اختراع کلاه ایمنی نامرئی

 

 

 اختراع کلاه ایمنی نامرئی برای دوچرخه سواران

اختراع کلاه ایمنی نامرئی برای دوچرخه سواران
کلاه ایمنی نامرئی و جدید دوچرخه سواران در حقیقت یک کیسه هوا است که داخل یک یقه بزرگ اطراف گردن دوچرخه سوار قرار می گیرد.
واژه نامرئی از آن جهت به این کلاه ایمنی اطلاق شده است که هنگام دوچرخه سواری این کلاه مشخص نمی شود. کیسه هوا در شرایطی کار می کند که دوچرخه سوار از روی دوچرخه خود به زمین افتاده و یا درگیر نوعی تصادف شود.

 

 اختراع کلاه ایمنی نامرئی برای دوچرخه سواران

 

یقه بزرگ دوچرخه سوار که در حقیقت همان کلاه ایمنی نامرئی وی است از گاز پر شده است و در نهایت شبیه کیسه هوا اطراف سر دوچرخه سوار را احاطه می کند و از کلاه ایمنی سنتی نیز بزرگتر می شود.
آنا هاپت و ترس آلستین دو دانشجوی طراحی سوئدی کار روی این کیسه هوای یقه ای را در سال 2005 پس از بررسی هزاران تصادف دوچرخه سواری آغاز کردند.طراحان اظهار داشتند که همیشه کلاه های ایمنی یکسان بوده اند، این کلاه ها سنگین و حجیم هستند و روی سر شبیه به یک قارچ به نظر می رسند.

 

 اختراع کلاه ایمنی نامرئی برای دوچرخه سواران

 

این طراحان به جد اعتقاد داشتند که اگر بتوانند کلاه ایمنی طراحی کنند که مطابق سلیقه های روز جوانان باشد، آنها برای پوشیدن کلاه ایمنی متقاعد می شوند و آسیبهای کمتری رخ می دهد.این اختراع جدید Hövding نامگذاری شده و با همکاری شرکت کیسه هوای سوئدی Alva تولید شده است.این کلاه ایمنی نامرئی برای دوچرخه سوارها با قیمت 530 دلار عرضه شده است.

 

منبع:beytoote.com

1 نظر

  1. HippieHippiesays:

    Powersurge is right about Rex.Rex and Roy Jones are hurting their legacy by hanging on too long. Thorton could do what Z does so poorly on PPs. Z has no offensive skills other than his shot from the blue line. His biggest flaw: cannot read the play before it actually haKnrps.pabeele seems to be looking for Sundin every time he gets his head up for info. Some guys should look at how Sundin always made himself open for a pass. Puck support lacks on PP and it’s the only effective tool when facing a puck pressure driven PK.