آموزش گام به گام نقاشی بوفالو برای کودکان

بوفالو ها یا گاوهای وحشی از جمله پستانداران بزرگ چرا هستند که مربوط به تیره گاوها می باشند. دو گونه بوفالو وجود دارد، یکی بومی آمریکای شمالی و دیگری در اروپا. هر دوی آنها به خاطر کوهان خاص در پشت خود شناخته شده اند.

تخمین زده می شود که تا دو قرن پیش، بزرگترین تجمع حیوانات بوفالوها را نشان می دهد. از پوست این حیوانات به عنوان چرم در انواع کیف و لباس ها استفاده میشود.

ما در اینجا از طریق سایت توپ تاپ به شما آموزش می دهیم که چگونه بتوانید یک بوفالو را نقاشی کنید. همچنین شما به کمک این سایت می توانید به راحتی نقاشی مورد علاقه خود را در رابطه با هر موضوعی رسم نمایید.

دستورالعمل گام به گام نحوه نقاشی کردن بوفالو برای کودکان:

آموزش نقاشی بوفالو مرحله اول

1- با ترسیم سه دایره با اندازه های مختلف شروع کنید. توجه کنید که دایره وسطی به طور قابل توجهی بزرگتر از سایرین است. برخی از حلقه ها با هم همپوشانی دارند. این شکل ها سر، شانه ها و باسن گاومیش را نشان می دهد و به شما کمک می کند تا کل فرم را نقاشی کنید.

آموزش نقاشی بوفالو مرحله دوم

2- برای کشیدن پوزه و ریش بوفالو از یک سری خطوط کوتاه استفاده کنید. به همپوشانی خطوط در نوک پوزه و ریش توجه داشته باشید که در نقاط به هم وصل میشوند.

آموزش نقاشی کودکانه بوفالو مرحله سوم

3- قسمت بالای سر گاومیش را بکشید. در بالای کوچکترین دایره، با استفاده از یک سری خطوط کوتاه که در نقاط دندانه دار قرار گرفته اند، یک شکل خز و گرد را محصور کنید.

آموزش نقاشی بوفالو برای بچه ها مرحله چهارم

4- با استفاده از خطوط طولانی و منحنی، سر، شانه و باسن را به هم وصل کنید. این قسمت کمر و معده حیوان را کامل می کند.

آموزش آسان نقاشی بوفالو مرحله پنجم

5- در این مرحله قسمت جلوی پا را نقاشی کنید. شکل کاملاً از خطوط کوتاهی ساخته شده است که در نقاط دندانه دار دیده می شوند و به حیوان ظاهری خزدار می دهند. همچنین توجه داشته باشید که این خط تا بالای شانه ادامه می یابد.

روش کشیدن نقاشی بوفالو مرحله ششم

6- شکل پای جلو را مجددا با استفاده از یک سری خطوط کوتاه و متراکم کامل نمایید.

آموزش نقاشی بوفالو مرحله هفتم

7- پاهای عقب را با استفاده از خطوط خمیده بکشید. دقت کنید که مچ پا در پشت پا است. سپس از خطوط مستقیم برای محصور کردن شکلهای تقریبا مثلثی سم ها استفاده کنید. سرانجام، دو خط خمیده را از باسن امتداد داده تا در یک نقطه واضح قرار بگیرند. سپس در انتها یک شکل به صورت قطره اشک با خطوط خمیده بکشید. این قسمت دم را تشکیل می دهد.

آموزش نقاشی بوفالو مرحله هشتم

8- خطوط راهنما را برای وضوح بیشتر تصویر پاک نمایید.

نقاشی بوفالو مرحله نهم

9- خطوط خمیده ای را در پاهای جلو بکشید. آنها را در پایین با استفاده از شکل مثلثی سم محصور کنید. سپس، یک خط را از مرکز هر یک از سم ها بکشید. بعد، صورت را کامل کنید. برای سوراخ بینی و چشم، بیضی های کوچک را سایه بزنید. خطوط کوتاه و خمیده را بکشید تا خز در قسمت بالای صورت مشخص شود. در آخر، از دو خط منحنی در یک نقطه استفاده کنید تا شاخ بوفالو را تشکیل دهید.

رنگ آمیزی نقاشی بوفالو

    نقاشی خود را رنگ کنید.  بوفالوها معمولاً به رنگ قهوه ای هستند.


    سایر آموزش های آسان و پیشنهادی :

    آموزش نقاشی آسان تمساح برای کودکان

    آموزش گام به گام نقاشی جوجه تیغی برای کودکان

    آموزش گام به گام نقاشی ستاره دریایی برای کودکان


    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...