درباره نحوه کار کردن جاروبرقی و تاثیر هوا در آن تحقیق کنید

جاروبرقی یکی از دستگاه‌ های جالب و مفید در خانه‌ های ما است که به ما کمک می‌ کند تا خانه‌ مان را تمیز و پاکیزه نگه داریم. اما تا به حال فکر کرده‌ اید که جاروبرقی چطور کار می‌ کند؟ بیایید با هم نگاهی به نحوه کار جاروبرقی بیندازیم و ببینیم که چگونه هوا در آن نقش دارد.

ابتدا ، وقتی جاروبرقی را روشن می‌ کنیم ، موتور داخل آن شروع به کار می‌ کند. موتور ، یک فن را به حرکت درمی‌ آورد. فن هوا را به داخل جاروبرقی می‌ کشد. این کشیدن هوا ، مانند وقتی است که ما با نی نوشیدنی می‌ خوریم و نوشیدنی از لیوان بالا می‌ آید.
همان‌ طور که هوا وارد جاروبرقی می‌ شود ، گرد و غبار و کثیفی‌ های روی زمین هم همراه با هوا به داخل جاروبرقی کشیده می‌ شوند. این کثیفی‌ ها از یک لوله به داخل کیسه یا مخزن جاروبرقی می‌ روند. در داخل جاروبرقی ، یک فیلتر وجود دارد که هوای پاک را از گرد و غبار جدا می‌ کند. هوای پاک از فیلتر عبور کرده و از جاروبرقی خارج می‌ شود ، در حالی که گرد و غبار در داخل کیسه یا مخزن جاروبرقی باقی می‌ ماند.
پس در واقع ، جاروبرقی با استفاده از هوا کار می‌ کند. موتور باعث می‌ شود که فن هوا را به داخل بکشد و این کشش هوا ، گرد و غبار را به داخل جاروبرقی می‌ کشاند. سپس، فیلتر هوا را تمیز کرده و گرد و غبار را در داخل جاروبرقی نگه می‌ دارد.
این نحوه کار کردن جاروبرقی است که به ما کمک می‌ کند تا خانه‌ مان را تمیز و عاری از گرد و غبار نگه داریم. این یکی از شگفتی‌ های علم و فناوری است که چگونه می‌ توانیم با استفاده از هوا، خانه‌مان را تمیز کنیم !

انشا در مورد هوای پاک + انشا در مورد هوای پاک و تازه

نقاشی هوای پاک و آلوده کلاس دوم اسان کودکانه

وقتی هوا آلوده است برای حفظ سلامتی خود چه کنیم علوم دوم

انشا در مورد آلودگی هوا با مقدمه بدنه و نتیجه گیری

1 نظر

  1. آسسامرمذرآسسامرمذرsays:

    حیمذنرزمتربنار تیمرلذرز