3 انشا زیبا و مختلف در مورد چه چیزی مرا ناراحت میکند

انشا در مورد چه چیز مرا ناراحت می کند : در ادامه این بخش از توپ تاپ ، سه نمونه انشا آموزنده و جالب با موضوع چه چیز مرا ناراحت و یا عصبی می کند گردآوری شده است.

انشا اول در مورد چه چیزی مرا ناراحت می کند

همه ما در زندگی چیزهایی هستند که ما را ناراحت می کنند. این چیزها می توانند کوچک یا بزرگ باشند، اما همیشه احساسی منفی را در ما ایجاد می کنند. برای من، یکی از چیزهایی که مرا ناراحت می کند، بی عدالتی است. وقتی می بینم که کسی مورد تبعیض قرار می گیرد یا به او ظلم می شود، احساس ناراحتی و عصبانیت می کنم.

من معتقدم که همه انسان ها با هم برابر هستند و باید با احترام با یکدیگر رفتار کنند. مهم نیست که کسی از کجا آمده باشد، چه اعتقادی داشته باشد یا چقدر پول داشته باشد، او شایسته احترام است. وقتی می بینم که کسی به دلیل نژاد، دین، جنسیت یا هر عامل دیگری مورد تبعیض قرار می گیرد، احساس می کنم که عدالت نادیده گرفته شده است.

یک نمونه از بی عدالتی که مرا ناراحت می کند، تبعیض نژادی است. من معتقدم که همه انسان ها، صرف نظر از نژادشان، با هم برابر هستند. اما متأسفانه، در جهان امروز هنوز تبعیض نژادی وجود دارد. مردم سیاه پوست، بومی و سایر اقلیت های نژادی اغلب مورد تبعیض قرار می گیرند. آنها ممکن است در زمینه های شغلی، مسکن و آموزش با موانعی روبرو شوند. این تبعیض باعث می شود که آنها احساس نابرابری و تبعیض کنند.

نمونه دیگری از بی عدالتی که مرا ناراحت می کند، تبعیض جنسیتی است. من معتقدم که زنان و مردان با هم برابر هستند. اما متأسفانه، در جهان امروز هنوز تبعیض جنسیتی وجود دارد. زنان اغلب در زمینه های شغلی، حقوق و سلامت با موانعی روبرو می شوند. این تبعیض باعث می شود که آنها احساس نابرابری و تبعیض کنند.

من معتقدم که همه ما باید برای مبارزه با بی عدالتی تلاش کنیم. ما باید با تبعیض در هر شکلی که باشد مبارزه کنیم. ما باید برای ایجاد یک دنیای عادلانه تر برای همه تلاش کنیم.

علاوه بر بی عدالتی، چیزهای دیگری نیز هستند که مرا ناراحت می کنند. این چیزها شامل خشونت، فقر و بیماری هستند. وقتی می بینم که کسی مورد خشونت قرار می گیرد، احساس ناراحتی و وحشت می کنم. وقتی می بینم که کسی در فقر زندگی می کند، احساس ناراحتی و غم می کنم. وقتی می بینم که کسی بیمار است، احساس ناراحتی و نگرانی می کنم.

من معتقدم که همه ما باید برای مبارزه با این مشکلات تلاش کنیم. ما باید برای ایجاد یک دنیای صلح آمیزتر، عادلانه تر و سالم تر تلاش کنیم.

من امیدوارم که روزی بتوانم دنیایی را ببینم که در آن بی عدالتی، خشونت، فقر و بیماری وجود نداشته باشد. من امیدوارم که روزی بتوانم دنیایی را ببینم که در آن همه انسان ها با هم برابر باشند و با احترام با یکدیگر رفتار کنند.


انشا دوم در مورد چه چیز مرا ناراحت می کند

من یک انسان هستم و مانند همه انسان ها، احساسات مختلفی دارم. یکی از احساساتی که اغلب مرا ناراحت می کند، ناامیدی است. وقتی چیزی را می خواهم و به آن نمی رسم، احساس ناامیدی می کنم. این ناامیدی می تواند از چیزهای کوچک مانند از دست دادن یک بازی گرفته تا چیزهای بزرگ مانند شکست در یک آزمون یا از دست دادن یک عزیز باشد.

ناامیدی می تواند احساس بسیار ناراحت کننده ای باشد. می تواند باعث شود که احساس بی ارزشی یا ناامیدی کنم. همچنین می تواند باعث شود که احساس کنم کنترل زندگی ام را از دست داده ام.

من یاد گرفته ام که با ناامیدی مقابله کنم. یکی از راه هایی که این کار را انجام می دهم این است که به خودم یادآوری کنم که شکست بخشی از زندگی است. همه ما شکست می خوریم و این مهم نیست. مهم این است که از شکست های خود درس بگیریم و دوباره تلاش کنیم.

راه دیگر مقابله با ناامیدی این است که روی اهدافم تمرکز کنم. وقتی روی اهدافم تمرکز می کنم، احساس می کنم کنترل زندگی ام را دارم. این به من کمک می کند تا ناامیدی را کنار بگذارم و به تلاش خود ادامه دهم.

ناامیدی همیشه احساس بدی نیست. گاهی اوقات می تواند انگیزه ای برای تغییر باشد. وقتی ناامید می شوم، می توانم به خودم بگویم که باید کاری متفاوت انجام دهم. این می تواند باعث شود که من از منطقه امن خود خارج شوم و چیزهای جدیدی را امتحان کنم.

با این حال، مهم است که از ناامیدی خود سوء استفاده نکنید. اگر ناامیدی بیش از حد شود، می تواند باعث شود که احساس افسردگی یا اضطراب کنید. اگر با ناامیدی دست و پنجه نرم می کنید، مهم است که از یک دوست، اعضای خانواده یا متخصص کمک بگیرید.

چند نکته برای مقابله با ناامیدی آورده ام:

به یاد داشته باشید که شکست بخشی از زندگی است. همه ما شکست می خوریم و این مهم نیست. مهم این است که از شکست های خود درس بگیریم و دوباره تلاش کنیم.

روی اهداف خود تمرکز کنید. وقتی روی اهداف خود تمرکز می کنید، احساس می کنید کنترل زندگی خود را دارید. این به شما کمک می کند تا ناامیدی را کنار بگذارید و به تلاش خود ادامه دهید.

از یک دوست، اعضای خانواده یا متخصص کمک بگیرید. اگر با ناامیدی دست و پنجه نرم می کنید، مهم است که از کسی کمک بگیرید که به شما گوش دهد و حمایت کند.


انشا سوم در مورد چه چیزی مرا ناراحت میکند

در این دنیا چیزهای زیادی وجود دارد که مرا ناراحت می کند. اما چیزی که بیش از همه مرا ناراحت می کند، زورگویی به دیگران است. زورگویی به هر شکلی که باشد، یک عمل زشت و غیرانسانی است.

زورگویی می تواند جسمی، کلامی یا عاطفی باشد. زورگویی جسمی شامل اعمالی مانند کتک زدن، هل دادن یا پرت کردن وسایل به سمت دیگران است. زورگویی کلامی شامل اعمالی مانند توهین، تمسخر یا تهدید کردن دیگران است. زورگویی عاطفی شامل اعمالی مانند تحقیر، طرد کردن یا شایعه پراکنی در مورد دیگران است.

زورگویی می تواند تأثیرات مخربی بر قربانیان داشته باشد. قربانیان زورگویی ممکن است دچار مشکلات روحی و روانی مانند افسردگی، اضطراب، عزت نفس پایین و حتی افکار خودکشی شوند. زورگویی همچنین می تواند باعث مشکلات جسمی مانند سردرد، درد معده و مشکلات خواب شود.

زورگویی می تواند در هر سنی و در هر مکانی اتفاق بیفتد. زورگویی در مدارس، محل کار، خانه و حتی در فضای مجازی می تواند رخ دهد.

من معتقدم که زورگویی یک مشکل جدی است که باید به آن توجه شود. ما باید به قربانیان زورگویی کمک کنیم تا با این مشکل کنار بیایند و از زورگویان نیز باید جلوگیری کنیم.

 چند کار وجود دارد که می توانیم برای مقابله با زورگویی انجام دهیم:

به قربانیان زورگویی کمک کنیم تا با این مشکل کنار بیایند.

به والدین و معلمان آموزش دهیم که چگونه از فرزندان و دانش آموزان خود در برابر زورگویی محافظت کنند.

قوانینی را برای مقابله با زورگویی وضع کنیم.

ما باید همه با هم تلاش کنیم تا یک جامعه ای بدون زورگویی بسازیم.

در ادامه ببینید :

3 انشا در مورد چه چیزی مرا خوشحال میکند

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...