دلنوشته مادرانه برای تولد دخترم

دختر دار شدن برای مادرا یه حس دیگه داره، یه حس که یه همجنس، یه هم حس مثل خودشون به این دنیا آوردن. این لذتی فراتر از تمام لذت های دنیا داره و هیچ کسی جز مادرها نمیتونه درکش کنه. دختر دار شدن امید مادرا رو نسبت به زندگی به توان بی نهایت می رسونه.

در ادامه متن هایی درباره دلنوشته های مادرانه برای تولد دختر آوردیم که می تونید از اونها استفاده کرده و تولد دخترتون رو به این شکل تبریک بگید. همراه ما باشید.

دلنوشته کوتاه و زیبا برای تولد دخترم

دلنوشته مادرانه برای تولد دختر

۱. "دختر عزیزم ، تولدت مبارک ! تو مثل یک گل روشن در باغ زندگی‌ ام هستی. هر روز که می‌ گذرد، بیشتر به زیبایی و خاص بودن تو پی می‌ برم."

۲. "تولدت مبارک ، دختر دوست‌داشتنی‌ ام ! تو ستاره‌ ای هستی که درخششت زندگی‌ ام را روشن می‌ کند. هر روزت پر از شادی و قشنگی باشد."

۳. "دختر گلم ، تولدت مبارک ! تو نوری در قلب من هستی و با هر لبخندت ، دنیایم را روشن‌ تر می‌ کنی."

۴. "در تولدت ، دخترم ، به تو یادآوری می‌ کنم که تو بهترین هدیه‌ ای هستی که به من داده شده. برایت سالی پر از موفقیت و خوشبختی آرزو می‌ کنم."

۵. "دخترم ، تولدت مبارک ! هر سال که می‌ گذرد ، شاهد بالندگی و شکوفایی تو هستم و این برایم بزرگترین خوشبختی است."

۶. "تولدت مبارک ، دختر عزیزم ! تو مثل فرشته‌ ای در زندگی‌ ام هستی و من هر روز برای داشتن تو شکر گزارم."

۷. "دختر گلم ، در تولدت به تو می‌ گویم که تو دلیل لبخند منی . امیدوارم که سال جدید زندگی‌ ات پر از شادی و عشق باشد."

۸. "تولدت مبارک دخترم ! تو مانند نسیمی دلپذیر در روزهای گرم هستی که همیشه شادی و خنکایی را به قلبم می‌ آوری."

۹. "دخترم ، تولدت مبارک ! امروز روزی است که تو به دنیا آمدی و زندگی‌ام را با عشق و شادی پر کردی. برایت سالی پر از رویاهای رنگین آرزو می‌ کنم."

۱۰. "دختر دوست‌داشتنی‌ ام ، تولدت مبارک ! تو مثل بارانی در بهاری ، هر جا که می‌روی ، زندگی را با زیبایی و شادابی پر می‌ کنی."

متن تبریک تولد دخترم صمیمانه زیبا

دلنوشته مادرانه برای تولد دخترم 

مادر شدن حسی ناب است که خدا لیاقت آن را در هر کسی نمی بیند. نمی دانم در زندگی ام چه کردم و چه کار نیکی انجام دادم اما خدا مرا لایق دانست و دختر نازنینم را به من داد. اکنون سالروز لطف خدا به من است، تولد دخترم است، الان که ..... سال از آمدن دخترم به زندگی ما می گذرد، هنوز هم خود را با لیاقت ترین بنده خدا می دانم، لیاقتی که به من گوشزد می کند خدا را تو مرا میبیند و از تو توجهش را بر نداشته.

***************************

دخترکم، تولدت برای من مثال شیرینی از قدرت خداست که هر ساله به ما یادآوری می شود. روزی فرا رسید که خدا تو را به ما داد و بعد از آن هر ساله به یاد آمدنت به زندگی مان آن روز را جشن می گیریم. این روز گویی خدا قدرتش را به رخ ما می کشد، بزرگیش را ثابت می کند و بخشندگی اش را ارزانی ما می کند. روزت تولدت نزدیک است، تولدت را تبریک می گویم.

 کپشن لاکچری تولد دخترم

خدا را سپاسگزارم که دختری به مانند تو به ما داد. اکنون تولدت است و شیرینی تولدت برای من به قدریست که هر ساله به پاس آمدنت خدا را هزاران مرتبه شکر می گویم. چه کنم که کاری دیگر از پسم بر نمی آید وگرنه آمدن تو بهترین و فوق العاده ترین اتفاقی بود که می توانست برای ما رخ دهد. عزیزکم، سالروز زمینی شدنت مبارک.

***************************

مادر باشی و تولد دخترت باشد اما شوقی در تو نباشد گویی زنده نیستی و زندگی نمی کنی. خدا به هر کسی فرصت داشتن این فرشته زیبا را نمی دهد، به هر کسی لیاقت بودنش در زندگی شان را نمی دهد اما خدا به منی که اکنون به چهره دخترم می نگرم و تمام شادی های دنیا را یک جا تجربه می کنم داده. در درونم شوقی غلیان می کند، شوقی که حس مادر بودنم را می افزاید. دختر عزیزم، تو باعث به وجود آمدن این شور و شوق در وجود من شدی و اکنون سالروز به وجود آمدن این حس است. تولدت مبارک.

دلنوشته طولانی تبریک تولد مادر به دختر

دقیقاً ..... سال می گذرد که تو به زندگی ما آمده ای و آن را شیرین کرده ای. گویی همین دیروز بود، همین دیروز دستان کوچکت را در دستم گرفتم و گویی خدا برای همیشه رخت نگرانی و آشوب را از دلم برکند. دستان تو را که گرفتم، آرامشی خاص گرفتم، آرامشی خداگونه که با آن زیبایی دنیایی که در آن زندگی می کنم را درک کردم. دخترم، تولدت مبارک.

***************************

اکنون که باز روز تولدت سر رسیده می خواهم قولی به تو بدهم. تو شیرین ترین و لذت بخش ترین نعمتی بودی که از خدا گرفتم، دخترکی ناز با لبخندی زیبا که به مانند آن را هیچ جا ندیده ام. به تو قول می دهم که همیشه لبخندت را به لبانت نگه دارم و از تو فرشته ای مهربان و نرم خو پرورش دهم. دخترکم تولدت مبارک.

***************************

تو به مانند فرشته ای زیبا هستی که پر زدی و به زندگی ما وارد گذاشتی. اکنون سالروز آمدنت به زندگی ماست. فرشته قشنگم، میدانی با آمدنت زندگی مان را تبدیل به بهشتی زیبا و قشنگ به اندازه قشنگی خودت کردی؟ اکنون قرار است که سالروز این قشنگی و زیبایی را با هم جشن بگیریم. تولدت مبارک.

***************************

من یک مادرم، مادر دختری زیبا که خدا خواست دخترکش روی زمین نفس بکشد و زندگی کند. وظیفه ام مادریست و مادری کردن. فکر میکنم به خوبی از پس وظیفه ام بر آمده ام چون لبخندهای دخترم حاکی از این ماجراست. حالا چندین سال است که می گذرد و من هر روز به وظیفه ام عمل می کنم. یکی از همین روزهای سال خیلی خاص است، یکی از همین روزهای سال سالگرد روزیست که به من این وظیفه محول شد. این روز تولد دخترم است و اکنون تولد او نزدیک است. با تمام وجودم بابت آمدن دخترم به زندگی ام خوشحالم. دخترم تولدت مبارک.

***************************

چه خوب که تولدت است. امسال دوباره به ما یادآوری می شود که تو لطف و مرحمتی از سوی خدای بزرگ برای ما بودی و هستی. درست در زمانی که ناراحتی تیشه ای برداشته و ریشه های زندگی ما را هدف گرفته بود، خداوند دخترکی زیبا به ما داد و به واسطه آن ناراحتی را از ریشه سوزاندیم. عزیزکم، اکنون تولد زمینی شدن تو و تولد خوشبختی ماست. می خواهیم به پاس تولد هر دوی این ها جشنی بزرگ بگیریم و در آن نهایت شکرگزاری خود را به خدا ابراز کنیم.

***************************

شکر خدایی را که دختری به من داد که همدم من در ناراحتی ها، مونس من در غم ها، یار و همراه من در گرفتاری ها و مشکلات و مسکن من در تمام روزهای سخت زندگیست. دخترکم، سالروز آمدنت به زندگی مان را تبریک می گویم. این روز بیشتر از تو ما خوشحالیم چون گرچه تو زمینی شده ای اما با آمدنت ما آسمانی شدیم و گویی از آن موقع تا به حال در آسمان ها سیر می کنیم.

***************************

دخترکم دارم آینده رو تجسم می کنم، آینده ای زیبا که مادر و دختری با هم زندگی زیبا و قشنگ مون رو میگذرونیم. من دلیل لبخندهای تو خواهم بود و تو هم دلیل شادی قلب من خواهی بود. هر سال که بزرگتر میشی انگار به این شادی نزدیک و نزدیک تر میشم. امیدوارم روزی اونقدر بزرگ بشی تا بتونم به عنوان یک تکیه گاه بهت نگاه کنم، تکیه گاهی برای مادری که تمام وجودش رو به پای دخترش گذاشت. دختر عزیزم الان یک سال به سال های عمر تو اضافه شده و تولدته و من انگار یک قدم به هدفم نزدیک تر شدم. گرچه الان با خنده هات و لبخندهات برای من یه تکیه گاه بزرگی، اما هر چی بزرگتر میشی انگار بیشتر احساس امنیت می کنم. عزیزکم تولدت مبارک.

دلنوشته مادرانه برای تولد دخترم با  متن های قشنگ

چه زیباست از خدا نعمتی به این زیبایی بگیری. گویی او تو را از بین تمام آدم ها انتخاب کرده و خواسته که به من بدهد. اکنون دوباره سالگرد روزی که خدا تو را به من داد سر رسیده، مگر می شود این روز را جشن نگیرم؟ مگر می شود این روز را شکرگزار خدا نباشم؟ دختر نازنینم، شکر خدایی را که تو را به من داد و هر ساله فرصتی داد تا آمدنت به زندگی ام را جشن بگیریم.

***************************

امروز روزی خاص و ناب است، به مانند این روز را خدا نیافریده، امروز دخترکم به ما داده شد. چندین سال پیش در چنین روزی خدا خواست تا لبخندی همیشگی روی لب های ما بنشاند و برای همین دخترم را به ما داد. دخترم که به زندگی ما پا گذاشت، ناراحتی از دل ما رفت و خوشحالی به آن وارد شد، لب های ما از همه سال های عمرشان بیشتر خندیدند و ذهن مان آرام تر از همیشه شد. دخترم تولدت مبارک.

تبریک تولد دخترانه شیک و احساسی و جدید

خدایی ارثیه اش را به تمام مادران در قالب دختری زیبا می دهد. اکنون سالگرد روزی است که به من ارثیه زیبای خدا داده شد. تمام وجودم را می گذارم تا از این ارثیه مراقبت کنم، حق هم دارم او تمام ارث من از ملک خداست. دخترکم، تو ارثیه خدا برای من هستی. تولدت رو تبریک میگم.

***************************

دخترکم، میدونستی مادرت امروز خوشحال ترین آدم روی زمینه؟ امروز تولدته و در این روز زیبا برات شادی، آرامش، خنده و هر چی حس خوبه رو آرزو می کنم. تو همه اینا رو با اومدنت به زندگی مادرت بخشیدی، حالا هم من از خدا آرزو میکنم که بهت تمام این ها رو به عنوان هدیه تولدت بده.

***************************

با بوی عطر توست که نفس کشیدن را درک کردم. وقتی که عطر تنت را می بویم، گویی تازه به نفس کشیدن افتاده ام و تا قبل از آن در حال خفه شدن بودم. چه خوب که به زندگی مان آمدی. از وقتی که متولد شدی، ما دنیا را به شکل دیگری دیدیم و گویی نفس هایمان تازه شد. دختر عزیزم تولدت مبارک.

***************************

تولد تو خاص و منحصر به فرد است چون تو خودت هم خاص منحصر به فردی. ما حس می کنیم خود ما هم خاصیم چون بودن موجودی خاص مثل تو ما را هم خاص میکند. دختر عزیزم، تو را می گویم. می دانی تولدت است؟ می دانی از روزی که تو آمدی ما احساس خاص بودن کردیم؟ عزیز دلم، خاص ترینم تولدت مبارک.

***************************

من دو تا دنیا دارم. یه دنیا اونیه که خدا منو توش آفریده و یه دنیا دیگه هست که خدا وظیفه بزرگ کردن اونو به من سپرده. دخترکم تو رو میگم، تو دنیای دوم من هستی و اگه نباشی، دنیای اول من هم بی معنیه و چه بهتر که در اون نباشم. تو شیرینی خاصی به زندگی تلخ من بخشیدی، مرسی که هستی، سالروز تولدت و اومدنت به زندگیم مبارک.

***************************

دخترم، تمام مهربانی های مادرانه، لبخندهای مادرانه، آغوش مادرانه و هر آنچه که به تو حس خوب میدهد لیاقت و شایستگی توست. تو مرا لایق دیدی و دخترک من شدی و من تمامم را به پای تو خواهم گذاشت تا لطفت را در حقم جبران کنم. در واقع با خواست خدا تو به زندگی من قدم نهادی، من به پای خواست خدا و لطف تو تمام زندگی ام را به پایت می ریزم. عزیزکم تولدت مبارک.

متن تبریک تولد دخترم صمیمانه

وقتی که خدا لیاقت دختر دار شدن را به کسی میدهد، گویی او را وارد بهشتی که روی زمین خلق کرده است میکند. نه اینکه فرزند پسر اینگونه نباشد، اما دختر معنایی دیگر دارد، معنایی که گویی لبخند خدا را به خودت از ته دل حس میکنی، لبخندی که به تو ثابت میکند حواسش به توست و همواره مراقبت است. سالروز لبخند خدا به ماست، دختر نازنینم، لبخند خدای من، تولدت مبارک.

***************************

چه زیباست حس مادری، امیدوارم تمام کسانی که این حس را تجربه نکرده اند تجربه کنند. امیدوارم که آنها این حس را با آمدن دخترکی زیبا به زندگی شان تجربه کنند، دخترکی شیرین که به آنها امید زندگی می دهد. سال هاست که من امیدوار شده ام، خدا امیدی به من داده، او دختری به من داده و اکنون سالگرد امیدوار شدن من است. دختر نازنینم، تو امید زندگی من هستی، مرسی از اینکه به زندگیم آمدی و دل ناامیدم را امیدوار کردی. تولدت مبارک.

***************************

فرمول ساخته شدن یک زندگی زیبا برابر است با آمدن دختری ناز به زندگی. فرمولی غیر از این ندارد. سال ها پیش خدا دخترمان را به ما داد و ما از آن روز به بعد فرمول خوشبختی را یافته ایم و حس خوشبختی در تمام وجودمان موج می زند. دختر نازنینم، دلیل خوشبختی هایم سالروز زمینی شدنت مبارک.

***************************

قشنگ ترین صدای زندگیم را روزی شنیدم که برای اولین بار صدای گریه های تو به گوشم رسید. گویی برای من لالایی بود، لالایی ای بر تمام نگرانی هایی که بر دلم نشسته بود. وقتی صدایت را برای اولین بار شنیدم، نگرانی و استرس تماماً از وجودم ریشه کن شد. دخترم، اکنون سال ها از آن روز میگذرد اما هنوز هم که هنوز است نگرانی به دل من نیامده چون تو مانند نگهبانی بزرگ برای دل و قلب منی و اجازه نمی دهی نگرانی به آن وارد شود. مرسی از اینکه هستی. تولدت مبارک.

متن طولانی تبریک تولد مادر به دختر

مادر بودن وظیفه ایست الهی، وظیفه ای که خدا بر روی دوش ما می گذارد. وظیفه ام به من با داشتن دخترکی ناز و زیبا محول شد. دخترکم، چه خوب است بودنت و چه زیباست بوییدن عطر تنت. تولدت مبارک.

***************************

یک تولدت مبارکِ جانانه برای دختری که زندگی مادرش رو از اون چیزی که فکرش رو میکنه قشنگ تر کرده. دختر عزیزم، تو تنها یک دختر برای من نیستی، تو بزرگترین پشتوانه ام در زندگی هستی که به من لبخند زدن رو یادآوری میکنی، کم نیاوردن رو یادآوری میکنی و ایستادن در برابر تمام مشکلات رو یادآوری میکنی. تولدت مبارک.

***************************

دختر مامان، تولدت مبارک باشه. من مثل مامانای دیگه بلد نیستم جملات قلمبه سلمبه تحویلت بدم، اما همین جملات ساده رو از صمیم قلبم میزنم، از اعماق وجودم میزنم. شاهدخت زندگی مادر، پرنسس زندگی باباش، تولدت کلی مبارک باشه.

***************************

دخترک مادر، می دانستی که من دو قلب دارم؟ یکی در وجود خودم و یکی در وجود تو می تپد. هر کدام از کار بیفتند، من خواهم مرد و دیگر حیات نخواهم داشت. دخترکم، همیشه با شور و شوق به زندگیت ادامه بده تا از قلب من در وجودت محافظت کنی. دوستت دارم و همیشه عاشقت خواهم بود. تولدت مبارک.

از مطالب پایین حتما دیدن کنید :

دلنوشته مادرانه برای تولد پسرم

دلنوشته مادرانه و زیبا برای فرزند دختر (2)

عکس و متن تبریک تولد دخترم

شعر برای روز تولد دخترم

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...