نمونه متن تبلیغات مشاوره املاک

مشاوره املاک شغلی پر ثمر و پر سود است اما به دلیل زیاد بودن رقبا در این زمینه کاری باید به فکر تبلیغاتی سودمند و مناسب بود. بیشترین تاثیر تبلیغات در همان ارائه آن است. اگر متنی مناسب برای تبلیغات خود در نظر بگیرید، مشتریان هم از شما به عنوان مشاور خود استفاده خواهند کرد.

شغل مشاوره املاکی امروزه خواهان زیادی پیدا کرده و در هر کوچه و پس کوچه می توان دفتری با عنوان مشاوره املاک یافت. اما در این بین کدام مشاوره موفق است؟ کدام مشتری را از آن خود خواهد کرد و معاملات بیشتری خواهد داشت؟ 

قاعدتاً کسی که بتواند از پس امر تبلیغات به درستی بر بیاید در نهایت تعداد مشتریان زیادی را هم کسب خواهد نمود. حال ما در ادامه این مطلب در مورد تبلیغات مشاوره های املاکی صحبت کرده ایم تا بتوانید تبلیغاتی مناسب انجام دهید و در انتها هم برایتان چند نمونه متن تبلیغاتی را آماده نموده ایم. همراه ما باشید.

دلایل تبلیغات توسط مشاوره املاک

یکی از مهمترین دلایل را در همان ابتدای مقاله ذکر کردیم، دلیل اول به خاطر فراگیر بودن شغل مشاوره املاک است و در میان بازاری پر رقیب قاعدتاً باید برای به دست آوردن مشتری و خریدار یا فروشنده تلاش بسیار نمود که یکی از بهترین راه ها برای این کار تبلیغات درست و مثمر ثمر است.

اما دلیل دیگری که ما را به سوی تبلیغات در مشاوره املاک سوق می دهد این است که ممکن است خدماتی اضافه ارائه دهیم یا کاری انجام بدهیم که دیگران مشاوران املاک از انجام آن سر باز زده و یا به صورت کلی انجام نمی دهند. ما به واسطه تبلیغات درست می توانیم خدمات خود را به گوش مشتریان مان برسانیم و به این واسطه آنها را ترغیب کنیم تا برای خرید یا فروش ملک و املاک نزد ما بیایند.

دلیل سومی که می توان برای تبلیغات در مشاوره املاک آن را با اهمیت دانست، ایجاد شناخت اولیه در ذهن مشتری نسبت خودمان است. قاعدتاً میان این بازار پر رقیب که همانطور که گفتیم در هر کوچه و پس کوچه یک مشاوره املاک یافت می شود، مشتری بیشتر تمایل دارد تا به آنجایی برود که از قبل در مورد آن اطلاعاتی کسب کرده و در ذهنش شناخت اولیه ای نسبت به آن دارد.
حال باید ببینید چطور می توانید در شغل مشاوره املاک خود را بهتر و بیشتر معرفی کنید.

به عنوان دلیل چهارم و دلیل آخر می توان به وسواس مشتری ها در انتخاب مشاوره اشاره کرد که از آنجا که ملک و املاک موضوعی مهم برای هر کسی است پس قاعدتاً آن شخص دوست دارد که برای خرید یا فروش نزد شخصی معتبر برود. شما در این تبلیغات اعتبار خود را به مشتری گوشزد کرده و مواردی که اطمینان و اعتماد اولیه را در وی به وجود می آورد در این تبلیغات ذکر خواهید کرد.

خب با توجه به تمام این توضیحات می توان دریافت که امر تبلیغات برای مشاوره املاک نه تنها خوب بلکه ضروری است و کسی که از انجام این کار سر باز زده یا به هر دلیلی آن را انجام ندهد، میان بازار پر رقیبی که پیش رو دارد باید تلاش فراوان نماید.

ویژگی های تبلیغات مشاوره املاک

خب حالا که دلایل تبلیغات را دانستیم بد نیست در مورد ویژگی های تبلیغات توسط مشاوره املاک صحبت کنیم. متن تبلیغات مشاوره ها باید چطور باشد تا مشتری ترغیب شود؟ یک متن خوب چه ویژگی هایی دارد؟ در ملک و املاک بهتر است از چه کلمات و جملاتی استفاده کنیم تا در ذهن مشتری مانده و او ما را برای خدمات خود در نظر بگیرد؟ به تمام این سوال ها در ادامه پاسخ خواهیم داد.

عنوان مناسب انتخاب کنید

معمولا برای مشاوره های املاک از روش های تبلیغاتی مانند کارت ویزیت، تراکت و یا مجلات و روزنامه ها استفاده می شود. نگاه مخاطب به این روش های تبلیغی گذراست پس باید عنوانی مناسب انتخاب نموده و به صورت بزرگ روی کارت ویزیت یا ... خود چاپ نمایید تا مشتری به محض دیدن آن متوجه شود که توضیحاتی که قرار ایست بخواند در رابطه با چه نوع خدماتی می باشد.

متن تبلیغات طولانی نباشد

یادتان باشد که مشتری شما علاوه بر تبلیغی که از شما می بیند، روزانه ممکن است هزاران تبلیغ دیگر را هم به چشم ببیند و او نمی تواند برای تمام آنها زمان زیادی بگذارد و متن طولانی موجود در همه آنها را بخواند. در این بین تبلیغ موفق از آن کسی است که در چند جمله کوتاه و مختصر تمام ویژگی های کسب و کار خود را معرفی کرده و مشتری را خسته نمی کند.

اگر متنی برای تبلیغات دفتر مشاوره املاک خود نوشته اید و بیشتر از سه یا چهار خط است به شما پیشنهاد میکنیم که آن را مختصر کرده تا احتمال خوانده شدنش توسط مشتری تان را زیاد کنید.

البته در کار ملک و املاک نیاز به توضیحات زیادی ندارید چرا که اغلب مشتریان با خدمات شما آشنا هستند. فقط کافیست به صورت تیتروار و با کلمات ترغیب کننده خدمات تان را اعلام کنید تا مشتری را به سمت خود بکشید.

متن وسوسه انگیز انتخاب کنید

اگر قرار است توضیحاتی بنویسید پس در همان متن کوتاهی که قرار است برای ترغیب مشتریان خود تهیه کنید باید تمام تمرکزتان را روی جملاتی که انتخاب کرده اید بگذارید و در آن از کلمات مناسب استفاده کنید. یقیناً با تجربه ای که درکار مشاوره املاک دارید می دانید که کدام کلمات و جملات روی مشتری های شما تاثیرات بیشتری دارد و او بیشتر ترغیب می شود تا برای خرید یا فروش ملک نزد شما بیاید؛ پس از همین ها در تبلیغات خود استفاده کنید تا مشتری به شما اعتماد کند.

اگر متن بیشتر از حدی خاص وسوسه انگیز باشد، مشتری به راحتی متوجه خواهد شد و ممکن است با خود فکر کند که قصد فریب او را دارید. پس به این مسئله هم دقت نموده و متنی را انتخاب کنید که اعتماد مشتری را دو چندان کند نه همان اعتماد اولیه ای را هم که نسبت به شما داشت از دست بدهد.

دلیل انتخاب تان را بگویید

چرا مشتری باید شما را انتخاب کند؟ دلیل برتری شما نسبت به دیگر مشاوران املاک چیست؟ دلیل اعتماد کردن مشتری به شما چیست؟ این ها سوالاتیست که در انتخاب متن تان باید به آن ها دقت کافی داشته باشید. قبل از اینکه متنی را برای تبلیغات در نظر بگیرید به تمام این سوالات جواب منطقی و درست دهید. قاعدتاً اگر خودتان با این پاسخ ها قانع شده باشید، مشتری تان هم قانع خواهد شد.

به صورت کلی منظور این است که به مشتری دلیلی بدهید تا شما را نسبت به دیگران بهتر دانسته و برای استفاده از خدمات نزد شما بیاید. به او اطمینان دهید که خرید یا فروشی همراه با آرامش خواهد داشت و در معاملات ملکی هیچ گونه ضرر یا مشکلی برای وی خود به وجود نخواهد آمد.

راه های ارتباطی را ذکر کنید

راه های ارتباطی برای مشاورین املاک معمولا ذکر آدرس دفتر و همچنین شماره های تلفن است که به شما پیشنهاد می کنیم حتما یک شماره ثابت از دفتر املاکی خود در تبلیغات ذکر کنید تا مشتری اعتماد بیشتری نسبت به شما به دست آورد. همچنین ذکر شماره همراه به این خاطر که به صورت تمام وقت پاسخگوی مشتریان خود باشی خالی از لطف نیست.

امروزه با گسترش فضای مجازی و اینترنت مشاوران بسیاری در شبکه های اجتماعی فعالیت می کنند. پس اگر شبکه اجتماعی مخصوصی در رابطه با دفتر مشاوره خود را دارید، حتما آن را در تبلیغات ذکر کنید تا در صورتی که مشتری ترغیب شد به واسطه وارد شدن به شبکه های اجتماعی تان از شما اطلاعات بیشتری به دست بیاورد.

فضای مجازی را فراموش نکنید

همانطور که در قبل اشاره کردیم، فضای مجازی در حال گسترش است پس امکان خوبی به ما برای تبلیغات خواهد داد. با فعالیت در شبکه های مجازی می توانید مشتریان بسیاری را از آن خود کنید. قطعا مشتریان با مراجعه به شبکه اجتماعی شما و سپس مشاهده فعالیت های تان اعتماد بیشتری نسبت به شما به دست خواهد آورد.

امروزه فعالیت در فضای مجازی حتما به عنوان اعتبار هم شناخته می شود و کسانی که از این امر بازمانده اند، نزد مشتریان اعتبار کمتری خواهند داشت. پس به این مسئله و نکته مهم هم توجه داشته باشید.

نمونه متن تبلیغات برای مشاوران املاک

خب حالا که دلایل تبلیغات را دانسته و با شیوه تبلیغات هم آشنا شدید بد نیست که چند نمونه متن تبلیغاتی به شما معرفی کنیم تا به واسطه آنها برای نوشتن متن خود ایده پیدا کنید و یا از همین متن ها برای تبلیغات تان استفاده نمایید. در ادامه همراه ما باشید.

***************************

ملک و املاک خود را در بالاترین سرعت با مشاوره املاک فلان خریداری یا به فروش رسانید. جهت اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره موجود در همین آگهی تماس بگیرید.

***************************

فروش ملک های اکازیون و دنج برای خاص پسندانی که دست بر روی ملک و املاک خاص و شیک می گذارند. خرید و فروش خود را به ما بسپارید و با آرامش به خانه و کاشانه خود نقل مکان کنید.

***************************

فروش واحدهای مسکونی فلان در تعداد فلان در منطقه فلان با امکانات فلان هم اکنون با نازلترین قیمت ممکن توسط مشاوره املاک فلان صورت می پذیرد.

***************************

ارائه خدمات ملکی به بهترین شیوه ممکن را از مشاوره املاک فلان بخواهید. با اعتماد کردن به ما خانه یا زمینی مناسب برای خود خریداری کنید یا به بالاترین قیمت خانه یا زمین خود را به فروش برسانید. کارشناسان ما منتظر شما هستند تا با مشاوره و راهنمایی های لازمه تمام نکات مربوطه برای خرید ملک و املاک را به شما بدهند. همین حالا تماس بگیرید و از خدمات ما بهره مند شوید.

***************************

ملک های اکازیون و دنج در منطقه های فلان با نازلترین قیمت را از ما بخواهید. به پاس اعتماد مشتریان محترم، هم اکنون امکان خرید و فروش املاک و زمین با بهترین قیمت فراهم شده پس از شما خریدار یا فروشنده گرامی تقاضا داریم خدمات خود را از ما دریافت نمایید.

***************************

املاک فلان ستاره منطقه فلان در خدمت شماست تا بهترین منزل های مسکونی، اداری، فروشگاهی، زمین و ... را با بهترین قیمت به شما معرفی کند.

***************************

قدم به قدم با شما همراه خواهیم بود تا خانه و زمین مورد نظرتان را به فروش رسانده یا خریداری کنید. مشاوران ما با ارائه توضیحات کافی و همراهی با شما کمک تان خواهند کرد تا به آنچه که در ذهن دارید دست پیدا کنید.

***************************

امروزه خرید یا فروش ملک و املاک یا زمین کمی سخت شده و باید در این راه از مشاورانی درست و کاربلد کمک بگیرید. مشاوران ما آماده خدمات رسانی به شما مشتریان ارجمند هستند. کافیست به واسطه راه های ارتباطی که در ادامه ذکر می کنیم با ما ارتباط بگیرید تا توضیحات لازمه را خدمتتان ارائه دهیم.

***************************

خانه و زمین رویایی تان نزد ماست، کافیست به ما اعتماد کنید. مشاوره املاک فلان با مشاورانی حرفه ای و کاربلد به شما در رسیدن به خانه یا زمین رویاهایتان کمک خواهد کرد. آیا قصد فروش دارید؟ پس نگران نباشید چرا که مشاوران ما بهترین خریداران را برای ملک یا زمین شما خواهند یافت.

***************************

با خدمات مشاوره املاک فلان خرید یا فروش زمین و املاک کاری سهل و آسان شده و مشتریان به راحتی و بدون دغدغه می توانند بهترین معامله را انجام دهند. کافیست از خدمات ما استفاده کنید تا آرامش در معامله را تجربه نمایید.

***************************

مشاوره املاک فلان با فلان سال تجربه در خرید و فروش املاک به مشتریانش این افتخار را دارد که هم اکنون از شما خواننده گرامی دعوت نماید تا خدمات خود را از اینجا دریافت نمایید.

***************************

گروه مشاوره املاک فلان در منطقه فلان دنج ترین و خاص ترین ها را به شما معرفی خواهند کرد. اعتماد خود را به دست ما بسپارید و مطمئن باشید که آن را به خوبی حفظ خواهیم کرد.

***************************

گروه مشاوره املاک فلان با ارائه موقعیت های اکازیون و دنج فرصت هایی کمیاب و طلایی را به مشتریان خود ارائه می دهد تا آنها بیشترین سود را از معامله خود به دست بیاورند. کافیست با مشاوران ما تماس گرفته و خدمات مورد نظر خود را درخواست نمایید تا آنها قدم به قدم در مسیر یک معامله پرسود و خوب همراهی تان کنند.

***************************

مشاوره املاک فلان خاطره ای از خرید یا فروشی بی نظیر را در ذهن تان ماندگار خواهد کرد. خرید یا فروش از شما و تضمین سود از ما. کافیست هم اکنون با کارشناسان ما تماس برقرار نمایید.

***************************

با خرید و فروش به کمک مشاوران ما معامله ای کم ریسک و پر سود را تجربه کنید. موقعیت های دنج و خاص را در بهترین منطقه های شهر فلان از ما بخواهید.

***************************

معامله ای شیرین با مشاوران املاک فلان. معرفی بهترین موقعیت های خرید یا فروش، قدم به قدم همراهی مشتریان، مشاوره دقیق و لازم، کمترین دخالت مشتری در مشکلات انجام معاملات، ارائه سودهای بسیار در معاملات و ... تماماً توسط مشاورین املاک فلان صورت خواهد گرفت. کافیست هم اکنون با ما تماس بگیرید.


مطالب پیشنهادی :

چه مغازه ای سود بیشتری دارد؟

خرید و فروش چه چیزی سود دارد


8 نظر

  1. امیدجلالی تبارامیدجلالی تبارsays:

    با سلام خسته نباشید ممنونم کمک بزرگی بود برای تبلیغ در تراکت و مجازی و....

  2. sarasarasays:

    سایت خیلی خوبی دارید امیدوارم موفق باشید https://youmovise.com/

  3. سپیده امجدیانسپیده امجدیانsays:

    ممنونم واقعا عالی بودن متن های تبلیغاتیتون

  4. علیرضا محمدیعلیرضا محمدیsays:

    متن ها عالی بود موفق باشید

  5. ابوطالب  آزادیابوطالب آزادیsays:

    عالی بودند . ممنون از متن های خوب تان .

  6. مجید ربیعی چافیمجید ربیعی چافیsays:

    با سلام و احترام ممنون از سایتتون ، خسته نباشید. مطالب بسیار عالی و تاثیر گذار بود .

  7. امیدبلبلیامیدبلبلیsays:

    سلام . یه برنامه تبلیغات ویدیویی خیلی خوب میخوام مسکن امید در شهر جدید پرند بهترین خریدار و فروشنده ملک های تجاری اداری ویلایی باغ و یلا و مسکن مهر

  8. موسی جهانگیریموسی جهانگیریsays:

    ممنون از سایتتون.خسته نباشید