در جواب دلم برات تنگ شده چی بگیم

وقتی کسی دلش هوای شما رو میکنه و میخواد که باهاتون حرف بزنه و ارتباط بگیره ممکنه که بهتون بگه دلم برات تنگ شده. حالا این یه عبارت احساسی هست که شما از اون شخص شنیدید و باید به دنبال جوابی مناسب و تاثیرگزار باشید تا به این شکل به اون شخص بفهمونید که همونقدر که اون از شما حس و حال خوبی میگرفته و همین حس و حال باعث شده این عبارت رو بهتون بگه، همونقدر هم شما نسبت به اون حس و حال خوبی دارید و از ارتباط گرفتن باهاش خوشحالید. در ادامه این مطلب ما بهتون یاد میدیم که چطور به بهترین شکل پاسخ این عبارت رو بدید و همینطور چند جواب زیبا براتون تهیه کرده که در انتها باهاتون به اشتراک می ذاریم.

جواب مناسب برای دلم برات تنگ شده

اگه به دنبال یک جواب مناسب و زیبا برای این عبارت هستید، در ادامه ما ترفندهایی رو بهتون میدیم که اگه اونها رو اجرایی کنید و بعد از اون ها جواب این عبارت رو بدید تاثیرگذاری فوق العاده ای میتونید روی طرف مقابلتون داشته باشید.

حالات چهرتون رو تغییر بدید

وقتی یکی میاد و بهتون میگه که دلم برات تنگ شده، قاعدتاً شما باید حالت چهره تون به گونه ای باشه که از این گفته اون ذوق زده شدید. وقتی که از کسی این جمله رو میشنوید بهترین کار اینه که لبخند به لب بیارید، ابروهاتون رو به سمت بالا ببرید و طوری چهره تون رو تغییر بدید که انگار هیجان زده و خوشحالید.

حالات چهره تاثیر زیادی در برخورد ما با دیگران داره و حتی اگه ما از زیباترین جملات استفاده کنیم اما حالات چهره نامناسبی داشته باشیم نمیتونیم انتظار داشته باشیم که طرف مقابلمون احساس خوبی بهش دست بده.

زبان بدن تون رو تغییر بدید

وقتی کسی میاد و به شما میگه که دلم برات تنگ شده نهایت بی احترامی به اون اینه که مثلا پشت تون به اون باشه، در صورتی که یک جای دیگه رو نگاه می کنید پاسخش رو بدید یا در صورتی که سرتون پایین و روی گوشیتونه پاسخش رو بدید.

برای اینکه به طرف مقابل تون احترام بذارید و به اون نشون بدید که چقدر براتون با اهمیته، وقتی که این جمله رو ازش شنیدید، بدن تون رو به سمت اون متمایل کنید، اندکی به اون نزدیک تر بشه و اگه حالت بدنی بی حال و بی انرژی داشتید اون رو تغییر بدید و طوری رفتار کنید که انگار سر کیف اومدید و از بابت گفته اون خوشحالید.

خاطره ها رو به یاد بیارید

وقتی که یکی میگه دلم برات تنگ شده در واقع بیشتر این دلتنگی میتونه برای موقعیتی بوده باشه که شما با اون شخص تجربه کردید پس برای اینکه تاثیر خوبی در اون بذارید موقعیت هایی که با اون بودید رو به خاطر بیارید و وقتی که اون به شما این حرف رو زد شما تجدید خاطرات کنید و از خاطرات تون صحبت به عمل بیارید.

تجدید خاطرات و مرور کردن اونها باعث میشه تا طرف مقابل تون حس کنه که چقدر براتون با اهمیت بوده که اون موقعیت خاص که با اون بودید رو فراموش نکردید و به محض دیدنش زیبایی اون موقعیت به یادتون اومده و خواستید که اون رو با اون در میون بذارید.

از جملات ساده استفاده نکنید

درسته که جملات ساده هم میتونه پاسخی مناسب برای طرف مقابل تون باشه اما وقتی که یک نفر این حرف رو به شما میزنه یعنی میخواد از احساسی خوبی که به شما داره صحبت به عمل بیاره پس شما هم بهتره به دنبال جملات خاص و زیبا باشید تا به واسطه اونها بتونید بیشترین تاثیر رو در شخص بذارید.

به عنوان مثال شما میتونید وقتی که یک نفر بهتون میگه دلم برات تنگ شده بگید ممنونم و سر و تهش رو هم بیارید اما در کنار این میتونید یک جمله خاص تر بگید، به عنوان مثال می تونید جمله ای مثل من هم از اینکه دوباره شما رو میبینم و زیارتون میکنم خوشحالم بگید.

بدی ها رو فراموش کنید

حتی اگه کسی که در حق تون بدی کرده بود رو هم دیدید و اون به شما این حرف رو زد بهتره که با روی باز پاسخ اون شخص رو بدید. در هر صورت شما میخواین شخصیت خودتون رو به نمایش بذارید و بهتر اینه که در این موقع خاص بدی های اون شخص رو فراموش کنید و به دنبال یک جمله تاثیر گذار و مناسب برای اون بگردید.

اون شخص هر چقدر هم که بهتون بدی کرده بشه، ممکنه با این کار بخواد بهتون نزدیک تر بشه و دوباره روابط تون رو خوب کنه یا حتی ممکنه بخواد با این کار عصبانیت شما رو بیشتر کنه و شما بهتره که در چنین موقعیت هایی از یک پاسخ مناسب استفاده کنید تا در هر صورت برنده گفتگو شما باشید.

سرسری حرف نزنید

اگه طرف تون اومده و بهتون میگه که دلم برات تنگ شده این نشون از این داره که میخواد یه بحثی رو باهتون آغاز کنه و به طور کلی میخواد که باهاتون ارتباط بگیره. شما نباید سرسری پاسخ طرف تون رو بدید و باید وقت و زمان بذارید و با اون شخص شروع به مصاحبت و صحبت کردن بکنید.

قطعاً اگه اون نمیخواست با شما حرفی بزنه نمیومد و این حرف رو نمیزد و با یک سلام و احوالپرسی ساده سر و ته ارتباط تون رو هم میاورد ولی حالا که این رو گفته یعنی تمایل به ارتباط با شما داره و شما هم باید در پاسخ به اون به زمان بذارید تا اینجوری متوجه بشه که علاقه مند به صحبت با اون هستید.

افراط نکنید

افراط در هر کاری بده و میتونه نتیجه عکس داشته باشه و در این موضوع هم همینطوره و اگه وقتی کسی اومد و بهتون گفت دلم برات تنگ شده و شما اونقدر حرف زدید، اونقدر خاطرات رو مرور کردید و اون قدر لبخند به لب داشتید که دل طرف زده شد بدونید که مقصر خودتون هستید.

در هر چیزی باید تعادل رو حفظ کرد و در این گفتگو هم این موضوع صدق میکنه. تعادل رو حفظ کنید و در هیچ چیزی تفریط نکنید. بذارید به طرف مقابل نشون بدید از اینکه اومده باهاتون صحبت کرده خوشحالید اما جو زده نشدید و از نظرتون خیلی هم اتفاق خاصی نیفتاده.

موضوعات خاص رو رها کنید

وقتی که کسی میاد و بهتون میگه که دلم برات تنگ شده یعنی باهاتون قصد صحبت کردن داره اما این به منزله این نیست که هر حرفی رو با اون بزنید. به عنوان مثال یکی یه آدمی به سراغش میاد و میگه که دلم برات تنگ شده و اون شروع میکنه به صحبت در مورد موضوعات تخصصی کارش، موضوعات شخصی دیگران، موضوعات شخصی طرف مقابل و کلا موضوعاتی که هیچ ربطی به حال و شریط اون موقع نداره.

یادتون باشه شروع به صحبت کنید اما هر حرفی رو هم نزنید و هر چیزی رو هم به زبون نیارید. سعی کنید در مورد مسائل و چیزهای روتین صحبت کنید، چیزهایی مثل آب و هوا یا ارتباطات اخیرتون با اون شخص.

موضوع صحبت رو به شخص مقابل واگذار کنید

وقتی طرف مقابلتون میاد و عبارتی مثل دلم برات تنگ شده رو بهتون میگه یعنی خودش یه موضوعاتی در ذهنش داره و میخواد که در مورد اونها صحبت کنه. به جای اینکه خودتون موضوع بدید منتظر باشید تا طرف مقابل موضوعی که میخواد در موردش حرف بزنه رو بده.

هر چند که موضوع صحبت اون میتونه همون خاطراتی باشه که با اون داشتید اما با این حال ممکنه بخواد در مورد چیزهایی دیگه ای هم صحبت به میون بیاره که بهتره بهش این امکان رو بدید و خودتون از موضوع دادن بپرهیزید.

شنونده خوبی باشید

ببینید که طرف تون میخواد دقیقاً در مورد کدوم خاطره، کدوم موقعیت یا چه چیزی صحبت کنه و دقیقاً در رابطه با همون صحبت به میون بیارید.

بعضی ها وقتی کسی باهاشون حرف میزنه اصلاً صحبت های اون رو نمیشنون و منتظرن تا صحبت هاش تموم بشه تا هرچی تو ذهن خودشون میگذره رو بیان کنن. این اشتباهه و شما باید منتظر بمونید تا ببینید طرف تون دقیقاً در مورد چی میخواد صحبت کنه و بعد حدس بزنید که چی میخواد از شما بشنوه تا در مورد همون ها صحبت کنید.

دعوت طرف مقابل

وقتی طرف مقابلتون بهتون میگه که دلم برات تنگ شده ناخودآگاه میتونه این رو هم برسونه که میخوام دوباره موقعیتی که با شما در قبل تجربه کردم رو تجربه کنم یا دوباره میخوام کنارت باشم و یک اتفاق خاص رو با هم رقم بزنیم پس شما بهتره در این کار باهوش باشید و قبل از اینکه اون در این رابطه پیشنهادی بده خودتون باشید که پیشنهاد خلق یک اتفاق خاص با هم رو بهش میدید.

این کار باعث میشه تا در اون تاثیر به سزایی بذارید و کاری کنید که اون متوجه بشه که چقدر شما هم نسبت به برقراری رابطه باهاش خوشحالید و چقدر شما هم مثل اون متمایل بودید که با هم یک اتفاق خاص رو رقم بزنید.

برداشت اشتباه نکنید

بعضی از افراد وقتی کسی بهشون میگه که دلم برات تنگ شده برداشت های اشتباهی از طرف مقابل شون میکنن. مثلاً فکر میکنن طرف شون منظور خاصی داره و قصد داره که از اونها سوء استفاده کنه یا فکر میکنن که طرف شون دوباره کار داره و به سراغ اون ها اومده تا کارش رو به اونها بگه.

شما از این دسته از افراد نباشید و سعی کنید با طرف تون یک ارتباط مناسب برقرار کنید. به هر حال شما دارای قوه تفکر و اندیشه هستید و اگه در حین بحث متوجه شدید طرف تون قصد یا منظور خاصی داره به راحتی میتونید از این کار اون پیشگیری کنید اما این اشتباهه که از همون اول بخواین با یک برداشت نامناسب ارتباط با اون رو آغاز کنید.

حد خودتون رو بدونید

وقتی کسی میاد و بهتون میگه که دلم برا تنگ شده صرفاً منظورش این نیست که یک رابطه فوق العاده صمیمی با شما داره پس حد خودتون رو بدونید و در یک چارچوب خاص با اون صحبت کنید.

بعضی ها وقتی یکی بهشون میگه دلم برات تنگ شده با اون به شکلی رفتار میکنن که با دوست چندین ساله شون رفتار میکنن در صورتی که شاید اون شخص آشنایی چندانی هم با اون ها نداره. یادتون باشه جزو این دسته از افراد نباشید و همیشه طبق چارچوب خاص رفتار کنید تا مبادا طرف مقابل احساس عدم امنیت در صحبت با شما بکنه.

توجه به طرف مقابل

یادتون باشه به طرف مقابلتون توجه داشته باشید یعنی به اینکه اون خانومه یا آقا، بچه هست یا بزرگسال، درونگرا هست یا برونگرا و ... توجه کنید.

قطعاً اگه شما شخصی بزرگسال هستید و یک کودک میاد و بهتون میگه که دلش براتون تنگ شده شما باید برخوردتون با اون کاملاً متفاوت باشه تا وقتی که یک فرد بزرگسال میاد و این رو بهتون میگه. پس روی واژه ها و کلماتی که قراره به طرف تون بگید توجه ویژه ای داشته بشید.

جملاتی در جواب برای دلم برات تنگ

خب حالا که در مورد شیوه صحبت کردن و در موضوعات این چنینی صحبت کردیم، بد نیست که چند جمله و عبارت هم بهتون معرفی کنیم که اگه دوست داشتید از اونها برای شروع صحبت با طرفتون استفاده کنید. همراه ما باشید.

دل من هم برای شما تنگ شده.

***********

دل به دل راه داره اتفاقاً من هم دلتنگ شما شده بودم.

***********

چه جالب که شما حرفی که من میخواستم بهتون بگم رو گفتید.

***********

خیلی ممنون ازتون اتفاقاً میخواستم اخیراً باهاتون ارتباط برقرار کنم.

***********

چه عالی که الان همدیگه رو دیدیم! این یعنی الان دلتنگی هر دومون برطرف شده.

***********

من هم همینطور، خوشحالم از دیدنتون.

***********

از اینکه شما رو در اینجا می بینم بی نهایت خوشحالم، من هم همینطور.

***********

خدا رو شکر که دوباره سعادت دیدن تون نصیب من شد. من هم دلتنگتون بود.

***********

دلتنگی ما هم برای ما عادت شده، از اینکه میبینمتون فوق العاده خوشحالم.

***********

لبخندی که روی لب های من می بینید برای اینه که من هم دلتنگتون بودم و الان دلتنگیم از بین رفته.

***********

منم همینطور، دلتنگ شما بودن بخشی از زندگی من شده.

***********

منم همینطور، من با دلتنگی شما زندگی میکنم.

***********

خدا رو شکر که الان هم رو دیدیم و میتونیم اتفاقات جدیدی رو با هم تجربه کنیم.

***********

من هم! از اینکه دوباره دیدمتون خرسندم.

***********

منم همینطور، کاش دوباره موقعیت های این چنینی پیش بیاد و من دوباره ببینمتون.

***********

آخرین باری که هم رو دیدیم لحظات خوشی رو با هم سپری کردیم، من هم مثل شما دلتنگتون بودم.

***********

مرسی از اینکه منو هنوز به یاد دارین.

***********

ممنونم که منو از یاد نبردین.

***********

ممنونم، فکر کردم بخشی از خاطراتت شدم دیگه.

***********

بی معرفتی ما بوده که ازتون خبر نگرفتیم، ببخشید.


در ادامه ببینید :

در جواب چه خبر چی بگیم

در جواب miss you چه بگوییم ؟


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...