقدامی که سبب می شود بخاطر آن وضعیت معیشتی شما تحت تاثیر قرار بگیرد و در رفاه قرار خواهید گرفت

معبران خارجی تعبیر خواب رسیدن به قله های کوه را بر چند وجه می دانند اول و مهمتر از همه رسیدن به مقام و مرتبه در همین دنیا ( گماشته شدن در پستی مهم) دوم رضایتمندی و احساس شادی و شعف سوم مورد احترام قرار گرفتن توسط دیگران بویژه والدین و دوستان چهارم رسیدن به بعضی از آروزهای مهم پنجم انجام پروژه های مهم در زمینه دانش و کسب علم

تهیه و تنظیم : توپ تاپ

56 نظر

1. صدریصدریsays:

سلام خسته نباشین.من بعد طلوع افتاب امروز خواب دیدم که کنار دخترم هستم وجلویمان کوه وصخره ای هست ودر خواب با تعجب دیدم که دخترم به راحتی راهی در کوه پیدا کرد وبالا رفت من هم به دنبالش رفتم دخترم سرحال بود اما در خواب وقتی دوتامون از کوه بالا رفتیم وجای مناسبی رسیدیم با هم دعوایمون شد ومن ودخترم بهم حرفهای بد وبیربط میزدیم البته دخترم در بیداری پیش من نیست پیش پدرش وبرادرش هست چون ما داریم جدا میشیم.ممنون

ان شالله که بصورت خانوادگی در رسیدن به اهدافتان موفق خواهید بود

2. دایانادایاناsays:

سلام استاد من دیدم با جماعتی داریم به مکانی میریم از مردم روستاهای اطراف و حتی اقوام شهریمون اومدن رسیدیم به قله کوه من اونجا موندم ولی مردم دسته دسته میرفتن از اونجا و دسته های دیگه ای می اومدن که ناگهان خودمو در اتاقی با یه دختر که کمی از خودم بزرگتره میبینم که یه روسری به سر داره روسریش یه عیب کوچولو داره و تو دست من یه تسبیحه که میگم با یه دونه از این دونه های تسبیح من روسریت درست میشه و اون میگه پس تسبیحت رو بده بهم نمیدم ولی به زور قیچیش میکنه ولی اجازه نمیدم از دونه ها برداره تا اینکه منصرف میشه

• مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

درود ، اطرافیانتان مردم خوبی هستند باید قدردان آن ها باشید چرا که روزی از شما حمایت خواهند کرد.

3. دایانادایاناsays:

سلام من دیدم که یه عالمه از دوستام و دخترای هم سن من صف کشیدن و میخوان از یه کوهی برن بالا که من.و دو تا دختر دیگه خارج از نوبت بدون اینکه بهمون گیر بدن میریم بالا که از کوه و به قله میرسیم که ناگهان میگن اونجا خطرناکه نمیدنم چی بود به سرعت میایم پایین

• مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

درود ، بعضی از اطرافیان یا دوستان شما ممکن است بعضی از کارهای ریسکی و بدون منطق را شروع کنند که نتیجه ی جز زیان به دنبال ندارد.

4. رضارضاsays:

سلام در خواب دیدم که در بالای کوهی هستم و هوا سرد و خشک و ابری است و گویا آن مکان مسقف شده بوده و داراى سقف بود وسط این مکان تخت چوبی ساده وجود دارد که تختی است که مخصوص نشستن یک نفر است. دیدم که من با حالت بی حالی و بیماری روی این تخت دراز کشیده بودم و افراد ناشناسی بدون این که هیچ حرفی بزنند در دوطرف تخت در بالای سر من صف کشیده اند و به من خیره شده اند و گویا منتظر مرگ من هستند. تعبیر خواب بنده چه میتواند باشد؟

• مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

درود ، این یعنی اینکه افرادی زیادی بدون آن که متوجه باشید شما را زیر نظر دارند ، پس باید محتاط باشید تا به قول معروف آتو دست کسی ندهید !

5. امیرعباسامیرعباسsays:

سلام من خواب دیدم با گروهی به قله دماوند رفتیم و آن را فتح کردیم و به قسمت حدودی صافی رسیدیم فکر کنم دهانه قله بود ولی پر از برف بود حتی می‌دیدم گروه ما با چند نفر دیگر دارن رو دهانه فوتبال بازی می کنند تعبیر فتح قله من چیه ؟

درود ، خبر میدهد که دارایی و نفوذتان زیاد می‌شود

6. زهرازهراsays:

سلام خسته نباشید. خواب دیدم دلم گرفته بود زدم به کوه همینجور ک بالا میرفتم حیوونای وحشی از کوه پایین میومدن با سرعت اما کاری بمن نداشتن‌ رفتم تا رسیدم به قله کوه. اونجا هیچ حیوونی نبود نشستم‌.ب عشقم پیام دادم ک اومدم بعد یک شیر اب اونجا دیدم و رفتم وضو گرفتم. فکرکنم میخاسم نماز بخونم دیگه از خواب بیدار شدم. سپاس فراوان

• مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

سلام این خواب اشاره به منافعی دارد که در اثر تلاش و پیگیری شما و پشت سر گذاشتن مسیر های دشوار در حال حاصل شدن هستند.

7. مهدیمهدیsays:

سلام و وقت بخیر با تبریک سال نو خدمت شما دیشب خواب دیدم روی نوک کوه نسبتاً معمولی با دست خالی شروع به جابجا کردن سنگها کردم و به پارچه و ... اینها رسیدم به کندن سنگهها ادامه دادم. تا اینکه به دیواره های ساختمانهای باستانی رسیدم که دارای نقش و نگار کهن و قدیمی بودند. بعد از مدتی دیدم بر روی لبه نازکی از دیواره ایستاده ام که نه راه به بالا رفتن دارم و نه راه به پایین رفتن و کسی هم نمی تواند کمکم کند. بالاخره با سختی بر روی همان لبه نازک سنگ دیوارها حرکت کردم و به انتهای دیوار و خودم را به بالای دیوار رسوندم. بعد از اون دیدم پشت دیوارها راهرویی پر از سنگ های زینتی و کوزه و اتاقک رسیدم و در خواب متوجه شدم یکی از کشف های تاریخی رو انجام دادم .... تشکر میکنم تعبیرش رو بفرمائید.

• مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

درود بر شما ، نشان دهنده ی پیروزی و موفقیت های بیشتر در سال های آینده برای بیننده ی خواب خواهد بود.

8. رزرزsays:

سلام من خواب دیدم با عموم داشتیم از یک کوه بزرگ بالا میرفتیم و عموم بهم گفت نوک قله دوتا جن هست ، اگه میخوای ببینیشون باید برسیم نوک قله ، و من نگاه کردم و دوتا روح سیاه رنگ دیدم ، که روی قله ایستاده بودن ، همینطور که بالا میرفتیم سنگ ریزه از زیر پامون میریخت وما به نوک قله رسیدیم و اونا رو دیدیم ، بعد هم اومدیم خونه و عموم گفت برای دفع اجنه باید دوتا تابلو که با طلا روش بسم الله رحمن رحیم نوشته شده رو ، روی دیوار بچسبونیم ، و اینکارو کرد و دوتا تابلو زیبا که با طلا روش بسم الله نوشته بود رو چسبوند به دیوار، بعدش انگار اجنه دفع شدن

• مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

این خواب اشاره به دوره ای از سختی دارد که پشت سر گذاشته اید یا در حال گذر از آن ها هستید و پس از این مرحله، شادی و منفعت بخصوصی به شما خواهد رسید.

9. رویارویاsays:

سلام من قبلا یه خوابی دیدم برام تعبیر کردین منتها ، یه قسمتشو فراموش کردم بگم ، اگه میشه دوباره برام تعبیر کنید ممنون ، خواب دیدم با عموم داشتیم از یه کوه بزرگ بالا میرفتیم و عموم بهم گفت نوک قله دوتا جن هست اگه میخوای ببینیشون باید برسیم نوک قله ، اون کوه انگار یه کوه تاریخی تفریحی بود ، و من بالا رو نگاه کردم و دوتا روح سیاه رنگ دیدم که نوک قله ایستاده بودن وقتی میرفتیم بالا سنگ ریزه از زیر پامون میریخت ، و ما به نوک قله رسیدیم و اونا رو دیدیم بعد که اومدیم خونه مهمون خونمون بود ، و من بابام رو دیدم که یه حسی بهم میگفت جنه و بابام هی جن میشد و دوباره خودش میشد ، بعد عموم گفت ، برای دفع اجنه باید دوتا تابلو که با طلا روش بسم الله نوشته رو رو دیوار بچسبونیم ، و ما هم اینکار و کردیم و دوتا تابلو بزرگ و زیبا که روش با طلا بسم الله نوشته بود رو به دیوار زدیم و دوتا پرده سفید هم رو تابلوها بود که من کنارشون زدم تا تابلو رو ببینم بعد اجنه دفع شدن و بابام خودش شد و دیگه جنی در کار نبود و منم احساس خوبی داشتم که اجنه دفع شدن و بابام خودش شده

• مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

انگیزه تان موجب تمرکز تان می شود، و شما را تشویق می کند و این تشویقات موجب نتایج عالی می شود.

10. سیدمحمد ضیاسیدمحمد ضیاsays:

سلام خسته نباشید من خواب دیدم سوار یکی از ایت قایقاهی تند رو هستم به دو نفر دیه و از یه کوه با شیب بلند داریم میریم بالا بعد رفتم دستشویی

باسلام تعبیر خوابتان نشانه روبرویی با موانع و مشکلات است

11. بهاربهارsays:

سلام خواب دیدم بافامیل وخانواده از یک مسیری بالا میریم بعد یهو دیدم کوه بزرگی هست ک همه از دامنه کوه بالا میرفتم مسیری ک من انتخاب کردم ب قله کوه رسید وسخت بود بقیه از مسیر پایین تر دامنه رفتن وب قله کوه نرسیدن من هم بدون اینکه متوجه بشم تو اون مسیر افتادم هرچی بالاتر میرفتم ادامه مسیر سخت تر میشد یهو دیدم رو بلندترین قله کوه هستم واز اونجا بقیه رو ک پایین تر از من هستن میبینم همش ترس از افتادن داشتم صخره سنگ خیلی بزرگی زیر پام بود ک شروع ب لرزیدن کرد ومن ب سختی وباترس واحتیاط وب سلامت از کوه پایین اومدم از خواب بیدارشدم دوباره خوابیدم وباز خواب دیدم دوباره همون کوه عظیم رو توخواب دیدم و ب دخترداییم گفتم اون کوه میبینی من ازش بالا رفتم تا نوک قله ودخترداییم تعجب کرد وگفت افرین البته من دیشب سر یک موضوع احساسی خیلی ناراحت شدم وگریه کردم واز خدا خواستم نجاتم بده

باسلام تعبیر خوابتان نشانه تصمیمات جدید و مسافرت رفتن است

12. فاطمهفاطمهsays:

خواب دیدم دالانی عمودی در دل کوهی بود به عرض یک متر در یک متر و من و پدر و مادر و خواهرانم از اون به سختی بالا میرفتیم تا به قله ی کوه برسیم در نهایت به قله که رسیدیم شب بود و ستاره های زیادی توی آسمون بودن و قله شبیه سقف خانه مسطح بود ... و همون جا خوابیدیم و حین خواب به زیبایی آسمون و ستاره ها نگاه میکردم

باسلام تعبیر خوابتان نشانه تلاشتان برای حل مشکلات است

13. یاسیاسsays:

خواب دیدم با چند نفر از کوه بالا میریم. کوه از یخ بود. ولی من رسیدم به قله. اونجا یه خونه بود داشتم میرفتم داخل که استراحت کنم. تعبیرش چیه؟ روی کوه جنگل هم بود

راههای موفقیت را به خوبی طی خواهید کرد

14. افسانهافسانهsays:

سلام من خواب ديدم كه از كوه بالارفتم و با دايي ناتني م كه الان هم باهم حرف نميزنيم به نوك قله رسيديم ومن به نوك قله كه يه دشت سرسبز بود نگاه كردم وواقعا اونجا زيبا بود به نظرتون تعبيرش چيه؟

باسلام تعبیر خوابتان نشانه بدست آوردن موفقیت است

15. SaharSaharsays:

خواب دیدم من و عشقم و بچها در کمر کوه گیر افتادیم نه می تونیم بریم جلو نه عقب.

باسلام تعبیر خوابتان نشانه شکست خوردن در انجام کاری است

16. وحيدوحيدsays:

با سلام و احترام خواب ديدم ما ماشين تو مسير مارپيچي دارم عبور مي كنم و با سمت بالا ميرم و دارم به انتهاي مسير كه يك خانه اي در انجا هست نزديك ميشوم كل مسير عبور هم از سنگ فرش هاي قرمز رنگي تشكيل شده كه برف اندكي هم امده كه وسط مسيرش اين برفا آب شده و كنارش هنوز برف هست هوا هم گرفته بود ببخشيد مي خواستم زحمت تعبيرشو بكشيد؟

• مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

دلیل بر عصبانیت سرکوب شده در بیداری است.

17. فاطمه حمیدفاطمه حمیدsays:

سلام.من خواب دیدم که با نامزدم باهم راه میرفتیم‌ که من به او پیشنهاد دادم که هر کدام از ما از یک مسیری برویم.نامزدم مسیر کوههای بلند را انتخاب کرد و راهی شد. من هم از مسیر پست و ناهموار رفتم.نامزدم هر چند مدت یکبار از دور او را میدیدم که روی قله ی کوهها در حال دویدن است.و برایم از دور دست تکان میدهد. من هم از کوههای کوچک به سختی بالا می رفتم و پایین می آمدم و در این مسیر آنقدر رفتم که پاهایم از خستگی توان حرکت نداشتند.بعد به یک زمین صاف رسیدم آنجا مردی سفید پوش من را همراهی کرد و راه را نشانم داد.تا اینکه به جایی رسیدم که سنگهای بزرگی روی هم قرار گرفته بودند و روی سنگها چادر های سفید شبیه چادر های هلال احمر نصب شده بودند.وارد یکی از چادرها شدم نامزدم را دیدم که گریه می کرد و آب دهانش روی لباسهایش می ریخت. حالش را پرسیدم گفت:پولهایش را دزیده اند و لباسهایش را پاره کرده اند... خواهش میکنم خوابم را تعبیر کنید.

ممکن است مسائلی موجب نگرانیتان شود

18. فاطمهفاطمهsays:

سلام خواب دیدم در کوههای اطراف زمینهای پدر ی ام ، به همراه برادرم در حال دویدن از دامنه ی کوهی به دامنه ی کوههای دیگر هستم که دو بار به فاصله، در پهن گاو یا مدفوع گاو که به رنگ سیاه بود تا گردن فرو میروم ...و تا گردن آغشته به مدفوع میشوم ... و چون پسر عموهایم شاهد این اتفاق بودند من ناراحت شدم ولی برادرم به من دلداری میداد که اشکال نداره و ناراحت نباش

• مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

درود بر شما ، ممکن است نمادی از برخی از موانع و یا مشکلات کوتاه مدتی باشد که در زمینه ی رسیدن به اهداف خود با آن ها رو به رو شوید.

19. سمیهسمیهsays:

سلام خواب دیدم با دوستام با وسایل کوهنوردی برای گردش به بالای یک کوه مرتفع رفتیم و از نوک قله کوه اطرافم و نگاه میکردم که خیلی کوه مرتفعی بود ممنون میشم تعبرر کنید

• مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

سلام شما به موفقیت خواهید رسید.

20. بیتابیتاsays:

درود .من خواب دیدم با شوهرمو مادرم و برادرم از یه کوه که پله داشت تا نوک کوه بالا میرفتیم اهسته راه میرفتیم تعداد زیادی ادم هم اونجا بودن یهو پدرم و پدر شوهرو مادرشوهرم سر راهمون سبز شدن ولی شوهرم نبود دیگه اونجا سعی کردم دوتا خانواده رو اشتی بدم چون باهم اختلاف دارن ولی مادرشوهرم یهو یه لباس خیلی باز پوشیدو با عصبانیت رفت.تعبیرش چیه

ممنون نشان دهنده تلاش شما برای رسیدن به موفقیت است

21. الهام نظریالهام نظریsays:

باسلام خواب دیدم با چند نفر از کوه دارم میرم بالا تودستم یه سبد هم بود من از همه جلوتر میرفتم خیلی هم باسرعت میرفتم وبه نوک کوه رسیدم بعد با خوشحالی جیغ میزدم بالاخره به ارزوهام رسیدم میشه تعبیرش کنید

سلام نشان دهنده تلاش برای موفقیت است

22. نیلوفرنیلوفرsays:

درود خواب دیدم تو جایی مثل شمالیم با پدر و برادرم و در بالای کوه یک کلبه چوبی خیلی بزرگ داشتیم بیرون از کلبه پر بود از جوجه هایی ک تازه بال در آورده بودن بود و کنارش یه جوجه ک رنگش زرد و با بقیه فرق داشت و تو خواب من احساس کردم مال همسایس و جوجه مرده بود بردم ک ب همسایه بدم کسی نبود ولی یه گربه با بچه هاش تو خونه همسایه بودن و من جوجه رو پرت کردم سمتشون.منتظر تعبیرتونم

خوابتان نشانه کسب موفقیت در امور زندگی است

23. رویارویاsays:

سلام..خواب دیدم یه جای خیلی بلند و سرسبز هستم که شبیه کوه هست و انگار مرز بود میخواستیم بریم اونطرف... ممنونم

خوابتان نشانه کسب موفقیت است

24. فائزهفائزهsays:

سلام خسته نباشید . من دیشب خواب دیدم که همراه عمم به قله ی الوند رفتیم و من مدام حواسم بهش بود که نیافته وقتی رسیدیم نوک قله من دوتا حلقه ی خیلی زیبا پیدا کردم که یکیش زنونه و یکیش مردونه بود و فکر میکردم یکی تو زندگیم هست که مردونه رو میخواستم به اون بدم ، تا اینجاش خیلی خوب بود و خواب قشنگی بود ولی یهو از یه جای دیگه سر دراوردم . یه داعشی داشت بامن رابطه ی جنسی برقرار میکرد و وقتی ارضا شد اندازه ی ۳،۴ لیتر اب منی ازش خارج شد و روی من ریخت?تاحالا خوابی که انقد فکر وذهن منو تحت تاثیر قرار بده ندیده بودم خیلی دوس دارم بدونم تعبیرش چی میشه لطفا اگه میتونید کمکم کنید .ممنون

تعبیر خوابتان نشانه پشت سر گذاشتن موانع و مشکلات برای رسیدن به مقصود و هدف است

25. فاطمهفاطمهsays:

با سلام خواب دیدم صاحب یه کوه عظیمم با صخره های بزرگ و عظیم و همه ی فامیل میدونه اون کوه مال منه و من و فامیل روی اون کوه بودیم انگار رییس مردای فامیل بودم ... و ازم حساب میبردن و حرف شنوی داشتن ... و این کوه دارای حفره هایی هم بود که اب بارون تو اون جمع میشد و حفره هایی شبیه چشمه داشت ولی انگار خودم توی خواب تعجب میکردم که این صخره ها شاید عظمت داشته باشه ولی حس میکردم هرچی بگردم عقیق و فیزوزه توی اون پیدا نمیکنم ولی تعجب میکردم که چرا باز هم مردای فامیل تحت فرمانم بودند

• مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

سلام بعضی از اطرافیان یا دوستان شما ممکن است بعضی از کارهای ریسکی و بدون منطق را شروع کنند که نتیجه ی جز زیان به دنبال ندارد.

26. AliAlisays:

سلام من خواب دیدم در نزدیکی روستا به تفریح رفته من به بالا کوه رفتم دیدم کسی که عاشقش هستم کنار ماشین پدرش و ایستاده من نزدیک رفتم او گفت سلام علی من گفتم سلام جانم دیدم که پشت سرم مادرش دارد با زن عمو و پسر عمو حرف میزند زن عمو میگفت من یک کتاب از علی برای پسرش گرفته و پسر عمو داشت به کسی عاشقش شده بودم نگاه میکرد و لبخند میزد نگاهی به عشقم انداختم دیدم سرش پاین است وبه او توجه نمی کند

• مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

سلام. وقت بخیر. میل به یادگیری و پیشرفت یکی از تعبیرهای مناسب برای این رویاست.

27. سامیسامیsays:

سلام خواب میدیم یه کوه روبه رومه کوه بزرگ و پر عظمتی بود ولی فقط یه کوه بود و من از پایین یکم دورتر بهش نگاه میکردم و لذت میبردم جای قشنگی بود معنیش چی میشع؟

• مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

سلام. وقت بخیر. این رویا نشان می دهد که بایستی از موانع پیش رو در زندگی واقعی ترس نداشته باشید.

28. سیامک یاریسیامک یاریsays:

سلام. در خوابم یکس هز دوستان قدیمی و همکلاسی های دوران دبیرستان را دیدم که در اتاق ایشان از من و یک نفر دیگر پذیرائی می کرد. کاغذ دیواری اتاق نظرم رو جلب کرده بود.که دختر و پسری درحال خواستگاری و نامرد ی را دیدم. در محوطه باز کوچه یک قالیچه بزرگ زیر پا برای مراسم پهن بود که با کفش از روی آن رفت و آمد می شد. در ادامه خواب متوجه شدم دختر در روستای کندوان ( روستای توریستی کندوان در نزدیکی تبریز که به خانه های مخروطی سنگی معروف است)به یکباره بالای قله یکی از خانه های سنگی که نوک قله بازبود نیم تنه اش بیرون و به اطراف نگاه می کرد.

• مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

سلام این رویا میتواند بیانگر تلاش باشد که برای کسب موفقیت وپیروزی در زندگیتان انجام میدهید

29. یلدایلداsays:

با سلام، من با دوست پسرم یه مدته که قهر کردم خواب دیدم با دختر داییم تو خیابون راه میرم یهو دیدم رو سرم چادر گل گلی دارم تعجب کردم یهو دوست پسرم پیداش شد گفت بیا بریم کوه رفتیم بالای کوه چادر زده بود،داخل چادر خیلی تمیز بود منم‌ خیلی خوشم اومده بود خوشحال بودم بعد باهاش شام خوردم

• مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

سلام این رویا نشان دهنده ان است که باید در حفظ و حد غرور خود تعادل را برقرارکنید

30. NegNegsays:

سلام من خواب دیدم وسط یک کوه خیلی بزرگ هستم و بین بالا رفتن و پایین اومدن مرددم ولی میدونستم پایین اومدن راحت تره

• مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

در موقعیت هایی که برای شما منفعت دارد شما بخاطر تاثیر پذیری از دیگران و حرف بقیه قدر آنها را نمی دونید و گاهی آنها را از دست می دهید

31. فاطمهفاطمهsays:

سلام پدربزرگم که فوت کردن رو دیدم که صورتش روی یک کوه بزرگ هک شده و درواقع اون چهره روی کوه که بسیار بزرگ بود با من حرف می زد و از دهانش آب زلالی جاری بود و من از مصاحبت با او لذت می بردم ولی مادربزرگم که او هم ازدنیا رفته به شکل خودش بود و به من یک نان تازه داد و از من خواست ظرف هایشان را بشویم ناگهان از آن دشت خودم را در یک آشپزخانه یافتم و به جای ظرف دو سه نا به زرد زنگ خوشبو بود که من به همراه یک دختر زیبا آنها را برای مادربزرگم شستیم لطفا تعبیرکنید

برایشان قرآن بخونید و ذکر صلوات هدیه کنید انشالله خبر خوشی بهتون میرسه

32. فاطمهفاطمهsays:

سلام من خواب دیدم به پایین کوه رفتم وزیرپام ارتفاع بلندی است و فریادمیزنم برای کمک ونجاتم میدن یکی میاددستمومیگیره ودوباره که بالامیریم همه جمعن دورهم بازهمه باهم میرن بگردن من تنهامیمونم ودوباره یه نفرمیادکنارم. تعبیرخوابم چیه

سلام در جایی احساس تنهایی می کنید و نیاز به همدردی دارین

33. فاطمهفاطمهsays:

سلام من خواب دیدم که پایین تر کوهستان بودم وقتی کوهستان رو نگاه کردم یکطرف عمودی سرسبز بود که به بالاش پررنگ تر میشد و بالاترش سفید بود که بالاش بارون می اومد یکطرف خشک بود یعنی هیچ علفی نداشت البته من از دور می دیدم یکطرف فقط سبز بود بعد انگار خواهرم با مادرم از بالا کوهستان پایین اومده بود. ازش پرسیدم اون بالا بارون می اومد? ممنون

• مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

سلام این رویا نشان دهنده پیروزی و موفقیت است که برای ان باید تلاش خودرا بیشتر کنید

34. فاطمه محمدیفاطمه محمدیsays:

سلام من از کوه خییلی میترسم و هروقت هم که میرم کوه وسطای راه دیگه دست و پام میلرزه و جرئت بالا رفتن ندارم چند وقت پیش خواب دیدم دارم از یه کوه که حدودا کوه بزرگ و عجیبی بود همراه چند نفر بالا میرفتم وسطاش مثل زندگی واقعیم اون ترس همیشگی سراغم اومد و دیگه نتونستم ادامه بدم و به بقیه گفتم شما برید میشه بگین تعبیرشو

• مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

سلام این رویا نشان دهنده تلاشی است که برای کسب موفقیت و پیروزی در زندگیتان انجام میدهید

35. آرادآرادsays:

.سلام خسته نباشید، من نزدیک صبح خواب دیدم، من و همسرم از خیلی دور کوهی رو تماشا میکردیم که شبیه شتر درحال بلند شدن ( نیم خیز) بود و من ازش عکس گرفتم و جالب بود که کامل داخل عکس افتاد، بلافاصله دونفر خانم من رو دزدیدند و از دشت سرسبز همون کوه گذشتیم تا جایی که انگار منو روی همون کوه با خودشون بردن و غیبشون زد محبوس نبودم و دیدم شوهرم منو پیدا کرد، ممنون میشم تعبیرش رو بفرمایید، موفق باشید، روزتون بخیر

سلام این رویانشان دهنده تلاش شما برای پیشرفت در زندگیتان است

36. مرضیه شمرضیه شsays:

سلام قبل از اذان صبح امروز خواب دیدم به تنهایی در حالی که ذکر خاصی رادر راه نزدیک شدن بخدا زمزمه میکردم از کوه چندین بار بالا رفتم وبرگشتم پایین وذکر را تمام نکردم(ذکر یادم نیس)ولی بار آخر به خودم قول دادم تا آنجا که میتوانم ذکر را ادامه دهم وبه جای خوبی برسانم واینکار را انقدر ادامه دادم تا به نزدیکی های قله رسیدم از خودم تقریبا راضی بودم که بیدار شدم وهمان موقع صدای بلندگوی مسجدبلند شدو اذان گفت ( در واقعیت چندین خواسته از خدای بزرگ در ذهن دارم ومرتب بهش فکر میکنم و ازش میخوام کمکم کنه) با تشکر از زحماتتون اجرتون با خدای یکتا

• مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

سلام با کمک خدا و توکل به او به اهدافتون و موفقیت های زیادی خواهید رسید نسبت ه نماز هاتون مقید تر باشین

37. خانم صخانم صsays:

خواب دیدم در کنار زنداداشم هستم و قصد داریم بریم خونه، یه رودخانه تو دل کوه (تنگه) بود و چندتا تخته سنگ بزرگ هم بود، روی اون تخته سنگها که اطرافش آب جریان داشت ایستادیم و به جریان آب نگاه کردم،، و راه رسیدن به خونمون بالارفتن از کوه و صخره ها بود، خیلی عادی قصدداشتم از کوه بالا برم که زنداداشم گفت راه ازاینطرفه، و یه قسمت دیگری از کوه رو نشونم داد که شیب کمتری داشت، و اصلا احساس نمیکردم کارسختی باشه

به موفقیت و جاهای بزرگی می رسین

38. یکتایکتاsays:

سلام دیشب خواب دیدم به همراه مادر و برادرم از کوهی بالا میرویم مسیر خیلی زیبا بود ،که به نوک قله رسیدیم،و من بعضی قسمتهای مسیر چشمهایم بسته بود.اما خیلی راحت به قله رسیدیم.وقتی رسیدیم قله صدای اذان میومد و جایی مثل مسجد بود که با مادرم رفتم نماز خوندم،میشه تعبیرش رو لطف کنید.

سلام این رویا نشان دهنده تلاش شما برای رسیدن به موفقیت و پیشرفت در زندگیتان است

39. سلناسلناsays:

خواب دیدم خودم تنها رفته بودن قله ی کوه یه زن و شوهری هم اونجا بودن که به سختی اومده بودن ولی من سرحال بودم و خیلی راحت رفته بودم احساس خستگی نداشتم و شاد بودم قله ی کوه هم سرسبز بود، هواش هم یکم مرطوب و عالی بود داشتم با خودم فک کردم که پایین آمدنش هم خیلی راحته سریع میشه سر خورد رفت پایین ولی هم چنان بالا بودم و از هوا لذت میبردم

به موفقیت ها و اهدافتون می رسین

40. حجت رضاییحجت رضاییsays:

دیدم دو نفر دارن با سرعت زیاد از کوه میرن بالا که برن برسن به قله کوه،یکیشون یه کسی بود که تو خواب میشناختمش و یکیشونم همکار سابقم بود که رابطم باهاش زیاد خوب نبود و بعد اون اشنا رسید یه جا پایین قله و فک کرد تموم شده و همگی با ایما اشاره بهش فهموندیم کمی تا قله مونده و بعد همکارم اومد بهش رسید و اونم متوجه شد و جفتشون تقریبا همزمان رسیدن قله کوه درحالیکه من دوست داشتم اون اشنا زود تر برسه

• مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

این رویا نشان دهنده تلاش و کوششی است که در زندگی برای پیشرفت و موفقیت در زندگیتان باید انجام دهید

41. زی زیزی زیsays:

سلام خسته نباشید من خواب دیدم ک با خواهرم نشستم اونم موهامو شونه میکنه یهو بدون اینکه به من بگه با قیچی موهای منو کوتاه میکنه من اینقدر گریه میکنم و میگم چرا این کارو کردی خواهرمم اینقد شیطانی نگاه میکنه و میخنده من بیشتر عصبی میشم (در حقیقت موهام خیلی بلنده ) بعد یهو میبینم با چندتا از اعضای فامیلم توی کوهی هستیم بعد همه میگن باید هیزم پیدا کنیم بعد یه تنه درخت هست میگن حتما باید اونو ببریم چون فقط این درخته خشکه بقیه درختای سبزن گناهه ببریمشون حالا این تنه درخت توی یک دره در اومده ولی به صورت افقی من با تعجب میگم خدایا چه جوری این درخت با صورت افقی در اومده بعد فامیلام اصرار میکنن ک زن پسر عموم بره اون تنه درخت رو بیاره اونم با کفش پاشنه بلند میره پایین در حالی ک یه طناب دور کمرش بسته میره پایین من همش میگم چه جوری میشه با این کفش رفت اون پایین این زن میمیره خلاصه نمیدونم چه فعل و انفعالاتی تو مغز من رخ داد منم رفتم دنبال زن پسر عموم ولی بدون طناب خیلی هم میترسیدم هیچکی هم کمکم نمیکرد .زن پسر عموم دید نمی تونه اومد بالا منم هی تلاش میکردم خودمو بکشم بالا وحشتناک هم میترسیدم اخه دره خشک بود و حالت صخره و سنگ ریزه انگاری همه چیز اکن قسمت سیاه و سفید بود زن پسر عموم رفت بالا منم تمام انرژیمو جمع کردمو خودمو کشیدم بالا (واقعا حس بدی بود خوابم )

• مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

سلام سپاس، به موقعیت بزرگی می رسین ولی نسبت به دیگران بدبین میشین و فکر می کنین که دیگران نسبت به شما حسادت می کنن

42. حدیث سلیمانیحدیث سلیمانیsays:

سلام خسته نباشید من خواب دیدم که با پدر مادرم و برادرم رفتیم بیرون بعد تو ی آلاچیق نشسته بودیم ی منظره هم رو ب رومون بود ک خیلی زیباه بود دوتا کوه بلند ک بعد پایینیش آب سبز و دور تا دورش هم سبزه بود ک ی اسب بزرگ و کوچیک هم اونجا بود من خیلی خوشم اومد از اون منظره بعد ک خواستیم بریم مادرم گفت چیزا رو جمع کنین منم ک راه افتادم دیدم دوتا جعبه دستمال کاغذی ولی باز شده یکم اونطرف تر بود (من اینجا تقریبا وسط کوه بودم)بعد رفتم بلندشون کردم بعد داداشمم اومد پیشم اون راحت از قسمت پایینی رفت بالا ولی من هرکاری میکردم نمی تونستم جا دست پیدا نمی کردم ک دستم بزارم برم بالا دوتا سنگ بودن ک رو هم دیگ گذاشته بودن ب داداشم گفتم اونا رو بنداز شاید من تونستم بیام اونم هلشون داد افتادن بعد من پایین رو ک نگاه کردم دیدم ارتفاع خیلی زیاده و ترسیدم ولی بعدش با کمک زن داییم رفتم بالا تعبیرش چیه؟؟

سلام این رویا نشان دهنده تلاش شما برای رسیدن به پیشرفت و موفقیت در زندگیتان است

43. رعنارعناsays:

سلام .خواب دیدم تو بالای کوهی هستم که از سنگ نمکای شفاف تشکیل شده ‌.ومناظرزیبایی داشت ‌.ومن بایه مرد میانسال تو کوه بودم

سلام به موفقیت خواهید رسید

44. .مریم..مریم.says:

سلام من دیشب خواب دیدم که با خواهرم و یک مرد غریبه میخوایم بریم کوه اون مرد گفت من ماشین مخصوص دارم ولی بلد نیستم چطوری میشه بریم کوه من گفتم یکیو میشناسم که میدونه راهشو خلاصه گشتیم دنبالش و پیداش کردیم ایشون هم قبول کردن که ما رو همراهی کنن فقط چون من عشق سابقش بودم. رفتیم کوه و ایشون منو محکم بغل گرفته بود چون لبه پرتگاه بودیم و نمیخواست من بیوفتم برای همین منو محکم بغل کرده بود و گاهی از شوخی منو میترسوند (درواقع ما حدود3 ساله که جدا شدیم) تعبیر خوابم چی میشه ممنون

45. کیمیاکیمیاsays:

سلام من خواب دیدم که من در حیاط خانه بودم و خانه ما از کوه ها هم بالاتر بود که یک حسی عجیب بهم میگفتی که این کوه دقیقا منفجر میشه و دقیقا همان موقع هم منفجر شد و همه به این طرف و آن طرف میدویدن

46. مینامیناsays:

خوابدیدم که قله ی کوه رو بغل کردم و سنگای ریزو یه مقداری درشت از کوه میان سمتم و زدمشون کنارکه نیفتن روم بعد به پایین نگاه کردم خیلی ترسیدم انگار منتظر بودم یکی از پرنده ها نجاتم بده که یه پرنده ی سفیدی اومد که یه نوکی توسی داشت من نشستم روش و پرواز کردیم درحالیکه نوازشش میکردم بخش گفتم منتظرت بودم چرا دیر اومدی اونم جوابم رو داد ولی یادم نیس چی گف ولی حس خوبی به پرنده داشتمو دیگه ترسی نداشتم

47. فاطمهفاطمهsays:

سلام خواب دیدم من همراه خواهرم کوچکترم و برادر بزرگترم داریم از یک کوه بالا میریم ...برادرم از من و خواهرم بالاتر ایستاده بود و از اون بالا یک طناب انداخت که من بیام بالا اما من چون سنگین وزن هستم قبول نکردم و خواهرم طناب رو گرفت و با برادرم از یک مسیر دیگه از کوه بالا رفت و من هم در همون مسیری که بودم از کوه بالا رفتم....منم از کوه بالا رفتم ولی اونها بیشتر از من اوج گرفتن و بالاتر از من رفتن

48. عباس مجیدیعباس مجیدیsays:

سلام .رسیدم به نوک قله میخاستم برم بالا اما نفسم گرفت داشتم برمیکشتم که مار نیشم زد

49. زینب گودرزیزینب گودرزیsays:

سلام.من خواب دیدم که تانزدیکی قله رفتم و قله رو به سختی و به کمک حرف های یک پسربچه فتح کردم.بالای قله خیلی کوچک بود به طوری ک من ازافتادن میترسیدم اماسرسبز بود.میشه تعبیرش رو بگید

50. سحر مشاکسحر مشاکsays:

سلام ببخشید من خواب دیدم ک شب بود از حیاط خونه نگا میکردم ک انگار یکی توی کوه گم شده بود و صدای فریادهاشون می‌شنیدم نمیتونستن پیداش کنن وبا نوری که بالگرد روی کوه مینداخت قله ی برفی رو دیدم نزدیکای اذان صبح بود ک این خوابو دیدم خواستم بدونم تعبیرش چیه؟

51. آیلین کریمیآیلین کریمیsays:

سلام من در خواب دیدم که با چند نفر دوست و فامیل که دقیقا یادم نمیاد کی بودن از یه کوه بلند و قرمز به راحتی بالا رفتیم و به قلعه کوه که رسیدیم یه دره قرمز مثل یه استخر قرمز بود اونجا نرفتیم و قلعه کوه صاف بود بعد خواستیم برگردیم به پایین گفتیم بهتره دونفر دونفر گروه بشیم و مسابقه بدیم هر کس زودتر رسید برنده هست بعد من و یکی دیگه که با هم گروه بودیم سوم شدیم بعدش جایزه نفر سوم رو به من ندادند و نفر چهارم اومد و گرفت میشه بگین تعبیرش چیه؟

52. آیلین کریمیآیلین کریمیsays:

53. آیلین کریمیآیلین کریمیsays:

54. زیبا مرزیزیبا مرزیsays:

سلام من در خواب دیدم از مسیر دست مانند برای رسیدن به قله دماوند میرم و در مسیر متوجه میشم نیم ساعت مونده و به اطرافیان میگم من حتما میرم راهی نمونده

55. زهره رمضانیازهره رمضانیاsays:

سلام من خواب دیدم که ازکوهی بالارفتم که مسیر آن نسبتا سخت بودبه قله ی کوه که رسیدم روی قله بازسخره ای بودکه دستاموگذاشتم روش ونشستم روی نوک سخره ای که روی قله بود بالاترین قسمت بود توی گوشم هندزفری بودوهمینطورکه بالامیرفتم ورسیده بودم وروی اون سخره نشسته بودم اهنگ گوش میکردم روی سخره که نشستم پاهام یکم آویزون بود ودستامو گذاشته بودم روپاهام وبه اطراف نگاه میکردم واهنگ گوش میدادم که یه دفعه پسرموپایین کوه دیدم داره غصه میخوره که مهدکودکش دیرشده ومن امادش نکردم انگارپایین کوه محل زندگیم بود بعدمن غصه پسرموخوردم که نکنه تنهااونجا بترسه یاغصه بخوره برم پیشش وامادش کنم صبح زودبود،ازروی سخره پایین اومدم که بیام ازکوه پایین مسیراومدنمو نگاه کردم دیدم مسیره سختیه نمیتونم ازاونجا پایین برم پشت سرم یه مسیرراهت برای پایین رفتن بود که چون زیادرفت وامدشده بودمثل راه بود ازاونجا اومدم پایین وهنوز به پایین نرسیده ازخواب بیدارشدم تعبیرش چی میتونه باشه؟

56. شیرین نظریشیرین نظریsays:

سلام من خواب دیدم کی سری کوه بلند یک قله ساخته شده من نزدیک قله رسیده بودم کی صدا آمد این قله برای تو ساخته شده و من مادرم را صدا کردم کی مادر بیبین این قله برای من ساخته شده بیا بیبین اما مادرم از پاین کوه نگاه کر نتواسیت به کوه بالا شود این یعنی چیست