خلاصه درس پیراهن بهشتی کلاس سوم

خلاصه درس پیراهن بهشتی کلاس سوم : در کتاب فارسی کلاس سوم دبستان، درس زیبایی با عنوان «پیراهن بهشتی» وجود دارد. این درس، داستانی درباره حضرت فاطمه زهرا (س) است که در روز عروسی خود، پیراهن زیبای خود را به یک فقیر می بخشد. این کار ایشان بسیار مورد لطف خداوند قرار می گیرد و جبرئیل، فرشته وحی، پیراهنی از بهشت برای ایشان می آورد.

خلاصه درس پیراهن بهشتی کلاس سوم

درس پیراهن بهشتی از کتاب فارسی کلاس سوم دبستان، داستانی درباره حضرت فاطمه زهرا (س) است. در این داستان، حضرت فاطمه زهرا (س) در روز عروسی خود، پیراهن زیبای خود را به یک فقیر می بخشد. این کار ایشان بسیار مورد لطف خداوند قرار می گیرد و جبرئیل، فرشته وحی، پیراهنی از بهشت برای ایشان می آورد.

داستان از این قرار است که در روز عروسی حضرت فاطمه زهرا (س) و امام علی (ع)، یک فقیر دست نیاز به سوی ایشان دراز می کند. حضرت فاطمه زهرا (س) که بسیار مهربان و سخاوتمند بودند، پیراهن زیبای خود را به آن فقیر می بخشند. این کار ایشان بسیار مورد لطف خداوند قرار می گیرد و جبرئیل، فرشته وحی، پیراهنی از بهشت برای ایشان می آورد.

پیراهن بهشتی، بسیار زیبا و درخشان بود. حضرت فاطمه زهرا (س) بسیار خوشحال شدند و پیراهن بهشتی را بر تن کردند. پیراهن بهشتی، بر زیبایی و عظمت حضرت فاطمه زهرا (س) افزود و ایشان را در میان مردم محبوب تر کرد.

درس پیراهن بهشتی، داستانی ارزشمند درباره اهمیت سخاوت و بخشندگی است. این داستان به ما می آموزد که باید همیشه به نیازمندان کمک کنیم و از بخشندگی دریغ نورزیم.

برخی از نکات مهم درس پیراهن بهشتی عبارتند از:

حضرت فاطمه زهرا (س) بسیار مهربان و سخاوتمند بودند.

سخاوت و بخشندگی، از ارزشمندترین اعمال انسان است.

خداوند، سخاوتمندان را دوست دارد.

خداوند، پاداش سخاوتمندان را در دنیا و آخرت می دهد.

35 + جمله سازی با کلمه فروغ کلاس سوم

هم معنی دستور دادن سوم ابتدایی

تحقیق در مورد منبع نور کلاس سوم

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...