متن خداحافظی از دوستان برای سفر مشهد

سفر مشهد معمولا یک سفر زیارتی هست که برای افراد ارزش معنوی خیلی زیادی داره. معمولا هر کسی که قراره به شهر مشهد یا شهرهایی مشابه به مشهد سفر کنه قبلش برای خداحافظی و طلب حلالیت به پیش دوستان و آشنایانش میره و از اونها میخواد که حلالش کنن تا کیفیت سفرش بالاتر بره.

در ادامه این مطلب متن ها و جملات زیبایی در رابطه با خداحافظی از دوستان برای سفر مشهد تهیه کردیم که شما رو به خوندن شون دعوت میکنیم.

جملات خداحافظی از دوستان برای سفر به مشهد

عازم سفر مشهد هستم و در این سفر همه شما عزیزان را به یاد خواهم داش. برای تک تک تان در درگاه خدا و حرم امام رضا علیه السلام دعا خواهم کرد که هر چه مشکل و گرفتاری دارید برطرف شده و زندگی تان با اتفاقات خوب و زیبا احاطه شود. در آنجا با دعا در پای ضریح امام رضا از او میخواهم که ضامن همه ما نزد خدا شود و ما را شفاعت کند تا حاجت مان برآورده شده و به مراد دلمان برسیم. شما دوستان عزیز من هستید و من هرگز دعا برای شما را فراموش نخواهم کرد. از همه شما بزرگواران خداحافظی میکنم.

*******************

عازم سفر مشهد هستم، شاید در این سفر بازگشتی نباشد، شاید در همان جا اتفاقی رخ بدهد و هزار مسئله دیگر ممکن است رخ بدهد به همین دلیل آمده ام تا از همه شما بزرگواران خداحافظی کنم و از شما طلب حلالیت کنم. اگر خوبی یا بدی از بنده دیدید حلال کنید. خوبی هایم را برای من با دعای خیر و بدی هایم را برای من با بخشش جبران کنید. اگر هم از دینی از شما بر گردن من است بهتر است که هم اکنون آن را به من بگویید تا برایتان جبرانش کنم. از شما عزیزان خداحافظی میکنم.

*******************

تا کی بود که آرزوی سفر مشهد را بر دل داشتم، تا کی بود که از خدا میخواستم که یک بار هم که شده به زیارت امام رضا علیه السلام بروم و تا کی بود که آرزویم بود تا یک بار هم که شده حس زیبای بودن در حرم آقا را تجربه کنم، خدا را شکر میکنم که بالاخره لیاقت رفتن به این سفر را پیدا کردم. از همه شما عزیزان طلب حلالیت میکنم و از شما میخواهم اگر گناهی ناخواسته در حق شما کردم آن را به پای بزرگواری خود ببخشید. دعاگوی همه شما خواهم بود، خدانگهدار.

*******************

دوستان عزیزم، بالاخره خداوند آرزوی قلبی مرا برآورده کرد، من قرار است که عازم شهر مشهد شوم. همان ابتدا که به این شهر رسیدم به حرم امام رضا علیه السلام خواهم رفت و با دعا برای خودم و شما بزرگواران کمی آرامش به خود هدیه می دهم. بودن در حرم آقا واقعا آرامش دارد و اینکه در آنجا برای خود و عزیزانت دعا کنی آرامشت دو چندان می شود. آمده ام تا از شما طلب حلالیت کرده و خداحافظی کنم. اگر خوبی یا بدی دیدید ببخشید، شاید این سفر بازگشتی نداشته باشد. خدانگهدارتان.

*******************

دوستان و عزیزان من، شما آنقدر برایم عزیز بودید که اکنون که قرار است به سفر مشهد بروم اول از همه با خود گفتم که به نزد شما بیایم و از شما خداحافظی کنم. شما در دل و قلب من جا گرفته اید و به همین منظور دلم نیامد که بی خبر بروم. اگر دعایی، حاجتی یا خواسته ای از امام رضا دارید هر چند که ایشان از صدای عاشقانش را در هر جا که باشند می شنود اما می توانید به من بگویید تا در پای ضریحش آن ها را به زبان آورده و از آقا بخواهم تا شفاعتگر ما نزد خدا باشد. دوستدار همه شما هستم، خدانگهدار.

*******************

سفر مشهد حس عجیبی به آدم می دهد، اینکه به زیارت امامت، به زیارت آقایت و به زیارت مولایت بروی واقعا حس زیبا و عجیبیست. خوشحالم که قرار است این حس را تجربه کنم. اکنون نوبت من است و آرزو میکنم که خیلی زود نوبت شما بزرگواران بشود و شما نیز بتوانید توفیق رفتن به حرم امام رضا علیه السلام را داشته باشید. دعاگوی همه شما در آنجا خواهم بود و هیچ کدام تان را فراموش نخواهم کرد. در حرم آقا مهمترین دعا و خواسته ام این است که شما عزیزان هم بتوانید زیارتگر حرم ایشان بشوید. خدانگهدار.

*******************

دوستان بزرگوارم، همانطور که خبر دارید من قرار بود که به زیارت حرم آقا امام رضا علیه السلام بروم، اکنون زمانش سر رسیده و من عازم آنجا هستم. به نزد شما آمدم تا از شما خداحافظی کنم. امیدوارم فرصتش پیش بیاید تا همگی ما با هم به حرم آقا برویم. وقتی که همه ما با هم باشیم هم لذت سفر بیشتر می شود و همه مان می توانیم با هم به صف ایستاده و در حرم امام رضا علیه السلام نماز بخوانیم. به امید رسیدن چنین روزی، دوستدارتان هستم، خدانگهدار.

*******************

قرار است که خدا حاجت دلم را برآورده کند، باورتان می شود؟ من قرار است که به نزد آقایم امام رضا علیه السلام بروم. در آنجا اولین دعایم این خواهد بود که امام رضا علیه السلام شفاعتگر من و شما عزیزان در نزد خدا باشد و ما را شفاعت کند تا خدا از گناهانمان بگذرد و ما را به خواسته ها و حاجت های قلبی مان برساند. دعای دومم این خواهد بود که شما عزیزان هم بتوانید حرم ایشان را زیارت کنید و توفیق سفر به مشهد نصیب شما هم بشود و دعای سومم هم این خواهد بود که دوباره بتوانم به حرم آقا بروم و لذت سفر به مشهد را دوباره برای خود تکرار کنم. هم اکنون از شما برای رفتن به حرم آقا امام رضا خداحافظی میکنم.

*******************

من قرار است یک سفر زیارتی داشته باشم پس باید تا آنجا که میتوانم گناهان خدا را پاک کرده و اگر من دینی بر گردن دیگران دارم آن را ادا کنم. اکنون به نزد شما عزیزان آمده ام تا از شما بخواهم که مرا حلال کنید و اگر دینی وجود دارد که من نتوانسته ام آن را در حق شما ادا کنم آن را به من بگویید تا در سریع ترین زمان ادا شود. نمی خواهم که در سفر مشهد باری از گناه بر دوشم باشد پس از شما میخواهم که به خوبی فکر کنید و سپس پاسخ مرا بدهید. جدای از این مسئله به نزد شما آمده ام تا خداحافظی هم بکنم. دوستان عزیزم، خدانگهدار.

*******************

خداحافظی کردن تلخ است اما اگر خداحافظی برای رفتن به سفر زیارتی باشد آن خداحافظی واقعا لذت دارد. اکنون من آمده ام تا برای رفتن به یک سفر زیارتی از شما عزیزان خداحافظی کنم. من قرار است که به حرم امام رضا علیه السلام بروم. بسیار خوشحالم از اینکه بالاخره توفیق رفتن به این سفر را به دست آوردم. در دلم شور و شوقیست تا سریعا به آنجا برسم و به حرم آقا بروم و با صلوات خاصه امام رضا سفرم را متبرک کنم. از همه شما عزیزان خداحافظی میکنم، امیدوارم که این سفر زیبا نصیب شما هم بشود.

*******************

دوستای عزیز و مهربونم، میدونم که قلبتون اونقدر بزرگه که منو برای رفتن به سفر مشهد حلال میکنید اما باز هم لازم دونستم تا بیام و ازتون طلب حلالیت کنم. به خاطر قلب بزرگی که دارید، به خاطر عشق زیادی که در اون قلب در جریانه و به خاطر تموم محبت و مهربونی ای که در وجودتون غلیان میکنه ازتون میخوام که منو حلال کنید. حلالیت شماست که کیفیت سفر زیارتی منو بالا میبره پس منو از اون محروم نکنید. جدای از طلب حلالیت ازتون خداحافظی هم میکنم.

*******************

دل توی دلم نیست آخه قراره به حرم آقا برم، آخه قراره حرم آقا رو زیارت کنم و چند روزی مهمان آقا باشم. میدونم که میزبان خوبیه و به خوبی ازم پذیرایی میکنه اما اگه گناهی در حق کسی کرده باشم و یا خطایی کرده باشم که اون منو حلال نکرده باشم احساس میکنم که جلوی آقا شرمگین خواهم بود. برای همین خدمت شما رسیدم تا هم ازتون طلب حلالیت کنم و از شما بخوام که اگه کار اشتباهی در حق تون کردم اونو ببخشید و هم ازتون خداحافظی کنم.

*******************

یکی از بزرگترین خواسته های من در زندگی براورده شد، من حالا قراره به حرم آقا امام رضا برم. حتم دارم که در اونجا خواب به چشمم نخواهد اومد. اونجا از شوق این سفر مطمئنم که مدام بیدار خواهم بود و مدام به حرم آقا خواهم رفت. این سفر با ارزش ترین سفر عمرمه پس خواب در اونجا بر من حرامه و من باید اونجا فقط به خدا سجده کنم و زیارت آقا امام رضا علیه السلام رو به جا بیارم. حالا هم از شما عزیزان طلب حلالیت میکنم و حضور گرمتون خداحافظی میکنیم.

*******************

دوستان عزیزم، عازم سفر به مشهد و حرم علی ابن موسی الرضا علیه السلام هستم. به حرمت این سفر و به حرمت حرم امام رضا علیه السلام که قرار است به آنجا وارد شوم و زیارت کنم از شما میخواهم که مرا حلال کنید و اگر خطایی از من در حق شما سر زد مرا ببخشاید. یقینا یا من از آن خطا اطلاعی نداشته و یا فراموشش کرده ام که در هر دو صورت در صورت امکان جبران از شما میخواهم که آن را به من بگویید در غیر اینصورت از خطایم بگذرید. دوستدارتان هستم و از جانب تان خداحافظی می کنم.

*******************

دوستان عزیز و گرامی، اینجانب قرار است که به مدت ..... به سفر زیارتی مشهد بروم و در آنجا دعاگوی همه شما باشم. در این وقت خدمت شما رسیدم تا حلالیت بطلبم و از شما بخواهم که از گناه و خطایی که در حق تان کردم بگذرید. یقینا برای این سفر نیاز به پیشینه ای پاک است و اگر من این پیشینه را نداشته باشم این سفر ارزش معنوی چندانی شاید نداشته باشد. حال که اینطور است از شما میخواهم مرا حلال کنید و از گناهم بگذرید. می دانم که انقدر بخشنده و مهربان هستید که این کار را در حق دوست تان انجام دهید. خدا نگهدارتان باشد..

*******************

دوستان عزیزم، این بار قرعه به نام من افتاد و این بار قرار است که من توفیق زیارت امام رضا را داشته باشم. عجب قرعه زیباییست توفیق زیارت امام رضا علیه السلام و من چقدر خوشبخت و سعادتمندم که در این قرعه نامم درخشید و این بار منم که قرار است زیارتگر حرم ایشان باشم. یقینا دعاگوی همه شما خواهم بود و هیچ کدام تان را فراموش نخواهم کرد در عوض از شما میخواهم که مرا حلال کرده و اگر خطایی کردم مرا ببخشید. ارادتمند شما هستم، خدانگهدارتان.

*******************

اگر بگویند یکی از زیباترین هدیه هایی که در زندگی ات گرفتی چه بود میگویم همین سفری که قرار است به شهر مشهد بروم زیباترین هدیه ای بود که می توانستم از جانب خدا بگیریم. خدا را شکر که او مرا لایق دانست تا به زیارت حرم مولایم بروم و در آنجا برای گناهان بگریم و از او طلب شفاعت کنم. خدا مرا لایق دانست تا به این سفر بروم و این برای من ارزشی بسیار دارد. از شما میخواهم حالا که خدا این سفر را به من هدیه داده، شما هم بخشش و گذشت تان را به من هدیه دهید و اگر خطا یا گناهی در حق شما از من سر زده آن را ببخشید و حلالم کنید. دوست دارتان هستم و شما را در این سفر فراموش نخواهم کرد، خدانگهدار.

*******************

امام رضا مرا طلبید، او مرا دعوت به حرمش کرد و اکنون به شکلی معجزه آسا و زیبا سفری به مشهد در پیش رو دارم. این یک سفر معنوی و ارزشمند است که محال است لحظه به لحظه آن را فراموش کنم. سفر کردن مخصوصا به شهری به مانند مشهد که امام رضا علیه السلام در آنجاست یکی از زیباترین اتفاقاتی است که می تواند در زندگی کسی رخ بدهد. خدا را شکر میکنم که این اتفاق در زندگی من افتاد. اکنون آمده ام تا از حضورتان خداحافظی کنم، اگر بدی یا خوبی دیدید حلالم کنید.

*******************

اکنون که توفیق سفر به شهر مشهد و زیارت امام رضا علیه السلام نصیب من شده، عاجزانه از حضورتان درخواست میکنم اگر گناهی ناخواسته در حق شما کردم، اگر کلامی زشت از زبانم بیرون آمد و شما را رنجاندم و اگر خطایی کردم و خودم به آن واق، نبودم مرا ببخشید و مرا حلالم کنید. حلالیت شما شرط اصلی کیفیت این سفر است و اگر مرا حلال نکنید احساس میکنم این سفر آنگونه که باید نخواهد شد و ارزش معنوی بسیاری نخواهد داشت. دعاگوی شما خواهم بود، خدانگهدار.

*******************

از شما متشکریم که تا انتهای مطلب همراه ما بودید. اگه پیشنهاد، انتقاد یا نظری دارید حتما اونو در بخش نظرات با ما به اشتراک بذارید.


در ادامه حتما تماشا کنید :

متن پروفایل برای رفتن به مشهد

امام رضا متن و عکس نوشته

متن خداحافظی از حرم امام رضا

کلیپ کوتاه مشهد برای وضعیت واتساپ

عکس نقاشی شده امام رضا

جملات زیبا برای بدرقه مسافر


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...