انتخاب اسم شیک برای مغازه میوه فروشی

انتخاب اسم شیک برای مغازه میوه فروشی کار چندان سختی نیست. معمولا پس از راه اندازی میوه فروشی بخصوص در شهرهای بزرگ اولین قدم باید انتخاب نام مناسب باشد. یک اسم مناسب می تواند خریدار را سر ذوق بیاورد و کمک کند که در سطح شهر شناخته شود. انتخاب اسم مناسب در بلند مدت می تواند به یک برند تبدیل شود و هر جا که اسم مغازه آورده شود ناخودآگاه مخاطب یاد مغازه میوه فروشی بیفتد.

میوه فروشی شغل بی دغدغه ای است ولی به یک فرد پر انرژی نیاز دارد. جدای همه ی این ها اسم خوب و منحصر به فرد می تواند مشتریان بیشتری را جذب کند. اگر شما بتوانید یک اسم زیبا و خاص انتخاب کنید این اسم بهتر در ذهن مشتریان حک می شود پس خیلی مهم است که اسم های جذاب و دلنشین انتخاب کنید تا ماندگاری بیشتری داشته باشد. در زیر به اسم های رایجی که برای مغازه میوه فروشی مناسب هستند اشاره می کنیم.

معرفی اسم های شیک برای مغازه میوه فروشی

تنها راهی که شما را در بازار متمایز می کند انتخاب نام برای کسب و کارتان است. فرقی نمی کند کسب و کار شما چیست نام مناسب یک عامل مهم در بازاریابی می باشد. اگر شما به واسطه ی نام مغازه و کیفیت خدمات شناخته شوید قطعا اگر مکان مغازه هم تغییر کند باز شما مشتریان ثابت خود را از دست نخواهید داد. 

مغازه میوه فروشی یکی از شلوغ ترین مغازه می باشد چون میوه جزء خوراکی های ضروری می باشد که نیاز همه ی افراد می باشد. اگر میوه فروشی شما با اسم شیک و خاصی در بین افراد جا باز کند شما امیدوار خواهید بود که در کوتاه مدت پیشرفت می کنید و در سطح شهر اسم و رسمی برای خود پیدا خواهید کرد.

میوه فروشی نوبرانه

سوپر میوه ویتامین

میوه فروشی دستچین

بهشت سبزی و میوه

میوه فروشی چهار فصل

میوه فروشی خوشه زرین

میوه فروشی خوشه طلایی

میوه فروشی تر و تازه

میوه فروشی ترش و شیرین

میوه فروشی تمشک

میوه فروشی آلبالو

میوه فروشی سیب ترش

میوه فروشی بهشت

میوه فروشی حاجی ارزونی

سوپر میوه ارزانی

باغ میوه

میوه سرای فردوس

میوه فروشی هفته بیجار

میوه فروشی باغ طلایی

میوه فروشی ناب

میوه فروشی توت فرنگی

میوه فروشی سیب طلایی

سوپر میوه خاص

سوپر میوه ملس

میوه فروشی باغ بهشتی

میوه فروشی اوشین

سوپری ویتامین کده

میوه فروشی نارنج و ترنج

میوه فروشی رنگارنگ

میوه فروشی باغ گیلاس

ایستگاه ویتامین

سوپری بردار و ببر

اسم مغازه میوه فروشی از بین اسم های خاص

اگر به میوه فروشی های سطح شهر نگاهی بیندازید خواهید دید که درصد زیادی از اسم این مغازه ها بر اساس اسم اشخاص می باشد‌. این شیوه ی انتخاب بی دغدغه و راحت می باشد و تنوع بالایی هم دارد. برخی از افراد اسم فرزندان یا اسم خود را برای مغازه خود انتخاب می کنند. احتمال تکراری بودن این اسم ها بسیار زیاد است و ممکن است چندین مغازه در سطح یک شهر هم نام باشند. در زیر به پر تکرار ترین اسم های مغازه میوه فروشی اشاره می کنیم.

میوه فروشی محمد

میوه فروشی امین

میوه فروشی آرتین

میوه فروشی برادران حسینی

میوه فروشی ویهان

میوه فروشی محبی

میوه فروشی اسعد

سوپر میوه خرسندی

میوه تر و تازه احمدی

سوپر میوه حسین

میوه سرای علی

میوه چهار فصل کیان

نوبرانه سعید

سوپر میوه رضایی

سوپر میوه بهاره

میوه فروشی اسدی

میوه فروشی محمودی

اسم مغازه میوه فروشی کردی

اگر می خواهید از بین اسم های زیبای کردی برای مغازه میوه فروشی اسم انتخاب کنید. بی شک می توانید از بین اسم های زیبای کردی یک اسم شیک و ویژه انتخاب کنید. بیشتر این اسم خاص و تک هستند و همین ویژگی ها ممکن است موجب معروفیت مغازه شما شود.

میوه فروشی ژیار

میوه فروشی ژیوار

میوه فروشی ژینو

میوه فروشی هاویار

میوه فروشی ریبین

میوه فروشی وه هار

میوه فروشی نو به ر

میوه فروشی تاقانه

میوه فروشی هاوین

میوه فروشی نیان

میوه فروشی ویان: عشق

سوپر میوه بی وینه: بی همتا

سوپر میوه ئایرین

سوپر میوه بلالوک: آلبالو

سوپر میوه سیوه سوره: سیب قرمز

میوه فروشی باتینک

میوه فروشی باریز

میوه فروشی باستینک

سوپر میوه باغان: باغ ها

میوه فروشی باکوت

میوه فروشی تانیا: تنها

سوپر میوه شمامه

میوه فروشی هه نگور: انگور

سوپر میوه سیو: سیب

سوپر میوه لاوین

سوپر میوه واران: باران

سوپر میوه شیلانه: زردآلو

سوپر میوه قوخ: هلو

انتخاب اسم مغازه میوه فروشی بر اساس اسم میوه های ترکی آذربایجانی

در آذربایجان برای انتخاب اسم مغازه بیشتر از اسم خود میوه ها استفاده می کنند و خاص بودن این اسم ها جذابیت بالایی دارد. این اسم های زیبا و پر معنی خاص بودن را برای مغازه شما به دنبال دارد. مغازه میوه فروشی با یک اسم خاص و منحصر به فرد زودتر پیدا می شود و مشتریان می توانند با معرفی اسم مغازه به افراد دیگر به معروفیت آن کمک کنند. در زیر چند نمونه از اسم های پر معنی ترکی را برای اسم میوه فروشی آوردیم که امیدواریم بتوانید از بین این اسامی بهترین اسم ها را انتخاب کنید.

سوپر میوه قارپوز: به معنی هندوانه

 سوپر میوه چییه له ک: به معنی توت

سوپر میوه اوزوم: میوه انگور

سوپر میوه نار: به معنی میوه انار

میوه فروشی سویولان: به معنی موز

سوپر میوه گاوالی: به معنی آلو

سوپر میوه گیله نار: به معنی آلبالو

سوپر میوه آرمود: به معنی گلابی

سوپر میوه آلما: به معنی سیب

میوه فروشی اّریک: به معنی زردآلو

سوپر میوه قاوون: به معنی خربزه

سوپر میوه توپار: به معنی پرتقال

میوه فروشی قیرا: به معنی طالبی

میوه فروشی یئلپه نه ک: به معنی خیار

سوپر میوه خیر: به معنی گرمک

سوپر میوه خیرچا: به معنی خربزه کوچک

سوپر میوه حولو: به معنی هلو

سوپر میوه قوز ، گیردکان: به معنی گردو

سوپر میوه آلچه: به معنی آلوچه

سوپر میوه گویجه: به معنی آلوچه سبز

سوپر میوه لیمون: به معنی لیمو

میوه فروشی ائکشی لیمون: به معنی لیمو ترش

انتخاب اسم مغازه میوه فروشی جذاب و رایج

اینکه برای مغازه میوه فروشی چه اسمی انتخاب شود که بیشترین تاثیرگذاری را بر مشتریان بگذارد در درجه اول بعد از انتخاب اسم رعایت اصول مشتری مداری است و این اصل در واقع کمک می کند که اسم ماندگار شود و در ذهن مخاطب ماندگار شود‌ وقتی شما اسم مغازه خود را میوه فروشی دستچین بگذارید و به مشتری اجازه ی دستچین کردن میوه ها را ندهید و خودتان برای آن ها میوه انتخاب کنید بعد از یک مدت کوتاهی این اسم دیگر برای مشتری جذابیت ندارد و عدم همخوانی اسم با رفتار فروشنده باعث می شود که مشتریان دیگر اولویت اول خود را خرید از این مغازه ندانند. پس تمام تلاش خود را بکنید که اسمی را انتخاب کنید که هم با نوع خصوصیات و رفتار شما هم خوانی داشته باشد و هم متناسب با حرفه ای باشد که در آن مشغول هستید. در زیر نمونه ای از اسم های رایج و جذاب را معرفی می کنیم.

میوه سرای طراوت

میوه فروشی پارسیان

سوپر میوه برکت

میوه سرای آسمان

دنیای میوه سورک

سوپر میوه پرژین

سوپر میوه بهار نارنج

میوه و تره بار سلامت

سوپر تره بار پرشین

سوپر میوه و تره بار بهاران

میوه سرای شهر

سرای میوه و تره بار تر و تازه

میوه فروشی مشکات

سبزی مارکت ریحان

گلستان میوه و تره بار ریحانه

سوپر میوه محله

میوه سرای چین چین

میوه و تره بار دوستان

سرای میوه و سبزی انتظار

میوه و سبزی ناردون

سرای میوه و تره بار طبیعت

سوپر میوه پالت

میوه فروشی تک چین

هایپر میوه مرزدارن

هایپر میوه چشمه

میوه فروشی لهون

میوه فروشی تالش

سوپر میوه دربند

سوپر میوه و سبزی نوبخت

هایپر میوه پردیس

میوه فروشی مرغوب

میوه سرای فصل میوه

میوه و تره بار هفت رنگ

سرای میوه و سبزی ارگانیک

هایپر میوه مادر

میوه و سبزی تازه بهارانه

میوه ارگانیک آروین

سوپر میوه ایرانی

میوه و تره بار آسیایی

میوه سرای دربنو

میوه فروشی ویتی

سوپر میوه زیتون

فروشگاه میوه سبزآلو

نکات مهم در انتخاب اسم شیک برای مغازه میوه فروشی

وقتی اسم میوه فروشی میاد اولین چیزی که به ذهن مشتری می آید انواع میوه های مختلف فصلی می باشد. تمام اسم هایی که به صنف میوه فروشی مرتبط باشد می تواند انتخاب مناسبی باشد. از انتخاب اسم های طولانی و بدون معنی بپرهیزید این اسم ها اصلا در ذهن مشتری ماندگار نیستند و نباید توقع این را داشته باشیم که مشتری در مکان های دیگر اسمی از ما ببرد و ما را به خاطر بسپارد.

انتخاب اسم مناسب برای مغازه میوه فروشی باید با نکات اصولی همراه باشد که در زیر به برخی از این نکات اشاره می کنیم.

به دنبال انتخاب اسمی باشید که به مغازه میوه فروشی شما هویت ببخشد. اسم های دهن پر کن و شیک می تواند تاثیر گذار باشد. اگر اسم میوه فروشی بر اساس ویژگی های کسب و کار شما باشد و هر وقت اسم مغازه بیاد مخاطب بداند که این اسم مربوط به صنف میوه فروشی است مثلا اسم چهار فصل یا دستچین و یا نوبرانه که پر تکرارترین اسم ها هستند هر جا که شنیده شوند درجا مخاطب ی داند که مغازه میوه فروشی است.

انتخاب اسم مناسب می تواند سودآوری بیشتری به دنبال داشته باشد. برخی اسم ها به حدی جذاب هستند که جهانی می شوند و بسیار دیده شده که یک مغازه به واسطه ی اسم محبوبی که داشته توانسته در کوتاه مدت هم جذب مشتری داشته باشد و هم افزایش فروش و سودآوری داشته باشد.

انتخاب اسم برای مغازه میوه فروشی باید راحت باشد و تلفظ آن آسان باشد. بارها در سر در مغازه ها اسم هایی دیده ایم که اصلا قابل تلفظ نبوده اند و فرد اگر خرید هم داشته باشد بدون توجه به اسم مغازه خرید خود را انجام می دهد. اگر فروشنده یک اسم راحتر انتخاب می کرد برای افراد تلفظ آن آسان بود و اگر کسی در مورد محصول از مشتری سوال می پرسید به راحتی هم اسم مغازه را می گفت و هم آدرس دقیق می داد.

اسم مناسب به تبلیغات منجر می شود و برای جذب مشتری دهان به دهان می چرخد. احتمالا در سطح شهر اسم هایی شبیه میوه گلستان، هایپر میوه چهار فصل، میوه فروشی نوبرانه و ... را دیده اید این مدل اسم ها خیلی کلی و رایج هستند و اگر یک اسم خاص انتخاب کنید قطعا به برندی معروف و شناخته شده تبدیل می شود.

وقتی برای مغازه میوه فروشی تازه تاسیس خود می خواهید اسم انتخاب کنید کمی خلاقیت به خرج دهید و از اسم های مفهومی و زیبا انتخاب کنید. شما ممکن است از اسم کودکانتان که برایتان عزیز هستند برای مغازه خود انتخاب کنید ولی این اسم ها جذابیتی برای مشتریان نداشته باشند. ممکن است شما از یک اسمم مخفف و یا یک اسم انگلیسی استفاده کنید و افرادی که از مفهوم اسم اطلاعی ندارند ممکن است نتوانند به خوبی اسم مغازه را به خاطر بسپارند. سعی کنید با توجه به موقعیت مکانی از اسم های مفهومی استفاده کنید مثلا برخی از اسم ها از بین زبان های مختلف انتخاب می شوند و فقط مختص همان موقعیت مکانی هستند و در محیط های دیگر افراد درک درستی از معنی اسم ها ندارند و ممکن است کلا نتوانند اسم ها را تلفظ کنند. به طور مثال میوه فروشی آلما در زبان ترکی به معنی سیب است و برای مناطق آذری یک اسم خاص و جذاب می باشد.

اسم مغازه باید به مشتری حس خوبی بدهد. انتخاب اسم های باید جنبه ی مثبتی داشته باشد و باعث افزایش اعتماد به نفس مشتری شود.

برخی از افراد در بین اسم مکان ها و اشیاء و حیوانات به دنبال اسم مناسب هستند. این اسم ها کاملا سلیقه ای هستند و ممکن است زمان زیادی ببرد تا بیشتر معروف شوند. مثلا میوه فروشی تهران بزرگ یا میوه فروشی هگمتانه، میوه فروش زاگرس، میوه فروشی نصف جهان، میوه فروشی شمال و ... نمونه هایی از این اسم ها هستند.

برخی از افراد از بین اسم های طنزآلود اسم مغازه میوه فروشی را انتخاب می کنند. این اسم ها خیلی زود در ذهن مشتری ماندگار می شوند و شاید اگر اسم رسمی می بود تا این اندازه ماندگار نمی شد. مثلا میوه فروشی حاج فلان یا میوه فروشی بیا ببر اسم هایی هستند که با شوخی همراه هستند و مشتری از این اسم ها بیشتر خوشش می آید.

مطالب پیشنهادی :

اسم های شیک برای مغازه مرغ فروشی

معرفی اسم های شیک برای مغازه سوپرمارکت

اسم شیک برای مغازه کفش فروشی

اسم شیک برای مغازه طلا فروشی

نمونه متن تبلیغاتی برای جذب مشتری

1 نظر

  1. علی محمدیاریعلی محمدیاریsays:

    میخواهم بنگاه خرید و فروش میوه در شهر سلماس بزنم چه نامی بگذارم و در سایت اول صفحه قرار گیردواز نامهی شما نهایت تشکر را دارم