عکس نوشته خرداد ماهی ها

دانلود عکس"عکس نوشته خرداد ماهی ها"تصاویر متن ار و زیبا برای خردادی ها "عکس متن دار جالب برای متولدین ماه خرداد"شما در چه ماهی متولد شده اید؟نام ماه خود را کامنت کنید تصاویر نوشته شده درباره ی ماه تولد خود را دریافت کنید"عکس های نوشته شده برای پسر و دختر های متولد ماه خرداد"من یک خرداد ماهی هستم" با این آلبوم از توپ تاپ همراه باشید


عکس نوشته خرداد ماهی ام

عکس نوشته خرداد ماهی ها

من یک خرداد ماهی ام یه خردادی بی دعوت می آید بی منت می ماند ...اما بی دلیل نمی رود

عکس نوشته خرداد ماهی ها

 ای خرداد ماهی‌های عزیز، زاده‌یِ طراوتِ بهار و شکوهِ تابستان، شما دوقلوهایِ سخنورِ فلکی هستید که با هوش و ذکاوتِ خود، نغمه‌یِ دلنشینِ خرد و فرزانگی را در گوشِ گیتی زمزمه می‌کنید.

عکس نوشته خرداد ماهی ها

عکس نوشته خرداد ماهی ها

 روحِ شما آینه‌ای از لطافتِ بهار و شورِ تابستان است، همیشه شاداب و سرزنده‌اید، گویی نسیمِ خنکِ اردیبهشت در تار و پودِ وجودتان ریشه دوانده است. خلاقیت و ابتکار در وجودتان موج می‌زند و با ایده‌هایِ نو و بدیع، همیشه راه‌هایِ تازه‌ای برای بهتر زیستن می‌یابید.

متولد ماه خرداد

 شما عاشقِ گفتگو و تبادلِ نظر هستید، ذهنِ کنجکاو و پرسشگرِ شما، شما را به کاوش در دنیایِ پیرامونِ خود وا می‌دارد. از بحث و گفتگو در هر زمینه‌ای لذت می‌برید و با قدرتِ سخنِ خود، دیگران را مجذوبِ خود می‌کنید.

عکس نوشته خردادی

عکس نوشته خرداد ماهی ها

 اما ای خرداد ماهی‌هایِ نازنین، در کنارِ تمامِ این صفاتِ نیکو، گاه بی‌ثباتی و دودلی بر شما غلبه می‌کند. تصمیم‌گیری برایتان دشوار است و گاه در انتخابِ مسیرِ درست دچار تردید می‌شوید. به یاد داشته باشید که تردید و دودلی، خصیصه‌یِ ذاتیِ دوقلو بودنِ شماست. اما اجازه ندهید این تردیدها شما را از حرکت باز دارد. به ندایِ قلبِ خود گوش فرا دهید و با شجاعت و جسارت، قدم در راهِ آرزوهایِ خود بگذارید.

خرداد ماهی ها

 شما یارانی وفادار و دوستانی صمیمی هستید، همیشه حامیِ دیگران هستید و در سختی‌ها در کنارشان می‌مانید. با لبخندِ گرم و دلِ مهربانتان، نورِ امید را در دلِ ناامیدان روشن می‌کنید.

عکس نوشته برای خرداد ماهی ها

 ای خرداد ماهی‌هایِ عزیز، شما هدیه‌ای گرانبها از جانبِ هستی هستید، همیشه شاد و موفق باشید و با نغمه‌یِ دلنشینِ سخنِ خود، جهان را به مکانی زیباتر تبدیل کنید.

عکس متن دار خردادی ها

 ای خرداد ماهی هایِ عزیز! شما یارایِ همیشگیِ بهار هستید،همراهِ ابدیِ شکوفه ها و نسیمِ خنکِ صبحگاهی. شما با صبر و بردباری تان، گرمایِ تابستان را قابل تحمل می کنید،و با امید و آرزو های تان، نویدِ پاییزیِ پربار را می دهید.

من یه خردادی هستم

 شما عاشقِ زندگی هستید،و هر لحظه تان را غرق در شور و اشتیاق می کنید. شما یارانِ وفادار و غمخوارِ دوستان تان هستید،و با سخاوت و مهربانی تان، قلب ها را تسخیر می کنید. ای دوقلوهایِ آسمانی!

عکس نوشته خرداد ماهی ها

 شما الگویِ عشق و امید هستید،چراغی روشن در تاریکیِ شب، و قاصدکی رها در بادِ آزادی. زادروزتان مبارک، ای یارانِ بهشتی! امیدوارم که همیشه شاد، سلامت و موفق باشید. و در پرتوِ عشق و مهر الهی، به آرزوهایتان دست یابید.

عکس نوشته متولدین خرداد

 ای خرداد ماهیِ پرشور و با نشاط! تو که زاده‌ی فصلِ بهار و شکوفه‌ها هستی، روحی لطیف و دلی پر از شور و اشتیاق داری. مانند نسیمِ بهاری، در وجود اطرافیانت طراوت و شادابی می‌دمی و با لبخندِ گرمت، غم‌ها را از دل‌ها می‌زدایی

عکس نوشته شده خردادی ها

 تو که نمادی از دوستی و یگانگی هستی، همیشه در جمع‌ها، یار و همدمِ خوبی هستی و با صبر و حوصله به حرف‌های دیگران گوش می‌کنی. تو با ذهنی خلاق و پویا، ایده‌های نو و بدیعی داری و در هر کاری که به آن علاقه‌مندی، به دنبالِ بهترین‌ها هستی.

عکس نوشته خرداد ماهی ها

 ای خرداد ماهیِ باهوش و کنجکاو! همیشه به دنبالِ یادگیری و کشفِ حقایق هستی و هیچ‌گاه از پرسیدن سوال دست نمی‌کشی. تو با قدرتِ سخنوریت، می‌توانی هر کسی را مجذوبِ خودت کنی و با افکارِ عمیق و اندیشه‌های والایت، دیگران را به تفکر وا می‌داری.

عکس نوشته خردادی ها

 ای خرداد ماهیِ عاشقِ پیشرفت و ترقی! هیچ‌گاه در برابرِ سختی‌ها کم نمی‌آوری و با تلاش و پشتکارِ خود، به قله‌ی آرزوهایت می‌رسی. تو با اعتماد به نفسِ بالایی که داری، می‌توانی از هر مانعی عبور کنی و به اهدافِ خود دست پیدا کنی.

عکس نوشته خردادی ها

 

عکس نوشته متولد ماه خرداد

 

 

عکس متن دار خرداد ماهی ها

 خرداد ماهیِ عزیز! تو هدیه‌ای ارزشمند از جانبِ هستی هستی و حضورِ تو در این دنیا، باعثِ شادابی و سرزندگیِ اطرافیانت می‌شود. ما به خاطرِ تمامِ خوبی‌ها و مهربانی‌های تو، از تو سپاسگزاریم و برایت آرزوی بهترین‌ها را در زندگی داریم. امیدوارم که همیشه شاد، سالم و موفق باشی! به امید دیدار در تابستانی دیگر!

 

عکس نوشته خرداد ماهی ها

 

2 نظر

  1. saniyasaniyasays:

    دم هرچی خردادیه گــــــــــــرم !

  2. خردادی جون❤️خردادی جون❤️says:

    عشق فقط خرداد❤️❤️😍😍 اونایی که یه خردادی تو زندگیشون ندارن حسرت داشتنمونو میخورن😻 ماشالا به خردادیا از جمله من😍😍😍