ماجرای بیماری بهنام صفوی و مبتلا شدنش به سرطان

ماجرای بیماری بهنام صفوی

ماجرای مریض شدن و بیماری بهنام صفوی اخرین اخبار راجب شایعات بیماری بهنام صفوی

 

طی هفته گذشته و با درجِ پستی مبهم از سوی بهنام صفوی در صفحه اینستاگرامش، شایعاتِ بسیاری پیرامون این خواننده جوان شکل گرفت.

پیگیری ها به همین جا ختم نشد،  ابتدا با احسان حاجیان (مدیر برنامه سیروان خسروی) که ارتباط نزدیکی با بهنام صفوی  نیز دارد صحبت کردیم ولی او تنها با بیان این جمله که “برای بهنام دعا کنید” جزییات بیشتری در اختیار ما قرار نداد تا اینکه پس از تماس های مکرر توانستیم با «میلاد لطیفی» از دوستان صمیمی وی ارتباط برقرار کنیم. لطیفی در ابتدا گفت: بهنام صفوی حدود دو سال است که با یک بیماری دست و پنجه نرم می کند ولی هیچ کس از این قضیه با خبر نبود. ما نیز به تازگی از این موضوع با خبر شده ایم.

 

بهنام صفوی به بیماری سرطان مبتلا شد

 

لطیفی که در ابتدا تمایلی به بیانِ جزییات دقیق این بیماری نداشت برای جلوگیری از گسترش شایعات از جزییات بیشتر بیماری بهنام صفوی  پرده برداشت. وی در همین رابطه اظهار داشت: بهنام در حدود دو سال پیش از بیماری خود یعنی تومور مغزی با خبر شده است ولی این قضیه را پیش خود نگه داشته است.

بیماری سرطان بهنام صفوی

این تومور طی این مدت پیشرفت داشته و حال او باید طی دو هفته آتی زیر تیغ جراحان برود. از طریق این رسانه از تمام طرفداران و عموم مردم می خواهیم که برای بهنام صفوی  دعا کنند تا او بار دیگر بتواند با هوادارانش دیدار کند و کنسرت های خود را از سر بگیرد

 

 

 

 

منبع متن:http://www.persianv.com/pic/view/009944.php

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...