متن ادبی تبریک ازدواج دوست صمیمی + عکس نوشته

وقتی که دوست صمیمی ات ازدواج می کند، دوست داری که به او ازدواجش را تبریک بگویی. حالا برخی با فرستادن متنی خاص برای او این کار را انجام می دهند و برخی هم رو در رو به او تبریک ازدواج می گویند. در هر صورت شما برای این کار باید به دنبال جملاتی زیبا باشید.

در ادامه این مطلب متن ها و جملاتی ادبی برای تبریک ازدواج دوست صمیمی آورده ایم که میتوانید از این متن ها استفاده کرده و به زیباترین شکل ازدواج او را تبریک بگویید. همراه ما باشید.

متن زیبای تبریک ازدواج رفیق صمیمی

جملات ادبی تبریک ازدواج رفیق صمیمی

از اینکه ازدواج کردی و به زندگیت سر و سامان بخشیدی بسیار خوشحالم. اینکه لبخند را به لبانت ببینم آرزویم بود و حالا این آرزو برآورده شده. خوشحالم که توانستی با همان کسی ازدواج کنی که دوستش داشتی و خوش به حال او چرا که تو در دوستی و دوست داشتن کم نمی گذاری و یقیناً می توانی او را خوشبخت ترین انسان روی زمین کنی. پیوندتان مبارک.

********************

دوست عزیزم، پیوندتان را به شما تبریک می گویم و از خداوند برایتان آرزوی سعادت و خوشبختی در کنار هم را دارم. امیدوارم که تا عمر دارید کنار هم باشید و از کنار هم بودن لذت ببرید، امیدوارم تا عمر دارید زندگی عاشقانه تان هم ادامه داشته باشد و اندکی از این عشق کاسته نشود، امیدوارم این عشق آنقدر بزرگ و بزرگتر شود که در نهایت خوشبختی و سعادت به معنای حقیقی را برایتان به ارمغان بیاورد.

********************

ازدواج تو یکی از آرزوهای من بود که حالا برآورده شده. دوست داشتم ازدواج کنی چرا که نمی خواستم تنها بمانی و طعم تنهایی را بچشی. حالا که خدا آرزوی مرا برآورده کرده، خوشحال و خرسندم و دیگر نگرانی و دغدغه ای برای تو ندارم. حالا باز تمام آرزوی من خوشبختی تو شده! از خدا میخواهم که آنقدر تو را در کنار همسرت خوشبخت و سعادتمند کند که در مسیر زندگی هیچ حسرتی بر دلت باقی نماند. ازدواج تان را تبریک می گویم.

عکس نوشته تبریک ازدواج دوست صمیمی

یک تبریک جانانه برای کسی که او را مثل جانم دوست دارم. دوست عزیزم، نمی دانی که چقدر خوشحالم که ازدواجت را می بینم، نمی دانی حالا که به خاطر این ازدواج این چنین خوشحالی، من چقدر ذوق و شوق در وجودم دارم و چقدر حس خوب درونم لبریز است. همیشه در کنار همسرت بمان و همیشه با هم خوشحال و خندان باشید تا من هم به واسطه خوشحالی شما خوشحال باشم. پیوندتان مبارک.

********************

پیوند دو کبوتر عشق را به هم تبریک می گویم. امیدوارم که هیچ مانعی باعث نشود که شما از پرواز کردن در آسمان عشق تان بپرهیزید. یادتان باشد که به هر چه مانع برخورد کردید، باید شما از آن بزرگتر بوده و آن را از بین ببرید اینگونه است که هرگز پروازتان متوقف نخواهد شد و حتی می توانید اوج بیشتری هم بگیرید. برایتان از خداوند متعال آرزوی خوشبختی میکنم و امیدوارم که لانه عشق تان با قدرت عشق و علاقه مستحکم تر از همیشه اش شود.

********************

عروسی دوستم است و مگر می شود که جز شادی چیزی در درونم وجود داشته باشد؟ باورم نمی شود که تو بالاخره ازدواج کردی و حالا قرار است کسی را غیر از من دوست داشته باشی. راستش را بخواهی هم حس خوشحالی و هم یک حس حسادت خاص درونم برانگیخته شده که من نام دیگر آن را غبطه می نامم، غبطه ای که به همسر تو میخورم برای اینکه تو شریک زندگی اویی و قرار است که او با تو خوشبختی به معنای کامل را تجربه کند. دوست عزیزم، ازدواجت را تبریک می گویم.

عکس پروفایل بهترین رفیق ازدواجت مبارک

دوست عزیزم، ازدواجتان را تبریک می گویم و از خداوند میخواهم که یک عمر طولانی به هر دوی تان بدهد تا بتوانید در کنار هم زندگی را تجربه کنید و به قله ها برسید. یادت باشد که زندگی دره های بسیاری دارد، اگر تمرکزت روی این دره ها باشد، نه می توانی لذتی از همراهی به شریک زندگی ات بدهی و نه آن عمر طولانی را خواهی داشت پس همواره روی قله ها تمرکز کن و سعی کن یاد بگیری از دره های زندگی درس گرفته و برای همیشه آنها را به فراموشی بسپری.

********************

واژه ای فراتر از تبریک می گویم را پیدا نمی کنم تا بتوانم تمام احساسی که درونم است را ابراز نمایم. آنقدر درونم شوق و شعف وجود دارد که عبارتی مانند تبریک می گویم نمی تواند آن شوق را ابراز کند. برایتان آرزوی خوشحالی و سرنوشت خوب در زندگی مشترک تان می کنم و امیدوارم که حالا که هر دوی تان دیگر جزو دوست های صمیمی من هستید همیشه بخندید و هیچوقت طعم ناراحتی و غم را نچشید.

********************

دوست عزیزم، از همان وقتی که با هم دوست شدیم، وابستگی خاصی را به تو احساس کردم. حالا می خواهم در کنار این که ازدواجت را به تو تبریک می گویم بگویم که مبادا مرا تنها بگذاری و بروی، مبادا دیگر کنارم نباشی، تو حالا مهمترین قسمتی از زندگی من شده ای و همسرت هم چون شریک زندگی توست حالا قسمتی از زندگی من شده پس مبادا مرا تنها بگذارید و بروید که یقیناً بدون شما تنهایی را با تمام وجود احساس خواهم کرد.

عکس نوشته دوست عزیزم پیوندتان را تبریک میگویم

هیچ چیز در این برهه از زمان نمی توانست لبخند را به لب من جز خبر ازدواج شما بیاورد. واقعا خوشحال شدم و از ته دل برای هر دوی تان آرزوی فرجامی نیک و زیبا می کنم. امیدوارم که ریشه های عشق تان آنقدر قدرتمند و قوی باشد که هیچ چیزی نتواند آنها را از بین ببرد. از خدا می خواهم که نهال عاشقی تان آنقدر رشد کند که تبدیل به درختی تنومند شود و همین درخت تنومند سایه بان زندگی مشترک تان باشد. ازدواج تان مبارک.

********************

حالا که سفر زندگی را با هم در پیش گرفته و همسفر شده اید، تنها آرزوی من برای شما خوشبختیست. در سفر زندگی، باید همراهی قوی و سرسخت بود. ممکن است برای هر کدام تان مسائل و چالش هایی به وجود بیاید، ممکن است هر کدام تان درگیر مسائل شخصی خود بشوید، اما همسفر واقعی زندگی آن کسی است که با وجود مسائل و مشکلات شخصی، شریک زندگی اش را فراموش نکند و هر کاری انجام دهد تا لبخند را به لبان او بیاورد. دوست عزیزم، در کنار تبریکی که برای ازدواج تان به شما بگویم، خواستم در ابتدای مسیر زندگی این نکته را هم با تو در میان بگذارم. امیدوارم که خوشبخت شوید.

********************

امیدوارم آنقدر در کنار هم خوشبخت و سعادتمند شوید که بتوانید در همین دنیا بهشت خدا را تجربه کنید. وقتی که انسان با تمام وجود احساس خوشبختی کند، وقتی که از ته دل از زندگی راضی باشد و وقتی که آرامش به معنای واقعی داشته باشد یعنی اینکه در بهشت است و امیدوارم که تمام این اتفاقات برای شما رخ دهد که زندگی در کنار هم را یک بهشت بدانید، بهشتی که خدا شما را لایق آن دانسته.

جملات تبریک ازدواج دوست + عکس نوشته

دوست عزیزم، فقط یک بار عاشق شدن کافی نیست، تو برای اینکه با همسرت خوشبخت شوی، باید هر لحظه عاشق او شوی و هر لحظه دلیلی بزرگتر بیابی که بیشتر و بیشتر از قبل دوستش داشته باشی. امیدوارم که هر دوی تان آنقدر دلیل های بزرگ برای دوست داشتن هم داشه باشید که هیچ وقت نخواهید خدای نکرده مسیرتان را از هم جدا کنید، امیدوارم آنقدر به پای هم عشق بریزید که از هر عشقی در این دنیا بی نیاز شوید. پیوندتان مبارک.

********************

حالا که ازدواج کردید، باید ادویه های خوشمزه یک زندگی مشترک را به شما معرفی کنم تا از آنها استفاده کرده و زندگی تان را طعم دار و خوشمزه کنید. همیشه یادتان باشد از ادویه عشق بی اندازه استفاده کنید، ادویه محبت می تواند به زندگی تان رنگ و رویی تازه ببخشد و عطر آن را خوشبو تر از همیشه اش کند، از ادویه گذشت هم استفاده کنید چرا که این ادویه می تواند طعم تلخ مشکلات را در زندگی از بین ببرد و از ادویه امید هم به اندازه ادویه عشق استفاده کنید چرا که این ادویه نه تنها موجب خوشمزه شدن زندگی مشترک تان می شود بلکه آن را زیباتر و خوش عطر تر از همیشه اش هم می نماید. ازدواج تان مبارک.

متن کوتاه و عکس تبریک ازدواج و عقد به دوست

حتما تا به حال آینده تان را با هم متصور شده اید و با هم اندیشیده اید که قرار است چقدر خوشبخت شوید و چقدر به سعادت برسید. حال من برای شما چندین برابر هر آنچه که فکر کرده اید را آرزو میکنم. از خدا می خواهم خوشبختی و سعادتی فراتر از حد تصورتان نصیب تان کند تا از ته دل از زندگی راضی باشید و هیچ کدام از مشکلات زندگی شما را آزار ندهد. پیوندتان مبارک.

********************

وقتی که در دل تاریکی گیر کرده ای، به چراغ راهی نیاز داری تا مسیر را برایت روشن کند. همسر انسان می تواند بهترین چراغ راه او باشد. حال که شما با هم ازدواج کرده اید، امیدوارم که در جاده تاریک زندگی، تا همیشه چراغ راه یکدیگر باشید و با هم به انتهای مسیر زندگی که خوشبختی است برسید. برایتان از ته دل خوشحالم و از شما میخواهم که هیچ گاه نور خود را از مسیر دیگری بر ندارید چرا که این باعث می شود خودتان هم در تاریکی گم شوید و قدم به بیراهه بگذارید. شما با هم است که می توانید خوشبختی را با تمام وجود احساس کنید. پیوندتان را تبریک میگویم.

********************

از خداوند می خواهم که آنقدر در زندگی تان خوشحال و شاد بمانید که هیچ غم و ناراحتی ای نتواند اخم به ابروی تان بیاورد. دوست عزیزم، وقتی که در کنار من بودی، هر کاری میکردی که اخم به ابرویم نیاید و حالا من از خدا میخواهم که نه تنها تو بلکه همسرت هم هیچوقت طعم ناراحتی را نچشد و آرزوی دیگرم هم این است که همیشه در زندگی شاد و خوشحال باشید. پیوندتان مبارک.

********************

نمی دانم چه جمله ای به کار ببرم، نمی دانم از چه کلماتی استفاده کنم و نمی دانم چه عبارت هایی بهتر می توانند حس درونی مرا به شما بگویند، فقط میدانم که از ته دل خوشحالم، با تمام وجود شادم و از اعماق قلبم برای شما آرزوی خوشبختی می کنم که بالاخره کنار هم قرار گرفتید و قرار است که زندگی تان را با هم بسازید. حالا آرزوی قلبی من برای شما خوشبختی بی نهایت است که امیدوارم در زندگی مشترک تان به آن دست یابید. ازدواجتان مبارک.

متن و عکس نوشته های تبریک ازدواج به دوست

خوشحال باشید و شاد، عاشق باشید و عشق بورزید، این است راز یک زندگی مشترک فوق العاده. دوست عزیزم، یادت باشد هیچوقت از عشق ورزیدن دست نکشی، یادت باشد که همیشه عاشق همسرت باشی و به دنبال دلیلی برای شاد کردن و خوشحال کردنش بگردی، آن موقع خواهی دید که چگونه یک زندگی مشترک فوق العاده را کنار او تجربه خواهی کرد. ازدواج تان را تبریک می گویم.

********************

روز عروسی شما فرا رسید و تمام شده و برای همیشه رفت اما امیدوارم عشقی که منجر به برگزاری این عروسی شد هیچ وقت تمام نشود و تا همیشه بماند و باعث خوشحال ماندن شما شود. امیدوارم که عشق تان ماندگار و ابدی باشد و برای همیشه بماند و لبخند را به لبان تان بیاورد. دوست عزیزم، لبخند تو آرزوی قلبی من است پس امیدوارم که این اتفاق رخ دهد و من تو را برای همیشه خوشحال و سعادتمند ببینم. پیوندتان مبارک.

********************

رضایت از زندگی مسئله ایست که بین بسیاری از زوجین ناپیداست اما امیدوارم حالا که شما با هم ازدواج کرده اید، برای همیشه از زندگی با هم رضایت داشته و عشق تان کاری کند که هیچ وقت نارضایتی نداشته باشید. می دانم آنقدر به هم علاقه دارید که به هیچ دلیلی اجازه نمی دهید که موجب شود شما از یکدیگر ناراضی باشید اما باز هم خواستم که با تمام وجودم این دعا را از خدا برای شما بکنم. پیوتان مبارک.

********************

دوست خوبم، حالا که قرار است به خانه بخت بروی، بختی آمیخته به عشق، محبت، مهربانی و علاقه را برای تو و همسرت آرزو می کنم. امیدوارم سرنوشت تان آنقدر غرق در احساسی خوب و زیبا شود که هیچگاه از زندگی در کنار هم نارضایتی نداشته باشید و همیشه لبخند به لب داشته باشید. ازدواج تان مبارک.

عکس نوشته تبریک عروسی به دوست صمیمی

دوست خوبم، از خداوند می خواهم که قطار زندگی تان تا همیشه روی ریل خوشبختی حرکت کرده و هیچوقت از حرکت کردن باز نایستد. حال شما در این قطار همسفر هستید پس مبارا شریک سفرتان را فراموش کرده و خود بخواهید به تنهایی این قطار راه هدایت کنید! راز رسیدن این قطار به مقصد این است که با هم هماهنگ بوده و با هم آن را هدایت کنید. اگر این کار را انجام ندهید، مقصد این قطار بیراهه خواهد بود و نخواهید دانست که شما را به کجا خواهد برد.


سایر مطالب پیشنهادی و پربیننده :

زیباترین متن های تبریک ازدواج خواهر

متن زیبا برای آرزوی خوشبختی عروس و داماد

متن سالگرد ازدواج به همسر

خاص ترین متن ها برای روی پاکت هدیه

متن در مورد عروسی خواهرزاده


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...