میخوام تلگراممو حذف کنم

 

میخوام تلگراممو حذف کنم

نرم افزار تلگرام با تمام جذابیت ها و کاربرد های فوق العاده ای که دارد هم مانند سایر برنامه ها بعد از مدتی کار کردن کاربران با این بنامه موجب خستگی و دل زدگی کاربران میشود و با سوالات بسیار زیادی از قبیل میخوام تلگراممو حذف کنم|من چطوری میتونم برنامه تلگرامم را پاک کنم؟برای حذف تلگرامم باید چکار کنم اموزش جامع پاک کردن تلگرام و سوالاتی از این قبیل در موتور جستجوی گوگل مواجه میشود طبیعی است که هر برنامه ای بعد از نصب روی گوشی بتدریج جذابیت خودش را از دست میدهد و کاربران به دنیال جدیدترین و بروزترین برنامه ها هستن که جایگزین ان برنامه کنند از حق نگذیرم این برنامه در حال حاضر جزو کامل ترین برنامه ها برای چت آن لاین میباشد هم از لحاظ ایمنی که باید گوشزد کرد که ان دسته از کاربرانی که بدنیال هک تلگرام هستند خیال خامی دارند چرا که تلگرام هک نمیشود پس به دنیال اموزش هک تلگرام هم نباشید در مقاله پایین بطور جامع و تصویری راه حذف تلگرام و پاک کردن آن را از گوشی اموزش داده ایم گام هایی را که در این مقاله ذکر شده اند را بدقت و به نوبت انجام دهید در ابتدای مقاله هم توضیحی مفصل راجب معنی و چگونگی کارکرد تلگرام داده شده است که ان را مطالعه بفرمایید

تلگــرام یک مسنجر قدرتمند، رایگان و برای گوشی های هوشمند می باشد که با تمرکز بر روی دو فاکتور مهم سرعت و امنیت بسیار بالا طراحی شده است. اما در صورتی که تصمیم بگیرید حساب کاربری خود را در تلگرام حذف کنید باید بدانید که گزینه حذف حساب کاربری به صورت پیشفرض در مسنجر تلگرام وجود ندارد و برای حذف حساب خود باید ابتدا وارد سایت تلگرام شده و از طریق وب سایت اقدام به حذف حساب کاربری (اکانت) تلگرام خود کنید.

 

مراحل حذف اکانت تلگرام Delete Telegram account یک مسیر شش گانه است که بلافاصله و پشت سر هم انجام می پذیرد. تمامی مراحل به سادگی قابل انجام است که در پایین صفحه آن را به صورت تصویری برایتان توضیح دادم.

 

۱: ابتدا باید به آدرس اینترنتی my.telegram.org/deactivate رجوع کنید.

 

۲: پس از ورود به آدرس بالا که مربوط به سرویس تلگرام می باشد, از شما شماره موبایل خواسته می شود که باید شماره موبایلی که با آن در حال حاضر در تلگرام فعالیت دارید را وارد کنید و گزینه Next را بزنید.

 

میخوام تلگرامو پاک کنم

تلگــرام یک مسنجر قدرتمند، رایگان برای گوشی های هوشمند می باشد.

 

۳: در صفحه بعد باید رمز عبوری که برایتان در تلگرام فرستاده شده است را در کادر مربوط به passwordوارد کنید و گزینه Sign in را بزنید.

 

میخوام تلگرامو پاک کنم

 

میخوام تلگرامو پاک کنم

آموزش حذف حساب کاربری در تلگرام

 

۴: در صفحه بعد روی گزینه Done کلیک کنید.

 

میخوام تلگرامو پاک کنم

 

۵: در این مرحله که مرحله پایانیست از شما تایید می خواهد پس بر روی گزینه قرمز رنگ Yes, delete my account کلیک کنید.

 

میخوام تلگرام پاک کنم

آموزش کار با مسنجر تلگرام

 

۶: در صورت موفقیت آمیز بودن عملیات حذف اکانت، پیغامی به شکل زیر نمایش داده خواهد شد که به منزله تایید و موفقیت آمیز بودن عملیات است.

 

حذف تلگرام

حذف حساب کاربری در مسنجر تلگرام

 

توجه : پس از انجام این عملیات دیگر قادر به بازیابی اکانت تلگرام خود نخواهید بود.

 

پس از حذف اکانت شما از تلگرام، دوستانتان اکانت شما را دیگر با نام شما نمی بینند بلکه بجای نام شما گزینه Deleted Account را مشاهده خواهند کرد یعنی دیگر آثاری از عکس، شماره، آیدی و نام شما در تلگرام دوستان تان نخواهند ماند.

 

همچنین پیام هایی که تاکنون برای دوستانتان فرستاده اید، همچنان باقی می مانند مگر دوستانتان آن را حذف کرده باشند. (در مطالب اینده اموزش های جامع تری راجب ترفند های دیده نشده این برنامه ارسال خواهد شد)

منبع:توپ تاپ|بیتوته

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...