نمونه نامه درخواست مساعدت مالی

به واسطه مساعدت مالی می توانیم مشکلات متعددی که سر راه همان قرار می گیرد را برطرف کنیم. خیلی وقت ها خیلی از مشکلات در زمان نامناسب به وجود می آید و این زمان دقیقا همان زمانی است که ما درگیر مشکلات اقتصادی هستیم. به همین جهت با نوشتن نامه می توانیم از شخصی مناسب درخواست مساعدت مالی کنیم.

در زیر تعدادی متن درباره درخواست مساعدت مالی برایتان قرار داده ایم. متن هایی که در ادامه موجود هستند فقط درباره مساعدت مالی از بانک ها یا اداره جات نیستند و به گونه نوشته شده اند که شما حتی می توانید از آن در مقابل فردی دیگر استفاده کنید. با خواندن هر یک از متن ها هر کدام که مطابق میلتان است را انتخاب و در نامه ای مناسب نوشته و به حضور مدیریت یا شخصی که میخواهید ارسال نمایید. در ادامه همراه ما باشید.

نکته حائز اهمیت این است که اگر متنی مطابق با درخواست خود پیدا نکردید، می توانید از شیوه نگارش همین متن ها استفاده و من خود را بنویسید.

جملات درخواست مساعدت مالی

با سلام و احترام خدمت مدیریت محترم مجموعه ..... شعبه ...... بنده ..... هستم و نسبت به تقاضای وام در جهت پرداخت هزینه های مربوط به تعمیر منزل این نامه را خدمتتان می نویسم. اخیراً منزل بنده واقع در منطقه ..... استان ..... تخریب شده و هر لحظه ممکن است شدت تخریب بیشتر شده و همچنین خسارات مالی بیشتر و صدماتی جانبی به همراه داشته باشد. به همین جهت لطفا با بررسی مستندات پیوست در نامه نسبت به پرداخت وام ..... تومانی و مساعدت مالی به بنده اقدام کنید. با نهایت سپاس و احترام از حضورتان.

***************************

مدیریت محترم ..... سلام. ..... هستم جوانی ..... ساله و نیازمند به مساعدت مالی. امیدوارم که هیچگاه درگیر امراض و بیماری های خاص نشوید. از آنجا که مدت زیادیست درگیر بیماری ..... هستم و توانایی تامین مخارج بیماری و زندگی را با هم ندارم از خدمت تان خواهشمندم با پرداخت وامی بلاعوض و یا مساعدت مالی با بهره کم بنده را یاری کنید تا بتوانم از پس بیماری خویش برآیم.

***************************

درورد خدمت شریف شما جناب آقای/سرکار خانم مدیریت محترم مجموعه ...... بنده ..... یکی از کارمندان شما هستم و خواستم از شرکت/کارگاه/موسسه وامی برای پرداخت و تامین مخارج زندگی خویش طلب کنم. از آنجا که تامین این مخارج بسیار سنگ بوده و فراتر از حقوق دریافتی ام است لذا خواهشمندم با این وام موافقت خود را اعلام نموده و آن را هر چه سریعتر برای بنده پرداخت نمایید. با نهایت تشکر و احترام.

***************************

با سلام خدمت مدیریت محترم ...... بنده نیاز شدیدی به مساعدت مالی دارم و به همین منزله خدمت تان نامه ای نوشتم تا هر چه زودتر از سوی شما یا از سوی مجموعه یا شرکتی که به بنده معرفی می کنید بتوانم وامی با اقساط بلند مدت و کم بهره دریافت کنم.

***************************

با سلام و عرض خسته نباشید خدمت کارکنان محترم ...... ما خانواده ای پر جمعیت به تعداد ..... نفر هستیم که متاسفانه هزینه ها و مخارج فراتر از حقوق دریافتی ماهیانه مان می باشد. به همین جهت نیازمند مساعدت مالی بوده تا بتوانیم از پس شرایطی سختی که برایمان به وجود آمده بر بیاییم. امیدوارم تا با تصمیم گیری درست و انتخاب راهی مناسب این مساعدت را به من و خانواده ام برسانید در غیر اینصورت ممکن است شرایطی سخت تر از آنچه که اکنون برای خانواده به وجود آمده پیش بیاید.

***************************

ضمن احترام به خدمت شریف شما بنده ..... هستم و متوجه شده ام که در مساعدت مالی به افراد نیازمند سابقه طولانی دارید. بنده توضیحات مربوط به مشکل خود را در ادامه ارائه خواهم کرد و امیدوارم که این مساعدت از سوی شما به بنده شده و بتوانم از شرایط سختی که در آن قرار گرفته ام خارج شوم. یقیناً این کار شما پاداش معنوی بسیاری نزد پروردگار تبارک و تعالی داشته و جایگاه تان نزد او فراتر از آنچه تصور می کنید است. متشکرم.

***************************

ضمن عرض احترام خدمت شما دوست عزیز بنده ..... فرزند ..... هستم و مدتی است که با مشکلات عدید زندگی دست به گریبان شده ام. متاسفانه با هزینه های متعددی که زندگی برایم به ارمغان آورده دیگر توان ادامه دادن ندارم و ممکن است به زودی زیر بار مشکلات و هزینه ها کمر خم کنم. به همین جهت خدمت حضور شریف تان این نامه را نوشتم تا در صورت توان به من مساعدت مالی نمایید تا بتوانم خود را از شرایطی که در آن قرار گرفته ام خارج سازم. بدیهی است که با بیرون آمدن از این شرایط تمامی مبلغ بدهی به شما پرداخت خواهد شد. متشکرم.

***************************

با سلام خدمت مدیریت محترم بانک ..... بنده ..... هستم و برای مساعدت مالی یا همان وام خدمت تان این نامه را می نویسم. من برای ..... نیازمند مساعدت شما می باشم تا بتوانم به نتیجه ای درست در آن برسم. تمامی نکات برای دریافت وام نیز مد نظر قرار داده شده و چیزهایی که نیاز داشته تا وام به من تعلق گیرد در قسمت پیوست نامه ذکر شده و مدارک نیز موجود می باشد. از شما درخواست میکنم تا به دلیل ضیق وقت سریعاً مدارک و شرایط را بررسی نموده و نسبت به پرداخت این وام به بنده اقدام نمایید. بدیهی است که در صورت پرداخت بدهی ها سر موعد مقرر پرداخت خواهند شد.

***************************

ضمن سلام و درود خدمت شما بنده ..... هستم و برای مساعدت مالی این نامه را خدمتتان می نویسم. من در خرید جهیزیه دخترم نیاز به پرداخت هزینه هایی گزاف هستم و از آنجا که عروسی ایشان نزدیک است به شدت نگران می باشم چرا که توان پرداخت این هزینه ها از بنده سلب شده و راهی پیدا نکردم تا به واسطه آن بتوان این هزینه ها را پرداخت کرد تا این که خبر مساعدت شما را شنیدم. اکنون از شما درخواست میکنم تا با مساعدت مالی مرا در برگزاری هرچه بهتر عروسی دخترم یاری نمایید. متشکرم.

***************************

ضمن درود خدمت جناب آقای/سرکار خانم ..... بنده ..... هستم. متاسفانه مدتی پیش به دلیل ..... منزل بنده مخروب شده و خسارات مالی زیادی را به جای گذاشت. از آنجا که توان مالی مناسبی در جبران این خسارات نداشتم خدمت تان این نامه را نوشتم تا با مساعدت مالی به بنده مرا کمک کنید تا بتوانم خسارت های به وجود آمده را جبران و از شرایطی که در آن قرار گرفته ام خارج شوم. امیدوارم که به بنده کمک نمایید. متشکرم.

***************************

ضمن درود و خسته نباشید بنده ..... فرزند ..... می باشم و در زمینه درخواست مساعدت مالی درباره ..... به شما این نامه را نوشتم ام. به واسطه این مساعدت بنده می توانم مشکلات زیادی را از سر راه برداشته و مسیر پیشرفت را برای خود هموارتر کنم. امیدوارم که این فرصت را از من نگیرید و با این مساعدت بنده را یاری نمایید تا به آنچه می خواهم دست پیدا کنم. متشکرم.

***************************

درود و خسته نباشید خدمت حضور مبارکتان. بنده ..... هستم و در زمینه ..... فعالیت میکنم. اخیراً به دلیل مشکلات پیش آمده در ..... که یکی از مهمترین این مشکلات ..... می باشد نیازمند مساعدت مالی هستم. این نامه را خدمت حضور گرانقدرتان نوشته ام تا به این وسیله درخواست کنم مرا در این مشکل یاری فرمایید. متشکرم.

***************************

با سلام و احترام به جناب آقای/سرکار خانم ..... مدیر محترم مجموعه ...... من یکی از مشتری های پروپاقرص شما هستم و همواره نیازهای خود را توسط خدمات/محصولات شما برطرف کنم. متاسفانه اخیراً مشکلات عدیدی برای بنده به وجود آمده و به همین جهت خدمت تان این نامه را نوشتم تا به من مساعدت مالی نمایید تا از این وضعیت خارج گشته و شرایط خویش را بهبود بخشم. بدیهی است که من این مساعدت را نه بلاعوض بلکه به صورت وام از شما درخواست میکنم و در اندکی از زمان آن رت حضورتان بازخواهم گرداند. متشکرم.

***************************

با سلام خدمت ..... بنده ..... هستم. این نامه را جهت خرید لوازم خانگی خدمت تان می نویسم. از آنجا که این وسایل لازم بوده و نیاز روزمره را برطرف میسازد و همچنین در صورت نبود مشکلات زیادی را به بار می آورد از حضورتان درخواست مساعدت مالی دارم تا بدین شکل بتوانم از پس مخارج خرید این لوازم بر بیایم. مشکلاتی که نبود این وسایل برایم به وجود آورده فراوان است و نیاز به ذکر آنها نیست چون خودتان بهتر از من می توانید متوجه این مسئله بشوید. به همین جهت به دلیل اهمیت مسئله خواهان این هستم که نامه را زودتر بررسی نموده و با محتوای آن موافقت کنید. سپاس.

***************************

با سلام و عرض خسته نباشید. بنده دانشجوی رشته ..... هستم و در زمینه ..... فعالیت میکنم. متاسفانه به دلیل ادامه تحصیل توانایی پرداخت مخارج زندگی از من سلب شده به همین جهت از شما درخواست مساعدت مالی داشتم تا بتوانم به مرور زمان اوضاع را بهبود بخشیده و بهتر نمایم. در مقابل این مساعدت هر آنچه بتوانم تلاش خواهم کرد تا با بازپرداخت به موقع آن اعتماد هر چه بیشتر شما را به خود جلب نمایم. امیدوارم که به بنده کمک کنید. متشکرم.

***************************

ضمن درود خدمت شما بنده ..... ساکن استان ..... هستم. متاسفانه مدتی است که در منطقه ..... این استان مشکلات زیادی در حوزه ..... به وجود آمده. به همین منظور من به وکالت از ساکنین محله به حضورتان نامه ای نوشتم تا دست یاریتان را به سوی ما دراز نمایید تا بتوانیم از پس مشکلات بر بیاییم. یقیناً اگر این مشکلات ادامه پیدا کنند زندگی بسیاری از اهالی محله را درگیر خود خواهند کرد. به همین جهت درخواست میکنم تا سریعتر مشکل را بررسی نموده و با بنده به وکالت از مردم منطقه وام درخواست شده را اعطا کنید. متشکرم.


سایر مطالب پیشنهادی :

نمونه متن درخواست وام خوداشتغالی

متن نامه درخواست کمک مالی از رئیس جمهور

نامه اداری درخواست وام دانشجویی


198 نظر

  1. سعیدسعیدsays:

    باسلام باتوجه به اینکه همسرم پا به ماه و زایمانش نزدیک است میخواهم از ادره درخواست مساعده مالی کنم ولی نمیدانم چه متنی بنویسم لطفا راهنماییم کنید یایک نمونه درخواست به من ارائه دهید.باتشکر

  2. داود صالحیداود صالحیsays:

    بنده اهل و ساکن ارومیه ه صمد زاده کوچه شماره ۱۴ آخر کوچه منزل شخصی که با عریضه نویسی جلو دادگاه ارومیه امرار معاش میکنیم الان مدتی است که بعلت شکستن ماشین تایپ دستی ام بازار کارم خراب شده است و درآمدی ندارم و بسیار محتاج هستم که یک نفر یک ماشین تایپ دستی قدیمی واسه کارم برایم تهیه کند .خودم که پول ندارم آنرا تهیه کنم لذا به شما پناه آورده ام و بخاطر رضای خدا اگه میشه منو کمک کنید یک ماشین تایپ دستی قدیمی از خیابان فردوسی یا خیابان ایرانشهر تهران که اونجا ماشین تایپ زیاده برای کارم واسه من تهیه کنید. شماره تلفن من هم ۰۹۱۴۲۷۴۱۳۵۱ است هر کسی تونست کمک کنه با اون شماره تماس بگیره تا نحوه فرستادن ماشین تایپ رو توسط اتوبوس ارومیه به خدمتتون عرض کنم. از محبت شما بینهایت ممنونم

  3. احمدحکم ابادیاحمدحکم ابادیsays:

    درخواست وام

  4. سمیه یقینی منیرسمیه یقینی منیرsays:

    سلام من خیلی گرفتارم عابروم درخطره شوهرم بیکاره از خونه میندازن بیرون رهن و قرص کردم سه بانک حکم جلب گرفتن سه تا دختر دارم یکی و با بدبختی فرستادم خونه بخت دومی بخاطر گوشی از درس عقب مونده اگه خدا رو قبول دارین کمکم کنین به امام زمان قسم میدم بی جواب نزارین ممنون از شما .

  5. محسنمحسنsays:

    سلام خسته نباشید.فردی هستم 37ساله داری دوفرزند.ویک فرزند توراهی .مستعجرهستم.توان کارندارم.تصادف کردم ماشین فرارکرد.پول عمل نداشتم.مجبورشودم.پیش بیتال محلی رفتم وباری همیشه پام خوب نشود.اجزانه احتیاج به کمک دارم.

  6. مرضیه سروش نژادمرضیه سروش نژادsays:

    سلام خدمت رئیس جمهور محترم اسلامی ایران اینجانب مرضیه سروش نژاد از شهر دهدشت استان کهگیلویه وبویر احمد هستم که بخطر مشکل اعصاب وروان زیر پوشش بهزیستی هستم ولی۱۲۵هزار تومان میدهند برای داروهام اقای رئیس جمهور من خیلی نیاز های مالی شدیدی دارم من مجرد وبیمار اعصاب وروان دارم ومن هیچ درامد شخصی ندارم وهیچ پولی در دست ندارم جز ۱۲۵هزار تومان بهزیستی مدونید نیازها واحتیاجاتمان خیلی خیلی شدید است وگرونی هم هست ومن اینجوری خیلی افسرده وپژمرده میشم واز زندگی نامید ومایوس میشم خواهشمندم کمکم کنید تا از نظر مادی وپولی نیازمند کسی نشم وسربار خانواده ام نشم وزندگی مستقل داشته باشم وکفاف زندگی ام رادهد هم در زندگی وشخصی مشکل مالی خیلی شدیدی دارم وهم از لحاظ بیماری ام لطفا علاوه بر رفع مشکل مالی دارو وویزیتم در درامد شخصی وزندگی ورفع احتیاجات خیلی شدید مالی کمکم کنید تا از دیگران بی نیاز شوم ممنونم[email protected]و مبایلم ۰۹۰۳۱۶۶۸۸۳۶

  7. مرضیه سروش نژادمرضیه سروش نژادsays:

    سلام خدمت رئیس جمهور محترم اسلامی ایران اینجانب مرضیه سروش نژاد از شهر دهدشت استان کهگیلویه وبویر احمد هستم که بخطر مشکل اعصاب وروان زیر پوشش بهزیستی هستم ولی۱۲۵هزار تومان میدهند برای داروهام اقای رئیس جمهور من خیلی نیاز های مالی شدیدی دارم من مجرد وبیمار اعصاب وروان دارم ومن هیچ درامد شخصی ندارم وهیچ پولی در دست ندارم جز ۱۲۵هزار تومان بهزیستی مدونید نیازها واحتیاجاتمان خیلی خیلی شدید است وگرونی هم هست ومن اینجوری خیلی افسرده وپژمرده میشم واز زندگی نامید ومایوس میشم خواهشمندم کمکم کنید تا از نظر مادی وپولی نیازمند کسی نشم وسربار خانواده ام نشم وزندگی مستقل داشته باشم وکفاف زندگی ام رادهد هم در زندگی وشخصی مشکل مالی خیلی شدیدی دارم وهم از لحاظ بیماری ام لطفا علاوه بر رفع مشکل مالی دارو وویزیتم در درامد شخصی وزندگی ورفع احتیاجات خیلی شدید مالی کمکم کنید تا از دیگران بی نیاز شوم ممنونم[email protected]و مبایلم ۰۹۰۳۱۶۶۸۸۳۶

  8. مهدی احسانیفرمهدی احسانیفرsays:

    باسلام و عرض ادب خدمت مقام معظم رهبری بنده حقیر دارای سه تافرزندمیباشم فرزند کوچکم دچاربیماری هموفیلی است ومن از لحاظ مالی نمیتوانم ازپس مخارج ومداواکردنش برایم ازشما عاجزانه درخواست کمک میکنم تنها امیدم اول خدابعدشماهستید خداوند نگهدارشماباشد

  9. جعفر مزروعیجعفر مزروعیsays:

    با سلام کمک مالی

  10. ابوذر رئوفیابوذر رئوفیsays:

    سلام بخاطر کرونا کارمو از دست دادم شرایطم خیلی سخته قسط وام کرایه خونه عقب افتاده هرکس دستش میرسه قسمش میدم ب آبرویه خانم فاطمه زهرا بهم کمک مالی کنه بتونم قسطمو بدم تا کارم جور شه خدا گرفتاره بیمارستان نکنه شمارو ممنونم راستش بچه دارم نیستم ولی مشکلم زیاده واقعا ب کمک نیاز دارم دروغ تو ذاتم نیست ممنون ازتون 6037997930017570,ابوذر روفی کارته کمیته امداد ۰۹۱۱۴۸۱۶۶۲۳

  11. موسی رهیدهموسی رهیدهsays:

    سلام بنده حقیرمعلول ضایعه نخاعی هستم وبغیرازمستمری بهزیستی درامدندارم بخاطر بی اختیار ی ادرار و مدفوع ونتوانستن خریدپوشک همسرم هرروز وزی چندنوبت لباسهای منومیشویدبطوریکه دستانش بیماری پوستی دچارشدندتوان خریداری یک ماشین لباسشویی ندارم اگرکمکی بنماید که بنده حقیر بتوانم ماشین لباسشویی تهیه کنم خوشحال میشم وکسی بنده خداراخوشحال کندخداوندمتعاا راخشنوکرده شماره کارت 6104337354551341

  12. جعفر مزروعیجعفر مزروعیsays:

    درخواست کمک مالی

  13. حبیب اربابیحبیب اربابیsays:

    سلام من کارگربیکاری هستم باخانوادام ازروزی کرونا امده بیکارم با مشکلات فقرزدایی بخدا زیرخط مطلق فقرمشکلات ازجمله نداشتن سرپناهی درروستا محروم بلوچستان اخرکجا بریم پیش کی شکایت کنیم شما بخدا ما کارگران بیکارحمایت کنید چون ما هم خانواوه داریم خرج لازم دار خانه سرپناه داریم ۰۹۹۰۲۱۳۱۹۱۲

  14. جعفر مزروعیجعفر مزروعیsays:

    با سلام من مدت ۳ماه که بیکارم و صاحب دو فرزند شب عید است ومن دستم خالیه وخجالت زن و بچه را میکشم لطف کنید یک کمکی به من حقیر بکنید با تشکر شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۹۴۱۵۷۶۸۴۹

  15. سید علاءالدین موسویسید علاءالدین موسویsays:

    سلام جناب رهبر من یه کارگر فلکه هستم 4بچه دارم یکشون 2ساله عمل چشم میخاد ندارم زنم میخاد زایمان بشه هم ندارم ازکجا میارم برم دوزی کنم یابرم ختکشی کنم به جان جدت به جان سرار سلیمانی به جان بسرات ازشما کمک میخوام 6037697444562810شماره تماس 09363233013

  16. سید علاءالدین موسویسید علاءالدین موسویsays:

    سلام جناب رهبر من یه کارگر فلکه هستم 4بچه دارم یکشون 2ساله عمل چشم میخاد ندارم زنم میخاد زایمان بشه هم ندارم ازکجا میارم برم دوزی کنم یابرم ختکشی کنم به جان جدت به جان سرار سلیمانی به جان بسرات ازشما کمک میخوام 6037697444562810شماره تماس 09363233013

  17. جعفر مزروعیجعفر مزروعیsays:

    درخواست کمک مالی

  18. مائده  پژوهندهمائده پژوهندهsays:

    سلام در خواستم دو میلیون پول برای تعمیر ماشینم هست که خرج زندگیم میده

  19. میرزاییمیرزاییsays:

    سلام بنده بدلیل صرف هزیه های زیادپزشکی طی سالیان زیادوحتی فروختن بسیاری ازلوازم موردنیازمنزل وبالااوردن قرض ووام دیگرتوان بازپرداخت این بدهیاروندارم ومدام ازطرف طلبکاراتهدیدمیشوم خلاصه زندگیم همش شده استرس ودلهره وترس وهمش ارزوم اینه که یه روزارامش به زندگیم برگرده تابتونم مثل بقیه مردم زندگی کنمبه همین خاطرتقاضای یاری وکمک دارم خداخیرتون بده

  20. جعفر مزروعیجعفر مزروعیsays:

    کمک مالی

  21. محمدراشکیمحمدراشکیsays:

    من تحت پوشش بهزستی هستم همیشه مریض هستم سه تا فرزند دارم سرکار نمیرم احتیاج به کمک مالی دارم لطفا کمکم کنید

  22. پروانه فرضیپروانه فرضیsays:

    باسلام خدمت شما من پدرومادرم فوت کردند الان بابرادرم زندگی میکنم برادرم میخوادازدواج کنه من دیگه نمیتونم پیشش بمونم میخوام یه خونه اجاره کنم اگه میشه پول پیش خونه بهم بدید باعرض خسته نباشید شماره تلفن خودمو میزارم ممنون.09210235008

  23. بهروز كماليبهروز كماليsays:

    سلام توليد كننده وسايل و دستگاه شهربازي هستم مدت سه سال است كه هيچ سفارشي ندارم و مجدد ميخاهم كارگاه تجهيز كنم و نياز شديد مالي حتي براي معاش روزانه خودم و خانوادم دارم خواهش مندم مرا كمك مالي فرماييد با تشكر شماره : 09123336865

  24. مرضیه سرفرازمرضیه سرفرازsays:

    باعرض سلام به خیرین بزرگواربنده مرضیه سرفراز فرزند مرحوم طاهرسرفراز سیاه اسطلخی ازگیلان مطلقعه هستم ودارای یک فرزنددختر که بخاطرفقر مالی ونداشتن سرپناه از۷سالگی بچم وازمن دورکردن این بنده حقیر تحت پوشش هیچ ارگانی نیستم وازهیجا هیچ درامدی ندارم تنها درامدم یارانست بخداقسم حتی پول خرید یه نان ندارم تقاضای مساعدت مالی راازشمابزرگواران خواهانم برای پول پیش خانه چون صاحبخانه جوابم کرده وفقط یک هفته فرصت دارم بدینوسیله به اسضتحارشمابزرگواران میرسانم اینجانب .مرضیه سرفراز سیاه اسطلخی ومطلقعه بعلت مشکل مالی شدیداز قبیل پول ونداشتن پیش پول خانه وپول درمان مادرپیرم که اوهم مستاجراست وبخاطربیماری بایدتحت عمل ودرمان باشد باعث شد تا در این شرایط اضطراری متقاضی مساعدت و دریافت وام از حضرتعالی باشم. لذا خواهشمند است در صورت صلاحدید و با استحضار از نیاز مبرم اینجانب دستور فرمایید واحد محترم امور مالی نسبت به پرداخت .....۱۰۰..ملیون پول بعنوان وام بلاعوض یا کمک مالی به اینجانب اقدام نموده و باعث تخفیف مشکلات اینجانب گردد . از بذل توجه و مساعدت جنابعالی کمال تشکر و سپاسگذاری را دارم . با تشکر مرضیه سرفراز ۶۰۳۷۶۹۱۵۷۲۸۷۶۴

  25. مرضیه سرفرازمرضیه سرفرازsays:

    باعرض سلام به خیرین بزرگواربنده مرضیه سرفراز فرزند مرحوم طاهرسرفراز سیاه اسطلخی ازگیلان مطلقعه هستم ودارای یک فرزنددختر که بخاطرفقر مالی ونداشتن سرپناه از۷سالگی بچم وازمن دورکردن این بنده حقیر تحت پوشش هیچ ارگانی نیستم وازهیجا هیچ درامدی ندارم تنها درامدم یارانست بخداقسم حتی پول خرید یه نان ندارم تقاضای مساعدت مالی راازشمابزرگواران خواهانم برای پول پیش خانه چون صاحبخانه جوابم کرده وفقط یک هفته فرصت دارم بدینوسیله به اسضتحارشمابزرگواران میرسانم اینجانب .مرضیه سرفراز سیاه اسطلخی ومطلقعه بعلت مشکل مالی شدیداز قبیل پول ونداشتن پیش پول خانه وپول درمان مادرپیرم که اوهم مستاجراست وبخاطربیماری بایدتحت عمل ودرمان باشد. لذا خواهشمند است پرداخت .....۱۰۰..ملیون پول یاکمک مالی به اینجانب اقدام نموده کمال تشکر و سپاسگذاری را دارم . با تشکر مرضیه سرفراز ۶۰۳۷۶۹۱۵۷۲۸۷۶۴۶۴بانک صادرات بخداقسم فقط یک هفته فرصت دارم

  26. مرضیه سرفرازمرضیه سرفرازsays:

    باعرض سلام به خیرین بزرگواربنده مرضیه سرفراز فرزند مرحوم طاهرسرفراز سیاه اسطلخی ازگیلان مطلقعه هستم ودارای یک فرزنددختر که بخاطرفقر مالی ونداشتن سرپناه از۷سالگی بچم وازمن دورکردن این بنده حقیر تحت پوشش هیچ ارگانی نیستم وازهیجا هیچ درامدی ندارم تنها درامدم یارانست بخداقسم حتی پول خرید یه نان ندارم تقاضای مساعدت مالی راازشمابزرگواران خواهانم برای پول پیش خانه چون صاحبخانه جوابم کرده وفقط یک هفته فرصت دارم بدینوسیله به اسضتحارشمابزرگواران میرسانم اینجانب .مرضیه سرفراز سیاه اسطلخی ومطلقعه بعلت مشکل مالی شدیداز قبیل پول ونداشتن پیش پول خانه وپول درمان مادرپیرم که اوهم مستاجراست وبخاطربیماری بایدتحت عمل ودرمان باشد. لذا خواهشمند است پرداخت .....۱۰۰..ملیون پول یاکمک مالی به اینجانب اقدام نموده کمال تشکر و سپاسگذاری را دارم . با تشکر مرضیه سرفراز ۶۰۳۷۶۹۱۵۷۲۸۷۶۴۶۴بانک صادرات بخداقسم فقط یک هفته فرصت دارم

  27. مرضیه سرفرازمرضیه سرفرازsays:

    باسلام وعرض ادب جواب نامه من چیشد به فاطمه زهراقسم گرفتارم تمام وسایلام توانباری ریخته شده شمازوبه هرکس که میپرستین کمک کنیدتابتونم پول پیش،خانه ودرمان مادرم رابدهم ۶۰۳۷۶۹۱۵۷۲۸۷۶۴۶۴مرضیه سرفرازسیاه اسطلخی

  28. میلاد جهانمیلاد جهانsays:

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت رییس امور خیریه این جانب سید میلاد جهان فردی هستم معلول با دو برادر معلول و پدری نیز معلول .این بنده حقیر دارای همسر و فرزندی تازه به دنیا امده هستم که بی کار و در فقر شدید به سر می برم.من پیش پدرم زندگی می کنم ولی به علت کمبود جا هر روز بین همسر و مادرم بحث و دعوای شدید بوجود می اید تا الان چند بار خانومم برای طلاق اقدام کرده ولی با ریش سفیدی بزرگان مانع از کارش شدیم و به خانه برش گردوندیم ولی باز همین اش و همین کاسه.به هر دری زدم که خونه اجاره کنم ولی بخاطر بالا بودن هزینه رهن قادر به اجاره کردن نیستم حال از برادر بزرگوار خواهشمندم در حد توان برای رضای خدا کمکم کنید که زندگیم از هم نپاشه.شمارو به روح پاک حاج قاسم قسم کمکم کنید..میلاد جهان5894631530884642

  29. مرضیه سرفرازمرضیه سرفرازsays:

    باعرض سلام به خیرین بزرگواربنده مرضیه سرفراز فرزند مرحوم طاهرسرفراز سیاه اسطلخی ازگیلان مطلقعه هستم ودارای یک فرزنددختر که بخاطرفقر مالی ونداشتن سرپناه از۷سالگی بچم وازمن دورکردن این بنده حقیر تحت پوشش هیچ ارگانی نیستم وازهیجا هیچ درامدی ندارم تنها درامدم یارانست بخداقسم حتی پول خرید یه نان ندارم تقاضای مساعدت مالی راازشمابزرگواران خواهانم برای پول پیش خانه چون صاحبخانه جوابم کرده وفقط یک هفته فرصت دارم بدینوسیله به اسضتحارشمابزرگواران میرسانم اینجانب .مرضیه سرفراز سیاه اسطلخی ومطلقعه بعلت مشکل مالی شدیداز قبیل پول ونداشتن پیش پول خانه وپول درمان مادرپیرم که اوهم مستاجراست وبخاطربیماری بایدتحت عمل ودرمان باشد. لذا خواهشمند است پرداخت .....۱۰۰..ملیون پول یاکمک مالی به اینجانب اقدام نموده کمال تشکر و سپاسگذاری را دارم . با تشکر مرضیه سرفراز ۶۰۳۷۶۹۱۵۷۲۸۷۶۴۶۴بانک صادرات بخداقسم فقط یک هفته فرصت دارم چندبارنامه دادم ولی جوابی نگرفتم خواهش میکنم پیگیری کنید

  30. سلیمان داودیسلیمان داودیsays:

    سلام عرض ادب بخدا من خیلی نیاز به پول دارم بیکار هستم پدرم مریضه پولی که ببرمش دکتر ندارم متاهل هستم یک فرزند هم دارم بخدا تو پول لباس زن و بچه ام درمانده ام

  31. سلیمان داودیسلیمان داودیsays:

    سلام عرض ادب بخدا من خیلی نیاز به پول دارم بیکار هستم پدرم مریضه پولی که ببرمش دکتر ندارم متاهل هستم یک فرزند هم دارم بخدا تو پول لباس زن و بچه ام درمانده ام

  32. حسن ایمانپورحسن ایمانپورsays:

    سلام بنده حقیر شما ۴۲ساله دارای همسر ویک فرزند دختر سرپرست خانواده هستم اینشالله که هیچ موقع درگیر بیماری خاص نشوید مدتی است بیماری کبد دارم وبا داروهای خاص گران قیمت کنترل میشوم تا زندگی کنم تامین خرج زندگی وبیماری با این گرونی و عدم شغل ثابت مرا از پا در آورده محتاج به یاری شما میباشم ۰۹۱۴۷۵۰۸۶۷۸

  33. مرضیه سروش نژادمرضیه سروش نژادsays:

    ۱۱۱سلام مرضیه سروش نژادم مشکل ونیاز مالی خیلی شدیدی دارم کمک مالی میخوام لطفا کمک مالی به من نمایید ۵۸۹۴۶۳۱۱۲۲۵۶۱۱۹۴ شماره عابر بانکم ۰۹۰۳۱۶۶۸۸۳۶ مبایلم

  34. علی رسولیعلی رسولیsays:

    من بیماری قوز قرنیه دارم چشم چپم خیلی شدیده عمل پیوند میخواد قرنیه خود گفته برو آمریکا عمل شکنجه برات بهتره من هزینه ندارم کمک کنید ممنون می شم چشممو عمل کنم آمریکا

  35. سهام ابشناسسهام ابشناسsays:

    درخواست کمک برای درمان خواستارم بی زحمت کمکم کنید من واقعا نیاز دارم و در عسر حرج هستم و بیمار شدم

  36. میلاد جهانمیلاد جهانsays:

    شما ها رو به امام حسین قسم بزاریدرییس نامه ام را بخونه یا هه اگه امکان نداره خودتون کمکم کنید.تا الان چندتا نامه فرستادم ولی همشون بی جواب بوده با عرض سلام و خسته نباشید این جانب سید میلاد جهان فردی هستم معلول دارای همسر و بچه ای تازه به دنیا امده که پیش پدرم زندگی میکردم ولی به دلیل دعوا های زیاد بین همسر و مادرم خانواده ام از خانه بیرونمون کردن و تمام وسایلمونه ریختن بیرون و پیش زن و بچه ام شرمنده شدم چون پولی برای اجاره کردن خانه ندارم و هزینه رهن زیاد است در حال حاضر شبا خونه پدر خانومم میخوابیم ولی خجالت میکشم و این از مردن برایم بهتر است منبع درامدی هم ندارم و بی کار می باشم.شما رو به روح پاک حاج قاسم کمکم کنید نذاریید زندگیم خراب بشه.لطفا دستورات لازم را مبذول بفرمایید.با سپاس فراوان سید میلاد جهان5894631530884642

  37. احمد سارانیاحمد سارانیsays:

    سلام خوبی تو خدا به من کمک کنید من مشکل شدید مالی دارم اگه پول نداشته باشم نمیزارنه من با دختر ی که دوسش دارم ازدواج کنم این شماری عابر بانک من 5892101232756102است تو را به هر دینی که می‌پرستی به من کمک کنید

  38. احمد سارانیاحمد سارانیsays:

    من نیاز به کمک مالی شدید دارم به من کمک کنید خدا بهت هم عمر بده 5892101232756102اگه پول بریزید منمون

  39. شهلا حشمتیشهلا حشمتیsays:

    سلام وعرض ادب درخواست کمک مالی به خاطرنازایی وهزینه های زیادای وی اف دارم ده ساله انتظارمادرشدن دارم ولی محرومم همسرم هم کارگرازادازپس هزینه خردوخوراک هم برنمیایدخواهش می کنم درحدتوان مساعدت بفرماییدزندگیم خراب نشه این هم شماره تلفن بنده است ۰۹۱۹۹۱۲۲۵۸۶

  40. واحدسیف .پناهی شعبانیواحدسیف .پناهی شعبانیsays:

    سلام و عرض ادب من عضو بهزیستی هستم و معلولیت جسمی حرکتی دارم و زنم تشنج داره ویهذپسر دارم توان هزینه دارو زنم رو ندارم و خودم مفصلم خراب شده وکلا زندگیم سخت شده با وانت کار هم میکنم اما کفایت نمی کنه سخت زندگیم میگذره وپول عمل پام رو ندارم 09182871065

  41. واحدسیف .پناهی شعبانیواحدسیف .پناهی شعبانیsays:

    سلام و عرض ادب من عضو بهزیستی هستم و معلولیت جسمی حرکتی دارم و زنم تشنج داره ویهذپسر دارم توان هزینه دارو زنم رو ندارم و خودم مفصلم خراب شده وکلا زندگیم سخت شده با وانت کار هم میکنم اما کفایت نمی کنه سخت زندگیم میگذره وپول عمل پام رو ندارم 09182871065

  42. محمدمهریمحمدمهریsays:

    درخواست کمک مالی برای دکتر

  43. حسینحسینsays:

    سلام ۴۸سالم ورشکستم خانه فروختم ۹۰mشدم مستاجر۸۰mدادم ماهی ۱۲۰۰اجاره خانه ای که فروختم شده ۹۰۰mدرد گرانی برام بس نیست بیکارم زانودرد شدید دوتابچه وحرف نمانده که ازخانواد ودوستان بشنوم درددل زیاده به خداقسم به هرچه که شما می پرستید یاهرجوری که فکرمی کنید فکرنمی کنم کسی مثل من بدبختی گشنگی کشیده باشد خجالت زن بچه باشد فقط پول یک وانت مدل پایین میخواهم خرج. زندگی دربیارم شغل قبلی من کاسبی بود که محتاج نباشم خانه یاثروت نمیخواهم فقط خرج دربیاد ۶۲۸۰۲۳۱۳۱۷۴۶۶۲۵۷تشکرمی کنم ش ۰۹۰۱۶۶۳۸۱۹۸

  44. مرضیه شیرمردیمرضیه شیرمردیsays:

    باسلام پدرومادرپیری دارم مریضن وضع مالیمون خیلی ضعیفه کسی کمک احوالمان نیست توروخدا کمک کنید🙏09902604579

  45. مرضیه شیرمردیمرضیه شیرمردیsays:

    باسلام پدرومادرپیری دارم مریضن وضع مالیمون خیلی ضعیفه کسی کمک احوالمان نیست توروخدا کمک کنید🙏09902604579 6037997524111128شماره کارت بانکی

  46. سارااحمدیسارااحمدیsays:

    سلام خانمی هستم دارای یک فرزندشوهرمریضی دارم که افتاده گوشه خانه بحق این شبهای عزیز خیلی خیلی محتاجیم تویه اتاق زندگی میکنیم پول رهن خانه نداریم در راه کمک کنیدبراتون دعای خیرمیکنم اینم شماره کارت ۵۸۵۹۸۳۱۰۶۹۹۹۷۴۴۲

  47. سارااحمدیسارااحمدیsays:

    سلام خانمی هستم دارای یک فرزندشوهرمریضی دارم که افتاده گوشه خانه بحق این شبهای عزیز خیلی خیلی محتاجیم تویه اتاق زندگی میکنیم پول رهن خانه نداریم بخدا پول یه دست لباسم برای بچم ندارم بحق امام رضاقسم اینقدگریه کردم تو این شبابخاطردخترم شرمندش شدم در راه کمک کنیدبراتون دعای خیرمیکنم اینم شماره کارت ۵۸۵۹۸۳۱۰۶۹۹۹۷۴۴۲

  48. فرشته چراغیفرشته چراغیsays:

    سلام سلام خدمت کسی که این نامه رو می خونه به خیلی جاها نامه نوشتم و جواب نگرفتم.حتی دفتر رهبری.من یه زمانی کارگاه خیاطی داشتم و۱۳ نفر برام کار میکردم ولی الان روزگار طوری چرخیده که الان نیاز به کمک دارم.خیلی اوضاع بدی دارم۱۷سال تمام خیاطی کردم و خرج خانواده کردم.زمانی که بهشون نیاز داشتم پشتم رو خالی کردن.خیلی سخته یه خانواده پر جمعیت داشته باشی و تنها باشی.خیلی دردناکه پدر و مادر داشته باشی و یتیم باشی.واسه پدر و مادرم پسر بزرگ بودم.واسه برادرام مثل برادر بزرگ و پدر بودم.واسه خواهرام پدر بودم ولی واسه خودم هیچی نبودم.الان جز خدا هیچکی رو ندارم.خیلی حرفه یه دختر بهترین سال های عمرشو فدای خانواده بکنه ولی خانواده زمانی که نیاز داره تردش کنن.حالا واقعا بدجور گرفتارم.دیگه توان خیاطی ندارم چون گردن و پای راستم درد میکنه.برای هر کار دیگه ای میرم فقط طمع خودم رو میکنن.چون هم سنم بالاست هم مجردم.با پرستاری از سالمند و لگن گرفتن زیر مردم تونستم یه خونه بگیرم.ولی هیچی تو خونه ندارم.هیچ وسیله ای.دو ماه هستش آرزوی خوردن یه هندوانه خنک به دلم مونده.الان فقط به اندازه ای خیاطی میکنم که بتونم کرایه خونه و پول قبض و خوردن یه نون خالی رو در بیارم.نمیدونم اگه میتونید کمک مال بهم بکنید که ممنون میشم.اگرم نمیتونید لااقل معرفیم کنید برای کاری که امنیت داشته باشه و خودم بتونم وسایل خونم رو یواش یواش بخرم.بیایید وضعیت منو ببینید بعد تصمیم بگیرید.چون میدونم نامه های زیادی براتون مینویسم.تورا به کسی که قبولش دارید نامه منو ندیده نگیرید.ممنونم

  49. نیلوفرنیلوفرsays:

    سلام خدمت مدیریت محترم ...... بنده نیاز شدیدی به مساعدت مالی دارم و به همین منزله خدمت تان نامه ای نوشتم تا هر چه زودتر از سوی شما یا از سوی مجموعه یا شرکتی که به بنده معرفی می کنید بتوانم وامی با اقساط بلند مدت و کم بهره دریافت کنم

  50. رضا رازقیرضا رازقیsays:

    با سلام به هم وطنان عزیزم من سالیان سال هست که در کنار همسرم که سادات میباشند زندگی میکنم ولی متاسفانه مشکلات مالی و مریضی ایشان زندگی را روز به روز برای ما سخت کرده لذا از تمامی دوستان تقاضا دارم به هر شکلی که امکان دارد ما را یاری نمایید 5859831053443809

  51. زرین‌تاج‌برزگری‌زرین‌تاج‌برزگری‌says:

    با‌سلام‌واحترام‌خسته‌نباشید‌من‌زن‌۴۳‌ساله‌هستم‌دخترم وپسرم نامزد هستن خودم ۸۰۰میلیون پول نزول کردم الان ‌دیگه‌نمیتوانم‌بدهیمو ‌پرداخت کنم توروخدا کمکم کنید بخاطر ‌آبروی ‌حضرت زهرا نجاتم بدین ‌دار‌دنیا‌یه‌خونه‌دارم‌‌‌‌به‌خدا‌تابه‌حال‌من‌از‌کسی‌کمک‌نخواستم‌‌منم‌دختر‌خودت‌بدون‌التماس‌دعا‌با‌تشکر‌از‌شهرستان‌اهر

  52. اعظم جهانگیریاعظم جهانگیریsays:

    سلام خدمت شما بزرگواران من برای پدرو مادر پیرو بیخانمانم کمک می خوام شما را به خدا قسم کمکم کنید بتونم براشون یه خونه تهیه کنم شمارا به قرآن قسم نزارید سر پیری آواره ی کوچه خیابان باشند تمنا می کنم کمکم کنید شمارو قسم میدم به جان پدر مادرتان نزارید این بلا سر پدرو مادرم بیاد خواهش می کنمو

  53. محمد عربمحمد عربsays:

    باسلام ووقت بخیر وآرزوی قبولی طاعات و عبادات شما، من متاهل و5فرزند دارم که باتوجه به گرانی هاو تورم به مشکلاتی فراوانی برخوردکردم از مقام معظم رهبری در صورت امکان یا بلاعوض یا به صورت وام کمکم کنید خیلی ممنونم وهمیشه دعاگوی شما خواهم بود موبایل 09157412916

  54. فاطمه و طندوستفاطمه و طندوستsays:

    سلام ووقت بخیر شرمنده که مزاحم وقت جنابعالی میشوم من متاهل و5فرزند دارم که 3فرزند محصل ومردمنزل بیماری صرع دارد وباگرانی ها وتورم شدید مشکلات فراوانی دارم از شما مقام محترم تقاضا دارم درصورت امکان مرا کمک مالی محبت کنید هميشه دعاگوی شما خواهم بود اجرشماباامام زمان ع موبایل 09157412916

  55. بیژن کشاورزپناهبیژن کشاورزپناهsays:

    با عرض سلام خدمت انسانیت .اینجا با توجه به اینکه دارای مدرک فوق لیسانس هستم ومتاهل که مدت زیادی است بیکار هستم نه کار دارم نه پارتی برای استخدام ،مستاجر هم هستم که باتوجه به پایان قراردادم پول پیش هم ندارم جایی را اجاره کنم دیگه زندگی برام سخته نمیدونم فکر پدر مادر وخواهر باشه که تو چادر زندگی میکنند بخاطر زلزله یا خودم با این همه مشکلات از شما بزرگواران خواهمشمند چاره ای پیش پام بزارید برای کار یا مسکن یا کمک مالی

  56. بیژن کشاورزپناهبیژن کشاورزپناهsays:

    با عرض سلام خدمت انسانیت .اینجانب با توجه به اینکه دارای مدرک فوق لیسانس هستم ومتاهل که مدت زیادی است بیکار هستم نه کار دارم نه پارتی برای استخدام ،مستاجر هم هستم که باتوجه به پایان قراردادم پول پیش هم ندارم جایی را اجاره کنم دیگه زندگی برام سخته نمیدونم فکر پدر مادر وخواهر باشه که تو چادر زندگی میکنند بخاطر زلزله یا خودم با این همه مشکلات از شما بزرگواران خواهمشمند چاره ای پیش پام بزارید برای کار یا مسکن یا کمک مالی

  57. مسلم حسنی پور حسین ابادیمسلم حسنی پور حسین ابادیsays:

    با عرض سلام خسته نباشید خدمت خیرین عزیز وکسانی که جواب نامه مرا میدهن بنده مسلم حسنی پور حسین آبادی هستم از شهرستان ماهان استان کرمان بنده 31 سالمه یک دختر کوچک دارم مستاجر هستم به خدا الان نزدیک دوسال من اصلش گوشت دستم نرسیده بخرم فقط عید قربان 98ی نفر برام گوشت قربانی آورد بنده ی هزارتومانی پول ندارم به قران جلو زن بچم شرمنده هستم زندگیم داره خراب میشه به ولاه ی موقع میخواهم برم دم مغازه تخم مرغ یا چیز دیگری بگیرم بچه ام میخواد بیا همرام گریه میکنه نمیتوانم ببرمش چون پول ندارم خجالت میکشم بنده وضعیت مالیم زیر صفر است قبلا کار بود الان به خاطر کرنا کار نیست به ولاه یارانه جوابگو نیست همش زن بچم نان خشک میخورن چون پول ندارم چیزی براشون تهیه کنم به نان شب محتاج هستم به ولاه از کسانی می‌توان ی کمک مالی به من بنده کنن ممنون میشم خدا پشت پناهتون باشه... بیشتر از این نمیخوام مزاحم بشم کسانی نامه مرا میخوانن شماره تماس 09057341068 شماره ملی 2980197211شماره شماره کارت 5894631569639198مسلم حسنی پور حسین ابادی

  58. علی حیدریعلی حیدریsays:

    سلام من یک کارگر ساختمان هستم چند مدتیبیکار هستم به خجالت همسر و دخترم موندم نتونستم یک لباس کفش براش بگیرم خواهشن کسی اگه متونه کمکم کنه برای پیدا کردن، کار ممنون از همه شما۰۹۰۵۵۷۱۳۷۹۵ ۶۱۰۴۳۳۷۴۶۲۴۸۵۶۴۸

  59. غزاله رستمیغزاله رستمیsays:

    سلام من ۱۹ سالمه و همسرم بخاطر ۷۰ میلیون خسارت افتاده زندان بخاطر ضامن نداشتن نمیتونم از هیچ جایی وام بگیرم پدرمم خیلی وقته فوت کرده هر کی هر چقد ک میتونه کمکمون کنه حتی به عنوان قرض برمیگردونم ما ساکن تهران هستیم ممنونم اینم شماره تماسهای ۰۹۰۴۴۹۸۹۲۹۰

  60. مجتبی صفرزادهمجتبی صفرزادهsays:

    سلام میخوام ازدواج کنم ولی بخاطر مشگل مالی نمیتونم پدر مادرم هم توانایی کمک بهم رو ندارن دستشون خالیه توروخدا کمکم کنید یا حق6104337578251314

  61. فاطمه قاسم زادهفاطمه قاسم زادهsays:

    با سلام خسته نباشین من زنی 43ساله با دختر 17ساله مستاجرم 17سال واقعا به همکار دست زدم ولی نمیتونم مخارجمو دربیارم واقعا یه شغل دولتی حداقل التفات کنید که من واقعا بتونم برسم زندگیم و خراب نکنم .اقعا خسته شدم وام خواستم بگیرم ضامن سنگین هرکاری بن بست خوردم واقعا بداد برسین ممنونم 09054362144

  62. مرضیه سرفرازمرضیه سرفرازsays:

    مرضیه سرفراز: باعرض سلام به جناب اقای علی دایی بزرگوار بنده مرضیه سرفراز فرزند مرحوم طاهرسرفراز سیاه اسطلخی ازگیلان مطلقعه هستم ودارای یک فرزنددختر که بخاطرفقر مالی ونداشتن سرپناه از۷سالگی بچم وازمن دورکردن این بنده حقیر تحت پوشش هیچ ارگانی نیستم وازهیجا هیچ درامدی ندارم تنها درامدم یارانست بخداقسم حتی پول خرید یه نان ندارم تقاضای مساعدت مالی   راازشمابزرگواران خواهانم برای پول پیش خانه چون صاحبخانه جوابم کرده وفقط ۲روزفرصت دارم بدینوسیله به اسضتحارشمابزرگواران میرسانم اینجانب .مرضیه سرفراز سیاه اسطلخی ومطلقعه بعلت مشکل مالی شدیداز  قبیل پول ونداشتن پیش پول خانه وپول درمان مادرپیرم  که اوهم مستاجراست وبخاطربیماری بایدتحت عمل ودرمان  باشد. لذا خواهشمند است  پرداخت .....۱۰۰..ملیون پول یاکمک مالی به اینجانب اقدام نموده کمال تشکر و سپاسگذاری را دارم . با تشکر مرضیه سرفراز ۶۰۳۷۶۹۱۵۷۲۸۷۶۴۶۴بانک صادرات بخداقسم فقط ۲روز فرصت دارم

  63. مرضیه سرفرازمرضیه سرفرازsays:

    باعرض سلام وعرض ادب خدمت جناب اقای علی دایی برادربزرگوارم بنده مرضیه سرفراز مطلقعه همستم وبه شدت مشکل مالی شدیداز  قبیل پول ونداشتن پیش پول خانه وپول درمان مادرپیرم  که اوهم مستاجراست وبخاطربیماری بایدتحت عمل ودرمان  باشد. لذا خواهشمند است  بادادن .....۱۰۰..ملیون پول وکمک مالی به اینجانب اقدام نموده کمال تشکر و سپاسگذاری را دارم . با تشکر مرضیه سرفراز ۶۰۳۷۶۹۱۵۷۲۸۷۶۴۶۴بانک صادرات بخداقسم دیگه فرصتی ندارم بنام خانم فاطمه زهراقسم تنهاامیدم اول خدا بعدشماهستیدباتشکر

  64. امیرمرادیامیرمرادیsays:

    با سلام من دخترم کیس کبد داشت مجبور شدیم عملش کردیم دارو ندارم و فروختم شدم اس وپاس الان ن خونه دارم ن زندگی الان خانمم رفته بخدا درخواست طلاق داده داره زندگیم بهم میریزه با دوتا بچه زندگیم داره نابود میشه تورو خدا مردم کمکم کنید بتونم با مبلغی ی خونه اجاره کنم زن و بچم بیارم خونه زندگی نپاشه تورو خدا کمکم کنید نذارید زندگیم نابود بشه کمکم کنید مبلغیو هرکی تو توانش هست واسم واریز کنه به خدا تا عمر دارم دعاتون میکنم ۶۰۳۷۹۹۸۱۰۶۶۷۴۸۰۶این شماره کارت دخترم۰۹۰۳۳۱۲۱۳۵۱شماره تلفنم

  65. علی احمدیعلی احمدیsays:

    سلام عرض ادب به رهبر عزیزم بنده دارای دو فرزند دارم مستاجر هستم تو زندگی هیچی ندارم ۵۰میلیون بدهی دارم از بانگ وام برداشتم نتونستم پرداخت کنم جریمه اومده خودم کارگر ساده هستم از زندگی کم آوردم لطفا کمکم کنید ۰۹۰۵۰۲۸۸۰۱۳

  66. علی احمدیعلی احمدیsays:

    سلام عرض ادب به رهبر عزیزم بنده دارای دو فرزند دارم مستاجر هستم تو زندگی هیچی ندارم ۵۰میلیون بدهی دارم از بانگ وام برداشتم نتونستم پرداخت کنم جریمه اومده خودم کارگر ساده هستم از زندگی کم آوردم لطفا کمکم کنید ۰۹۰۵۰۲۸۸۰۱۳

  67. علی احمدیعلی احمدیsays:

    سلام عرض ادب به رهبر عزیزم بنده دارای دو فرزند دارم مستاجر هستم تو زندگی هیچی ندارم ۵۰میلیون بدهی دارم از بانگ وام برداشتم نتونستم پرداخت کنم جریمه اومده خودم کارگر ساده هستم از زندگی کم آوردم لطفا کمکم کنید ۰۹۰۵۰۲۸۸۰۱۳

  68. حسنعلی بهرامیحسنعلی بهرامیsays:

    باسلام خدمت رهبرعزیزم بنده ۳۲سالمه درحین مقدس سربازی ازناحیه ارنج دست راست تیرخوردم ۱۰درصدجانبازم برام یه ریالی بنیادشهیدکمک نمیکنه متاهل هسم یه دختردارم اجاره نشینم دیسک کمرعمل شدم قادربه کارنیستم ازشماتقاضای کمک میکنم ممنون

  69. حجت شیرپور ازاردبیلحجت شیرپور ازاردبیلsays:

    سلام بخدمت رئیس کمیته امداد سلام علیکم اینجانب متولد۱۳۶۳ساکن اردبیل،متاهل دارای دوفرزند،که مدرسه می روند،وبه،همراه همسرم،درحاشیه شیهر،درساختمان اجاره ای زندگی میکنم،من قبلاکارگرسلختمانی بودم،تادیپلم،درس خوندم،اما وسالی است شرمنده خانواده ام،بدلیل عمل جراحی،بررویه،کمردیسگ،دگترگفته نبایدکارکنم،چون یکی دیگرازعمل جراحی من مانده،تقریبا۱۹ماهه،عضوکمیته امداد هستم وهرماه۹۰۰تومان به ماحقوق،میدن،البته،دوماه پیش بخاطرقسمتی ازبدهی هام۵میلیون ازکمیته وام گرفتم،والان۸۰۰تومان ماهانه حقوق میگرم،درخبرهامی بینم،موقه واریز یارانه یامعشیتی،مگویند،مثلا یارانه این ماه مثل ماه گذشته ۴۵هزار،بعلاوه،باضافه مستعمره کمیته امداد،واریز،می شود،آقامافقط حقوق ماهانه میگیریم،ولی مستعمره به ماواریز نمیشه،حالابا۸۰۰تومان،اجاره خانه بدم،وسایل مدرسه بچه هام راتهیه کنم،برایه خانه وسایل بخرم،یادگترنرم،چون هردفه،قیمت داروهام بیشتراز۳۰۰تومان است،بخداواندی خدا،دستموروقرآن میزارم،تنهادرآمدمن همین پول کمیته است،لطفاکمک کنیدحداقل مستعمره برایه ماهم واریزبشه،بقرآنبیشتراز۲۰روزه،واسه بچه هام میوه نگرفته ام،تنهاراه،چاره مردن است بخدا،ولی باورکنیدقیمت قبرهم،زیاده.بخاطرخدابه مارسیدگی،کنیدلطفا باتشکرفراوان:حجت شیرپور

  70. حجت شیرپور ازاردبیلحجت شیرپور ازاردبیلsays:

    سلام.ازکسانیکه این نوشته ها راجمع آوری میکنند،تشکرمیکنم،وخواهشم اینه،اگرامکان،داشته،باشد،بخاطر،قسمه تیر،خورده،حضرت علی اصغر،قسم،نامه اینجانب رابه دفترمقام معظم رهبری برسانیدلطفا

  71. فاطمه حاج محمدیفاطمه حاج محمدیsays:

    بنام خداباسلام وخسته نباشیدخدمت ریاست محترم جمهوری جناب اقای سیدابراهیم رییسی انجانبه فاطمه حاج محمدی متولد1350باکدملی3130658157ساکن سیرجان هستم 15ساله شوهرم فوت کرده باداشتن دوتا بچه تاالان کارکردم توخونه های مردم تواژانس خرج زندگیمو دراوردم کارخونه دراوردم ماشینم پیکان مدل 54بوداسقاطی شد مجبور شدم دادمش تحویل دولت دیگه نتوانستم ماشین بخرم وام هم نتونستم بگیرم چون ضامن ندارم دوساله به خاطرکرونا کارندارم سنم رفته بالا دیگه جای کار بهم نمیدن چون ایراد سن میگیرن دیگه نمیدونم چکار کنم حیران شدم کرایه خونه ندارم خرج خونه ندارم صاحب خونه جوابم کرده نمیدونم چکار کنم از همه جاناامیدشدم شماروبه قران قسم میدم کمکم کنید این دومین نامه ای است که ازاین طریق نوشته ام شماروبه قران قسم کمکم کنین خیلی نامه نوشتم دریغ ازیک جواب خواهش میکنم کمکم کنین اخرین نامه ای که به رهبرنوشتم 800هزارتومان پول بهم دادن اینو پول پیش خونه بدم کرایه عقب افتادموبدم یاخرج خونموبدم نمیدانم چکارکنم امیدم بعداز خدا فقط شماهستین باتشکر فراوان فاطمه حاج محمدی شماره تماس 09162720185شماره کارت 6104337798307524 ممنون ازلطف شما خسته نباشید

  72. فاطمه حاج محمدیفاطمه حاج محمدیsays:

    بنام خداباسلام وخسته نباشیدخدمت ریاست محترم جمهوری جناب اقای سیدابراهیم رییسی انجانبه فاطمه حاج محمدی متولد1350باکدملی3130658157ساکن سیرجان هستم 15ساله شوهرم فوت کرده باداشتن دوتا بچه تاالان کارکردم توخونه های مردم تواژانس خرج زندگیمو دراوردم کارخونه دراوردم ماشینم پیکان مدل 54بوداسقاطی شد مجبور شدم دادمش تحویل دولت دیگه نتوانستم ماشین بخرم وام هم نتونستم بگیرم چون ضامن ندارم دوساله به خاطرکرونا کارندارم سنم رفته بالا دیگه جای کار بهم نمیدن چون ایراد سن میگیرن دیگه نمیدونم چکار کنم حیران شدم کرایه خونه ندارم خرج خونه ندارم صاحب خونه جوابم کرده نمیدونم چکار کنم از همه جاناامیدشدم شماروبه قران قسم میدم کمکم کنید این دومین نامه ای است که ازاین طریق نوشته ام شماروبه قران قسم کمکم کنین خیلی نامه نوشتم دریغ ازیک جواب خواهش میکنم کمکم کنین اخرین نامه ای که به رهبرنوشتم 800هزارتومان پول بهم دادن اینو پول پیش خونه بدم کرایه عقب افتادموبدم یاخرج خونموبدم نمیدانم چکارکنم امیدم بعداز خدا فقط شماهستین باتشکر فراوان فاطمه حاج محمدی شماره تماس 09162720185شماره کارت 6104337798307524 ممنون ازلطف شما خسته نباشید

  73. فاطمه حاج محمدیفاطمه حاج محمدیsays:

    بنام خداباسلام وخسته نباشیدخدمت ریاست محترم جمهوری جناب اقای سیدابراهیم رییسی انجانبه فاطمه حاج محمدی متولد1350باکدملی3130658157ساکن سیرجان هستم 15ساله شوهرم فوت کرده باداشتن دوتا بچه تاالان کارکردم توخونه های مردم تواژانس خرج زندگیمو دراوردم کارخونه دراوردم ماشینم پیکان مدل 54بوداسقاطی شد مجبور شدم دادمش تحویل دولت دیگه نتوانستم ماشین بخرم وام هم نتونستم بگیرم چون ضامن ندارم دوساله به خاطرکرونا کارندارم سنم رفته بالا دیگه جای کار بهم نمیدن چون ایراد سن میگیرن دیگه نمیدونم چکار کنم حیران شدم کرایه خونه ندارم خرج خونه ندارم صاحب خونه جوابم کرده نمیدونم چکار کنم از همه جاناامیدشدم شماروبه قران قسم میدم کمکم کنید این دومین نامه ای است که ازاین طریق نوشته ام شماروبه قران قسم کمکم کنین خیلی نامه نوشتم دریغ ازیک جواب خواهش میکنم کمکم کنین اخرین نامه ای که به رهبرنوشتم 800هزارتومان پول بهم دادن اینو پول پیش خونه بدم کرایه عقب افتادموبدم یاخرج خونموبدم نمیدانم چکارکنم امیدم بعداز خدا فقط شماهستین باتشکر فراوان فاطمه حاج محمدی شماره تماس 09162720185شماره کارت 6104337798307524 ممنون ازلطف شما خسته نباشید

  74. فاطمه حاج محمدیفاطمه حاج محمدیsays:

    بنام خداباسلام وخسته نباشیدخدمت ریاست محترم جمهوری جناب اقای سیدابراهیم رییسی انجانبه فاطمه حاج محمدی متولد1350باکدملی3130658157ساکن سیرجان هستم 15ساله شوهرم فوت کرده باداشتن دوتا بچه تاالان کارکردم توخونه های مردم تواژانس خرج زندگیمو دراوردم کارخونه دراوردم ماشینم پیکان مدل 54بوداسقاطی شد مجبور شدم دادمش تحویل دولت دیگه نتوانستم ماشین بخرم وام هم نتونستم بگیرم چون ضامن ندارم دوساله به خاطرکرونا کارندارم سنم رفته بالا دیگه جای کار بهم نمیدن چون ایراد سن میگیرن دیگه نمیدونم چکار کنم حیران شدم کرایه خونه ندارم خرج خونه ندارم صاحب خونه جوابم کرده نمیدونم چکار کنم از همه جاناامیدشدم شماروبه قران قسم میدم کمکم کنید این دومین نامه ای است که ازاین طریق نوشته ام شماروبه قران قسم کمکم کنین خیلی نامه نوشتم دریغ ازیک جواب خواهش میکنم کمکم کنین اخرین نامه ای که به رهبرنوشتم 800هزارتومان پول بهم دادن اینو پول پیش خونه بدم کرایه عقب افتادموبدم یاخرج خونموبدم نمیدانم چکارکنم امیدم بعداز خدا فقط شماهستین باتشکر فراوان فاطمه حاج محمدی شماره تماس 09162720185شماره کارت 6104337798307524 ممنون ازلطف شما خسته نباشید

  75. عالیه اذرنگعالیه اذرنگsays:

    با سلام بنده یک زن ناتوان و مریض هستم ۱۲سال است دچار بیماری رماتیسم هستم و با دختره ۱۶ساله ام زندگی میکنم و شوهرم فوت شده و هیچ توان کار کردن ندارم نیازمند کمک شما خیر خواهان بزرگوار هستم ۶۰۳۷۷۰۱۵۱۹۴۲۱۹۲۶

  76. عالیه اذرنگعالیه اذرنگsays:

    با سلام بنده یک زن ناتوان و مریض هستم ۱۲سال است دچار بیماری رماتیسم هستم و با دختره ۱۶ساله ام زندگی میکنم و شوهرم فوت شده و هیچ توان کار کردن ندارم نیازمند کمک شما خیر خواهان بزرگوار هستم ۶۰۳۷۷۰۱۵۱۹۴۲۱۹۲۶

  77. علی بزی برادرانعلی بزی برادرانsays:

    رزمنده دوران دفاع مقدس هستم متولد۱۳۴۸بانکداری ساختم حالا روماتیسم گرفتم دریک اتاق بلوکی باهمسروتنهادخترم دریک اتاق زندگی می کنم نه حمام نه آشپزخانه خلاصه با کمترین امکانات اولیه زندگی می کنیم ایافریاد رسی است فکرنکنم یاحق

  78. احمدزمانیاحمدزمانیsays:

    سلام خسته نباشید احتیاج به مساعدت مالی جهت اشتغال درزمینه پرورش گاوشیری دارم متاهل دیپلمه۴۴سالمه ساکن روستا خوزستانی ضامن ندارم امامیتونم کارکنم نه پارتی دارم برم سرکارنه پول دارم که کارکنم حیرون ویرون موندم پنج نفریم آقایون بچه آوردم موندم تو زندگی ی گیرکرده ام بیاییدنجاتم بدید لااقل حق خودم روطبق قانون اساسی کشور که لازمه داشتن هرکاری برای یک شهروند بهم بدیدشماره تلفن۰۹۱۶۰۳۹۹۰۴۹تشکر

  79. مرضیه سروش نژادمرضیه سروش نژادsays:

    سلام خدمت شما من دختری مجردم بیماری اعصاب وروان دارم نیاز مند به پول وخانواده ام هیچ کمک مالی از من نمی کنند داروهام خیلی گرونه واز شما کمک مالی میخوام ممنونم

  80. اسماعیل مریداراسماعیل مریدارsays:

    با عرض سلام وقت بخیر خدمت شما عزیزان . بنده توان مالی خیلی خیلی ضعیف دارم و تازه نامزد کردم از انجای که نمیتوانم خرج خودمو بدم نامزد بنده هم خوانوادشون وصعیت مالی خوبی اصلا ندارن و الان نامزدم در حال تحصیل میباشن و خرج مخارج مدرسشون گردم منه منم پدر از کار افتاده دارم و مدام راهی بیمارستان هستم و خیلی وصعیت مالی ما خراب است از دوستان مسعولین محترم نقاضا میشود کمک کنن و نامزدم از من دلسرد شده و امکان جدای بینمون صورت میگیره خواهشا کمکم کنین با تشکر ۰۹۱۵۴۷۸۰۴۷۰

  81. فاطمهفاطمهsays:

    باعرض سلام وخسته نباشید خدمت ریس جمهور محترم چرا حقوق کارمندان بانک سرمایه اینقدر کم است تورا خدا بابانک های دیگه همسان سازی کنید باسه تا بچه با حقوق کم کجا ما میتونیم خونه بخریم

  82. مرضیه سروش نژادمرضیه سروش نژادsays:

    سلام خدمت مسئولین محترم من دختری هستم که تحت پوشش بهزیستی هستم از همه مسئولین تشکر میکنم شما با تحت پوشش بهزیستی خیلی به من کمک کردید امید وارم در همه شئون زندگی وکارهاتون موفق وموید باشید من لطف تان را فراموش نمیکنم بیماری اعصاب وروان دارم ومریضهای مختلفی دارم که کمک ونیاز مالی شدیدی دارم پول دارو هام گرونه ودر همه زمینه ها نیاز مالی دارم یارانه ومعیشتی برام واریز نشده واز شما کمک مالی میخوام انشاالله داشته باشید وبتوانید کمکم کنید ومن همیشه دعا گوی شمام

  83. سیده زهرا هاشمیسیده زهرا هاشمیsays:

    باسلام وخسته نباشید خدمت ریس جمهور ما یک خانواده ۶ نفره هستیم وشوهرم هم مسافر کشی میکنه که نمی توانه خرج ما را در بیاوره کمرش هم درد میکنه وهر چی هم کار میکنه خرج ماشین میکنه دیگه از این زندگی خسته شدم سه تا بچه مدرسه ای دارم که با یک گوشی کار میکن وهر روز با هم دعوا میکنه سر درس خوندن با یه گوشی واصلا وضع مالی خوبی نداریم که براشون بخرم خودم وبچه خیلی دلمون میخواد بریم مسافرت کربلا یا مشهد تا حالا اصلا نرفتیم کاش یکی بود آرزوی ما را براورده میکرد اینقدر از این زندگی خسته شدم که دلم میخواد برم کربلا واونجا اینقدر گریه کنم که دلم خالی بشه که نمیتوانم خواسته های بچه هایم را برآورده کنم اگرکسی پیدا میشه یاعلی این هم شماره مبایل ۰۹۱۳۷۹۷۰۵۰۸ اینم شماره حساب ۵۸۹۲۱۰۱۱۹۸۷۸۷۰۸۳

  84. مریم حکم آبادی هستم از تهران متولد سال ۱۳۷۲ازتون درخواست کمک دارم شوهرممریم حکم آبادی هستم از تهران متولد سال ۱۳۷۲ازتون درخواست کمک دارم شوهرمsays:

    شوهرم معتاد مصرف میکند ده میلیون پول پیش دادم برجی یک میلیون کرایه میدهم کرایه سه برج عقب افتاده صاحب خانه جوابم کرده خانه پیدا نمیکنم دوتا بچه دارم شما قسم میدهم کمکم کنید شوهرم راه اشتباه رفته من با دوتا بچه نمیتوانم از زندگی خیلی خسته شدم همیشه ارزوی مرگ دارم شکم بچه هام نمیتوانم سیر کنم

  85. مریم حکم آبادی هستم از تهران متولد سال ۱۳۷۲ازتون درخواست کمک دارم شوهرممریم حکم آبادی هستم از تهران متولد سال ۱۳۷۲ازتون درخواست کمک دارم شوهرمsays:

    شوهرم معتاد مصرف میکند ده میلیون پول پیش دادم برجی یک میلیون کرایه میدهم کرایه سه برج عقب افتاده صاحب خانه جوابم کرده خانه پیدا نمیکنم دوتا بچه دارم شما قسم میدهم کمکم کنید شوهرم راه اشتباه رفته من با دوتا بچه نمیتوانم از زندگی خیلی خسته شدم همیشه ارزوی مرگ دارم شکم بچه هام نمیتوانم سیر کنم

  86. لیلاجلالیلیلاجلالیsays:

    سلام دوستان زنی ۲۳ساله هستم ۸ساله ازدواج کردم دو تا بچه دارم ۵ساله شوهرم مشکل داره همش زندان و پاسگاه و دادگاه خواهش میکنم تورو قران هرکس که میتونه در حد توانش بهم کمک کنه بیشتر از اون چیزی که فکر کنید نیاز دارم تو همه خرج و مخارج زندگیم موندم پسرم واسه یه دمپایی هرشب گریه میکنه پول ندارم یه پوشک برای بچم بخرم فقط باید۲۰میلیون به شاکی شوهرم بدم که رضایت بده شوهرم اززندان بیاد بیرون خواهش میکنم در حد توانتون کمکم کنید لطفا شماره تماسم ۰۹۰۱۷۱۲۱۱۹۱شماره کارتم جهت واریزی کمک هاتون 6037697586968544

  87. میرمحمدحسینیمیرمحمدحسینیsays:

    با عرض سلام اینجانب از کار افتاده بادو فرزند دختر مخارج زندگی برام سخته از ریاست محترم طلب کمک مالی دارم .بانهایت تشکر.

  88. مریم حکم آبادی هستم از تهران متولد سال ۱۳۷۲ازتون درخواست کمک دارم شوهرممریم حکم آبادی هستم از تهران متولد سال ۱۳۷۲ازتون درخواست کمک دارم شوهرمsays:

    با سلام جناب اقا رعیس جمهور درخواست کمک دارم شما قسم میدهم کمکم کنید شوهرم راه اشتباه رفته من با دوتا بچه نمیتوانم از زندگی خیلی خسته شدم همیشه ارزوی مرگ دارم شکم بچه هام نمیتوانم سیر کنم

  89. مریم حکم آبادی هستم از تهران متولد سال ۱۳۷۲ازتون درخواست کمک دارم شوهرممریم حکم آبادی هستم از تهران متولد سال ۱۳۷۲ازتون درخواست کمک دارم شوهرمsays:

    با سلام جناب اقا رعیس جمهور درخواست کمک دارم شما قسم میدهم کمکم کنید شوهرم راه اشتباه رفته من با دوتا بچه نمیتوانم از زندگی خیلی خسته شدم همیشه ارزوی مرگ دارم شکم بچه هام نمیتوانم سیر کنم

  90. مریم حکم آبادی هستم از تهران متولد سال ۱۳۷۲ازتون درخواست کمک دارم شوهرممریم حکم آبادی هستم از تهران متولد سال ۱۳۷۲ازتون درخواست کمک دارم شوهرمsays:

    با سلام جناب اقا رعیس جمهور درخواست کمک دارم شما قسم میدهم کمکم کنید شوهرم راه اشتباه رفته من با دوتا بچه نمیتوانم از زندگی خیلی خسته شدم همیشه ارزوی مرگ دارم شکم بچه هام نمیتوانم سیر کنم

  91. مهدی قربانیمهدی قربانیsays:

    سلام خسته نباشید..امیدوارم حالتون خوب باشد..من پنج سال ساکن تهرانم صالخیه.توروخدا کمکم کنید وام بردارم ی خونه بخرم...وام نیاز دارم ..

  92. مهدی قربانیمهدی قربانیsays:

    سلام خسته نباشید..امیدوارم حالتون خوب باشد..من پنج سال ساکن تهرانم صالخیه.توروخدا کمکم کنید وام بردارم ی خونه بخرم...وام نیاز دارم ..

  93. قاسم خانه بازقاسم خانه بازsays:

    ضمن درود و خسته نباشید بنده قاسمخانه باز..... فرزند .محمد.... می باشم و در زمینه درخواست مساعدت مالی درباره ..... به شما این نامه را نوشتم ام. به واسطه این مساعدت بنده می توانم مشکلات زیادی را از سر راه برداشته و مسیر پیشرفت را برای خود هموارتر کنم. امیدوارم که این فرصت را از من نگیرید و با این مساعدت بنده را یاری نمایید تا به آنچه می خواهم دست پیدا کنم. متشکرم. ۶۰۳۷۹۹۷۳۸۶۸۶۸۵۷۵

  94. رعنارعناsays:

    سلام من شوهرم معتاده دو دختر و یک پسر کوچک دارم هر ماه ۶ تومن قسط دارم ب مردم شوهرم معتاده خودم کار میکنم ماهی ۲ تومن با این همه قسط ب جایی نمیرسع دو تا دخترام گوشی ندارن از درس و امتحان عقبن منم توان مالی ندارم براشون بتونم بخرم از ی طرفم قسطام هس لطفا هر چقد میتونین کمک کنین خیلی نیازمندم اینم شماره کارتمه 5859831004389051

  95. رعنارعناsays:

    سلام من شوهرم معتاده دو دختر و یک پسر کوچک دارم هر ماه ۶ تومن قسط دارم ب مردم شوهرم معتاده خودم کار میکنم ماهی ۲ تومن با این همه قسط ب جایی نمیرسع دو تا دخترام گوشی ندارن از درس و امتحان عقبن منم توان مالی ندارم براشون بتونم بخرم از ی طرفم قسطام هس لطفا هر چقد میتونین کمک کنین خیلی نیازمندم اینم شماره کارتمه 5859831004389051

  96. معصومه رضاییمعصومه رضاییsays:

    باسلام وخسته نباشید خدمت شما مسئولان گرامی اینجانب معصومه رضایی فرزند محمدحسین۴۹سال دارمو ساکن تهران منطقه ۱۲شکوفه ازشما درخواست کمک مالی دارم.نه ماهه که بدهکار صاحب خونه ام و قراره حکم تخلیه بگیره برام من حتی مجبور شدم وسایل خونمو بفروشم برای بدهکاریم تورو خدا کمکم کنین ۱۴ سال پیش دخترم به خاطر ازار همسرم خودکشی کردوفوت شد منم مجبور شدم طلاق بگیرم الان ی پسر ۲۷ساله دارم که بیکاره و کار پیدا نمیکنه پول پیشم کلا۱۷تومن بود که ۹ تومنش رفته موندم چکارکنم کم مونده منو پسرمم راه دخترمو انتخاب کنیم اگه کمکی نگیریم.تورو به ائمه اطهار قسم کمکم کنین واقعا کم اوردم شماره تلفنم۰۹۳۶۷۶۲۱۲۸۱وتلفن پسرم ۰۹۳۷۱۰۷۸۵۹۹

  97. معصومه رضاییمعصومه رضاییsays:

    باسلام وخسته نباشید خدمت شما مسئولان گرامی اینجانب معصومه رضایی فرزند محمدحسین۴۹سال دارمو ساکن تهران منطقه ۱۲شکوفه ازشما درخواست کمک مالی دارم.نه ماهه که بدهکار صاحب خونه ام و قراره حکم تخلیه بگیره برام من حتی مجبور شدم وسایل خونمو بفروشم برای بدهکاریم تورو خدا کمکم کنین ۱۴ سال پیش دخترم به خاطر ازار همسرم خودکشی کردوفوت شد منم مجبور شدم طلاق بگیرم الان ی پسر ۲۷ساله دارم که بیکاره و کار پیدا نمیکنه پول پیشم کلا۱۷تومن بود که ۹ تومنش رفته موندم چکارکنم کم مونده منو پسرمم راه دخترمو انتخاب کنیم اگه کمکی نگیریم.تورو به ائمه اطهار قسم کمکم کنین واقعا کم اوردم شماره تلفنم۰۹۳۶۷۶۲۱۲۸۱وتلفن پسرم ۰۹۳۷۱۰۷۸۵۹۹

  98. مینامیناsays:

    باسلام من تازه عروسم کمک مالی لازم داریم مادرم از اون پسری ک شوهر ایندمه درخواست۷٠ میلیون شیربها کرده و جهریزیه به عهذه خودمونه و حقوق شوهرم کمه خیلی کمه به هیچ جایی نمیریسیم کمک مالی نیاز داریم واقعا تورو خدا کمک کنید تا ما هم بتونیم یه زندگی اروم داشته باشیم شب ها انقد گریه میکنم که کی این وضعیتمون درست میشه 09044731488 09913908109

  99. مادرمادرsays:

    با سلام و ادب مادر دو فرزند هستم با توان مالی خیلی خیلی ضعیف که حتی پول اجاره کردن خانه ای را هم ندارم یکی از فرزندانم معلول 95درصد است که توان خرید ایزی لایف و دارو را ندارم از شما بزرگواران درخواست کمک دارم ۵۸۹۴۶۳۱۵۲۴۸۱۵۵۷۸

  100. سمیه یقینی منیرسمیه یقینی منیرsays:

    سلام مب با سه دختر اولره شدم بی پنا موندم ریالی ندارم کجا باید برم که یه مسلمان دستم و بگیره صدقه نمیخام حداقل وام بدن که سرپناه بچه هام بگیرم بقران اگه کمک نکنن خدا جای حق نشسته و میدونه چقد نیاز فوری به یاری دارم باتشکر ..ازهمدان . ۰۹۲۱۶۲۷۷۳۹۸

  101. سمیه یقینی منیرسمیه یقینی منیرsays:

    سلام مب با سه دختر اولره شدم بی پنا موندم ریالی ندارم کجا باید برم که یه مسلمان دستم و بگیره صدقه نمیخام حداقل وام بدن که سرپناه بچه هام بگیرم بقران اگه کمک نکنن خدا جای حق نشسته و میدونه چقد نیاز فوری به یاری دارم باتشکر ..ازهمدان . ۰۹۲۱۶۲۷۷۳۹۸

  102. حجت جعفریحجت جعفریsays:

    سلام خوبی ببخشید غرض از مزاحمت میتوانید به کمک مالی کنید من به شدت نیازمندم تو رو خدا در راه رضای خدا کمکم کنید اجرت با خدا ساختمان من خیلی قدیمیه و کلنگی دارم زندگی در آن خیلی سخته و قسمتی از ساختمانم ده ساله فرو ریخته نمیتونم از نو بسازم وضعم خیلی بده تو رو خدا کمکم کنید

  103. حجت جعفریحجت جعفریsays:

    سلام خوبی ببخشید غرض از مزاحمت میتوانید به کمک مالی کنید من به شدت نیازمندم تو رو خدا در راه رضای خدا کمکم کنید اجرت با خدا ساختمان من خیلی قدیمیه و کلنگی دارم زندگی در آن خیلی سخته و قسمتی از ساختمانم ده ساله فرو ریخته نمیتونم از نو بسازم وضعم خیلی بده تو رو خدا کمکم کنید

  104. حجت جعفریحجت جعفریsays:

    سلام خوبی ببخشید غرض از مزاحمت میتوانید به کمک مالی کنید من به شدت نیازمندم تو رو خدا در راه رضای خدا کمکم کنید اجرت با خدا ساختمان من خیلی قدیمیه و کلنگی دارم زندگی در آن خیلی سخته و قسمتی از ساختمانم ده ساله فرو ریخته نمیتونم از نو بسازم وضعم خیلی بده تو رو خدا کمکم کنید،شماره تماس 09189003892

  105. غلامرضا قاسمیغلامرضا قاسمیsays:

    باسلام بنده جوان ۳۸ساله متاهل بادو فرزند ۲۲ساله بادیابت ومشکلات آن دست به گریبان هستم والان با بیماری های دیگری مثل تروئید پر کار فشار خون بالا. مشکلات گوارشی وسردردهاب شدید که باعث شده توان کار نداشته باشم هیچ گونه حامی ندارم وبشدت در مخارج زندگی ودرمان مشکل دارم وفشار زیادی میکشم لطفاً حمایتم کنید خدا یاورتان باشد09015967647

  106. مرضیه سروش نژادمرضیه سروش نژادsays:

    ضمن عرض سلام خدمت مسئولین کشوری اینجانب مرضیه سروش نژادم من بیمار روانی بسیار شدیدم ومحتاج پولم خانواده ام حمایت مالی به من نمیکنند ومن تنهایی باید مخارج وهزینه های شخصی ام راتامین کنم زیاد به روانپزشک ودیگر پزشکان مراجعه میکنم وهزینه ها بالاست نیازهای شخصی ام هم باید تنهایی تامین کنم وبرام امکان پذیر نیست که مشکلات وهمه نیازهام پولی ام راتامین کنم ومن از شما درخواست حداقل۲میلیون تومان درهمه ماههارادارم منم خیلی بیمارم ۳۵۰هزار تومان خیلی کمه امیدوارم با مبلغ۲میلیون تومان همه ماهها را موافقت کنید دعای خیرم پشت سرت است ودعاگوی شمام وانشاالله توشه ای برای اخرتتون باشد لطفا حتما حتما قبول نمایید ومنو شاد کنید چون بی پولی باعث افسرده شدنم است خیلی افسرده ام خیلی بیمارم ومیخوام به شهرهای بزرگ برای معالجه برم کمکم کنید ممنونم

  107. مرضیه هلیلیمرضیه هلیلیsays:

    با سلام خدمت شما من مادرم میخواد پاهای خودش را عمل کنه پول لازم داریم یه کمی جم کردم اما کمه عید نوبت عمل داریم اگه میتونید کمکمون کنید فکر کنید مادر خودتونه ازتون خواهش میکنم ما جز مادرم کسی را نداریم کمکمون کنید اینم شماریه کارت 6273811142979670

  108. مرضیه هلیلیمرضیه هلیلیsays:

    با سلام خدمت شما من مادرم میخواد پاهای خودش را عمل کنه پول لازم داریم یه کمی جم کردم اما کمه عید نوبت عمل داریم اگه میتونید کمکمون کنید فکر کنید مادر خودتونه ازتون خواهش میکنم ما جز مادرم کسی را نداریم کمکمون کنید اینم شماریه کارت 6273811142979670

  109. سیدحسن میری عبدالله ابادیسیدحسن میری عبدالله ابادیsays:

    من هم یک کارکر بودم بعداز 24 سال کارگری دریغ از یک روز بیمه بخاطر حادثه درمحل کار اتفاق افتاد کلا از کار افتاده وخونه نشین شدم وپرونده پزشک قانونی دارم که منع کارشدم ومنبع درامددیگری ندارم واز شماره کارت تقاضا ودرخواست حمایت مالی دارم همسرم بخاطربیکاری اینجانب بعداز24سال زندگی مشترک با 3 فرزن درخواست طلاق داده دوروزپیش احضاریه ازدادگاه آمد شمارهتماس05143522094و09392353120 شماره کارت بانک خاورمیانه ایران بنام سیدحسن میری عبدالله آبادی5859471021088285 مرسی

  110. محمد میر بلوچزهیمحمد میر بلوچزهیsays:

    سلام برای کمک مالی تماس گرفتیم اگه میشه کمکی برای رضای خدا بکنید من ۴ بچه کوچک دارم بعد از کلی بدبختی ۲ اتاق بستم که پول ندارم سقف آنها را بزنم مزاحم شما شدم اگه میشه برای ما کمک بکنید برای شما دعای خیر میکنیم ۵۸۵۹۸۳۱۰۵۹۴۸۱۱۱۸میربلوچزهی .به امیدخدا

  111. علی زارعی ترابعلی زارعی ترابsays:

    سلام خسته نباشید،من بچ استان کهگلیویه بواحمدهستم شهرستان لنده ی منتطقه کم درامد.من مادرم سرطان داره،وب ابولفضل من خودم ومادرم وبچم تویک اتاق زندگی میکنیم ازتون خواهش میکنم کمکم کنید6037991937461360

  112. آزیتا احمدیآزیتا احمدیsays:

    سلام ب خیرین محترم خواستم بگم بخدا من از شوهرم جدا شدم یک دختر کلاس اول دارم پیش خودمه بخدا زندگیم سخت شده بچم نگاش ب دست مردمه بقران قسم خیلی گرفتارم خودمم مریضم دکتر استراحت برام نوشته نمیتونم کار کنم بچم می‌ره مدرسه تورو خدا کمکم کنید خدا اجرتون بده بقران گرفتارم پیش مادر بزرگ پیرم زندگی میکنم شدم سربار اونم خدا خیرتون بده بخدا محتاجم خدا خودش میدونه

  113. امید شریفیامید شریفیsays:

    باسلام اینجانب امید شریفی دارای معلولیت جسمی حرکتی با 3فرزند مستاجر و بیکار هستم به دلیل مشکلات مالی شدید همسرم چند دفه دست به خودکشی زده هیچکس رو هم ندارم که بهم کمک کنه تحت پوشش بهزیستی هستم که مبلغ ماهیانه کمی برام واریز میکنن که فقط اجاره خونه و قسط وام میشه حتی به جایی رسیده که همسرم تهدید کرده که هم خودشو و هم بچه هارو از بین میبره که انقد زجر نکشن بخدا الان با گریه مینویسم خواهش میکنم کمکم کنید شمارو به هرچی که میپرستید قسم میدم 5892101331095220امیدشریفی

  114. ساره مولویساره مولویsays:

    باسلام وخسته نباشید خدمت آقای رئیسی ببخشیدتقاصای کمکی داشتم اگه امکانش هس کمکم کنیدمستاجرم وسیله خونم کمه شوهرم درآمدش کلن ماه3میلیون وقتی ماهماهیی1500اجاره میدین بقیشم میره قسط و گرفتاری الان دنبال ماشینه ک بره تواسنپ کارکنه اگه امکانش هس وامی بدین تا بتونیم ماشین بگیرم وامی بابازپرداخت کم توروخدا5210002306

  115. سعید کاویانیسعید کاویانیsays:

    سلام 8ساله دکتر میرم هربار بخاطر نداشتن هزینه نمیتونیم ادامه بدیم بهم گفتند باید ای وی اف انجام بدم حاضرم کلیه خودمو بفروشم ولی بچه دار بشیم دیگه نمیدونم چکاربکنم خانومم دوست دارم زندگیمو دوست دارم 60ملیون هزینه داره میشه ماهم بچه داربشیم اگر کسی در توانش هست کمک کنه بهمون التماستون میکنم 5859831099294315سعید

  116. مرضیه سروش نژادمرضیه سروش نژادsays:

    سلام خدمت شما طاعات وعباداتتون قبول حق باشد وعید فطر را تبریک میگم من دختر مجردی هستم که غیراز مستمری بهزیستی هیچ درامدی ندارم وبیمار وبیکارم نیاز به حمایت مالی دارم دختران مجرد وبیکار از قشر اسیب پذیرند ونیاز به حمایت مالی دارند لطفا خدا را خوشحال کنید با کمک به من ماهیانه باشد

  117. مرضیه سروش نژادمرضیه سروش نژادsays:

    سلام خدمت کارکنان بهزیستی من دختر مجرد وبیکارم که بیمار هم هستم من درامدی جز مستمری بهزیستی ندارم ونیاز بسیار شدید مالی دارم من کمک مالی میخوام لطفا از شما خواهش میکنم به من کمک مالی نمایید منتظر بخششتون هستم من خدم باید خرج خودم را بدم چون ما عیالباریم پدرم نمی تونه حمایت مالی از من کند وضمننا پدرم بیماره وتوان کار کردن را ندارد امیدوارم کمکم کنید لطفا منو فراموش نکنید ممنونم بخاطر کمکهاتون

  118. مرضیه سروش نژادمرضیه سروش نژادsays:

    ضمن عرض سلام خدمت مسئولین محترم من دختری مجردم بیمارم از بچگی ودرامدی غیر از مستمری بهزیستی ندارم پدرم بیماره وتعداد خانواده مون زیاده ونمی تونه مخارج منو تامین کند محتاج پولم کمک معیشتی ماهیانه وهر ماه میخوام وپول نقد باشد چون به پول نیاز دارم من جز دهک‌پایینم چون پدرم زیاد بچه دارد ونمی تونه مخارج منو تامین کند ومن غیر از مستمری بهزیستی درامد دیگری ندارم ممنونم از کمکهاتون

  119. وحیدوحیدsays:

    باعرض سلام وخسته نباشید خدمت مسیولین محترم امیدوارم در هرکجا هستید در صحت و سلامت باشید . من در استان سیستان و بلوچستان هستم می خواهم ازدواج کنم ولی بخاطر مشکل مالی نمیتونم پدر ومادرم هم توانایی کمک بهم رو ندارن دستشون خالیه توروخدا کمکم کنید.09152110142

  120. نارین صادقینارین صادقیsays:

    سلام خدمت شما مسئولین گرامی بنده دوتا فرزند دارم مستاجرم پول رهن خونه رو ندارم .صاحب خونه گفته باید تا سربرج تخلیه کنی خودم وسیله میارم میفروشم اما سودآنچنانی نداره که بتونم پولی پس انداز کنم. عاجزانه درخواست کمک دارم.ممنون

  121. یاسین قاسمییاسین قاسمیsays:

    خجالت نمیکشید؟ به جای گدایی کردن و درخواست مبلغی که کفاف یک ماه رو هم نمیده بهتر نیست فکر اساسی بکنید؟

  122. ZabiZabisays:

    باسلام واحترام اینجانب ورشکسته و متضرر فعال اقتصادی در بخش مسکن سه سال محکوم مالی در زندان بودم و تمام دارایی های های خودم را از دست دادم و الان نزدیک به یک میلیارد ونیم بدهکارم ودرجهت ادامه فعالیت اقتصادی در صددفعالیت در بخش آهن و فلزات و نجات از این گرفتاری هستم خواهشمندم به نوعی اینجانب را در قالب کمک بلاعوض ویا شراکتی و هر گونه مساعدت لازم یاری فرمایید متشکر شماره تماس 09142517439 شماره حساب 5892101052441512 بانک سپه

  123. عصمت سرمستیعصمت سرمستیsays:

    ضمن سلام و درود خدمت شما بنده عصمت سرمستی هستم و برای مساعدت مالی این نامه را خدمتتان می نویسم. من در خرید جهیزیه دخترم نیاز به پرداخت هزینه هایی گزاف هستم و از آنجا که عروسی ایشان نزدیک است به شدت نگران می باشم چرا که توان پرداخت این هزینه ها از بنده سلب شده و راهی پیدا نکردم تا به واسطه آن بتوان این هزینه ها را پرداخت کرد تا این که خبر مساعدت شما را شنیدم. اکنون از شما درخواست میکنم تا با مساعدت مالی مرا در برگزاری هرچه بهتر عروسی دخترم یاری نمایید. متشکرم. 09916274973

  124. عصمت سرمستیعصمت سرمستیsays:

    ضمن سلام و درود خدمت شما بنده عصمت سرمستی هستم سرپرست خانواده هستم چندساله هست که همسرم درقید حیات نیست و برای مساعدت مالی این نامه را خدمتتان می نویسم. من در خرید جهیزیه دخترم نیاز به پرداخت هزینه هایی گزاف هستم و از آنجا که عروسی ایشان نزدیک است به شدت نگران می باشم چرا که توان پرداخت این هزینه ها از بنده سلب شده و راهی پیدا نکردم تا به واسطه آن بتوان این هزینه ها را پرداخت کرد تا این که خبر مساعدت شما را شنیدم. اکنون از شما درخواست میکنم تا با مساعدت مالی مرا در برگزاری هرچه بهتر عروسی دخترم یاری نمایید. متشکرم. 09916274973

  125. فاطمه زالفاطمه زالsays:

    سلام ودرودخدمت شما بنده فاطمه زال هستم برای مساعدت مالی این نامه را خدمتتان می نویسم من در هزینه حق انشعاب به مبلغ ۷۶۳۱۰۰۰ توان پرداخت این هزینه را ندارم اکنون از شما در خواست میکنم تابا مساعدت مالی مرا در این امر یاری فرماید متشکرم این شماره حسابمه 6104337809985763

  126. وجیهه  قائمیوجیهه قائمیsays:

    من مستجرم پولی ندارم بدم تا بیست پنجم برج باید خالی کنم شوهرم بیکار کار نداره از شما می خوام کمکم کنید ۱۰۰/۰۰۰ میلیون می خواد بنشینم دل ما ارشاد کنید خدا دل شما را شاد کنه

  127. فاطمه زالفاطمه زالsays:

    با سلام خدمت شما عزیزان بنده فاطمه ز هستم از شما درخواست مساعدت مالی این نامه را مینویسم آب گرمکن سوراخ شده خدا بالای سرشاهد توان خرید آبگرم کن را ندارم از شما تقاضا دارم مساعدت مالی مرا در این امر یاری فرمایید با تشکر فراوان از شما این شماره حساب 6104337809985763

  128. Fa zaFa zasays:

    سلام درود خدمت خیرین محترم بنده ف ز هستم برای مساعدت مالی این نامه را مینویسم آب گرمکنم سوراخ شده چند بار بردم جوش زدن بازهم ابش میره از شما تقاضا دار م بامساعدت مالی مرا یاری فرماید متشکر این شماره حساب 6104337809985763

  129. اسماعیل کوهشاهیاسماعیل کوهشاهیsays:

    زنم، خیلی مریضه ندارم ببرمش دکتر هیچی ندارم ببرمش بیمارستان سوم مهرهم نوبتی کرمان بیمارستان افضلی پور برای عمل داره دومیلیون اساس خونه ام فروختم بقیش ندارم بدم هرکه کمکم کنه راه دوری نمیره جان یک مادر به کمکهای شمابستگی داره دردمیکشه زنم گناه داره هیچی ندارم بهزیستی کمیته همه جا رفتم بهم کمک نکردن فرمانداری هم رفتم کمک نکردن زنم پدرومادرش توزلزله بم ازدست داده جز من کسی رونداره توروخدانذارین بچهام یتیم بشن کمکم کنید خیرین هرچه درتوان دارن ازهزارتمن تاهرچه دارین دعاتون میکنم جان یک مادر به کمکهای شمابستگی داره دردمیکشه زنم گناه داره ۵۸۹۲۱۰۱۲۳۷۱۸۰۷۶۱اسماعیل اویش کوهشاهی تورو خدا توروجان عزیزترین کست که دوستش داری مردانگی کن بهم کمک کنید عاجزانه ازتون میخوام زنم خیلی مریضه کمکم کنید

  130. ازادهازادهsays:

    ادم خندش میگیره بعضیا نوشتن دارای دو فرزند و یک‌تو راهی ؟ کار نداریم و بدبختیم مستاجریم ببخشیدا فقط میتوند قارج گونه تولید مثل کنید، بعد میاین اینجا میگین بدبختین جمع کنید بابا این‌کاسه گداییتون و

  131. مریم شاه میرزاییمریم شاه میرزاییsays:

    با سلام عرض ادب و احترام خدمت شما خیرین محترم که دست یاری به مردم نیازمندمیرسانید ؛ عاجزانه از شما تقاضا میکنم که کمکم کنید ؛ در روستای نزدیک همدان مستاجر هستم با سختی و با بدبختی روزگارم و میگذرونم به خاطر اینکه چندسالی هست تو یه خونه مستاجرم و پول پیش نداشتم که بدم و صاحبخونه کرایه بیشتر میخواد خدا شاهده که دستم خالیه و واقعا ندارم کسی رو هم ندارم که کمکم کنه و دستم و بگیره . بخواهید فیلم از وضع زندگیم و از خونه ای که مستاجر هستم میگیرم و یا آدرس میفرستم . شماره تماس ؛ 09928421936 شماره حساب ؛6037991943135404

  132. فاطمه زالفاطمه زالsays:

    سلام درود خدمت شما عزیزان از حمایت شما خیرین محترم سپاس گذارم چه خوب شد خدا ی مهربان شما را آفرید مشکلی دارم بامساعدت مالی این نامه را مینویسم لطفا مرا یاری فرماید باتشکر فراوان این شماره حساب 6104337809985763

  133. فاطمه زالفاطمه زالsays:

    سلام درود خدمت شما عزیزان از حمایت شما خیرین محترم سپاس گذارم چه خوب شد خدا ی مهربان شما را آفرید مشکلی دارم بامساعدت مالی این نامه را مینویسم لطفا مرا یاری فرماید باتشکر فراوان این شماره حساب 6104337809985763

  134. فاطمه زالفاطمه زالsays:

    سلام درود خدمت شما عزیزان از حمایت شما خیرین محترم سپاس گذارم چه خوب شد خدا ی مهربان شما را آفرید مشکلی دارم بامساعدت مالی این نامه را مینویسم لطفا مرا یاری فرماید باتشکر فراوان این شماره حساب 6104337809985763

  135. مریم شاه میرزاییمریم شاه میرزاییsays:

    و بگیره و چشم امیدم اول به خداوند متعال و بعد به شما خیرین بزرگواره ، شما رو به خدایی که میپرستین و به جان عزیزتون قسم میدم که کمکم کنید ، دیگه خسته شدم از این همه بدبختی و بیچاره گی و نداری ؛ حسرت اینکه بچمو گرسنه نبینم و یه دل سیر غذا بخوره تو دلم مونده و عذاب میکشم از یه طرف هم صاحبخونه کرایه بیشتر میخواد چون نداریم که بدیم میگه تخلیه کنید ؛ از شما بزرگواران عاجزانه خواهش میکنم و التماس میکنم که کمکم کنید شماره حساب ، 6037991943135404

  136. مریم شاه میرزاییمریم شاه میرزاییsays:

    با سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما خیرین محترم . خواهش میکنم و امیدوارم که این نامه رو بخوانید و پاسخی به این بنده نیازمند بدهید وقت باارزش شما عزیزان محترم و نمیگیرم کوتاه و مختصر مینویسم چون بخوام درباره مشکلات مالی و محل و وضع زندگیم بگم یه کتاب و رمان میشه آدرس محل زندگیم و بفرستم که تشریف بیاورید و از نزدیک ببینید با تشکر از شما عزیزان گرامی ممنون از شما عوامل زحمت کش شماره تماس ، 09928421936 شماره حساب ، 6037991943135404

  137. هادیهادیsays:

    خانه ام سوخت زندگیم دوذ شد رفت هوا تمام عمرم زحمت کشیده و ۳ساله‌که‌شبانه روز دویدم تا توانستم خانه ام روبسازم که به ده دقیقه ‌سوخت وخانه دودشدوحالا من موندم قصد وقرض و وام وبدهی با کارکارگری فقط دلم درد میگیره وقتی دخترم میگه باز هم برام اتاق خواب درست میکنی چون از وقتی که دنیای دور و برش و شناخت قول اتاق خواب بهش دادم حالا کسی هست کمک کنه وام بده تا باز سرپناه خانواده مو درست کنم‌

  138. فاطمه زالفاطمه زالsays:

    سلام درود با مساعدت مالی این نامه را مینویسم آب گرمکنم پوسیده سوراخ شده هواسرد توان خرید آب گرمکن را ندارم چند بارنامه نوشتم با ۵تومان مشکلم حل میشه لطفا مرا در این مورد بامساعدت مالی یاری فرماید باتشکر فراوان این شماره حساب6104337809985763

  139. مجید محمدیمجید محمدیsays:

    سلام وعرض ادب بنده مجیدمحمدی48 ساله ومعلول قطع کامل پای چپ فردی فقیروبی بضاعت وتحت پوشش کمیته امداد وباوجوددو پسر بچه 12-9ساله و محصل وبعلت معلولیتی که دارم بیکار و خانه نشین بوده و در شرایط سخت زندگی ونبود درامد سرپرستی خانواده4نفری رو برعهده دارم وبا این همه مشکلات مالی وگرفتاری پیش خانواده شرمنده هستم جهت خرید پای مصنوعی مبلغ30میلیون تومان به مساعدت مالی نیاز دارم لطفاً مساعدت مالی مرحمت فرمایند درصورت عدم مساعدت مالی وحفظ ابروم چاره ای جز فروختن کلیه خود ندارم باتقدیم احترام مجیدمحمدی مبایل09148074947-04142588404-ش ملی1728888360 شماره کارت شبا530170000000327837332000 استان آذربایجان شرقی شهرستان شبستر بخش تسوج روستای غلمانسرای

  140. M. MiM. Misays:

    با سلام و عرض ادب خدمت شما بزرگواران به مساعدت مالی نیاز دارم لطفا کمک کنید به مبلغ ۶تومن هوا سرد شده و توان خرید لباس و کاپشن برای بچم و خودم رو ندارم خواهش میکنم کمک کنید این چندمین بار است که نامه مینویسم لطفا کمکم کنید با تشکر فراوان و سپاس از شما عزیزان و بزرگوار شماره حساب ۶۰۳۷۹۹۱۹۴۳۱۳۵۴۰۴

  141. شهین قادربیگیشهین قادربیگیsays:

    سلام خسته نباشین من شوهرم دیابت داره روزی ۳۱بار انسولین میزنه همش تشنج میکنه از کارافتادس اجاره نشینم ویه دختر دارم که هزینه ی خوردوخوراک وپوشاکشو ندارم تورو به امام رضا کمکم کنید ۰۹۱۸۷۴۳۵۲۴۸

  142. اصغر نیلاباصغر نیلابsays:

    سلام علیکم. 1401/10/9. بنده 60ساله مدتهاست ننگی کانال نخاعی دارم و دیگر توانایی کارگری. حمالی ندارم همسرم روماتیسم مفصلی سالها رنج میبرد 2نوه اینام دارم و 8سال نزد خودم هردو محصلن کمینه امدادحصرت امام (ره )شهرستان بوشهر دوسال است پرونده‌ام تکمیل و خاک میخورد هنوز من وعیالم تحت پوشش با داشتن بیماری قرارنداده خدا میداند بامستمری نوه های ایتام م ب سختی روزگارمیگدرانیم. حتی مو تود. سیکلت دست دومی نو هام ندارند و ب مدرسه دبیرستان بروند. لذا عاجزانه تقاضا دارم من وعیالم هیچ راه درآمدی نداریم و60ساله هستیم و پرونده تکمیل درکمیته مانده کمک و تحت پوشش کنید. خداگواه زمانی ک عیالم تومور نهایی داشت. خدا رحمتش کند حاج آقا نیری برای افتتاحیه ساختمان کمیته ب بوشهرامدند آنوقت من و خانواده ام طی نامه ایی تحت پوشش کردند ولی چون آنزمان توانایی کار جوانتر بودم بجز درمان عیالم تحت پوشش نخواستم ولی حالا ناتوان وبیماروکهولت سن دونوه ایتام خیلی زجر می‌کشیم خدا فقط از حال روزمان اطلاع دارد لذا عاجزانه تقاضا دارم بدادمان برسید. بوشهر روستای تنگک2هستیم. اجرکم عندالله

  143. اصغر نیلاباصغر نیلابsays:

    سلام علیکم. 1401/10/9. بنده 60ساله مدتهاست ننگی کانال نخاعی دارم و دیگر توانایی کارگری. حمالی ندارم همسرم روماتیسم مفصلی سالها رنج میبرد 2نوه اینام دارم و 8سال نزد خودم هردو محصلن کمینه امدادحصرت امام (ره )شهرستان بوشهر دوسال است پرونده‌ام تکمیل و خاک میخورد هنوز من وعیالم تحت پوشش با داشتن بیماری قرارنداده خدا میداند بامستمری نوه های ایتام م ب سختی روزگارمیگدرانیم. حتی مو تود. سیکلت دست دومی نو هام ندارند و ب مدرسه دبیرستان بروند. لذا عاجزانه تقاضا دارم من وعیالم هیچ راه درآمدی نداریم و60ساله هستیم و پرونده تکمیل درکمیته مانده کمک و تحت پوشش کنید. خداگواه زمانی ک عیالم تومور نهایی داشت. خدا رحمتش کند حاج آقا نیری برای افتتاحیه ساختمان کمیته ب بوشهرامدند آنوقت من و خانواده ام طی نامه ایی تحت پوشش کردند ولی چون آنزمان توانایی کار جوانتر بودم بجز درمان عیالم تحت پوشش نخواستم ولی حالا ناتوان وبیماروکهولت سن دونوه ایتام خیلی زجر می‌کشیم خدا فقط از حال روزمان اطلاع دارد لذا عاجزانه تقاضا دارم بدادمان برسید. بوشهر روستای تنگک2هستیم. اجرکم عندالله

  144. اصغر نیلاباصغر نیلابsays:

    سلام علیکم. 1401/10/9. بنده 60ساله مدتهاست ننگی کانال نخاعی دارم و دیگر توانایی کارگری. حمالی ندارم همسرم روماتیسم مفصلی سالها رنج میبرد 2نوه اینام دارم و 8سال نزد خودم هردو محصلن کمینه امدادحصرت امام (ره )شهرستان بوشهر دوسال است پرونده‌ام تکمیل و خاک میخورد هنوز من وعیالم تحت پوشش با داشتن بیماری قرارنداده خدا میداند بامستمری نوه های ایتام م ب سختی روزگارمیگدرانیم. حتی مو تود. سیکلت دست دومی نو هام ندارند و ب مدرسه دبیرستان بروند. لذا عاجزانه تقاضا دارم من وعیالم هیچ راه درآمدی نداریم و60ساله هستیم و پرونده تکمیل درکمیته مانده کمک و تحت پوشش کنید. خداگواه زمانی ک عیالم تومور نهایی داشت. خدا رحمتش کند حاج آقا نیری برای افتتاحیه ساختمان کمیته ب بوشهرامدند آنوقت من و خانواده ام طی نامه ایی تحت پوشش کردند ولی چون آنزمان توانایی کار جوانتر بودم بجز درمان عیالم تحت پوشش نخواستم ولی حالا ناتوان وبیماروکهولت سن دونوه ایتام خیلی زجر می‌کشیم خدا فقط از حال روزمان اطلاع دارد لذا عاجزانه تقاضا دارم بدادمان برسید. بوشهر روستای تنگک2هستیم. اجرکم عندالله

  145. اصغر نیلاباصغر نیلابsays:

    سلام علیکم. 1401/10/9. بنده 60ساله مدتهاست ننگی کانال نخاعی دارم و دیگر توانایی کارگری. حمالی ندارم همسرم روماتیسم مفصلی سالها رنج میبرد 2نوه اینام دارم و 8سال نزد خودم هردو محصلن کمینه امدادحصرت امام (ره )شهرستان بوشهر دوسال است پرونده‌ام تکمیل و خاک میخورد هنوز من وعیالم تحت پوشش با داشتن بیماری قرارنداده خدا میداند بامستمری نوه های ایتام م ب سختی روزگارمیگدرانیم. حتی مو تود. سیکلت دست دومی نو هام ندارند و ب مدرسه دبیرستان بروند. لذا عاجزانه تقاضا دارم من وعیالم هیچ راه درآمدی نداریم و60ساله هستیم و پرونده تکمیل درکمیته مانده کمک و تحت پوشش کنید. خداگواه زمانی ک عیالم تومور نهایی داشت. خدا رحمتش کند حاج آقا نیری برای افتتاحیه ساختمان کمیته ب بوشهرامدند آنوقت من و خانواده ام طی نامه ایی تحت پوشش کردند ولی چون آنزمان توانایی کار جوانتر بودم بجز درمان عیالم تحت پوشش نخواستم ولی حالا ناتوان وبیماروکهولت سن دونوه ایتام خیلی زجر می‌کشیم خدا فقط از حال روزمان اطلاع دارد لذا عاجزانه تقاضا دارم بدادمان برسید. بوشهر روستای تنگک2هستیم. اجرکم عندالله

  146. اصغر نیلاباصغر نیلابsays:

    سلام علیکم. 1401/10/9. بنده 60ساله مدتهاست ننگی کانال نخاعی دارم و دیگر توانایی کارگری. حمالی ندارم همسرم روماتیسم مفصلی سالها رنج میبرد 2نوه اینام دارم و 8سال نزد خودم هردو محصلن کمینه امدادحصرت امام (ره )شهرستان بوشهر دوسال است پرونده‌ام تکمیل و خاک میخورد هنوز من وعیالم تحت پوشش با داشتن بیماری قرارنداده خدا میداند بامستمری نوه های ایتام م ب سختی روزگارمیگدرانیم. حتی مو تود. سیکلت دست دومی نو هام ندارند و ب مدرسه دبیرستان بروند. لذا عاجزانه تقاضا دارم من وعیالم هیچ راه درآمدی نداریم و60ساله هستیم و پرونده تکمیل درکمیته مانده کمک و تحت پوشش کنید. خداگواه زمانی ک عیالم تومور نهایی داشت. خدا رحمتش کند حاج آقا نیری برای افتتاحیه ساختمان کمیته ب بوشهرامدند آنوقت من و خانواده ام طی نامه ایی تحت پوشش کردند ولی چون آنزمان توانایی کار جوانتر بودم بجز درمان عیالم تحت پوشش نخواستم ولی حالا ناتوان وبیماروکهولت سن دونوه ایتام خیلی زجر می‌کشیم خدا فقط از حال روزمان اطلاع دارد لذا عاجزانه تقاضا دارم بدادمان برسید. بوشهر روستای تنگک2هستیم. اجرکم عندالله

  147. بهزاد اقتداریبهزاد اقتداریsays:

    درود و خسته نباشید خدمت حضور مبارکتان. بنده اقتداری هستم ونیاز مالی مبرم شما خیرین باشرف را دارم به این وسیله درخواست کنم مرا در این مشکل یاری فرمایید. متشکرم.۵۸۵۹۴۷۱۰۲۱۱۷۳۶۱۶

  148. سمیه بی غرضسمیه بی غرضsays:

    با عرض سلام خدمت شما من خانمی هستم که 15 سال ازدواج کرده ام شوهرم کارگر است اجاره نشین هستیم وضعیت مالی نامناسبی داریم از شما عاجزانه تقاضای کمک دارم اجرتون با خدا. 09170351411

  149. فاطمه کاکلیفاطمه کاکلیsays:

    سلام دوستان خوبم و خیرین محترم درخواست کمک مالی دارم شما را به طفل شش ماهه امام حسین علیه السلام کمکم کنید به چندین میلیون تومان پول احتیاج دارم شماره کارت بانک کشاورزی ۶۰۳۷۷۰۱۶۱۴۰۴۲۴۳۷

  150. فاطمه کاکلیفاطمه کاکلیsays:

    سلام دوستان خوبم و خیرین محترم درخواست کمک مالی دارم شما را به طفل شش ماهه امام حسین علیه السلام کمکم کنید به چندین میلیون تومان پول احتیاج دارم شماره کارت بانک کشاورزی ۶۰۳۷۷۰۱۶۱۴۰۴۲۴۳۷

  151. فاطمه کاکلیفاطمه کاکلیsays:

    سلام دوستان خوبم و خیرین محترم درخواست کمک مالی دارم شما را به طفل شش ماهه امام حسین علیه السلام کمکم کنید به چندین میلیون تومان پول احتیاج دارم شماره کارت بانک کشاورزی ۶۰۳۷۷۰۱۶۱۴۰۴۲۴۳۷

  152. آسیه هرمکزاییآسیه هرمکزاییsays:

    سلام خسته نباشید من دختری ۱۶ ساله هستم که دچار مشکل قلبی است هستم و میخوام عمل کنم ولی متاسفانه خانواده من هزینه پرداخت عمل رو ندارند اگر میشه به من کمک کنید خیلی خیلی ممنون میشم توی این ماه مبارک رمضان از استان سیستان و بلوچستانم از شهر زابل ۰۹۰۲۵۸۳۸۱۰۷ شماره تلفنم است خواهش میکنم کمکم کنید ۶۰۳۷۷۰۱۳۱۷۱۰۶۰۸۳ شماره کارت

  153. فریباهمتیفریباهمتیsays:

    باسلام من یه خانم خانه دارم یه پسرچهارساله دارم و دوقلو دختر که چهار ماه هستن شیرخشک میخورن ومستاجر هستیم شوهرم معتاد است همیشه کارنداره پول پیشمون اون قد کمه دیگه با این پول بهمون خونه نمیدن با وجود این گرونی وکرایه خونه خیلی زندگی سختی داریم نمیتونم گوشت یا چیزی مقوی بخرم شوهرم کارگره حتی یه کار خوبی هم نداره 09334501045

  154. فریباهمتیفریباهمتیsays:

    باسلام من یه خانم خانه دارم یه پسرچهارساله دارم و دوقلو دختر که چهار ماه هستن شیرخشک میخورن ومستاجر هستیم شوهرم معتاد است همیشه کارنداره پول پیشمون اون قد کمه دیگه با این پول بهمون خونه نمیدن با وجود این گرونی وکرایه خونه خیلی زندگی سختی داریم نمیتونم گوشت یا چیزی مقوی بخرم شوهرم کارگره حتی یه کار خوبی هم نداره 09334501045

  155. شهرام  پیرامونشهرام پیرامونsays:

    من صاحب خونه داره وسایلم رو داره میندازه بیرو میتونید کمک کنید داره آبروم میره این چند باره دارم بهتون پیام میدم چرا جواب بهم نمی‌دید واقعا این سایت برای کمک رسانی گذاشتید

  156. شهرام  پیرامونشهرام پیرامونsays:

    من صاحب خونه داره وسایلم رو داره میندازه بیرو میتونید کمک کنید داره آبروم میره این چند باره دارم بهتون پیام میدم چرا جواب بهم نمی‌دید واقعا این سایت برای کمک رسانی گذاشتید

  157. ماجد خواجهماجد خواجهsays:

    با سلام اسم من ماجد خواجه ساکن خرمشهر روستایی حفار غربی من ۳۰ سالمه تنها امیدم ی خونه بسازم و ازدواج کنم پدرم موقعه که بچه بودم در کار مهره کمرش صدمه میبینه خدا صد مرتبه شکر با عمل که انجام میده رو پا میمونه ولی توانایی کار کردن نداره خودم تمام مخارج زندگی خرج خواهران برادران میدم کارگرم میخوام خونه بسازم که ازدواج کنم دستم نمیرسه با نیت صاف و حرف دلم گفتم توکلم خداس کسی میتونه کمک کنه ممنون میشم ۶۰۳۷۹۹۱۷۷۸۶۵۱۴۱۸

  158. ز زارعیز زارعیsays:

    سلام شوهرم معتاد شده دوتا دختر دارم از زور بی‌کسی کسی و بی پناهی میخوام با دو تا دخترام خودکشی کنم تورو خدا کمکم کنین به ناموس فاطمه زهرا کلاهبردار نیستم یا علی...۵۰۲۲۲۹۱۰۲۹۴۹۱۳۷۸

  159. ز زارعیز زارعیsays:

    سلام شوهرم معتاد شده دوتا دختر دارم از زور بی‌کسی کسی و بی پناهی میخوام با دو تا دخترام خودکشی کنم تورو خدا کمکم کنین به ناموس فاطمه زهرا کلاهبردار نیستم یا علی...۵۰۲۲۲۹۱۰۲۹۴۹۱۳۷۸

  160. ز زارعیز زارعیsays:

    سلام شوهرم معتاد شده دوتا دختر دارم از زور بی‌کسی کسی و بی پناهی میخوام با دو تا دخترام خودکشی کنم تورو خدا کمکم کنین به ناموس فاطمه زهرا کلاهبردار نیستم یا علی...۵۰۲۲۲۹۱۰۲۹۴۹۱۳۷۸

  161. فاطمهفاطمهsays:

    , سلام من چند بار نامه نوشتم ولی خیرین محترم اصلأ هیچ اتنای به نامه ای من نکردن

  162. محسن خوش زادمحسن خوش زادsays:

    سلام امیدوارم که خوب باشید محسن هستم 35 ساله متاهل ودارای دو فرزند پسر که دوسال است به علت بیماری همانژیوم درناحیه گونه راست وچشم که منجر به آسیب دیدگی بینایی بنده شده مشغول به درمان آن درشهر تهران هستم البته خودم ساکن خراسان رضوی هستم که تا کنون مبلغ 200 میلیون تومان هزینه به صورت غرض برگردناینجانب میباشد وطی ایندوسال نتوانسته ام کارکنم وهنوز درمان من ادامه داردوقادر به تهیه مخارج درمان وزندگی نمی‌باشم درخاست کمک ازبعضی ازبعضی ازستادهای خیریه شهرمکردم که درپاسخ گفتن جزع معلولیت حساب نمیشود وبه من کمک نکردن مدارک پزشکی بنده موجود میباشد عاجزانه از عزیزان درخاست کمک دارم انشاالله که خداوند خیر ونیکی به شما عطا کند.هزینهزندگی چهار نفره ودرمان وداروهای گران قیمت وبدهکاری زیاد بابت درمان فرصت زندگی کردن رااز ما گرفته است 09393045494

  163. جاسمجاسمsays:

    توروخدا کمکم کنید میخوام کفش بخرم کفش درست حسابی ندارم چسب بند کفشام نمیچرسبه وقتی راه میرم باز میشنن5859831176459856قیمتشونو پرسیدم ۳۸۰ هزار تومن بود توروخدا کمکم کنید بخدا لازم دارم نون شب ندارم بخدا کمک کنی سواب خیلی زیادی داره لطفا کمک کنید خدا کمک کنی

  164. امیدم به خداستامیدم به خداستsays:

    سلام من ازاهالی خوزستانم دارای همسرودوفرزندهستم وضع مالی خوبی ندارم تنهاچیزی که ازخیرین میخوام برای ثبت نام بچه هام به مشکل برخوردم همچنین تواین گرماکولرخراب شده زیرپنکه میخوابیم هرکه کمک کنه ابوالفضل نگهدارش باشه .به همان ابوالفضل قسم وضع مالی خوبی ندارم .باتشکر..خیلی هابیشترازمن محتاجن ازهیچ کس توقع ندارم که حتماکمک کنه ۶۰۳۷۶۹۱۶۱۷۰۲۰۷۰۶ ع ...کعب...ع

  165. امیدم به خداستامیدم به خداستsays:

    سلام من ازاهالی خوزستانم دارای همسرودوفرزندهستم وضع مالی خوبی ندارم تنهاچیزی که ازخیرین میخوام برای ثبت نام بچه هام به مشکل برخوردم همچنین تواین گرماکولرخراب شده زیرپنکه میخوابیم هرکه کمک کنه ابوالفضل نگهدارش باشه .به همان ابوالفضل قسم وضع مالی خوبی ندارم .باتشکر..خیلی هابیشترازمن محتاجن ازهیچ کس توقع ندارم که حتماکمک کنه ۶۰۳۷۶۹۱۶۱۷۰۲۰۷۰۶ ع ...کعب...ع

  166. علیرضانجم کوچصفهانیعلیرضانجم کوچصفهانیsays:

    باسلام وعرضوادب خدمت شما بزرگواران.اینجانب ۴۵ ساله کارگر مستاجر که از دو فرزندم ومادر نابینایه خود درمکانی نامناسب نگهداری وزندگی میکنم .من ازکارافتاده نیستم ولی دیگه کم اوردم هم اکنون درخانه یخجال ندارم بنده نیاز به پیش پول خانه برایه تغییر خانه دارم بجز سهام عدالت ویارانه ضامن دیگه ایی ندارم ویا کمکم کنید یخچال بگیرم .بنده تقاضادارم تحقیق ورسیدگی کنید از صحت گفته هایم اگر درست بود حرفهایم وصلاح دونستید یاریم کنید.خداوند بشما طول عمر عنایت فرماید

  167. علیرضا‌عبداله‌زادهعلیرضا‌عبداله‌زادهsays:

    سلام‌.من‌مدجویان‌کمیته‌امداد‌هو‌شمند‌تبریز‌هستم.ومن نهضت ملی مسکن حمایتی ثبت‌نام کردم.و‌نیاز‌به‌کمک دارم.و‌حمل‌ثبت‌نام‌تبریز‌شهر‌جدید‌سهند.و‌کد‌ملی‌من‌ 1382362102می‌باشد.و.رسیدگی‌گنید.با‌تشکر‌از‌شما؟؟؟

  168. رضازیرکیرضازیرکیsays:

    سلام آخه مردم کی اینارومیخونه آخه دولت بیکاره فقط فکراینه که ازمردم بکنه بده به بدهکاران بانکی

  169. ):):says:

    سلام من مستاجرهستم یه خونه خیلی کوچیک اجاره کردیم ۱۴۰۱. الان که ۱۴۰۲ شده صاحب خونه میگه بایدازاین جابری یا۲۰تومن دیگه رهن خونه بهم بدی که بشه ۳۵تومن سه تابچه دارم خودم پادردکمردرددارم کارگرهستم ازتون خواهش میکنم بهم کمک کنیدوقت خونه هم تاآخربرج ۴ تموم میشه اگه هم وام باشه ممنون میشم ازتون باتشکر 09190336091

  170. جواد رحیمیجواد رحیمیsays:

    سلام من فقیرم هیچی ندارم حتی پاهای خود را ازدست دادن نمیتونم کارکنم خرج خانواده را تامین کنم به من کمک مالی کنید دویست میلیون لازم دارم خواهش میکنم کمک کنید اینم شمار کارت هرکس می‌تونه کمک کنه یا علی 5892101322031457

  171. محمدمحمدsays:

    سلام جوانی هستم ۳۵ساله ندارم مستجریم پدرم مریضه خودمم تازه ازکاربیکارشدم درخواست کمک دارم اینم شماره کارتمع۶۱۰۴۳۳۸۹۲۷۴۳۹۱۱۳

  172. محمدزندمحمدزندsays:

    سلام جناب آقای علی دایی بند پسره مردی معلم بازنشسته نیاز مبرم کمک مالی دارم فردی مریض حال حقوقم جواب گو زندگی نیست اگه امکان دارد پنجاه ملیون مساعدت فرمای سایت تقریبا بار مشکلاتم کم شو شماره حساب ۶۰۳۷۶۹۷۶۲۷۷۳۹۱۰۲ بنام محمد زند بانک صادرات استان کردستان شهرستان قروه

  173. محمدزندمحمدزندsays:

    سلام جناب آقای علی دایی بند پسره مردی معلم بازنشسته نیاز مبرم کمک مالی دارم فردی مریض حال حقوقم جواب گو زندگی نیست اگه امکان دارد پنجاه ملیون مساعدت فرمای سایت تقریبا بار مشکلاتم کم شو شماره حساب ۶۰۳۷۶۹۷۶۲۷۷۳۹۱۰۲ بنام محمد زند بانک صادرات استان کردستان شهرستان قروه

  174. مرید البوغبیشمرید البوغبیشsays:

    سلام علیکم من پدرم تحت پوشش کمیته امداد است ولی نزدیک یک بارعمل چشم داشت والان دوبارعمل پروستات عمل کرد وهزینه ۶۰ملیون شدهرچه داشتم براوخرج کردم .لطفا تقاضا میکیم به ماکمک کیند .تویه شما کمیته امداد همش برروی آشنا کارارانجام میدند ... من باپدرم زندگی میکنم وبیکارهم هستم ...این شماره تماس خودم هست 09919416908 بنام البوغبیش

  175. مرید البوغبیشمرید البوغبیشsays:

    سلام علیکم من پدرم تحت پوشش کمیته امداد است ولی نزدیک یک بارعمل چشم داشت والان دوبارعمل پروستات عمل کرد وهزینه ۶۰ملیون شدهرچه داشتم براوخرج کردم .لطفا تقاضا میکیم به ماکمک کیند .تویه شما کمیته امداد همش برروی آشنا کارارانجام میدند ... من باپدرم زندگی میکنم وبیکارهم هستم ...این شماره تماس خودم هست 09919416908 بنام البوغبیش

  176. ایاد البوغبیشایاد البوغبیشsays:

    سلام علیکم من پدرم تحت پوشش کمیته امداد است ولی نزدیک یک بارعمل چشم داشت والان دوبارعمل پروستات عمل کرد وهزینه ۶۰ملیون شدهرچه داشتم براوخرج کردم .لطفا تقاضا میکیم به ماکمک کیند .تویه شما کمیته امداد همش برروی آشنا کارارانجام میدند ... من باپدرم زندگی میکنم وبیکارهم هستم ...این شماره تماس خودم هست 09919416908 بنام البوغبیش

  177. فاطمهفاطمهsays:

    سلام خدمت شما عزیزان از شما درخواست کمک مالی میخواهم برای چشمام احتیاج به عمل دارد لطفا من را یاری فرمائید این شماره حساب 6037991924964368

  178. امیررضا ملکیامیررضا ملکیsays:

    تورخدا پول واسه بیمارستان بابامه تورخدا سرطان دارد تورخدا 5میلیون ازم میخوان هر کی اینو میبینه تورخدا تورخدا تورخدا تورخدا تورخدا تورخدا تورخدا تورخدا تورخدا تورخدا تورخدا تورخدا تورخدا تورخدا تورخدا تورخدا تورخدا تورخدا تورخدا تورخدا تورخدا تورخدا تورخدا تورخدا تورخدا تورخدا تورخدا تورخدا تورخدا تورخدا تورخدا تورخدا تورخدا تورخدا تورخدا تورخدا تورخدا تورخدا تورخدا تورخدا تورخدا تورخدا تورخدا. کمکم کنید لازممه 5892101190489316تورخدا تورخدا تورخدا تورخدا تورخدا تورخدا تورخدا تورخدا تورخدا تورخدا تورخدا تورخدا تورخدا تورخدا تورخدا تورخدا

  179. علیعلیsays:

    سلام . به کمک مالی شدید نیاز دارم .در حد توانتون بهم کمک کنید . به خدا قسم خیلی گرفتارم در حد توانتون بهم کمک کنید . شماره کارت 6037998136407490

  180. طیبه امیر ابادیطیبه امیر ابادیsays:

    ************************* مدیریت محترم ..با... سلام. .خانم سرپرست خانه ... هستم جوانی ...45.. ساله و نیازمند به مساعدت مالی. امیدوارم که هیچگاه درگیر امراض و بیماری های خاص نشوید. از آنجا که چند سالی هست که در خانه اجاره ای زندگی میکنم پول پیش خانه ندارم و هیچ درآمدی ندارم با دخترم که 20سال دارد ومادری که زمینگیر شده زندگی میکنم وسایل خانه را که بابت کرایه خانه فروختم پخچال درخانه ندارم از شما تقاضانه کمک و مساعدت لازم را دارم

  181. طیبه امیر ابادیطیبه امیر ابادیsays:

    مدیریت محترم ..... سلام. .خانم سرپرست خانواده هستم که هیچ درآمدی ندارم وبا دو بچه محصل دارم که اکنون هم مادر مریضم را نگهداری میکنم که تهدنظر کمیته امداد هست با درآمد مادرم زندگی میکنم پول پیش خانه ندارم و کرایه از وسایل خانه فروختم الان حتی آب یخ نداریم بخدا از آب گرم شیر استفاده میکنیم از شما درخواست کمک و یخچال را دارم ....التماس دعا

  182. طیبه امیر ابادیطیبه امیر ابادیsays:

    میتونم اینجا آدرس بدم برای تحقیق به منزل بیایید

  183. حمیدپورشهبازآذرحمیدپورشهبازآذرsays:

    سلام.درخکاست کمک مالی به خداازوضع مالی خیلی رنج میکشم بادوبچه اجاره موندم چکارکنم به خاطرخدایادی کنید۰۹۱۴۷۸۵۲۵۳۲

  184. رویارویاsays:

    سلام خسته نباشید من درخواست کمک مالی دارم ازتون من یه دختر مجردم ک پدرو مادرم فوت کردن کسیو ندارم جا خواب هم ندارم کمکم کنید توروخدا که حداقل بتونم یه خونه اجاره کنم یه سقف بالاسرم باش ۰۹۳۶۲۹۰۹۲۰۳ ۶۱۰۴۳۳۸۹۸۴۵۳۲۰۷۳

  185. عبادیعبادیsays:

    باعرض ادب سلام واحترام به خدمت خیرین ومددجویان محترم میرسانم بنده حقیر شاغل هستم خداروشکر راضیم به رضای خدا....کارگرساده هستم اجاره نشین ودارای یک فرزند دستبوستان۴ساله میباشد...بدلیل اینکه درشهرمجلسی اصفهان نشستم سرویس ثابت ندارم وتوان پرداخت هزینه برای رفتوبرگشت راندارم درخواست من ازخیرین بزرگوار...اگه بهم کمکم مالی ازباب کرمشان مدیونشان هستم من درخواست پیکان یا پی کی حتی اگه بلانسب غرازه هم باشه راضیم فقط منوبرسونه سرکاروبرگردونه...باتشکرفراوان ومن الله التوفیق...عبادی

  186. حبیب‌اللهحبیب‌اللهsays:

    نیاز به کمک فوری دارم 09369363917

  187. حبیب‌اللهحبیب‌اللهsays:

    نیاز به کمک فوری دارم 09369363917

  188. حبیب‌اللهحبیب‌اللهsays:

    نیاز به کمک فوری دارم 09369363917

  189. الهام نریمانیالهام نریمانیsays:

    با عرض سلام بنده خانمی خانه دار هستم دارای دو فرزند دختر بزرگ و مستاجرم شوهرم بیمار اعصاب وروان است ومسافرکش یک پیکان مدل ۷۷ قراضه که دیگر توان کار کردن ندارد دخترم دانش اموز‌ دبیرستان تیزهوشان بوده والان دوسال است پشت کنکور مانده با توجه به شرایط مالی ظعیف پدرش توان خرید حتا یک کتاب تست را ندار لذا عاجزانه تقاضای کمک مالی دارم تا بتوانم کتاب های تست دخترم را تهیه کنم خداوند خیر دنیا واخرت را نسیبتان کند۶۰۳۷۹۹۷۴۳۴۵۸۵۹۶۵ ۰۹۱۶۷۹۵۲۲۸۱

  190. زهرا باقری حمامیزهرا باقری حمامیsays:

    باعرض سلام به حضور رهبر معظم اینجانب دختر ۳۸ هستم که خاندارم و حدود ۶ ماه ازدواج کردم ولی توان تهیه جهیزیه ندارم از شما درخواست کمک مالی دارم که این بند حقیر کمک کنید پدرو مادرم فوت شدن

  191. میلاد جهانمیلاد جهانsays:

    با عرض سلام و خسته نباشید این جانب سید میلاد جهان فردی هستم معلول با دو برادر معلول و پدری نیز معلول و از کار افتاده.این جانب دارای همسر و فرزندی3ساله هستم که کاملا بیکار و از کار افتاده هستم و در خانه اجاره ای زندگی میکنم بخاطر بیکاریم نمیتونم به موقع کرایه منزل را بدهم الان 4 ماهه که کرایه نداده ام دوسال پیش که خونه اجاره کردم قول نامه رو بردم بهزیستی که کمکم کنن ولی تا الان هیچ کمکی بهم نشده شمارو به روح پاک حاج قاسم کمکم کنید براب ازدواج وام ازدواج را گرفتم ولی به زور به جان بچه ام فروختن یخچال و اساس خونه ام قسطش را میدهم.خیلی در فقر هستم بخاطر بیکاری و بی پولیم همسرم میخواد طلاق بگیره بخدا با اسرار فامیل تا الان طلاق نگرفته شما رو به امام حسین قسم کمکم کنید یه حقوق ماهیانه بهم بدین که بتونم زندگی ام را نجات بدم.چندبار نامه نوشتم به شما ولی شما به بهزیستی میفرستادین بهزیستی هم جوابی نگرفتم من از خود شما کمک میخوام نه نهاد بهزیستی درخواست زیادی نیست شما رو به قران کمکم کنید.6393461056861483میلاد جهان

  192. محمدرحمتی ازقممحمدرحمتی ازقمsays:

    درودخدا بر خیرین ونویسنده گان نامه جهت کمک...کاربران عزیز کمک را ازخداوند تعالی درخواست کنید بنده خدا عددی نیست که دست دراز میکنید جهت کمک فقطفقط خداوند...یرجون تجارتن لن تبور شب موقع خواب هرشب بمدت یکماه ۵بار بخوان آنموقع نتیجه اش،راخواهی دید ...بامید روزی که هیچ فقری درکره زمین نباشد ...بدبختی مملکت ایران این است که روگنج نشسته باشی،ودرفقر مطلق زندگی کنی آنهم شرمنده زن بچه باشی...خود کرده راتدبیرنیست. ازماست که برماست...وقتی فردی باشش کلاس درس بشود رئیس جمهور تحمیلی...بایدهم اختلاس چپاول غارت ربا تبعیض مفتخوری ووو‌ودرمملکت جولان دهد

  193. محمدمهدی دل خاکمحمدمهدی دل خاکsays:

    باسلام خدمت خیرین من ازمعلولین بهزیستی مشهد هستم بهزیستی کمکم نمیکنه همش میگن بوجه نداریم و یاضامن کاسب باچک وجوازکسب و یاضامن کارمند و من ندارم چون من بی‌سرپرست هستم از کجا بیارم من میخوام چرخ خیاطی صنعتی بخرم يک راسته دوز ویک چرخ زیگزال۵نخ یا۴نخ یا۳نخ بخرم که کار کنم روی پای خودم واستم وقیمتش نوش۵۰تا۴۰ملیون و دسته دو ش۳۵تا۲۷ملیون هست و از شما خواهش میکنم که دستم را بگیرید کمکم کنید برای رضای خدا برای آقا جانم امام رضا علیه السلام دستم را بگیرید کمکم کنید باتشکر محمدمهدی دل خاک ۰۹۳۰۹۲۷۱۴۱۲موبایل شماره کارت ۶۰۳۷۷۰۱۵۱۹۵۶۸۲۳۹کشاورزی باتشکر فراوان یاعلی

  194. هادی ابراهیمیهادی ابراهیمیsays:

    با سلام و خداقوت من ناتوان جسمی هستم و نزدیک به 1 ساله که یه آدم خدانشناس، مال‌و اموال‌مو بالا کشیده و الان بسختی امورات زندگیمو میگذرونم. از شما مردم عزیز میخام هرکسی به اندازه‌ی توانش فقط کمکم کنه. هرکسی دوس داشت به این شماره کارت هرچقدر میتونه کمک کنه.بسیار سپاسگزارم. 6274121197559099 بنام هادی ابراهیمی

  195. صادقصادقsays:

    گرفتارم بیماراعصاب روان بدهکارخونه ندارم یتیمم نیازمندکمک هرکسی که خداشناسه دارم۵۰۲۹۰۸۱۰۳۲۷۳۵۲۵۶

  196. یاور لطف الله نسبیاور لطف الله نسبsays:

    باسلام خدمت رهبر انقلاب اسلامی عزیز وریس جمهور محبوب کشورمان انشالله در پناه حق همیشه برای این مملکت محفوظ باشید با احترام به عرض برسانم حقیر حدود25سال تااخرامسال شرکتی آنهم در شهرداری سنندج استان کردستان در سفر ریس جمهور محبوب به استاد کردستان نامه دادم متاسفانه پیگیری کردم در شهرداری سنندج گفتن جواب نامه رد شده نامه هم موضوع یکی در مورد تبدیل وضعیت که این سالها خدمت کردم یا اینکه اینقدر زده شدم درخواست بازنشستگی دادم سخت وزیران آور مستاجر خلاصه بادوفرزندکه بزرگم بیکار سربازی انجام داده عاشق نظام بود ولی نگرفتنش دیپلم عمران معدل نزدیک 17قد 185مرزبانی آنهم غربی پایگاه پل چوبی به قرآن حتی اگر خلاف میدیم گزارش دادم شهرداری ولی بجای تشویق برعکس بود حال بماند اینکه خدا شاهده تمام این حرفها من الان این آخر سال من بیکار کردن بخاطر اینکه از حق و حقوق خودم حرف زدم دوست ندارن من هم 20سال سابقه بسیج فعال ومساجد خدا قبول کنه دارم الان بحالت عدم نیاز مشکل مالی زیاد بدهکاری مغازه دارها باور کنید پسر کوچکم آبان بهانه یک بسته ازاین ترقه کوچک‌ها میخواست داشتم ساعت حرف می‌زنیم باهاش خطر داره مسولین عزیز خودتان بهتر میدانید پیگیری کنید حتی چند روز پیش توتاگرام کانال شهر سنندج ما یک کارگر شهرداری بخاطر نگرفتن حقوق و مزایا وسایل منزلشان رابه بدهکار داده بود وتو فضای مجازی کانل شهر انتقاد از شهرداروشوراهاکه بدهکار است مراجعه کرده نه شهرداری ونه شورا جواب دادن دیگه تا این حد رسیده خواهشاً رسیدگی وکمک ومساعدت کنید واقعا چرا چند سال پیش شهردار سنندج جناب آقای منوچهر فخری بهترین شهردار بود نداشتن همین شوراها بخاطر اینکه باوجدان بود و عدالت گر الان خدا را شکر میبنم توفضای مجازی ایشون پیشرفت داشتن خلاصه مساعدت وکمک ممنون

  197. محمدمهدی تشریفیمحمدمهدی تشریفیsays:

    سلام خدمت خیرین محترم 18ساله هستم درس میخونم کنکورم نزدیکه وضع مالیمون خوب نیست تو روستا زندگی میکنیم پدرم شغلش کارگره نزدیک عیده هر کمکی که بکنید یه روز تو زندگیتون چندبرابرش بهتون برمیگرده خدا خیرتون بده 09199757629 6037991943135404 به نام سمیه شا

  198. محمدمهدی تشریفیمحمدمهدی تشریفیsays:

    سلام خدمت خیرین محترم 18ساله هستم درس میخونم کنکورم نزدیکه وضع مالیمون خوب نیست تو روستا زندگی میکنیم پدرم شغلش کارگره نزدیک عیده هر کمکی که بکنید یه روز تو زندگیتون چندبرابرش بهتون برمیگرده خدا خیرتون بده 09199757629 6037991943135404 به نام سمیه شا