شایعه بزرگ فوت مهران مدیری(ماجرا و خبر فوت مهران مدیری)

ماجرا و خبر مرگ مهران مدیری

یک خبر و یک ماجرا و شایعه ی بزرگ درباره ی فوت مهران مدیری اخیرا در حال دست به دست شدن هست با تیتر مهران مدیری فوت کرد !!!

سوالات شایع کاربران :آیا مهران مدیری فوت کرده است؟ایا خبر مرگ مهران مدیری صحت دارد؟ماجرای خبر فوت شدن مهران مدیری چیه؟

در ادامه با تکذیب این خبر و علت نشر و درج این مطلب در سایت های خبری و

معرفی بیوگرافی مختصر از اقای مدیری همراه باشید

مهران مدیری ﻓﻮﺕ ﮐﺮد

بازیگر شایسته و مردمی
ﮐﺸﻮﺭﻣاﻥ ﺳﺎﻋﺘﯽ ﭘﯿﺶ ﻓﻮﺕ ﮐﺮﺩ
مهران مدیری از جمله بازیگران مستعد و توانمند سینما و تلویزیون ایران بود که با خلق آثاری به یادماندی از خود هنر ماندگاری را برجای گذاشته است.مدیری ﮐﻪ ﺍﺯ ﭼﻨﺪ ﻣﺎﻩ ﭘﯿﺶ بدلیل حجم شدید کاری و پروژه های طاقت فرسا با مشکلات عدیده ای دست به گریبان بود،ﺳﺎﻋﺘﯽ ﭘﯿﺶ ﺩﺭ منزلشان کیک تولد خواهر زاده اش را فوت کرد . شایان ذکر است خواهر زاده ی وی از این اقدام مهران مدیری دلگیر است .

ماجرای فوت مهران مدیری چیه

این متن خبری بود که اخیرا شایعه شد

جزییات عکس ها و اطلاعات بیشتر :

طی چند روز گذشته خبری مبنی بر حضور مهران مدیری در نقش یک روحانی در سریال «شاهگوش» روی سایت چند خبرگزاری قرار گرفت و با واکنش های بسیاری مواجه شد، چرا که در متن خبر ها آمده بود این اولین همکاری مدیری با میرباقری و اولین باری است که او در نقش یک روحانی بازی می کند.

روابط عمومی این سریال با تکذیب خبری که توسط بعضی سایت ها منتشر شده اعلام کرد: تاکنون هیچ گفت وگویی برای حضور این هنرمند در سریال داوود میرباقری انجام نشده است.
 
این خبر در حالی منتشر شد که مهران مدیری و گروهش در حال ساخت سریال «شوخی کردم» برای شبکه نمایش خانگی اند و داوود میرباقری هم اولین تجربه اش در شبکه نمایش خانگی را با «شاهگوش» تجربه می کند.
 
توزیع این اولین قسمت این سریال از اول آبان ماه آغاز می شود و تصویر برداری آن هم چنان ادامه دارد. سریال «شاهگوش» با بازیاکبر عبدی، محسن تنابنده، فرهاد اصلانی، طناز طباطبایی، الهام پاوه نژاد، احمد مهران فر، شهرام حقیقت دوست،مرجانه گلچین، حمیدرضا آذرنگ، رسول نجفیان، حامد میرباقری، سیروس گرجستانی و... در حال تولید است.
منبع:namnak.com

خبر جدید در مورد مهران مدیری, خبر جدید و طنز در مورد مهران مدیری, خبر درگذشت مهران مدیری, خبر فوت مهران مدیری, در مورد مهران مدیری, دلیل فوت آقای مهران مدیری کاردان ایرانی, شایعه خبر فوت مهران مدیری, شوخی های سادیسمی, عکس مهران مدیری, فوت کردن مهران مدیری صحت دارد, مهران مدیری, مهران مدیری بازیگر و کاردان سینمای ایران فوت کرد, مهران مدیری بازیگر و کاردان مستعد سینمای ایران فوت کرد, مهران مدیری درگذشت, مهران مدیری فوت کرد

 

8 نظر

  1. nikanikasays:

    شوخیه؟

  2. مریم اعتقادیمریم اعتقادیsays:

    خدا رو شکر که خبر فوت اقای مدیری دروغه واقعا ناراحت بودم خدایا شکرت برا سلامتی ایشان

  3. امیرامیرsays:

    رفقا تو پیج دختر مهران مدیری نوشته و عکس سیاه گذاشته------'

  4. ریحانهریحانهsays:

    وااا مردم دیگه شورش رو در آوردن با این شایعه ساختن چرت و پرتشون بعد شم اگه واقعیت داشت اخبار میگفت و اینکه اگه حالا این واقعیت نداشته باشه ایشون خیلی از دستتون نارا حت مبشه و اینکه لطفادیگه از این شایعه پراکندگی ها نکنید به نظر من شایعه پرا کندگی خیلی کار اشتباهیهو اینکه البته مرگ شتری هست که دم در خونه هرکی می خوابه و آقای مدیری با مردم هیچ فرقی ندارن و اینکه اگه دوست ندارید دهنتون آسفالت بشه شایعه پرا کندگی نکنید و تا از واقعیت داشتن اون خبر آگاه نشدیم بی خودی تو فضای مجازی پخش نکنید ولطفا این عادت غلطتون رو اصلاح کنید ممنون

  5. ابوالفضل گودرزیابوالفضل گودرزیsays:

    سیروس گرجستانی فوت شد. اگه ازش خاطره داری فاتحه بخون

  6. غریبه°°°غریبه°°°says:

    مردم خیلی مسخرن الکی میگن یکی مرده تازه بعضیام ساده لوحن میرن پخش میکنن واقعا که🤬😡😒

  7. حسینحسینsays:

    لطفا این شایعات کذب رااجازه ندهیدپخش بشه ممنونم

  8. محمد مهدیمحمد مهدیsays:

    مهران مدیری مرده .😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭