نمونه نامه اداری عدم نیاز به نیرو

نمونه نامه اداری عدم نیاز به نیرو : در این بخش از توپ تاپ ، چند نمونه نامه اداری عدم نیاز به نیرو ( کارمند و یا کارگر) ، با زبانی مودبانی ، رسمی و محترمانه ، گردآوری شده است ، در ادامه همراه باشید.

نامه اداری عدم نیاز به نیرو

[نام شرکت] [آدرس شرکت] [شماره تلفن شرکت] [آدرس ایمیل شرکت]

[تاریخ]

[نام و نام خانوادگی کارمند] [محل کار کارمند]

موضوع: نامه عدم نیاز

با سلام

احتراماً،

با توجه به تغییر در شرایط بازار و نیاز به بازنگری در ساختار سازمانی ، ضمن نهایت تشکر و قدردانی از زحمات بی شائبه شما در انجام امورات و وظایف محوله ، با توجه به کاهش نیاز به نیروی انسانی در حوزه فعالیت شما ؛ بدینوسیله پایان همکاری شما با این شرکت را در تاریخ [تاریخ] اعلام میدارم.

شایسته است جهت انجام تسویه حساب کامل حداکثر تا تاریخ فوق الذکر، خود را به اداره کارگزینی(اداری) معرفی نمایید.

امید است که در آینده شرایطی برای همکاری دوباره با شما برای شرکت فراهم شود.

با تشکر

[نام و نام خانوادگی مدیر] [عنوان] [نام شرکت]

نکات مهم در نوشتن نامه عدم نیاز به نیرو:

نامه باید به صورت رسمی و با رعایت اصول نامه‌نگاری اداری نوشته شود.

در نامه باید دلیل عدم نیاز به نیرو به طور دقیق و شفاف توضیح داده شود.

در نامه باید به کارمند تشکر و قدردانی شود.

در نامه باید به کارمند اطلاع داده شود که باید حداکثر تا چه تاریخی برای انجام تسویه حساب به اداره کارگزینی مراجعه کند.

در نامه باید به کارمند اطمینان داده شود که در آینده نیز امکان همکاری دوباره با شرکت وجود دارد.

امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

نمونه نامه عدم نیاز کارگران برای اداره کار

به نام خدا

اداره محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی

شهرستان/استان

با سلام

احتراماً،

بدینوسیله به استحضار می‌ رساند ، شرکت/مؤسسه/کارخانه/سازمان/موسسه تحت نظر اینجانب ، به شماره ثبت/شناسه ملی [شماره ثبت/شناسه ملی] ، با توجه به [دلایل عدم نیاز] ، از [نام کارگر/کارکنان] ، به شماره شناسنامه/کد ملی [شماره شناسنامه/کد ملی] ، به عنوان [عنوان شغلی] ، از تاریخ [تاریخ]، اعلام عدم نیاز می‌ نماید.

ضمناً ، کلیه حقوق و مزایای قانونی کارگر/کارکنان تا تاریخ [تاریخ]، به ایشان پرداخت شده است.

این گواهی جهت ارائه به اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی (جهت استفاده از بیمه بیکاری) صادر شده است و فاقد هر گونه ارزش قانونی دیگری می‌ باشد.

ارادتمند

[نام و نام خانوادگی کارفرما]

[عنوان شغلی]

[تاریخ]

نکات مهم در نوشتن نامه عدم نیاز کارگران برای اداره کار

نامه عدم نیاز باید به صورت رسمی و با رعایت اصول نامه‌نگاری اداری نوشته شود.

در نامه باید مشخصات کامل کارگر/کارکنان، از جمله نام، نام خانوادگی، شماره شناسنامه/کد ملی، عنوان شغلی و تاریخ استخدام ذکر شود.

دلایل عدم نیاز به کارگر/کارکنان باید به صورت صریح و روشن در نامه قید شود.

در نامه باید قید شود که کلیه حقوق و مزایای قانونی کارگر/کارکنان تا تاریخ عدم نیاز به ایشان پرداخت شده است.

در انتهای نامه باید ذکر شود که این گواهی جهت ارائه به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی (جهت استفاده از بیمه بیکاری) صادر شده است.

دلایل عدم نیاز به کارگر/کارکنان

دلایل عدم نیاز به کارگر/کارکنان می‌تواند شامل موارد زیر باشد:

اتمام مدت قرارداد

تعدیل نیرو

ورشکستگی شرکت/مؤسسه/کارخانه/سازمان/موسسه

تغییر نوع فعالیت شرکت/مؤسسه/کارخانه/سازمان/موسسه

عدم صلاحیت کارگر/کارکنان برای انجام کار

ارتکاب جرم یا تخلفی توسط کارگر/کارکنان

توصیه‌ ها

بهتر است قبل از اخراج یا تعدیل نیرو، با کارگر/کارکنان صحبت شود و دلایل عدم نیاز به آنها توضیح داده شود.

در صورت اخراج یا تعدیل نیرو، کلیه حقوق و مزایای قانونی کارگر/کارکنان باید به آنها پرداخت شود.

در صورت اعتراض کارگر/کارکنان به اخراج یا تعدیل نیرو، کارفرما باید دلایل خود را به صورت مستند به آنها ارائه دهد.

نمونه نامه اداری برای اعلام عدم نیاز به نیرو

نمونه نامه اداری برای اعلام عدم نیاز به نیرو می‌تواند به شکل زیر باشد:

[نام و نام خانوادگی شما]

[سمت یا عنوان شغلی]

[آدرس سازمان یا موسسه]

[شماره تماس]

[ایمیل]

[تاریخ]

به: [نام مسئول یا بخش منابع انسانی]

[سمت یا بخش در سازمان]

[آدرس سازمان یا موسسه]

موضوع :
اعلام عدم نیاز به نیروی اضافی

با سلام و احترام ،

احتراماً، بدین وسیله بنده [نام شما] ، [سمت شما] در [نام بخش یا واحد] ، در خصوص فرایند جذب و استخدام نیروی کار جدید برای [بخش یا پروژه مربوطه] اعلام می‌دارم که پس از بررسی‌ ها و ارزیابی‌ های دقیق ، به نتیجه رسیده‌ ایم که در حال حاضر نیازی به جذب نیروی اضافی نمی‌ باشد.

[در این قسمت ، دلایلی را که منجر به این تصمیم شده‌ اند ، بیان کنید ، مانند بهبود بهره‌ وری ، تغییرات در برنامه‌ ریزی پروژه‌ ها ، محدودیت‌ های بودجه‌ ای و غیره.]


بنابراین ، خواهشمند است اقدامات مربوط به جذب و استخدام برای این بخش متوقف شود و هرگونه آگهی یا فرایند جاری در این رابطه لغو گردد.

از توجه و همکاری شما در این زمینه سپاسگزارم و در صورت وجود هرگونه سوال یا نیاز به اطلاعات بیشتر ، آماده پاسخگویی هستم.

با احترام،

[امضای شما]

[نام و نام خانوادگی شما]

این نمونه نامه به منظور اعلام عدم نیاز به نیروی کار اضافی در یک بخش یا پروژه خاص در سازمان است و باید با توجه به دلایل موجه و منطقی نوشته شود تا مسئولین مربوطه بتوانند اقدامات لازم را انجام دهند.

مطالب پیشنهادی :

نمونه نامه اداری عدم همکاری

نمونه نامه عذرخواهی اداری

متن نامه اداری عودت وجه

متن نامه اداری علت غیبت

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...