جملات زیبا برای همسر مهربانم

همسر آدم یکی از بزرگترین همراه های زندگی اونه و توی مسیر زندگی یا بهتره بگیم که سفر زندگی هم مسیر و هم سفری فوق العاده است. همسر در حق آدم میتونه مهربونی های زیادی بکنه پس اگه همسر تو اینجوریه چه خوبه که برای مهربونی هاش متنی محبت آمیز تهیه کنی و بهش هدیه بدی.

در ادامه این مطلب متن ها و جملات زیبایی در مورد همسر مهربانم تهیه کردیم. اگه میخواین در مورد مهربونی های همسرتون باهاش حرف بزنید میتونید از این متن ها استفاده کنید. همراه ما باشید.

متن برای همسر مهربانم

همسر عزیزتر از جانم، مهربانی های تو زندگی مرا به بهشتی بی بدیل تبدیل کرده. نمی دانم اگر تو نبودی و سایه ات بر سر زندگی من نبود من چطور قرار بود این همه احساس خوشبختی و حال خوب کنم. به راستی که تو به مانند فرشته ای هستی که گویی از سوی خدا مامور شده تا به زندگی من بیاید و با مهربانی ها و عشق ورزیدن هایش حال مرا بهتر کند. این را بدان که قدر تمام مهربانی هایت را می دانم و به پای مهربانی هایت تا عمر که دارم به تو عشق خواهم ورزید.

***********

همسر جان، اگر در زندگی مشترکمان مهربانی ها و بخشندگی های تو نبود تا به حال بارها رابطه مان به قهقرا رفته و من و تو بارها از هم جدا شده بودیم. از من خطاهای زیادی سر زد و تو به پای خلق و خوی مهربانت مرا بخشیدی و باز هم حاضر شدی تا زندگی ات را به من ادامه دهی چرا که نور امیدی در قلبت نسبت به من داشتی که هیچوقت خاموش نمیشد. از تو متشکرم که هیچ وقت امیدت را از من قطع نکردی و همواره با مهربانی هایت گذشتی و خطاهایم را نادیده گرفتی. از این به بعد بدان که هر آنچه که در توانم دارم خرج خواهم کرد تا تو را خوشبخت کنم، این کارم کوچکترین پاسخ به آن همه مهربانی و بخشندگی تو است.

***********

همسر جانِ عزیزم، نمی دانم که ار تو را در زندگی ام نمی یافتم باز هم خدا انسانی که بتواند مرا به طور کامل درک کند و دریای مهربانی اش غرقم نمیاد بر سر راهم قرار میداد یا نه. تو با دریای بی کران مهربانی ات وارد زندگی من شدی و بارها خدا را برای بودنت شکر میکنم. یقینا هر چه فکر میکنم می بینم که انسانی با درک و کمالات تر و مهربان تر از تو روی زمین نیست و اگر تو را خدا بر سر راه من نمی گذاشت شاید هیچوقت نمی توانستم آنطور که باید طعم خوشبختی را بچشم.

***********

همسر جان، من خدا را شاکرم چرا که زندگی ام را با انسانهایی پر کرده که برای ذات نیک شان بارها هم به خود که آنها را دارم غبطه میخورم. خواستم بدانی که تو یکی از همان انسان ها هستی و من بارها خدا را برای بودنت در زندگی شکر میکنم چرا که اگر نبودی قطعا من اینقدر احساس خوشبختی و احساس حال خوب نمی کردم. تو با ذات زیبا و مهربانی که داری همیشه به فکر من بودی و همیشه در هر مسیری دستت در دستان من بوده و همین هاست که تو را برای من تبدیل به یکی از بهترین انسانهای زندگی ام می کند.

***********

همسر خوبم، قطعا نمی توانم مهربانی های تو را در حق خودم به شماره آورم چرا که این کار امکان پذیر نیست. تو مهربانی هایت به اندازه ستاره های آسمان است یعنی بی شمار است و نمی توان آنها را شمرد. نمی دانم قلبت چقدر بزرگ است که این همه مهربانی می کنی و با آن به دیگران عشق و محبت می ورزی، فقط خدا را شاکرم که مرا نزدیک ترین فرد به تو قرار داد چرا که هم اکنون من بیشتر از هر کسی طعم مهربانی های تو را می چشم و با آن مهربانی ها وجودم را لبریز از حس خوب میکنم.

***********

همسر جان، در همان جا که به تو نیاز داشتم خودت را سر رساندی و دستانم را گرفتی و با مهربانی های بی شمارت کاری که کردی که من اکنون به این درجه از زندگی برسم. این را بدان که هر چقدر هم پله های ترقی و پیشرفت را در زندگی طی کنم و هر چقدر هم که در زندگی به تعالی برسم باز هم خودم را مدیون تو می دانم و آنهم موفقیت و خوشبختی ام را فقط به خاطر وجود تو خواهم دانست. یقینا اگر مهربانی های تو نبود استارت پیشرفت و تعالی من هم هیچوقت نمی خورد و من با تمام وجود به این موضوع ایمان دارم.

***********

همسر عزیزم، به من بگو چطور با وجود آنکه بارها خواسته یا ناخواسته تو را رنجاندم و اشک به چشمانت آوردم باز هم مهربانی کردی و باز هم مرا بخشیدی؟ به راستی عشقی که در وجود توست از جنس چیست؟ مهربانی هایت از چه قلب بزرگی نشات می گیرند و مگر دلت چقدر بزرگ است که آن همه ستم کشیدی و باز هم مهربانی کردی و کوتاه نیامدی؟ این را بدان که من هم اکنون کاملا مراقب خود و رفتارهایم هستم که حتی ناخواسته تو را نرنجانم و همواره لبخندی به زیبایی قلبت بر روی لب هایت بنشانم. من این کار را وظیفه خود در حق تو می دانم، وظیفه ای که خیلی قبل تر از این باید به آن عمل می کردم.

***********

همسر جان، تو با هر کسی که من دیده ام مهربان بودی و مهربانی کرده ای و به هیچ کس ظلم و ستمی نرسانده ای. یقینا اگر آن بهشتی که همه از آن دم میزنند وجود داشته باشد تو یکی از لایق ترین افرادی هستی که باید به آن وارد شوی و تا همیشه در آن خوش باشی. همسر جان، این همه مهربانی و این همه عاطفه و عشق نتیجه ای جز خیر و نیکی ندارد و برای همین است که می گویم بهشت خدا لایق توست، بهشتی که همه از زیبایی آن دم میزنند و سخن می گویند.

***********

همسر جان، چه مهربانانه در هر قسمت از زندگی که نیاز به کمک تو داشتم دستم را گرفتی و نگذاشتی که تنها بمانم و تنها با چالشی مواجه شوم. به من بگو که این مهربانی های تو را چگونه جبران کنم؟ احساس میکنم که قلبم به اندازه قلب تو بزرگ نیست و نمی توانم انقدر که تو مهربانی میکنی مهربانی کنم پس دقیقا بگو که چه کاری انجام دهم تا پاسخی برای آن همه مهربانی و عشقی باشد که به من کرده ای و لحظه ای آن را از من دریغ نکرده ای.

***********

همسر جان مهربانم، از تو برای اینکه در زندگی ام تبدیل به پشتوانه ای امن و محکم شدی تا به سوی خواسته هایم حرکت کنم و مهربانی ات را وسیله ای کردی تا به واسطه آن به من انگیزه و انرژی دهی تا کوتاه نیایم از تو متشکرم. بودن یار و همراهی به مانند تو در زندگی ام برگ برنده من بود و من اگر تو را نداشتم شاید به کمترین دستاوردهایی که اکنون دارم هم نمی رسیدم. همسر عزیزم، من تمام آنچه که دارم و ندارم را مدیون تو و مهربانی هایت می دانم.

***********

همسر عزیزم، تموم مهربونی های تو رو قاب کردم و گذاشتم یک گوشه از ذهنم و هر جا که احساس کردم حالم بده و یا هر جا که خواستم ناشکری کنم به این قاب شکل و زیبا نگاه میکنم و حالم کلی خوب میشه. تو توی زندگی من یک نعمتی، مهربونی هات برای من یک نعمتی و من قدر تو و مهربونی هات رو میدونم. اگه تو توی زندگی من نبودی شاید من الان هیچ دلیلی نداشتم که نخوام ناشکری کنم و روز و شب همش درگیر مجادله با خدا بودم. دوستت دارم و عاشقتم.

***********

همسر مهربونم، تو یک شریک و همسفر واقعی توی مسیر زندگی برای من هستی. اگه روی هیچ کسی نتونم حساب باز کنم از ته دل ایمان دارم که روی تو میتونم حساب باز کنم و تو تا تهش باهامی و کنارمی. دوست داشتن تو برای اینه که مهربونی های زیادی در حق من کردی. شاید این مهربونی ها از نظر خیلی ها از حد گذشته باشن و خیلی دیگه تو شورشو در آورده باشی اما من میدونم به خاطر عشق دو طرفه ای هست که در قلب هردومون نسبت به هم میجوشه. همسر جان، قدرت رو کلی میدونم و به خاطر بودنت کلی از خدا متشکرم.

***********

همسر عزیزتر از جونم، اگه تو و مهربونی هات نبودین، من چطور قرار بود زندگی کنم؟ چطور قرار بود از پس این زندگی بر بیام؟ خیلی جاها تا کاری کردی که خیلی از مشکلات و دغدغه های من از بین برده شد و خیلی از جاها کاری کردی که واقعا نگرانی هام از بین رفتند. اگه تو نبودی حتم دارم که میون تموم این مشکلات و نگرانی ها تا عمر که دارم دست و پا میزدم. مرسی از بودن، مرسی بابت تموم مهربونی هات، قدرت رو کلی میدونم و خواستم بدونی که عاشقتم.

***********

آهای همسر مهربون بنده، اگه میخوام بگم عاشقتم، میخوام بگم دوستت دارم، میخوام بگم که کلی تو قلبم جا داری، اصلا میخوام تا خود صبح/شب که شده از این حرفا برات بزنم و از اینکه چقدر دوستت دارم برات بگم. چیکارم داری؟ دوست دارم یه روز رو کامل مختص عشق زندگیم بذارم و کل اون روز رو قربون صدقه اش برم. همسر جونیم، تو لیاقت این قربون صدقه رفتنا رو داری و اینو هم بدون که قربون صدقه رفتن های من فقط لفظی نیست و اگه لازم باشه واقعا قربونت میشم.

***********

همسر جان، تو حالا دیگه عزیز دل ما شدی، تو حالا دیگه بخشی از وجود ما شدی، تو حالا دیگه زندگی ما شدی، حتی اگه بخوای هم دیگه نباید بری. ممکنه بپرسی چرا میگی ما، خب دارم خودمو و بچه هامونو میگم دیگه. درسته الان بچه ای نداریم ولی خب در آینده که قراره داشته باشیم پس باید قول بدی که هیچ وقت از پیشمون نمیری و هیچوقت ترکمون نمیکنی. دوری از تو هم برای من و هم برای بچه هامون کلی عذابه و درده.

***********

همسر عزیزم، میدونستی که چقدر مهربونی؟ لازم نیست حساب کنی چون مهربونی های تو حد و اندازه نداره، تو تا بی نهایت مهربونی. همش به خودم میگم یعنی من لیاقت این همه مهربونی شو دارم، یعنی من میتونم این همه مهربونیش رو جبران کنم، نکنه کاری بدی انجام بدم که باعث بشه بابت اون مهربونی ها پشیمون بشه. تو خیلی مهربونی و گاهی وقتا واقعا حس میکنم که توی عشق ورزیدن دارم ازت کم میارم. ان شاء الله که تا همیشه برام بمونی، دوستت دارم.

***********

همسر جان، بعضی ها توی حرف و بعضی ها هم توی عمل مهربونیشون رو نشون میدن. تو درسته که اهل حرف زدن نیستی و زیاد قربون صدقه من نمیری اما توی عمل اینو ثابت میکنی و هر کاری برای من و زندگیمون میکنی. میخوام بدونی که من حواسم به تموم اینها هست و چون دوست داشتنت رو به زبون نمیاری نمیخوام فکر کنی که مهربونی هات و عشق ورزیدن هات از یادم میره. تو همسر دوست داشتنی من هستی و تا ابد توی یه بخش بزرگ از قلب من میمونی. دوستت دارم و عاشقتم.

***********

همسر خوبم، اگه بخوان مهربونی های تو رو حساب کنن حتم دارم که از اندازه تموم ستاره ها هم بیشتر میشه. قلبت مگه چقدر بزرگه؟ روحت مگه چقدر بزرگه؟ مگه چقدر توانایی داری که همش مهربونی میکنی و همش برای من از خودت میگذری؟ آدمای این دوره و زمونه همش به فکر خودشونن و همش سعی میکنن که منفعت خودشون حفظ بشه اما تو انگاری جزو دار و دسته اونها نیستی و انگاری که خدا تو رو یه جور دیگه خلق کرده. خدا رو شکر میکنم که اون بنده متفاوتش که از همه بهتره رو نصیب من کرد. کلی عاشقتم و کی دوستت دارم.

***********

همسر عزیزم، توی زندگی خیلی ها مهربونی کرد حساب و کتاب داره یعنی طرف میگه باید مهربونی ببینم تا مهربونی کنم اما توی زندگی ما چنین چیزی وجود نداره و من خوشحالم بابت این موضوع. من و تو نسبت به اینکه از طرفمون عشق دریافت میکنیم یا نه توجه نمی کنیم و بی اندازه به هم مهربونی میکنیم و این نقطه قوت رابطه ماست. من و تو منتظر نمیشینیم تا یکیمون برای مهربونی کردن پیش قدم بشه بلکه هر دومون هم زمان با هم برای عشق ورزیدن و محبت کردن دست به کار میشیم. خوشحالم از اینکه دارمت، خواستم با گفتن تموم این حرفا به همین جمله برسم. دوستت دارم.


در ادامه تماشا کنید :

متن عاشقانه برای مریضی همسر

متن عاشقانه انگلیسی همراه با ترجمه فارسی + گالری عکس

متن تشکر از همسر بابت تبریک تولد

متن برای تشکر از همسر

بهترین متن ها برای تشکر از زحمات همسر (2)


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...