متن تشکر کودکانه از معلم کلاس اول

معلم سال اول دبستان، معنایی متفاوت نسبت به سایر معلم هایمان در طول سال های تحصیلی دارد. شاید تک تک رفتارهای این معلم با خود را در ذهن ثبت کنیم و او را برای همیشه به یاد آوریم. برای همین بد نیست که به بچه هایمان بگوییم که از معلم هایشان تشکر کنند تا این تشکر هم در ذهن شان ماندگار شود.

معلم سال اول دبستان، یکی از به یادموندنی ترین معلم هایی هست که هر انسانی توی یاد و خاطرش ثبت میکنه. توی این مطلب هم ما میخوایم براتون متن هایی در رابطه با معلم اول دبستان به اشتراک بگذاریم! با این متن ها میتونید از بچه هاتون بخواین که از معلم هاشون تشکر کنن. همراه ما باشید.

جملات زیبا و کودکانه برای تشکر از معلم کلاس اول

جملات تشکر کودکانه از معلم کلاس اول

نمیدونید که کنار شما چقدر خوشحالم. آخه شما معلم منید.و مامانم میگه به حرف معلمت خوب گوش کن تا بتونی آینده ی زیبایی داشته باشی. ازتون ممنونم که به من کمک میکنید تا این آینده رو بسازم. من خیلی خوشحالم که شما رو دارم. امیدوارم که شما هم از داشتن دانش آموزی مثل من خوشحال باشید.

******************************

نگاه به شیطونی های من نکنید، از ته قلبم شما رو واقعا دوستون دارم. شما یه جای بزرگ توی قلبم دارید. آخه شما معلم منید و مگه میشد معلم آدم جاش تو قلبش نباشه؟ شما یه انسان بزرگید و آدمای بزرگ هم در بهترین جای قلب آدما جا میگیرن.

******************************

منم بزرگ بشم میخوام مثل شما یک معلم بشم. من میخوام معلم کلاس اول بشم تا بچه ها رو از همون ابتدای ورود به مدرسه عاشق درس خوندن کنم. شما یه جوری به ما درسا رو یاد میدید که ما عاشق درسامون میشیم. منم میخوام در آینده بشم یکی دقیقا عین خودتون و به بهترین شکل درسا رو به بچه های کشورم یاد بدم.

******************************

معلم جونم، شما رو اندازه مامان و بابام دوست دارم. شما هم به اندازه ی اونا برای من تلاش می کنید و از جون و دل مایه میزارید تا منو تبدیل به آدم موفقی کنید. منم قول میدم که زحمت های شما رو بی جواب نذارم و خوب درس بخونم تا در آینده آدم بزرگ و موفقی بشم. ازتون ممنونم که اینقدر هوای من رو دارید.

******************************

وقتی که برای بار اول وارد کلاس شدم، خیلی ترسیدم. آخه فکر کردم قراره از تمام تفریحات بگذرم. اما وقتی که شما وارد کلاس شدید و درس دادن رو شروع کردید، به مرور زمان آروم و آروم تر شدم. آخه اینقدر قشنگ درس میدادید که درس خوندن برام مثل یک تفریح بود. معلم عزیزم، ازتون متشکرم.

******************************

چقدر خوب میشد اگه شما برای همیشه با من میموندین. کاش فقط واسه یه سال نبود. من اولین معلم خودم رو بیشتر از همه ی معلم های دیگه زندگیم میخوام دوست داشته باشم. آخه اون معلم شمایین و شما مثل بابا و مامانم میمونین و خیلی غصه من رو میخورید. ازتون کلی متشکرم.

******************************

میخوام ازتون واسه زحمتایی که واسه ما میکشید تشکر کنم. من تمام تلاشم رو میکنم تا با درس خوندنم، جواب تمام خوبی های شما رو بدم. میدونم که توقعی جز درس خوندن از من ندارین اما خواستم اینجوری ازتون تشکر کنم و ازتون بخوام که همیشه معلمی رو ادامه بدید تا بچه های بیشتری بتونن به خاطر شما عاشق درس خوندن بشن. ازتون ممنونم.

******************************

معلم جانم، وقتی که شما سر کلاسید، من اصلا فکر نمیکنم که اومدم مدرسه. من فکر میکنم اومدم پیش بهترین دوستم و اون قراره به من کلی چیزای خوب یاد بده! چیزایی که آینده سازن و قراره آینده من رو زیبا کنن. ازتون ممنونم که برام مثل یک دوست بودید و هر چی که لازم بود رو به من و بچه های دیگه یاد دادید.

******************************

الان کلاس اولم و شما معلم من هستید. مطمئنم صد سال دیگه هم که بشه و من دیگه مدرسه نیام، باز هم شما رو تو یادمه. شما اینقدر خوبید که نمیتونم به هیچ وجه فراموشتون کنم یا خوبی هاتون رو از یاد ببرم. مرسی از اینکه با من و در کنار من هستید.

******************************

معلم عزیزم، من قراره کلاس اول رو با شما بگذرونم. از همین ابتدای سال دارم حس میکنم که سال خیلی خوبی قراره داشته باشم. چون شما معلم منید و با شما بودن قراره بهم خیلی خوش بگذره. ممنون از اینکه منو تو این سال همراهی میکنید.

******************************

معلم جانم، شما واسه من حکم پدری/مادری دارید و اینقدر به من خوبی کردید که نمیتونم خوبی های شما رو فراموش کنم. امیدوارم موقع ای که بزرگ شدم، شما رو پیدا کنم و تمام خوبی هایی که در حقم کردید رو براتون جبران کنم. به امید اون روز.

******************************

معلم عزیزم، یه تشکر به اندازه ی کلی دنیا به شما مدیونم. آخه شما واسه من معلمی کردید و معلمی شغل خیلی خوب و بزرگیه. اینقدر بزرگ که نمیشه با هیچ چیز ارزشمندی مقایسه اش کرد. شما شغل به این خوبی دارید و واسه همین بهتون تبریک میگم و ازتون تشکر میکنم.

******************************

معلم جونم، من نه تنها الفبای فارسی بلکه الفبای زندگی رو هم از شما یاد گرفتم. شما به من یاد دادید که زندگی خوب چه زندگی ای هست و به من کمک کردید تا یک زندگی خوب برای خودم بسازم. از همین الان که اول راهم میخوام به تموم نصیحت های شما گوش کنم و تبدیل به یک آدم خوب بشم. ازتون کلی ممنونم.

******************************

معلم عزیزم، هر چقدر در حقتون خوبی کنم، باز هم نمیتونم ذره ای از خوبی های شما رو جبران کنم. شما خیلی به من خوبی کردید. اونقدر که اگه در ازاش خدا تموم بهشت رو هم بهتون بده بازم کمه. ایشالله روزی برسه که من بتونم اونو واستون جبران کنم.

******************************

معلم عزیزم، شما با صبر و حوصله، هر چی که منِ کلاس اولی باید میدونستم رو بهم یاد دادید. شما اینقدر خوب بودید که من فکر میکنم به اندازه ی بچه های کلاس دومی و سومی چیزی یاد گرفتم. ازتون ممنونم که اینقدر معلومات خوب و مفید بهم یاد دادید.

******************************

معلم خوبم، شما آدم خیلی بزرگی هستید. همینکه اینقدر صبر و حوصله دارید که جواب سوالهای مختلف ما رو میدید، خوبی زیادی شما رو نشون میده. فقط امیدوارم که جواب این خوبی هاتون رو بی نتیجه نذارم و بتونم تا جایی که میتونم تلاش کنم تا به هدفی که شما دارید برسم. میدونم که هدف شما اینه که من یه آدم موفق بشم تا به پیشرفت کشور کمک کنه.

******************************

معلم جونم، از خدا برات هزاران سال عمر میخوام که توش کلی شاد باشی و کلی بخندی. اونقدر بخندی که تموم غم های دنیا یادت بره و یادت بره که اصلا غمی هم وجود داشته. شما دل منو که کلاس اولم کلی شاد کردی و باعث شدی به درس کلی امیدوارم بشم، امیدوارم که خدا هم دل شما رو کلی شاد کنه.

******************************

همیشه آرزو داشتم یه معلم داشته باشم. وقتی که بچه های دیگه رو میدیدم که به مدرسه میرن، بهشون حسودیم میشد چون معلمشون قرار بود کلی چیزای خوب بهشون یاد بده. اما از وقتی که شما معلم من شدید، دیگه حسودی رو کنار گذاشتم چون من خودم بهترین معلم دنیا رو داشتم. بهترین معلم دنیا، ازتون ممنونم که درس هامون خیلی خوب و قشنگ به من یاد دادید.

******************************

معلم مهربونم، من شما رو مثل یه فرشته میدونم. فرشته ای که اومد به زندگی من تا به من زندگی درست رو یاد بده. درسته که یه ساله فقط میام مدرسه ولی تو این یه سال خیلی چیزا ازتون یاد گرفتم. ازتون متشکرم.

******************************

معلم فداکارم، شما برای من فداکاری های زیادی کردید. چه روزهای زیادی بود که حوصله نداشتید اما به زور هم که شده لبخند میزدید تا ما درسا رو خوب یاد بگیریم و از شما کلی انرژی بگیریم. به خاطر این فداکاری هاتون ازتون ممنونم.

******************************

معلم خوبم، توی این دنیا، هر چی خوبی هست جلوی شما کم میاره چون شما بهترین هستید. اینقدر به من خوبی کردید که نمیدونم به خاطر کدومشون ازتون تشکر کنم.

******************************

خدا رو شکر میکنم که معلم خوبی مثل شما رو به من داد. میگن خدا بچه ها رو خیلی دوست داره و من اینو از معلم خوبی که به من داده میتونم متوجه بشم. اون بهترین معلم دنیا رو به من داده تا این معلم نحوه خوب زندگی کردن رو بهم یاد بده. معلم جونم ازتون کلی متشکرم.

******************************

حتی وقتی هم که اعصابتون خورد بود، یه طوری رفتار میکردید که انگار خیلی شادین. میخواستن شاد بودنو به من یاد بدید. الان که دارم میرم کلاس دوم، دوست دارم دوباره یه معلم خیلی عالی مثل شما داشته باشم. معلمی که لبخند زدن رو بلد باشه و درسا رو خیلی خوب به بچه ها یاد بده.

******************************

مامانم بهم گفت که احترام معلمت رو نگه داری و به حرفش گوش بدی. به خاطر همین منم از همون اول سعی داشتم که این کار رو بکنم. امیدوارم که براتون دانش آموز خوبی بوده باشم و به حرفاتون خوب گوش کرده باشم. به خاطر همه زحمتایی که واسم میکشید ازتون ممنونم.

******************************

هر چی چیز خوب تو دنیا هست رو من برای شما میخوام. معلم عزیزم، شما لیاقت تمام چیزای خوب دنیا رو دارید آخه خودتون نهایت خوبی هستید. این قدر به من و همکلاسیام خوبی کردید، که بعضی وقتا ما که بچه هستیم رومون نمیشد شیطنت کنیم تا شما اذیت بشید. بابت همه چی ازتون ممنونم.

******************************

فکر میکنم خدا منو خیلی دوست داشته که تو همون کلاس اول، معلمی رو به من داده که مانند نداره. بدون شک شما یکی از بهترین معلم هایی هستید که یک دانش آموز میتونه داشته باشه. خدا رو شکر میکنم که من جزو دانش آموزای شما بودم.

******************************

معلم مثل بابا و مامان میمونه و باید همیشه احترامش حفظ بشه. من خیلی میخوام بهتون احترام بذارم اما آخه هنوز کوچولوم ام و نمیدونم این کار رو چطور انجام بدم. مامانم بهم میگه وقتی به حرف معلمت گوش کنی، اونو خوشحال میکنی. منم میخوام به حرفتون کلی گوش بدم! چون فکر میکنم اینجوری بهتون کلی احترام گذاشتم. ازتون ممنونم که معلم ما شدین.

******************************

بین این همه کلاس، کلاس ما رو انتخاب کردید و این نشون میده که از همون اول مهر ما به دلتون افتاده. میخوام بگم که مهر شما هم الان کلی تو دل ما افتاده و ما کلی شما رو دوستون داریم و بهتون احترام میذاریم. ازتون کلی ممنونیم که معلم ما شدین و به ما درس یاد میدین.

******************************

آدم اگه بخواد یه کاری رو خوب انجام بده، باید از همون اولِ اولش خوب پیش بره. منم میخوام درسامو خوب بخونم و برای همین از ابتداش که الان باشه باید خوب شروع کنم. خدا رو شکر میکنم که شما رو به من داد تا با کمک شما بتونم به خوبی درس هام رو پیش ببرم. شما معلم خیلی خوبی برای من هستید. ممنونم ازتون.

******************************

مرسی از معلم عزیزم که هیچوقت منو تنها نمیذاره و هر مشکلی که دارم رو باهاش در میون میذارم و اونم فوری حلش میکنه. راستش من معلمم رو خیلی دوست دارم چون قبل از اینکه معلمم باشه، دوست من هست؛ یه دوست واقعی. معلم خوبم، خیلی ازت ممنونم که مثل یک دوست کنارم هستی و تنهام نمیذاری.

******************************

داشتن معلم خوب باعث میشه ک خوب هم درسامونو بخونیم و از درس خوندن فرار نکنیم. الان من عاشق درس هام هستم و وقتی که خوب بهش دقت میکنم، میبینم معلمم باعث شده که من اینجوری عاشق درسام بشم. خدا رو شکر که همچین معلمی بهم داد. معلم جونم، کلی ازت ممنونم.

******************************

کلی دلیل دارم که به خاطرشون ازتون ممنون باشم! اما مهمترین دلیلی که میخوام به خاطرش ازتون کلی تشکر کنم، اینه که چیزای جدیدی بهم یاد دادید. من چیزایی که نمیدونستم رو از شما یاد گرفتم. فکر میکنم شما همه چیز تو این دنیا رو میدونید. کلی ازتون متشکرم.

******************************

معلم عزیزم، از مامانم ک میپرسم، میگه معلمی شغل انبیاست. خیلی خوشحالم که شما شغل اماما و پیامبرای ما رو دارین. آخه شما انسان خیلی مهربون و خوبی هستید و خیلی خوبه که شغل به این خوبی خوبی دارید.

******************************

از اینکه سال اول تحصیلی با من بودید و من رو در درس هام راهنمایی کردید کلی ازتون متشکرم. با شما بودن واسم خیلی خوب بود چون باعث شد که کلی چیز یاد بگیرم که باعث میشن توی این دنیا بهتر زندگی کنم. هنوز به من درس هم یاد دادین که با اونا بتونم یه آدم مفید برای جامعه باشم. بازم کلی تشکر.

******************************

اینقدر دوستون دارم که اصلا دلم نمیخواد به سال دیگه فکر کنم. چون سال دیگه قراره که معلم دیگه ای داشته باشم و شما نیستید. شما اینقدر با من مهربون بودید که میخوام تمومم مدرسه ام، شما معلمم باشید. خیلی ممنونم که اینقدر واسم زحمت میکشید.

******************************

از بس اومدم مدرسه خسته شدم. خدایا کی میخواد این مدرسه تموم بشه؟! اگه شما معلم من نبودید، شاید این سئوالای منم بود. اما الان دیگه این سئوالا رو ندارم چون معلم خوبی مثل شما دارم. مدرسه اومدن تا وقتی که معلمی مثل شما داشته باشم، واسم کار قشنگیه. مرسی از اینکه معلم من شدید.


سایر مطالب پیشنهادی :

متن تشکر از معلم پیش دبستانی

متن زیبا برای تشکر از معلم و استاد,1395 جدید

متن ادبی تقدیر و تشکر از مدیر مدرسه

جملات تکان دهنده بزرگان درباره معلم + عکس نوشته


1 نظر

  1. یه نفریه نفرsays:

    قشنگن