متن ادبی و زیبای دعوت به مراسم سالگرد مادر

 انسان‌های خوب آنانی هستند  که در اندیشه دیگران تصوییر زیبا از خود به جای می گذارند و برای همیشه  یاد و خاطرشان در دل ها باقی خواهد ماند.  به زودی سالگرد عروج ملکوتی و غروب غم انگیز خورشید زندگیمان، مادر مهربانمان فرا می رسد. لذا  با همه دلتنگی‌ها و حسرت‌هایی که از فراق ابشلن در دلمان جاریست قصد داربم مجلس یادبودی برای ایشان تر تیب دهیم لذا از شما ....... بسیار گران قدر دعوت می کنیم در این روز در کنار ما باشید.  

" " " " "

در سالگرد درگذشت مادر عزیز و  گرامیمان سجده شکر به درگاه پروردگار فرود می‌آوریم که انسان های  مهربانی مانند شما در کنارمان بودنند و در تحمل این غم جان گداز ما را یاری کردنند. در سالگرد آن مرحومه قصد داریم محفلی با حضور دوستان و آشنایان برگذار نماییم لذا از شما نیز دعوت می کنیم همانند همیشه در کنارمان باشید و با حضورتان سبب تسلی خاطرمان شوید.

" " " " "

مادرم آن سنگ صبور و آن کوه استوار ایثار از کنارم رفت و ما امروز در سالگرد فراقش به یوک نشسته ایم. منتظر حصور و همراهیتان در این روز هستیم.

" " " " "

  دلتنگی‌های نبود مادر را با هیچ چیز نمی توان تسکین داد. حال در سالگرد ملکوتی شدنش می خواهیم با جمع شدن بر سر مزارش و نثار فاتحه موجبات خرسندی و شادی روحش را فراهم کنید. حتما حضورتان سبب دلگرمی ما خواهد شد.

" " " " "  

یک سال از وفات مادرمان گذشت. او که حضورش سبب استواری ستون های خانه مان بود و نفس هایش امید نا امیدی هایمان. در این یکسال سخت ترین روزهای عمرمان را تجربه کردیم و بارها و بارها در فراقش خون گریه کردیم و امروز که یک سال از نداشتنش می گذرد در کنار هم جمع خواهیم شد و یاد و خاطر ش را گرامی می داریم. به حضورتان و بودنتان در کنارمان امیدوار و دلخوشیم.

" " " " "

هیچ کس چون مادر سرود زیبای زندگی را نمی تواند بسراید و هیچ کس چون او نمی تواند قله‌های رفیع عشق را بی هیچ ادعایی فتح کند. ما در این روز گرد هم جمع می شویم تا در نبود این عزیز به ماتم بنشینیم و با ذکر صلوات موجبات شادی روحش را فراهم کنیم.

" " " " "

سال ها از پی هم می آیند و می گذرند و ما محکومیم به سوختن و ساختن. اما آن چه مهم است یاد مادر است که هیچ وقت از خاطرمان نخواهد رفت. در سالگرد فوتش مجلس یاد بودی به پا خواهد شد و از شما ....... عزیز دعوت می کنیم که در این محفل حضور به هم رسانید و ما را با آمدن تان سر افراز نمایید.

" " " " "

 دیگر صدای مادر در فضای خانه نمی پیچد و ار روز ناباورانه جای خالیش را نظاره خواهیم کرد و به  آستانه در چشم دوخته ایم اما افسوس  که سفر او سفری بی بازگشت بود و امیدی به دیدارش نیست. در سالگرد آسمانی شدنش قصد داریم برای شادی روحش و انبساط خاطر بازماندگان مراسمی برگذار نماییم. این مراسم بدونه حضور دوستان و عزیزان و آشنایان بی رونق خواهد بود به همین جهت از شما دعوت می کنیم که در این مراسم حضور به هم رسانید.

" " " " "

اگر همه درختان عالم را قلم کنیم و همه دریاها و اقیانوس هارا جوهر باز هم نمی توانیم دره ای از غم و دلتنگی مان را برای از دست دادن مادرمان بیان کنیم. در سالگرد وفات مادرمان مجلس یاد بودی ترتیب خواهیم داد و در آن به ذکر مصیبت و قرائت فاتحه برای شادی روح آن عزیز خواهیم پرداخت. از شما ........  می خواهیم که در این روز همراهمان باشید.

" " " " "

یک سال از وداع تلخ مادرمان گذشت. سالی که با تحمل رنجی که ما کشیدیم به قرنی گذشت و دل بی قرار مان به امید بازگشتت بیشتر از پیش نا امید و افسرده گشت.

در سالگرد فوت مادرمان و برای شادی روح آن مرحومه و تجدید خاطرات ایشان محفلی به پا خواهد شد. لذا از شما دعوت می کنیم در این محفل نورانی حضور پیدا کنید و قدم بر چشمان ما بگذارید.

" " " " "

مادرم اندوه رفتن تو بسیار گران و درد فراقت جان گداز است. مادرم ما تنها با خاطره خوبی ها و محبت ها و مهربانی هایت  آن را تحمل می‌کنیم.

در سالگرد فوت این عزیز محفل یاد بودی  برپا خواهد شد باشد تا شاید ما نیز بتوانیم  ذره ای از آن همه محبت و عشق را جبران کنیم. در این روز حضور شما موجب آرامش روح آن مرحومه و شادی ما خواهد شد.

" " " " "

مادرم اکنون نگاهم از روی عکست  گذشت و به روی  سنگ  مزارت  رسید. تاریخ دقیقا سالگرد فراقت را نشان می دهد.  آه یک سال تمام شد و افسوس  که هیچ کس جای خالی تو را در دل ما پر نخواهد کرد.  تو به همراه قاصدکان سبک بال رفتی و دیگر امیدی به بازگشتت نیست.

در سالگرد عزیز ترین مادر دنیا از شما دوست و همراه همیشگی خانواده مان دعوت می کنیم که در مراسم یاد بود ایشان حضور به هم رسانید. پیشاپیش از حضورتان ممنون و سپاسگذاریم.

" " " " "

مادرم در این یک سال روزها و شب ها را چگونه غریبانه طی کردیم و فریاد ها را در سینه حبس کردیم  و دم نزدیم. مادرم  چه دشوار است در دل گریستن اما دم نزدن.

مادرمان را، بزرگ ترین تکیه گاه زندگی مان را از دست داده ایم و امروز با فرار رسیدن سالگرد وفاتش بر آنیم تا محفل یاد بودی برای ایشان بر گذار کنیم. ....... عزیز حضورتان سبب دلگرمی ما خواهد بود.

" " " " "

مادرم ان هایی که می گویند خاک سر است اشتباه می کنند چون ما هر روز و هر سال که از دوریت می گذرد بیشتر دلتنگت هستیم و بیشتر جای خالیت را احساس می کنیم و به هر جا می‌نگریم، خاطره‌ای از تو در خیالمان  شکل می‌گیرد.

به زودی سالگرد اسمانی شدن مادر عزیزمان فرا  می رسد و ما به رسم هر سال مجلس یاد بودی برای ایشان بر پا خواهیم کرد و از شما به عنوان عزیز مادر و نزدیک ترین دوستش دعوت می کنیم که در این روز در کنار مزار مادر حضور یابید تا شاید موجبات آرامش و شادی ایشان را فراهم کنید.

" " " " "

یک سال از وداع ناباورانه مادر مهربان و دلسوزمان  گذشت. سالی که سخت ترین روزها و طولانی تربن شب ها را در آن تجربه کردیم. حال برآنیم برای گرامی داشت یاد و خاطر این عزیز محفلی به پا کنیم و گرد هم جمع شویم تا یاد و خاطرش را زنده کنبم. در این روز همراهی شما باعث کم شدن  غم و اندوه ما خواهد شد و تحمل این درد را برایمان آسان تر خواهد کرد. به امید همراهی و حضورتان.

" " " " "

مادرم در سال روز پروازت از درگاه پروردگار دو عالم برایت علو درجات و غفران بی کران الهی را خواستارم.

......... عزیز با نزدیک شدن به سالگرد فوت مادر مهربان مان قصد داریم بر سر مزارش  دور هم جمع شویم و یاد و خاطرش را زنده نگه داریم. با حضورتان قدم بر چشم ما نهاده و سبب شادی روح آن سفر کرده شوید.

" " " " "

مارم فراقت دردی است که با هیچ چیز تسکین نخواهد یافت و تا ابد فراموشمان نخواهد شد اما  این حادثه و اتفاق تلخ را امتحانی از طرف خداوند می دانیم که به وسیله آن ما را امتحان کرده است و ما برای سربلندی و پیروزی در این امتحان راهی جز صبر و شکیبایی نداریم.

سالگرد مادرمان را در حالی برگزار خواهیم کرد که چشم امید به حضور همه دوستان و آشنایان از جمله شما بزرگوار داریم. با آمدن تان مرهمی بر زخم مان باشید.

" " " " "

مادر مهربانم چه آرام و بی صدا ما را تنها گذاشتی وبه معبود خویش پیوستی و  ما چه بی قرار و ناباورانه  کبوتر دل مان  را به هوای آغوش گرمت پرواز دادیم. مارم تا ابد دلتنگ لحطه ها و روزهای با تو بودن خواهیم بود.

در سال روز پرواز ملکوتی مادر دلسوزمان به سوک خواهیم نشست و مجلس یاد بودی را برای ایشان ترتیب خواهیم داد. لذا از شما....... گران قدر دعوت می کنیم تا در این روز و در کنار ما حضور بیابید.

" " " " "

یک سال دیگر از غروب مادر عزیز و مهربان مان گذشت تقدیر چنان رقم خورد تا او از باغ زندگیمان  جدا شود و برای همیشه به خالق خود بپیوندد. با گذشت هر سال که از رفتنش می گذرد فراقش سخت تر و جان سوزتر خواهد شد.  در سال روز ابدی شدنش مجلسی به پا خواهد شد تا شاید با حضور دوستان و آشنایان کمی آرام بگیریم و رفتنش را باور کنیم.

" " " " "

مادر را با هیچ واژه ای نمی توان معنا کرد ودرد فراق و هجرانش نیز با هیچ مرهم و دوایی نمی توان درمان کرد. در سالگرد مادرمان از شما ...... عزیز و همراه همیشگی دعوت می کنیم تا مراسم یادبود ایشان حضور بیابید و موجبات شادی روح آن سفر کرده را فراهم نمایید.


در ادامه تماشا کنید :

متن دعوت به مراسم تشییع جنازه

متن زیبا در مورد سالگرد فوت مادر

متن دعوت برای روضه های خانگی و زنانه


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...