جملات دلنشین و زیبا درباره دوست داشتن پسر خاله

پسر خاله می توانند به مانند برادرت شود، او می تواند درست به مانند یک برادر در لحظات سخت زندگی کنارت باشد، دستت را رها نکند و هر لحظه و هر دم بکوشد تا سختی و مشقتت تمام شود. گاهی نیاز است برای چنین آدمی متنی دلنشین و زیبا درباره دوست داشتنش تهیه کنی و به او هدیه دهی.

در ادامه این مطلب متن ها و جملاتی دلنشین و زیبا درباره دوست داشتن پسر خاله تهیه کرده ایم که پیشنهاد میکنیم اگر به دنبال متنی زیبا برای ابراز علاقه به پسر خاله تان هستید از این متن ها استفاده کنید.

متن در مورد دوست داشتن پسر خاله

پسر خاله عزیزم، رابطه من و تو اکنون بیشتر از رابطه دختر خاله/پسر خاله با پسر خاله است. تو اکنون برای من به مانند برادرم هستی و در تک تک مراحل زندگی همراهم شده ای تا تنها نمانم و تنهایی بار زندگی را به دوش نکشم. به راستی وجود تو برای من جای خالی برادرم را پر میکند چرا که تو خوب بلدی نقش یک همراه خوب را بازی کنی. به خودم می بالم که همراهی به مانند تو دارم، همراهی سرسخت که با غیرت و مردانگی برادرانه اش هیچ وقت نمیگذارد خواهرش/برادرش زمین خورده یا در مسیر اشتباهی قدم بگذارد. پسر خاله جان یا بهتر است بگویم برادر نازنینم دوستت دارم.

****************

پسر خاله، بودن تو در زندگی من یکی از نعمت هاییست که خدا مرا لایق آن دانست و می خواهم بدانی که تو برای من حتی چیزی بالاتر از یک نعمت هستی. با بودن تو آرامش و حس خوب برای من به ارمغان آورده می شود و این ها مهمترین احساساتیست که یک انسان باید تجربه کند. تو یک دوست و همراه واقعی در زندگی هستی و خوشا به حال من و تمام اطرافیان تو که از حضورت در زندگی مان بهره میبریم. پسر خاله جان، به تو افتخار میکنم و دوستت دارم، همیشه باریمان بمانی.

****************

پسر خاله، عطر خوبی های تو تمام فضای خانواده را فرا گرفته. خوبی ها و مهربانی های تو به قدری زیاد هستند که موجب می شوند همه ما عاشقانه تو را دوست داشته باشیم و همیشه به فکر تو باشیم. مرسی از اینکه با خوبی هایت به ما یادآوری میکنی طعم داشتن یک خانواده خوب چگونه است. یقینا اگر تو و خوبی هایت نبودید شاید خانواده شاد و صمیمی اکنون مان را نداشتیم. همه شادی های ما گویی به بودن تو و خوبی هایت گره خورده پس همیشه برایمان بمان و همیشه با خوبی هایت دل ما و خودت را شاد کن. پسر خاله جان، دوستت دارم.

****************

تو یک همراه فوق العاده ای. پسر خاله، مگر می شود کسی با تو باشد و احساس بدی داشته باشد؟ مگر تو اجازه میدهی که کسی در کنارت باشد و درونش پر از حس بد و منفی باشد؟ تو گویی خوب کردن حال آدم ها را بلدی و خوب می توانی به آنها احساسات مثبت و زیبا بدهی. مرسی از اینکه در کنار من و همراه منی و مرا هر لحظه سرشار از احساسات مثبت میکنی. یقینا من اگر تو را نداشتم حال خوبی که اکنون دارم را هم دارا نبودم. بخش بزرگی از حال خوب من وابسته به وجود تو در زندگی ام است پس همیشه با من بمان و در زندگی ام نقش داشته باش. پسر خاله عزیزم، بی نهایت بار دوستت دارم.

****************

اگر کسی رابطه من با تو را ببیند ممکن است تعجب کند چرا که رابطه پسر خاله با پسر خاله /دخترخاله هیچوقت نمی شود که اینقدر خوب و فوق العاده باشد و هیچوقت نمی شود که اینقدر منحصر به فرد و دلپذیر باشد. پسر خاله جان، من و تو آنقدر با هم خوب و صمیمی شده ایم که همه فکر میکنند با هم برادریم/برادر و خواهریم. بی نهایت دوستت دارم و میخواهم بدانی از اینکه در زندگی ام هستی خوشحالم.

****************

پسرخاله، از تو ممنونم که با خوبی هایت مرا وابسته خود کرده ای و خودم را خوشبخت میدانم که پسر خاله ای به مانند تو دارم. برای همه چیز از تو متشکرم.

****************

پسر خاله جان، می دانی بی نهایت چقدر است؟ من به همان اندازه تو را دوست دارم و در قلب من نسبت به تو به همان اندازه عشق و محبت نهفته است. هر وقت که توانستی انتهای بی نهایت را بیابی، همان موقع هم می توانی انتهی عشق و علاقه من به خودت را بیابی. میخواهم با این حرف ها بگویم که تو برایم ارزش بسیاری داری و من برایت احترام بسیاری زیادی قائل هستم. پسر خاله جان، تو لایق دوست داشته شدن و ارزش و احترامی و من همه این ها را شایسته تو میدانم.

****************

پسر خاله عزیز، از اینکه در خانواده مان فردی به مانند تو داریم بی نهایت خوشحالم. همه به دنبال دوست و رفیق هایی هستند که با آنها اوقات شان را سپری کنند چرا که معتقدند که با خانواده به آنها خوش نمی گذرد اما برای من و خانواده ام اینطور نیست. با وجود کسی مثل تو هیچ دوست و رفیقی نمی تواند آنقدر که باید ما را خوشحال و خرسند کند. تو خوب بلدی میان خانواده صفا و صمیمیت به وجود آوری به حدی که همه دوست داشته باشند به جای داشتن دوست و رفیق دور هم جمع شوند. پسر خاله، من دلیل تمام خوشی هایمان را تو می دانم. مرسی از اینکه هستی.

****************

پسر خاله عزیز، تو برای من عزیزتر از آنچه که فکرش را میکنی هستی. در هر جا از زندگی که به مشکلی برخوردی بدان پسر خاله/دختر خاله ای داری که آماده کمک کردن به توست. تو آنقدر با عطر خوبی ها و مهربانی هایت مشام مرا در بر گرفته ای که هر چقدر به تو خوبی کنم احساس میکنم کم است و باید بیشتر در حقت عشق بورزم و مهربانی کنم. پسر خاله جان، بی نهایت بار دوستت دارم و کارهایت، مهربانی هایت و محبت هایت دلیلی شده که اینقدر دوستت داشته باشم.

****************

پسر خاله، مگر می شود تو جایی باشی و آنجا سوت و کور و بدون هیچ انگیزه و امیدی باشد؟ هرگز! تا وقتی که تو هستی شور و هیجان، انگیزه و انرژی مثبت و حال خوب و آرامش همیشه در جریان است. به راستی در وجودت چه داری که این همه حال خوب از وجودت ساطع میکنی؟ پسر خاله، برای تمام اینها باعث شده ای که بی نهایت هم من و هم خانواده تو را دوست داشته باشیم و عاشقانه هر کاری که از دستمان بر بیاید را برایت انجام دهیم.

****************

پسر خاله عزیزم، تو لایق هر اتفاق خوب و مثبت در زندگی ات هستی. تو همیشه برای بروز اتفاقات مثبت در زندگی دیگران تلاش میکنی و لیاقت این را داری که خودت هم با اتفاقات خوب و مثبت زندگی ات احاطه شوی. خواستم بگویم که همانقدر که تو برای اتفاقات خوب در زندگی ما تلاش میکنی، من هم میخواهم به همان اندازه و حتی بیشتر برای تو تلاش کنم چرا که دینی از تو بر گردنم احساس میکنم که باید ادا شود. پسر خاله، دوست داشتنم نسبت به تو باعث میشود که این دین را بر دوشم احساس کنم. بی نهایت بار دوستت دارم.

****************

پسر خاله جان، همه دنیا یک طرف و تو هم یک طرف، از تو محبت و عشقی فراوان در قلب و دلم نهفته است و این محبت و عشق با هیچ چیز از بین نمی رود. تو با خوبی هایت، با مهربانی ها و محبت هایی که به من داشته ای این عشق را به وجود آورده ای. پسر خاله عزیزم، دوستت دارم و عاشقت هستم و امیدوارم همانقدر که تو به من خوبی کردی و میکنی توانسته باشم خوبی هایت را جبران کنم.

****************

پسر خاله جان، هر کس که با تو باشد امید در دلش زنده است و همواره انگیزه و انرژی فراوانی در زندگی احساس میکند. انسانی به مانند تو گویی با غم، انرژی منفی و ناراحتی دشمن است و هیچ ارتباطی با آنها ندارد. تو نه تنها خودت را با غم دشمن میکنی بلکه اطرافیانت را هم با آن دشمن خواهی کرد و این قدرتی فراوان میخواهد. خوشحالم از اینکه یکی از اطرافیان تو بوده ام و توفیقش را داشته ام که با بودن در کنارت با هر چه غم است دشمن شوم. پسر خاله عزیزم، بدون شک اگر بخواهم بگویم دلیل حال خوب اکنونم کیست نام تو را می آورم چرا که کسی که با تو باشد از انرژی تو بهره می برد و همین باعث میشود همواره سرشار از انگیزه و امید باشد. پسر خاله جان، دوستت دارم.

****************

پسر خاله، وقتی می خواهم از تو بنویسم ذهنم سردرگم می شود را که نمی دانم از کدام خوبی هایت و از کدام محبت هایت بنویسم. تو محبت ها و خوبی های فراوانی به من کرده ای که هر کدام باعث شده دینی بزرگ به تو داشته باشم. حالا بگو دینم را چطور به تو ادا کنم؟ چطور آن همه مهربانی و خوبی ات را جبران کنم؟ پسر خاله، همانطور که خوبی هایت عشقی بسیار از تو در قلبم آفرید، این را بدان که جبران خوبی هایت هم عشقم را دو چندان خواهد کرد.

****************

پسر خاله، دوستت دارم و برای تمام لحظاتی که کنارم بودی، برای تمام لحظاتی که پشتم را گرفتی و برای تمام لحظاتی که همراه و همدمم شدی و نگذاشتی که تنها بمانم از تو متشکرم. اگر بگویی دلیل دوست داشتنت چیست واقعا نمی دانم که کدام یک از خوبی هایت را دلیلی برای این دوست داشتن ذکر کنم. هر کدام از خوبی های تو آنقدر بزرگ هستند که از پس هر کسی بر نمی آید. پسر خاله، تا ابد لطف و محبت تو در خاطرم ثبت می شود و تا عمر که دارم عشق تو در قلبم غلیان خواهد کرد. دوست دار تو، دختر خاله/پسر خاله ات.

****************

پسر خاله، می دانستی تو به مانند آهنربایی هستی که تمام اعضای خانواده را به سمت خود جذب می کنی؟ وقتی که تو هستی همه اعضای خانواده به خاطر تو دور هم جمع می شوند و با هم بگو و بخند دارند. گویی که بودن تو آنها را سرشوق می آورد. وقتی که تو نباشی حس نمیکنم که اوضاع اینگونه باشد. خونگرمی تو، مهربانی و عطوفتت باعث می شود که همه حتی آنهایی که کم صحبت هستند را هم به جمع بیاوری و کاری کنی که همه از بودن در آنجا لذت ببرند. از اینکه عضوی از خانواده ما هستی بسیار خوشحال و خرسندم و بی نهایت بار دوستت دارم.

****************

پسر خاله، انسان های امروزی حتی خودشان را هم دوست ندارند چه برسد به شخصی دیگر، آنها درگیر روزمره هایشان شده اند و آنقدر غرق در آنها گشته اند که حتی عشق و محبت را هم از یاد برده اند. اما خوشحالم که عشق هنوز در دل و قلب من وجود دارد و یکی از انسان هایی که بی اندازه او را دوست دارم و عاشقش هستم هم تو هستی. پسر خاله جان، در دنیایی که آدم ها حتی خودشان را دوست ندارند من جدای از خود تو را هم بی اندازه دوست دارم پس ببین که چقدر در حق من خوبی کرده ای که این عشق در قلبم نهادینه شده است.

****************

پسر خاله، می شود به من قولی بدهی؟ قول اینکه ذره ای هم که می شود مرا دوست داشته باشی؟ ذره ای هم که می شود در قلبت برای من جا داشته باشی؟ می خواهم بدانم پسر خاله ای که او را به مانند برادرم می دانم و عشقی در او در قلبم ساخته ام حتی ذره ای هم که شده مرا دوست دارد. می دانی وقتی کسی برای مهم می شود، وقتی کسی برایت ارزشمند می شود، احساس او هم به تو برایت مهم و ارزشمند می شود، برای همین است که میخواهم حتی ذره ای هم که شده مرا دوست داشته باشی.

****************

پسر خاله جان، می دانی عشق چیست؟ عشق همان احساسیست که در قلبم نسبت به تو شکل گرفته. عشق می تواند در هر رابطه ای به وجود بیاید و اکنون میان رابطه من و تو این عشق شکل گرفته که امیدوارم در قلب تو هم احساسی مشابه نسبت به احساس من وجود داشته باشد. تو مثل برادر هر دم و هر لحظه مراقب من هستی و مواظبی که مبادا در زندگی دچار اشتباه و مشکلی شوم و همین هاست که عشقی که در قلبم نسبت به توست را روز به روز بیشتر و بیشتر می کند. پسر خاله جان، بی نهایت دوستت دارم و می خواهم بدانی که این دوست داشتن توسط خوبی هایی که در حقم کردی در قلبم به وجود آمده.

تهیه کننده : توپ تاپ

1 نظر

  1. کاربرکاربرsays:

    سلام، متن ها عالیه ولی من خجالت می کشم این متن ها را برایش بنویسم چون اعضای دیگر خانواده شؤونات اسلامی را رعایت می کنند.