متن عاشقانه در مورد چشم قهوه ای

چشم های قهوه ای رنگ و زیبای اون حتی میتونه پلیدترین و بدترین آدم ها رو هم رام کنه و سر راه بیاره اون وقت از من چه توقعی دارید که وقتی محو تماشای چشم هاش میشم و اونو نگاه میکنم اینقدر آروم نشم و اینقدر حالم خوب نشه؟ اون کافیه لحظه ای نگاهم کنه تا درونم سرشار از حس آرامش بشه.

در ادامه متن ها و جملاتی عاشقانه و زیبا در مورد چشم های قهوه ای تهیه کردیم که شما رو دعوت به خوندن اونها میکنیم.

جملات عاشقانه درباره چشم های قهوه ای

وقتی با آن نگاه زیبایش مرا می نگرد، از خود بی خود میشوم. حتم دارم هر کسی را با آن چشم های قهوه ای رنگش بنگرد همینطور خواهد شد. چشم های او چنان گیراست و نگاهش چنان تو را به زانو در می آورد که نمی توانی در مقابلش مقاومت کنی. همین نگاهش بود که مرا در همان برخورد اول به خود جذب کرد و همین چشمان قهوه ای پر از رازش بود که مرا کنکجاو کرد تا عاشق او شوم و او را کشف کنم.

*******************

چشمانش به مانند زندانیست که اگر اسیر آنها شدی دیگر رهایی نمی یابی. چشم های قهوه ای رنگ او چنان تو را محو خود میکند که تا مدت ها فقط می خواهی بنشینی و او را تماشا کنی. وقتی که چشم هایش را می نگری تو به این تماشا کردن عادت میکنی و همین عادت است که تو را زندانی زندان چشم هایش می کند. و چه خوب است این زندانی بودن، هر لحظه و هر بار که او به او چشم میدوزی فقط و فقط حس عشق درونت غلیان میکند، حس عشقی که تمام وجودت را به وجد می آورد و حال درونیت را بر می انگیزد.

*******************

به یاد دارم همان روزهایی را که با او آشنا شدم. اولین چیزی که مرا جذب خودش کرد همان چشم های قهوه ای رنگ زیبایی بود که حتی اگر فراموشی بگیرم و تمام خاطراتم را فراموش کنم حتم دارم که چشم های او تا ابد به یادم خواهد ماند و من در ذهن دائما چشم های او را تداعی خواهم کرد. او چنان با همان چشم های قهوه ای و زیبایش به دلم نشست که حالا دیگر حتی اگر خود بخواهم نمی توانم از او جدا شوم، نمی توانم دست هایش را از دستانم جدا کنم و نمی توانم عشقی که به او دارم را لحظه ای فراموش کنم.

*******************

نمی دانم اطرافیان او با قدرت چشم هایی که دارد چطور به او نه می گویند. حتم دارم اگر او با همان چشم های قهوه ای رنگ زیبایش از هر کسی درخواستی کند محال است که آن شخص درخواست او را رد کند. چشم های قهوه ای رنگ او گویی جذبه ای دارند که هر کسی را به سمت خود جذب می کنند و همین ویژگی شان بود که مرا هم به سمت او جذب کرد و اکنون من در به عشق او گرفتار شدم ام. و چه خوش است این گرفتاری و همین گرفتاری چقدر زیاد زندگی مرا زیباتر از همیشه اش کرد.

*******************

حال خوب یعنی او، یعنی چشم هایش، یعنی وقتی که با همان چشم های قهوه ای رنگش به تو می نگرد غم زمانه را فراموش میکنی و تنها دل به او می بندی، اویی که حس میکنی می تواند مرهم هر دردت شود و تو را از هر غصه و حال بدی برهاند. وقتی که او مرا می نگرد فراموش میکنم که بر من چه گذشته و چه اتفاقاتی برایم به وجود آمده، تنها چیزی که در آن زمان برایم مهم است خود اوست، چشم هایش است که به نظر من گرانبهاترین چیزیست که در این دنیا وجود دارد.

*******************

کاش بداند که چشم هایش چقدر مرا آرام میکنند، کاش بداند که وقتی با همان چشم های قهوه ای رنگش مرا می نگرد من انرژی و انگیزه ای می گیرم که با آن می توانم با هر سختی و مشقتی مبارزه کنم، کاش بداند که چشم هایش معجزه می کنند، معجزه ای که حال دلم را دگرگون میکند و مرا به معنای واقعی به آرامش می رساند. با خود می گویم که اگر هیچ چیزی نداشته باشم اما او باشد که با همان چشم های زیبایش مرا بنگرد می توانم دوباره خود را از صفر به صد برسانم و تمام آنچه که از دست دادم ام را دوباره برای خودم زنده کنم.

*******************

چشم های قهوه ای رنگ او مرده را زنده می کند حال از منکه انسانی ضعیف هستم چه انتظار داری که در برابرش تسلیم نشوم و زندانی زندان عشق به او نشوم؟ او وقتی با چشم های قهوه ای رنگش به کسی می نگرد، گویی تمام وجود طرف مقابلش لبریز از احساس می شود، احساسی خوب که تمام وجودش را به وجد می آورد. او حتی اگر با همان چشم ها مرا در سخت ترین شرایط بنگرد حتم ندارم که چنان انگیزه ای می گیرم که از هر شرایط سختی که پیش رویم است گذر خواهم کرد. چشم های قهوه ای رنگ او چنین معجزه می کنند.

*******************

چشم قهوه ای ها زود به دل می نشینند، زود جای خود را در قلب طرف مقابلشان باز می کنند و زود روی طرف مقابل شان تاثیر مثبت می گذارند. آنها کافیست اندکی با کسی صحبت کنند تا دل او را ببرند و او را عاشقانه محو خود کنند. چشم های قهوه ای رنگ آنها گویی جذبه ای دارد که خدا فقط آن را مختص چشم قهوه ای ها می داند. چشم قهوه ای ها می توانند دکتر حال خوب باشند چرا که کافیست با همان چشم های زیبا به کسی بنگرند تا در کسری از ثانیه حال طرف مقابلشان خوب شود.

*******************

چشم قهوه ای هدیه ای از سوی خداست به انسان ها، هدیه ای که آنها را فوق العاده خاص و منحصر به فرد می کند. درست است که چشم های قهوه ای رنگ زیاد هستند و درست که این رنگ چشم در چشم های بیشتر انسان ها دیده می شود اما نکته اینجاست که حتی اگر تمام مردم کره زمین هم چشم هایشان قهوه ای بود باز هم این چیزی از خاص بودن این رنگ چشم کم نمی کند. چشم قهوه ای ها ملاک جذابیتی دارند که آن هم همان چشم هایشان است.

*******************

وقتی که عاشق یک چشم قهوه ای می شوی دیگر نمی توانی از عشقش دست بکشی، دیگر نمی توانی خودت را دریای عشق او رها کنی و دیگر نمی توانی در بند عشق او نباشی. چشم قهوه ای ها چنان به دل می نشینند و چنان تو را عاشق خود میکنند که حتی حاضری تمام سختی های دنیا را خود تنهایی به دوش بکشی اما لحظه ای هم که شده حال بد آنها را نبینی و احساس نکنی که انها درگیر سختی و مشقتی شده اند.

*******************

اون لازم نیست حرف بزنه چون چشم های قهوه ای رنگ و زیباش وقتی که پیشمه باهام حرف میزنن و منو آروم میکنن. وقتی که کنارمه اصلا لازم نیست لب از لب باز کنه و چیزی بگه، اون با همون چشمای زیباش قشنگ ترین آرامشی که میتونست نصیبم بشه رو به من هدیه میده. هر وقت که درگیرم و هر وقت که از دنیا سیر شدم کافیه به چشم های اون نگاه کنم تا در اقیانوسی از آرامش که به سمت من سرازیر میکنن غرق بشم.

*******************

خدایا، چرا اینقدر چشماش رو زیبا آفریدی که تا چشمم به چشماش میفته انگاری که همونجا خشکم میزنه و همونجا فقط غرق تماشای اون میشم. بقیه که منو توی این وضعیت میبینن میگن که از عاشقیته، میگن که خیلی دوستش داری و خیلی برات اهمیت داره. شایدم اونا راست میگن، شایدم اون الان عشق زندگی من شده، شایدم الان اون برام از خودم هم مهم تر شده و شایدم اون با همون چشم های زیباش الان تموم وجود من شده.

*******************

غیر طبیعیه که فقط با یه بار دیدنش عاشقش بشم اما باید بگم که عاشقش شدم و بهش دل دادم. دلیل عاشقش شدنم شاید همون چشم های قهوه ای رنگش باشه. شاید بگید یه چشم مگه میتونه تو رو اینقدر جذب کنه اما من میخوام بگم که توی چشم های اون یه دنیا حرف بودن، یه دنیا آرامش بود و یه دنیا حال خوب بود. وقتی که چشمام به چشم های زیبای قهوه ای رنگش گره خورد انگار سال های سال کنارش نشستم و باهاش حرف زدم و اون از خودش برام گفت، از اینکه چقدر میتونه به من آرامش بده و چقدر میتونه حال دلم رو خوب کنه.

*******************

یکی از دلایلی که خدا رو براش شکر میکنم چشمهای قهوه ای رنگ خوشگلشه. شاید بگید این چه چیزیه که براش خدا رو شکر میکنی، میخوام بدونین که چشم های اون از نظر من قشنگ ترین آفریده خداست. وقتی که به چشماش نگاه میکنم مهم نیست که چقدر خسته و چقدر درگیرم، همون موقع آرامش میگیرم و حالم خوب میشه. چشم های قهوه ای رنگ اون به من آرامش میده و من برای همینه که خدا رو براش شکر میکنم.

*******************

آدما هر کدوم دیوونه و خراب یه چیزی میشن، یکی یدونه فیلم دیدنه، یکی یدونه بیرون رفتن و تفریح کردنه، یکی دیونه کاریه که انجام میده و منم دیوونه نگاه کردن چشم های قهوه ای رنگشم. یعنی اگه بگن تموم عمرت رو بذار و فقط چشم هاش رو نگاه کن من نه نمیگم و با کمال میل این رو میپذیرم. چشم های قهوه ای رنگ اون از هر چیزی که دیدم زیباره و آدم هم جذب زیبایی های خدا میشه برای همینه که من میخوام حتی اگه شده تا آخر عمر هم فقط و فقط به چشماش نگاه کنم و حال دلم رو باهاشون خوب کنم.

*******************

فقط چشای قهوه ای رنگش، فقط اون نگاهش، فقط آرامشی که از اون چشا و نگاه میباره برای من کافیه. لازم نیست بهم مهربونی کنه و بهم عشق بده، من هیچکدوم از این ها رو نمیخوام، من میخوام فقط نگاهم کنه، فقط با اون چشاش بهم زل بزنه و لحظه ای هم که شده نگاهش رو ازم بر نداره. دیوونه اون چشای لعنتی ای شدم که حالا شدن خدای دوم من. واقعا اگه پرستش چیزی غیر از خدا جرم نبود من تا حالا هزار بار اون چشما رو پرستیده بودم و بهشون سجده کرده بودم؛ چشمای به این زیبایی جای سجده هم دارند.

*******************

خدا رو شکر میکنم که اونو به زندگیم وارد کرد. اون با همون چشم های قهوه ای رنگ و شهلاش وقتی که هست انگاری آرامش توی خونه ام موج میزنه، انگاری حال خوب درونم غلیان میکنه و انگار هر چی حس منفیه از من و خونه ام به دور میشه. اون انگار آنتی غمه و با وجود اون هیچ غمی هیچ جا موندگار نیست. اون حتی لازم هم نیست حرفی بزنه تا آرومت کنه و غم ها از درون پر بکشن، اون کافیه با همون چشم های زیباش نگاهت کنه، اون نگاه اونقدر پر از مهر و عاطفه هست که ناخودآگاه آرومه آروم میشی و از هر چی غمه رها میشی.

*******************

چشماش مثل دریاست که آدم میتونه توشون شنا کنه. اینقدر چشماش زیباست و اینقدر خواستنیه که الان اونا رو مهم ترین دارایی زندگیم میدونم. چشمهای قهوه ای رنگ اونو با دنیا هم که شده عوض نمیکنم چون هیچ جایی دیگه نمیتونم چشم های به این زیبایی پیدا کنم که به من نگاه کنند و منو غرق در عشق و احساس کنند. وقتی که به چشم های اون نگاه میکنم اوج قدرت خدا رو میفهمم که چطور میتونه معجزه کنه، آره چشم های اون مثل معجزه و حتی چیزی بالاتر از معجزه هست.

*******************

توی خلقت خدا هیچ چیزی زیباتر از چشم های قهوه ای رنگ اون نیست یا اگر هم باشه منو اونقدر که باید جذب نکرده. در زندگیم زیباترین خلقت های خدا رو هم دیدم اما هیچوقت منو اونقدر محو خودشون نکردن که بخوام مدت ها فقط به اونها نگاه کنم و وجودم سرشار از حس و حال خوب بشه. میخوام بگم چشم های اون چیز دیگه ای هست و کافیه من لحظه ای به اونها نگاه کنم، اون موقع حتی این امکان رو دارم که روزها هم بشیم و فقط و فقط اونو با اون چشم های قهوه ای رنگ و زیباش ببینم.

*******************

از شما متشکریم که تا به انتهای مطلب همراه ما بودید. اگر نظری در رابطه با این مطلب و محتوای اون داشتید میتونید از طریق بخش نظرات اونو با ما در میون بگذراید.


در ادامه تماشا کنید :

متن عاشقانه در مورد چشم آبی

متن عاشقانه در مورد چشم سیاه


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...