جملات زیبای تبریک پیشاپیش عید نوروز سال 1401

سال 1401 داره فرا میرسه، میتونی از همین حالا به سراغ کسایی بری که دوستشون داری و این سال رو پیشاپیش بهشون تبریک میگی. تو میتونی از ته دل براشون اتفاقات خوب بخوای و بهشون حس و انرژی مثبت بدی. این حس خوبی که به اونها میدی مطمئن باش که به خودتم برمیگرده و حس و حالت کلا دگرگون میشه.

متن هایی که در ادامه باهاتون به اشتراک میذاریم، فوق العاده صمیمانه و دوستانه هستند و میتونن تاثیر خیلی خوبی در افراد بذارن. همراه ما باشید تا این متن ها رو براتون قرار بدیم و از خوندنشون لذت ببرید. اگر هم دوست داشتید میتونید این مطلب رو برای دیگران هم بفرستید تا اگه خواستن اونا هم از این متنا استفاده کنند.

متن تبریک پیشاپیش سال 1401

یک سال پر از خوشی، پر از حس خوب، پر از حس نشاط و پر از حس زیبا رو برای شما و تمام خانواده محترم آرزو میکنم. امیدوارم که در سال جدید اتفاقات خوب زندگی شما رو احاطه کرده و تموم اتفاقات منفی از زندگیتون پر بکشن و برن. از خدا میخوام که در سال جدید زیباترین اتفاقاتی که میتونست در زندگی رخ بده، براتون به حقیقت بپیونده و من شما رو در شادی و خوشحالی بسیار ببینم. امیدوارم اونقدر غرق در خوشی بشین که هیچ غمی در سال جدید نتونه روتون تاثیر بذار. پیشاپیش عید نوروز 1401 رو بهتون تبریک میگم.

پیشاپیش عید نوروز 1401 مبارک باد

چه زیباتر از اینکه پیشاپیش سال 1401 رو به شما تبریک بگم. خیلی خوشحالم از اینکه خدا فرصتش رو داد تا هم اکنون در خدمت شما حاضر بشم و بهتون این سال رو پیشاپیش تبریک گفته و براتون آرزوهای زیبا کنم. از خدا میخوام که هیچوقت در زندگی بدی نبینید و در سال جدید زندگیتون پر از لحظات خوب و فوق العاده باشه. میخوام که در سال جدید شما هم یک آدم جدید بشید که از درون کلی اتفاقات خوب و خارق العاده عبور کرده و درونش پر از حس امید و حس شادی شده. سال 1401 پیشاپیش مبارک.

***************************

دیدی چه زود سال 1400 گذشت؟ سال 1401 هم قراره به همین زودی بگذره. عمره ما آدما همینه، تا چشم به هم میزنیم میبینم که خیلی فرصت ها رو از دست دادیم و یخلی روزها که میتونستیم پیشرفت کنیم گذشته. ازت میخوام در سال 1401 بهترین نسخه خودت رو ارائه بدی و تبدیل به بهترین نسخه خودت بشی. ازت میخوام که رشد و پیشرفت زیادی کنی و اتفاقات خوب زیادی رو برای خودت خلق کنی. مبادا سر جات بشینی، وگرنه یه روز به عقب برمیگردی و میبینی که خیلی چیزا رو میتونستی تجربه کنی و باهاشون حس خوبی داشته باشی اما تجربه نکردی و ازشون گذشتی. سال 1401 پیشاپیش مبارکت باشه.

پروفایل پیشاپیش عید نوروز 1401 مبارک + متن کوتاه

می خوام بهت سال 1401 رو پیشاپیش تبریک بگم اما باید بدونی که مبارکی و حال خوب هیچوقت به وجود نمیاد مگر اینکه خودت بخوای. من اگه تا صب هم برای تو آرزوی خوشی و مبارکی کنم اما خودت اینها رو نخوای، مطمئن باش که هیچ خوبی و خوشی برات به ارمغان نمیاد. اولین قدم در جهت اینکه سال جدیدت رو مبارک کنی اینه که تموم چیزای منفی رو پشت سر بذاری و به چیزهای مثبت توجه کنی .یاد بگیر که به چیزهای مثبت توجه کنی تا سال جدیدت هم مبارک بشه.

***************************

چقدر خوشحالم از اینکه یک سال دیگه رو هم پشت سر گذروندیم و الان توی این نقطه ایستادیم. مطمئن باش که سال 14701 همم قراره همین اتفاق بیفته و من و تو در کنار هم باشیم تنها با این تفاوت که خیلی خیلی پیشرفت کردیم و از حال و روز امروزمون خیلی خیلی حال و روز بهتری داریم. نه اینکه این روزامون بد باشه، اما قراره روزهایی که در آینده میاد خیلی خوبتر و عالی تر باشه. برای جفتمون در سال جدید اتفاقات خوب و قشنگ رو آرزو میکنم. سال 1401 پیشاپیش مبارک باشه.

عکس نوشته عزیزم پیشاپیش عید نوروز 1401 مبارک

سال 1401 شروع میشه، دوباره سال تموم میشه و دوباره ما میایم که سال 1402 رو پیشاپیش تبریک بگیم. روزا خیلی زود میگذره و اگه ازشون استفاده نکنیم مثل طلایی که دزدیده میشه، از دستمون دزدیده میشه و میره. برات آرزو میکنم که هر روزت رو یک فرصت بدونی و ازشون برای پیشرفت استفاده کنی تا وقتی که سال دیگه اومدم که 1402 رو بهت تبریک بگم، به عقب برگردی و تاریخچه زندگیت رو ببینی و به خودت افتخار کنی که قدم های بزرگی برای پیشرفت برداشتی. الان هم پیشاپیش سال 1401 رو بهت تبریک میگم. امیدوارم که تبدیل به موفق ترین آدمی که در زندگیت میشناسی بشی..

***************************

سال 1401 قراره حسابی بترکونیم، قراره حسابی خوش بگذرونیم و قراره کلی با هم اتفاقات مثبت رو تجربه کنیم. اتوی این سال قراره با هم باشیم و با هم زندگی رو معنا کنی. دیگه بسه حس بد، دیگه بسه حس منفی و دیگه بسه هر چی حس ناامیدیه، من میخوام در سال جدیدی فقط و فقط در کنار تو باشم و باهات بهترین ها رو تجربه کنم. امیدوارم که این خواسته تو هم باشه چون تو هم باید بخوای که بتونیم بهترین ها رو در کنار هم خلق کنیم. زیباترین نعمت زندگیم، سال 1401 رو بهت تبریک میگم.

عکس نوشته عید نوروز 1401  بر همگان مبارک باد

سال 1401 کلی اتفاقات قشنگ میفته. این سال دیگه کرونایی نیست، دیگه هیچ اتفاق بدی نیست، دیگه اشک تو چشم هیچ دختر و پسری نیست و همه خوشحالن و کلی از زندگیشون لذت میبرن. من مطمئنم که خدا میخواد ما رو توی سال 1401 شگفت زنده کنه و از همین الان شگفتانه هاش قراره وارد زندگیمون بشه. شاید بگی خیلی داری مثبت فکر میکنی اما من میخوام همه چیز رو از جنبه مثبتش ببینم تا واقعا همه چیز هم برام فرق کنه و کلی اتفاق مثبت واقعی وارد زندگیم بشه. سال 1401 رو پیشاپیش بهت تبریک میگم.

***************************

توی سال 1401 از خدا میخوام که کلی به آرزوهات نزدیک تر بشی، از خدا میخوام که کلی اتفاقات مثبت رو تجربه کنی و از خدا میخوام که همه اون چیزایی که برات مثل رویا هستن رو تبدیل به خاطره کنی. من از خدا برای تو در سال جدید میخوام که سعادتمند به معنای واقعی بشی، از خدا میخوام که زندگیت تبدیل به همون چیزی بشه که همیشه میخواستی و میخوام که هیچوقت در روزهایی که پیش رو داری رنگ غم و ناراحتی رو نبینی. امیدوارم که شاید تموم زندگیت رو در بر بگیره و کلی حس مثبت رو تجربه کنی. سال 1401 پیشاپیش مبارک.

استوری سال 1401 پیشاپیش مبارک

یک سال پر از خوشی، پر از حس ناب، پر از آرزوهایی که تبدیل به خاطره شده و پر از چیزای قشنگ برات از خدا میخوام. امیدوارم که رنگ خوشی توی سال جدید تموم زندگیت رو در بر بگیره و هر چی رنگ ناراحتی هست کمرنگ بشه و از بین بره. من از خدا میخوام که تو تبدیل به یک آدم فوق العاده شاد بشی که همه با انگشت تو رو نشون بدن و بگن کاش ما هم مثل اون رنگ شادی رو توی زندگیمون میدیدیم. من از خدا میخوام که زندگیت رو از نوع خودش به بی نظیرترین حالت تغییر بده. سال 1401 پیشاپیش مبارک.

***************************

حتم دارم سال جدیدی قراره همه ما اتفاقات قشنگ تری رو تجربه کنیم. انشالله که توی سال 1401 دیگه خبری از کرونا نباشه و ما دوباره بتونیم مثل قبل یک زندگی بودن هیچ ویروس مزاحمی داشته باشیم. انشالله که کرونا به طور کامل در سال جدیدی از بین میره و ما دوباره به روزهای خوب زندگیمون باز می گردیم. از ته دل این آرزو رو از خدا میکنم که مراقب هم من و هم شما و هم تموم آدما در مقابل این ویروس منحوس باشه و دیگه توی سال جدید لبخند یه خانواده رو برای گرفتن عزیزش به خاطر کرونا از بین نبره. سال 1401 پیشاپیش مبارک.

پیشاپیش عید نوروز 1401  بر همگی مبارک باد

عید نوروز فرصتیه برای نو شدن، نو شدن افکار!× تو میتونی توی سال جدید به خودت قول بدی که فکرای جدیدی توی سرت داشته باشه، فکرایی که قرار نیست آزار دهنده باشه، فکرایی که سمی نیستن و فکرایی که به رشد و پیشرفتت کمک میکنن.توی عید نوروز 1401 که خیلی هم دور نیست به خودت قول بده که فقط فکرایی رو در ذهنت پرورش بدی که قدرتمند هستند، به قدرتمند شدن تو کمک میکنن و باعث میشن که پیشرفت کنی. افکار محدود کننده و آزاردهنده رو رها کن و فقط به افکار مثبت بچسب. سال 1401 رو برات یه سال پر از خوشحال آرزو میکنم. پیشاپیش عید نوروز رو بهت تبریک میگم.

***************************

چقدر خوشحالم از اینکه میبینم توی سال جدید قراره در کنار هم کلی اتفاقات جدید خلق کنیم. یه سال جدید با اتفاقات جدید، بهتر از این نمیشه. میخوام به خودم و خودت قول بدم که توی سال جدیدی برای جفتمون سنگ تموم میزارم و هر کاری میکنم که لبخند به لبامون بیاد. یه ذره هم نمیذارم که مشکلات بخواد ما رو برنجونه و ناراحتمون کنه. ما آدمای قدرتمندی هستیم و قراره توی سال جدیدی در کنار هم با قدرت به مشکلات نفوذ کنیم و لبخند بزنیم و دلمون پر از حس خوب و خوشحالی بشه. بهترینم، سال 1401 پیشاپیش مبارک.

***************************

یک سال جدید شروع شد، توی این سال جدید از خدا میخوام که ناراحتت نکنه. از خدا میخوام که تو خوشحال باشی تو خوشحالی تو برا من همه چیزه. من میخوام که تو ناراحت نباشی و لبخند به لب داشته باشی. وقتی که لبخند میزنی انگار دنیا به روی من لبخند میزنه. من توی سال جدید آرزوی خاصی ندارم جز اینکه تو رو خوشحال ببینم و حس کنم که از زندگیت راضی هستی. این بهترین هدیه ای هست که خدا میتونه توی این سال بهم بده. عزیزترینم، سال 1401 رو بهت پیشاپیش تبریک میگم..

تبریک پیشاپیش عید نوروز 1401 به عشقم

یک تبریک پیشاپیش جانانه برای آدمی که مثل جونم دوستش دارم، بهترینم سال 1401 رو بهت پیشاپیش تبریک میگم. از خدا میخوام که اونقدر توی این سال تو رو بخندونه و از ته دلت شادت کنه که هیچ غمی روت تاثیر نذاره. از خدا میخوام که بهت قدرت بده، قدرت مقابله با تموم اتفاقات منفی، از خدا میخوام که هیچوقت ناامیدت نکنه و همیشه امیدوار باشی تا خنده هاتم واقعی باشن. بهترینم، سال 1401 قراره برای تو بهترین باشه، من این رو مطمئنم.

***************************

میدونی عشق چیه؟ عشق اینه که هنوز عید نیومده اما من دوست دارم فوری بیام پیشت و عید رو پیشاپیش بهت تبریک بگم. من دوست دارم بیام جات و حس خوبم رو با تو به اشتراک بذارم. عشق یعنی این که حس خوب رو فقط برای خودم نمیخوام بلکه برای تو هم میخوام. مطمئن باش که در سال جدید هم هر تلاشی میکنم که از ته دل بخندی و شاد باشی و حس خوبی داشته باشی. عزیزترینم، تو بهترین هدیه خدا به من هستی پس حق بده که اینقدر بخوام عاشق تو باشم. سال 1401 رو بهت تبریک میگم.

متن و عکس تبریک پیشاپیش عید نوروز 1401

سال 1401 قراره یه سال توپ و عالی برای جفتمون بشه. به هیچ کسی اجازه نمیدم که بخواد توی امسال روی من و تو تاثیر بذاره و حالمون رو بد کنه. کی مگه اونقدر قدرت داره که بخواد حال مایی که از با هم بودن بی نهایت خوشحالیم رو بد کنه؟ من به هیچ کسی توی این دنیا این اجازه رو نمیدم. من اومدم تا سال 1401 رو پیشاپیش بهت مبارک باد بگم و مطمئن باش هر کاری میکنم تا واقعا سال جدید برامون مبارک باشه و اتفاقای خوب از زمین و آسمون بر سرمون سرازیر بشن.

***************************

میدونستی چقدر دوستت دارم؟ به اندازه 1401 تا! چه عدد آشنایی. کم کم داره عید میشه، کم کم داره سال جدید شروع میشه و کم کم داریم وارد سال 1401 میشیم. توی این سال برات 1401 اتفاق خوب، 1401 آرزوی برآورده شده و 1401 دلیل برای شاد بودن میخوام. از خدا میخوام که زندگیت رو پر از انرژی مثبت کنه، انشالله که 1401 تا انرژی مثبت هم وارد زندگیت بشه تا من ببینم که چقدر خوشحالی و از خوشحال بودنت کلی کیف کنم. عزیزترینم، سال 1401 پیشاپیش رو بهت تبریک میگم.

جملات تبریک عید نوروز 1401 پیشاپیش + عکس نوشته

میخوای از این به بعد زندگیت منحصر به فرد و فوق العاده باشه؟ پس تصمیم بگیر که از همین سال 1401 که داره میاد متفاوت عمل کنی و متفاوت فکر کنی. فقط کسایی که عمل و فکری متفاوت دارن میتونن متفاوت نتیجه بگیرن. اگه توقع داری که مثل خیلی از این آدما فقط آرزوی متفاوت بودن رو داشته باشی، مطمئن باش که هیچ وقت اون تفاوت به سراغت نمیاد. تو باید واقعا از ته دل بخوای و متفاوت فکر کنی و با فکری متفاوتی، رفتار و عملی متفاوت هم داشته باشی. این موقع هست که تو میتونی یک زندگی متفاوت، متفاوت تر از تموم این آدمایی که آرزوی متفاوت بودن دارن بشی. سال 1401 رو پیشاپیش بهت تبریک میگم.


در ادامه تماشا کنید :

متن زیبا برای تبریک عید نوروز به خواهر

متن های اداری تبریک سال نو به مدیریت


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...