متن زیبا در مورد عاقبت بخیری + عکس نوشته

در زندگی از خدا هیچ مخواه جز عاقبت بخیری؛ چرا که همه چیز در همان نهفته است. اگر خداوند عاقبتت را بخیر کند، به هر آنچه که در زندگی میخواهی دست خواهی یافت و به معنای کامل خوشبختی را تجربه خواهی کرد. اگر خداوند تو را عاقبت بخیر کند، تو هم در این دنیا و هم در آن دنیا آرامش خواهی داشت.

در ادامه ی این مطلب قصد داریم که برایتان انواع متن های زیبا در رابطه با عاقبت بخیری را همراه با عکس نوشته به اشتراک بگذاریم. شما می توانید این متن ها را با دوستانتان در شبکه های اجتماعی و یا هر جای دیگری به اشتراک بگذارید و حس خوبی که از این متن ها می گیرید را با آنها سهیم شوید. همراه ما باشید.

متن دعای عاقبت بخیری

آدم عاقبت بخیر نمیشه مگه اینکه خودش بخواد. انسان باید در زندگیش هدف داشته باشه، درمسیر هدفش قرار بگیره و برای رسیدن به هدفش هر کاری بکنه تا در نهایت به او برسه و خوشبختی براش معنا بشه. عاقبت خیر به همین میگن که انسان به بیشتر هدفهایی که داره برسه. وقتی تلاش میکنی و وقتی با تموم وجود در مسیر خواسته ات حرکت میکنی در واقع تو در مسیر عاقبت به خیری حرکت کردی و مطمئن باش که انتهای این راه هر چی که باشه خیر و سعادت برای تو هست. اگه شکست بخوری درس میگیری و اگه برنده بشی از ثمره هدفت بهره مند میشی.

******************************

عاقبت به خیر یعنی اینکه در هر چیزی خیر و نیکی رو جستجو کنیم. ما میتونم در بسیاری از اتفاقات زندگیمون چیزهای ناخوشایند و نا زیبا رو جستجو کنیم اما این به هیچ وجه به نفعمون نیست. این باعث نمیشه که عاقبتمون به خیر بشه. ما حتی اگه زیباترین اتفاقات رو هم بسنجیم درونشون نکات منفی پیدا می کنیم! پس باید آدم باید همیشه از جنبه مثبت به قضیه نگاه کنه تا بتونه عاقبت به خیر بشه و سرانجام هر قصه ای براش جز خوشبختی و حال خوب نباشه. اگه تو میخوای عاقبت به خیر بشی پس یاد بگیر در هر چیزی نکات مثبتش رو جستجو کنی.

متن در مورد عاقبت بخیری

عاقبت به خیر یعنی اینکه تلاش کنی و سر جات نشینی. اگه عاقبت خیری میخوای باید برای حرکت کنی و تلاش کنی در غیر این صورت هیچ چیز قرار نیست عوض بشه .فکر نکن با نشستن و دعا کردن گره ای از کارات گشوده میشه. نه! تو باید تلاش کنی و همت کنی تا خودت گره رو باز کنی و اینجوری هست که عاقبت به خیری برات معنا میشه. عاقبت به خیری حتی اگه هزار نفر هم برات دعا کنن به وجود نمیاد، فقط در صورتی به وجود میاد که خودت براش تلاش کنی.

متن عاقبت بخیری برای دوستان

بخواه تا عاقبت به خیر بشی. اینقدر نگو عاقبت ما که شر شد، عاقبت ما چیزی جز بدبختی نیست، عاقبت ما چیزی جز ناراحتی نیست. برای خوشبختی و حال خوبت تلاش کن. مگه چند بار قراره زنده باشی و زندگی کنی که همش با افکار منفی خودت رو احاطه کردی؟ باور کن عاقبت به خیری زمانی به وجود میاد که تو بتونی از جنبه مثبت به هر چیزی نگاه کنی. وقتی تونستی از جنبه مثبت نگاه کنی حالت هم خوب میشه و در اینجا چیزی جز خیر رو نمیبینی و همین یعنی عاقبت به خیری.

******************************

دوست داری همه تو رو یه آدم عاقبت به خیر بدونن؟ دوست داری که همه از تو به عنوان یک آدم خوشبخت و شاد یاد کنن؟ دوست داری که همه ازت الگو بگیرن و بگن که تو نمونه بارز یک آدم سعادتمند هستی؟ اگر دوست داری پس یاد بگیر که مثل بقیه مردم نباشی. تو باید یاد بگیری که متفاوت عمل کنی که نتیجه متفاوتی هم بگیری. این مردم صبح و شب شون با غم شروع میشه، مدام خودشونو توی بدبختی از هم سر میدونن و مدام میخوان که از دنیا و همه چیش گله مند باشن. تو اگه میخوای عاقبت به خیر باشی یاد بگیر که در هر چیز خیریت رو جستجو کنی. اون موقع هست که همه چیز زندگیت حتی عاقبتت هم به خیر میشه.

جملات کوتاه و زیبا درباره عاقبت بخیری

متن درباره عاقبت بخیری

خدای من، مهربانی تو زندگی من را دگرگون ساخت و برایم تبدیل به مشعلی شد که مرا از قعر تاریکی ها به سوی نور و روشنی آورد. ای پروردگار، متشکرم برای تمام نعماتی که در زندگی به من دادی؛ تو این لطف را نه تنها در حق من، بلکه در حق تمام بندگانت داشته ای. اکنون از تو هیچ نمیخواهم جز عاقبت بخیری جوانان. خدایا، ای خدای مهربان، عاقبت همه ی جوانان را بخیر کن و کاری کن که موجب سرافرازی پدر و مادرشان باشند.

**********

خدایا از تو هیچ نمی خواهم جز عاقبت بخیری. اگر تو عاقبت مرا بخیر کنی، مطمئنم که دیگر هیچ مانعی نمی تواند خوشبختی مرا از من بستاند و هیچ چیزی نمی تواند سرنوشت زیبای مرا تیره و تار کند. از تو می خواهم بنا بر حکمتت کاری کنی که نه تنها عاقبت من، بلکه عاقبت همه ی انسان ها بخیر شود. می دانم که تو رئوف و مهربانی و این کار را در حق بندگانت می کنی و خواهی کرد.

**********

پروردگارا عاقبت همه ی مردم را بخیر کن. در این شرایط بد اقتصادی که کمر مردم زیر آن خم شده، بیماری هم اضافه شده. خدایا، خداوندا کاری کن که عاقبت همه ی ما بخیر شود. نمی دانم که قرار است سر انجام چه اتفاقی بیفتد، اما می دانم که در هر اتفاق حکمت تو نهفته است!

**********

پروردگار من کاری که در این جهان بتوانم طعم خوش زندگی را بچشم. من بنده ی تو هستم و لیاقت استفاده از نعمات تو را دارم. از تو می خواهم که عاقبتم را بخیر کنی و آینده ای سرشار از خوشبختی و موفقیت را برایم به وجود آوری. اکنون نمی خواهم برای دیگران دعا کنم، برای خودم دعا می کنم چون می دانم تو به احوال همه ی بندگانت آگاهی و لازم نیست که من برای کسی غیر از خودم این کار را بکنم.

متن و عکس نوشته در مورد عاقبت بخیری

دعای من در این روزها، فقط عاقبت بخیری جوانان است. هر کدام از آنها دنیای خود را دارند و هر کدام آرزوهایی را در سر می پرورانند که دوست دارند به آنها برسند. برایشان دعا می کنم که عاقبت بخیر شوند و به هر آنچه که در زندگی میخواهند، دست پیدا کنند؛ اینگونه طعم خوشبختی را خواهند چشید.

**********

در این دنیا از خداوند هیچ چیزی نمی خواهم جز عاقبت بخیری. این عاقبت ما انسان ها است که اهمیت زیادی دارد و اگر عاقبت ما به خوبی و خوشی نباشد، قطعا نمی توانیم در دنیای دیگر هم زندگی خوبی داشته باشیم. برای همین همیشه از خدا عاقبت بخیری را اول از هر چیزی می خواهم.

عکس نوشته عاقبت بخیر شدن

خدایا تو نعمت زندگی را به ما دادی، تو به ما فرصت تجربه کردن این دنیا را دادی، الهی، ای خدای من، اکنون که ما را در جاده ی زندگی قرار داده ای و هر کدام از ما نهایتاً به آخر این جاده می رسیم، از تو می خواهم که آخر این جاده برای همه عاقبت بخیری باشد. از تو می خواهم که جاده ی زندگی را با عاقبت بخیری انسان ها زیبا کنی.

**********

به جای اینکه به دیگران بگویی روز بخیر، بگو عاقبت بخیر. با این کار تو نه فقط برای یک روز، بلکه برای همه ی عمرشان برایشان دعای خیر کرده ای که این تاثیر خیلی بیشتر و زیباتری می گذارد.

**********

عاقبت بخیری را خود ما انسان ها معنی می کنیم. نمی دانم که چرا برخی توقع دارند که خداوند عاقبت آنها را بخیر کند، در صورتی که با عطا کردن قوه ی اختیار و تصمیم گیری به همه اجازه داده است که هر کدام به نحوی که می خواهند، عاقبت شان را بخیر کنند. بیاییم یاد بگیریم که خوشبختی زندگی خودمان را از هیچ کس حتی خداوند طلب نکنیم. خداوند به ما قدرتی داده که ما خودمان می توانیم عاقبتمان را بخیر و خوشی کنیم.

عکس نوشته خدایا عاقبتم را بخیر کن

زندگی پر از زیباییست، پر از لذت است و پر از لبخندهایی است که می توانند روی لبان تو بنشینند. چرا نگرانی؟ چرا ناراحتی؟ همین حالا تصمیم بگیر که زندگیت را تغییر دهی و عاقبتت را بخیر کنی. از خدا این درخواست را نکن. تو نمی توانی سر جایت بنشینی و از خدا توقع داشته باشی که عاقبتی خوش را برایت بیافریند. اگر تو اکنون بنشینی، در آینده هم خواهی نشست و اینگونه هرگز به آن عاقبتی که می خواستی، نمی رسی.

**********

برای خواسته هایت قدم بردار، رویاهایت را در پیش گیر و تا می توانی به سمت اهدافت قدم بردار. باور کن که عاقبت بخیری در همین چیزها خلاصه می شود. اینکه تو در مسیر اهدافت باشی و رویاهایت را دنبال کنی، بهترین عاقبتی می تواند باشد که برایت روی می دهد.

**********

هیچ کس نمی تواند شرایط زندگی تو را تغییر دهد جز خود تو. حتی خود خدا هم این کار را نمی کند. پس اگر عاقبت بخیری می خواهی، آن را تنها از خدا نخواه، از خودت هم بخواه. از خودت بپرس که چطور می توانم عاقبت بخیر شوم و چطور می توانم یک سرنوشت زیبا برای خودم خلق کنم. بعد از اینکه پاسخ را یافتی، برای عملی کردن آن پاسخ در زندگی ات تلاش کن. آن موقع است که معنای واقعی عاقبت بخیری را متوجه خواهی شد.

**********

خداوندا، عاقبت بخیری جوانان آرزوی قلبی من است. من برای خودم هیچ آرزویی نمی کنم، چرا که هر چه که خواسته ام را به من داده ای. اکنون از تو می خواهم که این خواسته ام را هم برآورده کنی و عاقبتی زیبا و خوش برای جوانان بیافرینی.

عکس نوشته عاقبت بخیری + متن کوتاه

دلم گرفته است از زندگی، از این همه تلخی و از این همه ناکامی. نمی دانم که انتهای این ناکامی ها کجاست، اما همین قدر میدانم که دیگر خسته شده ام و توانایی ادامه دادن را ندارم. خدایا، ای خدای من، عاقبتم را بخیر کن. با زندگی ای که اکنون دارم و تلاش های بی وقفه ای که می کنم، لیاقتم عاقبت بخیری است. مرا در ردیف همان بندگانت قرار ده که همواره روی خوشت را به آنها نشان می دهی و لبخندت را نثارشان می کنی.

**********

خدایا با شرایط خیلی بدی که کشورمان دارد، از تو یک خواسته دارم و آن هم عاقبت بخیری است. کاری کن که عاقبت همه ی مردم کشورم بخیر شود. وقتی که اخبار بد را می شنوم، وقتی که می فهمم بیماری ها زیاد شده اند و وقتی که میفهمم شرایط اقتصادی روز به روز بدتر و بدتر می شود، به حال مردمم خیلی غصه میخورم. کاری کن که همه ی ما عاقبت بخیر شویم، کاری کن که از همه ی این سختی ها، سرافراز بیرون بیاییم.

**********

ای خدای من، ای خدای زیبایی ها، تو که همیشه زیبا بوده ای و زیبایی می آفریدی، اکنون برای من هم عاقبتی زیبا بیافرین. برای من عاقبتی سرشار از خیریت و خوبی بیافرین. خودت می دانی که من خودم هم برای دست یافتن به چنین عاقبتی تمام تلاشم را میکنم، اما از تو می خواهم که تو هم برایم کاری کنی و تو هم در این جاده ی زندگی، به یاریم بیایی.

**********

می دانی ترسم از چیست؟ ترسم از این است که با تلاش هایی که دارم و سختی هایی که در زندگی می کشم، آخر هم عاقبت بخیر نشوم. زندگی من طعم خوشبختی را تا به حال نچشیده و همیشه در سختی و غم بوده است. از خدا می خواهم که برای یک بار هم که شده، این طعم را زندگی من هم بچشد و خوشبختی را برای یک بار هم که شده، تجربه کند.

عکس خدایا عاقبتمان را بخیر کن

با سختی های زندگی میجنگم و امیدم به خداست. به غیر از خدا به هیچ کس تکیه نمی کنم و از هیچ کس توقع ندارم که به من کمکی کند. من هدفی بزرگ دارم و آن هم عاقبت بخیری من است. می خواهم طوری زندگی کنم که در نهایت که به زندگی ام نگاهی انداختم، از تماشای آن لذت ببرم و افسوس نخورم که چرا بهتر زندگی نکردم. من عاقبتی را می خواهم که خیر باشد و این خیریت در درست زندگی کردن من نهفته است.

**********

اگر عاقبت بخیری می خواهی، پس برای آن تلاش کن. منتظر نمان که خدا آن را برایت به ارمغان آورد. خدا رئوف و مهربان است، اما برای بندگانی که خود برای خواسته هایشان تلاش می کنند! زمانی که تو هیچ اقدامی برای عاقبت بخیر شدن نمیکنی و هیچ کاری انجام نمی دهی، نباید توقع داشته باشی که عاقبتی نیک و زیبا به سراغت بیاید.

**********

می دانی راز عاقبت بخیری چیست؟ اینکه دلت را به مانند یک دریا کنی و غم زمانه را به مانند قطره ای آب ببینی. زمانی که چند قطره آب را داخل دریا بریزیم، به حال دریا هیچ فرقی نمی کند. تو هم باید همانگونه باشی، مهم نیست که چه غمی به سراغت می آید و چه اتفاقی می افتد، دل دریای تو باید راز شاد بودن را بداند و این غم ها را در خود حل کند، بدون آنکه تغییری در آن به وجود بیاید.

عکس پروفایل عاقبت بخیری

خدایا از عاقبت بخیری فقط آرامش را میخواهم. می دانم که تو مرا از همه ی جوانب زندگی ام عاقبت بخیر می کنی، اما می خواهم بگویم که برای من آرامش مهم ترین چیز است. به من آرامشی عطا فرما که زندگی ام فقط با یاد تو بگذرد و لحظه به لحظه ی عمرم فقط با یاد تو سپری شود. چیزی جز این نمی خواهم، چون که می دانم هیچ چیزی به اندازه ی این ارزشی ندارد.

**********

من هر آنچه که از جانب پروردگارم به من رسد را دوست دارم و راضیم به رضای او. اگر خداوند برای من عاقبتی نیک و زیبا می خواهد، آن را با آغوش باز می پذیرم و اگر هم بنا به حکمتش می خواهد مرا کمی به سختی بیندازد، باز هم با آغوش باز آن را می پذیرم. من می پذیرم، چون از قبل پذیرفته ام که این جهان فانیست و خیلی زود از بین می رود. من حتی از لحظه ی دیگرم هم خبری ندارم، پس عاقبتم را به دست خدا می سپارم و هر چه که او خواست را تمام و کمال خواهد پذیرفت.

**********

دلم یک زندگی سرتاسر خوشبختی می خواهد، یک زندگی سرتاسر آرامش و سراسر شادی و نشاط. می خواهم در دریای عشق زندگی ام غرق شوم و آن قدر زندگی عاشقانه ای را تجربه کنم که وقتی که خواستم از این دنیا بروم، ناراحتی ای نداشته باشم که چرا از این دنیا به خوبی استفاده نکردم. من می خواهم رابطه ای عاشقانه با معبودم داشته باشم که این رابطه باعث عاقبت بخیری من شود و باعث شود که من به خواسته های خودم چه در این دنیا و چه در دنیایی دیگر دست پیدا نمایم.

عکس پروفایل خدایا عاقبتم را بخیر کن

خدایا، آرامشم باش. جز تو هیچ کسی را ندارم. تو بیا و مسکنی باش برای تمام دردهایی که دارم، برای تمام زخمهایی که خورده ام و برای تمام مصیبت هایی که به من رسیده. خدای من، اگر تو در زندگی من باشی، عاقبت بخیر شدن من حتمی است. من حاضرم زندگی سختی داشته باشم، اما ردپای تو در زندگی ام نمایان باشد و حضور تو را در زندگی ام احساس کنم. این لذت بخش ترین اتفاقی است که می تواند برای من بیفتد.

**********

نمی دانم که چرا برخی از انسان ها، خیلی سخت به مال دنیا چسبیده اند و آن را رها نمی کنند. آنها خدایی که این اموال را به آنها داده فراموش می کنند. درست است، اموال شان باعث مرفه شدنشان می شود، اما فکر می کنم که عاقبت بخیر شدنی در کار نباشد. عاقبت خیر را فقط می توان در ارتباط با خدا یافت و اگر مال دنیا چشمانت را کور کرد، شاید هرگز نتوانی عاقبت بخیر شوی. آری مرفه می شوی، اما عاقبتی خیر انتظار تو را نمی کشد.

متن برای عاقبت بخیری + عکس نوشته

خدایا، سپاسگزارم بابت این زندگی زیبایی که به من عطا کردی. من تو را به خاطر این زندگی شاکرم. تو به من عاقبت بخیری را عطا فرمودی و باعث شدی که بهشت واقعی را حتی در این دنیا هم تجربه کنم. بابت تمام این ها از تو ممنونم. خدای من، عاشقانه می پرستمت.

تهیه کننده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...