عکس های پرستو صالحی 95 جدید

پرستو صالحی 95

با بیوگرافی کامل و جدیدترین البوم عکس های پرستو صالحی 95در بهار سال جدید و در عید نوروز 95همراه باشید اطلاعاتی از ندگی شخصی پرستو صالحی95و همسرش در سال95

برنامه های کاری پرستو صالحی در سال 1395چیست؟

پرستو صالحی95

مادرش خانه‌دار است و پدرش تکنسین مهمات سازی ارتش، که ۹ فروردین ۱۳۸۷ درگذشت

پرستو صالحی 95 جدید

یک برادر به نام امیرشاهین دارد که مهندس کامپیوتر است. پرستو صالحی دانشجوی انصرافی رشته نمایش است. وی در حال حاضر با مادر، برادر و همسر برادرش مارال باغ‌شیرین که مهندس الکترونیک است، یک جا زندگی می‌کند.

عکس پرستو صالحی در سال 95

وی دراین باره چنین گفته است: «اگه نگم دق می‌کنم!!! همش می‌گن چرا کم‌کاری؟ چرا نیستی؟ چرا مثل سابق پر کار نیستی؟ چرا؟ چرا؟ چرا؟ من چه می‌دونم! کدوم بازیگریه که دلش نخواد بازی کنه؟ کدوم بازیگریه که دلش نخواد تو کارهای خوب ظاهر بشه؟ کدوم بازیگریه که دلش نخواد با آدم‌های حرفه‌ای و درست درمون کار کنه؟ کدوم بازیگریه که دلش نخواد دیده بشه؟»

پرستو صالحی در ادامه نوشته است: «دور از جون تهیه کنندگان و کارگردانان و هنرمندان فرهیخته کشورم که هممون می‌دونیم چه کسانی هستند و چه کسانی نیستند و فقط ادعا و اداشو دارن، به یک تهیه کننده سرشناسی از سره درد دل گفتم: دلم یه کار طولانی می‌خواد گفت: اونی‌ام که بهت کار طولانی بده حال طولانی می‌خواد... به قول مرحوم شکیبایی: وای...

ولی من هنوز ایمان دارم که تو هنر مقدس هفتم، هستند انسان‌هایی که بی‌درخواست و نیاز و... فقط و فقط به کارشون فکر می‌کنن و بس و متاسفم از وجود کسانی که هنر پاک آریایی را رو با ناحیه ۱۰ قدیم تهران اشتباه گرفتن...»

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...