متن عاشقانه و کوتاه در مورد قدم زدن

قدم زدن میتونه یکی از لذت بخش ترین کارهایی باشه که آدم انجام میده به شرط اینکه به دنبال لذت های خیلی گرون قیمت و لاکچری نباشه. حتی یه قدم زدن ساده کنار عشقت یا به تنهایی میتونه وجودت رو پر از حس لذت کنه. تو میتونی با عشقت یا تنها به کنار دریا یا طبیعت بری و اونجا وجودت رو رایگان پر از حس خوب کنی.

در ادامه این مطلب متن ها و جملاتی زیبا، عاشقانه و کوتاه درباره قدم زدن با عشقم، به تنهایی، کنار دریا و کنار طبیعت تهیه کردیم که شما رو دعوت به خوندن اونها میکنیم. همراه ما باشید.

متن درباره قدم زدن با عشق

یکی از قشنگ ترین لحظات عمرم اون لحظه هایی بود که دستم توی دستاش بود و با همدیگه قدم میزدیم. من هر وقت که با هم راه قصد قدم زدم میکردیم مقصدمون برامون اهمیت نداشت بلکه اینکه کنار هم بودیم و از کنار هم بودن لذت میبردیم برامون اهمیت داشت. هنوز هم همینه، هنوز هم وقتی دستاش رو میگیرم و در کنارش قدم میزنم انگاری که اصلا مقصد برام اهمیتی نداره بلکه فقط بودن در کنارشه، بودن دستام توی دستاشه و قدم زدن در کنارشه که برام اهمیت داره.

*******************

اگه حالت بده، اگه ناراحتی، اگه احساس بدی داری و اگه هیچ چیزی نمیتونه به نظر خودت حال دلت رو خوب کنه من بهت پیشنهاد میکنم که با عشقت قدم بزنم. آدم اگه با عشقش باشه، مهم نیست کجا، مهم نیست چه جایی و در چه مکانی، حالش با اون خوب میشه و احساس راحتی میکنه. پس حالا اگه تو ناراحتی و وجودت پر از غمه، چیزی که میتونه مسکن روح و روانت باشه بودن در کنار عشقت و قدم زدن در کنار اونه.

*******************

دستت عشقت رو بگیر و هر روز باهاش برو بیرون، قدم بزن، حرف بزن و از بودن باهاش لذت ببر. این یکی از زیباترین و خاص ترین نعمت هایی هست که خدا اونو لایق هر کسی نمیدونه پس حالا که تو لایق اینی که عشقت رو ببینی و دستاش رو توی دستات بگیری و باهاش باشی پس این کار رو انجام بده و به سراغش برو و دست در دست اون توی کوچه پس کوچه ها قدم بزن. همین قدم زدن تو رو از هر چی حال بده به دور میکنه و احساسات خوب رو نصیبت میکنه.

*******************

قدم زدن با عشقت یکی از قشنگ ترین خاطراتی میشه که توی ذهنت به یادگار میمونه و هیچوقت پاک نمیشه. حتی اگه خدای نکرده عشقت رو از دست بدی و یا حتی اگه خدای نکرده عشقت از پیشت بر باز هم اون خاطرات میمونن و لبخند رو به روی لب هات میارن. اگه عشقت هنوز پیشته پس سعی کن که تا بی نهایت از این دست خاطرات قشنگ و زیبا برای خودت خلق کنی تا باهاشون حالت رو همیشه خوب نگه داری اما اگه به هر دلیلی دیگه پیشت نیست خاطرات قدم زدن باهاش رو ورق بزن، اینجوری یه لبخند واقعی و عمیق روی لب هات میشینه.

*******************

در کنار عشقت قدم بزن و هر چی حال بده، احساس بده و اتفاق بده رو فراموش کن. وقتی که کنار عشقت هستی برات مهم نباشه که بهت چی گذشته و چه اتفاقاتی سر راهت سبز شده، فقط حواست رو به همون لحظات کنار اون بودن متمرکز کن و بذار که از بودن در کنارش لذت ببری. قدم زدن به همراه عشقت میتونه یکی از زیباترین و لذت بخش ترین لحظاتی باشه که تجربه اش میکنی پس نذار احساسات بد یا اتفاقات بد روی این لحظات تاثیر بذارن و نذارن که حال تو از بودن در کنار عشقت خوب بشه.

متن در مورد تنهایی قدم زدن

همیشه هم نیازی نیست یکی همراهت باشه، همیشه هم نیازی به هم قدم ندارِف گاهی اوقات میتونی دست عشقت رو بگیری و با اون به بیرون بری و در کنارش قدم بزنی و گاهی هم میتونی در کنار دوستات و عزیزانت قدم بزنی اما اگه هیچ کدوم از اینها نبودن خودت رو از لذت تنهایی قدم زدن محروم نکن. وقتی که تنهایی قدم میزنی فکرت رو درگیر خودت و زندگی و چیزهایی که قراره بهت بگذره بکن اون موقع میبینی که لذت تنهایی قدم زدن یه چیز دیگست که خیلی ها به خاطر ترس از تنهایی خودشونو از اون محروم میکنن.

*******************

تنهایی قدم زدن یه لذت خیلی خاص داره، یه لذت که با هم قدمی با هیچ کسی نصیبت نمیشه. وقتی خودت با خودت تنهایی و خودت با خودت خلوت کردی یه حس و حال دیگه ای به سراغت میاد، یه حس و حال ناب که اونقدر بی نظیره که وجودت رو غرق در آرامش میکنه. درسته که هم قدم شدن با دیگران ممکنه زیبا و لذت بخش باشه اما تنهایی قدم زدن هم لذت های خاص خودش رو داره و اونقدر میتونه به تو آرامش بده که این آرامش رو به هیچ چیز دیگه ای ترجیح ندی.

*******************

آدما از تنها بودن میترسن، آدما از اینکه همراه و هم قدمی در زندگی نداشته باشن میترسن، آدما از اینکه کسی رو نداشته باشن میترسن و دائما به دنبال همراه و همدم در زندگی میگردن اما نمیدونن که قشنگی مسیر زندگی حتی با همون تنهایی قدم زدن در اون هم به ارمغان میاد به شرط اینکه آدم خودش رو دوست داشته باشه و با خودش عشق کنه. وقتی کسی با خودش حال کنه خیلی وقت ها اصلا اجازه نمیده که کسی به خلوت وارد بشه و این عشق و حال اون رو ازش بگیره. اگه از تنها بودن میترسی سعی کن که خودت رو بیشتر دوست داشته باشی اون موقع میبینی که این تنهایی عجب لذتی داره.

*******************

صبح ها بعد از بیدار شدن از خواب و شب ها قبل از خوابیدن برو بیرون و چند قدمی تنهایی قدم بزن. صبح ها وقتی تنهایی میری بیرون و عطر و بوی صبح مشامت رو در بر میگیره سرشار از انرژی و حال خوب میشی و میتونی هی روز فوق العاده رو شروع کنی و همچنین شب ها قبل خوابیدن وقتی میری بیرون و قدم میزنی میتونی از آرامشی که شب داره بهره مند بشی و با اون حالت رو بهتر کنه. یه لذت هایی هست که رایگانه و لازم نیست برای تجربه کردنشون هزینه ای بپردازی که یکی از همون ها هم تنهایی قدم زدن در صبح و شبه.

*******************

تنهایی قدم زدن چندان هم بد نیست چون باعث میشه آدم به فکر فرو بره و در مورد خودش و زندگیش بیشتر فکر کنه. اگه میخوای از پس چالشی در زندگیت بر بیای و اگه در زندگیت به مانع خاصی برخورد کردی که نمیدونی راه حلش چیه بهتره که کمی با خودت خلوت کنی و کمی در این خلوت و تنهایی قدم بزنی. بهتره بری پارک، بری توی دل طبیعت یا حتی بری کنار دریا، هر جا که احساس میکنی خوبه برو و در اونجا قدم بزن. همین قدم زدن و فکر کردن میتونه ایده هایی ناب به تو بده که از پس مشکل و چالشی که داری بر بیای.

متن در مورد قدم زدن کنار دریا

همین الان تصور کن، قدم زدن کنار دریا، آرامشی که از اون میگیری، صدای موج های اون، نور آفتابی که پوستت رو نوازش میده و شن های ساحلی که با هر بار قدم زدن انگار با پاهات بازی میکنن و قلقلکت میدن، این ها چقدر برات لذت بخشه؟ همین الان لحظاتی رو بذار و برای اینکه خستگی کل روز در وجودت پر بکشه و بره، خودت رو در کنار یک دریای زیبا تصور کن و هر جزء و هر قسمتش رو قشنگ در ذهنت تصویرسازی کن، این تصویر سازی بهت آرامش میده و این آرامش هم خستگی رو از تنت در میکنه.

*******************

یکی از زیباترین لحظاتی که میتونی در زندگیت خلق کنی قدم زدن در کنار عشقت در کنار ساحل دریاست. دست های عشقت رو بگیر و روی ماسه های ساحل کنار دریا با اون قدم بزن، توی آرامشی که در اونجا موج میزنه با اون فقط حرفهای عاشقانه بزن و سعی کن هم در وجودت خودت و هم در وجود اون حال خوب و احساس خوب رو به وجود بیاری. توی این مدت از هر چی غم و ناراحتیه دست بکش و برای لحظاتی هم که شده تمام توجهت رو به قدم زدن، بودن عشقت در کنارت و دریایی که مملو از آرامشه متمرکز کن.

*******************

قدم زدن کنار دریا یکی از نسخه هایی هست که آدم های افسرده یا ناراحت میتونن برای خودشون بپیچن و به این شکل خودشون رو درمان کنن. دریا سرشار از آرامشه، سرشار از حس خوبه و سرشار از زیباییه و کسی که به سراغش میره هم از این آرامش، حس خوب و زیبایی بهره مند میشه. مهم نیست که چقدر حالت بده و چقدر ناراحتی، تصمیم بگیر و به کنار دریا برو و در اونجا قدم بزن اون موقع میبینی که چقدر حالت بهتر میشه و انرژی و انگیزه زیادی در وجود فوران میکنه.

*******************

اینکه کنار دریا قدم بزنی و در اونجا آینده ات رو تصور کنی یکی از قشنگ ترین کارهای ممکنه. فکرش رو بکن، کنار دریا در حال قدم زدنی و با هر قدمی که میزنی آینده ات رو برای خودت روشن تر میکنی و با خودت میگی که قراره چیکار کنم و در کدوم مرحله زندگی قرار بگیرم، این فوق العاده هست و بی نهایت بهت انرژی میده. حتما این کار رو انجام بده و برای چند دقیقه هم که شده چه با عشقت و چه تنها در اونجا قدم بزن و این انرژی مثبت رو از آن خودت کن.

*******************

قدم زدن در کنار دریا یه آرامش محض بهت هدیه میده که این آرامش رو در هیچ جای دیگه ای به جز اونجا نمیتونی تجربه کنی. این آرامش اونقدر عمیقه که تا پنهان ترین لایه های وجودت هم میره و هر چی ترس و نگرانی در وجودت داری رو میکشه و از بین میبره. این آرامش اونقدر تو رو در بر میگیره و وجودت رو سرشار از حس خوب میکنه که فکر میکنی تموم زندگیت میخواد خلاصه بشه در همون لحظاتی که در کنار دریا قدم میزنی.

متن درباره قدم زدن در طبیعت

فکر میکنی خدا به تو توجهی نداره؟ فکر میکنی که توجهش رو ازت برداشته و تو رو فراموش کرده؟ اگه چنین فکری میکنی برای چند لحظه هم که شده پاشو و به داخل طبیعت برو و در اونجا چند قدم بردار. با هر قدمی که میبینی گیاهانی میبینی که شاید تا به حال ندیده بودی، در بین این گیاهان ممکنه کوچکترین و ریزترین گیاهان هم وجود داشته باشند که اگه به این فکر کنی میبینی که خدا خیلی هم به تو توجه داره. خدایی که در دل این طبیعت حتی اون گیاه کوچک رو فراموش نکرده و اونو در سایه خودش بزرگ و بزرگتر میکنه، چطور ممکنه که تو رو فراموش کنه؟ تویی که جانشین اون در روی زمینی؟ خدا فقط در زمان الهی تو رو به چیزایی که میخوای میرسونی و چون این زمان یکمی برات سخت میگذره احساس میکنی که اون تو رو فراموشت کرده و دیگه توجهی بهت نداره.

*******************

چند قدمی توی طبیعت بکر خدا قدم بزن و بذار بوی درختان و گیاهان مشامت رو در بر بگیرن و ساحل دلت رو خوب کنن. حتی اگه شده چند روزی هم به طبیعت برو و هر روز در اونجا قدم بزن و از زندگی لذت ببر. بذار تا تموم وجودت لبریز از حس خوب بشه، بذار تا تموم خستگی های زندگی از تنت در بره و بذار تا تموم وجودت رو پر از انگیزه کنی. وقتی که به طبیعت رفتی و این کار رو انجام دادی و وقتی که برگشتی اونجا دیگه برای زندگی با کلی انگیزه و امیده تلاش میکنی و دیگه خستگی های اون اونقدر که باید تو رو اذیت نمیکنن.

*******************

قدم زدن توی دل طبیعت یکی از لذت های رایگانی هست که آدم میتونه به خودت هدیه بده. حتما نباید برای خودت هدیه های گرون قیمت بخری، حتما نباید به جاهای خیلی لاکچری بری و چیزای خیلی گرون قیمت بخوری و حتما نباید جایی بری که کلی پول از جیبت بره بیرون، تو راحت میتونی با کمترین هزینه ای به دل طبیعت بزنی و در اونجا خودت چند قدی برداری و به صورت رایگان حس و حالی فوق العاده زیبا و سرشار از انرژی مثبت رو به خودت هدیه بدی.

*******************

از شما متشکریم که تا به اینجای مطلب همراه ما بودید. نظر شما در مورد محتوای این مطلب چی بود؟ حتما نظر خودتون رو در بخش نظرات با ما در میون بذارید.


در ادامه تماشا کنید :

عکس نوشته درباره قدم زدن برای پروفایل

مجموعه متن زیبا درباره ساحل دریا (2)

متن زیبا درباره باران | جملات کوتاه درباره باران

متن زیبا در مورد آسمان ابری

مجموعه متن زیبا درباره قول دادن

جملات ناب و زیبا درباره ی دریا

متن عاشقانه انگلیسی همراه با ترجمه فارسی + گالری عکس


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...