جملات عاشقانه و زیبا درباره ی اسم مرجان

مرجان خانوما توی هر چیزی نمره بیست میگیرن. اونا همیشه بهترین عملکرد و بهترین واکنشو از خودشون نشون میدن. اصلا انگار خدا توی وجود این دخترا سیستمی قرار داده که باعث میشه هیچ خطا و هیچ اشتباهی نکنن. مرجان ها کمپانی ویژگی های خوب و مثبت هستن و شخصیت خیلی بالایی دارن.

توی این مطلب میخوایم برای کسایی که اسمشون مرجانه یا دوستی به اسم مرجان دارن متن ها و جملاتی زیبا و عاشقانه به اشتراک بگذاریم. پس کسایی که مرجانید یا اسم رفیق تون مرجانه همراه ما باشید.

متن عاشقانه در مورد اسم مرجان جدید

متن برای اسم مرجان

مرجانا هر چقدر خودشونو سرسخت نشون بدن، هر چقدر خودشونو قوی نشون بدن، آخرش یه دختر ناز و گوگولیِ درون دارن که ممکنه هیچوقت رو نکن. مرجانا خودشونو همیشه جوری نشون میدن که انگار از احساسات دور و به منطق نزدیکن اما وقتی خوب دقت میکنی میبینی احساسات شون قد اقیانوس ها بزرگ و قشنگه.

****************

مرجان ها هر چقدر بزرگتر بشن، از شیطونی هاشون چیزی کم نمیشه. اونا همیشه یه دختر شاد و شیطون و شنگول باقی میمونن و حتی اگه ازدواج کنن و بچه دار هم بشن باز هم این خصلت شون عوض نمیشه و باید شیطونی هاشون باهاشون باشه. مرجان خانوما انگار شیطونی و شیطنت کردن توی خونشونه و اگه این کارا رو نکنن زندگی براشون خیلی بی مزه میشه برای همین حتی وقتی بچه دار میشن اون شیطونی هاشون رو دارن. خوش به حال بچه های مرجان خانوما چون اینقدر با مامانشون بهشون خوش میگذره که نیاز به هیچ دوست و رفیق دیگه ای ندارن.

****************

یه مرجان اگه حرفی بزنه تا پای جون پای حرفش میمونه تا اونو ثابت کنه. سعی کن با مرجان ها کل کل نکنی وگرنه بازنده میدون فقط و فقط خود تو هستی چون اونا رو حرفاشون پافشاری میکنن و انقدر دلیل و منطق میارن که بالاخره قانع بشی حرف اونها درسته نه چیزی که تو گفتی. البته این به منزله این نیست که مرجان ها حتی روی حرف های اشتباهشون هم همینطور مانور میدن. اونا اگه بدونن حرفی اشتباهه اصلا به زبون نمیارن، اونا قبل از اینکه حرفی بزند خوب توی ذهنشون تجزیه و تحلیلش میکنن و بعد میگن و برای همین هست که برای حرفاشون کلی دلیل و منطق میارن و پای حرفاشون میمونن.

****************

مرجان خانوما هر جا که پا بذارن میشن نقل مجلس. محال ممکنه یه مرجان جایی بره و کسی بهش توجهی نکنه. انگار همون موقع که مرجانا به دنیا میان خدا یه مهره مار میچپونه تو وجودشون در غیر اینصورت محاله یه آدم اینقدر برای بقیه جذابیت داشته باشه. مرجانا از بس به دل میشینن و از بس تو دل برو هستن جدای از اینکه همه به سمتشون جذب میشن، کلی هم خواستگار پیدا میکنن.

****************

مرجان ها بخشنده های خیلی خوبی هستند. اونا ممکنه هیچوقت از کسی چیزی قبول نکنن اما تا میتونن میبخشن و تا میتونن محبت و لطف شون رو از کسی دریغ نمی کنند. همینه که مرجان ها رو خاص میکنه چون هیچوقت توی بخشش اندازه و معیار ندارن و تا دلشون خوشه و تا حالشون خوبه میبخشن و از این کارشون لذت میبرن. مرجان ها نمیتونن ببینن کسی رنج میکشه برای همین فوری به سراغ کسی که به کمکشون نیاز داره میرن و هر چی لازم داشته باشه بهش میبخشن تا نیازش به طور کامل برطرف بشه.

****************

یا مشکلت رو به یه مرجان نگو و یا اگر گفتی باید بپذیری که تا آخرش کنارته و یه لحظه هم از کنارت نمیره. مرجانا مشکلاتی بقیه مثل مشکلات خودشونه و تا اونا رو حل کنن سر جاشون نمیشه. اونا برای بقیه اهمیت قائلند، برای آرامش دیگران ارزش قائلن و همینه که باعث میشه به هیچ وجه تا مشکل طرفشون حل نشه از پیشش نرن. اونا گاهی وقتا حتی از خود طرف هم برای حل کردن مشکلش پیگیرترین و همینه که اونا رو تبدیل به خاص ترین دخترای روی زمین میکنه.

****************

روایت داریم اگه با یه مرجان ازدواج کنی خوشبختی و روایتی دیگه داریم که میگه اگه مادرت اسمش مرجانه تو خوشبخت به تمام عیاری. خوشبخت یعنی کسی که یه مرجان رو به عنوان همسر انتخاب میکنه و خوشبخت تر از اون فرزندشونه که قراره اسم مادرش مرجان باشه. مرجانا هر کاری برای حال خوب اطرافیانشون میکنن، احساسات دیگران براشون اهمیت و ارزش زیادی دارد و همین مسئله هم هست که باعث میشه شوهرشون و بچشون خوشبخت ترین آدمای روی زمین بشن.

****************

مرجان یه اسمیه که هیچوقت قدیمی نمیشه و حتی اگه صد سال دیگه هم یکی روی بچه اش اسم مرجان رو بذاره باز هم شیک و باکلاسه. مرجان خانوما حتی اگه اسمشون به قول معروف خز هم بشه باز چون خودشون خیلی باکلاسن و خیلی لاکچری تشریف دارن هیچ وقت این خز بودن به چشم نمیاد.

****************

خوش به حال اونایی که اسمشون مرجانه. اصلا همینکه اسم یکی مرجان باشه باید بهش تبریک گفت چون توی این دنیا با یه اسم با کلاس و شیک قراره زندگی بگذرونه. مرجان خانوما هر جا توی لیستسی اسمشون نوشته باشه اول از همه اسم قشنگ اونا به چشم میخوره و همین هم خاص بودن اسم مرجان رو نشون میده. اگه اسمت مرجان نیست و این متن رو میخونی هر چه سریعتر اسمت رو به مرجان تغییر بده چون اینجوری خوشبختی به سویت روی خواهد آورد.

****************

مرجانا یه دل دارن اندازه کل دنیا که بی انتهاست، اونوقت تو توقع داری دلشون برات تنگ نشه؟ توقع داری یادت نکنن و زودی فراموشت کنن؟ نه این امکان پذیر نیست چون اونا توی دل و قلبشون یه جای به خصوص برای تو در نظر گرفتن و جات رو هم به هیچ کسی نمیدن. اگر دوستی به اسم مرجان داری و همیشه یادت میکنه و همیشه پیگیر احوالاتته بدون که اون به خاطر دل بزرگش که تو هم توی اون دل جا داری میاد سراغت پس همیشه جوابش رو به خوبی بده.

****************

مرجانا خوبن، با همه مهربونن اما خدا نکنه یکی پا روی دمشون بذاره اونجوری اونا تا تلافی نکنن کوتاه نمیان. مرجانا نه اینکه کینه ای باشنا ولی باورشون اینه یکی که یکی که به من ضربه زده باید دو تا شو بخوره و یکی که به من مهربونی کرده باید ده برابر مهربونی ببینه. پس اگه میخوای از یه مرجان خانوم همیشه محبت ببینی باهاش مهربون باش اما اگر ریسک این رو می پذیری که به پای عواقب بدی هات بهش بمونی، بهش بدی کن اما بدون بدجور سرت در میاره و تلافی میکنه.

****************

یه مرجان اگه پیشت باشه مطمئن باش که تا وقتی که کنارته آرامش حوالیت موج میزنه. محال ممکنه مرجان خانوما یه جایی باشن و عصبانیت، خشم، نفرت، کینه و هرچی حال بده در اونجا وجود داشته باشه. اونا مثل فرشته هستن و حال بد مثل شیطونه و این فرشته خانوما هر جا که پا بزارن شیطونه دو پا داره دو تا پای دیگه هم قرض میگیره و شروع به فرار میکنه. مرجانا دشمن حال بدن پس اگه میخوای حال درونیت خوب بشه حتما با یه مرجان قرار بذار و تا مدتی با اون باش.

****************

مرجان ها خوب بلدن نیشت رو تا بناگوش باز کنن. اونا کمدین های خوبی هستن اما فقط برای کسانی که لیاقتش رو دارن. اگه یه وقتی دیدی اخمای مرجان خانوما توی همه و زیاد محلت نمیدن بدون که تو جزو اون دسته از افرادی که لیاقتش رو نداشتن تا به واسطه اون ها لبخند به روی لب هاشون بیاد.

****************

هیچ وقت سعی نکنین دل مرجان ها رو بشکنین چون اونا دل نازک و گنجشکی ای دارن. اونا همیشه مراقب هستن که بهترین رفتارها رو داشته باشن و بهترین حرف ها رو به زبون بیارن اما اگه ناخواسته کاری انجام دادن بهتره به روشون نیارید چون اون کارشون ناخواسته بوده و شما با چنین رفتاری فقط باعث خواهید شد که اونا توی دلشون یه غم بزرگ شکل بگیره که هر لحظه وجودشون رو آزار میده.

****************

مرجان خانوما از نزدیکانشون و کسایی که دوستشون دارن انتظار بدی ندارن پس همیشه مراقب باش که حتی ناخواسته هم به مرجان ها بدی نکنی چون با این کار به شدت اونها رو از دست خود ناراحت میکنی. اونا همیشه روی اطرافیان شون حساب باز میکنن و همین حساب باز کردن باعث میشه که توقع شون ازت بالا بره.

****************

میخوای یه مرجان رو واقعا ناراحت کنی؟ پس به اطرافیانش صدمه بزن. نقطه ضعف مرجان خانوما اطرافیانشونه چون مرجانا اونا رو خیلی دوست دارن و براشون ارزش خیلی زیادی قائل هستن. اگر مرجانا دشمنی دارن اون دشمن خودشو هم بکشه و هزار تا راه برای صدمه زدن به اونها پیدا کنه باز هم نمیتونه اونها رو ناراحت کنه اما امان از روزی که دست روی اطرافیانشون بذاره اون موقع اونا واقعا ناراحت میشن. اگه دشمن یه مرجانی به یاد داشته باش که اگر دست روی اطرافیانش گذاشتی منتظر یه انتقام خیلی سخت از طرف اون مرجان باشی چون مرجان ها ممکنه از بدی ای که در حق خودشون کردی بگذرن اما از بدی و ظلمی که در حق اطرافیانشون کردی به هیچ وجه نخواهند گذشت.

****************

مرجان خانوما مثل همه آدما بلدن تیکه بندازن، بلدن درشته بارت کنن جوری که نتونی حتی سرت رو بالا بیاری اما اونا چیزی دارن به اسم شخصیت که خیلی هایی که چشماشون رو میبندن و دهنشون رو باز میکنن و هر چی به زبون شون میاد میگن اونو ندارن. مرجان ها هم میتونن حرف هایی بزنن که تا اعماق قلبت ناراحتی به وجود بیاد اما اونا برای آدما ارزش قائلن و به جای تیکه و درشته سعی میکنن جوری حرف بزنن که به طرفشون احساس خوب بدن. اونا میدونن که کارمای احساس خوب به خودشون میرسه و کارمای تیکه و درشته و حرف های بد و ناراحت کننده هم باز به خودشون برمیگرده پس همیشه حرف های خوب رو انتخاب میکنن تا به بقیه بزنن تا خوبی بیشتری به خودشون برگرده.

****************

مرجان خانوما به کارما به شدت اعتقاد دارن و به پای کارما هیچوقت بدی و ظلمی در حق کسی نمیکنن. البته که اونا فقط به خاطر کارما نیست که به کسی ظلم نمیکنن بلکه در وجودشون بیشتر از بدی خوبیه که در جریانه اما کلا چون به کارما اعتقاد دارن حتی اگه فکر بدی هم به سراغشون بیاد فوری اون رو رد میکنن و به چیزهای خوب فکر میکنن. اونا بیشتر از اینکه به ظلم کردن به بقیه فکر کردن به فکر اینن که دیگران رو چطور خوشحال کنن و چطور لبخند رو به لب های اونا هدیه بدن.

****************

مرجان خانوما حتی اگه باهاشون بد باشی دوستت دارن چون اعتقادشون بر اینه که هر آدمی لیاقت دوست داشته شدن رو داره و هر آدمی ویژگی های مثبتی دارد که بخوای به خاطر اونایی دوستش داشته باشی. ممکنه تو با دشمنی با مرجان ها در یک حوزه از زندگی بخوای کلا اونها رو آدم بدی بدونی و مدام با این کار ذهنت رو با افکار منفی پر کنی اما مرجان ها اینجوری نیستن و در کنار بدی هات، خوبی هایی که داری رو هم میبینن و به خاطر اون خوبی ها دوستت خواهند داشت.

****************

مرجان خانوما دلبرن، تاج سرن، گل دخترن، اصلا هر چی صفت خوبه برای مرجان هاست. مرجانا توی هر چیزی سرن، توی هر چیزی بهترن، توی هر چیزی برترن و هیچکسی نمیتونه ازشون سبقت بگیره چون اصلا توی خوبی و خوب بودن به گرد پای اونها هم نمیرسه. مرجان خانوما توی خانومی حرف اول رو میزنن و همیشه با وقار و با متنانتن. از هر انگشت مرجان خانوما یه هنر میباره و همین ویژگی شون باعث میشه که کلی خواستگار داشته باشن.

****************

خب امیدواریم که از متن هایی که در مورد مرجان خانوما خوندید لذت برده باشید. اگه اسم خودتون مرجانه و یا اگه اسم دوست تون مرجانه و خودتون یه متن عاشقانه و زیبا دارید که میخواین در وصف خودتون یا دوست تون با بقیه به اشتراک بذارید میتونید در بخش نظرات اون رو برای ما بفرستید. اون موقع همه میتونن متن شما رو بخونن و اگه خودشون مرجان بودن یا دوستی به اسم مرجان داشتن میتونن از متن شما استفاده کنن و خودشون یا دوستشون رو توصیف کنن.

****************

در انتها هم از شما درخواست میکنیم اگه مطلب رو مفید دونستید و تونستید ازش استفاده کنید حتما اون رو با دیگران هم به اشتراک بذارید تا اونها هم بتونن از این مطلب استفاده کنن. هر چی بازدید این مطالب بیشتر بشه انرژی ما هم برای تولید مطالب جدید بیشتر میشه و با شما مطالب مختلف و متنوع بیشتری رو به اشتراک خواهیم گذاشت.


در ادامه حتما تماشا کنید :

آلبوم عکس نوشته های اسم مرجان برای پروفایل

عکس ها و متن تبریک تولد برای اسم مرجان


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...