2 نمونه انشا در مورد روز مادر کلاس ششم

انشا در مورد روز مادر کلاس ششم : در ادامه این بخش ، دو نمونه انشا زیبا و ساده در مورد روز مادر ، مناسب برای پایه ششم گردآوری شده است. در ادامه برای دیدن انشا ها همراه بمانید.

انشا در مورد روز مادر کلاس ششم

مادر، واژه ای مقدس و پر از مهر و محبت است. مادر، کسی است که از صمیم قلب، فرزندش را دوست دارد و برای او هر کاری می کند. مادر، کسی است که با مهربانی و صبر و حوصله، فرزندش را بزرگ می کند و به او می آموزد که چگونه زندگی کند.

روز مادر، روزی است که بهانه ای برای قدردانی از زحمات مادران است. در این روز، همه ما باید به مادران خود بگوییم که چقدر دوستشان داریم و برایشان احترام قائل هستیم.

من مادرم را خیلی دوست دارم. او همیشه برای من بهترین است. او همیشه به من کمک می کند تا درس هایم را یاد بگیرم و در زندگی موفق شوم. او همیشه به من دلداری می دهد و در غم و شادی کنارم است.

مادر، فرشته ای است که از آسمان به زمین آمده است تا از ما مراقبت کند. او همیشه به ما عشق و محبت می دهد و ما را به بهترین شکل ممکن تربیت می کند.

من همیشه سعی می کنم که قدر زحمات مادرم را بدانم و او را خوشحال کنم. من همیشه به او می گویم که چقدر دوستش دارم و برایش احترام قائل هستم.

در روز مادر، من برای مادرم هدیه ای می خرم و او را به یک رستوران می برم تا یک روز خوب را با هم سپری کنیم. من همچنین برای او یک کارت تبریک می نویسم و در آن از او تشکر می کنم.

من می دانم که مادرم همیشه برای من بهترین است و من همیشه دوستش دارم.

نتیجه گیری

روز مادر، روزی است که باید قدردان زحمات مادران باشیم و به آنها بگوییم که چقدر دوستشان داریم. ما باید همیشه به مادران خود احترام بگذاریم و از آنها مراقبت کنیم.

انشا دوم در مورد روز مادر کلاس ششم

سلام به همه دوستان. امروز می‌خوام در مورد روز مادر باهاتون صحبت کنم. روز مادر یه روزیه که توش به همه مادرا احترام گذاشته میشه و از زحماتشون تقدیر میشه.

مادر یعنی همه چیز. یعنی عشق، یعنی محبت، یعنی فداکاری، یعنی ایثار. مادر یعنی کسی که از اول تولدمون تا آخر عمرمون، همیشه کنارمونه و ازمون مراقبت می‌کنه.

مادر اولین معلم ماست. اولین کسیه که به ما حرف زدن رو یاد می‌ده. اولین کسیه که به ما محبت رو یاد می‌ده. اولین کسیه که به ما یاد می‌ده چطوری زندگی کنیم.

مادر همیشه مراقب ماست. وقتی مریض می‌شیم، کنارمون می‌مونه و ازمون پرستاری می‌کنه. وقتی ناراحت می‌شیم، دلداریمون می‌ده. وقتی خوشحال می‌شیم، با ما شادی می‌کنه.

مادر همیشه بهترین دوست ماست. کسیه که می‌تونیم هر چیزی رو باهاش در میون بذاریم. کسیه که همیشه ما رو می‌فهمه و به ما کمک می‌کنه.

روز مادر یه روزیه که باید از مادرامون تشکر کنیم. باید بهشون بگیم که چقدر دوستشون داریم و قدر زحماتشون رو می‌دونیم.

من به همه مادرا می‌گم که روزتون مبارک. امیدوارم همیشه سالم و شاد باشید.

چند تا کار که می‌تونیم در روز مادر انجام بدیم:

صبح زود برای مادرمون صبحونه درست کنیم.

با مادرمون به یه گردش بریم.

یه کادوی کوچیک برای مادرمون بخریم.

یه کارت تبریک برای مادرمون بنویسیم.

به مادرمون بگیم که چقدر دوستش داریم.

امیدوارم این کارها رو انجام بدیم و روز مادر رو برای مادرامون به یادموندنی کنیم.

بیشتر بخوانید :

انشا در مورد الگوی زندگی من مادرم است

انشا در مورد احترام به پدر و مادر پنجم ششم هفتم و هشتم ابتدایی

انشا درمورد مادر با مقدمه بدنه و نتیجه

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...