3 دلنوشته برای سردار سلیمانی کلاس دوم

دلنوشته برای سردار سلیمانی کلاس دومسردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، یکی از بزرگترین قهرمانان تاریخ ایران و جهان اسلام است. او سال‌ها در راه دفاع از کشور و اسلام مجاهدت کرد و جان خود را در این راه فدا کرد.

شهادت سردار سلیمانی، غم بزرگی را در دل همه ایرانیان و آزادی‌خواهان جهان انداخت. اما یاد و خاطره او همیشه در قلب مردم زنده خواهد ماند.

در این مطلب، سه دلنوشته از دانش‌آموزان کلاس دوم را درباره سردار سلیمانی می‌خوانیم. این دلنوشته‌ها، بیانگر عشق و علاقه کودکان ایرانی به این شهید بزرگوار است.

دلنوشته برای سردار سلیمانی کلاس دوم

دلنوشته اول

سلام سردار دل ها،

من محمدم، دانش آموز کلاس دوم. وقتی شنیدم شما شهید شدید، خیلی ناراحت شدم. من همیشه در تلویزیون شما را می دیدم که خیلی شجاع هستید و برای دفاع از کشورمان می جنگیدید. خیلی دوست داشتم شما را از نزدیک ببینم.

من می دانم که شما یک قهرمان بزرگ بودید و برای مردم ایران خیلی زحمت کشیدید. شما باعث افتخار ما بودید و همیشه در قلب ما زنده خواهید ماند.

من قول می دهم که همیشه راه شما را ادامه دهم و برای دفاع از کشورم تلاش کنم. من می خواهم مثل شما یک قهرمان باشم.

دلنوشته دوم

سلام سردار سلیمانی،

من فاطمه هستم، دانش آموز کلاس دوم. شما را خیلی دوست داشتم. شما همیشه لبخند به لب داشتید و به همه کمک می کردید. شما یک مرد مهربان و دلسوز بودید.

من یادم می آید که شما همیشه در تلویزیون می گفتید که باید با هم دوست باشیم و با هم زندگی کنیم. شما می گفتید که جنگ و خشونت راه حل نیست.

من خیلی ناراحتم که شما شهید شدید. من می خواهم بدانم که شما الان کجا هستید و چه می کنید.

من قول می دهم که همیشه به حرف های شما گوش کنم و سعی کنم مثل شما یک انسان مهربان و دلسوز باشم.

دلنوشته سوم

سلام سردار سلیمانی،

من امیرم، دانش آموز کلاس دوم. شما را خیلی دوست داشتم. شما یک قهرمان واقعی بودید. شما همیشه برای دفاع از کشورمان می جنگیدید و برای مردم ایران خیلی زحمت می کشیدید.

من یادم می آید که شما همیشه می گفتید که باید درس بخوانیم و علم یاد بگیریم. شما می گفتید که علم بهترین سلاح برای مقابله با دشمنان است.

من قول می دهم که همیشه درس بخوانم و علم یاد بگیرم تا بتوانم مثل شما یک قهرمان باشم و برای دفاع از کشورم تلاش کنم.

من همیشه یاد شما هستم و راه شما را ادامه خواهم داد.

دلنوشته برای سردار سلیمانی کلاس ششم

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...