بهترین جملات کوتاه درباره زندگی

توی زندگی باید امید داشته باشی، زندگی سختی های بی شماری داره اما تو با قدرت امید هست که میتونی این سختی ها رو از بین ببری.وقتی که با قدرت امید سختی های زندگیت رو از بین بردی اون موقع هست که میفهمی زندگی چقدر زیباست و چقدر عاشقانه هست.

در ادامه این مطلب متن ها و جملات زیبا و کوتاهی در رابطه با زندگی تهیه کردیم که شما رو به خوندن اونها دعوت میکنیم. همراه ما باشید.

جملات درباره درباره زندگی و امید

هر بار که خواستی خودت رو ببازی بدون که توی این دنیا خدایی داری که هیچوقت از تو دست نمیکشه و هیچوقت تو رو فراموش نمیکنه. درسته که دنیا گاهی وقتا چالش های سخت به زندگیت وارد میکنه اما بدون که این چالش ها همشون به تو در جهت رشد و پیشرفتت کمک میکنن و کاری میکنن که واقعا ترقی داشته باشه و به قله های موفقیت دست پیدا کنی. به جای اینکه همش از زندگی و خدا و دنیا گله و شکایت داشته باشی سعی کن که در دل هر چالشی که هستی اون چالش رو به دید فرصتی برای پیشرفت ببینی نه اینکه در مقابلش زانو بزنی و سر خم کنی.

*****************

توی زندگیت امید داشته باش، ناامیدی قوی ترین سلاح شیطانه که تو رو به زمین بزنه پس نذار که از این سلاح استفاده کنه و نذار که به هدفش یعنی زمین زدن تو برسه. اونقدر در زندگیت به خودت انگیزه بده و اونقدر تلاش کن و امید داشته باش تا بینی شیطان رو به خاک بمالونی. باور کن که این زمین گرده و چرخ روزگار میچرخه و همیشه تو روی یه طرف سکه رو نمیبینی. بالاخره وقتش میرسه که تو هم از زندگیت لذت ببری پس الان امیدت رو از دست نده گ و به اومدن روزهای خوب امیدوار باش.

*****************

همیشه امیدوار باش، حتی توی بدترین شرایط امیدت رو از دست نده و همواره به خودت انگیزه بده. فراموش نکن انسانی که ناامیده در زندگی مثل مرده ای متحرک هست و درسته که نفس میکشه و زنده هست اما زندگی نمیکنه و از زندگیش لذت نمیبره. خدا تو ره باین دنیا نیاورده که مثل مرده اه باشی بلکه تو رو آورده تا اونو تجربه کنی و در دل این تجربه ها به پیشرفت و رشد و ترقی خود کمک کنی. پس به جای ناامیدی فقط به دنبال پیشرفت باش و سعی کن توی هر بخش از زندگی هستی در اون پیشرفت کنی و خودت رو به مراحل بالاتر برسونی.

*****************

امیدت رو از دست نده، این جمله رو بارها با خودت تکرار کن. اگه امیدت رو از دست بدیو سر جات بشینی چی میشه؟ فقط درد و زجر بیشتری به جون میخری و حال بد بیشتری به سراغت میاد. یعنی تو واقعا این رو میخوای؟ میخوای که توی زندگیت فقط حال بد رو تجربه کنی؟ اگه اینو نمیخوای پس امیدوار باش، به روزهای خوب، به روزهایی که قراره بیان و حال دلت رو خوب کنن و به روزهایی که قراره به تو شادی و نشاط ببخشن، به تموم این روزها امیدوار باش و مطمئن باش که توی زمان الهی شون همشون وارد زندگیت میشه..

*****************

به زمان الهی ایمان داشته باش تا اینجوری هیچ وقت امیدت رو در زندگی از دست ندی. اگه به زمان الهی ایمان داشته باشی اون موقع مطمئنی که خدا در زمان درستش اتفاقی که باید در زندگیت رخ بده رو وارد زندگیت میکنه و اینجوری هیچوقت ناامید نمیشی و هیچوقت هم انگیزه ات رو برای ادامه دادن از دست نمیدی. اینو همیشه با خودت تکرار کن که زمان الهی ممکنه طول بکشه اما بالاخره چیزی که میخوام رو به من میده.

جملات درباره زندگی سخت

بیشتر آدما زندگیشون رو سخت و طاقت فرسا میدونن، به نوعی از زندگیشون گله و شکایت دارن و انگاری هیچ کدومشون نیست که بگه زندگی من قشنگه و زیبایی های خودش رو داره. انگاری که این آدما فراموش کردن که اونان که افسار زندگیشون رو به دست دارن نه زندگیشون افسار اونا رو. این آدما اونقدر در اتفاقات بد زندگیشون غرق شدن که یادشون رفته اگه بخوان میتونن اتفاقات قشنگ رو هم خلق کنن به شرطی که بخوان و همت کنن.

*****************

زندگی سخت، زندگی پر از چالش، زندگی پر از اتفاقای بد، بالاخره چی؟ میخوای بنده این زندگی بشی و بذاری هر کاری دوست داره بکنه؟ با تموم اون سختی ها، با تموم اون چالش ها و با تموم اتفاقات بد زندگی بجنگ. چرا در برابر اونها سر تعظیم فرود بیاری؟ چرا بخوای در برابرشون زانو بزنی؟ یعنی این کار رو بکنی همه چیز درست میشه؟ یعنی این کار رو بکنی دیگه توی زندگیت سختی نمیبینی؟ نه، با این کار تو سختی های بیشتری هم خواهی دید پس به جای تحمل بجنگ و از جنگیدن دست برندار.

*****************

زندگی سختی داره درسته اما چیزی که خیلی ها فراموش کردن اینه که در دل همین سختی ها کلید آسونی ها نهفته شده و اگه بتونی با اون سختی ها بجنگی بالاخره میتونی به آسونی های زندگیت هم دست پیدا کنی و در دل اونها احساس شادی رو تجربه کنی. بیشتر ادما وقتی اتفاق بدی وارد زندگیشون میشه فقط ظاهر اون اتفاق رو میبینن اما از باطنش خبر ندارن. باطن یک اتفاق بد اینه که اگه باهاش بجنگی و در برابرش کوتاه نیای نه تنها تو رو زمین نمیزنه بلکه از تو آدم سرسخت تری هم میسازه و آسونی ها یا همون لذت های بی شماری رو هم وارد زندگیت میکنه.

*****************

با سختی های زندگی بجنگ، در برابر اونها کوتاه نیا و مقاومت کن. باور کن که اگه با ای سختی ها بجنگی و بلد باشی باهاشون مقابله کنی اونوقت آسونی های زندگی رو هم تجربه میکنی و میتونی ازشون لذت ببری. مقابله کردن با سختی ها هم کاری نداره فقط امید داشته باش، کوتاه نیا و تا میتونی از راه های مختلف بخواه که سختی رو از بین ببری و اونو تبدیل به پله ای برای پیشرفت و موفقیت کنی. باور کن که سخت ها نه تنها تو رو محدود نمیکنن بلکه باعث پیشرفت تو هم میشن.

*****************

زندگیه سخته، زندگی طاقت فرساست، زندگی پر از مشکلاته و زندگی پر از دغدغه هست، تا صبح اینا رو به خودت بگو ببین که کی میاد دستت رو بگیره و بهت کمک کنه که از سر جات پاشی هیچ کسی به کمکت نمیاد و تو تا عمر هم که داری بشینی و این حرفا رو بزنی چیزی تغییر نمیکنه. زندگی سخته، باشه، اما تو چرا ساده در برابرش کوتاه بیای؟ چرا نمیخوای که از زندگی سرسخت تر باشی؟ یاد بگیر که مشکلات زندگی هر چقدر هم که سخت هستند تو در برابر اونها سخت باشی و در مقابلشون کوتاه نیای.

جملات درباره زندگی زیباست

زندگی همیشه زیبایی های خودش رو داره. اگه توی دل اتفاقات بد زندگی گیر کردی فکر نکن که کل زندگی زشت و کریه شده، نه، زندگی تو هنوز هم زیبایی هایی داره که شاید اون زیبایی های رو الان از یاد بردی. کافیه به نعماتی که توی زندگیت داری فکر کنی و به یادشون بیاری، این ها همون زیبایی های زندگی تو هستند. هر چی بیشتر فکر کنی نعمات بیشتری به یادت میاد و این یعنی با هر بار فکر کردن تو اونقدر توی زندگیت زیبایی پیدا میکنی که دیگه زشتی ها رو میتونی با اون زیبایی ها از یاد ببری.

*****************

زندگی زیباست، این رو باور کن. شاید الان در نقطه نامناسبی از زندگی باشی و دوست داشته باشی همه چیز تموم بشه اما باور کن که زندگی زیبایی های خیلی زیادی داره و مطمئن باش که اون زیبایی ها رو بالاخره روزی تجربه خواهی کرد. به موقعیت و زمان الانت نگاه نکن، به آینده فکر کن، به فردا فکر کنی، به روزی فکر کن که دیگه سختی های الانت تموم شده و تو غرق در زیبایی های شدی که زندگیت برات به ارمغان آورده.

*****************

یک لحظه چشمات رو ببند، برو به زمان کودکیت، از همون زمان تا به همین الان رو بررسی کن، چند بار فکر کردی دیگه آخر راهه؟ چند بار فکر کردی دیگه شکست خوردی و همه چیز تمومه؟ چند بار فکری کردی دیگه زمین خوردی و هیچ جوره نمیتونی پاشی؟ اگه خوب بررسی کنی میبینی که بارها این اتفا افتاده و این فکر به ذهن تو خطور کرده که دیگه همه چیز تمومه اما الان همه چیز تموم شده؟ نه، پس مطمئن باش که سختی هایی که الان داری میکشی هم موندگار نیستن و بالاخره تموم میشن و تو میمونی و زیبایی های زندگیت.

*****************

زندگی زیباست اما فقط برای اونهایی که این رو باور دارن. همه چیز به باور آدما برمیگرده. اگه تو باور کنی که زندگی زشته پس دنیا چیزی جز یک زندگی زشت و ناپسند رو برات به ارمغان نخواهد آورد. افکارت رو درست کن، باورهات رو تغییر بده و ذهنت رو زیبا کن تا اینجوری یک دنیای زیبا هم برای خودت خلق کنی. وقتی که باورهات رو تغییر دادی و دیگه هیچ باور نادرستی نداشتی اون موقع هست که میبینی دنیا چقدر زیباست و چقدر زیبایی داره. به جای باور زشتی ها همیشه به دنبال باور زیبایی ها باش و با اونها وجودت رو لبریز از آرامش کن.

*****************

این زندگی زیبایی های بی شماری داره و اگه تو از همین الان تا فردا صبح به خاطرشون از خدا سپاسگزاری کنی باز هم وقت کم میاری و وقت بیشتری برای سپاسگزاری کردن خواهی خواست. کافیه فقط یک بار لبست شکرگزاریهات رو از خدا تهیه کنی تا بفهمی که این حرف درسته و زندگی زیبایی های بیشماری داره. چرا وقتی که این همه زیبایی تو زندگیت هست، تو فقط توجه ات رو به یک زشتی کردی و تموم تمرکزت رو بالای اون جمع کردی؟ تمرکزت رو ببر بالای زیبای های زندگیت تا از هر لحظه ای که زندگی میکنی لذت ببری.

جملات درباره زندگی عاشقانه

این زندگی اونقدر طولانی نیست که بگی الانش رو از دست میدم ولی بعدا ازش استفاده میکنم، اگه الان رو از دست بدی شاید دیگه هیچ آینده ای وجود نداشته باشه. همین الان تصمیم بگیر که توی زندگیت شادی، عشق و حال خوب رو تجربه کنی. با خودت عهد ببند که هر چقدر دلیل برای حال بد داری دو برابر اونها دلیل برای حال خوب پیدا میکنی و اینجوری زندگی رو واقعا زندگی میکنی. سعی کن که زندگیت با این کارها عاشقانه و زیبا باشه تا اینکه پر از زشتی باشه و به هیچ وجه ازش لذت نبری.

*****************

زیباترین حسی که ادم میتونه توی زندگیش تجربه کنه عشقه پس هیچوقت از جستجوی این احساس در زندگیت دست بر ندار. البته چیزی که آدما فکر میکنن اینه که عشق فقط در یکی دیگه پیدا میشه و در هیچ جایی دیگه یافت نمیشه که این اشتباهه. عشق در خودت، در خدا، در زیبایی های دنیا و در هر چیزی که بهش نظاره کنی خودش رو نشون میده فقط کافیه طالبش باشی تا ببینیش. سعی کن که توی زندگیت همیشه از احساس عشق بهره ببری و یک لحظه هم از جستجوی اون دست بر نداری تا همیشه زندگیت زیبا و فوق العاده باقی بمونه.

*****************

به جای یک زندگی تلخ، یک زندگی عاشقانه رو به خودت هدیه بده. تا لیاقت خوب زندگی کردن رو داری، تو لیاقت داشتن یک زندگی زیبا رو داری و تو لیاقت داشت احساس خوب در زندگی رو داری پس بارها این ها رو با خودت تکرار کن تا اگه کوچترین احساس بدی هم در درونت وجود داره کشته بشه و از بین بره. هیچ وقت به هیچ احساس بدی اجازه نده به وجودت رخنه کنه و اونو همون اول کار از پا در بیار تا اینجوری هر لحظه زندگیت نسبت به قبل عاشقانه تر و زیباتر بشه.

*****************

یک زندگی عاشقانه برای خودت دست و پا کن. هر کاری که میدونی درسته رو انجام بده، کاری که میدونی در داشتن یک زندگی عاشقانه به تو کمک میکنه رو انجام بده و بالاخره به اون چیزی که میخوای دست پیدا کن. هیچوقت در برابر دنیا سر تعظیم فرود نیار و در برابر اتفاقاتش هم کم نیار چرا که بدجور تو رو به زمین میزنه. همین که در جستجوی یک زندگی عاشقانه باشی یعنی در برابر دنیا واتفاقاتش کوتاه نمیای و این خیلی خوبه و کمکت میکنه تا زندگی ای که داری بی نهایت لذت ببری و ازش حالت خوب بشه.

از شما متشکریم که تا انتهای مطلب همراه ما بودید. اگه پیشنهاد، انتقاد یا نظری دارید حتما اونو از بخش نظرات برای ما به اشتراک بذارید.


در ادامه تماشا کنید :

متن درمورد بالا و پایین زندگی

جملات مثبت برای زندگی بهتر

متن های زیبا درباره روزهای سخت زندگی

دلنوشته زیبا درباره زندگی خوب


1 نظر

  1. امیرحسینامیرحسینsays:

    ممنونم واقعا از نظراتتون آدما اگه عاشق زندگی باشند و از تلاش دست برندارند و کار هایی که میدوند درسته رو انجام بدن و شریط عاطفی و جنسی واسه خودشون پیدا کنند هیچ وقت دچار افسردگی و اضطراب و شکست نمیشوند