متن کوتاه در مورد دوست داشتن برادر زاده (2)

داشتن برادر زاده بهترین و زیباترین احساس ها را در وجود انسان به وجود می آورد. برادرزاده همانند فرزند عزیز است و اگر شما هم عمه یا عمو هستید و می خواهید متن زیبایی را برای برادر زاده خود بفرستید حتما مطالب ذیل را مطالعه کنید و یکی از متن ها را انتخاب کنید.

متن کوتاه درباره دوست داشتن برادر زاده (عمه)

هیچ چیز به اندازه فرزند برادر و عمه شدن یک دختر را به وجد نمی آورد. عمه ها دلسوز ترین و مهربان ترین عضو خانواده هستند که برادر زاده های خود را بی اندازه دوست دارند. در متن زیر از زبان عمه های مهربان چندین متن زیبا و کوتاه را در وصف دوست داشتن برادر زاده تحریر کرده ایم که امید است مورد رضایت واقع شوند.

متن کوتاه دوست داشتن برادرزاده

عزیز دل عمه دختر زیبایم هر جای این دنیای پهناور که باشی باز هم تو را در اعماق قلبم حس می کنم . آن قدر دوستت دارم که می خواهم همه وجودم را فدای آن لبخند زیبایت کنم.

****************

گل زیبایم پرنسسم همه جانم را می دهم تا لبخند لحظه ای از روی لب تو محو نشود. جان عمه من با تو مادر بودن را تجربه کردم وآن قدر دوستت دارم که حاضرم همه هستیم را فدایت کنم.

****************

برادر زاده عزیزم چقدر خوب که تو به دنیا آمدی و جمع خانواده ما رو پر از برکت و نعمت کردی. چقدر خوبه که می‌توانیم لبخندهای تو را ببینیم. چقدر خوبه که می‌توانم بگویم همه دنیای همه به اندازه دنیا دوستت دارم.

متن راجب دوست داشتن برادرزاده

برادر زاده یعنی عشق، یعنی شیرین تر از عسل یعنی دوست داشتنی تر از خود برادر. این دوست داشتن به اوج می رسه اگه برادرزاده دختری مهربون و زیبا چون تو باشه.

****************

عمه جان قشنگی نگاه تو به زیبایی شبنم صبحگاهی است. لبخند تو برای من درمان همه درد هایم است. گل زیبایم، یگانه برادر زاده عزیزم دوستت دارم.

****************

عزیز دل عمه ارزو می کنم آنقدر عمر کنم که عروس شدنت را ببینم. بی نهایت دوستت دارم و تا همیشه یگانه برادر زاده خودم باقی خواهی ماند.

****************

دختر زیبای شهر برادر زاده عزیزم من چه خوشبختم که مفتخر به دوست داشتن هستم. ارزویم خوشبختی و سلامت توست. خیلی دوستت دارم جان دلم.

****************

برادرزاده دلبندم تو را را بی اندازه دوست دارم و تو عزیز ترین کسم هستی. در این دنیا آرزویی جزشادی تو ندارم.

****************

گل همیشه بهارم دختر زیبایم، برادرزاده عزیز تر از جانم دوستت دارم و همیشه دعا گویت خواهم بود.

****************

نازگلم تو عزیز ترین کسم در این جهانی، تو را به اندازه تمام جهان دوست دارم.

متن و عکس دوست داشتن برادرزاده

برادر زاده عزیزم وجود تو یادآوری خاطرات زیبای برادرم است. عزیز عمه، برادرزاده ی زیبای من ت برای همیشه در اعماق وجودم و کنج قلبم جا گرفته ای و می خواهم بدانی که بی اندازه دوستت دارم.

****************

عشق زیبای من برادرزاده ی نازنینم از ته قلبم بهترین هارا برایت آرزو می کنم و از خداوند بزرگ می خواهم همیشه به تو آن را ببخشد که بهترین است. می خواهم بدانی که مهر من به تو وصف ناپذیر است و به اندازه بلندای آسمان دوستت دارم.

****************

 عزیز دل عمه می خواهم از صمیم قلب محبتم را باور داشته باشی و بدانی که چقدر دوستت دارم و برایم مهم هستی.

****************

 عزیزم، جان دلم عشق من به تو با هیچ کلمه ای قابل بیان نیست .من در تو کودکی برادرم را می بینم تو برای من تنها یک برادر زاده نیستی. تو پیوند و تنها دلیل من برای زندگی کردن است. امیدورام درک کنی که چقدر وجودت برایم با اهمیت است و چقدر از داشتنت خوشحالم.

****************

جان عمه، دختر زیبایم، عزیزم ، قلبم من با داشتن تو مالامال از شادی است و غرور و افتخاری که از تو در دل من است با هیچ کلمه ای وصف نخواهد شد. کاش یدانی که چقدر دوستت دارم.

متن دوست داشتن برادرزاده

عزیز عمه کاش بدانی که چقدر دوست داشتنت را دوست دارم. کاش بدانی که چقدر چشمانت را صدایت را و در کل تمام وجودت را دوست دارم. از صمیم قلب برایت بهترین ها را آرزو می کنم.

****************

برادر زاده عزیزم زیبا ترین آوای جهان صدای خنده های توست نمی دانی چقدر با خنده های تو ساد و دل خوشم. بخند تا جهانم سرشار از شادی شود.

****************

مثل ستاره تو شب تاریک، مثل پرتوهای خورشید تو یه روز سرد زمستانی و مثل آبی گوارا تو یه روز گرم تابستان خواستنی و دلچسبی. دوستت دارم جان عمه.

****************

برادر زاده دلبندم چقدر خوشحالم که تو را دارم. چقدر خوشبختم که هر روز نظاره گر لبخند های زیبایت هستم و چقدر خوبه که می توانم بگویم دوستت دارم.

****************

زندگیم، همه هستیم، جان شیرینم، می دانی که چقدر دوستت دارم. جان دل عمه تو فرشته ای آسمانی هستی که زمینی شدی و پیام آور خوشبختی کل خانواده شدی. بدان که دویتت دارم و آرزویی جز خوشبختی تو ندارم.

****************

برادر زاده عزیزم من بهترین ها را برایت آرزو می کنم و امید دارم خوشبختی تو را ببینم. عشق من به تو در هیچ واژه و جمله ای نمی گنجد کاش بتوانم هر آن چه که در دل دارم را نثارت کنم.

برادرزاده عزیزم دوستت دارم

عشق من به تو زیباترین حس دنیاست. وجود تو برای من بادآور خاطرات شیرین برادرم است. مگر می شود تو را دوست نداشت. مگر می شود تو را دید و همه وجود را فدایت نکرد. انقدر دوستت دارم که احساس می کنم تکه ای از وجود خودم هستی.

****************

من با تو معنا می شوم جان عمه، می خواهم همه زندگیم را نثارت کنم. کاش آنقدر قدرتمند بودم تا همه خوبی ها و زیبایی های جهان را بک جا تقدیمت می کردم.

****************

عزیز عمه تو لایق بهترین ها هستی دوست دارم تو را در بالاترین پله های ترقی و پیشرفت ببینم. برای خوشبختیت هر کاری می کنم.

****************

گل زیبای عمه تو فرشته ای هستی که با آمدنت دنیای من دگرگون شد و از غم کهنه ای که گرفتارش بودم رها شدم. نمی دانی چقدر از بودنت و از داشتنت خداوند را شاکرم. تا ابد یکانه عزیز من خواهی ماند و همواره محبت و عشقم را نثارت خواهم کرد.

****************

تو زمینی شدی تا من زیبا ترین حس دنیا را تجربه کنم. دوستت دارم عزیز دل عمه.

جمله های دوست داشتن برادرزاده

خداوند گل زیبایی چون تو را به ما بخشید و من به خاطر این هدیه زیبا هر روز او را شکر می گویم.

****************

تو بهترین برادر زاده دنیایی و من چه خوشبختم که به عنوان عمه ات افتخار دوست داشتنت را دارم.

متن کوتاه درباره دوست داشتن برادر زاده ( عمو)

عموها یکی از مهربان ترین و دلسوز ترین افراد خانواده هستند که برادر زاده هایشان را همانند فرزندان خود دوست دارند. عمو با شادی برادر زاده اش شاد می شود و با نگرانی هایش نگران و موفقیت هایش احساس غرور می کند. در متن ذیل چندین جمله زیبا و کوتاه را از زبان عمو ها و در وصف برادرزاده بیان کرده ایم که امیدواریم مورد پسند و استفاده خوانندگان عزیز قرار بگیرند.

****************

عمو جان نمی دانی زمانی که خداوند تو را به برادرم بخشید چقدر خوشحال بودم. نمی دانی چقدر آرزوی دیدن چشم های زیبایت را داشتم. با این که از تو دور بودم اما هر روز تو را در کنار خودم احساس می کردم و تنها به امید دیدن روی زیبایت روزگار را سپریمی کردم. دوستت دارم و بهت افتخار می کنم.

****************

برادرزاده عزیزم مایه افتخار خانواده دوستت دارم و به عنوان عمویت در تمام مراحل زندگی پشتت می ایستم و برای خوشبختیت هر کاری می کنم.

****************

دیدن فد کشیدنت و بزرگ شدنت زیباترین چیزی بود که نصیب من شده است. امیدوارم تا همیشه برایت عمویی دلسوز باقی بمانم. دوستت دارم و به وجودت می بالم.

****************

بهتربن ها را برایت آرزو مندم. عزیز عمو با قدرت به پیش برو و فله های موفقیت را یکی پس از دیگری فتح کن. من به قدرت و توان تو ایمان دارم و بدان که به اندازه دنیا دوستت دارم.

****************

خداوند مرا خیلی دوست داشت زیرا تو را به برادرم بخشید و من هموی تو شدم. به اندازه تک تک یلول های بدنم دوستت دارم و عاشفت هستم.

****************

برادر زاده عزیزم امیدوارم هر بادی که می وزد بوی گل های بهاری را برایت به ارمغان بیاورد. زیرا تو خودت بهترین و زیلا ترین گل عالمی.

****************

عمو جان نمی دانی چقدر دوستت دارم. نمی دانی چقدر خوشحالم که مایه یربلندی برادرم شدی.

****************

برادر زاده عزیزم تو را دوست دارم چون تو میوه و ثمره زندگی برادرم هستی و بدان بیشتر از هر چیزی در این دنیا دوستت دارم.

****************

برادرزاده عزیز روی ابرهای آسمان، روی گل برگ های گل سرخ و روی قطرات شبنم می نویسم که دوستت دارم.

متن کوتاه در مورد دوست داشتن برادر زاده

تو بهترین برادر زاده دنیایی و من چقدر خوشبختم که عموی تو هستم.

****************

عزیز عمو آرزو می کنم که همیشه ساد و خوشحال باشی و برای همیشه دوست و همراه من باقی لمانی.

****************

برادر زاده عزیزم، مرد کوچک خانواده نمی دانی چقدر دوستت دارم و چقدر مشتاق بزرگ شدنت هستم.

****************

عمو جان وجودت تو زیباترین نقاشی خداوند است. آرزو می کنم که همیشه سلامت و سر بلند باشی. دوستدار تو عمو....

****************

عمو جان پسر نازنینم درست است که تو برادر زاده ام هستی اما بدان که به اندازه فرزندان خودم دوستت دارم و همواره تو را تکه ای از وجود خودم می دانم.

****************

برادر زاده عزیزم تو مرا یاد دیوانه بازی های پدرت می اندازی و در چهره معصوم تو چهره پدرت را می بینم. با دیدن چشمان زیبایت شور و جوانی برادرم را می بینم. پس بدان تو را به اندازه پدرت شاید هم بیشتر از او دوست دارم.

****************

عمو جان در هر گوشه این جهان که هستی آرزو ی بهترین ها را برایت می کنم و امیدوارم که سلامت باشی و مثل همیشه مایه افتخار خانواده باشی. دوست دار تو عمو...

متن برای دوست داشتن برادرزاده

مهر من له تو عمو جان همانند مهرم به فرزندانم است. تو را به اندازه آن ها دوست دارم و همیشه و در هر حالتی دعا گویت خواهم بود.

****************

برادر زاده عزیزم اگر چه که فاصله های زیادی وجود دارد و در تمام این سال ها توفیق دیدارت را نداشته ام اما با تمام وجودم دوستت دارم و تو را در کنج قلبم جا داده ام.

****************

عزیز عمو نمی دانی که چقدر دوستت دارم و به وجود نازنینت افتخار می کنم. بهترین ها را برایت آرزو می کنم و خوشبختیت را از خداوند منان آرزو مندم.

****************

برادر زاده عزیزم، دختر نازنینم تو برکت زندگی همه ماهستی. مواظب خودت باش و بدان که همیشه در فکرو قلبم خواهی ماند.

****************

عزیز عمو تو بهترین و عزیز ترین برادر زاده ام هستی و بیشتر از هر چیزی تو این دنیا دوستت دارم. امیدوارم همیشه سالم و سلامت باشی.

****************

بهترینم، عزیز عمو دوست داشتن تو بهترین حسی است که تجربه کرده ام. کاش بتوانم میزان دوست داشتن و محبت خودم را نشانت دهم. کاش بدانی که چقدر برایم با ارزش و مهم هستی. به داشتن برادر زاده ای چون تو به خودم می بالم. دوستت دارم تا همیشه.

****************

بهترینم دختر زیبایم، برادر زاده مهربانم، هر گز خوبی ها و مهربانی هایت را فراموش نمی کنم. هیچ راهی جز دوست داشتنت برای جبران ندارم امیدوارم که عموی لایقی برایت باشم.

****************

جان و جهانم برادر زاده عزیزم برای داشتنت هر روز سجده شکر به جا می آورم. امیدوارم در پناه خداوند سالم و سلامت باشی دوست دارت عمو...

متن دوست داشتن برادرزاده 1401 جدید

روشنایی چشم هایم برادر زاده دلبندم کاش بدانی که عمو چقدر دوستت دارد و چقدر از داشتنت خوشحال است. همه وجودم، همه دار و ندارم را فدای یک تار مویت می کنم عزیز ترینم.

****************

بی بهانه دوستت دارم، بی دلیل دوستت دارم، بی اندازه دوستت دارم. نازنین عمو.

****************

برادر زاده شیرین زبانم نمی دانی چقدر از داشتن برادر زاده ای چون تو خوشحالم و خداوند را شکر می کنم. من با تو حس زیبای پدر بودن را تجربه کردم من با تو بهترین خوشی ها را تجربه کردم. امیدوارم محبت و دوست داشتنم را درک کنی.


در ادامه تماشا کنید :

جملاتی زیبا در مورد عشق عمه به برادرزاده

متن‌های زیبا در مورد دوست داشتن خواهر زاده (2)

مجموعه شعر درباره برادرزاده


1 نظر

  1. مصطفصمصطفصsays:

    جملات وعکسهای ریبای برادرزاده عالی هست

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نظر لطف شماست ، ممنون