جملات عاشقانه و زیبا درباره ی اسم مبینا

مبیناها توی خانومی کردن، توی بهترین بودن، توی نظیر نداشتن، توی تک بودن و توی قشنگی و خوشگلی حرف ندارن. مبیناها همه ویژگی های مثبتشون خدادادی بوده و هست و انگار اون کمپانی تموم چیزای خوبی هستن که خیلی از آدما آرزوی داشتنشون رو دارن. اگه یه مبینایی، خداتو شکر کن!

در این مطلب متن ها و جملات عاشقانه و قشنگی برای مبینا خانوما تهیه کردیم که اگه اسم خودتون یا اسم رفیق تون مبیناست میتونید از این متن ها استفاده کنید و با این کار یه حال خوب به خودتون و یا به رفیق تون هدیه بدید. همراه ما باشید.

متن برای اسم مبینا

مبیناها کمپانی احساسن پس مراقب احساساتشون باش که اگه یه وقتی خدشه دار بشه دیگه تو رو برای همیشه نادیده ات میگیرند. مبیناها آدمای کینه ای نیستن و از کسی نفرت به دل نمیگیرن اما خب اگه احساساتشون از طرف تو خدشه دار بشه بهتره که خودت با پای خودت از زندگیشون بذاری و بری وگرنه دیگه بهت توجه سابق رو نمیکنن. مراقب احساسات مبینا خانوما باشین چون مراقبت از احساسات اونها برابره با توجهی که بهتون میکنن.

****************

مبیناها اگه دلشون برای کسی تنگ بشه غرور ندارن و خودشون پا پیش میذارن تا با اون شخص صحبت کنن. اونا نمیتونن دلتنگی رو تحمل کنن چون اونقدر روحشون پاک و اونقدر قلبشون پر از عشقه که این روح پاک و عشق جای اون غرور رو میگیره و همین باعث میشه که برای رفع دلتنگی هاشون پا پیش بذارن. اگه یه مبینا باهات دعوا کرده بود و برای آشتی پا پیش گذاشت فکر نکن اون برای خودش ارزش قائل نشده، نه، اون از بس پر از عشق و مهربونیه این کار رو انجام داده.

****************

به سلامتی تموم مبیناها که انگار خدا وقتی قراره بوده بهشون قدرت احساسات بده اونقدر احساسات قشنگ و دخترونه در وجودشون نهادینه کرده که شدن کمپانی احساسات زیبا. وقتی با مبیناها هستی قشنگ متوجه میشی که چقدر احساسات قشنگی دارن و چقدر دنیای پاکی دارن که همین باعث میشه از خیلی از آدمایی که این توی این دنیا وجودشون پر از زشتی و پلیدیه متمایز بشن. جای مبیناها توی بهشت خداست چون اونا با احساسات قشنگ شون زمین رو قشنگ کردن.

****************

اگه یه مبینا توی زندگیت داری پس بدون که خوشبختی. خدا هر کسی رو لایق نمیدونه که اونو با مبیناها وارد رابطه کنه. اول از همه فقط کسایی لیاقت اسم مبینا رو دارن که یه روح پاک و یه قلب بزرگ دارن و بعد از اون هم فقط کسایی لیاقت بودن با مبیناها رو دارن که مهر خوشبختی به زندگیشون خورده باشه. مبیناها با هر کسی که باشن به اونها احساس خوشبختی میدن و کاری میکنن که طرفشون از بودن باهاشون لذت ببره.

****************

اگه یه مبینا رو میبینی که مدام میخنده، مدام همه چی رو به شوخی میگیره و خیلی مسائل رو جدی نمیگیره به خاطر بی خیال بودنش نیست، اون فقط یاد گرفته که این دنیا رو آسون بگیره تا آسون بگذره. اون میدونه که هر چقدر به خودش و بقیه سخت بگیره فقط زندگیشون سخت تر میشه و برای همینه که همیشه میخنده و همیشه خوشحاله. اون با قدرت خنده هاش میخواد که هم به خودش و هم به بقیه حال خوبو هدیه بده.

****************

سلامتی تموم مبیناها که گرچه ناراحت میشن، گرچه اعصابشون خورد میشه، اما هیچوقت به روی طرف مقابلشون نمیارن چون وجود پر از عشقشون مانع این کار میشه. اگه میبینی یه مبینا رو ناراحت میکنی و اون به روت نمیاره برای این نیست که برای خودش ارزشی قائل نمیشه و تو میتونی هر کاری در حقش انجام بدی، برای اینه که اون برای حس و حال تو ارزش قائله و این دقیقا چیزیه که در وجود تو نیست یعنی تو هیچ ارزشی برای حس و حال دیگران قائل نمیشی.

****************

مبیناها براشون جنسیت مهم نیست و اگه خودت رو بهشون ثابت کنی برات ته مرام و معرفت میشن. اونا توی رفاقتشون از وجودشون مایه میذارن، از عشقی که توی دل و قلبشونه مایه میذارن و همین باعث میشه که طرفشون از بودن باهاشون لذت ببره. اونا وقتی میخوان به طرفشون عشق بورزن به جنسیتش نگاه نمیکنن و واقعا هر چی ته دلشونه رو بروز میدن اما فقط اول باید خودت رو به اونها ثابت کنی تا بعد بتونی از عشق وجودشون بهره مند بشی.

****************

مبیناها یه دل دارن اندازه دریا و یه جنبه خیلی بزرگ دارن اندازه دنیا که همین باعث میشه که خیلی کم ناراحت بشن و خیلی کم به دل بگیرن. همینه که اونا رو تبدیل به یک گزینه فوق العاده برای دوستی و رفاقت میکنه چون جلوی اونا راحتی و لازم نیست خیلی مراقب زبونت باشی، مراقب رفتارات باشی و به خودت سخت بگیری که مبادا بهشون بد بگذره.

****************

خوش به حال اونایی که اسم رفیقشون مبیناست چون یه همدم، یه انیس و مونیس، یه همراز، یه همدل و یه همراه دارن که هیچوقت ترکشون نمیکنه و پا به پاشون توی زندگیشون حضور داره. اگه یه رفیق داری که اسمش مبیناست پس بهتره که بدونی مسائل تو حتی بیشتر از خودت برای اون مبینا مهمه و اون واقعا وجود تو براش ارزشمنده و هر کاری به پای رفاقتش باهات میکنه. قدر مبینای زندگیت رو بدون و برای هر چیزی اونو ناراحت نکن چون اگه ناراحت بشه و از زندگیت بذاره بره اون ضرر نکرده بلکه این تو هستی که ضرر کردی چون اونو از دست دادی.

****************

مبینا قلبش بشکنه دیگه شکسته. قلب مبیناها احساسات خوب زیادی تو خودش جا داده، احساس مهربونی، عشق، مودت، عاطفه و هر چی احساس خوبه توی قلبشون نهفته هست اما در کنار همه این احساسات خوب اونا روحیه شکننده ای دارن که گرچه دیر خدشه دار میشه اما اگه خدشه دار شد با هیچ کاری چیزی رو به حالت سابق برگردونی. اونا حتی ممکنه که بگن بخشیدنت و دوباره باهات دوستیشون رو شروع کنن اما مطمئن باش که دیگه اون آدم سابق نیستن.

****************

مبینا دلش برات تنگ بشه حتی اگه بدترین کار دنیا رو هم در حقش کرده باشی میاد سراغت و حالت رو میپرسه. دل مبیناها خیلی بزرگتر از اینه که بخواد ناراحتی رو به جای عشق و معرفت انتخاب کنه. اگه یه مبینا پا پیش گذاشت و حالت رو پرسید دلش رو نشکن و دوباره رفاقتت رو باهاش شروع کن چون اینجوری هم اون به خواسته اش میرسه و هم تو یه رفیق با معرفت و خوبو دوباره به دست آوردی.

****************

مبیناها برای اطرافیانشون اهمیت قائل میشن و اجازه نمیدن هر کسی که از راه سر میرسه بیاد و اونا رو اذیت کنه. اونا برای اطرافیانشون مثل یه سپر قوی هستن و برای احساسات اونا ارزش خیلی زیادی قائل میشن. اگه میخوای به کسی ضربه ای بزنی و یه مبینا جزو اطرافیان اون شخص هست، بهتره از این کارت دست بکشی چون جوری باهات مقابله میکنه که از کارت پشیمون میشی.

****************

هیچوقت دل یه مبینا رو نشکن. دنیا با وجود مبیناهاست که هنوز قشنگه پس تو چجوری دلت میاد که دلشون رو بشکنی؟ به جای اینکار اونا رو ببر بیرون، براشون هدیه بخر، چیزای قشنگ بخر و رمز کارت رو در اختیارشون بذار تا این فرشته های زمینی بیشتر از قبل خوشحال بشن و با خوشحالی هاشون زمین رو قشنگ تر کنن. یه رمز کارت و چند میلیون تومن پول که ارزش اشک های مبیناها رو نداره پس اینقدر خسیس بازی در نیار و اونا رو هر چند سری یه بار با خودت بیرون ببر و کارتت رو دو دستی تقدیمشون کن. این بهترین کار و بهترین جایگزین برای شکستن دلشونه.

****************

تا وقتی که خنده هست گریه چرا؟ تا وقتی که عشق هست نفرت چرا؟ تا وقتی که مبینا هست، اخم چرا؟ همونطور که خنده متضاد گریه هست، عشق متضاد نفرت هست، مبیناها هم متضاد اخم هستن یعنی اگه پیش شون بودی محال ممکنه که اخم کنی بس که شیرین بازی در میارن و کارایی میکنن که لبخند به روی لب هات بیاد. اطرافیان مبیناها محال ممکنه که عصبانیت رو تجربه کنن چون اخم شکنی کنارشون دارن به اسم مبینا که خوب قلق آدما رو برای خوب کردن حالشون بلده.

****************

آهای اطرافیان مبیناها، مبیناها رو نه یکی، نه دوتا، نه سه تا بلکه هزار تا دوست داشته باشین. خدا مگه چند بار بهتون فرصت میده که یه مبینا وارد زندگیتون بشه که میخواین نسبت بهش بی خیال باشین؟ مبیناها با خودشون شانس میارن، مبیناها با خودشون اتفاقای خوب و قشنگ میارن و اگه بهشون نزدیک تر بشین خوش شانسی خودتون بیشتر میشه پس برای خودتون هم که شده همیشه اونا رو کلی دوست داشته باشین و باهاشون کلی رفیق باشین. مبیناها همون برگ برنده شماها توی این دنیا هستن چون با وجود اونا اتفاقای خوب و قشنگ بدو بدو خودشون میان سمتمون.

****************

مبیناها آنتی غم و آنتی ناراحتی اند. اصلا به یک مبینا که رسیدی بگو غم چیه، محال ممکنه بتونه برات تعریفش کنه چون همیشه خندیده و همیشه خوشحال بوده. مبیناها انگار توی دیکشنری کله شون واژه ای به اسم غم تعریف نشده. اونا از همون موقع که به دنیا اومدن روی پیشونیشون مهر خوشبختی زده شده و به خاطر همین مهره همیشه خندیدن و همیشه خوشحال بودن. اگه میخوای یه آدم خوشبخت و همیشه خندون بشی با کسی که اسمش مبیناست ازدواج کن چون مبیناها میتونن واکسن غم رو برای اطرافیانشون بسازن و به اونا تزریق کنن.

****************

مبیناها دکتر حال آدمان. اگه حالت خرابه بیخودی پول خرج روانشناس نکن، به نزدیک ترین مبینای زندگیت مراجعه کن و با اون حرف بزن. اون خیلی خوب تو رو درک میکنه، خیلی خوب حرفاتو میفهمه و در آخر با توجه به حرفایی که زدی بهترین راه حل رو پیش روت میذاره. مبیناها چون آدمای با درک و با شعوری هستن خوب میتونن بقیه رو هم درک کنن و شعور و شخصیت شون طوریه که همیشه حرف هایی به زبون میارن که طرفشونو آروم میکنه و همینه که باعث میشه مبیناها یه روانشناس درون داشته باشن که بدون درس و دانشگاه بهش رسیدن.

****************

مبیناها به آرایش احتیاج ندارن چون اونا خوشگل خدادادین. مگه دیدی گل بره به خودش عطر بزنه و کلی خودشو رنگارنگ کنه، نه؟ چون گل خوشبوی طبیعی هست و ذاتش همیشه زیباست. حالا اگه بخوایم مبیناها رو هم مثل گل در نظر بگیریم اونا نیاز ندارن که برن به خودشون برسن چون هم خوشگل و هم خوش قیافه اند. میدونم که مثالم خیلی قشنگ بود پس لازم نیست بهم گوشزدش کنین و خوبه بدونین این قشنگی مبیناها رو قشنگ تو مخ تون فرو میکنه.

****************

مبیناها وقتی دلشون میگیره، بر خلاف همه آدمها که میشینن گریه میکنن، میخندن. اونا غم و غصه هاشون رو مسخره میکنن، با اونا جک میسازن و شروع میکنن به خندیدن. انگاری مبیناها ساخته شدن برای قوی بودن و قدرتمند بودن برای همین توی چنین مسائلی مثل آدمای عادی عمل نمیکنن و سعی میکنن طوری باشن که اون غمه زیاد براشون سخت نباشه و راحت تر بتونن هضمش کنن. اگه میخواین توی زندگیتون کمی بیشتر خوشبختی رو تجربه کنین مثل مبیناها باشین.

****************

زندگی مثل یه چاییه و مبیناها هم حکم قند و شیرینی رو دارن. اگه توی زندگیت مبینایی نداری یعنی چایی بدون قند و شیرینی داری میخوری که اصلا مزه ای نداره. همین حالا پاشو و به دنبال یه دوست به اسم مبینا بگرد. مبیناها شیرینی زندگی اند و با وجودشون عشقو به زندگی میارن پس اونا رو به زندگیت دعوت کن تا چایی زندگیت خوش طعم بشه.

****************

خوش به حال تمام مبیناها چون اسمشون مبیناست. خدا انگار هر کسی رو لایق اسم مبینا نمیدونه. فقط دخترای سرسخت، خوش قلب، مهربون، پر عاطفه، با محبت، پر از عشق، خوشگل، خوش قیافه، خوش قد و بالا و باحال میتونن مبینا باشن. اگه مبینا هستی یعنی پکیجی از تمام ویژگی های خوب و قشنگی که خیلی از آدما دوست داشتن که مثل تو از اون ویژگی ها خدادادی برخوردار بودن. اگه مبینا هستی خداتو شکر کن و کلاهتو بنداز هوا.

****************

مبیناها آدمای رویی هستن، اونا مخفی کاری بلد نیستن و همیشه خود واقعیشونن. همونطور که از معنی مبیناها پیداست اونا همیشه همه خصوصیات شون آشکاره. اونا اگه از کسی بدشون بیاد آشکاره، اگه از کسی خوششون بیاد اینم آشکاره، به طور کلی اونا همیشه خودشونن و همین خودشون بودن اونا رو تبدیل آدمای خاصی میکنه. مبیناها بلد نیستن هر سری مثل خیلی از آدما رول و نقش بازی کنن و همین اونا رو تبدیل به یه گزینه خیلی خوب و عالی برای دوستی و رفاقت میکنه.


در ادامه حتما تماشا کنید :

عکس نوشته اسم مبینا

عکس نوشته برای تبریک تولد اسم مبینا


1 نظر

  1. مبینامبیناsays:

    عالییی بود😂 من خودم اسمم مبیناس😘