متن دعوت برای مراسم زیارت عاشورا

متن دعوت برای مراسم زیارت عاشورا : در مطلب پایین چند نمونه متن مختف ، ادبی و محترمانه برای دعوت به مراسم زیارت عاشورا ، و مراسم عزاداری امام حسین ع گردآوری شده است.

دعوتنامه مراسم زیارت عاشورا

با عرض سلام و احترام

به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش، مراسم قرائت زیارت عاشورا در روز [روز] مورخ [تاریخ] از ساعت [ساعت] به مدت [مدت] دقیقه در محل [محل] برگزار می‌ گردد.

لذا از شما سروران گرامی دعوت به عمل می‌آید تا با حضور پرشور خود در این مراسم معنوی، به ساحت مقدس حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و شهیدان کربلا ادای احترام فرمایید.

التماس دعا

[نام و نشانی برگزارکننده]

[شماره تماس]

متن دعوتنامه را می‌ توان به صورت ساده یا رسمی نوشت. همچنین می‌ توان در متن دعوتنامه ، اطلاعات بیشتری مانند سخنران ، مداح ، یا برنامه‌ های جانبی مراسم را نیز ذکر کرد.

در اینجا چند نمونه متن دعوتنامه برای مراسم زیارت عاشورا آورده شده است:

متن دعوتنامه ساده:

با سلام و احترام

به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، مراسم قرائت زیارت عاشورا در روز [روز] مورخ [تاریخ] از ساعت [ساعت] در محل [محل] برگزار می‌گردد.

از شما سروران گرامی دعوت به عمل می‌آید تا با حضور پرشور خود در این مراسم معنوی، به ساحت مقدس حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و شهیدان کربلا ادای احترام فرمایید.

التماس دعا

[نام و نشانی برگزارکننده]

متن دعوتنامه رسمی:

با احترام

به اطلاع می‌رساند به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش، مراسم قرائت زیارت عاشورا در روز [روز] مورخ [تاریخ] از ساعت [ساعت] به مدت [مدت] دقیقه در محل [محل] برگزار می‌گردد.

این مراسم با حضور سخنران محترم جناب آقای [نام سخنران] و مداحی جناب آقای [نام مداح] برگزار خواهد شد.

لذا از شما سروران گرامی دعوت به عمل می‌ آید تا با حضور پرشور خود در این مراسم معنوی، به ساحت مقدس حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و شهیدان کربلا ادای احترام فرمایید.

التماس دعا

[نام و نشانی برگزارکننده]

[شماره تماس]

انتخاب متن دعوتنامه مناسب به عوامل مختلفی مانند نوع مراسم ، مخاطبان مراسم ، و سلیقه برگزار کننده بستگی دارد.


متن دعوت به روضه امام حسین

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا اباعبدالله

ایام محرم، ایام عزاداری و سوگواری سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش فرا رسیده است.

اینجانبان، جمعی از عزاداران حسینی، بر آن شدیم تا در این ایام، مجلسی به یاد شهدای کربلا برگزار کنیم.

از شما سروران گرامی دعوت می‌کنیم تا در این مراسم معنوی شرکت فرمایید و با حضور خود، یاد و خاطره شهدای کربلا را زنده نگه دارید.

در این مراسم، سخنرانی‌ هایی در مورد واقعه کربلا و معارف اهل‌بیت عصمت و طهارت ایراد خواهد شد و همچنین، برنامه‌های متنوعی از جمله مداحی، روضه‌خوانی، سینه‌زنی و زنجیرزنی برگزار خواهد شد.

زمان برگزاری: شب‌های محرم از ساعت 20 الی 23

مکان برگزاری: حسینیه حضرت اباعبدالله الحسین(ع) واقع در خیابان انقلاب، کوچه شهید بهشتی

سخنران: حجت الاسلام و المسلمین [نام سخنران]

مداح: [نام مداح]

امید است با حضور شما عزیزان، این مجلس به یادماندنی و پرفیض گردد.

التماس دعا

[نام برگزارکننده]

[شماره تلفن]

در این متن، سعی شده است از جملات و عباراتی استفاده شود که تکراری نباشد و مخاطب را جذب کند. همچنین، اطلاعات تکمیلی بیشتری در مورد مراسم ذکر شده است تا مخاطب بتواند تصمیم بهتری برای شرکت در آن بگیرد.

در ادامه، چند نکته برای نوشتن متن دعوت به روضه امام حسین آورده شده است:

از جملات و عباراتی استفاده کنید که مخاطب را جذب کند. برای مثال، می‌ توانید از جملات احساسی و تأثیرگذار استفاده کنید یا از زبان ساده و روان بنویسید.

اطلاعات تکمیلی بیشتری در مورد مراسم ذکر کنید. این اطلاعات می‌تواند شامل زمان، مکان، سخنران، مداح و سایر برنامه‌های مراسم باشد.

در پایان، از مخاطب برای حضور در مراسم دعوت کنید. این دعوت باید صریح و مستقیم باشد.

با رعایت این نکات، می‌توانید متن دعوت به روضه امام حسینی بنویسید که مخاطب را جذب کند و او را ترغیب به شرکت در مراسم کند.


متن دعوت به مراسم عزاداری امام حسین

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام بر حسین(ع)

سلام بر یاران حسین(ع)

محرم، ماه حزن و اندوه آل‌ الله ، فرا رسیده است.

در این ایام، باید با حضور در مجالس عزاداری ، یاد و خاطره شهدای کربلا را زنده نگه داریم و از مکتب عاشورا درس شجاعت و ایثار بیاموزیم.

به همین مناسبت، هیئت عزاداری حضرت سیدالشهداء(ع) در [محل برگزاری مراسم]، مراسم عزاداری و سوگواری شهادت امام حسین(ع) و یاران باوفایش را برگزار می‌ نماید.

برنامه مراسم به شرح زیر است:

زمان: [زمان برگزاری مراسم]

مکان: [محل برگزاری مراسم]

سخنران: [نام سخنران]

مداح: [نام مداح]

از تمامی محبان و ارادتمندان امام حسین(ع) دعوت می‌ شود تا در این مراسم معنوی حضور بهم رسانند و با عزاداری و مرثیه‌ سرایی ، یاد و خاطره شهدای کربلا را گرامی بدارند.

التماس دعا

[نام هیئت عزاداری]

[سال برگزاری مراسم]

این متن دعوت به مراسم عزاداری امام حسین ، با استفاده از زبانی ادبی و با کیفیت، به مخاطبان احساسی و تأثیرگذار منتقل می‌کند. در این متن، به اهمیت ایام محرم و لزوم حضور در مجالس عزاداری اشاره شده است. همچنین، برنامه مراسم و اطلاعات مربوط به سخنران و مداح نیز ذکر شده است.


دعوت به شرکت در مراسم قرائت پرفیض زیارت عاشورا

به نام خداوند بخشنده مهربان

محضر ارجمند مؤمنین و مؤمنات گرامی

با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد

به اطلاع می‌رساند، مراسم قرائت پرفیض زیارت عاشورا به مناسبت ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا(ع) و یاران باوفای ایشان، در روز [تاریخ]، ساعت [ساعت]، در [مکان] برگزار می‌گردد.

در این مراسم معنوی، ضمن قرائت زیارت عاشورا توسط یکی از قاریان برجسته، به بیان معارف و آموزه‌های این زیارت شریف نیز پرداخته خواهد شد.

از عموم مؤمنین و مؤمنات گرامی دعوت می‌شود تا با حضور پرشور خود، در این مراسم معنوی شرکت نموده و ارادت و دلدادگی خود را به ساحت مقدس حضرت سیدالشهدا(ع) و خاندان عصمت و طهارت(ع) ابراز نمایند.

مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در بیانی فرمودند: «زیارت عاشورا، یک دعای جامع و کامل است که همه ابعاد وجودی انسان را شامل می‌شود. این دعا، یک درس تربیتی، یک درس جهادی، یک درس صبر و مقاومت و یک درس محبت و عشق است.»

امید است با توسل به این دعای پرفیض، بتوانیم از فیوضات و برکات آن بهره‌مند شده و به مقامات بلند معنوی دست یابیم.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

[نام و امضای برگزار کننده]

[تاریخ]

[لینک جهت ثبت نام (در صورت وجود)]

پیامک دعوت

سلام بر مؤمنین و مؤمنات گرامی

به مناسبت ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا(ع) و یاران باوفای ایشان، مراسم قرائت پرفیض زیارت عاشورا در روز [تاریخ]، ساعت [ساعت]، در [مکان] برگزار می‌گردد.

از عموم مؤمنین و مؤمنات گرامی دعوت می‌شود تا با حضور پرشور خود، در این مراسم معنوی شرکت نموده و ارادت و دلدادگی خود را به ساحت مقدس حضرت سیدالشهدا(ع) و خاندان عصمت و طهارت(ع) ابراز نمایند.

جهت ثبت نام می‌توانید به [لینک] مراجعه نمایید.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

[نام و امضای برگزار کننده]

[تاریخ]

توضیحاتی در خصوص متن دعوتنامه

در ابتدای متن، با ذکر سلام و صلوات بر محمد و آل محمد، مخاطبین مورد احترام قرار می‌گیرند.

سپس، موضوع متن یعنی دعوت به شرکت در مراسم قرائت زیارت عاشورا، بیان می‌شود.

در ادامه، تاریخ، ساعت و مکان برگزاری مراسم ذکر می‌شود.

در بخش بعدی، به یکی از بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص اهمیت زیارت عاشورا اشاره می‌شود.

در پایان، از عموم مؤمنین و مؤمنات گرامی دعوت می‌شود تا با حضور پرشور خود، در این مراسم معنوی شرکت نموده و ارادت و دلدادگی خود را به ساحت مقدس حضرت سیدالشهدا(ع) و خاندان عصمت و طهارت(ع) ابراز نمایند.

در صورت وجود لینک جهت ثبت نام ، در انتهای متن ذکر می‌ شود.

پیامک دعوت، خلاصه‌ای از متن دعوتنامه است که در آن، تاریخ، ساعت و مکان برگزاری مراسم ذکر می‌ شود. همچنین ، از مخاطبین دعوت می‌ شود تا در صورت تمایل، برای ثبت نام به لینک مشخص شده مراجعه نمایند.

امیدوارم این متن مورد پسند شما قرار گرفته باشد.

در ادامه ببینید :

متن دعوت برای روضه های خانگی و زنانه

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...