متن زیبا برای پست اینستاگرام پسرونه

اگه یه پسری و قصد داری پستی رو توی اینستاگرامت به اشتراک بذاری، چه خوب که اون متن کلا در مورد زندگی پسرا و وصف حالشون باشه. اینجور متن ها و جملات جذابیت خاص خودشون رو دارن و میتونن توی دیده شدن پستت و همچنین میزان اثر گذاریش خیلی نقش آفرینی کنن.

در ادامه این مطلب متن ها و جملات پسرونه زیبایی برای پست اینستاگرام تهیه کردیم که شما رو به خوندنشون دعوت میکنیم. همراه ما باشید.

متن انگیزشی پست اینستاگرام پسرونه

بلند شو پسر، خدای نکرده مردی ها، بلند شو و برای آرزوهات تلاش کنه. آستین همت رو بزن بالا و به پیش برو! مطمئن باش که پیروزی از آن توئه، مطمئن باش که به چیزهایی که میخوای میرسی و مطمئن باش که بالاخره دستاوردت میشه همون چیزی که الان توی ذهنت داری تصورش میکنی. کوتاه نیا، عقب نکش، تو یک مردی پس مردانه و جانانه تلاش کن و برای خواسته هات بجنگ و مطمئن شو که به دستشون میاری. این دنیا اینکه تو رو به خواسته هات برسونه رو بهت مدیونه، اینو هیچوقت از یاد نبر.

***********************

آهای پسر، بس نیست خونه نشینی؟ بس نیست هیچ کاری نکردن؟ کی میخوای اقدام کنی؟ کی میخوای برای زندگیت حرکتی بزنی؟ اگه میخوای کاری کنی همین الان زمانه! هیچوقت چیزی رو به آینده موکول نکن. همین الان پاشو و برای خواسته هات تلاش کن. نذار بقیه بگن که ببین مرد بود و مردونه پای خواسته هاش نایستاد، نذار بگن فلانی چقدر ضعیف بود و مردونگیت رو زیر سوال ببرن! به همشون نشون بده که میتونی، به همشون ثابت کن که چه مرد قدرتمند و فوق العاده ای هستی.

***********************

تو قراره در زندگی تکیه گاه یه دختر بشی، تو قراره برای یه دختر نقش یه پشتوانه امن و محکم رو بازی کنی، آیا این توانایی رو داری؟ مبادا روزی که ازدواج کردی بفهمی که کم آوردی و تو آدم این حرفا نیستی ها! از همین الان تلاش کن، از همین الان زندگیتو بساز، بذار دختری که وارد زندگیت میشه مثل یک پرنسس باهاش رفتار بشه و توی زندگیت مثل ملکه ها باشه. نذار وقتی به یادت میفته اشتباهات و ضعف هات یادش بیاد بلکه اونقدر تلاش کن که فقط و فقط با به یاد تو افتادن قدرتت و اینکه چه تکیه گاهی محکمی براش هستی رو به خاطر بیاره.

***********************

یه پسر گریه نمیکنه، اشک نمیریزه، ناله نمیکنه، اینا مال دختراست. چقدر این حرفا رو شنیدی؟ همشون رو دور بریز. هر چقدر میخوای گریه کن و اشک بریز و ناله سر بده. بین تو و دخترا هیچ تفاوتی نیست پس این رو بارها با خودت تکرار کن. همه این کارها رو انجام بده تا روحت سبک از هر احساس بد بشه اما وقتی که سبک شدی، وقتی که دیگه آماده شدی، اون موقع پاشو و برای خواسته هات تلاش کن، اون موقع مرد و مردونه به پای خواسته هات بایست و برای رسیدن بهشون مصمم باش.

***********************

آهای پسر، تا خودت نخوای این دنیا هیچ اتفاق خوبی رو وارد زندگیت نمیکنه. اینو بارها با خودت تکرار کنی تا بفهمی که همه چی دست خودته، همه چی از فکر و باور خودت هست که وارد زندگیت میشه و همه چی بسته به دیدی هست که تو به دنیا داری. دیدت رو نسبت به دنیا عوض کن و باورهات رو تغییر بده تا در نهایت بتونی اتفاقات خوب رو وارد زندگیت کنی. برای این کار مرد و مردونه تلاش کن و به هیچ وجه کوتاه نیا. بخواه که قانون دنیا رو بلد بشی و با استفاده از اون زندگیت رو قشنگ تر کنی.

***********************

پسری که تا ساعت دوازده ظهر میخوابه با پسری که از همون کله صبح میره سر کار اما برنامه درستی نداره و فقط میره که بگه رفته سر کار هیچ فرقی نداره. یادت باشه تا وقتی که برای زندگیت هدف تعیین نکنی و تا وقتی که برنامه نداشته باشی مهم نیست چقدر کار کنی، به هر حال تو هنوز هم در بیراهه زندگی هستی و مسیرت رو پیدا نکردی. تو یک مردی و قراره در اینده یک خانواده رو هم مدیریت کنی پس یادت نشه یک نقشه راه درست حسابی برای خودت مهیا کنی و بعد به دل راه زندگی بزنی.

***********************

آهای پسر، بهونه ها رو که همه میارن، تو چی توی چنته ات داری؟ تو هم میخوای مثل همه بهونه بیاری؟ بگی که آی نمیشه و آی از دست من بر نمیاد؟ تا صبح بشین و برای تک تک هدف هات دلیل های این چنینی بیار، باور کن که اگه این کار رو بکنی برای تموم هدفات دلیلی برای نرسیدن میاری و بعد هم میذاریشون کنار. اما اگه واقعا میخوای هدفات در زندگیت میسر بشن تو نباید بهونه بیاری، باید به دنبال یک راه برای رسیدن بهشون باشی هر چند اون راه پر از مانع و سختیه! یادت باشه این شیوه مردای سرسخت و قویه، اینکه به جای بهونه دنبال راه چاره بگردن پس بیخودی با بهونه زندگیت رو هدر نده.

***********************

پسری که تا ساعت دوازده ظهر میخوابه، هیچ برنامه ای برای زندگیش نداره، منتظره تا یه معجزه بیاد و خوشبختش کنه جای آبجی ماست. البته به دخترا توهین نشه ها، ولی همچین پسری باید دختر میشد نه پسر. حداقل دختری که اینجوری میشه گفت یه خواستگاری پیدا میکنه و بالاخره میره خونه شوهر و به یه دستاوردی توی زندگیش میرسه اما اون پسری که اینجوریه چه اتفاقی قراره براش بیفته؟ کاش به خودش بیاد و زندگیش رو بسازه چون نعمت زندگی واقعا حیفه که به بطالت بگذره.

متن شاد پست اینستاگرام پسرونه

یه پسر یعنی قند عسل، یعنی شاه پسر، یعنی چراغ خونه. من واقعا نمیفهمم خانوادم با وجود من چطور باز هم به دنبال دلیلی برای شاد بودن و خوشحال بودن هستند؟ مگه همینکه من توی خونه و زندگیتون هستم براتون کافی نیست؟ مگه همینکه منو دارین راضی تون نمیکنه؟ بابا به خدا من یک دلیل بزرگ برای شادی هاتون هستما، حتما باید بذارم و برم که این رو بفهمید؟ قدرم رو بدونید و تا میتونید از حضورم در زندگیتون استفاده کنید. چه کنیم دیگه، یه شخصیت فوق العاده جذاب داریم و برای همینه که اینقدر به دل همه میشینم و ازم خوشتون میاد.

***********************

میخوام دیگه شاد و شنگول باشه، میخوام فکر آینده رو بندازم دور، میخوام فکر گذشته رو هم پاره پاره کنم و بندازمش دور، میخوام فقط در حال زندگی کنم. میخوام تبدیل به پسری بشم که خوشحاله، نه غم آینده رو داره و نه غصه گذشته، اون فقط حال خوب الانش براش مهمه و هر کاری میکنه تا بیشتر از همیشه بهش خوش بگذره. نمیخوام دیگه به خاطر مسائل بیهوده خودم رو ناراحت یا نگران کنم، میخوام فقط و فقط به زمان حالم توجه کنم و با خودم بگم که چطور الان میتونم حال خودم رو بهتر از هر وقتی کنم.

***********************

میگن پسر که گریه نمیکنه و اشک نمیریزه، اما به نظر من اینجوری نیست، پسری که واقعا شاده پسریه که هم گریه میکنه و هم اشک میریزه و هم به موقعش میخنده و لبخند میزنه. متاسفانه توی فرهنگ ما گریه کردن رو نشونه ضعف مردها میدونن و همینطور میگن اگه گریه کنی دیگه شاد نیستی اما گریه و ناراحتی هم بخشی از احساسات آدمه که باید بروز داده بشه. به خودم و همه پسرا میگم که خودتون رو از گریه محروم نکنید، اگه اشکی دارید بذارید بیاد و بعد ببینید که چطور آروم میشید و چقدر حس شادی و نشاط به سراغتون هجوم میاره.

***********************

شادم مثل اون پسری که به عشقش رسیده، یک کار درست و حسابی داره، دارای شخصیت و مقامه و همه جا ازش به عنوان یک آدم موفق یاد میکنن. اینها تموما آرزوی همه پسراس و من هم از این قضیه مستثنا نیستم، من سعی میکنم خودم رو درست ر وقتی ببینم که به همه خواسته هام رسیدم و خودم رو همین الان شاد میکنم. من منتظر نمیمونم تا فلان خواسته ام بهم برسه و بعد خوشحال بشم بلکه حتی با تصور رسیدن بهش هم خودم رو شاد نگه میدارم و خودم رو خوشحال میکنم.

***********************

تنها اگه یک نصیحت به خودم داشته باشم اینه که همیشه بخند و شاد باش چون این دنیا هیچ وقت ارزش ناراحتی و افسردگی رو نداره. دوست دارم به خودم بگم اهای پسر، هیچ وقت شادی خودت رو به بودن یک دختر در زندگیت گره نزن، هیچوقت شادی خودت رو به داشتن کار گره نزن، هیچوقت حال خوبت رو به اینکه چند تا دوست داری گره نزن، سعی کن درونا و بدون هیچ دلیلی شاد باشی. من دوست دارم تو گوشای خودم فریاد بزنم که شادی میتونه بی دلیل هم باشه پس بی دلیل شاد باش و بخند و هیچ وقت شادیت رو به عوامل بیرونی گره نزن.

متن غمگین پست اینستاگرام پسرونه

یه دل پر از غم دارم، این غم داره روز به روز منو بیشتر و بیشتر از پا در میاره. دیگه نمیتونم ادامه بدم، خستم از همه حرف ها، از همه آدمها، از همه دنیا. خستم از تموم اونایی که بهم میگن تو یک مردی پس ادامه بده و کم نیار. نه، من دیگه نمیخوام ادامه بدم، اگه مردونگی اینه دیگه حتی نمیخوام مردونگیم رو به همه ثابت کنم، من کم آوردم، آهای دنیا میشنوی، کم آوردم و دیگه نمیخوام ادامه بدم. چطور بهت بگم که از همه چی خستم؟ چطور به گوشت برسونم که منو برای همیشه ببری تا دیگه نباشم.

***********************

خستم، از همه آدما، از همه اونایی که اومدن و با قول هاشون منو به بودن شون وابسته کردن و بعد رفتن، از همه اونایی که به بهمونه مرد بودنم دست یاری شون رو ازم گرفتن و گفتن که خودت ادامه بده چون تو یه مردی، از همه اونایی که درکشون کردم اما زمانی که باید منو ول کردن و برای همیشه رفتن، از همه خستم. فقط میخوام تنها باشم، فقط میخوام دیگه هیچ کس کنارم نباشه، دور نباشه، همه زندگیم خلوت بشه.

***********************

خوش به حال دخترا، آخه وقتی دلشون میگیره زنگ میزنن به بهترین دوستشون و جلوش کلی گریه میکنن و بعد آروم میشن. ما پسرا چی؟ حتی حق گریه کردن هم نداریم چه برسه به درد و دل کردن. ما اگه گریه کنیم با این فرهنگ اشتباه مردونگیمون رو زیر سوال بردیم و اگه درد و دل کنیم خودمون رو ضعیف نشون دادیم. من حس میکنم همه ما پسرا از درون ضعیف شدیم اما هممون تظاهر به قوی بودن میکنیم. کاش درد و دل کردن و گریه کردن جنسیت نمیشناخت، اون موقع حال خیلی از پسرا بهتر از الانشون بود.

***********************

غمگینم، فقط همین. من یک پسرم، کسی نمیاد بپرسه و بگه چرا غمگینی؟ کسی نازم رو نمیکشه و کسی حتی یادشم نمیاد که منی هم هستم. دیگه چه کنیم؟ زندگی ما پسراست باید بهش عادت کنیم. ما ها سبد توقع مون رو از دیگران میشکنیم و خودمون احتیاجات مون رو برطرف میکنیم اما الان من دیگه واقعا کم آوردم، دیگه نمیکشم و وجودم پر از غم شده. تنها همدمی که الان میتونم برای خودم انتخاب کنم فقط و فقط تنهاییه چون فقط تنهایی رو از پسرا منع نکردن.

***********************

کاش همه اونایی که از بچگی تو گوش یه پسر میخونن که تو یه مردی و نباید گریه کنی، نباید غم هات رو بروز بدی و نباید از چیزی که توی دلت میگذره حرف بزنی به فکر آینده ای هم باشن که اون پسر قرار با کلی محدودیت زندگیش کنه. متاسفانه ما پسرا رو از همون بچگی از احساس طبیعی مون که غم باشه منع کردن، از حالت طبیعی یه آدم که گاهی میتونه گریه کردن باشه منع کردن و فقط به قوی بودن سوق دادن. کی گفته یک پسر باید همیشه نقش یک آدم قوی رو بازی کنه؟ کاش همه اونایی که این باورا رو دارن ببینن که چی به حال و روزایی پسرایی میاد که این حس رو درون خودشون میکشن و محدود میکنن.

***********************

خوش به حال اون پسری که دستای عشقش توی دستاشه و زندگیش رو میکنه. یه همچین پسری از بقیه پسرا ده هیچ جلوتره. پسرا یک بار عاشق میشن اما کاش همون یک بار به عشق شون برسن و دیگه هیچ مانعی سر راهشون قرار نگیره. یه پسر اگه از عشقش دور بشه درسته ممکنه تظاهر به قوی بودن میکنه اما دیگه هیچوقت درونا از زندگی راضی نیست و هیچ وقت خوشحالی هاش واقعی نیست. کاشکی خدا هر پسری رو عاشق میکنه فوری اون رو به عشقش برسونه وگرنه آینده پر از دردی در انتظار اون پسره.

از شما متشکریم که تا انتهای این مطلب همراه ما بودید. اگه پیشنهاد، انتقاد یا نظری دارید اونو از بخش نظرات با ما به اشتراک بذارید.


در ادامه تماشا کنید :

متن زیبا برای پست اینستاگرام دخترونه


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...