انشا درباره من یک دانش اموز هستم که

انشا درباره من یک دانش اموز هستم که

من یک دانش اموز هستم که ، علاقه ام به جهان دانش و یادگیری بسیار زیاد است. من یک دانش اموز هستم که همیشه دوست داشته‌ ام تا در مسیر آموزشی خود پیشرفت کنم و دانش خود را گسترش دهم . هر روز ، با پرش به دنیایی از معرفت و دانش ، فرصتی جدید برای رشد و موفقیت فراهم می‌ کنم.

من یک دانش اموز هستم که در مدرسه ،  به صحبت های معلمان مهربان و دلسوزی که دارم به خوبی و به دقت گوش میکنم ، . آنها برای من همیشه حامی و پشتیبان هستند و همچنین من را به مسیر درست هدایت می‌ کنند. 

من یک دانش اموز هستم که هدفم از تحصیل و یادگیری ، موفقیت در آینده و پیشرفت در زمینه دانش است. می‌ خواهم تا توانایی‌ ها و دانش خود را به حداکثر برسانم تا در آینده به جامعه و دنیای اطرافم به عنوان یک فرد مفید و موثر کمک کنم.

 من یک دانش اموز هستم که هر روز با شور و اشتیاق به مدرسه می‌ آیم و درس‌ های جدیدی را یاد می‌ گیرم . یادگیری نه تنها برای من مسئولیت است ، بلکه یک سفر هیجان‌ انگیز به سوی علم و دانش است.

من یک دانش آموز هستم که ، همیشه به نصیحت های پدر و مادرم گوش میکنم ، آن ها می گویند برای اینکه بتوانم در آینده فرد موفقی شوم ، باید به درس و تحصیل اهمیت زیادی بدهم و در این راه تلاش کنم.

من یک دانش آموز هستم که باید ، در زندگی ام ، و مخصوصا در زمینه تحصیلم برای خودم برنامه ریزی و هدف داشته باشم ، و تلاش میکنم در این مورد مهم جدی باشم و همیشه در کارهایم منظم و دقیق باشم.

من یک دانش آموز هستم که همیشه یاد گرفته ام باید از خداوند مهربان بابت نعمت های بسیار زیاد تشکر کنم و از او بخواهم به من در زمینه علم و دانش کمک کند تا در آینده موفق شوم.

من می‌ دانم که با ادامه تلاش‌ هایم و انگیزه‌ ام برای یادگیری ، می‌ توانم در آینده به اهدافم نزدیک‌ تر شوم و به دنیا به نحوی مثبت و سازنده کمک کنم.

به عنوان یک دانش‌ آموز ، همیشه با کمک معلمان زحمتکش و مهربان و افرادی که به من علم و دانش یاد می‌ دهند ، به تلاش برای موفقیت خودم ادامه می‌ دهم . یادگیری و دانش یک سفر دلچسب و جذاب است که هر روز من را به عالم جدیدی از امکانات و دانش های مختلف و مفید راهنمایی می‌ کند.

این بود انشای زیبایم در مورد ( من یک دانش آموز هستم که...) 

انشا درباره من یک دانش اموز هستم که

من یک دانش‌ آموز هستم که روز های زیبا و پر از تجربه و دانش را در دبستان می‌ گذراند. هر روز با شور و شوق  و علاقه به مدرسه می‌ روم و در کلاس‌ ها به یادگیری و دست یابی به آرزو هایم می‌ پردازم.

صبح‌ ها بیدار می شوم و با انگیزه و امید ، برای شروع یادگیری های جدید به دبستانی پر از دوستان و معلمان می‌ روم . 

در دبستان من ، هر کلاس یک جهان کوچک است . در جهان ریاضی ، معادلات و اعداد شگفت انگیز برایمان شیرین و جذاب هستند. 

در جهان فارسی ، با شاعران و نویسندگان بزرگ آشنا می شویم و از طریق قصه‌ ها و داستان‌ ها ، مطالب خیلی زیاد و آموزنده ای را یاد می گیریم .

در جهان علوم ، از عجایب و رازهای جهان طبیعت آگاه می‌ شویم . و در جهان دینی و قران ، در مورد نعمت های خداوند فکر میکنیم.

اما دبستان من فقط محل یاد گیری علم و دانش نیست . اینجا جایی است که دوستان جدید پیدا کردم و همراه با آنان موفقیت های زیادی را تجربه کرده ام 

. در هر مسابقه و رقابتی همبستگی و کار تیمی را تجربه می‌ کنیم و با افتخار برتری‌ هایمان را جشن می‌ گیریم . 

دوستانی که در کنارمان هستند ، همیشه به من اعتماد دارند و تشویقم می کنند تا به بزرگترین آرزوهایم برسم.

من دانش آموزی هستم که معتقد هستم باید به معلم های خودم همیشه احترام بگذارم و قدردان زحمات آن ها باشم.

در دبستان من ، هیچ چیز غیر ممکن نیست . همیشه با انگیزه و پشتکار ، به دنبال رشد و پیشرفت هستیم. 

برخورداری از فضایی مثبت و پرانرژی ، مرا به یادگیری و تلاش بیشتر تشویق می کند . هر روز ، با دانش جدید ، قوت قلب و انرژی پیدا میکنم  و امیدوار هستم که یک روز به خواسته‌ هایم برسم.

دبستان من ، جایی برای شادی و خنده هست . هر روز با دوستانم در حیاط دبستان ، به بازی و خنده مشغولیم .

با هم روزهایی پر از شوق و شادی را تجربه می کنیم و یکدیگر را در سختی‌ ها و خوشی‌ ها همیشه حمایت می‌ کنیم.

من دانش آموزی هستم که در محیط مدرسه به بقیه دوستانم احترام می گذارم و دوستان زیادی در مدرسه دارم.

من دانش آموزی هستم که همیشه با آرزویی بزرگ و پرشور ، به دنبال رشد و موفقیت هستم .  من یک دانش اموز هستم که با تمام دوستانم از شیرینی و تلخی زندگی لذت می بریم  و همیشه به یکدیگر اعتماد داریم و به همدیگر برای رسیدن به اهدافمان کمک میکنیم.

مطالب پیشنهادی :

انشا در مورد اگر من معلم بودم

بهترین انشا در مورد در آینده میخواهید چه کاره شوید

انشا در مورد دانش آموز بهترین انشا درباره دانش آموز

انشا در مورد دانش اموز خوب چه ویژگی دارد کودکانه و زیبا

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...