متن زيبا در مورد همسفر خوب

فرقی نمیکنه که برای گردش و تفریح میخوای یک همسفر انتخاب کنی و یا زندگی دنیاییت. در هر صورت تو باید کسی که قراره با تو به سفر بیاد رو با دقت انتخاب کنی. توی تفریح و گردش اگه همسفرت خوب نباشه، هیچ لذتی از اون گردش نمیبری و توی زندگیه دنیایی هم اگه همسفرت خوب نباشه، زندگیت زیبا نمیشه.

توی این مطلب قصد داریم که متن های زیبا و قشنگی درباره همسفر خوب رو با شما به اشتراک بزاریم. داشتن یک همسفر حالا توی تفریح و گردش میخواد باشه و یا توی زندگی دنیایی، خیلی مهمه و باید این همسفر با دقت انتخاب بشه. توی این مطلب در مورد این موضوع بیشتر حرف زدیم. همراه ما باشید.

جملات کوتاه و زیبا درباره همسفر خوب

متن درباره همسفر خوب در تفریح و گردش

آدم برای تفریح و گردش به یک همسفر خوب نیاز داره. همسفری که اون رو بشناسه و نیازهای اون رو درک کنه. هر کسی برای ما آدما مناسب سفر نیست و نمی تونیم روی اون حساب باز کنیم؛ چون آدما تو سفر رنگ عوض میکنن! شاید هم واسه همینه که میگن اگه میخوای یکی رو بشناسی، باهاش به سفر برو. چون شخصیت آدما از اون چیزی که نشون میدن با اون چیزی که در واقعیت هستن متفاوته و وقتی که با اونها برنامه سفر میچینی و به سفر میری، میفهمی که به هیچ وجه همسفر خوبی برای تو نبودن.

*******************************

اگه میخوای به سفر بری، کسی رو برای همسفر بودن انتخاب که شخصیتش مثل خودته. اگه بخوای همینجوری یه همسفر انتخاب کنی و با اون به سفر بری، اصلا بهت خوش نمیگذره. چون ممکنه اون شخصیتی متضاد نسبت به تو داشته باشه و علایقی رو دنبال کنه که به هیچ وجه تو نمیپسندی. پس روی این موضوع دقت کن تا یک سفر به یاد ماندنی و جذاب رو برای خودت رقم بزنی.

*******************************

دلیل اینکه خیلیا تنها به سفر میرن اینه که همسفر خوبی نتونستن برای خودشون پیدا کنن. اونا اینقدر با افرادی که متضاد اونها بودن به سفر رفتن که دیگه تصمیم گرفتن تنهایی به سفر برن. اگر از همون ابتدا تنهایی بری، لذت سفرهات بیشتره تا اینکه بخوای با کسی بری که به هیچ وجه با تو نقطه مشترکی ندارد.

*******************************

اون گردش و تفریحی زیباست که یک همسفر زیبا در کنارت باشه. منظور از زیبا، زیبایی چهره نیست بلکه زیبایی منش هست. سفر با کسی که از زیبایی منش اون بهره ببری، بسیار لذت بخش تر هست نسبت به سفرهای دیگه تو. تو میتونی در حین این سفر از زیبایی اون بهره ببری و خودت رو هم مثل اون زیبا کنی.

*******************************

دنیا پر شده از کینه و نفرت آدما نسبت به همدیگه. اون روزای قشنگی که همه با هم جمع میشدن و به تفریح و گردش میرفتن دیگه فراموش شده و کمتر کسی اون روزا رو یاد میکنه؛ اون روزایی که برای هم همسفر خوبی میشدن و تمام سعی خودشون رو میکردن که نهایت لذت رو برای هم به ارمغان بیارن! دنیا الان فقط شده کینه و نفرت هایی که هیچوقت تموم نمیشه و تمومی نداره. کاش بشه برگردیم به اون روزا.

جملات قشنگ و کوتاه راجب همسفر خوب

ما آدما موجوداتی اجتماعی هستیم و حتی برای سفرهامون هم نیاز به یک همسفر داریم وگرنه بهمون خوش نمیگذره. اما بیایم توی انتخاب همسفر دقت کنیم. اگه این همسفری که انتخاب میکنیم خوب نباشه، کیفیت زندگیش روی زندگی ما هم تاثیر میزاره. پس همیشه سعی کنیم کسی رو انتخاب کنیم که ارزش همسفر بودن رو داره.

*******************************

برای خودت ارزش قائل شو و با هر کسی به تفریح و گردش نرو. با هر کسی به تو خوش نمیگذره و صرفاً برای اینکه حال و هوات عوض بشه، هر کسی رو به عنوان همسفر خودت انتخاب نکن. با کسایی به سفر و تفریح برو که اونا رو میشناسی و اونها با شخصیت تو آشنا هستن. یادت باشه ک تو به سفر میری تا خوش بگذرونی و ممکنه همسفر تو با شخصیت تو آشنا نباشه و رفتارهایی ازش سر بزنه که خلاف شخصیت تو هست و این باعث میشه که تو از سفرت بیزار بشی. پس یک همسفر خوب انتخاب کن تا یک سفر خوب داشته باشی.

*******************************

آدم روی هر حوزه از زندگیش باید دقت کافی به خرج بده. این حتی در مورد تفریح و گردش اون هم صدق میکنه. یکی از نکته های مهمی که آدما برای تفریح و گردش باید روش دقت داشته باشن، همسفرشونه. اینکه همسفرشون انسان درستی باشه، خیلی مهمه. وقتی که با کسی به سفر میرید، تمام لذت سفر رو با اون تقسیم میکنید و اگه این همسفر به درستی انتخاب نشده باشه، بیشتر لذت سفر رو از دست میدید.

متن درباره همسفر خوب زندگی

زندگی مثل یک سفره! سفری که انتها داره و قراره روزی به پایان برسه. توی سفر زندگیت چه کسایی رو به عنوان همسفر انتخاب کردی؟ یادت باشه که تو یک بار فقط به این سفر میای و دیگه بقیه اش رو نمیدونی که دوباره مجاز هستی که سفر زندگی رو آغاز کنی یا نه. پس همسفرهای خوبی رو برای خودت انتخاب کن! همسفرهایی که ارزش اینو دارن که این سفر باارزش رو با اونها بگذرونی.

*******************************

آدم توی زندگیش نیاز به همسفرهای خوب داره. همسفرهایی که اون رو بشناسن و نسبت به او و شخصیتش آگاهی داشته باشن. انسان توی زندگیش نیاز داره تا درک بشه و اگه کسی اون رو درک نکنه، تا مرز جنون میرسه. همسفرهای زندگیتون رو خوب انتخاب کنید وگرنه همسفر بد زندگی برات جنون رو به ارمغان میاره.

متن درباره همسفر خوب + عکس

زندگی خیلی ارزشمنده؛ ارزشمندتر از اون چیزی که فکرش رو میکنی. توی زندگی ای که ارزشمنده، فقط باید چیزهای باارزش رو راه بدی و بی ارزش ها رو از اون بندازی بیرون. مثلا انسان هایی که با تو هم فرکانس نیستن، ارزشی توی زندگی تو ندارن و اگه در زندگیت بمونن، کم کم ارزش زندگی تو رو هم پایین میارن. برای اینکه ارزش زندگیت رو حفظ کنی و حتی اون رو بیشتر کنی، یادت باشه که همسفرهای بد زندگیت رو از زندگیت بندازی بیرون.

*******************************

اینکه ما آدم ها موجوداتی اجتماعی هستیم امری غیر قابل اجتنابه و نمیشه اون رو لاپوشونی کرد. حتی درونگرا ترین آدم ها هم گاهی یناز دارن که حرف دلشون رو به یکی بزنن و اینجوری خودشون و حرف هایی که سر دلشون مونده رو خالی کنن. اما یادمون باشه که هر کسی مناسب هم نشینی با ما نیست! یادمون باشه که هر کسی لیاقت این رو نداره که در سفر زندگی، اون رو به عنوان همسفر انتخاب کنیم و اون رو بکنیم یار و همراه زندگیمون.

*******************************

زندگی فقط وقتی زیبا میشه که یک همسفر خوب در اون داشته باشی. همسفری که تو رو درک کنه و به تو ارزش بده. ما آدما گاهی نیاز داریم که یکی ویژگی های خوبمون رو بهمون گوشزد کنه و به ما بگه که اونقدرا هم که فکر میکنیم، بی ارزش نیستیم. توی انتخاب کردن این همسفر خیلی دقت کنید. گاهی اشتباهاً کسی رو وارد زندگیمون میکنیم که درکی از ما نداره و درسته که میشه همسفر ما در زندگی، اما مقصدمون رو به سمت فلاکت تغییر میده تا خوشبختی.

*******************************

همسفرهای زندگی انسان، تاثیر زیادی روی سبک زندگی اون میزارن. انسان توی زندگیش تحت تاثیر 5 تا از همسفرهایی هست که به اونها نزدیکه و سفر زندگی رو با اون ها طی میکنه. 5 همسفر زندگی تو کیا هستن؟ آیا کسایی هستن که به تو ارزش بدن یا نه برعکس تو رو نسبت به این زندگی بیزارتر میکنن؟

جملات زیبای همسفر زندگی + عکس نوشته

اگه فکر میکنی زندگیت رو با آدمهای بدردنخور ساختی، اگه فکر میکنی که اطراف زندگی تو رو فقط آدمهای نامناسب پر کردن، همین الان اونها رو از زندگیت حذف کنه. همین الان مانع اونها بشو که در ادامه ی سفرت در زندگی همراه تو باشن و تو رو همراهی کنن. آدمهای منفی بیشتر از اون چیزی که فکرش رو بکنی، روی تو تاثیر میزارن. پس به جای این آدما، کسایی رو به عنوان همسفر زندگی انتخاب کن که واقعا ارزشش رو دارن و باعث میشن که تو توی این سفر چیزهایی هر چند اندک یاد بگیری.

*******************************

آدما بعضی وقتا توی یک چرخه ی معیوب گیر میکنن و اسم اون چرخه، چرخه ی زندگی با آدمهای نادرسته. یعنی انسان فقط کسایی رو به زندگیش راه میده که انسان های نادرستی هستن و هر چقدر هم که تلاشش میکنه که این آدما رو عوض کنه و آدمایی بهتری رو جایگزین اونها کنه، تلاش هاش بی فایده هست. این آدم باید بدونه که برای اینکه از این سیکل معیوب در بیاد، اول از همه باید ذهنش رو تغییر بده و بعد خودش رو لایق این بدونه که در سفر زندگی لیاقت این رو داره که همسفرهای خوبی داشته باشه. تا وقتی که انسان خودش احساس لیاقت نداشته باشه، جهان هم اون رو لایق همسفرهای خوب نمیدونه.

متن درباره همسفر خوب در دنیا

توی این دنیا خوبی و بدی زیاده؛ هم آدم خوب وجود داره و هم آدمی که پر از بدیه. مهم تویی توی این دنیا. مهم تویی که در این دنیا همسفر خوبی برای خودت انتخاب کنی. همسفری که درونش سرشار از خوبیه و وقتی که با تو هست، درون تو رو هم پر از خوبی و عشق میکنه. توی دنیا و زندگی به این کوتاهی، انتخاب کردن همسفر بد، فقط ظلم به خودته.

*******************************

دنیا یه رسم خیلی خوب داره که هیچوقت هم تغییرش نمیده. این رسم اینه که به سمت هر چیزی که توی این دنیا بری، دنیا همون رو بهت نشون میده و وارد زندگیت میکنه. حالا اگه تو به سمت همسفرهای خوب در این دنیا بری، اونا هم خوبی رو به تو نشون میدن و اگه به سمت همسفرهای بد در این دنیا بری، اون هم بدی رو به تو نشون میدن. حالا تو میخوای یک زندگی خوب داشته باشی یا یک زندگی بد و نامناسب؟

متن با عکس همسفر خوب در دنیا

آدما دوست دارن که یک زندگی خیلی خوب توی این دنیا داشته باشن. اونا دوست دارن که هم این دنیاشون خوب باشه و هم اون دنیاشون. اما از یک چیزی غافلن و اون هم اینه که این دنیا مثل یک سفر میمونه و آدمایی که با اونها وارد رابطه میشن هم مثل همسفرهاشون هستن. همینطور که یک همسفر توی گردش و تفریح میتونه روشون تاثیر بزاره، این همسفرهای دنیا هم روشون تاثیر خودشون رو میزارن. ما آدما اگه یک زندگی خوب میخوایم، باید همسفرهای خوبی رو برای خودمون انتخاب کنیم! همسفرهایی که باعث افزایش کیفیت زندگی ما میشن.

*******************************

اگه میخوای دنیای قشنگی داشته باشی، همسفرهایی که توی اون انتخاب میکنی خیلی مهمن. دنیا مثل یک قطاره که در حال رفتن به سمت دنیای دیگریه. این قطار تشکیل شده از کوپه های مختلف که توی هر کوپه دسته هایی از آدم های مختلف قرار دارن. یک دسته از اونها خوبن و یک دسته هم بد. دوست داری که توی قطار دنیا، همسفرهات کیا باشن؟ اگه همسفرهایی که الان داری رو دوست نداری، کوپه ای که در اون قرار داری رو عوض کن و وارد کوپه جدیدی با همسفرهای جدید بشو. اینقدر کوپه های خودت رو عوض کن تا بالاخره همسفرهای خوبی که همیشه دنبالشون بودی رو پیدا کنی. اینجوریه که سفر دنیا بهت خوش میگذره و میتونی دنیای قشنگی برای خوت بسازی.

*******************************

با آدما هر جوری که رفتار کنی، همونجور بهت بازخورد میدن. درسته که بعضی چیزا تو ذات آدماست و نمیشه تغییرشون داد، اما خیلی از چیزها هم به برخورد خود ما با اونها بستگی داره. توی این دنیا، هر عملی عکس العملی داره و اگه خوبی کنی، خوبی میبینی و اگه بدی کنی، بدی میبینی. حالا با همسفرهای این دنیات که همون آدما هستن، اگه خوبی کنی، اونا هم جواب تو رو با خوبی میدن و اگه بهشون بدی کنی، اونا بازخورد منفی به تو خواهند داد. این قانونیه که در دنیا وجود داره و بهش قانون کارما میگن.

متن زيبا در مورد همسفر خوب

همسفرهای خوبی که توی این دنیا داری رو دوست داشته باش و قدرشون رو بدون. در هر صورت هر جوری که بخوای حساب کنی، اونا قراره که توی سفرت در این دنیا همراه تو باشن و در کنار تو باشن. اگه سعی کنی که به اونها عشق بدی، اونها هم متقابلا به تو عشق خواهند داد و اگه بهشون بدی کنی، اونها هم متقابلا جواب تو رو با بدی میدن. پس سعی کن به اونها از ته دل عشق بورزی تا توی سفر دنیا فقط به تو عشق بدن.

*******************************

ما آدما وقتی که وارد جامعه میشیم، بعضی از آدما رو فقط به شکل یک غریبه میبینیم که از کنارشون رد میشیم، بعضیا رو شبیه به یک آشنا میبینیم و باز هم از کنارشون رد میشیم اما بعضیا رو شبیه دوست میبینیم و دیگه از کنار اونا رد نمیشیم و حتی اونا رو وارد زندگیمون میکنیم و زندگیمون رو با اونها میسازیم. این آدمایی که ما به شکل دوست میبینیم، دقیقا قراره بشن همسفرهای ما توی زندگی دنیا. این دوست ها رو با دقت انتخاب کنید که مبادا زندگی دنیایی تون رو به خطر بندازن.


مطالب پیشنهادی :

متن زیبا در مورد گردش و تفریح

مجموعه‌ای زیبا و جدید از متن‌های درباره سفر

متن قدر لحظات باهم بودن را بدانیم


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...