متن عاشقانه در مورد صدای عشقم

صدای عشق آدم آرامش بخش ترین صدای دنیا برای اونه و انگاری که خدا مثل صدای عشقش هیچ صدایی رو نیافریده. وقتی که آدم صدای عشقش رو میشنوه واقعا لبریز از آرامش میشه و هر چی حس خوب و زیباست به سمتش میاد و درونش رو در بر میگیره. اگه حالت بده و ناراحتی میتونی به سراغ عشقت بری و صداش رو بشنوی چون صداش میتونه برات یه مسکن باشه.

اگه میخواین درباره صدای عشق تون متن یا جملاتی به اون هدیه بدید و یا این متن یا جملات رو در شبکه های اجتماعی تون به اشتراک بذارید میتونید در ادامه همراه ما باشید.

جملات عاشقانه درباره صدای عشقم

وقتی که صداش رو میشنوم حتی اگه خسته ی خسته هم باشم باز هم سر حال میام و باز هم انرژی میگیرم. واقعا خدا توی صدای عشقم چه نیروی خاصی نهفته کرده که با هر بار شنیدن صداش انگار بهم یه جون اضافه میده که کم نیارم و ادامه بدم. مهم نیست چه هدفی پیش روم باشه، مهم نیست چه مسیری رو در پیش گرفته باشم و موانع سر راهم چیا باشن، کافیه صدای عشقمو بشنوم، کافیه باهام صحبت کنه و من باها حرف بزنم تا اون موقع انرژی بگیرم و با قدرت ادامه بدم.

*******************

وقتی که عشقم منو صدا میزنه انگار که دنیام رنگ و روش عوض میشه. من حتی اگه دنیایی به سیاهی شب داشته باشم با صدا زدن عشقم این دنیا رنگ و روش عوض میشه و مثل روز روشن میشه. صدای عشقم منو متحول میکنه و حتی اگه در بدترین وضعیت ها هم باشم باز هم حال منو به یه حال خوب تبدیل میکنه و نمیذاره که در احساس بد و حال بد باقی بمونم. صدای اون برای من دلنوازترین و زیباترین موسیقی جهانه که میتونم بشنوم و باهاش آروم بگیرم و حال دلم رو خوب کنم. وقتی که این موسیقی پخش میشه، انگاری در دل و قلبم هم باز میشه و هر چی احساس بد هست میره بیرون و احساسات مثبت میاد تو.

*******************

صدای عشقم به من نوید میده که هنوز هم دنیا قشنگی های خودش رو داره، هنوز هم دنیا زیبایی های خودش رو داره و هنوز هم میشه چیزای لذت بخشی رو در اون پیدا کرد، چیزای لذت بخشی مثل صداش که نظیر نداره و هیچوقت هم نظیرش نخواهد اومد. درسته عشق من خواننده نیست، درسته که گوینده نیست و روی صداش هم کار خاصی انجام نداده اما برای من قشنگ ترین صدای دنیاست و کافیه تا صداش رو بشنوم تا حالم دگرگون بشه و در انرژی مثبت کامل قرار بگیرم.

*******************

صدای عشقم برای من قشنگ ترین لالایی دنیاست. اون حتی اگه سرم غر بزنه و مدام سر و صدا کنه باز هم من با صداش آروم میگیرم و احساسم خوب میشه. شاید خودش نمیدونه اما صداش اونقدر به من و وجودم ساخته که اگه یه روزی صداش رو نشونم و اگه یه روزی با من حرف نزنه انگاری که واقعا روزم شب نمیشه و حال دلمم خوب نمیشه. صدای اون درون من معجزه میکنه چون هر چی حس منفیه رو میکشه و نابود میکنه. کاش بدونه که لازم نیست در کنار من هیچ کاری برای زندگیمون بکنه، فقط باهام حرف بزنه و من صداش رو بشنوم کافیه.

*******************

انرژی زاها رو وقتی میخوری احساس انرژی میکنی و حالت انگاری بهتر میشه، خواستم بگم که من هم یه انرژی زا توی زندگیم دارم که هر بار که ازش استفاده میکنم واقعا انرژی میگیرم و حالم دگرگون میشه. انرژی زای من خوردنی نیست بلکه شنیدنی، انرژی زایی که دارم در موردش صحبت میکنم صدای عشقمه. اون وقتی که باهام حرف میزنه و من صداش رو میشنوم انگار یه منبع انرژی کامل به من دادن که میتونم هر چقدر که میتونم ازش انرژی بگیرم و حالم رو باهاش بهتر از همیشه اش کنم. عشق من با همون صداش و صحبت کردناش به من زیباترین احساس ممکن رو هدیه میکنه.

*******************

میخوام صدای عشقم رو ضبط کنم تا هر وقت که احساس کردم تنهام، هر وقت که احساس کردم خطری منو تهدید میکنه و تموم وجودمو ترس در بر گرفته بود صداش رو پلی کنم و حال خودم رو بهتر کنم. صدای عشق من درونم معجزه میکنه به حدی که اگه ترسناک ترین چیزها هم مقابلم باشن و من صدای اونو بشنوم انگاری که یه قدرت ایمان خاص درونم شکل میگیره که به دل اون چیز ترسناک بزنم و ازش بگذرم. عشق من با صدای قشنگش خوب میتونه روی من تاثیر بذاره و به من قدرت اعتماد به نفس بده.

*******************

وقتی که صدای عشقم رو میشنوم اعتماد به نفس میگیرم. این به وجود اومدن اعتماد به نفس هم دلیل داره و دلیلش هم اینه که وقتی صداش رو میشنوم دوباره بهم یادآوری میشه که یکی هست که پشتمه، یکی هست که پشتیبانمه، یکی هست که همراهمه و منو در هیچ شرایطی تنها نمیذاره. وقتی همچین احساسی بهت دست میده که یه همراه واقعی داره واقعا احساست خوب میشه و اعتماد به نفس میگیری برای همین هست که من با شنیدن صدای عشقم اعتماد به نفس میگیرم چون همیشه پشتمه و هیچوقت هم ترکم نمیکنه.

*******************

فقط صداش، صداش رو که میشنوم آروم ترین آدم این شهر میشم. انگاری خدا روی درست کردن صدای اون خیلی وقت میذاره آخه غیر ممکنه که صدای اون اینقدر درون من تغییر ایجاد کنه و منو آروم کنه. صدای اون مثل یک موسیقی آرامش بخشه که وقتی پلی میشه منو از تموم درگیری های ذهنیم رها میکنه و به خود جذب میکنه. تک تک کلماتی که اون به زبون میاره و تک تک حرف هایی که اون میزنه انگار به قلب من رسوخ میکنن و هر چی حال بده رو نابود میکنن.

*******************

صداش رو دوست دارم. خیلی ها میگن صداش که صدای خاصی نیست، صداش اتفاقا بد هم هست، اصلا صدا نداره که و ... اما برای من مهم نیست چون صداش قلبم رو آروم میکنه و روحم رو نوازش میده. نظر بقیه در مورد صدای اون برای من اهمیتی نداره چون من با تمام وجودم وقتی که صدام میزنه و باهام حرف میزنه احساس خوب رو تجربه میکنم. عشق زیبای من، تو فقط برای من حرف بزن، کاری کن که من صدات رو بشنوم و حال دلم خوب بشه، با صدای تو خوشحال ترین آدم این شهر میشم.

*******************

صدای عشقم مثل دکتره و منم مثل بیمارم. عشق زندگی من، دکتر روح و روان من صدای توئه. وقتی که باهام حرف میزنی و وقتی که صدات رو میشنوم از هر چی درد و ناراحتیه دور میشم. ازت میخوام که با صدات برام حال خوب رو تجویز کنی، برام عشق رو تجویز کنی و برام هر چی حل قشنگه رو تجویز کنی، باور کن که وقتی صدات رو میشنوم واقعا به هر چی احساس و عشق و حال خوبه دست پیدا میکنم پس منو از اینها محروم نکن و بذار که با شنیدن صدات بهشون دست پیدا کنم و وجودم رو سراسر غرق حال خوب کنم.

*******************

زیبای من، اگه میخوای آروم بگیرم، اگه میخوای حالم خوب باشه و همیشه ارامش داشته باشم با من حرف بزن، فقط بذار صدات رو بشنوم، بذار با صدای زیبات دوباره آرامش به من برگرده و حال خوب برام تداعی بشه. شاید خودت ندونی اما صدات دلیل حال خوبمه، دلیل انرژی مثبتمه و دلیل تموم انگیزه ای هست که دارم. مگه میشه صدای تو رو بشنوم و از خود بی خود نشم؟ مگه میشه صدای تو رو بشنوم و هنوز هم ناراحت باشم؟ نه این هیچوقت امکان پذیر نیست چون صدای تو درون من معجزه میکنه.

*******************

من به صدات وابسته شدم، عشق من، صدای تو زیباترین چیزیه که تا به حال به گوش شنیدم. منو از صدات محروم نکن، منو از شنیدن حرفات و گوش دادن به صحبت هایی که با زیباترین صدای دنیا بیان میشه محروم نکنه. شاید به نظر تو اغراق برسه و شاید بگی که خیلی در مورد صدات بزرگنمایی میکنم اما اگه واقعا توی قلب کسی جا باز کنی و برای اون مهمترین فرد زندگیش بشی، حتی اگه بدترین صدا از نظر بقیه رو داشته باشی، صدای تو برای من آرامش بخش ترین و زیباترین صدای دنیاست. زندگی من، حالا که در قلب من خونه کردی بهم حق بده که چنین دیدگاهی نسبت به صدات داشته باشم.

*******************

دیدی وقتی میری طبیعت و صدای طبیعت رو میشنوی چقدر آرامش میگیری؟ من فکر میکنم این آرامش به خاطر اینه که طبیعت آینه تمام نمای قدرت خداست و اینجوریه که این آرامش به درونت لبریز میشه. حالا میخوام بگم که من همین آرامش رو در صدای تو هم میگیریم. عشق من، وقتی که تو حرف میزنی و من صدات رو میشنوم آروم ترین آدم این شهر میشم و همین برای من تصدیق میکنه که تو هم آینه تمام نمای قدرت خدا در زندگی من هستی و من بارها خدا رو برای حضورت در زندگیم شکر میکنم.

*******************

عشق زندگی من، وقتی که با شکست مواجه شدم و به زمین خوردم تو لازم نیست هیچ کاری کنی فقط بیا و کنارم بشین و با من حرف بزن. حرف زدنت با من و اینکه بذاری صدات رو بشنوم بزرگترین کاریه که میتونی در حق من انجام بدی. من ازت نمیخوام کارهای بزرگ بکنی و برام کوه رو جا به جا کنی، فقط باهام حرف بزن و بذار تا صدایی که آرامش قلبمه و هر بار که میشنومش حال خوب در تموم وجودم سرازیر میشه رو بشنوم.

*******************

عشق من، انگاری خدا تموم زیبایی های دنیا رو درون تو جمع کرده آخه به هر جات که نگاه میکنم میبینم به نوع خودت فوق العاده ای و هیچ کس نمیتونه به پای تو برسه. چیزی که از بین همه ویژگی هات نظر منو به خودش جلب کرده و باعث شده که واقعا به خاطرش باور کنم که خاصی صدای زیباته. صدای تو منحصر به فرده و به نظر من عالی ترین صدایی هست که خدا برای انسان ها خلق کرده. به راستی که اگه بپرسن آرامش بخش ترین صدای دنیا صدای چیه، من میگم صدای عشقمه.

*******************

عشق من، تو برای من خاص هستی و خاص میمونی. مهم نیست بقیه تو رو معمولی میدونن، مهم نیست بقیه میگن تو هم یکی هستی مثل هزاران آدمی که دارن روی زمین نفس میکشن و زندگی میکنن و مهم نیست که اونا توی تو ویژگی خاصی پیدا نمیکنن، مهم اینه که تو برای من از همه اونها خاص تری و همیشه خاص تر میمونی چون همیشه بهم آرامش میدی و همین ویژگیته که باعث میشه از هزاران آدم که نه از میلیون ها آدم متمایزت کنم و بگم که با همشون فرق داری. عشق زیبای من، من کافیه تا صدای تو رو بشنوم تا آرامش پیدا کنم و این قدرت و مهارت درون هر کسی نیست پس وقتی که میگم خاص هستی باورش کن.

زیباترین هدیه خدا به من تو و صدات هستین. وقتی که کنارمی و حرف نمیزنی آروم ترینم اما وقتی که با من حرف میزنی واقعا دیگه حال و احساس درونی من به چیزی فراتر از آرامش میرسه و من واقعا اونجا غرق در حال خوبم. ازت میخوام که همیشه کنارم بمونی و اگه منو لایق دونستی باهام حرف بزنی تا من صدات رو بشنوم و آروم بشم. صدای تو خیلی خاص و منحصر به فرده و لازم نیست به واسطه اون کلماتی خاص رو ادا کنی، تو حتی اگه ساده ترین کلمات رو هم به زبون بیاری صدات اونو خاص و دلنشین میکنه و همین باعث میشه که من باهاش آروم بگیرم.

*******************

دیدی وقتی مامانا با بچه شون حرف میزنن بچه شون آروم میشه و اگه کلی گریه کرده باشه بعد از مدتی لبخند میزنه و هر چی درد و غم داشته یادش میره؟ این به خاطر اینه که وجودش به وجود مامانش وابسته هست و مامانش برای اون معنای واقعی آرامشه. میخوام بگم که تو هم برای من حالا انگاری حکم مادر دومم رو داری چون وقتی با من حرف میزنی و صدات رو میشنوم واقعا آرامش به سراغم میاد و مهم نیست چی به سرم گذشته، بعد از حرفای تو آرومِ آروم میشم و آرامش میگیرم.

*******************

آرامش من، صدای تو بهترین مسکن دنیاست اما یه چیز دیگه هم هست که صدای قشنگت رو قشنگ تر هم میکنه و اون هم حرف هایی هست که انتخاب میکنی تا به زبون شون بیاری. تو همیشه بهترین حرفها رو به زبون میاری و کاری میکنی تا طرفت واقعا با حرف زدن باهات احساس آرامش کنه. وقتی از یکی که صدایی آرامش بخش داره حرف هایی آرامش دهنده بشنوی حقم داری که آرومِ آروم بشی و آرامش بگیری. عشق صدا قشنگ من، دوستت دارم.


در ادامه تماشا کنید :

جملات عاشقانه برای عشقم

عکس نوشته صدا کن مرا برای پروفایل

عکس نوشته صدات برام اوج ارامشه

جملات زیبا برای قربون صدقه رفتن


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...