زنان چه موقعی ارگاسم واقعی میشوند؟

درباره ارگاسم و مراحل به انجام رسیدن آن شاید زیاد شنیده باشید اما چه موقعی بطور واقعی زن ها به اوج لذت میرسند و یا در اصطلاح علمی ارگاسم میشوند؟

 زمان ارگاسم در زنان:

 ارضاء در خانم ها، ابتدا با مرطوب شدن دهانه و گردن رحم و دیگر اعضاء بخش تناسلی آنها شروع و بعد ادامه می یابد. دهانه ی رحم آنها تا 30 درصد باز می شود، ماهیچه و عضلات دیواره رحم، گردن رحم و خود دهانه بطور متناوب منقبض و منبسط می شوند.

✅ مطالعات نشان داده است که زمان رسیدن به اوج لذّت در خانم ها متفاوت است، برخی زمان زیادی باید بگذرد تا ارضاء شوند و در مقابل بعضی نیز خیلی زود ولی چندین بار در طی یک رابطه ی جنسی، ارضاء می شوند.

توضیحات تکمیلی و بیشتر درباره ارگاسم

اوج لذت جنسی، اوج‌کامش یا اُرگاسم، حالت فرح‌بخش روانی و جسمانی است که در اثر تحریک جنسی به دست می‌آید که در مردان با انزال همراه است. به هنگام ارگاسم ماهیچه‌های لگنی منقبض شده و رعشه‌های خفیفی در بدن زن و مرد روی می‌دهد. در ارگاسم زنان، درهنگام ارگاسم نوک پستان‌ها سیخ و برانگیخته و سفت می‌شود، سوراخ معقد زنان سریعاً باز و بسته می‌شود و کلیتوریس (چوچوله) آنها بزرگ می‌شود و پر خون و در بعضی از زن‌ها با فوران مایع انزال از واژن مرحله ارگاسم پایان می‌یابد. پس از ارگاسم مرحله آرامش آغاز می‌شود که طی آن بدن سست شده و به حالت عادی بازمی‌گردد.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...