متن عاشقانه برای خانواده سه نفره

داشتن یک خانواده سه نفره، یک نعمته از جانب خدا که هر کسی لیاقتش رو نداره. خانواده ی سه نفره ما با جمعیت خیلی کمی که داره اما خیلی شاده. من در کنار خانواده ام احساس میکنم که شادترین آدم روی کره ی زمین هستم. به نظرم هر کی که توی یک خانواده ی کم جمعیت مثل من باشه این احساس رو داره.

انواع متن های فوق العاده زیبا برای یک خانواده ی سه نفره را در این مطلب برایتان تهیه کرده ایم. پیشنهاد می کنیم که اگر در خانواده ای سه نفره هستید، حتما این متن ها را با آنها و یا در شبکه های اجتماعی تان به اشتراک بگذارید که هم در آنها حس خوبی به وجود آورید و هم در خودتان. همراه ما باشید.

جملات عاشقانه درباره خانواده ی سه نفره

انواع متن برای خانواده سه نفره

ما یه خانواده ی سه نفره ایم! خودمون رو عضو یک تیم میدونیم؛ یک تیم خیلی قوی که وقتی به مصاف مشکلات میره، مهم نیست که اون مشکلات براش چقدر بزرگ یا کوچیک باشن، به همشون غلبه میکنه. این قدرت تیم ما به خاطر متحد بودنمونه. به خاطر اینکه اعضای تیم همدیگه رو فوق العاده دوست دارن.

------------------------------

من عضو یک خانواده ی کوچکم؛ یک خانواده ی سه نفره ی عالی که با هیچ چیزی در این دنیا عوضش نمیکنم. خانواده ی ما با اینکه کوچیکه، خانواده ی ما با اینکه کم جمعیته، اما عشق و محبت زیادی در اون موج میزنه. من میدونم که اگه این خانواده چند تا عضو دیگه هم داشت، بازم همین عشق محبت در اون جریان داشته و بیشتر از قبل هم میشد.

------------------------------

من عاشق خانواده ی سه نفره ی خودم هستم. هر چند هم که جمعیتش کمه یا خواهر برادر ندارم ولی من این خانواده رو با هیچ کسی و هیچ چیزی توی این دنیا عضو نکردم و عوض هم نخواهم کرد.

------------------------------

یک خانواده ی سه نفره ایم که با هم عشق ورزیدن رو یاد گرفتیم، محبت کردن و دوست داشتن رو. ما خانواده ی سه نفره با اینکه کم جمعیت هستیم، اما هر کدوممون برای هم درس زندگی هستیم و همیشه سعی می کنیم که تو کارای مختلف همدیگه رو راهنمایی کنیم و تنها نزاریم. من این خانواده رو بیشتر از هرچیزی در این دنیا دوست دارم.

------------------------------

خانواده ی ما یک خانواده ی کوچیک و سه نفره هست. اما اینقدر اتفاقات جذاب و شگفت انگیز توی اون میفته، اینقدر در اون غرق در شادی ام و اینقدر ما همدیگه رو دوست داریم که هیچوقت فکر نمیکنم که چرا جمعیتش کمه یا چرا ما بیشتر نمیشیم. ما سه نفر یاد گرفتیم که چطور عشق رو برای هم تقسیم کنیم و به همدیگه هدیه اش بدیم.

------------------------------

عشق یعنی خانواده ی سه نفره ی ما. محبت و عاشقانه های خانواده ی ما تمومی نداره؛ برای همین هست که من اینقدر خانواده ام رو دوست دارم و همیشه اون رو عشق خاص می نامم! چون من عشق رو از این خانواده یاد گرفتم. افراد زیادی نبودیم، خانواده مون زیاد عضو نداشت، اما همونی که بودیم، استوار و ثابت قدم بودیم و برای هم هر کاری می کردیم و می کنیم. من خانواده ام رو بیشتر از هر چیزی توی این دنیا دوست دارم.

------------------------------

زمانی که توی خانواده ام چشم باز کردم، زمانی که خانواده ی دو نفره ی مامان و بابام رو کردم یک خانواده ی سه نفره، اون موقع بود که سند خوشبختی خودم رو امضا کردم. شاید خدا منو خیلی دوست داشته که داخل این خانواده آفریده! نمیدونم ولی هرچی که هست و هر چی که خواست خدا بوده، خیلی خوب و عالی به نفع من تموم شده. من واقعا خانواده ام رو از ته دل دوست دارم؛ چون اونا اولین کسایی بودن که به من دوست داشتن رو یاد دادن.

------------------------------

بابا و مامانم با من یک خانواده ی سه نفره تشکیل دادیم. یک خانواده ی فوق العاده قوی که هیچ چالشی و هیچ سختی ای توی این دنیا نمیتونه اون رو از پا در بیا. من عاشقانه خانواده ام رو می پرستم! چون میدونم که در روزهای سخت، بزرگترین تکیه گاه من بودن و هستن و برای همیشه هم خواهند بود.

------------------------------

میدونی خوشبختی یعنی چی؟ خوشبختی یعنی اینکه تو یک خانواده باشی که سه نفره هست و کل لذت های وصف ناپذیر دنیا رو با خانواده ات تجربه کنی. مهم تعداد اعضای خانواده نیست، مهم اینه که توی اون خانواده دلت شاد باشه و لبت همیشه خندون. مثل من که الان توی یک خانواده ی سه نفره هستم و کلی خوشحالم.

------------------------------

یک خانواده ی سه نفره رو تصور کن که یک روز با هم میرن بیرون و کلی خوش میگذرونن؛ از زندگی لذت میبرن و کل غم های دنیا رو فراموش میکنن. در کنار یک خانواده ی پرجمعیت رو هم تصور کن که همیشه ی خدا گله مندن و هیچوقت هم خنده به لباشون نیست. این نشون میده که شاد بود و خوشحال بودن به تعداد اعضای یک خانواده نیست؛ مهم اینه که اونا کنار هم و با هم خوش باشن و از زندگی لذت ببرن.

------------------------------

خانواده ی سه نفره من، باحال ترین خانواده ی دنیاست. درسته که بعضی وقتا از هم دلخور میشیم، درسته که بعضی وقتا همو ناخواسته ناراحت میکنیم، درسته که بعضی وقتا میونمون شکرآب میشه اما هیچوقت همدیگه رو رها نمیکنیم و هیچوقت پشت همدیگه رو خالی نمیکنیم. من این خانواده ی سه نفره رو به بهترین چیزایی که توی این دنیا وجود داره ترجیح میدم, چون اونه که لبخند رو به لبای من میاره و باعث میشه که واقعا شاد باشم.

------------------------------

وقتی که مسئولیت یک خانواده باهات باشه، فرقی نمیکنه که اون خانواده سه نفر باشن یا سی نفر. استرس و اضطراب اونا هیچوقت تو رو رها نمیکنه. نه اینکه این استرس و اضطراب ناراحت کننده باشه ها نه! بلکه اتفاقا خیلی هم شیرینه و خیلی هم به دل میچسبه. اینکه بری کار کنی و بدونی که برای خوشبختی خانواده ات داری زحمت میکشی، خیلی شیرینه. حالا هرچی تعداد خانواده بیشتر باشه اون شیرینی هم بیشتره و از کارت بیشتر لذت میبری.

------------------------------

لذت بردن از زندگی به پول و ثروت نیست، به اینه که چند نفر دورتن، به اینه که چند نفر حاضرن برات از خودشون بگذرن. من یک خانواده ی سه نفره دارم که تمام مال و ثروت های دنیا رو فدای یک تار موی همدیگه میکنن. من هم براشون همینجوریم و حتی از خودمم حاضرم بگذرم تا خوشبختی اونا تضمین بشه. لذت بردن از زندگی یعنی همین؛ یعنی اینکه یک خانواده داشته باشی که پشتت بهشون گرم باشه و باهاشون دلت قرصِ قرص باشه.

------------------------------

داشتن یک خانواده ی سه نفره امام متحد خیلی بهتر از اینه که یک خانواده چندین نفره داشته باشی، اما هیچوقت و هیچ زمان پشت همدیگه رو نداشته باشین. این اتحاد اعضای خانواده هست که به خانواده معنی میده! وگرنه از لحاظ علمیش هم بخوای حساب کنی، خانواده هم یکی از گروه های توی جامعه هست که یک فرد توش عضو میشه. این آدم میتونه به جای اینکه بره و تو خانواده باشه، توی یک گروه دیگه عضو بشه. اما همین اتحاد خانواده هست و همین عشق توی خانواده هست که آدم رو جذب خودش میکنه. واسه همین میگم که یک خانواده ی کوچیک داشته باشی خیلی ارزشش بیشتره تا اینکه یک خانواده ی بزرگ در صورتی که هیچکس حواسش به اون یکی نباشه، داشته باشی

------------------------------

خانواده ات رو دوست داشته باش؛ اونها رو همیشه توی اولویت هات قرار بده. بعضی وقتا از خدا هیچی نمیخوای جز یک لبخندی که از ته دل میاد، جز یک نگاه عاشقانه و جز یک آرامش محض. تموم اینا با خانواده امکان پذیره. مهم هم نیست که خانواده ات میخواد چند نفره باشه؛ سه نفره تا ...! مهم اینه که با داشتن خانواده دیگه تو به هر آنچه که میتونی خوشبختی بنامی می رسی و دلت شاد میشه.

------------------------------

هر وقت اسم خانواده رو میاریم، بعضیا به سختی هاش فکر میکنن؛ اینکه بخوان یک خانواده رو مدیریت کنن یا اون رو سرپرستی کنن. اما این افراد نمیدونن که خانواده تمامش این نیست. خانواده معنای خیلی زیباتری داره تا این. وقتی که خانواده داری، یعنی همه چی داری. تو تمام سختی هات، این خانواده هست که همراهته و بهت دلگرمی میده. اگه خانواده نداشته باشی، پشتت خالیه و میشی ضعیف ترین آدم روی کره ی زمین. خانواده ات رو دوست داشته باش؛ حتی اگه یک خانواده ی سه نفره و کم جمعیت هستین! برای تک تک اعضا احترام خاصی قائل باش و همیشه ارزششون رو بدون.

------------------------------

توی خانواده سه نفره ما عشق معنی داره اما نفرت معنایی نداره؛ همدلی معنا داره، اما بد دلی نه و توی خانواده ی سه نفره ی ما آرامش معنا داره اما خشونت هیچوقت. ما یاد گرفتیم که چطور کنار هم زندگی کنیم و از زندگیمون در کنار هم نهایت لذت رو ببریم. ما به اینکه یک نفر نیستیم، اما خوب همدیگه رو میفهمیم و هم رو درک میکنم. این مهمترین چیزی که یک خانواده ی خوشبخت باید داشته باشه.

------------------------------

به نظر من عنوان خوشبخت ترین خانواده ی دنیا میرسه به خانواده ی سه نفره ی خودم که هیچ وقت برای شاد بودن نیاز نداشتیم که اون سه نفر بشه چهار نفر. ما اینقدر همدیگه رو بلد هستیم و اینقدر با هم کنار میایم که زندگی رو به معنای واقعیش زندگی میکنیم و از کنار هم بودن لذت میبرم. فکر نکنم که هیچوقت دلم بخواد خانواده ام رو ترک کنم. خانواده ی سه نفره ی من همه ی دارایی ای هست که توی این دنیا دارم.

------------------------------

توی خانواده مون سه نفریم. سه نفر که انگار خدا همزمان اونا رو آفریده؛ آخه خیلی شبیه ایم. البته چهره که نه از نظر اخلاقی و باطنی میگم. خواسته هامون، نیازهامون، احتیاجات مون، همشون یک چیزه. شاید رمز موفقیت ما هم همینه! آخه ما یک خانواده ی فوق العاده موفقیم.

------------------------------

زندگی بالا پایینی های زیادی داره و باید با همشون بجنگی. وقتی که افرادی کنارت باشن که حمایتت کنن، خیلی راحت میتونی با اون اتفاقات بجنگی و از پسشون بر بیای. مثل من که تو یک خانواده ی سه نفره ام و اینقدر کنار هم حالمون خوبه و اینقدر به هم انرژی میدیم که هر نوع چالش و اتفاقی رو توی زندگیمون خیلی راحت حل می کنیم.

------------------------------

آرامش مهمترین چیزیه که یک آدم باید داشته باشه. توی خانواده ی سه نفره ی من این آرامش همیشه برقراره و میدونم که برقرار میمونه. آخه آرامش یک فرمول خیلی راحت داره و اون هم فکر نکردن به چیزهایی هست که ارزش فکر کردن ندارن. این شعار خانواده ی ماست. ما با اینکه سه نفر با خواسته های متفاوتیم، اما یاد گرفتیم که در عین این تفاوت ها همیشه آرامش رو برقرار کنیم و فقط به اون چیزی فکر کنیم که ارزشش رو داره.

------------------------------

من برای خانواده ی سه نفره ام خیلی ارزش قائلم. توی خانواده ی کم جمعیت ما مهمترین چیزی که باعث میشه اتحادمون بیشتر از قبل بشه، عشقی هست که بینمون جریان داره. این عشق زوری نیست بلکه ما از ته دل به هم عشق می ورزیم و با هر بار عشق ورزیدن انگار جونی دوباره میگیریم.

------------------------------

توی یک خانواده ی سه نفره بزرگ شدم و هیچوقت طعم داشتن خواهر و برادرهای زیاد رو نچشیدم! اما هیچوقت هم نیاز به خواهر و برادر نداشتم. خانواده ی من هر کدومشون به اندازه ی ده تا آدم جای خالی بقیه رو برام پر میکردن و میکنن. اینقدر از اونها عشق و محبت گرفتم و اینقدر مهربونی دیدم که هیچوقت هم فکر نکنم که به شخص جدیدی نیاز داشته باشم؛ چون خانواده ام رو دارم که در کنارم هستن و با هم زندگی خوب و خوشی داریم.

------------------------------

دلم یک حال خوب میخواد، حال خوبی که از بودن درکنار خانواده ی سه نفره ام به دست میارم. این حال خوب با پر جمعیت بودن خانواده به وجود نمیاد، بلکه از طریق همون دو نفری شکل میگیره که من بهشون میگم خانواده. اونا قلق من رو خوب یاد گرفتن و میدونن که ته دلم چی میخوام و چی میتونه حالم رو خوب کنه.

------------------------------

کیفیت زندگیت رابطه ی مستقیمی داره به اینکه با کیا زندگی میکنی و خانواده ات کیا هستن. خوشبختانه کیفیت زندگی من در بالاترین حالت ممکنه! چون خانواده ی من بهترین خانواده ی جهانه. خانواده ی سه نفره ی ما درس زندگی دادن به همدیگه رو خیلی خوب بلدن. اونا مثل پیرمرد های نق نقو هیچوقت نمیان چیزی رو به زور به خورد آدم بدن؛ بلکه حتی با همون رفتارشون آرومشون هم بهت درس میدن. من این خانواده رو خیلی خیلی دوست دارم.

------------------------------

خانواده ام برام حکم خدای دومم رو داره. خانواده ی سه نفره ی من بهترین نعمت هایی هستن که خدا میتونست توی این دنیای ناچیز به من بده. برای همین خانواده هم که شده بارها خدا رو سپاس گذاری میکنم و کلی شاکرشم.


حتما ببینید :

سخنان بزرگان در مورد خانواده

متن زیبا در مورد خانواده خوشبخت


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...