جملات زیبا برای رفع خستگی همسر

اگه همسرتون خسته هست، شما میتونید با گفتن حرف های عاشقانه و زیبا اونو کمی هم که شده سر حال بیارین و از اون حس و حال خستگی به دورش کنید. شما میتونید با استفاده از جملات یا متن هایی خاص خستگی همسرتون رو رفع کنید و کاری کنید که اون دوباره انرژی بگیره.

در ادامه این مطلب متن ها و جملاتی زیبا برای رفع خستگی همسر تهیه کردیم. همراه ما باشید.

متن برای رفع خستگی همسر

همسر جان عزیزم، میدونم که تک تک زحماتی که متحمل شون میشی و مشقت هایی که تحمل شون میکنی به خاطر من و خانواده مون هست. ازت به خاطر اینکه اینقدر با شجاعت دل به زندگی مشترک دادی و برای من و خانواده ات آرامش رو به ارمغان آوردی از تو متشکرم. زندگی مشترک مثل یک چرخ میمونه که پایه هاش دست زن و شوهره و هر دو نفر باید پا بزنن تا چرخش بچرخه وگرنه این اتفاق نمیفته و خوشحالم که در کنار من تو هم اینقدر با قدرت پایه های این چرخ رو میچرخونی تا زندگیمون راه بیفته. ازت کلی ممنونم و قدردان تموم زحماتی که برامون میکشی هستم.

******************

همسر جان، اینقدر زحمت و سختی کشیدن فقط از تو بر میاد وگرنه هر آدم دیگه ای بود خیلی زود جا میزد و از زیر بار مسئولیت هاش شونه خالی میکرد. خوشحالم که همسری قدرتمند و فوق العاده مثل تو دارم که نه تنها جا نمیزنه بلکه با قدرت بیشتری هم به پیش میره تا در نهایت بتونه زندگیمون رو از اون چیزی که هست بهتر کنه. چقدر خوشحالم از اینکه تو رو دارم و چقدر احساس خوشبختی میکنم از این به عنوان همسرت و شریک زندگیت وارد زندگیت شدم و قراره تا ابد در کنار آدم فوق العاده ای مثل تو باشم.

******************

همسر جان، دوستت دارم، برای تموم زحمت هایی که میکشی، برای تموم رنج هایی که به جون میخری و برای تموم دردهایی که ممکنه از مشغله های مختلفت به جونت بیفته اما چون خم به ابروهای من نیاد اصلا اون درد ور به روت نمیاری و خیلی طبیعی رفتار میکنی. میخوام بگم که پشت اون چهره خندون و قشنگن من اون آدم سختی کشیده و رنج دیده رو میبینم و متوجه تموم دردایی که میکشی هستم و هر کاری میکنم تا بهت آرامش بدم تا بدونی که در این مسیر تنها نیستی و من هم قدم به قدم در کنارتم.

******************

همسر عزیزم، تو نقاط ضعف زندگی مشترکمون رو بات تلاش و کوششی که داشتی پوشوندی و هنوز هم همین کار رو میکنی. الان زندگی ما به بهترین شکل خودش تغییر کرده و من اینها رو مدیون زحمات و تلاش های تو میدونم. اگه تو فقط به فکر خودت بودی و فقط به آرامش خودت رو میخواستی هیچ وقت زندگی مشترک الان ما اینقدر فوق العاده و زیبا نمیشد. ازت متشکرم و میخوام بدونی که زحمت هایی که به جون خریدی و تلاشی که کردی باعث شد که من نسبت به تو عاشق تر از قبل بشم و هم اندازه تو بخوام برای زندگیمون تلاش کنم.

******************

همسر جانم، شاید تعریف من از زندگی مشترک تا قبل از اینکه با تو ازدواج کنم اونقدر که باید درست و مناسب نبود. از وقتی که با تو ازدواج کردم فهمیدم که چقدر زندگی مشترک مهمه و چقدر اهمیت داره. تو در زندگیمون خیلی تلاش میکنی و برای اینکه حال منو خوب کنی بیشتر وقتا از حال خوب خودت میگذره و این خیلی یه شخصیت خیلی بزرگ میخواد که برای زندگی مشترک لازمه. من توی این زندگی از تو خیلی چیزها یاد گرفتم و سعی کردم پا در جای پای تو بذارم تا مبادا احساس کنی که چرخ زندگی رو فقط خودت تنهایی میچرخونی اما باز هم میدونم که تو تلاش هات از من بیشتره و برای همین هم از تو متشکرم و قدردان تموم زحمت هایی که برای زندگیمون میکشی هستم.

******************

همسر عزیزتر از جان، خدا منو لایق دونست که تو رو وارد زندگی من کرد. واقعا بودن با تو لیاقت میخواد که خدا این لیاقت رو در من دید. نمیدونم کجای زندگی چه کار خوبی انجام دادم که خدا اونقدر منو به خاطرش دوست داشت که تو رو به زندگیم بخشید اما هر کاری که بود بارها به خاطرش از خودم ممنونم. تو مثل یک نعمت و هدیه در زندگی من هستی و اینو بدون که تا عمر که دارم قدر تو رو میدونم و هر کاری میکنم تا بیشتر احساس خوشبختی کنی و حالت کنار من بهتر بشه. دوستت دارم.

******************

همسر جان، چه چیزی به عبارت دوستت دارم میتونم به زبون بیارم؟ چه کسی غیر از تو این همه کار برای من کرده و میکنه؟ چه کسی غیر از تو اینقدر فداکاری در حق من کرده و میکنه؟ همه کارهایی که برای من کردی باعث شد که بیشتر عاشقت بشم و الان میخوام بگم که تموم قلب من از آن تو شده و هر چی عشق و احساس در قلبم هست فقط نسبت به توئه و نه هیچ کس دیگه ای. بارها میگم دوستت دارم و عاشقتم و این عشق هیچ وقت در قلب من نسبت به تو از بین نمیره.

******************

همسر فوق العاده من، تو همیشه کارهات رو به بهترین شکل و فوق العاده ترین حالت انجام میدی. تو همیشه کاری میکنی تا همه از کاری که انجام دادی شگفت زده بشن و این توانایی و مهارت خیلی زیادی میخواد. الان هم که خسته ای و خستگی کار در تنت هست باید بدونی که نتیجه کارت فوق العاده بود و حتم دارم که همه از کاری که انجام دادی انگشت به دهن میمونن و همه به مهارت و خلاقیت تو غبطه خواهند خورد. همسر جان، به خودم افتخار میکنم که همسری مثل تو دارم.

******************

همسر عزیزم، میدونی خوشحالی واقعی از کی وارد زندگی من شد؟ از وقتی که تو وارد زندگی من شدی. از وقتی که تو اومدی با تلاش هات سعی کردی که منو بخندونی و شاد نگهم داری و به هدفت هم رسیدی و من الان در شادترین حالت ممکن قرار دارم. نمیدونم اگه تو رو نداشتم الان به سر من چی میومد و الان در کجای زندگی بود! اصلا نمیدونم که اگه تو نبودی آیا میتونستم این حجم از شادی رو تجربه کنم یا نه! به هر حال ازت ممنونم که به زندگیم اومدی و با بودنت به زندگیم رنگ و رو بخشیدی. دوستت دارم.

******************

همسر عزیزتر از جانم، برای تو که نمیدونم اما برای من فقط لبخند تو کافیه که من تموم خستگی و حال بدم رو فراموش کنم و آرامش به دست بیارم. وقتی که تو میخندی و وقتی که لبخند میزنی واقعا احساس آرامش میکنم. من همچین توقعی از تو ندارم اما بدون که هر چی در چنته دارم رو میکنم و هر کاری که از دستم بر میاد انجام میدم تا همیشه احساس آرامش کنی و همیشه حالت خوب باشه. آروم کردن تو واقعا یه وظیفه خیلی سنگینه که به دوشم احساس میکنم، ممکنه بپرسی چرا سنگین که جواب اینه چون واقعا آرامشت برام مهمه. همسر جان، من عاشق این وظیفه هستم و تا عمر دارم بهش عمل میکنم.

******************

همسر عزیزم، میخوام یه رازی رو بهت بگم، میدونستی خیلی دوست دارم و عاشقتم و تو چه بخوای و چه نخوای واسه همیشه توی قلب من خونه کردی؟ خونه تو یه کاخ بزرگ توی بهترین قسمت قلبمه و هیچ جوره خراب نمیشه و به خاطر همین میدونم که هیچوقت از عشق به تو ضربه نمیخورم. میخوام بدونی که بی نهایت بار دوستت دارم و اون بخش از قلبمو که به هیچ کسی نمی دادم به تو دادم چون میدونستم لیاقت بودن در اونجا رو داری.

******************

همسر جان مهربونم، زندگی با تو یه شانس دوباره برای خوشبختی بود که خدا بهم داد. شاید قبل از تو خوشبختی برای من مسئله ای پیچیده بود و چیزی بود که خیلی باید براش تلاش میکردم تا بهش میرسیدم اما بعد از اینکه اومدی و به زندگیم پا گذاشتی این مسئله فرق کرد و الان خوشبختی برام بخشی از زندگیمه و من برای این از تو بارها متشکرم.

******************

همسر عزیزم، حتی وقتی که خسته ای و حوصله نداری هم میخوام دو تا عبارت رو بهت بگم که تا اونا رو بهت نگم انگاری روز من روز نمیشه و توی اون روز اصلا من احساس خوبی نخواهم داشت. همسر جان، عاشقتم و دوستت دارم، این دو تا عبارت رو من هر روز باید به تو بگم تا اون روز برام معنی پیدا کنه. حتی الان که خسته ای و حال نداری هم ازت میخوام این دو تا عبارت رو بشنوی و بدونی که برام به اندازه تموم دنیا ارزش داری.

******************

من نمیگم که تو نقطه شروع همه اتفاقای قشنگ زندگیمی و با تو بود که من معنای زندگی رو درک کردم، نه، من قبل از تو هم زندگی میکردم و حالم خوب بود اما بعد از اینکه به زندگیم اومدی واقعا عطر و بوی دیگه ای به زندگیم پراکندی و حال و هوای زندگیم رو واقعا بهتر از اون چیزی که بود کردی. این واقعا قدرت و مهارت خاصی میخواد که فقط از پس تو بر میاد. خواستم الان که خسته ای اینو بهت بگم تا بدونی میون تموم خستگی هات، میون تموم خوشی ها و خنده هات و میون تموم اتفاقات زندگیت یکی هست که دنیاش با تو قشنگ تره.

******************

همسر جانم، فدای خستگی هات بشم که میدونم این خستگی ها تماما به خاطر من و زندگیمه. تو تلاش میکنی، عرق میریزی و هر کاری میکنی تا زندگی من قشنگ تر بشه و من لحظات خیلی خوب و منحصر به فردی رو در زندگیم بگذرونم. من تموم اینها رو درک میکنم و میخوام بگم که تو الان بازیگر نقش اول تموم خاطرات قشنگ منی و من هر خاطره قشنگی که داشتم تو توی اون خاطره نقش اصلی رو داشتی و اگه نبودی شاید اون خاطره اصلا رقم نمیخورد. به خاطر بودنت از تو متشکرم.

******************

همسر عزیزم، الان خسته ای نه؟ برای کاری که داشتی انجام میدادی خستگی به سراغت اومده آره؟ میخوام بگم تو برای اون کار ساخته شدی و انگاری من هم برای یک کاری ساخته شدم و میدونی اون کار چیه؟ دوست داشتن تو. انگاری خدا منو ساخته که فقط تو رو دوست داشته باشم و فرق کار من با کار تو اینه که کار من خستگی نمیشناسه و من حتی اگه بخوام تموم عمرم هم رو صرف دوست داشتن تو کنم که دارم میکنم باز هم خستگی رو احساس نخواهم کرد و هیچ چیزی روم اثر نخواهد داشت. همسر جان، وقتی واقعا عاشق یک نفر باشی واقعا فکر میکنی برای دوست داشتنش خلق شدی و الان هم برای من چنین اتفاقی افتاده.

******************

همسر عزیزم، میدونم که خسته ای و شاید حاصله چندانی نداشته باشی اما میشه برام لبخند بزنی؟ میشه خنده هات رو ببینم؟ لبخندها و خنده های تو قشنگ ترین چیزیه که من توی زندگیم دارم پس میشه لبخند بزنی و بخندی؟ باور کن که وقتی لبخند میزنی دنیام عوض میشه و حالم و هوام کلا تغییر میکنه، انگاری که خدا اون لحظه منو توی بهشت خودش قرار میده و تا این حد من شاد و خوشحال میشم.

******************

همسر عزیزم، من و تو سختی های زیادی به جون میخریم و این سختی ها خستگی های زیادی رو برامون به وجود میاره اما وقتی دستامون توی دست همدیگه هست و وقتی که با عشقِ همدیگه میتونیم همو سرشار از حس خوب کنیم پس به قول معروف گور بابای هر چی سختی و خستگیه. همسر جانم، میخوام بدونی که عاشقتم و کلیس دوستت دارم و وقتی که کنار تو هست هر ثانیه لبریز از انگیزه و آرامشم حتی اگر اون ثانیه ها به زعم بقیه سخت ترین و طاقت فرسا ترین ثانیه های زندگیم باشه.

******************

آهای همسر گرامی و محترم، دو تا کلمه حرف حساب میخوام بهت بزنم، گوشاتو آماده کن، حس میکنم خیلی وقتی که حرف حسابی بهت نزدم پس باید بشینیم و جدی اونا رو بهت بگم! آماده شنیدنشون که هستی؟ برام فرقی نمیکنه خسته ای یا نه باید بشنویشون و باید گوش کنی چون خیلی مهمه و مربوط به جفتمون میشه. آهای همسر گرامی، دوستت دارم، شنیدی؟ اونقدر دوستت دارم و عاشقتم که زندگی بدون تو برای من هر لحظه اش سخت و دشواره. تا همیشه برام بمونی و تا همیشه سایه ات بر سر زندگیم باشه.

******************

از شما متشکریم که تا انتهای مطلب ما رو همراهی کردید. اگه نظر، انتقاد یا پیشنهادی دارید میتونید از بخش نظرات اون رو برای ما به اشتراک بذارید.


در ادامه تماشا بفرمایید :

جملات زیبا برای همسر مهربانم

متن کوتاه درباره ناراحتی از همسر

جملات فلسفی عاشقانه برای همسر

جملات زیر برای رفع دلخوری


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...