متن عاشقانه در مورد سفر با همسفر (2)

سفر با یه همسفر خوب یعنی به وجود آوردن خاطراتی قشنگ و زیبا که تا ابد یادت میمونه و به لبت لبخند میاره. یادت باشه که اگه فرد نادرستی رو به عنوان همسفر انتخاب کنی، باز هم برات خاطره به وجود میاد اما فرق این بار با دفعه قبل اینه که این خاطره برات تبدیل به بدترین خاطره عمرت میشه.

در ادامه این مطلب متن ها و جملاتی عاشقانه و زیبا درباره سفر با همسفر تهیه کردیم که شما رو به خوندن اونها دعوت میکنیم.

جملات درباره سفر با همسفر

سفر فقط با اون کسی میچسبه که از ته دل عاشقشی و از ته دل دوستش داری. فکر کن به جاهای مختلف و قشنگ با اون سفر کنی و آغوش اون همیشه در حین سفر همراهت باشه. آغوش معشوق خودش به تنهایی می تونه حال دل آدم رو خوب کنه، حالا فکر کن که سفر هم بری اون موقع میتونی معنی واقعی حال خوب رو درک کنی و بفهمی واقعا احساس خوب چه معنایی داره. از خدا برای همه آرزو میکنم که یه همچین سفری گیرشون بیاد و با عشق شون به سفر برن تا معنای واقعی احساس خوب رو درک کنن.

******************

سفر با همسفری که عاشقشی یکی از محدود فرصت هایی هست که در زندگیت پیش میاد پس تا میتونی ازش استفاده کن و تا میتونی ازش لذت ببر. سفر با همسفری که با تمام وجود دوستش داری حال دلت رو برانگیخته میکنه و انگاری هر چی احساس بد و منفی هست رو درونت میکشه و نابود میکنه. سفر با یه همچین هم سفری فقط حال خوب رو درونت بر می انگیزه و کاری میکنه که با تمام وجودت زندگی رو زندگی کنی و به معنای واقعی زندگی دست پیدا کنی. تا باشه از این سفرها برای همه.

******************

کاش اونایی که حال دلشون گرفته هست، کاش اونایی که احساس افسردگی میکنن و کاش اونایی که بابت قضیه ای خیلی ناراحتن یه بار هم که شده با عشق شون به سفر برن. این سفر میتونه حال دل اونها رو به طور کل دگرگون کنه و کاری کنه که اونها واقعا به احساس خوب و فوق العاده ای دست پیدا کنند. اگه خیلی ناراحتی و احساست بده، سعی نکن که با این احساس بد کنار بیای، یه زنگ بزن به عشقت و حتی اگه شده یه سفر یه روزه با اون برو اون موقع واقعا حالت خوب میشه و احساس زیبایی درونت شکل میگیره.

******************

وقتی با کسی که عاشقته میری سفر اصلا سفر حالیت نمیشه بس که محو تماشای اونی. اگه توی سفرت با عشقت به زیباترین جاها هم برین هیچکدوم از اون زیبایی ها نمیتونن روی تو تاثیری بذارن چون یکی هست که زیباییش از همه اون زیبایی ها بیشتره و اون هم عشقته. یه سفر با همسفری که عشقت باشه برات لازمه، برات تداعی کننده حال خوبه و برات معجزه کننده هست چون احساس خوب و حال خود رو درونت بر می انگیزه پس حتما با کسی که دوستش داری به سفر برو و خودت رو از یه حال خوب و فوق العاده محروم نکن.

******************

سفر رفتن با کسی که دوستش داری یکی از قوی ترین نسخه هایی هست که روانشناسا میتونن برای مراجعه کننده هاشون که حالشون بده و از دنیا سیرن تجویز کنن. سفر با کسی که عاشقشی چنان تو رو بر می انگیزه و چنان حالت رو دگرگون میکنه که با خودت میگی کاش خیلی وقت قبل تر این کار رو میکردی و کاش خیلی وقت قبل تر دست عشقت رو میگرفتی و حتی شده یه سفر یه روزه هم با اون میرفتی تا هیچوقت حالت بد نشه و هیچوقت احساس بدی رو تجربه نکنی.

******************

سفر با همسفری که دوستش داری یه نعمت از سمت خداست. این واقعا یه نعمته چون تو میری تا زیبایی ها رو کنار زیباترین فرد زندگیت تجربه کنی و مگه از این بهترم هست؟ وقتی که دست عشقت رو میگیری تا باهاش به سفری بری از همون ب بسم الله سفر انگاری خدا فقط و فقط حال خوب رو وارد زندگیتون میکنه و توی اون لحظات و توی اون زمان ها هر چی حس و حال بد و منفیه رو ازتون دور میکنه و واقعا انگاری یه سپری براتون قرار میده که توی مدتی که با هم توی سفر هستید هیچ احساس بدی رو تجربه نکنید.

******************

سفر با همسفری که عاشقشی، یه لحظه تصورش کن، حتی تصور کردنش هم قشنگه، لبخند رو به لب هات میاره و انگاری یه حس انگیزه و امیدی رو درونت بر می انگیزه. حالا که اینجوریه چرا دستش رو نمیگیری و باهاش به سفر نمیری؟ حتی شده یه روز، حتی شده نصف روز و حتی شده چند ساعت، باهاش به سفر برو، بذار اون احساس خوبی که تصورش میکردی رو توی واقعیت تجربه کنی، بذار تا این اتفاق قشنگ توی زندگیت رقم بخوره تا واقعا بدونی که چقدر زندگی میتونه قشنگ هایی داشته باشه که خاص و منحصر به فردن.

******************

حتی شده یه سفر چند ساعته با اونی که دوستش داری میارزه به هزاران سفری که با سایه میری که هیچ علاقه ای بهشون نداری و فقط از سر مجبوری تنهایی باهاشون همسفر میشی. همسفر شدن با اونی که دوستش داری میتونی لذت بخش ترین تجربه عمرت بشه، تجربه ای که هیچوقت از یادت نمیره و تا همیشه یه گوشه از ذهنت میمونه. این تجربه اونقدر قشنگه که حتی اگه چند سال هم گذشت و به یادش افتادی لبخند به روی لب هات میاد.

******************

خدا بعضی قشنگی ها رو خودش آفریده مثل طبیعت، مثل کسی که عاشقشی و مثل هزاران چیز دیگه اما تو میتونی این قشنگی ها رو با هم ترکیب کنی و یه قشنگی خاص و منحصر به فرد به وجود بیاری. مثلا فکر کن که با عشقت که یکی از قشنگ ترین نعمت های زندگیته به طبیعت که یکی از قشنگ ترین نعمت های روی زمینه سفر کنته، اون موقع تو غرق در این قشنگی ها میشی و انگاری خدا واقعا تو رو ریسِت میکنه و بَرِت میگردونه به تنظیمات کارخانه یعنی همون موقع ای که هیچ احساس بدی درونت وجود نداشت و آماده بودی که کلی احساسات خوب و عالی رو تجربه کنی.

******************

خدایا، یه سفر هم با اون کسی که دوستش داریم نصیب ما کن، یه سفر که فقط با اون دل به هر جایی که میخوایم بزنیم و کلی دیوونه بازی و خل و چل بازی در بیاریم. خدایا، یه سفر خاص نیب ما دو تا کن که از هر چی غم و ناراحتیه فرار کنیم و تا یه مدت فقط شاد باشیم و کنار هم بخندیم. خدایا، به خدا که ما لیاقت این خوشیا رو داریما، به خدا که بی جنبه بازی در نمیاریم و اونقدر از عشق همو در این سفر لبریز میکنیم که احساساتمون واقعا خوب میشه و حالمون واقعا دگرگون میشه.

******************

همسفر از خود سفر مهمتره. اگه همسفر خوبی پیدا کنی، حتی به جاهایی خیلی ساده هم سفر کنی با اون سفر لذت بخش ترین و عالی ترین سفر عمرت میشه. اما خدا نکنه که سفرت با یه همسفر بد باشه، اون موقع حتی اگه به زیباترین جاهای دنیا هم سفر کنین باز هم حال دلت خوب نیست و باز هم هیچ رمقی برای ادامه سفر با اون شخص نداری. هر وقت خواستی سفری با کسی بری اول اون شخص رو خوب بشناس، شناختن اونه که بهت میفهمونه اون سفر قراره به یه سفر فوق العاده زیبا و دوست داشتنی تبدیل بشه یا نه قراره سفر با اون برات تبدیل به زهرمار بشه.

******************

فکر کن که به کنار دریا برای چند روزی هم که شده باهاش سفر کنی. اون موقع بری کنار دریا باهاش بشینی و در آغوش اون امواج دریا و تلاطمش رو نگاه کنی. مگه زیباتر از این هم میشه؟ اینکه یه جای آرامش بخش با کسی که بیشتر از همه بهت آرامش میده باشی و در آغوشش زمان بگذرونی؟ این زیباترین اتفاق زندگی هر آدمی میتونه باشه. برای همه کسایی که ناراحتن و غمی دارن از ته دل ارزو میکنم که خدا یه همچین سفری رو پیش روشون بذاره تا از هر چی غمه رها بشن و برای لحظاتی هم که شده آرامش رو دریابن.

******************

حتی اگه توی جهنم هم باشی اما همسفرت اونی باشه که دوست داری اون جهنم هم برات تبدیل به بهشت میشه و همونجا هم بهت خوش میگذره. یه همسفر که حالت رو بفهمه و بدونه چجوری کاری کنه که بهت خوش بگذره یکی از ملزومات سفره و اگه همچین همسفری نداشتی بهتره با هیچ کس سفر نری تا بالاخره اون همسفر پیدا بشه و با اون سفر رفتن رو تجربه کنی.

******************

تعریف خودت رو از سفر رفتن خراب نکن. اگه همسفرت کسی نیست که دوستش داری و میخوای باهاش وقت بگذرونی بهتره که اصلا باهاش سفر نری چون اینجوری تعریفت از سفر خراب میشه و دیگه اون لذتی که باید رو برات نخواهد داشت. بهتر اینکه که حتی اگه میخواد مدت ها هم منتظر بمونی تا اون همسفری که میتونه حالت رو خوب کنه وارد زندگیت بشه. وقتی که این اتفاق فتاد حتی اگه تا سر کوچه تون هم با اون بری وجودت غرق در عشق و احساس میشه و هر لحظه به خاطر بودن در کنار اون حال دلت خوب میشه و خدا رو شکرگزار میشی.

******************

زندگی مثل یک سفره و کسی که قراره باهاش زندگی کنی هم مثل همسفر زندگیته. مبادا اون کسی که قراره به زندگیت راش بدی و به قول معروفش بشه عشق زندگیت آدم نادرستی باشه که اگه این اتفاق بیفته به طور کل لذت این سفر رو از دست میدی و نکته اینجاست که شاید خدا این فرصت رو دوباره بهت نده که سفر رو از نو شروع کنی. حالا که اینجوریه سعی کن مدت ها وقت بذاری و آدما رو بشناسی و بعد اونی که میدونی آدم تو هست رو وارد زندگیت کنی.

******************

همسفر آدم که خوب باشه مهم نیست که باهاش کجا بری، بهت خوش میگذره. همیشه با آدمای خوش سفر سفر کن، همیشه اونایی رو برای سفر رفتن انتخاب کن که واقعا تو رو میفهمن و میدونن که چی خوشحالت میکنه و چی ناراحتت میکنه و همیشه برای سفر رفتن روی اونایی حساب باز کن که احساساتشون نسبت بهت واقعیه و بهت حال خوبی رو هدیه میدن. غیر از اینا با هر کسی که سفر رفتی، حتی اگه یه جای دنج و فوق العاده هم رفتی، باز هم بهت خوش نمیگذره و باز هم به خودت میگی که کاش نمیرفتم و کاش توی این سفر همراه این آدم یا آدم ها نبودم.

******************

سفر رفتن با رفیقات و خانواده ات یه حس و حالی داره و سفر رفتن با اونی که دوستش داری هم یه حس و حال دیگه داره. وقتی که با اونی که دوستش داری میری سفر انگار همه چیز رنگ و روی جدیدی دارن، انگار همه تجربه هایی که توی سفر کسب میکنی متفاوت تر از تموم تجربه های سفرهای قبلیت بودن و انگار اون سفر برات لذت بخش ترین سفر عمرت میشه. نه اینکه سفر رفتن با خانواده یا رفیقا بد باشه اما وقتی که توی سفر دست اونی توی دستاته که از ته دل دوستش داری و عاشقشی واقعا همه چیز انگار برات جدیده و همه چیز برات یه حس و حال دیگه ای داره.

******************

با کسی دوستش داری سفر برو، از زندگیت در کنار اون لذت ببر و بذار تموم کسایی که نمیتونستن خوشی هات رو ببینن چشم هاشون از کاسه در بیاد. دست اون کسی که عاشقشی رو بگیر و به هر جا که دوست دارین برو. برو تا همه بدونن که اگه تموم عمرشون رو هم تلاش کنن تا ناراحتت کنن نمیتونن چون در کنار کسی هستی که دوستش داری و بی خیال از همه اونها با هم به جاهایی میرین که بهتون خوش میگذره و حال دلتون اونجاها واقعا با هم خوشه.

******************

یه سفر وقتی دلنشین میشه که یه آدم دلنشین همسفرت باشه و خوشا به سعادت اون آدمایی که آدم دلنشین زندگیشون رو پیدا کردن. سفر با آدمهای مختلف زندگیت که بهت احساس خوبی میدن بهت میچسبه اما دلنشین تر از همه این سفرها سفر رفتن با اونیه که توی قلبت یه جای ویژه و خاص داره، یه جایی که مخصوص هیچ کس غیر از اون نیست و به غیر از اون هم هیچ کسی توی اون بخش ویژه قلبت خونه نکرده. وقتی با آدم دلنشین زندگیت به سفر میری، توی اون سفر میتونی انتظار داشته باشی که دلنشین ترین لحظات زندگیت رو هم سپری کنی.


در ادامه تماشا کنید :

متن عاشقانه در مورد سفر با همسر

مجموعه‌ای زیبا و جدید از متن‌های درباره سفر

متن زيبا در مورد همسفر خوب

جملات زیبا برای بدرقه مسافر


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...