متن زیبا در مورد آینده روشن + عکس نوشته

اگر آینده ای روشن میخوای براش تلاش کن. هیچ کس نمیاد یک آینده خوب و زیبا رو دو دستی تقدیمت کنه و تو برای ساختن اون باید تلاش کنی. اگه منتظری که آینده خوب و زیبات خود به خود ساخته بشه باید بگم سخت در اشتباهی چون این دنیا به آدم هایی که سر جاشون میشینن و هیچ کاری نمیکنن، هیچ پاداشی نمیده.

خیلی ها برای داشتن آینده ای روشن تلاش میکنن و میخوان که آینده شون رو زیباتر از زمان حال و گذشته شون بکنن. اگر شما هم جزو افرادی هستید که دوست دارید آینده ای زیباتر از زمان حال و گذشته داشته باشید، پس باید برای اون تلاش کنید، انگیزه داشته باشید و دقیقاً بدونید که چه آینده ای رو می خواهید بسازید. ما توی این مطلب عکس نوشته ، متن ها و جملات مختلفی در مورد آینده روشن آوردیم که میتونه در این زمینه بهتون کمک کنه. همچنین این متن ها انگیزشی هم هستند و میتونن انگیزه شما رو برای ساختن این آینده زیبا بیشتر کنند. در ادامه مطلب همراه ما باشید.

متن با عکس نوشته درباره آینده روشن

جملات برای آینده روشن

آینده روشن به وجود نمیاد بلکه ساخته میشه. اگه منتظر آینده ای هستی که تمام مشکلاتت در اون حل بشه، اتفاقات خوب وارد زندگیت بشه و تو به خوشبختی برسی اما هیچ کاری برای اونها نمیکنی باید بگم که این امکان پذیر نیست. تو باید برای اتفاقاتی که میخوای رخ بدن تلاش کنی، ثمره این تلاش همون خوشبختی و آینده روشنی هست که در انتظارش بود. تلاش کردن هم باید هدفمند باشه در غیر اینصورت تو باز هم به اون آینده ای که میخواستی نخواهی رسید.

********************

عده ای منتظرن تا بقیه براشون یه آینده روشن و خوب رو به ارمغان بیارن اما شاید این دسته از افراد نمیدونن که اون آدم ها هم زندگی خودشون رو دارن و هیچوقت زندگی خودشون رو فدای زندگی اونها نمیکنن. اگه تو هم جزو این دسته از افراد هستی، بهتره از همین الان خودت دست به کار بشی و امیدت رو به دیگران قطع کنی چون اونها زندگی های خودشون رو دارن و هیچوقت فرصتشون رو برای زندگی تو هدر نمیدن.

********************

اگه آینده ای روشن میخوای، براش تلاش کن. هیچ آینده روشنی تا وقتی که خودت نخوای براش تلاش کنی ساخته نمیشه. نه تقدیر برات اون آینده رو رقم میزنه و نه دیگران، این فقط تو هستی که میتونی خالق آینده ای زیبا باشی. پس یاد بگیر روی خودت حساب باز کنی و هر چه در چنته داری بذاری تا اون آینده ای که میخوای رو خلق کنی.

جملات انگیزشی درباره آینده روشن + عکس نوشته

برای ساختن آینده ای روشن موانع زیادی سد راهت هستن. باورهای منفی، آدمهای منفی نگر، اتفاقات و چالش های منفی و چیزهایی از این دست باعث میشن که تو به سمت اون آینده ای که میخوای نری. ولی اگه واقعا اون آینده رو میخوای، باید با تک تک موانع مقابله کنی. باورهات رو عوض کن، آدم های منفی زندگیت رو حذف کن و به دل چالش های مختلف زندگیت بزن و از اونها نترس تا اینطوری به چیزی که میخوای برسی.

********************

چرا فکر میکنی تو لیاقت یک آینده روشن رو نداری؟ چرا حس میکنی آینده فقط مخصوص از ما بهترونه و برای تو این اتفاق نمیفته؟ از همین الان باورت رو تغییر بده، به خودت ایمان و اعتماد داشته باش و قلباً باور کن که اون آینده ای که میخوای خلق میشه. فقط کافیه باورش داشته باشی، تا وقتی که باور نکنی نمیتونی اون آینده رو از آن خودت کنی. این جهان، جهان باورهاست پس باورهایی در ذهنت به وجود بیار که نوید یک آینده روشن رو میدن تا به همین شکل کم کم به اون آینده ای که میخوای برسی.

********************

یک آینده زیبا حق و سهم تو از این دنیاست، یک آینده روشن که در اون به تموم آرزوها و هدف هات رسیده باشی حق و سهم تو از این دنیاست. خدا به تو اجازه داد که وارد این دنیا بشی، خدا نعمات مختلفش رو در اختیار تو داد تا دنیاش رو تجربه کنی و مطمئن باش اون آینده روشنی هم که میخوای رو بهت میده فقط کافیه دوباره از ته دل از خدا درخواست کنی و به اون ایمان داشته باشی. وقتی از ته دلت ایمان داشته باشی که به اون آینده روشن میرسی، هیچ چیزی نمیتونه سد راه تو بشه.

متن با عکس راجب آینده روشن

آینده روشن میخوای؟ پس براش تلاش کن. هیچ چیزی در این دنیا بدون تلاش به دست نمیاد. اگه با همین شرایطی که داری زندگی رو ادامه بدی، مطمئن باش که در آینده هم زندگیت به همین منوال خواهد گذاشت. شهامت و جرات تغییر رو داشته باش و برای این تغییر تلاش کن اون موقع میبینی که چطور گام به گام به اون آینده ای که همیشه میخواستی نزدیکتر میشی.

********************

یک آینده روشن حق و سهم تو از این دنیاست. چرا باید در فلاکت و بدبختی زندگی کنی؟ چرا باید با نداری ها بسازی؟ تو به این دنیا نیومدی تا اینها رو تجربه کنی! تو به این دنیا اومدی تا به خوشبختی برسی! پس برای آینده روشنت تلاش کن و از ته قلبت ایمان داشته باش که بالاخره روزی به اون میرسی.

********************

یک آینده روشن فقط سهم آدماییه که جرات تغییر کردن دارن. اگه تو هنوز این جرات رو پیدا نکردی، پس نباید انتظار اون آینده رو هم داشته باشی. دنیا به آدم های ترسو پاداش نمیده بلکه اتفاقاً اتفاقات تلخ بیشتری براشون به ارمغان میاره. دنیا با آدم های با جراته که رفیقه. اگه میخوای دنیا رو با خودت همگام کنی تا همینطور که به پیش میری اتفاقات خوب بیشتری رو هم تجربه کنی، سعی کن به خودت جرات بدی، شهامت تغییر داشته باشی و برای آینده زیبات تلاش کنی.

********************

داشتن یک آینده روشن در گرو داشتن یک برنامه درست و حسابی هست. اگه میخوای آینده ای زیبا برای خودت به ارمغان بیاری، پس یک برنامه خوب برای خودت تدارک ببین و طبق اون برنامه پیش برو. اینکه باید روزانه چه کارهای بکنی، اینکه باید در هفته چه کارهایی بکنی، اینکه در ماه چه کارهایی برای انجام دادن داری و اینکه در سال باید چه کارهایی رو انجام داده باشی تماماً چیزهایی هستن که باید در اون برنامه گنجونده شده باشن. وقتی که تو برای زندگیت برنامه داشتن باشی، نه تنها یک آینده روشن خواهی داشت بلکه زمان حالت هم به بهترین شکل تغییر پیدا میکنه.

جملات انرژی بخش در مورد آینده روشن + عکس نوشته

آینده روشن فقط از آن آدم هایی هست که هدف دارن. وقتی که نه هدفی داری، نه برنامه ای داری و نه میدونی که کجای مسیر زندگی هستی، چطور توقع داری که آینده ای روشن هم داشته باشی؟ تو این آینده رو فقط میتونی توی خواب و رویا ببینی. آینده روشن دلیلی داره، اون دلیل هم هدف هاته و وقتی که تو هنوز هدفی نداری، آینده ای که برات به وجود میاد هم مثل همین الانته و هیچ فرقی با زمان حالت نداره.

********************

منظور از آینده روشن چیه؟ تا حالا به این فکر کردی؟ خیلی ها آرزو دارن که آینده ای روشن داشته باشن اما وقتی ازشون میپرسی منظورت از این آینده چیه هیچ پاسخی ندارن و یا اگه داشته باشن میگن که فقط میخوام خوب باشه. تو باید تعریفت رو از روشنی و خوب بودن مشخص کنی. دقیقاً چه چیزهایی از نظر تو خوبن؟ میخوای چه چیزهایی در آینده ات اتفاق بیفته؟ تو باید همه اینها رو بدونی تا اون موقع با قدرت بگی که منتظر آینده ای روشن هستی. وقتی که اینها رو ندونی، تو فقط در هاله ای از ابهام قرار داری.

********************

هشدار، برای داشتن آینده روشن، زمان حالت رو فدا نکن! خیلی ها برای اینکه آینده شون رو بسازن زمان حالشون رو فدا میکنن و تمام زمان حالشون رو به گونه ای میگذرونن که هیچ لذتی از اون نمیبرن. یادت باشه که جزو این دسته از افراد نباشی. ما آدمها از لحظه مرگ خودمون خبر نداریم، ممکنه همین چند لحظه دیگر به آخر مسیر زندگی برسیم. وقتی که همش درگیر آینده باشیم، فرصت زندگی کردن رو از دست میدیم و اون آینده هم ممکنه که هیچوقت به وجود نیاد. در کنار تلاشی که برای آینده ات میکنی، به زمان حال هم اهمیت بده.

********************

به خودت باور داشته باش، به توانایی هات، به قدرت هات، به کارهایی که میتونی انجام بدی، به تموم اینها باور داشته باش. وقتی که اینطور به خودت باور داشته باشی میتونی به چیزهایی که در زندگیت میخوای برسی. آدم هایی که اعتماد به نفسی ندارن، خودشونو ضعیف میدونن و چون به توانایی هاشون اعتماد ندارن در انتظار شکستن، آینده روشن از آن اونها نیست. حالا که این رو میدونی، از همین امروز سعی کن که به خودت ایمان و باور بیشتری داشته باشی.

متن آینده روشن + عکس پروفایل

برای ساختن آینده ای روشن باید اشتیاق فراوانی هم داشته باشی. تا وقتی که اشتیاقی نباشه، نمیشه گفت که تو میتونی به اون آینده برسی. اشتیاقه که آدم رو وادار به حرکت میکنه و باعث میشه که اون برای شروع مسیر ساختن زندگیش اقدام کنه. اگه آینده ای روشن میخوای، پس این اشتیاق رو به دست بیار تا به واسطه اون بتونی به اون چیزی که میخوای برسی.

********************

اشتیاق داشتن یکی از مهمترین عواملیه که باعث میشه تو یک آینده روشن برای خودت بسازی. به اینکه دیگران چی میگن یا دیگران چی رو خوب میدونن اهمیت نده، فقط اون چیزی رو مهم بدون که بهت انگیزه و اشتیاق میده. یادت باشه کاری که دیگران بهت معرفی میکنن و هدفی که دیگران بهت معرفی میکنن ممکنه هیچ اشتیاقی رو درون تو برانگیخته نکنه و این مسئله باعث میشه که تو هیچوقت به اون آینده روشنی که میخواستی نرسی. سعی کن اون چیزی که قلباً میخوای رو عملی کنی چون اینجوری اشتیاق رسیدن به اون رو هم داری و همین اشتیاق ابزاری میشه تا بالاخره آینده ای که میخوای رو خلق کنی.

********************

داشتن یک آینده روشن خیلی دور از ذهن نیست. دیگه گذشت زمان ارباب و بردگی که بعضی ها محکوم به برده بودن بودند و بعضی ها هم از کودکی ارباب بودند. توی دوره و زمونه الان همه چیز به تلاش خودت برمیگرده. تو میتونی آدم بی انگیزه و بی هدفی باشی که نقش برده رو برای دیگران بازی میکنه و همینطور میتونی آدم هدفمندی باشی که نقش ارباب زندگی خودش رو بازی میکنه. کدوم یکی از اینها میخوای باشی؟

عکس نوشته درباره آینده روشن

برای داشتن آینده ای روشن باید به خودت جرات بدی. تو باید از بعضی از سرگرمی هات دست بکشی، باید یه سری کارهای خاص انجام بدی، باید از بعضی آدم های منفی نگر دوری کنی و باید به طور کلی بعضی تغییرات در زندگیت به وجود بیاری. اگه هنوز شهامت به وجود آوردن این تغییرات رو نداری پس بیخود منتظر یک آینده روشن هم نباش. فقط آدمایی میتونن به آینده ای روشن دست پیدا کنن که شهامتش رو دارن و بعضی کارهایی که خیلی ها دوست ندارن انجام بدن رو انجام میدن.

********************

بعضی از آدمای اطرافت اومدن تا تو رو ناامید کنن، اونا وظیفه شون میدونن تا هر روز بذر ترس رو در دلت بکارن. اگه آینده ای روشن میخوای باید این آدمها رو از زندگیت حذف کنی. تا وقتی که اونها باشن، با حرفاشون همیشه یک مانع بزرگ برای راه زندگیت هستن. یادت باشه رسیدن به یک آینده روشن شهامت میخواد و یکی از شهامت هایی که میتونی از خودت به خرج بدی اینه که بدون هیچ تردیدی این آدم ها رو از زندگیت حذف کنی تا جا برای آدمای مثبت نگر و انرژی دهنده باز بشه.

********************

برای رسیدن به یک آینده روشن مدام تصویر اون آینده رو جلوی چشمت داشته باش. تو میتونی عکس های مختلفی از چیزهایی که میخوای رو تهیه کنی، میتونی جملات انگیزشی بسیاری بنویسی و جلوی چشمت بذاری تا هر بار اونها رو خوندی آینده ات به یادت بیاد، تو میتونی در ذهنت آینده رو تصور کنی و اینطوری هر روز اون آینده رو جلوی چشمت داشته باشی. یادت باشه که از این کار سر باز نزنی. برای اینکه ما دقیقاً به همون چیزی که میخوایم برسیم، باید تصویری درستی از اون داشته باشیم پس یادت باشه که این کارها رو انجام بدی.

جملات درباره آینده روشن

اگه آینده ای روشن میخوا، پس بشین و برای تک تک جزئیات اون برنامه ریزی کن. حتی اینکه میخوای در آینده چه لباس هایی هم بپوشی مهمه پس همه جزئیات رو جزو برنامه هات داشته باش. بعضی ها فقط یک دید کلی از آینده دارن. اینکه میخوان شغلشون ارتقا پیدا کنه، اینکه میخوان خونه جدید بخرن، ماشین جدید بخرن و ...، اما تنها این ها مهم نیست! تو باید جزییات رو هم در نظر بگیری. اینکه خونه ات چند تا اتاق داشته باشه، ماشینت چه رنگی باشه و تموم اینها مهمه پس همه شون رو مشخص کن تا دقیقاً آینده ای که میخوای خلق بشه رو از قبل در ذهنت ساخته باشی.

********************

برای داشتن آینده ای روشن طبق این برنامه پیش برو: به حرف هیچ کس بها نده، به توانایی هات توجه کن و اونها رو ارتقا بده و هر روز قدمی هر چند کوچک به سمت اون آینده ای که میخوای بردار.


سایر مطالب پیشنهادی :

متن انگلیسی در مورد آینده + ترجمه

متن زیبا در مورد من می توانم (2)

متن زیبا در مورد قسمت و تقدیر + عکس نوشته (2)

متن در مورد فراموش كردن گذشته + عکس نوشته

عکس نوشته درباره موفقیت


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...