متن زیبا در مورد گردش و تفریح

گردش و تفریح میتونه امید رو در دل انسان زنده کنه و باعث بشه که روحیه اون نسبت به قبل بیشتر و بیشتر بشه. حالا فرقی نمیکنه که با دوستات به گردش بری، با خانواده ات به گردش بری و یا اصلا تنهایی بری به تفریح. در هر صورت نهایت همه ی اینا اینه که تو روحیه ات حفظ میشه و انرژی فوق العاده ای از زندگی میگیری.

جملات کوتاه و زیبا درباره گردش و تفریح

توی این مطلب قصد داریم متن های فوق العاده زیبایی رو در رابطه با گردش و تفریح براتون به اشتراک بزاریم. توی این مطلب از اهمیت سفر رفتن با خانواه و دوستان تا رفتن به سفر به تنهایی رو براتون شرح دادیم. همراه ما باشید.

متن درباره اهمیت گردش و تفریح

همیشه هم کار مهم نیست! گاهی اوقات باید آدم به تفریح کردن بپردازه؛ تفریح هم خودش یک نوع پیشرفت توی زندگی هست. زمانی که یاد گرفتی که علاوه بر کار کردن باید تفریح هم بکنی، اون موقع هست که تو واقعا زندگی رو زندگی کردی. یادت باشه که تو به این دنیا اومدی تا زندگی کنی نه اینکه کار کنی. پس زندگی رو در تمام ابعادش زندگی کن و علاوه بر کار، برای تفریح هم وقت بزار.

*******************************

زمانی که تفریح رو هم چاشنی زندگیت کنی، اون موقع میتونی معنی واقعی زندگی رو درک کنی. بعضیا فکر میکنن که فقط باید توی زندگیشون کار کنن و اونا فقط برای کار کردن ساخته شدن که این اشتباهه! ما آدما هممون باید تفریح کنیم تا معنای واقعی زندگی رو درک کنیم و بفهمیم که زندگی ما چه معنایی داره. معنای زندگی فقط در کار کردن نهفته نشده.

*******************************

تفریح برای هر آدمی یک معنای متفاوت داره. یکی با زدن به دامن طبیعت میتونه تفریح کنه، یکی با انجام یک بازی کامپیوتری میتونه تفریح کنه و یکی هم با کار کردن میتونه تفریح کنه. اگه یه آدمی رو میبینیم که مدام کار میکنه و از کار کردن خسته نمیشه، بهش نگیم مگه تو تفریح نمیکنی؟! برای اون آدم تفریحش یعنی کار و این برای اون لذت بخش ترین چیزی هست که توی زندگیش میتونه تجربه کنه و همینه ک اهمیت داره.

*******************************

بعضی ها فقط به کارشون چسبیدن و میگن که من فقط باید کار کنم تا بتونم توی این دنیا پیشرفتی داشته باشم. اما اونا از اهمیت تفریح کردن غافلن. اونا نمیدونن که تفریح میتونه پیشرفت چند برابری اونها رو به همراه داشته باشه. وقتی که شما به تفریح و گردش میرید، ذهنتون باز میشه و میتونید ایده های خلاقانه تری برای کارتون داشته باشید. در صورتی که اگه مدام کار کنید، چون ذهنتون مدام درگیر کاره، شاید نتونید ایده های خوبی پیدا کنیده.

*******************************

تفریح و گردش حداقل چیزی که برای آدم به ارمغان میاره، لذت و شادی هست و آدم به لذت و شادی نیاز داره تا بتونه به زندگیش ادامه بده. لذت و شادی باعث میشه که آدم امیدش به زندگی بیشتر بشه و همین امید هست که انسان رو سرپا نگه میداره. پس دائم نباید زندگیمون رو با کار بگذرونیم و از گردش و تفریح خودمون رو منع کنیم؛ چون اینجوری ممکنه امیدمون رو از دست بدیم.

*******************************

ما باید دلیل کارهایی که انجام میدیم رو درک کنیم. ما برای چی مشغول به یک کار میشیم؟ برای اینکه بتونیم نیازهامون رو برطرف کنیم و در زندگی شاد و راحت تر باشیم. اما بعضی از آدما دیگه تموم زندگیشون میشه کار؛ در صورتی که فراموش کردن که چرا اصلا کار میکنن. اونا کار میکنن تا از زندگی لذت بیشتری ببرن اما فقط همین کار کردنه شده زندگی اونا و بخش اصلی زندگی کردن که لذت بردن از اون هست رو فراموش کردن. گاهی اوقات ما آدما باید به گردش و تفریح بریم تا هدف اصلی زندگیمون دوباره برامون یادآوری بشه.

*******************************

تفریح کردن اهمیت خیلی زیادی داره. آدمی که تفریح میکنه و به گردش میره، قدر زندگی خودش رو بیشتر میدونه و از زندگی خودش هم استفاده بیشتری میبره. اما آدمی که این کار رو انجام نمیده، نمیدونه که فرصت زندگی کردنش خیلی کوتاهه و شاید همین چند لحظه ی دیگه نباشه. چنین آدمی نمیتونه معنی زندگی رو درک کنه و به طور کلی میشه گفت که اون قدر زندگی خودش رو نمیدونه.

متن درباره گردش و تفریح با دوستان

گاهی وقت ها باید از کار دست بکشی و با دوستانت به گردش و تفریح بری. تفریح با دوستان به آدم انگیزه میده و به اون میفهمونه که تنها نیست و میتونه لبخند و شادیش رو با بقیه سهیم بشه. اینکه با دوستات میری گردش و تفریح خیلی خوبه و باعث میشه که انگیزه و امیدت نسبت به زندگی بیش از قبل بشه.

*******************************

آدم گاهی اوقات نیاز به چند تا دوست داره که باهاشون به تفریح و گردش بره. اون نیاز به چندتا همدم داره که با اونا بگه و بخنده و از زندگی لذت ببره. زندگی همیشه کار نیست و زندگی نمیتونه همیشه طبق یک روال معمولی بگذره. گاهی اوقات حتی تفریحات ساده با دوستانت مثل یک بازی گروهی کوچیک باعث میشه که زندگیت رنگ و لعابی زیباتر به خودش بگیره.

*******************************

قدر دوست هات رو بدون و براشون وقت بزار. همیشه هم دوستای تو اونطوری که بقیه میگن بد نیستن. همیشه هم اونا وقتت رو نمیگیرن و باعث نمیشن که تو از زندگیت بیفتی. وقتی که به اندازه براشون وقت بذاری و به اندازه باهاشون به تفریح و گردش بری، هم معنی واقعی زندگی رو میفهمی و هم میتونی زندگیت رو در تمام جهاتش مدیریت کنی.

*******************************

اگه دوستایی داری که باهاشون به گردش و تفریح میری و از بودن با اونها لذت میبری، خودت رو یک آدم خوشبخت بدون. همیشه هم داشتن خونه و زندگی خوب ملاک خوشبختی آدما نیست. گاهی وقتا اینکه آدم چند تا دوست داشته باشه که در زمان گرفتاری و سختی ها پشتش باشن و برای عوض شد روحیش اون رو به گردش و تفریح ببرن، خوشبختی محض به حساب میاد.

*******************************

سعی کن همیشه برای خودت دوستایی رو انتخاب کنی که بتونی با اونا برنامه گردش و تفریح بچینی. اینجوری میتونی خودت رو از افسردگی و ناراحتی های زیادی نجات بدی. بیشتر افسردگی ما آدما به خاطر اینه که دوست و رفیقی نداریم و مداوم در خلوت و تنهایی خودمون سیر میکنیم. اما اگه دوست پیدا کردن رو یاد بگیریم و یاد بگیریم که با اون ها به گردش و تفریح بریم، میتونیم خودمون رو از افسردگی محضی که هیچوقت هم تمومی نداره نجات بدیم.

*******************************

زندگی آدم رو فقط پول تشکیل نمیده بلکه بخش بزرگی از زندگی اون در رابطه با دوستانش هست و وقتی که اون دوستایی داشته باشه که با اونها وقت بگذرونه، زندگی رو به معنای کاملش زندگی میکنه و به قول معروف میفهمه که زندگی چیه.

متن درباره گردش و تفریح با خانواده

انسان باید برای خانواده اش وقت بزاره؛ اون باید برای خانواده اش زمان صرف کنه! همیشه نمیشه زندگی رو به کار ربط داد و همیشه هم نمیشه که فقط با دوستان وقت گذروند. خانواده بخش جدا نشدنی زندگی هر انسانی هستن که اون باید همیشه و در همه حال براشون زمان بزاره. اون گاهی وقت ها با رفتن به گردش و تفریح میتونه این کار رو انجام بده و گاهی اوقات هم میتونه با یه دورهمی ساده این کار رو بکنه.

*******************************

خانواده اهمیت زیادی در زندگی هر آدمی دارن. تو حتی با صمیمی ترین دوستات هم که باشی، زمانی میرسه که ازت دست میکشن و میگن که من خودم زندگی دارم و نمیتونم زندگیم رو به خاطر تو تلف کنم. اما خانواده اینجوری نیستن! اونا از خودشون میگذرن تا تو رشد و پیشرفت کنی و همیشه هم برات وقت دارن. گاهی برای خانواده وقت بزار و باهاشون به گردش و تفریح برو تا اهمیتشون دوباره برات یادآوری بشه.

*******************************

رفتن به گردش و تفریح با خانواده یک معنای دیگه داره. تو با دوستات میتونی به گردش بری، خودت تنهایی هم میتونی این کار رو بکنی، ولی وقتی که با آدمایی که همه عمرت رو با اونها گذروندی، به تفریح میری، سفرت برات یک معنی دیگه داره. تنهایی که بری زیاد بهت خوش نمیگذره و با دوستات که بری مجبوری برخی ویژگی هات رو بروز ندی که در موردت قضاوت نکنن. اما خانواده ات اینجوری نیستن. اونا تو رو کامل میشناسن و جلوشون خیلی راحت میتونی رفتار کنی و خود واقعیت باشی.

*******************************

رفتن به سفر با کسایی که میتونی جلوشون خود واقعیت باشی خیلی لذت بخشه. این افراد بیشتر خانواده آدم رو تشکیل میدن. چون آدم جلوی خانواده اش خودِ خودشه و مجبور نیست که فیلم بازی کنه یا شخصیتی رو از خودش نشون بده که شخصیت واقعی اون نیست.

*******************************

از بین تمام سفرها و گردش های دنیا، سفر با خانواده لذت بخش ترین سفری هست که میتونه برای آدم رخ بده. چون خانواده آدم رو درک میکنن، خانواده همراه آدم هستن و خانواده همیشه پشت آدم رو دارن و هیچوقت در مورد اون کار اشتباهی نمیکنن. اما همه اینها ممکنه در سفر با افراد دیگه رخ بده. یعنی ممکنه که تو رو درک نکنن، بهت اعتماد نداشته باشن، تو رو قضاوت کنن و یا هر چیزی که باعث بشه که تو طعم واقعی سفر رو نتونی بچشی.

*******************************

با خانواده به گردش و تفریح رفتن باعث میشه که بنیان اون محکمتر بشه و هیچ چیزی نتونه این بنیان رو از بین ببره. با خانواده که به گردش و تفریح بری، دوباره اهمیت همدیگه رو برای هم یادآوری میکنی و اینجوری باعث میشی که اعضا به جز خانواده، به جای دیگه ای پناه نبرن.

*******************************

خانواده خیلی اهمیت داره و اگه نباشه، میشه گفت که زندگی آدم لنگ میمونه. چون آدم بیشتر اوقاتش رو با خانواده اش میگذرونه و بخش زیادی از زندگی اون، با بودن با خانواده اش هست که میگذره. حالا که اینقدر خانواده در زندگی هر فرد مهم هست، باید اون فرد کاری کنه که زندگی با اونها سخت نباشه. یکی از کارهایی که میتونه این سختی زندگی رو از بین ببره، رفتن به گردش و تفریح هست. وقتی که آدم با خانواده اش به گردش و تفریح بره، سختی های زندگی با هم رو از بین میبره و کاری میکنه اعضا اهمیت همدیگه رو درک کنن.

متن درباره اهمیت گردش و تفریح به تنهایی

آدمی که از تنهایی خودش لذت ببره، قوی ترین آدم روی کره ی زمینه. آدم هایی که وابسته هستن، هیچوقت نمیتونن لذت زندگی رو بچشن. اونا برای هر چیزی نیاز به یک همراه دارن. اونا حتی برای گردش و تفریح هم نیاز دارن که یکی همراهشون باشه چون باورشون اینه که تنهایی خوش نمیگذره. اما آدمی که با تنها بودنش حال میکنه و از تنهاییش لذت میبره، اینجوری نیست. اون میتونه تنهایی به سفر بره و یا هر کار دیگه ای بکنه. اون تنهاییش براش یک لذت وصف ناپذیر به وجود میاره.

*******************************

گاهی وقتا تنهایی به سفر برو. نه برای اینکه مخارجت رو مدیریت کنی یا هر چیزی دیگه ای، بلکه برای اینکه به خودت یادآوری کنی که تو تنهایی هم میتونی از زندگی لذت ببری و حتما نیاز به کسی نداری که باهات باشه و همراهت باشه تا باعث بشه تو طعم زندگی کردن رو بچشی.

*******************************

وقتی که آدم تنهایی به گردش و تفریح میره، میتونه روی خودش وقت بزاره و خودش رو دوباره از نو بسازه. این آدم میتونه بیشتر روی خودش کار کنه و از خودش یک آدم قوی بسازه. وقتی که تنهایی به سفر بری، میتونی با خودت و خدای خودت خلوت کنی و از این خلوت لذت ببری.

*******************************

همیشه هم آدم نیاز نداره که با کسی باشه. گاهی وقت ها اون نیاز داره که خلوت کنه و توی خلوت خودش سیر کنه. وقتی که آدم تنهایی به گردش و فریح بره، این خلوت رو برای خودش به وجود میاره و در خلوت خودش میتونه به زندگیش فکر کنه؛ به اینکه در کجا قراره داره و به کجا قراره که بره.

*******************************

تنهایی سفر کردن لذتی داره که هر کسی حاضر نیست اون لذت رو بچشه؛ چون میترسه. همه ترس از این دارن که مبادا تنها به سفر برن و از سفرشون لذت نبرن. اما همین که وابستگی خودت رو نسبت به بقیه از بین میبری، همینکه پا روی این ترس میزاری، همینکه میخوای که تنهایی به سفر بری و از این سفر لذت ببری، اون موقع میتونی بفهمی و درک کنی که چقدر این نوع سفر یا گردش و تفریح لذت بخش بوده و تا الان تو از اون لذت غافل بودی.

*******************************

تنهایی سفر کردن یکی از لذت بخش ترین کارهای توی دنیاست. اینکه خودت تنهایی بری گردش و خودت هرچی رو که دوست داری امتحان کنی، از رفتن به یک جای خاص گرفته تا خوردن خوراکی های خاص خودت، لذتی داره که هیچوقت نمیتونی با کسی دیگه ای تجربه اش کنی.

*******************************

تنهایی که به سفر بری، دیگه لازم نیست مدام دنبال مخارج باشی که کی خرجی سفر رو داد و کی نداد، مدام لازم نیست با بقیه جر و بحث کنی که کجا بریم و کجا نریم، مدام لازم نیست دعوا داشته باشی که چی بخوریم و چی نخوریم. تنهایی که به سفر بری، خودتی و خودت و هر کاری که دوست داشته باشی میتونی انجام بدی. این مزیت بزرگ گردش و تفریح به صورت تنها هست که آدم میتونه تجربه اش کنه.


مطلب پیشنهادی :

متن زيبا در مورد همسفر خوب

متن های زیبا در مورد طبیعت


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...